Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Kube #91629 üzenetére

    Én nem olajozom a használt ventit, csak beleragad minden por. A t61-eknél anno bevált hogy a szétszedett ventit kitakarítottam, a ventiházból kitöröltem a port, ecsettel mindenhonnan lesöpörtem. A ventiházon belül a mágnes felületére fel szokta kenni a koszt, amitől az összeér a motor fém keféivel. Azt mondjuk valami alkozolos dologgal letsztítom. Szárazra töröltem / hagytam megszáradni tisztítás után. Aztán befújtam prevent szilikon sprével a venti ház beljsejét, a motor tengelyének lyukát, ezzel teljesen megszárad, csúszik és nem ragad bele a por.

    A t430-amon most lesz majd aktuális megint egy generál tisztítás, múltkor nem volt itthon spré, úgyhogy csak simán ecsettel kiporoltam a ventit. De azóta előretervezve egy tartalékot is rendetelm 14 dolcsi körül.

    Ja és a ventinél arra is kell figyelni, hogy ahhoz a modellhez való legyen. Egyszer az olcsóság elcsábított és utólag kiderült, hogy az nem a 14 -es hanem a 15 colos géphez való, amit nem tudott rendesen kezelni a vezérlés. Amikor lassítani akart, akkor az már megállt és emiatt újra felpörgette. Folyton felpörgött majd leállt és ezt ismételgette.

Új hozzászólás Aktív témák