Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
sasa311
veterán
válasz skayline #9604 üzenetére
Mondjuk, mert rosszabb áron tudta volna beszerezni, mint korábban és így nem érte meg.
Ilyenkor az eladó is élhet a pénzvisszafizetés jogával.
A meredek inkább az, hogy olyan, hogy levásárlás nincs és nem is létezik. A pénzt kell visszaadni, aztán ha te akarod akkor náluk újra elköltöd.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
őstag
válasz skayline #9606 üzenetére
1. (#9605) sasa311
2. elfogyott, de másik beszállítónál van (mondjuk ha ugyanannyi akkor nem valószínű)
3. kaptál egy automailt, hogy a pénzt visszakapod; mert pl az ügyintézésed már túl sokáig tartott
biztos lehet más oka is, hirtelen ennyi jutott az eszembeVGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
TIT
veterán
Üdv!
Az normális,hogy 2 hónapja várok az egeremre(razer),amit beadtam mikrokapcsoló hibával?
Azt a választ kaptam a bolttól,hogy a forgalmazó is vár a termékre.
Nem hinném,hogy 300Ft-os alkatrészért megéri kiküldeni az usába. -
Topikgazda
Nem normális, de a jelenlegi jogi szabályozás szerint nem ütközik törvénybe.
Nekik egyébként minden megéri, ami nem kerül pénzbe. Nyilván tisztességesebb lenne azonnal cserélniük saját erőből a terméket, de mint írtam, a törvény lehetővé teszi nekik azt, hogy visszaküldessék a gyártóhoz a terméket és megvárják a csereterméket, amivel pedig akár hónapokig is várathatják ügyfeleket.
-
lajkaa
tag
Üdv! Véleményeteket szeretném kikérni Másodjára van t-nél a telom gariztatni ugyanazzal a hibával. Elsőre "kész" lett egy hét alatt, most 2 hete van náluk, egyelőre semmi visszajelzést nem kaptam. Pénteki határidő van a papíron. Ha ez lejár és nem kaptam meg a készüléket mit tehetek? Elég fontos lenne nekem a készülék, mert utaznom kell külföldre jövőhéten...
Amit ma megtehetsz, azt megteheted holnap is!
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #9615 üzenetére
de mint írtam, a törvény lehetővé teszi nekik azt, hogy visszaküldessék a gyártóhoz a terméket és megvárják a csereterméket, amivel pedig akár hónapokig is várathatják ügyfeleket.
A PTK-rol tovabbra se feledkezzunk meg. A vilag vegeig tovabbra sem lehet torvenyesen varattatni az ugyfelet. -
lostprophet
aktív tag
Sziasztok!
Következő a kérdés:2 éve vettem egy külső Samsung HDD-t, amire ugye 1+2 év jótállás van. Puff neki, egyszer csak megdöglött annyitól, hogy kihúztam a laptopomból és bedugtam a számítógépembe (igen, leválasztottam előtte). LED-je felvillan és szépen kattog (utólag fórumokat böngészve típushibaként aposztrofálták). Ezután bevittem Extreme Digitalba (ott vettem), ahol először elhajtottak, mondván menjek a Samsung szervizbe, ők foglalkoznak vele (merevlemezt javítani?). Kiderült Pécsett nincs Samsung szerviz, csak BP-n, úgyhogy visszatértem az eDigitalba és nagy nehezen sikerült a hebegés-habogás után felküldeni a Samsungnak, mert hát "az eDigital nem cseréli helyben és majd a Samsung elbírálja, ha jogos a követelésem, akkor küldenek egy újat". Oké, ez volt 2013.05.06-án, szerviz jegyzőkönyvre azt írták, hogy "A hiba kijavítása, időtartama: kb. 30 nap". Azóta eltelt 36 nap és se egy email, se telefon.
Ha holnap bemegyek személyesen és még nem tartanak sehol, követelhetem-e azt, hogy vagy adjanak egy újat vagy a vételárat fizessék vissza?Előre is köszönöm a segítséget.
[ http://lostprophet.hu ] Játék és számítógépes programfordításaim oldala
-
Topikgazda
válasz lostprophet #9623 üzenetére
Ha jól értem, a bolt 1 év garit vállalt, a +2 év pedig gyártói garancia. Mivel a bolti garancia lejárt, tőlük már semmit sem követelhetsz. Legfeljebb illedelmesen rákérdezhetsz arra, hogy megérdeklődnék-e neked, hogy mi a helyzet a külső vinyóval a Samsung szervizben.
A garanciális ügyintézés határidejéről pedig: törvényileg konkrét számok nincsenek meghatározva, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy hónapokig is eltarthat a dolog úgy, hogy nem ütközik törvénybe. Itt igazából csak a vevő türelme és a békéltető testület határozza meg a határidőt.
-
lostprophet
aktív tag
válasz Superhun #9624 üzenetére
Ha minden igaz az 1+2 év a Samsungé, legalábbis a jótállási jegyen ez áll.
Javításról olvastam azt, hogy 15 napon belül törekedni kell a kijavításra, de gondolom ez a cserére nem vonatkozik.[ Szerkesztve ]
[ http://lostprophet.hu ] Játék és számítógépes programfordításaim oldala
-
Topikgazda
válasz lostprophet #9625 üzenetére
Azt sajnos nem tudom, hogy törvényileg gyártói garancia esetén a boltnak milyen kötelességei vannak, de mindenhol azt olvasom, hogy ilyenkor a gyártó márkaszervizébe kell vinni és nem a boltba. Nem vagyok biztos benne, hogy ezt így megengedhetik maguknak, legalábbis 1 évig szerintem biztosan nem. De majd a többiek kiigazítanak.
A 15 nap javításra vonatkozik, de ott is olvasható a varázsszó: "törekedni kell". Tehát ezt is ki lehet magyarázni.
skayline: érthetetlen a dolog számomra, az iPon-ra nem jellemző a kamu értesítés. Akárhányszor vásároltam náluk, mindig ott volt másnapra a termék. Egyszer fordult elő az, hogy más terméket küldtek nekik, de ezt betudtam emberi hibának. Megrendelték újra és másnap átvehettem a már megfelelő terméket.
[ Szerkesztve ]
-
skayline
tag
válasz Superhun #9627 üzenetére
Én is ezeket tapasztaltam amiket leírtál róluk. Volt mikor millió nagyságú terméket vásároltam 1 hónap alatt tőlük és még az is előfordult, hogy 3 nap alatt elintézték a garit nekem. De azt tapasztalom, hogy azok az évek eljártak felettük és most hanyag társaság dolgozik a Dévai utcában.
-
Prevent
aktív tag
Sziasztok a segítségeteket kérném! Vettem 12.-én egy Huaweittelefont a média marktba. Másnap visszavették mert túl nagy volt nekem. Helyette adtak egy Xperia u-t + KP~t. Most vettem észre hogy térerő hol van hol nincs a telefon 15 perc után tűzforró, amikor kihúzom a töltőt a töltés jel ottmaradt, ès amikor oldalról nèzem a telefon kijelzőjèt olyan mintha a szèleinèl ragasztották volna. Holnap reggel visszaviszem mèg 3 napon belűl vagyok mik a jogaim tudtok segíteni? Minden èrdekel az hogy pènzt lehet e visszatérni vagy csak csere stb. Még két dolog lenne a telefon 30. Perc használat után felajánlotta interneten keresztül a gyári ROM frissitését ennek eleget tettem. Másik dolog a Dobozon mikor vittem a kasszához láttam hogy a biztonsági címke már át volt vágva. A hölgy azt mondta csak ellenőrizték a doboz tartalmát.
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
lostprophet
aktív tag
válasz Prevent #9629 üzenetére
Ha minden igaz, három napon belül kérdés nélkül cserélik, ha doboz, tartozékok, satöbbi megvan. Pénz tudtommal csak akkor adnak vissza bárhol, ha nem tudják javítani és nem tudnak helyette másikat adni (vagy nem találsz megfelelőt magadnak).
[ http://lostprophet.hu ] Játék és számítógépes programfordításaim oldala
-
-
Prevent
aktív tag
válasz lostprophet #9630 üzenetére
Köszi a választ! Akkor az se probléma hogy első nap cseréltek a Huawei-t? Amúgy szerintem ez már egy visszavették telefon volt.
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Prevent
aktív tag
Ja és bekapcsolása után 15 perccel felajánlotta a telefon a ROM frissitését ez sem probléma?
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Prevent
aktív tag
válasz sasa311 #9633 üzenetére
Valahogy éreztem. Volt Februárban egy hasonló eset kb 1 mm széles pixelhiba a telefonon. Öt-991 és bontott volt. Nem vették vissza mert dominós volt én meg aktiváltam a hozzá kapott Simet. Ez volt az ők....Öcsém egy ilyen boltban nem használt hibás telefont akar venni az ember.
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Prevent
aktív tag
válasz bullseye #9636 üzenetére
Na ma bementem és halál normális emberke volt a telefonrészlegen. Megnézte és azt mondta, hogy ezt ők adták el?(kicsit furcsa is volt hogy burkoltan elküldte az @nyjába a Media Markt-ot). És mondta is nem érti miért volt bontott a csomagolás. Mert nem szokták nézegetni. Szó nélkül vissza akarta adatni a pénzt vagy levásárlás ahogy illik, végülis levásároltam. Mellékesen A Huawei-t mikor visszavittem be se kapcsolták(!?).
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
Tuccciii
csendes tag
Üdv mindenkinek,
Szeretnék segítséget kérni tőletek, van egy Lenovo G580AH laposom amit kb. 2 hónapja vásároltam és napról-napra kezd feltűnni, hogy a kijelző keretén egyre több hajszál karcok jelennek meg. Takarítást mindig nedves törlőkendővel végzem a kijelzőt szoktam csak arra való spray-el. Kérdésem, hogy erre vonatkozik-e a jótállás/garancia és érdemes-e hívnom vele a Lenovo szervízt?
Válaszokat előre is köszönöm.
-
asdf_
veterán
A fenyes kijelzorol halistennek mar kezdenek leszokni a notebookgyartok, hatha a fenyes kijelzokerettel is megteszik majd ezt
-
Prevent
aktív tag
válasz Outlander #9640 üzenetére
Nem veszélyesebb... Csak semmilyen védőréteg nincs a notebookon és a nedves kendővel port törölni veszélyesebb(karcokat tekintve) mint sima szárazzal...Száraz se tesz jót. Akkor szoktam a legnagyobbat nézni mikor az emberek a pólójukba törlik a telefon kijelzőjét. Azt mondja nem karcos...Erre megnézem fénynél oldalra fordítva és kismillió hajszálkarc.
A kérdésre válaszolva: Telefonon beszéltem velük és ez nem garanciális probléma, kivéve ha mindenre kiterjedő garanciàd van. Én azt ajánlom használj antisztatikus nedves/száraz törlőkendőt és mielőtt letörölnéd fújd le párszor a felületet. Nekem fényes felületű laptopom van mindig így csináltam és gyakorlatilag egy hajszálkarc nincs rajta. 100 Db-os csomagban lehet venni pl Media-ba 1000 és 1800 Ft között.
Ha jól belegondolsz a "siker" szó jelentésébe, rá fogsz jönni, hogy az nem más, mint végigcsinálni, amibe belekezdtél.
-
TAKÍÍ
tag
Kedves Mindenki!
Adva van egy Sennheiser Mx 365 fülhallgató 3700 Ft ért. Ezt 2012 10.01. napján vettük az Aquanál. Megvan minden Nyugta blokk, jótállási jegy, még a doboza is. A garancia asszem egy évig szól. Na most ez elvileg húgomé és tegnap csak úgy idetoszta az asztalomra hogy oldjam meg, vigyem vissza nem működik. nem tudom mi a konkrét baja, valszeg szokás szerint "kontaktos."
Érdemes -e visszavinnem? Nem olyan nagy összeg. Másrészt én már evidensnek veszem, hogy az összes füles előbb utóbb elromlik és kontaktos lesz. Ez egy fogyó eszköz. Húgom ezt meg éjjel nappal használta. Laptop mellé, futáshoz..stb..
A jótállási jegy első oldalán van egy ilyen mondat:
"...a túlzott elhasználódás során bekövetkező meghibásodásokra a jótállási feltételek nem vonatkoznak...."Mi erről a vélemény? Hova vigyem vissza? A boltba vagy inkább a Senheiserhez, mondjuk valamelyik szervizükbe?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest