Új hozzászólás Aktív témák

  • Thunderzolee

    veterán

    válasz Miikee #19368 üzenetére

    Két-három délutánom is ráment mire végeztem vele.
    Kár, h nem úgy érkezik, h a kisebb részek már össze lehetnének szerelve.
    Megnéztem jópár tutorial videot, mert a gyári szerelős film után még maradtak sötét foltok; vannak félórás videók, meg 50 perces is.
    A gyárilag hozzáadott szerszámokhoz még kelleni fog, ha nincs saját imbuszkulcs-készlet, villáskulcsok, akkor sztem inkább neki se állj. A hozzáadottaknak rövidebb a nyele, kicsi az erőkar, inkább használj egy-egy szett saját szerszámot.
    Kinyomtattam a pdf-et, sorbaraktam, és ráraktam az adott lapokra az alkatrészeket - már amit felismertem; így átláthatóbbá vált.
    Az elsőt már korábban átszereltem, az simábban ment.
    A hátsó lámpánál vigyázz, mert én kábé kitéptem a csatit a foglalatból, későn vettem csak észre a videóban, h azt szét kell húzni, aztán nekem magától kicsúszott végül ahogy rángattam, de hát meg is sínylette a csati (ugye egy kis pöcköt kell ezeken benyomni mielött széthúznánk), amikor a 48V-ra átalakítást csináltam, akkor észrevették, h törött, és kicserélték. <--Jópont a Rollexnek. :B
    A motorkábel épp hogy elér, azt is szépen kell fogdosni, nem rángatni.
    Asszem ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés