Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- Rap, Hip-hop 90'
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- leslieke farmerzsebe
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
walakyb
aktív tag
válasz TheProb #30100 üzenetére
"A jelenlegi Mi5-öm spemall-tól van és botrány módon szopok velük... Kb 4. hónapja nem tudom használni a telefonomat, mert azóta várok arra, hogy megjavítsák. "
Jó tanács. Spemalltól soha semmit. Csavarodott hátlappal kaptam az 5s-em, ami később a kijelzőre is hatással lett (oldalt kicsit szétnyílt, besárgult). Azonnal jeleztem, gondoltam úgyis van magyar szervíz, mehet a javítás. A hátlapot márciusban sikerült kicserélni, a kijelző elvileg a napokban ideer (másodszor, márciusban sikerült hibásat küldeni). A gond csak ott van, hogy 2017 áprilisban vettem a telefont...
Ja, és majd elfelejtettem. MI4C most kapott garis kijelzőt. Elég durván zöld, és annyira halvány, hogy lakáson kívül nappal kb használhatatlan, pedig eddig tükröződő napban is tökéletes volt. -
walakyb
aktív tag
Új vagyok ebben a topicban, de az idei összes HSZ-t elolvastam (igen, úgy fest mazohista vagyok ) Volna néhány megosztani szánt gondolatom, hátha páran máshogy fognak gondolkozni a dolgokról.
Bocsi, hosszú lesz, nem sértődök meg, ha nem olvassátok el
1. Customer service
60-70 rendelésnél járok, eddig soha semmim nem tűnt el (illetve most egy szlovák postás kissé késik, de még nincs para egyáltalán), de volt 3 "vitás" esetem. Kaptam egy defektes Mi Band 1s-t. Január 19-én jeleztem ticketben, az első válaszban megkértek pár dologra, hogy ellenőrizzem, a másodikban megérdeklődték a szoksásos 3 opció melyikét szeretném, a 3.ban 22-én jelezték, hogy becsomagolták az ujraküldéshez a band-et, és elnézést kérnek. kb 2 hétre rá megkaptam, tökéletesen működik.
A második eset kicsit mókásabb volt, egy kicsit talán én is tehetek róla de elsősorban az etikett nyomtatásuk volt a hibás. a címsor 1 és címsor 2 szünet nélkül lett egymás mögé nyomtatva, emiatt eléggé macerás lett a címzett megtalálása (bár utólag visszanéztem, cirka 20 csomag talált meg így előtte már), és emiatt az egyik csomagot visszafordította a posta. Szerencsére szoktam nézni merre járnak a cuccok, láttam, hogy baj van, még ferihegyen sikerült elkapni, 850 FT reforwarding díj ellenében visszahozzák... Jeleztem a GB-nek, hogy jobban figyeljenek a címzésre, mert problémák adódhatnak (nem kértem pénzt, jeleztem). A válaszban leírták, hogy helyi adókat nem áll módjukban megtéríteni. Megírtam, hogy nem is erről van szó, hanem... A kövi levélben komoly bocsánatkérések közepette közölték, hogy 3.5 dollárt jóvá írtak a walleten (nem, ne legyünk már kicsinyesek, hogy miért nem PP-re...).
A harmadik eset egész friss, kb 1 hete zárult. A 20$ felett 50% akcióban akartam venni egy hajvasalós hajkefét a lányomnak, és hozzá egy amazfit szíjat. A kettő együtt kicsit több, mint 21$, de egyik kuponnal sem működött a kettő. Többek is azt mondták, hogy a support nem fog vele foglalkozni, de (igaz, majd 2 hét alatt) egy számomra kicsit kacifántos úton teljes megelégedésemre elindult a csomag. Ja, és még a poén, kaptam a késedelem miatt (nem én kértem!) 200 pontot is ajándékba a 11 dollárnyi rendelésemre.
Én mindig igyekeztem kedves lenni, velem is mindig azok voltak, és minden problémámat szépen megoldották. Ezt mások is írták már egyébként (természetesen elhiszem, hogy vannak, akik megszívták velük, pedig nem voltak bunkók)2. Refund
Természetesen én is láttam, hogy vannak eleve gyökér dolgok (bár legtöbbször az illető előéletéről nem tudunk semmit...). Azt azért tisztázzuk le, hogy senki nem tud semmi konkrétat arról, hogy a GB (és az összes többi) mennyire tudja ezeket a pénzeket bevasalni. Illetve ez nem teljesen igaz, mert pl a bizonyíthatóan Magyarországra, a postához érkezett, és itt eltűnt csomagok után nem kapnak egy büdös vasat se, ez garantálható. Az sajnos már a fórumokból is látszik, hogy vannak sajnos olyan tagok, akik nemcsak hogy örülnek ha a refundolt csomag mégis megérkezik, de még rá is játszanak, siettetik a ticketet, pp discusst, hátha jól járnak. Ha kapnánk egy statisztikát, hogy az eltűnés miatt refundolt csomagok hány %-a ér később mégis célba, szerintem mindenki dobna egy hátast, és ezek nagy részét biztosan nem jelzik az eladónak (természetesen akinek nem inge, ne vegye magára). A késő csomagokra meg pl gondoljunk csak vissza a februári csomagáradatra, ami novemberi rendelésekből érkeztek. Ezeknek a késéseknek szerintem cirka 99.99%-a nem a GB hibája. Bedőlt az EU express, de még inkább irgalmatlan mennyiségű csomag állt bő 2 hónapot MAGYARORSZÁGON, a drága Postánál. Igen, persze, jogos, hogy GB-hez megy a reklamáció (máshol nem is lehet), viszont abban biztos vagyok, hogy ha mindenki becsületesen bejelentené, hogy mégis megjött, és mindenkinek happy end a dolog, lényegesen kevésbé szarakodnának ezzel is. Ha valaki úgy gondolja, hogy ez (be nem jelenetett megérkezett csomag) nem lehet olyan magas szám, az gondolkozzon el, hogy vajh miért dönt úgy egyre több eladó, hogy egyáltalán nem szállít kis hazánkba... Mindezek után teljesen érthető, hogy igyekeznek minél későbbre húzni az ügyet, hátha még azelőtt megkapja az illető, mielőtt fizetnének/újraküldenék. Hozzáteszem, szerintem a TN-es csomagoknál TUDJÁK, ha megérkezett mégis.3. Szar kuponok.
A kuponokkal kezdem, elég egyszerű. Nagyon sok országspecifikus kuponjuk van. Vajon miért van, hogy más (korrektebb) országokban még mindig faszák a kuponok, míg nálunk olyanok, amilyenek (tippre azt mondanám, hogy az előző pont környékén van a megoldás)Nem, nem Silent77 vagyok, és nem, ez nem fizetett hirdetés. Sok évet ledolgoztam már a kereskedelemben, így igenis bele tudok gondolni a másik oldalba is.
-
walakyb
aktív tag
válasz bigrob #30564 üzenetére
Live Chatban keztem én is, gyors beszélgetés után javasolta az úriember, hogy nyissak ticketet, bugos a termék, ő nem tudja megoldani.
Telefonra még: páromnak innen vettem az MI4-et lassan 2.5 éve, hibátlan, az aksija is bír még mindig kb 1.5 napot nála (azért szokta nyomkodni )
-
walakyb
aktív tag
Nem gondolom, hogy a GB be fog nyelni egy 64 dolláros rendelésre 40-45 dollárnyi fizetendőt, de azt se gondolom, hogy rendben lévő lenne az ő nyakukba varrni. Ahogy korábban is írták, ha áfamentessel rendelted volna, és ahelyett dhl, akkor jogos. Így...
a végösszeg (pontos számolt árfolyam híján nem tökéletes) a 64 dollár áfája (ez cirka 4750 Ft) + a 6000, azt nem tudom, erre van-e áfa.[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
Emlékeim szerint nem GB hiba volt, hanem te valasztottál DHL-t.
Ha TÉNYLEG véleményre vagy kíváncsi: ha a másikat is vamoljak, beszélj a GB-vel, kérdezd meg tőlük, hogy mi legyen (értelemszerűen vamolas előtt, és azt is írd meg, mennyit kell kifizetni rá). Biztos, hogy értékelni fogják. Ha nincs vám, akkor jó eséllyel más valami megy, de ha mégis valami fals dolog (pl meg 1 kamera), akkor is ticket a GB-nek.
Igazság szerint még akár így is jól jarhatsz, de én biztos lekopnem magam, ha nem ezt csinálnám...[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
Óriási tévedesben vagy. Ennek nulla köze van az empátiahoz, ennek alapvető emberi tulajdonságnak kellene lennie. Egyébként kérdezz rá nyugodtan rendőrnél, ugyvednel, akárhol, ez a dolog bizony lopásnak minősül.
Ami meg a rossz tapasztalatot illeti. 50+ rendelésen vagyok túl (tudom, nem hatalmas szám, de azért nem is kevés), voltak filléres dolgok is, bár ezeket általában 20-25 dolláros parkolóban rendeltem, valamint műszaki cuccok is 20-150$ között bőséggel. Ticketet 3 alkalommal kellett nyitnom (volt köztük hibás termék is), minden alkalommal teljesen korrekten le lett rendezve a dolog.
Egyébként meg pont hogy az ilyen hozzaallas miatt ilyen fasza a magyar vevők respektje mindenhol...
De azt hiszem, tok fölösleges bármit írnom, úgyse jut el a mondandóm.... -
walakyb
aktív tag
válasz peterk #30726 üzenetére
Peterk, ez baromira nem így van. Le is írtam, ha vamoljak, írjon a GB-nek, hogy mi legyen, majd ők eldöntik. Kb 200%, hogy azt nem fogják mondani, hogy fizesse ki a vámot, küldje vissza a csomagot, majd kifizetik. Ha még nem vamoljak, nézze meg mi az, és ha meg1 kamera, akkor jelezze, akkor is elmondják, hogy mi legyen...
Különbség? Alapvetően más a 2 dolog, de a végeredménye ugyanaz. Teljesen más dolog ellopni egy pénztárcát, mint megtalálni valahol, és zsebre tenni. Viszont mind2 eset lopásnak számít, nem is túl rég még híradóban is volt egy bolti felvétel, ahol egy vevőt köröznek, aki eltett egy ott felejtett tárcát.
Egyébként pedig nem felteteleztem semmit, o irta le a dolgokat...
Másrészről. A legkevésbé sincs tultolva a dolog. Ezzel az erővel fordítsuk meg a dolgot, neked, aki külföldről rendelsz, bele kéne kalkulálnod, hogy bizony előfordulhat, hogy elbukod a pénzedet, mert nem kapod meg az árut. Gondolom ez a verzió már a legkevésbé se tetszik, pedig pont ugyanaz, mint amit te mondasz...
A garanciális dolgok pedig megintcsak nem igaz. Igenis van naluk gariztatas, sőt, azt is megoldották, hogy legtobbszor ne Kínába kelljen küldeni a cuccot. De igen, ez bizony idő. És itt lesz igaz az, hogy ezt bele kell kalkulálnia mindenkinek, aki Kínából rendel... -
walakyb
aktív tag
Igen, valóban az eladót terheli az eltűnt csomagért a felelősség, hiszen nem szállította le (teljesen lényegtelen, hogy ők nem adták fel, vagy mondjuk a posta ellopta), a vevő a nagy semmit kapta a pénzéért. Soha sehol nem állítottam, hogy akár csak véleményes lenne ilyen esetben (értelemszerűen megállapodás hiányában) a PP-hez fordulni, hogy visszakapja az ember a pénzét.
Hogy mennyire nem GB seggnyalás maximálisan nem értek egyet én se azzal, hogy nekem (elnézést, a vevőnek) kellene biztosítást fizetni, eddig se tettem, ezután se fogom. És amennyiben a GB köti az ebet a karohoz, hogy csak felét fizet én is a PP-hez fogok fordulni. Már ha eltűnik csomagom.
Ez a verzió akkor lenne rentábilis ebben a beszélgetésben, ha egy refundos csomag érkezik meg később. De itt nagyon nem erről van szó, ráadásul akkor is jelenti illene
Egyébként én ezeket az eltűnt csomagokat refund után figyelném, és ahol sunnyogas van, ott simán lehetne valamiféle retorzió. -
walakyb
aktív tag
válasz csiki52 #30835 üzenetére
Igen, előfordul, hogy hosszabb a várakozási idő, legtöbbször a termékhez ki van írva, hogy ship between x-y, én már olyat is láttam, hogy majd 1 hónap volt a legkorábbi.
Itt pl aug 17-29 között, tehát akár 15 nap:
https://www.gearbest.com/tv-box/pp_1830693.html?wid=1349303
Legegyszerűbb, ha rákérdezel, hogy mikor indítják.
A vállalt szállítási határidő 60 nap (lásd felhasználási feltételek), ráadásul shipped outtol számolva. Amit te írtál azt meg úgy hívják, hogy estimated shipping Time, magyarul várható szállítási idő.[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
válasz nemeth.akos #30838 üzenetére
Miért akarnal PP-t indítani?? Megkaptad, hibátlanul, semmi indok nincs rá, el is fognak hajtani. Ráadásul a 180 nap is lejart.
Első körben csinálj egy videót a hibáról, nyiss egy ticketet, írd le mi történt, csatold a videót (jobb yt-re feltenni, és a linket küldeni), és küldd el nekik. Majd válaszolnak, és megírják, hogy mi van. -
walakyb
aktív tag
válasz nemeth.akos #30841 üzenetére
Elvileg a rendelesnel after sales aplication
-
walakyb
aktív tag
-
walakyb
aktív tag
válasz Knobber #31018 üzenetére
Hivatalosan arra van a biztositas, hogy ha megkotod, akkor kekeckedes nelkul ujrakuldik/visszafizetik a cuccot, ha eltunik, vagy serulten erkezik.
A 60 nap ott is megvan, a GB felhasznalasi feltetelei kozott szerepel, hogy hivatalosan 60 napra vallaljak a szallitast, ami a rendeleseknel ki van irva, az csak egy korabbi szallitasokbol megallapitott VARHATO szallitasi ido. -
walakyb
aktív tag
2 dolog a vitában, szerintem az első egy eléggé sokatmondó dolog.
1. HA valóban nem lennének normálisan szabályozva a felelősségek, és HA nem ténylegesen az eladó KÖTELESSÉGE az áru célba juttatása mondhatni bármi áron, és HA mindezt felülírhatná némi szabályzat, akkor valaki árulja már el nekem, hogy a PP miért szinte minden esetben a vevőnek ad igazat?
2. A GB (de gondolom a többi bolt is) jócskán kisebb árat tüntet fel, mint a valós, és nem, messze nem csak akkor, ha a magas ár miatt az áfákörbe esne, pl 10 dolláros cucc jött már 1 dollár alatti értékmegjelöléssel. Itt van a kutya elásva, mivel (a példánál maradva) az eltünt csomagomért fog kapni kemény 1 dollár kártérítést. És már bocs, de nem igazán gondolnám, hogy ez az én problémám kéne, hogy legyen, hogy a spórolgatásuk miatt nekem kelljen fizetni. És kikerülős módszerek máshol is rendben működnek, nekem most ért pont ide Aliról egy telefon UPS angliáig, ott átcsomagolva DHL, és nem kellett fizetnem semmi extrát. Megnézném azt az esetet, amikor az Ali azt fogja mondani, hogy bocsi, de csak a felét adjuk vissza...
[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
válasz ubyegon2 #31427 üzenetére
Egyrészt messze nem általános a 30+ nap, pont a múlt héten kaptam sima kínai postával 7 (igen, 7) nap alatt csomagot (RP030483647CN). Persze, ez ugyanolyan szélsőséges, mint a 30+ nap. Az általános valahol a 10-20 nap között van, hasonló értéket meg akár EU raktár is tud produkálni.
Ráadásul igazán jó (már ha van még ilyen) akciók mindig kínából/hongkongból vannak, és így azért már akár jelentős is lehet az árkülönbség, hogy bőven megérje várni. Persze, ha tényleg sürgős (nem csak viszket... ), akkor ez nem feltétlenül opció. -
walakyb
aktív tag
válasz viktorhu #31515 üzenetére
ennek annyi az oka (bár szerintem még így is utánajárnak a dolognak...), hogy töredék érték van feltüntetve mind a számlán, mind a csomagon, így ha eltűnik, ezt az értéket kapják vissza. Amikor veszel 200$-ért egy telefont, és az 7$-os children toy phone néven jön, akkor szerinted a 200, vagy a 7$ lesz a kártérítés a szállító részéről? Az már természetesen egy teljesen másik kérdés, hogy miért így működik a dolog, valamennyire biztosan a mi érdekünk is. Az meg már megint egy másik kérdés, hogy ha hosszú ideje tünedeznek el ott csomagok, akkor miért kell azt az utat járni. Szüntessék meg, legyen inkább a kicsit drágább EUX, de szerintem lényegesen problémamentesebb lenne az egész történet...
