- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sol4r: DDR2-es Processzorok összehasonlítása "azonos" órajelen
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- V.Milán: Aktív tag lettem 🥳
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi975
újonc
válasz
lac14548 #33785 üzenetére
Az ellopott csomagokért valóban nem ők hibásak, ez a szállító felelőssége. Én sem azért vagyok rájuk mérges mert eltűnt a csomagom. Ez egyértelműen a szállító hibája. a GB feladta, én kifizettem és nem kaptam meg. A szállítóhoz hiába megyek, írtam egyébként nekik, de azt javasolták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a feladóval. Tehát kénytelen vagyok a feladóval egyezkedni, mert ők állnak szerződésben velük, esetemben a DHL-lel. Igen, nekik kéne valamit tenni ennyi panasz után, mert így nem igazán szereznek maguknak elégedett ügyfeleket.
-
Robi975
újonc
Teljesen egyetértek Veled, én sem fogadom el a részleges kártérítést. Kíváncsi vagyok, hogy ha volt biztosításod bepróbálkoznak-e, mert ha igen akkor azért az egy utolsó aljas dolog lenne. Én nem kötöttem biztosítást, természetesen bepróbálkoztak. Nem tudom, ha kötöttem volna most mi lenne, de miért én fizessek, ha még kerestetést sem kérhetek a szállítótól mivel nem én vagyok velük szerződésben. És igen, ezt helyettük fizetném. Feladták, oké, én meg kifizettem előre az árut és a szállítást. Nem kaptam meg, azt mondják, hogy ez a szállító hibája, oké, játsszák le a szállítóval, de ne engem büntessenek.
-
Robi975
újonc
válasz
#63390720 #33777 üzenetére
Még nem telt le,pár nap még vissza van. Azért fordultam mégis a Paypalhoz, mert egyrészt cseh raktáras cucc, dec. 1. óta semmi mozgás, a GB 30 napos szállítási határidőről beszélt, fizettem is az 5-7 munkanapos szállításért, másrészt írtam a GB-nek hogy mint feladók kerestessék a csomagom, azt írták január legelején, hogy sajnálják a dolgot, a csomagom elveszett. Így hogy kijelentették, úgy gondoltam nem várok tovább, jöttek a részleges visszafizetéssel, húzták az időt ahogy lehet, nagyon elegem van belőlük. Volt olyan ebay-en is, hogy nem jött meg a csomag, nem volt semmi gond visszakaptam a pénzt, csak amit a GB csinál, hogy hülyének nézi az ügyfeleit, na ez az amiből elég volt.
-
Robi975
újonc
Szeretném megköszönni Silent77-nek a segítséget, mindazt amit értünk tesz. Én a Paypalhoz utaltam az ügyet, elegem van a GB-ből, ez az ügy menjen le, aztán befejeztem velük. Amúgy Winter nekem is írt, eddigi ajánlatuk az áru értékének a fele 47,77 $ volt. Winter már 70 $-t ajánlott. Közelít, de még nem az igazi.
-
Robi975
újonc
Sziasztok!
Én is a feucht-i károsultak egyike vagyok. Egy Alfawise A12-es projektornak lehettem volna a gazdája, de sajnos nem így történt. Cseh raktár, dec.1 óta semmi hír, utolsó esemény: küldemény továbbküldve DENUEB. Megfutottam a köröket a GB-vel, írtam a DHL-nek, beszéltem a postával, semmi. Most ott tartok, hogy a GB írta ha dec. 26-ig nem jön meg a csomagom, akkor megoldást kínálnak, akkor jár le a 30 nap. A megoldásuk borítékolható volt, kb 50 %-os kártérítés, mivel nem volt biztosítás. Természetesen nem fogadtam el, de ők kötik az ebet a karóhoz, így csak a Paypal marad.
Két kérdésem volna ezzel kapcsolatban:
1., Európai raktáras áru, ők 30 napot írtak, a 60 nap a kínai árukra vonatkozik? Tehát most 40 nap után fordulhatok a Paypalhoz?
2., Szerintetek van esély rá, hogy visszakapjam a pénzemet így paypal-on keresztül ha nem volt biztosításom?
Nem vettem biztosítást, mert fizetem az árut, a szállítást, amit 3-5 napra ígértek, a biztosítást lenyúlásnak tartom. Nem tudom mennyivel lett volna gördülékenyebb biztosítással.
Köszönöm, ha válaszoltok. -
Robi975
újonc
válasz
scourge #33300 üzenetére
Köszi az infót. Természetesen nem fogok megelégedni a pénz felével. Fizettem egy termékért (Alfawise a12 projektor) amit nem kaptam meg. Nem az én hibámból, én teljesítettem amit kellett, fizettem előre, így elvárom, hogy ők is teljesítsék a dolgukat. Addig oké, hogy feladták a csomagot, de útközben eltűnt. Ők mint feladók nyomoztathatnak a csomag után. Ha nincs csomag adják vissza a pénzem, a többit meg játsszák le a szállító céggel. Nem hagyok náluk pénzt azért, mert valaki nem megfelelően végezte a munkáját, ne adj Isten lenyúlta a csomagom. Egyébként feltűnően sok csomag tűnt el ebben az időszakban elnézve az itteni hozzászólásokat.
-
Robi975
újonc
válasz
lac14548 #33294 üzenetére
Nekem ez jött legutóbb:
Dear Robert,
Thanks for your reply.
Please, give us few more days (5-7) while we try to contact the shipping company and get some informations about your parcel.
If you still haven't received your ordine at the deadline of 26/12, please let us know and we will offer you solutions.Ez egy EU raktáras csomag Csehországból. Gondoltam is, milyen jó, hamar ideér. Voltam amúgy a postán is, de semmiféle csomag nincs ott. Tudom ilyenkor sok a csomag, de ha 1.-én elküldik Németországból azért illett volna már ideérnie.
-
Robi975
újonc
válasz
Tierce #33291 üzenetére
Szia!
Én is ugyanígy jártam, 12.01-én elküldték a csomagom Feucht-ból, azóta semmi, nyoma veszett. Beszéltem a postával, szerintük nem érkezett meg az országba, próbálkoztam a DHL-nél, ők semmit nem tettek az ügy érdekében, írtam a Gearbest supportnak. Onnan a szokásos halogatás, jó-e a cím, érdeklődjek a helyi postán volt a válasz. Legutóbb csütörtökön írták, hogy kérnek 5-7 munkanapot a kivizsgálásra, és ha dec. 26-ig nem jön meg a csomagom akkor megoldásokat kínálnak.Paypallal fizettem, de szállítási biztosítást nem kötöttem. Igazából nem hinném, hogy megérkezik ennyi idő után, remélem a meg nem kötött biztosítás ellenére visszautalják a teljes összeget.
-
Robi975
újonc
válasz
UberMutant #33141 üzenetére
Köszönöm a válaszod, remélem még karácsony előtt megteszi ezt a lépést a posta.
-
Robi975
újonc
Sziasztok!
Én is hasonlóan jártam, mint itt többen, ugyanis rendeltem még nov.24.-én cseh EU raktárból egy Alfawise A12-es projektort. Azt írták a várható szállítási idő 3-5 munkanap, DHL Expedited shipping. 26.-án át is adták a DHL-nek., az Németországba vitte, utolsó infó szerint dec. 1.-én elküldte. Azóta semmi...
Magyar posta nem tud róla, DHL ezt sajnálattal hallja, Gearbest annyit lát, hogy 1.-én el lett küldve, érdeklődjek a postánál, meg amúgy is ünnepek előtt feltorlódik az áru. Érdekes módon tegnap este megjelent a posta nyomkövetésében is, de csak az elsejei dátum. Most akkor ki lehet a hunyó, elküldték vajon vagy pihentetik Németországban? Mert ha elküldték 10 nap alatt lovas kocsival is ideértek volna. Szerintetek mit lehet ilyenkor tenni? Várjak hátha egyszer csengetnek hogy posta érkezett?
Amúgy ez a rövid élettörténete:
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Natúr Titán Független
- Dell Latitude 5430 i5 és i7 12.gen CPU 16GB RAM 256GB SSD 13,3" FHD, HUN bill, Win11 laptop notebook
- Dell Latitude 5320 i7 11.gen CPU 16GB RAM 256GB SSD 13,3" FHD, HUN LED bill, Win11 laptop notebook
- Dell Latitude 5410 i5 10.gen CPU 16GB RAM 256GB SSD 14" FHD, HUN LED bill, Win11 laptop notebook
- Dell Latitude 5310 i5 10.gen CPU 8GB RAM 256GB SSD 13,3" FHD, HUN LED bill, Win11 laptop notebook
- TV beltéri egység / DVB-T tuner / set top box
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A04 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ) dokkoló
- Honor Magic7 Lite 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest