Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-02-08 20:34:45

LOGOUT.hu

Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót!
Figyelem! A kompakt fényképezőgép és bridge kategória gyakorlatilag megszűnt. Az ajánlóban szereplő gépek 6-7 éves modellek.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6901) bgcs3


bgcs3
csendes tag

Sziasztok!
Még kezdő vagyok, ezért meg szeretném kérdezni, hogy a makrónál a kisebb vagy a nagyobb érték számít-e jobbnak?
Maximum 40000ért milyen gépet tudnátok ajánlani(Én a Sony dsc w55 és a Canon powershot a 560 között hezitálok...)
A fényképező kis tárgyak fotózására lenne...
Válaszotokat előre is köszönöm...

(#6902) szabokarlo válasza bgcs3 (#6901) üzenetére


szabokarlo
tag

Makrónál azt adják meg, hogy mi az a minimum táv amilyen távolról lehet csinálni képet, némelyik géphez odaírják, hogy 0 cm, ennek nyílván nem kell bedőlni :-)
Canon a720 IS esetleg? igaz az nem 40 ezer alatti, hanem most per pill egy 10k-vall több (azaz 50k), de van benne képstabi, 6x zoomot tud, valamint több manuális beállítással is játszhatsz, végül de nem utolsó sorban jobb paraméterekkel is bír mint az 560, a sonys gépet nem ismerem.

[ Szerkesztve ]

(#6903) szabokarlo válasza bgcs3 (#6901) üzenetére


szabokarlo
tag

itt egy példa, hogy ezzel a 720-al milyen makrót lehet csinálni, pedig ez közelebb volt mint 1 cm...

(#6904) piqla válasza gabor907 (#6900) üzenetére


piqla
őstag

Nekem ilyen van, atlagfelhasznalasra tok jo. A kepeimet ezzel csinaltam: [link], full auto uzemmodban. Ertsd: manualban sokat tudna buheralni, de en (egyelore) em az a fajta "fotos" vagyok. Csak nyomom neki :B

Szereted az állatokat?

(#6905) Bici


Bici
félisten

Hali!

Kinézték Szüleim a Polaroid T730 gépet az ára, és a könnyű kezelhetősége miatt.
Az a helyzet, hogy a Korában áruják. Véleményeteket szeretnék kérni, hogy érdemes-e vele foglalkozni?