-
walakyb
aktív tag
válasz HornedReaper #31542 üzenetére
Lehet csinálni állandót is. kicsit több idő elintézni, de csak 1x kell, és onnantól az adott illető bármikor mehet érte.
-
walakyb
aktív tag
válasz demike93 #31641 üzenetére
Azért szerintem a "sok mindenkinek" megfogalmazas eros tulzas. Azt a legtobb ember leirja, hogy kepzeljetek el, eltunt a csomagom nekem is, de amiatt mar nem allnak neki irkalgatni, hogy nekem megjott, nekem is, nekem is, stb
Persze, ettol fuggetlenul nagyon gaz a dolog, es akiknek eltunik a csomagja, azokat cseppet se vigasztalja, hogy sokan masok meg megkaptak (sot...)
Fogalmazzunk inkabb ugy, hogy joval tobb csomag tunik el feuchban, mint mashol, legalabbis a trackinges csomagokat illetoen, de ennek ellenere a csomagok jelentos resze igy is megerkezik meg feuchton keresztul is... -
walakyb
aktív tag
válasz demike93 #31644 üzenetére
60 nap eltelte elott PP-hez menni kb felesleges, sanszosan azt fogja mondani a GB (vagy mas kereskedo) keresere, hogy varjunk meg egy kicsit.
Ha a PP discuss elindult, erdemes par levelvaltast lezongorazni az eladoval, lassa a PP is, hogy mi van.
Ha nincs eredmeny, akkor lehet escalalni a dolgot, onnantol 1-2 nap utan itelkeznek. Ha a javadra, akkor tovabbi par nap, es nalad a penz.Viszont
Minden kulfoldi rendelesnel tudni kell, hogy benne van a pakliban, hogy eltunik a csomag, es csak hosszabb ido utan sikerulhet penzunkhoz jutni. Ha valakinek ez nem fer bele, ne rendeljen, Tenyleg. En elegge turelmes vagyok, de neha (pl most is) engem is ki tudnak hozni a sodrombol, de erdekes modon, szinte minden gebasz (szallitasrol beszelek eppen, es termeszetesen azokrol, amik engem ertek/ernek) a dragalatos magyar kiralyi posta nevehez kotheto. Most eppen az NL post szerint 30-an megerkezett az orszagba egy csomagom, a posta viszont meg 9 nap utan is csak annyit lat, hogy elhagyta hollandiat...
Egyebkent meg ugy erdemes szamolni, hogy 60 nap alatt er ide. ha hamarabb megjon, az tok jo. ha addigra nem, akkor lehet menni intezkedni.
bocs a hosszabbert -
walakyb
aktív tag
Valakinek nincs valami otlete, hogyan lehetne olcson (legalabbis nem vagyonokert) telefont spanyolorszagba kuldeni? Neztem a posta oldalat (oda holnap meg bemegyek szemelyesen azert), beszeltem DPD, GLS, UPS, a legolcsobb megoldas 11k volt. 1db telefon sajat dobozaban, mindenhol boven a legkisebb meret.
ez igy azert elegge nevetseges... -
walakyb
aktív tag
Ha valakinek telefont kell kuldetnie spanyolroszagba (GB) szervizre, annak 1 kis info.
6-an delutan adtam fel ertekmegjeloles nelkuli ajanlott levelkent a lanyom redmi 5a-jat. pufi boritekba tettem bele tobb reteg habfoliaval korbetekerve. cca 2500-at fizettem erte, ma kezbesitettek a cimzettnek.
Csomag 11-12k lett volna. 25k ertekmegjelolessel ugyanez a level 4790 -
walakyb
aktív tag
válasz hunaqua #32273 üzenetére
Azért ezzel a "mennyi még a készlet" kérdéssel óvatosan.
