Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Thunderzolee

    veterán

    válasz pescara #19206 üzenetére

    Nekem a gyári csapágy volt ilyen.
    Lehet, h még évekig bírta volna, nem értek hozzá, de kicserélték, és már nincs az a hang. (G30 elsőkerék)

    Még iskolás koromban a suliban tanműhelyben hozott a szaki olyan kisfilmet, amin meg volt szorulva egy leégett motor forgórésze, szétszedték, és a csapágygolyókat tartó kosár úgy szét volt töredezve, h teljesen beállt a törmelék a golyókkal, és a motort megállitotta, majd védelem híján addig szenvedett míg elégett egyik tekercs, és végül átégve a szigetelés, leállt a motor.
    Arra még emlékszek, h alacsony fordulatszámú, és nem túl nagy teljesítményű motor volt (talán kW-nyi se).

    Na ez lebegett a szemeim előtt, mikor észrevettem, h mintha valami nem stimmelne az első keréknél. Hol jött a hang, hol nem. Bár nem ismerem a kerékben levő csapágy paramétereit, felépítését, de mondom mi lesz, ha ugyanúgy széttörik a belseje, netán úgy megszorul, h nullára fékeződik, azonnal lesatul, én meg fejreállok, azt ott halok meg.
    Lehet nem is volt rossz, de mivel olvastam már több helyen róla, h ezekben sajnos a legócskább csapágyakat használják, inkább kicseréltettem mikor amúgy is átalakíttattam az akksit benne.

Új hozzászólás Aktív témák