- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sol4r: DDR2-es Processzorok összehasonlítása "azonos" órajelen
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- bambano: Bambanő háza tája
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Almos
aktív tag
A november 23-i telefon rendelésemet 43 nap után, ma állítólag postázták. Egyelőre nem tudom, hogy örüljek-e ennek, mert bár van rajta biztosítás, és EU priority line-nal jön, ahogyan az eddigi tapasztalatokat látom, elég nagy a valószínűsége, hogy eltűnjön, amint beérkezik az EU-ba...
Csatlakozom azokhoz, akik valószínűleg nem rendelnek többet a Gearbestről. 2017-ben 20 nemzetközi rendelésemből 7 volt GB-ről, gond nélkül megérkeztek, a 2018-as 3 rendelésből pedig csak 1 db... -
=Mentor=
őstag
Nekem eddig jó tapasztalataim vannak a Gearbesttel, persze az is igaz, hogy 25 000 Ft feletti cuccot még nem rendeltem és amint látom, a drágább dolgok ellopásával van probléma. Mindenesetre jó tudni, hogy ennyire nagy a rizikó és nem szabad sajnálni akár 5-10 ezer forint plusz pénzt sem a megfelelő biztosításra és szállításra.
(#33698) bul07: Ha csak annyit spórol az ember, akkor eleve nem Kínából rendel szerintem, ha mondjuk egy 100k+-s telefonról van szó.
-
Lagos
újonc
-
Lomas
tag
A magyar posta sem véletlenül informál arról, hogy a feladó jogosultsága a csomag után érdeklődni, "nyomkövetés" vonatkozásában, illetve említést tesznek a feladó kötelezettségeiről is. Azt elismerem, hogy a történet nem fekete, vagy fehér... Az, hogy a EU-PL. csomag, illetve szállítás miképp válik uniós áruvá, kissé bonyolítja az ügyet, de hogy az ÁSZF több helyütt jogsértő, abban egészen biztos vagyok.
Egyébként ha már az inconterms-et emlegetted, nekem erősen úgy tűnik, hogy a kis sárgák kissé keverik az FCA-t a DAP-pal...
-
Lomas
tag
válasz
viktorhu #33691 üzenetére
Tévedsz. Látszólag ez két fél megbízáson alapuló jogi aktusa. Ahogy én sem köthetek senkivel munkaszerződést úgy hogy 50 ft-os órabért írok bele - még ha vállalná is - mert ott van néhány magasabb rendű szabályozás, pl MT.
Nálunk is úgy képzelte néhány kínai, hogy azt csinál a boltjában vendéglőjében, amit akar... Aztán jött az ÁNTSZ, NAV, stb. és volt nagy meglepődés. Annak idején személyzeti tanácsadó voltam a KBR-nél, amit IFOR, SFOR-ként hallhattál a 90-es évek végén. Az amcsik, amikor idejöttek 95. december 10-én, eleinte úgy vettek fel embereket, hogy látott-e már vezetéket, vagy épp szöget meg kalapácsot, az előbbi lett villanyszerelő, a másik ács. (Carpenter, bár az nem pont ugyanaz.) Aztán szóltunk, hogy itt van ám OMMF, annak ez nem biztos, hogy nagyon tetszeni fog...
Itt sem írhat olyat a GB, hogy márpedig ő áthárítja a felelősséget a vevőre, meg a szállítóra, stb. mert őt is kötik azok a magasabb rendű szabályozások, amelyeket a székhelye szerinti állam elfogadott, és annak megfelelően alakította ki a belső, általában rendeleti szabályozást. Ez kb. olyan lenne, mintha a balatoni fagyiárús kiirná, hogy 1 gombóc magyaroknak 250 Ft, németeknek 500. Elvileg megtehetné, illetve, ha a német megveszi ötccázé', mondhatjuk, hogy az ő dolguk, de ez nem így van.
Itt olvasgathatsz, ha érdekel a téma:
http://www.upu.int/en/the-upu/acts-of-the-union-and-other-decisions/about-the-acts-of-the-union-and-other-decisions.htmlEgyetemes postaegyesület, Kína 1914. óta tagja, hasonló feladatokkal, jogosultágokkal, mint az ET, EB, WTO, stb.
Amúgy meg nem hogy a karácsonyi szezonban, a büdös életben nem rendelek ettől a "cég"-től.
Már csak azt várom, hogy a három függőben lévő ügyem kifusson, oszt1 végeztem velük. Szerintem sokan vannak ezzel így.
-
Pcgamers
tag
Én is csatlakozom a témához. Akcióban vettem egy gimbalt december 27.-én. Aznap éjszaka jött egyből egy üzenet hogy sajnos elfogyott és vagy visszautalják a pénzt vagy választhatok valami mást abban az árban. Én a Paypal refoundot kértem. 2 nappal késöbb jött erre egy válasz, hogy mégis elküldik nekem a gimbalt és küldték is a TN-t. Újabb 2 napra rá kaptam egy e-mailt hogy újra feladták a csomagomat és küldtek egy másik TN-t, majd ma megint kaptam egy 3. TN-t. Az első két TN az WEL Post a 3. pedig DHL. Mostmár csak az hiányzik hogy Feuchtban "véletlenül" eltűnjön.
-
viktorhu
veterán
Semmi köze a postai szabályokhoz az ÁSZF-nek, a két fél megállapodásán múlik, hogy milyen incoterms-et alkalmaznak a nemzetközi kereskedelemben. Egyébként meg nem a karácsonyi szezonban kell rendelni, én is beugrottam egy nov11-es akciónak, aztán december közepén lemondtam - máskor nem volt még problémám velük.
-
Lomas
tag
válasz
havri1 #33683 üzenetére
Na végül is kiderült, hogy a november 23-án rendelt kamerám, ami "partly shipped" státuszban volt eddig, csak ma váltott shipped státuszra, jött is az e-mail, hogy kiszállították. hát nem kapkodták el...
Ami inkorrektséget erről a cégről olvastam csak az utóbbi 1 hónapban, az biztossá tette, hogy én ennél a cégnél a közeljövőben semmit nem szeretnék rendelni, semilyen szállítási móddal. 4 rendelésem volt eddig, az első - egy kisebb értékű cucc - rendben ideért, a másik 3 - kb. 500 USD összértékű - novemberben rendelt csomagjaimnak se híre, se hamva... Az ígérgetés, az időhúzás, meg a bocsánatkérés az nagyon megy, a kiszolgálás az nem nagyon. Bár már alapban büdös, hogy a "terms and conditionsban" olyanokat írnak, ami a Kína által aláírt nemzetközi egyezményekkel ellentétes. És ők ezt úgy gondolják, megtehetik... -
ztibor
senior tag
válasz
894418a684 #33685 üzenetére
Ha az irányítószám jó, talán megtalálják.
-
havri1
félisten
válasz
894418a684 #33685 üzenetére
Posta hozza.
-
894418a684
újonc
válasz
Silent77 #32428 üzenetére
Szia
Lenne egy kérdésem hogy nem e tudod hogy Netherlands Registered(PDM)-nél magyarországon kik hozzák házhoz
Mert az a helyzet hogy kissebb baki lett a cím megadásakor
Irányítószám és utca stimmel de városnak rosszat adtam meg
És pesten is van egy olyan cím csak nem utcával hanem Úttal
Nem tudod ilyenkor mi a teendő és hov kellene fordulnom mert nem kevés pénzröl van szó -
Flexy90
senior tag
válasz
havri1 #33680 üzenetére
Ez valami általános egyezmény, vagy hogy kapcsolódik az ebay a GB-hez?
Kerestem a honlapjukon, de nem találtam erre utaló infót.
Válaszként megírtam azért nekik, hogy November 18-tól számolják a 60 napot, mert én akkor rendeltem a terméket.Biztosítást nem kötöttem rá, úgyhogy ebből valószínűleg PP ügy lesz..
-
dugesz77
őstag
válasz
Timyyy #33677 üzenetére
Rég leálltam a kollégáknak vagy ismerősöknek a "megnemérkezős" Mérnincsmáritt" magyarázkodós cuccok rendelésével. Komolyan még én maradtam sz@rban a végén. Felnőtt emberek, intézzék maguknak ,engem meg már nem érdekel mit gondolnak rólam amikor nyíltan azt mondom hogy "rendelj magadnak, én is így tettem".
Kell tudni húzni egy vonalat. Ha kell segítség azt adok a mit-honnan-kitől érdemes esetleg segítek utánanézni de a többit rájuk bízom. Elég a saját bajommal foglalkozni . -
Flexy90
senior tag
válasz
Timyyy #33674 üzenetére
Nekem is ilyesmit írtak ma.
Furcsáltam is, hogy itt azt mondtátok, hogy fizetéstől 60 nap, nekem a feladástól számítva lenne logikus, és úgy néz ki ők is ezt gondolják:November 18-án rendeltem, és Dec. 8-án adták fel (hiába írnak Dec 10-et..)
3) We shipped your parcel on Dec 10, 2018. Therefore your delivery deadline will expire on Feb 8, 2019.
Once we receive all the above details, we will offer you a solution for your case once we reach this date.2018-12-08 17:14:00
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically -
havri1
félisten
válasz
Timyyy #33677 üzenetére
Nem releváns, hogy feladástól számolnák, kivéve, ha előrendelés.
Amennyiben vásárláskor ez nincs lefixálva, feltüntetve, azaz in stock, abban az esetben a feladónak 60 nap áll rendelkezésére, hogy a címzetthez eljuttassa a terméket. Ez egy íratlan szabály, de PP ezt tartja szem előtt. -
Timyyy
őstag
Újabb levél a GB-től eltűnt telefon ügyben. November 15-i a rendelés, tehát a 60 nap január 15-én letellik, kilátásba is helyeztem nekik a paypal refund-ot, erre ezt kaptam:
According to the policy of our company, we would process the issue regarding refund or reshipment when the mail is shipped out 45 business days and the customer still has not received it.
If you still have not received the package until Feb 04, please contact us again and we will offer you solutions at that time .Ennyire hülyének néznek egyébként? Biztos nem várom meg a február 4-et, miért is tenném? Vagy arra játszanak, hogy addigra kifutok valamilyen határidőből esetleg a paypal szemszögéből is?
-
scourge
csendes tag
válasz
Adrenalin1 #33661 üzenetére
Szia!
Ne hagyd, HOGY CSAK 50%-ot térítsenek.. Várd ki a 60 napot és fordulj a paypalhoz. Paypal vissza fogja szerezni a teljes összeget. A GB-nek is megírhatod ezt, hogy ha nem adják vissza a teljes összeget akkor a 60 nap leteltével a paypalhoz fordulsz. Szerintem így ők is visszaadják. Ha nem akkor tényleg paypal.
-
kulup
tag
HK raktárból rendelnék egy telefont. Itt csak "sima" (nem EU) "Priority line" szállítás van és ha ezt választom, akkor a checkout-nál "Netherlands Registered(PDM) $1.80 10-25 business days" -ot ír. Ez biztosan ÁFA-mentes ? Köszönöm.
-
#63390720
törölt tag
Aki-nek jött mostanában /már/ csomagja UPS-sel kérem írjon rám privátban! köszönöm
-
Flexy90
senior tag
Silent77: Ha jelezted a GB felé az eltűnéseket, légyszi írd majd meg, hogy hányan gyűltünk össze, kiváncsi vagyok hány embert érint csak innen a fórumról.
-
Robi975
újonc
Sziasztok!
Én is a feucht-i károsultak egyike vagyok. Egy Alfawise A12-es projektornak lehettem volna a gazdája, de sajnos nem így történt. Cseh raktár, dec.1 óta semmi hír, utolsó esemény: küldemény továbbküldve DENUEB. Megfutottam a köröket a GB-vel, írtam a DHL-nek, beszéltem a postával, semmi. Most ott tartok, hogy a GB írta ha dec. 26-ig nem jön meg a csomagom, akkor megoldást kínálnak, akkor jár le a 30 nap. A megoldásuk borítékolható volt, kb 50 %-os kártérítés, mivel nem volt biztosítás. Természetesen nem fogadtam el, de ők kötik az ebet a karóhoz, így csak a Paypal marad.
Két kérdésem volna ezzel kapcsolatban:
1., Európai raktáras áru, ők 30 napot írtak, a 60 nap a kínai árukra vonatkozik? Tehát most 40 nap után fordulhatok a Paypalhoz?
2., Szerintetek van esély rá, hogy visszakapjam a pénzemet így paypal-on keresztül ha nem volt biztosításom?
Nem vettem biztosítást, mert fizetem az árut, a szállítást, amit 3-5 napra ígértek, a biztosítást lenyúlásnak tartom. Nem tudom mennyivel lett volna gördülékenyebb biztosítással.
Köszönöm, ha válaszoltok. -
Adrenalin1
csendes tag
Sziasztok,
Csatlakozom az eltűnt GearBestes mobilok klubjához...
Október 20-án rendeltem egy Xiaomi Redmi Note 6 Prot, ami November 20-án adott utoljára életjelet a német DHL-nél:
2018-11-20 05:33:00
The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.
A GB örömlevelére (vedd át a csomagod) végigjártam én is a szokásos utat: Magyar Posta -> Magyar DHL -> Német DHL -> GB.
Végül tegnap írta a GB, hogy mivel nem volt biztosítás a rendelésen, ezért a 60000 HUF-omból 60 USD-t visszaadnak, mivel már nem kapható a termék.Végigolvastam a topicot és most látom, hogy mázlimra PayPallal fizettem így van esély a teljes vételár visszafizetésére.
Abban kérek segítséget, hogy ezt miképpen tudom megtenni? (Szerencsére még sohasem kellett ezzel élnem, pedig lassan 20 éve rendelek külföldről.)Üdv.: Péter
P.s.: Amúgy csak a GearBesttel jár így pórul az ember vagy a GearVita, Banggood is hasonló?
(Rendelnék még pár dolgot, de ezek után már nem merek...) -
Castell
aktív tag
válasz
Bogyi007 #33657 üzenetére
Szia!
Nekem 2,5 hétig volt egy csomagom not shipped, mire feladták. érdemesebb türelemmel várni és nem rázúdítani a supportra az ilyen dolgokat. De mivel, h te már írtál nekik, ezért elbírálják az ügyedet valószínüleg pozitívan, átlag 1-2 hét mire rendezik majd.
Összeségében minden esetben ajánlott kivárni a 60 napot, mielött bárhova irogatunk, akár nem jött meg, akár not shipped.
-
Bogyi007
veterán
Sziasztok!
Még múlt hét szombaton rendeltem meg a sokak által javasolt ID115 Plus 0.96 Inch Smart Bracelet és egy Huawei Honor 4 Sports Smartband okosórát. Még mindig Not Shiped státuszban vannak (egy csomagba rendeltem őket). Egyrészt emiatt de főként az végett mert a Honor 4 nem tud egyáltalán magyarul (kínaiul annál inkább és nem nekem lenne hanem egy ismerősnek) nyitottam egy Ticketet a rendelés lemondása végett:
Csak a Huawei órát választottam ki így gondolom a másik órát kihozzák majd, valamint ha pozitívan bírálják el a kérelmet akkor mennyi idő alatt küldik vissza az árát?
PayPal egyenlegből fizettem (forintos árat kiírva) ami egy Virtuális Mastercardról vonta le a vételárat.Egyáltalán mi a tapasztalat? Milyen gyorsan zajlik le egy ügyintézés?
-
hadabeni
újonc
Sziasztok! Enis szomoru vagyok, nem erkezett 11.11 ota a telefonom! A legjobb az, hogy a nyomkovetes alapjan Magyarorszagon, Budapesten!!!! 8 percre tolem, a Bp. 1. sz. Csomagkézbesítő Bázison tunt el december 8-an, 3x bementem, felorakat vartam, majd vegulis december 27-en nyogtek be, hogy hat ez nincs meg, itt eltunt! Felveszik panasznak, varjak! Azota sincs elorehaladas! Segitsetek! mit lehetne tenni? Van olyan akinek szinten Pesten tunt el? Rohadt ideges vagyok, irogatom az emaileket a gearbestnek, a postanak, de nincs egyelore elorehaladas 😡😡
-
Lomas
tag
Még valami, a GB hogyan írhat olyat a Terms and conditions"-ban, hogy ők nem felelőssek a szállítmányért, sőt, azt áthárítják a vevőre? Kína tagja a WTO-nak, ráadásképp 1914. óta UPU tag, ami a nemzetközi postaforgalmat szabályozza, gyakorlatilag a posták világszervezete. A magyar posta rendeleti szabályozása - amire hivatkoznak a kerestetési válaszaikban, miszerint a feladó felelőssége, ő kerestethet, stb. - illeszkedik az EU szabályozáshoz (EK határozat) az meg az említett világkereskedelmi, nemzetközi posta-szabályozási előírásokhoz... Gyakorlatilag amit a GB FAQ-jában, működési szabályaiban közzétesznek, ami alapján működnek, az a saját anyaországuk - székhelyük - által aláírt nemzetközi egyezményekkel ellentétes...
-
Lomas
tag
válasz
Silent77 #33643 üzenetére
Üdv, én is csatlakoztam mail-ben, a részleteket leírtam.
A legnagyobb bajom az, hogy évek óta vásárolok Alin, a legdrágább csomagom 115USD volt, illetve közel 100 rendelésem volt. Mivel egyszer jött hibás termék, és azt is korrekt módon rendezték, feltételeztem, hogy ez a GB-nél is így lesz, pontosabban azt, hogy ez is egy korrekt cég. Ez sajnos hiba volt... Olvasva ezeket a 20%-os kártérítés felajánlásokat, még elkeserítőbb a helyzet.
Nem egy csomag alapján ítélkezem, hangsúlyozni szeretném... Van további kettő rendelésem az MI 8 black friday rendelésemen kívül, ami eltűnt Feucht-ban. Mindkettő november 23-ai rendelés. Az egyik egy 70mia + GPS kamera, priority line, biztosítva, bankkártyával, amit végül - cirka egy havi csúszással - december 27-én sikerült paid-ből "partly shipped" státuszba tenniük, ez egyben az utolsó track info, gondolom úton van, kínából, reménykedem benne, hogy túléli feuchtot és végre megkapok valamit. A másik egyehhez tartozó 64GB-s Mc SDXC kártya, ezen 11.27 az utolsó track info, azóta semmi.
Megértem hogy többen vagytok, akik háborogtok azokon, akik a GB-t hibáztatják, de az én abszolút peches szériám megalapozza ezt, azt hiszem... Nyilván, ha lett volna korábbi negatív tapasztalatom, vagy épp előbb olvasom ezt a topicot, nem spóroltam volna a szállításon, hiszen biztosítást sem viccből kötöttem a saját kontómra. A röhej az, hogy két másik kollégámnak is javasoltam a GB-t, mindkettő csomagja ideért karácsonyra... Na, asszem' ilyesmire a közeljövőben nem fog sor kerülni... Sajnálom, de nagyon pipa és elkeseredett vagyok, hogy így át lettem húzva a palánkon... Várom a 60 napot, és bízom egy konszolidált és korrekt ügyintézésben. A bankommal már egyeztettem, mondták, ha nem jutok dűlőre, menjek, segíteni fognak. Igaz, majd 25 éve ügyfelük vagyok.
Jut eszembe, pontosan mi a bánatom az a "partly shipped"? Darabokban jön a kamera, mint az ikeás bútor? Mondjuk már ezen sem fogok meglepődni, az tuti... -
atos30
aktív tag
Nem csak GB csomagok tünnek el. Nekem most 2 eBay és 1 Fastech csomag vált köddé. A nyomkövetők szerint a repülő felszált, de sosem érkezett meg. Most futhatom a kötelező köröket PayPal-nél.
-
50nor50
újonc
Sziasztok!
Próbált már valaki levelezni a Deutschepost-tal? Váltottam velük egy pár panaszos levelet a Kínából érkező eltűnt csomagommal kapcsolatban, de mindig az a válasz jön, hogy csak a feladó kezdeményezhet nyomozást. Hiába mondtam nekik, hogy a szóban forgó feladó (GB) inkább kifizeti az elveszett/ellopott csomagokat, és nem nyit nyomozást, és számos ilyen esetről tudok, nem hatja meg őket. Bár szerintem tisztában vannak vele, hogy mi zajlik Feucht-nél.
fointddi@deutschepost.de
Dear Mr xy,
thank you for your message.
We tracked your shipment number and noticed, that the parcel is overdue by now.
In order to clarify the current status, please contact your supplier. Only he as our contract partner has the opportunity to request for an investigation.
We apologize for our late reply and any inconvenience caused.
Do you have any further questions? Please don't hesitate to contact your customer service representative using the phone number given below. In case you answer back via e-mail please refer to your first request.
Kind regards,
Rene Schmidt
Customer Service
Phone 0228 4333112 -
Pocak89
senior tag
Na ma végre kézhez kaptam a GB-től rendelt MI 8 telefonomat, végre megnyugodtam
Dec 6-án adták fel holland postás téma volt és ma hozta a postás.
-
zedok
őstag
válasz
viktorhu #33628 üzenetére
Mármint ha a GB elfogadja nem? Mert ugye most meg van nyitva az ügy PP-n - viszont jan.9-ig tudom ezt továbbítani a Paypalnak mint reklamáció. Viszont ha nem továbbítom, le van írva, hogy automatikusan lezárják az ügyet megoldottként. Tehát, legkésőbb 7-én továbbítom a PP felé az ügyet - és így a legtisztább szerintem.
Jól gondolom?
-
Nem csak minket érínt.
Order id-t küldjétek el pm-ben.
-
Valahogy szedjük egy csokorba az eltűnt csomagokat, én pedig egybe továbbítom a GB felé.
Nem tudom, hogy tudok e segíteni, de hátha meggyorsítja, hogy vegyék le a szállítást. -
Tierce
csendes tag
válasz
Flexy90 #33629 üzenetére
Fizetéstől számítják.
És valóban meg is várják vele a 60 napot...10 levelet (Ticket) írtam nekik. Azt írták, hogy most január 2-ig kivizsgálják az ügyet.
Rákérdeztem, hogy akkor most hogyan is áll a "vizsgálat".Erre visszaírták ma, hogy meg kell várnom a január 13-át (ekkor telik le a 60 nap) és, hogy csak akkor tudnak intézni bármit is.
-
zedok
őstag
Ez jutott meg nekem is eszembe, legalabb valami bizonyitek legyen a probalkozasrol. Gondolom attol függetlenül, hogy nyitva van az ugy, tudnank rendezni a dolgot.
-
viktorhu
veterán
-
-
-
viktorhu
veterán
válasz
Dieneshero #33621 üzenetére
Kár, hogy nem olvastad a többiek hozzászólásait, az elmúlt hetek másról sem szóltak, akkor nem futottál volna ilyen problémába. Többször is elmondtuk, hogy a hatvan napot ki kell várni a paypal reklamációval, különben lepattinthatnak a paypal részéről is. Most már nem lesz más esélyed, mint eszkalálni az ügyet, mielőtt lejár, és reménykedni. Olvass vissza kicsit a részletekért.
-
Dieneshero
újonc
Sziasztok!
2018.11.11. napon rendeltem GearBestről egy xiaomi mi 8 128gb global telót. 2 nappal később fel is adták, vártam szépen nyugodtan, amíg nem a türelem olyan volt mint egy zárt szobában a levegő. Hiába van belőle sok idővel úgy is elfogy.....
Na szóval írtam a Gearbestnek hogy mizu mizu mizu.... lekoptattak hogy kiszállítás alatt....Megnéztem a trackinfot, elvileg valóban, de már két hete egy bizonyos DENUEB városban tanyázott. Elkezdtem hát írogatni hogy halló tollfelvásárló mi van már? Megint lekoptattak.
Ekkor már paypalon keresztül írtam, mire kaptam egy levelet hogy ne is irjak a gearbest oldalra mivel hogy a paypalhoz mentem...jött a szokásos írogatás, mire közölték hogy adjam meg újra a címem. Megadtam újra és erre válaszként hogy a postán van vegyem át vagy visszaküldik... így bementem a postára, ahol néztek rám mint borjú az új kapura, mit keresek.... Logisztikai központot is felkerestem, nem is vettek át ilyen csomagot, kiderült még mindig DENUEB városkában van... Dec 3 óta megy a paypal írogatás, oda jutottunk hogy várjak jan 12, de a paypal ha jan 5ig nem írog nekik, lezártnak és megoldottnak tekintik az ügyet. Oda fajultunk jelenleg, hogy vissza utalják elvileg a teló 20%-át "jó szándékból" ezt ők írták így, és várjak még.
Info szerint továbbra se mozdult ki a csomag, de szerintem nem várok, paypal és vissza a pénzt. VAlószínű ezt a telefont soha nem kapom meg. Legalább is az itt olvasottak szerint.
Tapasztalatból írom, ha más is így járna. Búéék utólag.
-
Castell
aktív tag
válasz
cris78 #33619 üzenetére
Hasonlóképpen jártam az egyik rendelésemmel, fizetés és a feladás között eltelt 2,5 hét Instock-kal megjelölt terméknél. 1,25 hónap volt így össz...
Egyébként türelmes voltam és nem zaklattam őket, de egy EU priority line és in stoc-kal jelölt terméknél nem erre számítottam kb.
-
cris78
őstag
Ezért kell nézni, hogy mikor adják fel, mert abban a fb csoportban ész nélkül dobálja ki a kuponokat az admin, hiába 3 hete nem müködik. Neki csak a jutalék számít, nem azt nézi, hogy a vásárlónak is jó legyen, aztán meg jön, hogy elintézi, csak a kutya nem áll vele szóba.
-
bul07
nagyúr
Ezen mert ez a hivatalos Xiaomi fb
A többi csak reflinkek gyűjtőhelye -
PainKiller13
őstag
Az íróasztalt feladták már valakinek?
Mindig tolódik a shipping date..
-
bul07
nagyúr
Semmit nem jelent hogy mit írnak, nagy valószínűséggel ők se tudják hogy mikkor lesz nekik
Én nem számolnék azzal hogy biztos feladják két hét múlva
Lehet hogy már jövőhéten feladják, de lehet hogy csak egy hónap múlva talánxiaomi most télen variált a szállítási lánccal, és nem kapnak egyes partnereik
Magyar hivatalos boltba is ezért nem volt sok árú mert nem kaptakAmúgy
Nem turkálok a zsebedben, de +8000e Ft és van rendes garanciád és pár nap alatt megkaptad volna (eustock, most nincs nem tudom mióta)
Még 10% felár sincsAmúgy érdemes csekkolni a magyar oldalakat is mert van ami már olcsóbb mint Kínában
Xiaomi Mi Air Purifier 2S
[link] Ár: 42 900Ft -> rendes garancia (Van olcsóbban is 39.900Ft)GB
[link] 184$ (52.000Ft) -
bl4ze
veterán
Sajnos nálam is pofátlankodik a GB : 12.29-i vásárlás "FLASH SALE" természetesen "In Stock"
Nem lett még feladva : elsőre azt mondták 12.31-én érkezik és rögtön feladják. (Xiaomi robot porszívó 280 USD)
Nem lett feladva : a mai chat-en már azt mondja majd talán 0107-0110 között érkezik, ami már erősen 2 héttel a fizetés után. Nagyon inkorrekt, hogy a pénzt beszedi, ül rajta de nem postázza a terméket.
Természetesen még ma is lehet leadni rá rendelést "in stock".Bánom, hogy a GB-t választottam, náluk vettem meg. Most várhatok 2 hetet amire talán feladják EU Prio-val.
-
zedok
őstag
Sziasztok!
Na most ott tartunk, hogy paypal case meg van nyitva. Viszont a gearbest oldalon felajanlottak a full refundot. De ezt addig nem tudjak utalni, amig nyitva van a paypal case. Nem szeretnék sem elesni a penzemtol, se ket szek koze esni. Gondolom ha bezarom a caset a PP-n, akkor mar csak a kartyas hivatalos chargeback megy ezzel a kiadassal? Nem feltétlenül bizok meg bennuk. Velemeny? Tanács?
-
50nor50
újonc
válasz
walakyb #33601 üzenetére
Tényleg, ez mondjuk elég hihető nekem. Ahogy írtad, egy esélyesen 'fekete zónába' sorolható csomagot nem akar a GB kerestetni, mert kiderülne a trükk, ha van benne. Így inkább visszafizeti a vételárat, hiszen az eltűnt csomagok száma valószínű, hogy elenyésző a forgalomhoz képest. Ezt valaki, aki a kézbesítési folyamatban valahol részt vesz ügyesen kihasználja, és kivesz 1-2 zsákot néha, hiszen a feladó valószínűleg egy ilyen küldeményt nem fog kerestetni. Vagy csak egyszerűen tudja, hogy kimondottan a GB nem keresteti ezeket, így a GB-s csomag szabad préda...?
-
BÚÉK mindenkinek!
-
walakyb
tag
válasz
havri1 #33600 üzenetére
Nem tudnád leszűkíteni ezzel a gondolatmenettel.
A tényleges menete a dolognak: csipp, zsákba be, repülő, repülő megérkezik, zsákból ki, csipp.
Ki, és mi alapján fogja eldönteni, hogy a csipp és zsákba be, vagy a zsákból ki és csipp között tünt el a csomag? de.
Sőt, DE.
Igazándiból még csak az se feltétlenül segíti a döntést, hogy máshonnan érkező regisztrált csomagok nem (vagy csak elenyésző hányadban) tűnnek el. Itt azért hozzátenném egy saját történetemet, amikoris egy NL Post-os csomagom elhagyta hollandiát, de sose érkezett meg kis hazánkba. Ellenben bő 1 hétre rá kaptam egy cetlit a postástól, hogy nem regisztrált csomagom van a postán, huzzak be érte, na ott figyelt... Regisztrált csomag végigjött az országon regisztrálatlanként....
Szóval, hogy miért nem számít. Aki egy kicsit is benne van az internetes rendelésekben, az tudja, hogy ezek a Feucht-i csomagok miről is szólnak. Jelentősen érték alatt lejelentett, ráadásul (legalábbis sanszosan) erősen a szürke (bár ez már inkább fekete...) zónában mozgó (vám és áfaelkerülés) csomagokról beszélünk, amiket nagyon nagy eséllyel a kutya se fog kerestetni, még ha eltűnnek se... Ide vonatkozó kérdés: van itt bárki, akinek a GB bármiféle kerestetési eredményt bemutatott? Ráadásul MINDEN szállítócég biztosítást is ad a csomagokra, de egy 400$-os telefon esetében a 10-20$ feltüntetett érték nem sok vizet zavar már... A lebukás esélye így majdnem a nullával egyenlő, csak arra kell odafigyelni, hogy csak az onnan jövő cuccok tűnjenek el.
Természetesen ez csak egy elmélet, simán lehet az is, hogy Feuchtban van a kutya elásva, csak leírtam egy szösszenetet, hogy sajnos bizony SEMMIT se lehet itt bizonyítani, csak azt, hogy a csomag eltűnt...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkCentre M90q Gen 1 Tiny barebone
- X1 Carbon 11th 14" 3K OLED i7-1365U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T490 27% 14" FHD IPS i7-8665U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- ÚJ és használt Gamer PC számítógép egyedi összeállításban igény szerint széles választékban eladóak!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X390 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- MSI Sword 16 HX - 16" WUXGA 144Hz - i7-13700HX - 32GB - 1,5TB SSD - RTX 4060 - Win10 - 2,5+ év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 5290 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest