Honda topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zolynet
addikt
Apósjelöltnek 2gen CRV-je volt 2.0 benzines 4x4, igen nagy a csomagtere (525l) és bőven van hely elől is, hátul is. Városban a benyás 13-14litert evett nála, autópályán 10lityót. A dízel verzióról nincsenek információim.
Szerintem a "Milyen autót vegyek?" topikban is megér egy kérdést ez a mit ajánlanátok.
Life is too short to stay stock!
Criton
veterán
ott már kérdeztem, valaki mondott valamit, rögtön jöttek is rá a kontrák, hogy kicsi stb... ford c/s max, ford galaxy, volkswagen sharan stb... de ezekből sem mindegy melyiket veszi az ember....bár ami a végére marad ha nem tudok dönteni
[ Szerkesztve ]
!Overdose!
őstag
Hibátlan lenne, de 3 gyerekhez valóban kicsinek tűnik a csomagtartója. Ha Hondánál szeretnél maradni, akkor nézz rá a Stream-ekre!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Criton
veterán
jó lenne a Hondanal maradni, de Streamből is összesen 9 darab van használtautón.
demars
addikt
Olyat vegyél ami tetszik!!!
Én a helyedben megnézném a corolla kombi gépeket is. Másik jelöltem volvo, ott is gyönyörűek a kombik. De ha jól gondolom, (tudom) volvo terén runner125 kolléga tud tanácsot adni...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
szőröscica
addikt
3 gyerekülést azért nem pakolsz be egy kombi korollába szerintem.
EQMontoya
veterán
Abba a topikba én nem mennék. IQ-light gyülekezet van sajnos eléggé.
10 éves gumival járó baromarcok, meg a többi.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
zolynet
addikt
Csak olvasgatni szoktam benézni.
Igen furcsa dolgok vannak ott, tény.
Life is too short to stay stock!
demars
addikt
Valóban nem próbáltam még... ha ez a célja, akkor gondolom leszűkül a kör... a belső méreteket tekintve! (a gyári adatok alapján is lehet vadászni)
Én azért ajánlottam, mert a toyota is megbízható és láttam kombit közelről (nem tudom az évjáratot és a felszereltséget) és teljesen vállalható, tágas volt. Csomagtartó is tágas, lehet bele pakolni.
Amiket írt alternatívákat nem rosszak, ismerőseim között kettőnek is van sharan-ja... meg vannak vele elégedve, de egyikük se pakolt abba se 3 gyerekülést (vagy nem láttam )
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
gaga1
tag
Avensis Verso? Es meg a penzed egy resze is megmarad
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
szőröscica
addikt
Elvileg nincs 3 isofix pontja.
runner 125
nagyúr
Nem olyan kicsi azért az FR-V csomagtere, szerintem vállalható 3 gyerekkel is.
A Pathfinder már egy alvázas terepjáró, számolj a sokkal drágább fenntartási költségével is. Nézd meg pl. mennyi rá 4 nyári és 4 téli gumi. (400k)
Fogyasztása alapból 12-13L.
Ha, ez belefér jó vétel. A motorja nagyon kiforrott, a pick-up-okba is ezeket alkalmazza évek óta a Nissan.
Egyébként ha tetszik a terepjáró / SUV vonal, egy 2. gen CR-V-vel is jól járnátok. Nagy a belső tér, csomagtere is sokkal nagyobb, mint az FRV-nek és 3 gyerekülésnek is el kell férnie.
Mind a 2.0 benzinmotor, mind a 2.2 diesel remek konstrukció.
Volvo vonalon V70, 2.4 szívóbeninnel, vagy D5-tel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#32263) szőröscica válasza runner 125 (#32262) üzenetére
szőröscica
addikt
Az a baj, hogy a CR-V-ben is csak 2 ISOFIX van. Az FRV-be viszont simán beteszi a 3 isofixes ülést.
Criton
veterán
köszi a tippeket, meg mindenki másnak, de úgy fest marad az FR-V, mert abba a szabályoknak megfelelően lehet tenni 3 gyerekülést. Ha jól látom a V70es Volvoban is csak 2 isofix van, így ott nem, hogy nem fér be, de ha be is fér három gyerekülés, az első ellenőrzésen megbüntetnek.
FR-V-ből egyébként ezeket mentettem el, és nézném meg. De az FRV-t is viszik, mert több volt a parkolóban, de a fele már törölt hirdetés. Van itt olyan, amire kifejezetten figyelni kell?
1. kiszemelt
2. kiszemelt
3. kiszemelt
4. kiszemelt
De ezek közül is a 2.2 CDTI-t érdemes nézni, igaz? Mondjuk itt már csak egy 2.0-ás van.
Zsombe
senior tag
Szia,
Az első kiszemeltben esélyes lehet egy kuplung/kettőstömegű csere 177k km esetén.
Második kiszemeltnél szerintem annyira nem hihető a 200k km. Az én Accordomban 125k km van, de tized ennyire sem fényes a kormánya, mint ennek az FRV-nek.
Harmadik kiszemelt nekem fura, executive felszereltség, még sincs benne xenon. Ez elvileg nem lehetséges. Ráadásul még a gyári felnik sem járnak hozzá. Nagyon lehúzósnak tűnik.
Negyedik kiszemelt szimpatikus, azt megnézném.
Dízel esetében amire figyelni kell: kuplung nem-e fog nagyon magasan, esetlegesen kinyomáskor nem-e "ropog". Illetve 4.-5.6. fokozatban érdemes 2,000rpm környékéről lepadlózni és ha hirtelen megemelkedik a fordulat, de a sebesség nem igazán növekszik, akkor esélyes, hogy kuplunk-kettőstömegű cserés.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Criton
veterán
Hát nekem ezek kínaiak, de szerelőt mindenképpen fogok vinni. Nekem mindegyiknél gyanús a kevés km óra állás, majdnem 10 éves kocsik és alig van benne.... nekem is 5-6 év alatt sikerült 130 ezret a suzukiba rakni, és akkor ez még normális használat, de a legtöbb hirdetés esetében 10-14 éves kocsik és 100-120 ezer km-el.
A szerelő nem Honda specialista, de mindenfajta kocsit csinál, VW, Subaru, Mercedes, Suzuki stb..... eredetileg hivatalos Suzuki szerelő volt elég hosszú ideig, majd ment maszekba.... ha viszem magammal, őt csak nem verik át.... én használt kocsi esetében olyan max 150-200ezret tudok még javításra szánni.
Zsombe
senior tag
Nem feltétlenül lehetetlen egy 10 éves autónál 130k km, csak ritka. Én Accordom 8 éves és van benne 125k km.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
Előző swiftemet 136 ezer km-el adtam el 16 évesen. Mi 3 évesen 30k km-el vettük egy nagypappertől és 13 év alatt ennyit sikerült belerakni. Nem akarták elhinni a vevők
[ Szerkesztve ]
!Overdose!
őstag
Mi az, hogy megbüntetnek? Az isofix nem kőtelező.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Criton
veterán
Egy kicsit elszaladt alattam a ló, na 3 normális nagy gyerekülést 1 külön álló meg kettő egyben lévő ülésbe (lehet van valami jobb megnevezése, de nekem most hirtelen így ugrik be) nagyon nehezen lehet szerintem berakni, a középső gyerek akkor tuti passzírozva lenne. A három külön állítható ülés a biztonságos (úgy vettem észre, az ilyenek az isofixes ülések, meg a gyerekülésnek is már öt pontosnak kell lennie, ha minden igaz) , ezért tetszettek meg a VW Sharan, Ford Galaxy, Honda FRV és a japán kocsikban valahogy jobban megbízom.
gaga1
tag
Az en vasam 16 eves es 111.000 km van benne.
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
szőröscica
addikt
Nekünk meg van 22 hónapos autónk, amiben 105 ezer van. Bibibibi, én nyertem.
gaga1
tag
Aztabetyarmindenit
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
vekk200
tag
Sziasztok váltó olajat szeretnénk cserélni a gépen tudna e valaki segíteni hogy merre találom a le eresztő csavart? a gépem 1.4 is D14Z2 90 Le előre is köszönöm mindenkinek
D14Z5-höz (7g4d) milyen vezérlés szettet érdemes venni? Imitől hallottam, hogy az utángyártott görgők hajlamosak ropira törni, hallott erről más is?
LógaGéza
addikt
Ezt én is hallottam már, hogy a görgőkből ajánlott a gyári - tőled
Most nézem: D14Z5? Wiki oldala is csak D14Z6-ról tud, mi a különbség?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Az hogy a forgalmimban illetve a motortérben a kis táblán is Z5 van Z6 helyett Amúgy passz, 90le, 130nm, 16 szelep... tessék itt a wikilink
.
Szerk.: közben megleltem az egyetlen különbséget, d14z5 redline 6200rpm, d14z6 redline 6400rpm.
Közben utána jártam és elvileg a gyári szett SKF, 65-114k között lehet kapni.
Más: Mi az üzemanyagszűrő, gyertya, fékolaj csereperiódusa? Illetve mik az ajánlott márkák-típusok ezekből a cuccokból? Gyertyából mehet NGK fékolajból meg EBC?
[ Szerkesztve ]
bbubby00
őstag
Én az üzemanyagszűrőt az olajcserével egybe szoktam. Azon a pár ezren nem múlik
Fékolajat nem cseréltem, gyertyából meg egyértelműen NGK.
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Uzemanyagszurot 10-15.000 kozott talaltam unixnal, az azert nem par ezer Ft
runner 125
nagyúr
Úf, az nagyon sok, én 4,5k-ért vettem Mann-t.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
bbubby00
őstag
Pfú de szopás rossz. Tényleg 10alatt nem nagyon van.
Nekem 6genhez a Bosch/Knecht/Mann sem drágább 7ezernél... Beszerártól meg elsírnád magad
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
BlacKSouL
addikt
Nem olajszűrőre gondolsz? Az tényleg pár ezer, de nekem üzemanyagszűrő pl. közel 30 000...Minden évben kicsit flancolós lenne.
Még jó, hogy csak 150 000 km-re írja a cserét a könyv.
Aláírás (nem kötelező megadni)
bbubby00
őstag
Nézz utána a 6gen üzemanyagszűrő árakra... Nem flancolok, de inkább cserélek évente rajta 2ezerért nippartsot. Azt meg vagyok nyugodva..
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
BlacKSouL
addikt
6 és 8 között még mindig ekkora a különbség?
Aláírás (nem kötelező megadni)
bbubby00
őstag
Úgylátszik, hogy nem egy dimenzió a kettő.... de még a 7is felette van bőven alkatrész árakban...
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Végülis 5-15-30k generációtól függően Jó ez a 7gen csak 10 évvel később kellett volna megvennem
demars
addikt
Nemá... Komolyan 30 ezer egy benya szűrő??? Pedig azt is akarok cserélni... Na majd ráugrasztom öcsémet a dologra, beszerzési áron hozza a cuccokat, hogy mennyi lesz...?!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
bbubby00
őstag
IC/Láng/Bárdi nemtud 8gen 1.8hoz semmiféle üzemanyagszűrőt... csak így halkba megsúgom
Unixnál valami Ashika nevű szűrő van 10rugeszért, de az sincs nekik készleten.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
demars
addikt
Itthonról nem tudom megnézni, nincs progim hozzá. De a szervizben több helyről is rendelnek, 30-40% al olcsóbban kapják mint a webes ár. Nekem is annyiért hozzák...
Egy utána járást megér.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
bbubby00
őstag
Én több beszállítóval nem vagyok jóban, de ez a 4 tuti nem fog hozni neked hozzá. (Most néztem meg)
Gyári programom meg csak Békéscsabán van.
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
Na közben átrágtam a szerviztörténetét is a kocsinak, 2010-ben cseréltek üzemanyagszűrőt + gyertyákat is a márkaszervizben, azóta 30k km ment bele az autóba. Gyertyára + üzemanyagszűrőre is van időbeli szavatosság mint a vezérlésre vagy a motorolajra?
!Overdose!
őstag
Szinte 100%, hogy a gyári vezérlésszett nem SKF. Ott kezdődik,hogy az csak dobozol és matricáz ilyen esetben. A jó drágán megvett SKF vezérlésszettben jó eséllyel lesz egy Gates szíj és egy jobb vagy rosszabb feszítő. Ezzel különösebb gond nincs is, de külön-külön olcsóbban megkapod. Feszítőből valami jó minőségű japánt vegyél (GMB, NSK, NTN) vagy ilyesmi legyen és nem lesz vele baj. Imi szerintem a kétes minőségűektől fél. Fékfolyadéknál hasonló a helyzet, mint motorolajnál. Bármely neves gyártó termékét megveheted, ami teljesíti az előírásaidat, ami jelen esetben DOT4 lesz, ha jól sejtem. Gyertyából csak és kizárólag NGK a gyár által ajánlott NGK-t.
A csereperiódusok benne vannak a szervizkönyvben és/vagy használatiban.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
(#32293) DeathAdder válasza !Overdose! (#32292) üzenetére
DeathAdder
veterán
Akkor szerinted nem érdemes vezérlés szettből a gyárit megvenni horror áron? K20-ba mondjuk?
Nem volt számomra egyértelmű
Koszonom a reszletes valaszt
gaga1
tag
Kinek van itt 5gen VTI-je?
Szelvedojavitas,lampapolirozas,autoalkatreszek
xcbiker
addikt
Üdv!
Féltengely gumiharangból és első stab. gömbfejből milyet érdemes venni a kis EK-mhoz?
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
zolynet
addikt
Hát én odamentem, kiszedték és egy gumi szerű gumiharangot tettek rá, így hogy milyen márka, X, nem is érdekel ez esetben, csak egy nyamvadék gumiról van szó.
Gömbfej esetében amikor megvettem az autót akkor mind a 4et cseréltettem Imivel, azt muszáj volt.
Így kezdte az eredeti 15k/db, az ugy 7,5k/db. Kérdeztem hogy melyiket, háááát látott már olyat hogy fél-egy éven belül az ugy-t ki kellett cserélni, na mondom fasza. De miután épp egy héttel előtte fizettem ki 1,53M egységet a kocsiért csak az ugy mellett döntöttem. 2010-óta még mindig jó, úgy hogy azért nálam nyüstölve van az autó....ergo neked is jó lesz.
Úgy voltam vele ha kibír 5-6évet akkor már megérte. Ha jól emlékszem vissza a gyárira 8-10évet mondott Imi h addig bírja.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
(#32298) !Overdose! válasza DeathAdder (#32293) üzenetére
!Overdose!
őstag
Láncossal nincs tapasztalatom, de egy jó nevű utángyártottal szerintem nem szabad, hogy baj legyen.
xcbiker: Nipparts nem drága, de jó minőségű.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Tovább bonyolódik a helyzet. A múltkori futóműves baklövése miatt (szarul kapatta fel a kerékanyát a csavarra és amikor otthon kereket cseréltem beletört) most kiderült, hogy kerékcsapágyat is cserélnem kell. Nem lehet anélkül tőcsavart cserélni Kedden számon kérem rajtuk, bár nem sok esélyt látok rá, hogy kártalanítanak.
Kerékcsapágyból SKF okés?
Téma tudnivalók
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Apple TV 4K 32 gb ! ! !
- Nintendo Switch OLED-hez CFW chip szett
- felgep: uj alaplap Machinist MR9A/X99-PR9 + Intel Xeon 2650v4/2680v4/1660v4 + 16-32Gb DDR4 + huto
- RETRÓ 775 / GIGA P43 - Q9650 (4x3GHZ)!! -4GB - HD5770 1GB (Batmobile) -320GB WD BLACK -400W + CMK350
- Samsung Galaxy S9+ 6GB/64GB + 25W töltő, extra üvegfólia és tok