- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-=RelakS=-
veterán
Dobtam egy ticket, hogy két hét után még mindig nem küldték a rendelést, szóval pénzt vissza.
Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége. -
Lomas
tag
válasz
LilProphet90 #34784 üzenetére
Anno nekem is 7-14 napot írtak - szintén bankkártyás fizetés - de mindkét alkalommal 3-4 napon belül a számlámon volt a pénz.
-
nextman
aktív tag
Ez valoban egy jol mukodo termek lehet?
Tul olcsonak tunik. -
LilProphet90
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem két terméket, az egyik, mint kiderült, nem tudni mikor lesz raktáron (persze "flash sale-en" vettem, amikor még jó pár darabot jelzett). Kértem őket, hogy töröljék a rendelésből.
A kérdésem az, hogy bankkártyás fizetés esetén (igen, legközelebb PP-vel fogom), mennyire lehet gond a visszautalással? 7-14 napot írnak. Másik, hogy szerintük ez a változás nem fog látszani a profilomon, csak náluk, ez így mennyire okés?
Köszi előre is a segítséget!
-
Nerazim
őstag
Igen, azzal.
(#34781) vegyszer
Köszi, akkor még van időm. -
Nerazim
őstag
Valaki esetleg tudna segíteni ebben, hogy merre induljak el?
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz
szabi__memo #34775 üzenetére
Engem Április 2.-án értesítettek, hogy Április 1.-én levonják...
-
WestBam
senior tag
Nekem küldtek levelet egyszer valamikor, de nem volt benne, hogy mennyi pontom fog lejárni. Benéztem, ott nem látszott semmi, mikor itt olvastam akkor is benéztem, de semmi jele nem volt, hogy van "lejáró" pontom. Nem volt sok, szerencsére használgatom őket, de ~10$ így is odalett.
-
BBéci
legenda
válasz
szabi__memo #34775 üzenetére
Emailben, először január 26-án.
-
BBéci
legenda
válasz
szabi__memo #34770 üzenetére
Érdekes, engem legalább kétszer figyelmeztettek.
-
Potrien
senior tag
Üdvözlet!
Rendelnék egy akciokamerát,(CN-099 Warehouse)de szállításnál csak priority- line van.(Netherlands Post Registered DDP)
Kérdésem az is MWST mentes? -
vandor01
senior tag
válasz
Knobber #34768 üzenetére
majd itt kiokositanak lehet valamit rosszul csinálhattál?
itt olyanokat irnak hogy amig at nem veszed addig a csomag nem a te tulajdonod azaz ez még az eladoe es akarmilyen gáz van a szállitassal jogilag te nem kezdhetsz semmit vele nem vizsgáltathatod ki mert nem a tied! nekem valami ilyesmi az uccso infom!.... kerted a GB-et hogy vizsgáltassa ki mi lett a csomaggal? van rola valamiféle eredmény? mert lehet ezek kellenenek a PP-s szamodra jo dontéshez??
de aztan lehet minden megvaltozott az eladoi lobby nyomására megtorvenykeztek megszavaztak 5 évere visszamenoleg? -
Nerazim
őstag
Üdv!
Van egy márc. 9 -i micro sd rendelésem tracking nélkül, még nem érkezett meg. Kérdésem, hogy meddig várjak? Kifutok-e vamilyen reklamációs időből mint alinál vagy itt hogy van? Nem járta még így GB -el, eddig mindig minden megjött elég hamar. -
Lomas
tag
Sziasztok, tud valaki megoldást arra, hogy miként lehet GB accountot törölni/töröltetni?
-
Knobber
aktív tag
Sziasztok,
Ilyen létezhet? Gearbest rendelést nem érkezett meg (Feucht-ban elveszett, Priority Line rendelés), szokásos 60 nap kivárva, majd ticket nyitás. Ez után nem sikerült megegyezni a visszatérítés mértékében, így az ügy átkerült PayPal felületére. Ott sem sikerült megegyezni, így még tovább ment, feljebb a PayPalhoz. A PayPal kivizsgálta, majd ELUTASÍTOTTÁK a claim-et mert hogy a kínai feladta a terméket. Felhívtam őket, és azt mondták, hogy a policy alapján ha egy csomagot feladnak Kínában, és benyújtják a feladóvevényt akkor azzal ők már nem tudnak mit kezdeni, verjem le a shipping company-n. Ez igaz?
-
PepeDon
tag
válasz
fery02 #34766 üzenetére
Én január 26-án kaptam.
Ez volt az email tartama:"We would like to extend our very Warmest Wishes to you.
GearBest is incredibly honored that so many new customers joined our community over the past years.
We want our amazing customers to know about the GB Points Policy: ALL Unused GB Points gained before Jan 1, 2019 AUTOMATICALLY EXPIRE and reset to ZERO on Apr 1. Use your remaining GB Points as three Lucky Winners can use points as MONEY before April 1, 2019
This is a (very friendly) reminder: Please use up your remaining GB Points! They can be used as FREE MONEY for even bigger discounts on cool gear, awesome gifts, and personal treats. Grab incredible GearBest bargains today!Get the party started and gear up for the season, folks! "
-
válasz
vegyszer #34765 üzenetére
Ha tavaly is március 31 volt, akkor lehet bennem a tavaly előtti dátum maradt meg, ott mintha valami őszi dátum derengene.
Lehet a tavalyi pont elvevés nem annyira foglalkoztott, mint az idei és tényleg ezért emlékezhettem továbbra is őszi dátumra, de hogy nem kaptam értesítést erről előzetesen sehonnan sem, az is biztos.
------------------------------------
@sambenez: Ha hírlevél formájában jönnek az ilyen e-mail-ek, akkor azok nem érintenek engem, leíratkoztam róluk korábban.
Esetleg ha egy ilyen e-mail-t tudsz nekem mutatni (vagy csak az angol szövegét ide bemásolni) akkor úgy utánakeresek kíváncsiságból a mail fiókomban.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
fery02 #34762 üzenetére
Úgy tűnik, kuponozni érdemes, nem pontozni.
Egy gyors google kereséssel találtam Banggood és Gearbest kuponokat a korábban említett töltőmre, így BG-n újra megrendeltem, olcsóbban
A gyűjtött pontok persze ott sem használhatóak ilyenkor, úgyhogy én mindkét helyen hagytam a francba ettől a hónaptól.sambenez
Lehet, hogy átsiklott felette, mert naponta vagy három e-mail jön, hogy vásároljak a GB-en XD Már meg sem nézem, csak del.
Nem tudom, nektek mennyi jön. -
Ez engem is meglepett, hogy előzetes értesítés nélkül egyszercsak elvett a GB tőlem csomó pontot, de szerencsére már egyébként sem nagyon érdekelnek, ezután a húzásuk után már erősen gondolkodok, hogy a napi pontok begyűjtését is hagyom a francba.
Alig lehet már ugye felhasználni őket és ha meg mégis, a pontokkal lecsökkentett ár még úgyis legtöbbször drágább, mintha csak úgy natívan, kuponok nélkül AliExpress-en nézném ugyanazt a terméket. -
-=RelakS=-
veterán
Rendeltem egy akkutöltőt, de már lassan másfél hete nem történik semmi. Illetve a termék oldalán már májusi szállítást brekegnek.
Hogy lehet visszavonni egy kifizetett rendelést, ami még nem jutott el a Packed állapotig? Egyáltalán van rá mód? Ha van, jól eldugták, mert nem találom. -
viktorhu
veterán
válasz
Dinter #34750 üzenetére
A paypalon az accountodban sem látszik a tranzakció? Illetve ha sms-t kapsz a kártyás fizetésekről, általában a visszatérítésekről nincs sms, szóval ha az sms-t várod, akkor azt hiába (én egyszer régen belefutottam egy ilyenbe, vártam az sms-t, háromszor reklamáltam, aztán kiderült, hogy ott van az a számlatörténetemben).
-
válasz
Silent77 #34754 üzenetére
Nem akarok jogászkodni, de azért pár dolog, mert lehet valami félreérthető. Bármilyen fura is, de a vámeljárás az ügyfél kérelmére indul. Ez a kérelem lényegében azt tartalmazza, hogy lécci-lécci vámhatóság engedd be az általam rendelt árut az országba. Ha úgy gondolod, hogy a beengedés érdekében valamit fizetnem kell az állambácsinak, akkor én azt örömmel megteszem.
Mivel az eljárás kérelemre indul, a vámhatóságot köti a kérelem tartalma. Minden jogszabály azt mondja - nem csak a vámmal kapcsolatosak - hogy az ügyfelek kérelmeit a tartalmuk szerint kell elbírálni. Ettől eltérni nem lehet.
Ha ő egy kérelemben mind a 4 kifizetéssel kapcsolatos igazolást csatolt, akkor a vámhatóság így fogja elbírálni. Egy kérelemként. Összeszámolva a kifizetéseket.
Természetesen ne legyen igazam, azt kívánom neki.
-
válasz
Silent77 #34752 üzenetére
“Vámék" bekérték a fizetésről az igazolást, amely vámhatár alatt volt egyesével, viszont ők önkényesen összevonták és elvámolták mind a 4-et szó nélkül”
Ezt írta. Az azt jelenti -nálam- hogy mind a négy fizetésről elküldte egyszerre az igazolást. Ezen az látszik, hogy adott napon, adott cégtől összesen ilyen értékű terméket vásárolt. Ebből a szempontból teljesen jogos az eljárás. És mint mondtam, erről ő szolgáltatott adatot.
Kérdésem:
1. Mind a 4-et vám alá vonták? Egyszerre? Akkor mind a 4-ről külön papírt kellett volna küldeni nyilatkozatként, külön fizetési igazolásokkal. Szerintem egyébként szinte lehetetlen, hogy mind a 4-et egy időpontban vonták volna eljárás alá, mert nem így szoktak a külön követési számon futó csomagok érkezni.
2. Nem csak 1-ről kértek először, ő meg kényelemből elküldte az összeset?
Szóval nekem valami nem klappol. Múltkor a banggoodról rendeltem egy napon 4-szer, mert így alakult. Van ami már 1 hónapja megjött, van ami még úton van.
-
válasz
Silent77 #34748 üzenetére
Szerintem itt az számít, hogy egy tranzakcióval fizette ki a termékeket. Ha jól értelmeztem, akkor azt írta, hogy egyszerre fizette ki őket, az egyszerre történt fizetésről küldött okiratot a vámoláshoz. Ez alapján ő szolgáltatott adatot ahhoz, hogy összevontan foglalkozzanak vele. Ez igen nehezen nyerhető.
-
Dinter
addikt
Sziasztok.
Gearbesttől kértem refundot telefon javításra, elvileg kapok is 40 dollárt.
03.22: Írták, hogy megkapom a refundot 48 órán belül.
03.28: Írtam, hogy nem jött meg.
Válasz, hogy 3-5 napon belül, "rendszerhiba" miatt.Ma még mindig nem jött meg. Meg fogom egyáltalán kapni vagy csak hitegetnek?
-
pIIrash
tag
válasz
pIIrash #34729 üzenetére
Ma megkérdeztem, hogy nemzetközi keresést értenek-e az első mondat alatt.
Erre jött is azonnal a válasz:
Thank you for your reply. We sincerely apologize for this delivery issue.
As you have purchased shipping guarantee fee please consider the following solutions to resolve this issue:
1. Full Refund To Wallet
We can refund you in full XYZ.99 USD to your GearBest Wallet for use on your future orders.
In addition we will reward you with extra points that you can use as discount towards your next purchase. (1 point for every 1 USD refunded).Refunds to your Wallet will take up to 24 hours after being processed.
2. Full Refund To Original Payment Account
We can refund you in full XYZ.99 USD to your original payment account.For PayPal refunds, please allow up to 48 hours for the transaction to process and appear in your account.
-
AtiSnatch
aktív tag
-
Nem tudok ilyen törvényről, hogy ami egy címre jön azt összevonhatják, szóval semmiképp se hagyd annyiban.
Én sem szoktam megvárni, ha külön rendeled, külön csomagolják.placebo2018: írj a supportnak, hogy mikor szíveskedik feladni.
AtiSnatch: Attól, hogy vár napot simán lehet, hogy az országba egyszerre érkezik, nincs jelentősége.
-
vegyszer
addikt
válasz
placebo2018 #34738 üzenetére
Vársz tovább türelemmel, és nyomkodod ezt a placebo gombot, hogy a lelked megnyugodjon.
-
nrmn
csendes tag
Sziasztok!
4 csomagot rendeltem külön, ugyanarra a névre és ugyanarra a címre. "Vámék" bekérték a fizetésről az igazolást, amely vámhatár alatt volt egyesével, viszont ők önkényesen összevonták és elvámolták mind a 4-et szó nélkül. Csak úgy hozta már ki a posta, hogy akkor ezekért fizetni kell. Panaszt tettem a posta oldalán keresztül, másnap felhívtak és leszereltek ezzel, hogy össze kell vonniuk, mert ugyanarra a névre érkezett. Kérdeztem mit lehet tenni utólag, mert nem fogadom el, majd tájékoztattak afelől, hogy a nav-nál tehetem ezt meg kb. 6000 Ft ellenében. Az erről tájékoztató kis hölgy egyébként normális volt, de nem vagyok biztos abban, hogy helyesen jártak el és hogy amit említett 6000 Ft-os "reklamációs díj" lehet hogy kidobott pénz, mert nem igazán lehet velük ilyen esetben egyezkedni. Természetesen még az elején automatikusan küldtem a biztonság kedvéért a 162-es paragrafust, de nem hatotta meg őket.
Járt már más is így?
Lehet ilyenkor még pl a Gearbest-tel egyezkedni valamiféle kompenzációval kapcsolatban vagy csak az paypal-nél maximum?
-
placebo2018
csendes tag
Hello!
Kezdő rendelősként kérdezném volt egy redelésem 03.11.-én de még csak Order Paid sztátuszban van egy másik 03.17.-én az ma megis jött de ez a másik nem mozdul,hogy tudok kérdezni v érdeklödni hogy mi van? -
D-Phrag
senior tag
-
D-Phrag
senior tag
válasz
Dluinet #34722 üzenetére
De miért ne lehetne elállni még kiküldés előtt a vásárlástól? Egyébként a hosszú átfutási időre hivatkoznék. Ha van sima money back, akkor mért ne lenne érvényes még megküldés előtt a visszafizetés? Az mitől jobb nekik ha megjön és saját pénzen visszaküldetve kérném a pénzvisszafizetést?
Írok nekik és meglátjuk. A deal végülis jó volt, de félek mi van ha mégis megvámolják, ill. ha valami van, akkor hajlandóak lesznek a biztosítás keretében kárpótolni, így hogy nincs paypal. Hiba volt, hogy nem azzal rendeletem, de ez van. Ha megjön minden papírform szerint, akkor akár jól is járhatok. -
pIIrash
tag
válasz
bottecchiabp #34704 üzenetére
Szia,
Itt tudod megnézni: [link]
A Te esetedben 56 munkanap telt el.
Az enyémben sajnos még csak 43.
Így most még van két nap a 'to whom it may concern'-ig02.21 óta el van akadva "Átadás nemzetközi szállításra" állapotban. Azóta semmi változás.
Első válasz 03.02.-án: teljesen automata. Lényege: úton van az, győzd kivárni dude.
Második válasz 04.01.-én: ezt már aláírta Kánten Montázsiból.Thank you for contacting us regarding your order. We are sorry for any inconvenience.
After tracking your parcel on the tracking site, we regret to inform you, the tracking number is inactive at this time.
....
1. There may be some delays between scan events and site updates.
Once we have sent the article, the monitoring status would be to be updated in a few days to be online by the sender. Therefore, please wait a few more days and try again later.
2. For international shipments it is common for tracking information to update only once the package is in the destination country. Before this we can only say that the package is in transit.
You can stay in this state for some time, but please know that your package is on its way.
Once again I thank you for your patience and understanding.
Mivel születésnapi ajándék lett volna, így kénytelen voltam más oldalról (geekbuying) ismét megrendelni. 03.01.-én kiküldték, és 03.14.-én már a kezemben volt.
-
Ferike81
senior tag
Mivel az utóbbi 4 hónapban nagyjából csak siránkozás volt itt, gondolom ezt megelőzvén írta a kolléga, hogy jobb a PayPal. Sajnos sokan nincsenek egészen tisztában a kínai rendelésekkel. Jobb lenne előbb tisztában lenni a feladási idővel, szállítási idővel, biztonságos fizetési formákkal, járulékmentes postázási módokkal, esetleges probléma esetén a reklamációt kinek, mikor, és milyen formában kell benyújtani, és csak utána rendelni. Aki nem tud kérdez, és kap választ. De aki nem kérdez, csak rendel, és nincs tisztában a dolgokkal, az meg jön sírni, hogy mindenki hibás, csak ő nem, és jön a kedvenc mondatom, "soha többet GB"! Majd eltelik 3 hét, és újra rendeli a GB-s motyót.
Nos ha nem olvastad vissza 3-4 hónap történését, akkor nagyjából összefoglaltam. -
Beni2360
félisten
válasz
vegyszer #34723 üzenetére
Kövezzetek meg, de szerintem egy bankkártyával történő vásárlást csak azért töröltetni, mert minimum két hét a postára adás is rejthet magában buktatókat
Na nem éppen a kései feladás végett kellene vissza vonni a rendelést, hanem a tényleges Paypal védelem hiánya végett. Pl ha visza kellene küldeni fizetheti saját maga, míg a Paypal fizeti a vissza szállítási költséget. Meg az egyéb védelemről nem is beszélve. A másik topikban egy ember végig csinálta a bankon keresztüli pénz vissza térítést de senkinek nem kívánom azt a tortúrát és időt amibe került.
Ha nem volt nagyon akció az áru és meg tudja ismételten venni én mindenképpen töröltetném.
De hát ahogyan a közmondás is mondja: Nekem a 9 is páros. -
vegyszer
addikt
válasz
Beni2360 #34718 üzenetére
Kövezzetek meg, de szerintem egy bankkártyával történő vásárlást csak azért töröltetni, mert minimum két hét a postára adás is rejthet magában buktatókat.
(pl ő sztornírozza a rendelést, de a pénzt nem indítja vissza, és máris a bankoddal, kártya kibocsátóddal kel egyeztetned)
Ha már így rendelte meg a kolléga, menjen végig így. Szerintem.
-
1stVikman
senior tag
-
D-Phrag
senior tag
Üdv!
Szeretnék megerősítést kérni, hogy az alábbi kép alapján megrendelt nagyértékű termék valóban VÁM és ÁFA mentesen érkezik e meg.
Pár korábbi hozzászólás alapján, valamint ITT leírtak szerint igen, de azért örülnék még egy helyeslőnek. Sajnos nem paypal-on keresztül rendeltem meg a telefonkészüléket. Ez okozhat bonyodalmat, ha valami gubanc mégis lenne? (Elveszik, törött stb.) Shipping Garantee-t kértem.
Ha mégis úgy döntökm, hogy nem kérem, akkor el tudok állni a megrendeléstől mielőtt shippelik? (Majd hóközepén küldenék csak a terméket.)
Köszönöm a válaszaitok. -
D-Phrag
senior tag
-
-
vegyszer
addikt
válasz
bottecchiabp #34704 üzenetére
Ez nálunk 52 dolgos nap. De náluk volt egy hét újév.
Lehetséges, hogy ő ezt nem számolja bele...
De akkor is kérdéses... -
mrzed
senior tag
válasz
bottecchiabp #34704 üzenetére
Pedig nem telt el 45 munkanap... Kínában volt új év is közben, két hetes buli február elején.
-
válasz
bottecchiabp #34704 üzenetére
Feladástól számold.
rendes TN volt hozzá? Ha nem volt, nyugodtan várd meg a 60 napot, itthon sokat csücsülnek rajta. Nekem most jönnek a januári rendelések. -
sambenez
addikt
válasz
bottecchiabp #34704 üzenetére
Mikor adták fel? Ha jól tudom onnan ketyeg az idő.
Ráadásul nem azt ígérik, hogy isten bizony max 45 nap. Hanem "Estimated time", ez pedig nem kicsi különbség.
-
bottecchiabp
csendes tag
Gearbest: jan 13 óta nem telt el 45 working days? Most ezek hülyék vagy mi az?
Rendeltem a gearbestről jan 13-án. Azonnal fizetve persze.
Nem jött meg noha már április van. Refundot akarok. Írtam a supportnak 2x is, és uaz a formaválasz jön.
Van egy maximal time frame (45 working days) amíg az le nem telik, nem jogos a refund kérelmem.
Na de jan 13 óta HOGY A TÖKÖMBE NEM TELT LE A 45 WORKING DAYS????Ezek hülyék?
Itt a válaszuk:
We have shipped your order out, please review delivery details below.
Packages still in timeframe:
Tracking/reference number Shipping method Tracking site Shipping date Estimated time (business days) 20-45 working days
Hogy a francba lenne a csomag a 45 napos max időkeretben benne ha jan 13-án kiküldték és ,45 napja van rá max?
Új hozzászólás Aktív témák
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Megjelentek az iOS, iPadOS és watchOS 26 nyilvános bétái
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A fogadás lezárult, elindult a hardvervágta
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- PS Plus előfizetések
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Egyedi ékszerdobozka