Vettem akcióban egy babakocsit, valami 100 körül volt rá kiírva még akcióba. Ha jól emlékszem kb 3 héttel későbbi időpont volt megadva feladásra, de úgy voltam belefér, jónak néz ki, jó az ára is. Amikor eljött a megadott időintervallum utolsó napja, rákérdeztem, hogy mi van. Azt a választ kaptam, hogy nincs, és gőzük sincs, hogy mikor lesz. Ránéztem az adatlapra, ismét akciós volt, valami 12x darabbal (mindenképpen több volt, mint amikor vettem), és következő heti feladással. Amikor erre rákérdeztem azt mondták akkor sincs, majd átírták kb 1 hónapra a feladást. Ekkor kértem refundot... -
walakyb
aktív tag
Azert ellenpelda is akad boven a lassu szallitasra, raadasul nagyon sokszor a magyar posta (meg a nav...) tehet az atomlassu kezbesitesert.
Nyomkovetos cuccoknal nem ritka, hogy az orszagba erkezes utan 1-2 hetig nem tortenik semmi, meg akkor se, ha nem is vamoljak a cuccot. Vamosban meg mar olyat is lattam, hogy 1.5 honap volt orszagba beerkezestol kezbesitesig, es ebbol max 2-3 nap volt, amig a papirokat vartak.
A nyomkovetes nelkuli cuccokra meg aztan semmi ralatas nincs, de gyanitom azok se kint szarakodnak... -
-
walakyb
aktív tag
válasz Dr. Gonzο #32296 üzenetére
Hja, ez tényleg így van
Nekem már 2x volt olyan, hogy az adott rendeléshez (1 tétel) kaptam második értesítést, másik trackinggal, és nagyon nem értettem, hogy mi ez. Na ez az átalakító volt, valahogy rájöttek, hogy nem küldtek, hát feladtak gyorsan 1et külön
Van itthon mar bő 1 tucat -
walakyb
aktív tag
hat, en ezt a felelmet sajnos nem nagyon tapasztalom. most pl harcolok egy ceggel, eloszor kaptam egy fake TN-t, majd egy masikat, ami meg a hongkongi vamolasnal elhalalozott. ennek mar 2 honapja, de a gyoker 0 refundot ajanl, es hogy meg mindig varjak. augusztusi rendeles... most a legutolso probalkozasa, hogy pont most allitottak vam ele, ez par napot igenybe vesz. Az mar reszletkerdes, hogy ez a vam ele allitas SZEPTEMBER 26-a volt...
masik kedves probalkozo irt egy levelet, hogy a 11.11-es akcioban rendelt powerbankot nem tudjak feladni, mert megsemmisult a rendszeruk (...), es kertek, hogy nyomjak cancel ordert. mire eszrevettem mar feladva, es azt irtak, hogy a rendszeruk automatice kuldte a tn-t, es nyomjak dispute-ot... persze azt nem lehet egyelore, szoval a penzem majd karacsony korul kapom vissza... -
walakyb
aktív tag
válasz Sumptuous #32347 üzenetére
Igen, meglehetosen
viszont azt azert gondoltam jelezni, hogy elegge nem szerencses a minimum idoket figyelni. Egyreszt ezek munkanapok, masreszt (bar itt nincs feltuntetve, de) ezek varhato szallitasi idok, ami azert messze nem kobe vesett szentiras. Raadasul, ha most rendelsz, mar azon is imadkozhatsz (nem teljesen eselytelen azert a dolog), hogy karacsonyra ideerjen. a mi kis draga postank szeret nagyon csunyan behalni mar december elejen, nekem tavaly a 11.11-es cuccok kb fele januarban erkezett csak meg. -
walakyb
aktív tag
válasz DamianB #32349 üzenetére
Bocsi, de ez tipikusan varazsgombos kerdes...
Mindenesetre ilyen osszegben mar csak akkor vasarolj, ha trefamentes szallitas, vagy ha akkor is jo a dolog, ha megvamoljak.
Lutrira, hogy csak akkor jo, ha nem vamoljak, nem szabad. 60 dollarnal postanal cirka 8k a sarc, futarral meg 11k -
walakyb
aktív tag
válasz DamianB #32376 üzenetére
Nincs afa. En a MI Global Store-bol rendeltem (detto ugyanugy mukodik ez is). UPS-el feladnak tobb csomagot egybezacskozva angliaba. ott ujra feladjak DHL-el, így neked mar eu-n beluli csomagkent fog erkezni.
az meg hogy az arat nem talaltad. amikor beirtam, akkor frissiben neztem meg naluk, keresd kicsit jobban
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen