Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz INGJOKE #19096 üzenetére

    Az 1600GT egy túra motor. Nagyjából annyi köze van a városi használathoz,
    mint a Rionnak a járdázáshoz. Elvetemültebb túrázok hekkeltek mechanikus
    tempomatot, mert végeláthatatlan egyenesben lehet kényelmes. (Valószínű,
    hogy erre az igényre válaszul jön a szenzoros, okosított verziója: nekik, oda.)

    De nézz bele ebbe a videómba: hányszor lenne hasznos a tempomat? Tízes
    skálán mondjuk adnék rá egy nullát. Ha beállnék a dugóba adaptív, radaros
    tempomattal, akkor miért ülnék motorra? Ha már a "tepsiépségem" kockára
    teszem, legalább nyerjek valamit. Ne tartson 45 percig nekem is az utam.:N
    Hasonló útvonal, felgyorsítva: látszik/hallatszik, hogy folyamatos a változás.

    Rolleren addig fasza, amíg egyedül vagy a bicikliúton, kényelmes 25 km/h...
    Amint ott is megnő a forgalom alkalmazkodni kell. Szenzor meg ugye nincs
    benne, szóval onnantól kiderül, hogy kénytelen vagy végig figyelni. Okés, a
    hüvelykujj gázkar kényelmetlen, nem jól adagolható, megértem. Viszont kb.
    semmiből nem áll egy rendes gázkart rakni rá. Nagyobb rolleren különösen
    ajánlott, mivel konkrétan balesetveszélyes, ha összevissza ugrál a gáz jel.:K

    Ui: de megértettem az üzenetet, kiszálltam a témából, senkinek nem akarok
    semmi rossz tanácsot adni. Véleményem tartom. De amíg nem engem gázol
    el egy idióta a bicikliúton a beragadt tempomatjával, addig nekem nem fáj...
    Amúgy gondolkodjunk el, miért vették ki az EU modellekből; biztos mert tök
    fasza, semmi kockázata nincs. Vica versa a 25 km/h is kiüthető, hiszen simán
    tud a legtöbb roller hardveresen 30 km/h körül menni, miért jó ez a 25?:R

Új hozzászólás Aktív témák