Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10651) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Mi tévő legyek, ha a jogszabályok nem ismeretében a T nél egy telt úgy cseréltek ki, hogy a készüléket visszavették, de csak azzal a feltétellel, ha helyben veszek másik telefont új hűség aláírásával. Írtam egy levelet a fogyayztóvédelem felé, onnan kapott válasz alapján nem volt jogos ilyen feltételhez kötni a cseré. Ezt a pontos adatok hiányában tájékoztató jelleggel írták . Gondoltam megírom a kellő adatokat az esetről, bár a T nem tudom, mivel lenne hajlandó kárpátolni. Ezen kívül azt sem tudom, hogy a szitu megoldása elérhető e egyszerű megbeszéléssel, vagy kell hozzá a fogyvédtől egy határozat vagy bármilyn levél....

(#10652) asdf_ válasza St3ven (#10647) üzenetére


asdf_
veterán

...de nyilván polgári peres eljárást kezdeményezhet a forgalmazó ellened, kártérítésre igényt tartva.

Mar amennyiben a kisker tudja egyaltalan az adataidat (szamla keszult, nem pedig nyugta, az pedig a vevo nevere lett kiallitva, mitobb, a vevo valodi adataival).

(#10653) turkishzoli


turkishzoli
tag

Valaki tud segíteni?
Pixelhibás telómat megjavították a szervízben, lcd csere történt a szervíz szerint, átveszem a telefont, hát be sem kapcsolt...
Az akksi nálam volt, töltőre is tettük, de semmi. Visszaküldték, megint 2 hét. Erre nincs valami jogorvoslás? :)
T-mobile bolt Alcatel OT995 teló

(#10654) autosportos


autosportos
csendes tag

Sziasztok! Valószínű, többekkel előfordult már az enyémhez hasonló probléma, nehéz lenne ezeket a hozzászólásokat kiszűrni hosszú oldalakon keresztül, így fel kell tennem újra, még ha korábban megtörtént másokkal is.

Szóval egy budapesti kisker honlapjáról rendelt - utólag mint kiderült - gyári hibás grafikus kártyát a vásárlástól számított 72 órán belül, 3 munkanapon belül visszajuttattam a kereskedésbe. Cserekártyát nem adtak, a garanciális ügyintézés pedig már jócskán egy hónapja tart. Kezd a hócipőm tele lenni, hetek óta ígérgetnek, és a kérdésem úgy hangzana, hogy vásárlástól való elállási joggal rendelkezem-e még, illetve az elállási idő kimondottan arra az időszakra vonatkozik-e, amíg a terméket használom, birtoklom, vagy az elállási időt, a 8 napot a termék "javítási ideje" alatt is számolják? Amikor gariba lett visszavíve a kártya, a "javítás" ideje alatt nem pörög az elállási idő, befagyasztják az elállási időt? Utólag kérhetem azt, hogy köszi, de nem érdekel a termék, és inkább az árat adják vissza?

[ Szerkesztve ]

(#10655) Attix82 válasza autosportos (#10654) üzenetére


Attix82
őstag

3 munkanapos cseregaranciával lett beadva. Csak új terméket kaphatsz, törekedni kell a 15 napra. Viszont javítás mivel nem lehet, így az 1 hónap már nagyon sok....kivéve ha ritka termék és a beszerzés eltart egy darabig.

8 munkanapos már nem lehet mivel a garanciás ügyintézést választottad.

Javaslatom egyezzetek meg egy időpontba, és ha addigra se lesz meg az új termék pénzt kérheted vissza.

(#10656) autosportos válasza Attix82 (#10655) üzenetére


autosportos
csendes tag

Köszönöm válaszod. Ez a 15 nap úgy értendő, mint 15 munkanap (azaz csak hétfőtől péntekig számítandó)? Mert ha csak így számolom is már 4 nappal túllépte a kisker ezt a határidőt. (Telefonban nekem a jogszabályokra hivatkozva valami 30 napot említett, amit kissé furcsállottam.)

[ Szerkesztve ]

(#10657) Attix82 válasza autosportos (#10656) üzenetére


Attix82
őstag

Törekedni kell 15 nap (nem munkanap)....de persze 15 munkanap alatt már kell történnie valaminek, hisz javítási időt nem kell megvárnod.

(#10658) autosportos válasza Attix82 (#10657) üzenetére


autosportos
csendes tag

Ez idő alatt végig én érdeklődtem saját költségen, de csak ígérgetés ment, mert a beszállítójuk ragaszkodik valamilyen 30 napos (!) határidőhöz, amit végképp nem értek, ha a videokártya a használat második napján beadta az unalmast, ráadásul az üzletvezető azt mondta, hogy igyekezni fognak vele, hiszen gyorsan vissza lett szállítva nekik a gyári hibás kari, tehát részemről a határidők be voltak tartva. (Mivel pénteki napon vásároltam, ezért a következő hét hétfői napja számít első napnak, viszont szerdán munkaszüneti nap volt, és csütörtökön vittem vissza, azaz a harmadik napon. Viszont a tönkremenetel napján, azaz előző hét szombatján azonnal írtam számukra egy e-mail értesítést, hogy hahó, a kártya meghalt, és a napokban meglátogatom őket, tehát bőven lett volna idejük mindenre felkészülni, kártyacserére, újabb rendelésére stb., ennek ellenére lassan 5. hete termék és vételár nélkül tobzódok.)

[ Szerkesztve ]

(#10659) asvald válasza asvald (#10521) üzenetére


asvald
senior tag

Heló!

A korábbi problémámmal kapcsolatosan szeretnék feltenni egy kérdést
#10521) asvald 2013-11-06 17:18:47

Mivel holnapi napon lejár a 15nap ,és nem történt semmi érdemben a boltnál ,ilyenkor mit tudok kezdeni?
Nem jelezték ,hogy a 3napos csere garanciát elutasította volna a nagyker se azt , hogy garanciába javítanak ,semmit.....
Kezdjek el fenyegetőzni fogyasztóvédővel ?

[ Szerkesztve ]

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#10660) psg5 válasza autosportos (#10658) üzenetére


psg5
veterán

Tértis, ajánlott levél, az eladónak (nem a szervíznek), hogy jelentős kényelmetlenséget okoz ez a macera és pénzt kéred vissza, különben fogyvédhez, bíróságra mész. Szabsz 5 napot, hogy visszaadják a pénzt.Többet nem vásárolni onnan.

(#10659) asvald: Telefon, hogy mi van már, ha megvolt és negatív, akkor mehet a fenyegetőzés, ha telefonban ez sem segít, akkor számodra is a fentiek a teendők.

Mindkettőtöknek: Általában ez már segít az ügy felgyorsításában. Azonban azt tudni kell, hogy a 15 nap ahogy Attix82 kollega is írta, nem határidő, az csupán egy törekedős idő,de azért nem mentesíti őket, hogy bármeddig időt húzhatnak, főleg nem 30 napig.

[ Szerkesztve ]

F.K.T.

(#10661) vg válasza asvald (#10659) üzenetére


vg
addikt

Várni tudsz csak, hiszen jogszabály szerint nekik áll a zászló. Sajnos semmit nem fogsz elérni fogyasztóvédővel. :( Tapasztalat sajnos. A legjobb megoldás, ha írsz a vásárlók könyvébe. Erre nagyon érzékenyek a boltok, nem szeretik, hiszen a hatóságok (jegyző, fogyasztóvédelmi felügyelőségek) két évre visszamenőleg vizsgálhatják a vásárlók könyvét, és szabálytalan kezelése miatt jelentős pénzbírság is kiszabható! Ráadásul kötelező válaszolni 30 napon belül számodra írásban!

(#10662) asvald válasza vg (#10661) üzenetére


asvald
senior tag

személy szerint nem szeretném magam még 5-6ezer forint mínuszba verni azért , hogy beleírjak nekik a könyvbe ;] annyit már a lap nem ér , ma viszont szólok rokonomnak aki meglátogatja Őket ,remélem jó benyomással lesz rájuk

[ Szerkesztve ]

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#10663) vg válasza asvald (#10662) üzenetére


vg
addikt

Mit érsz megfenyítéssel? Semmit.

(#10664) asvald válasza vg (#10663) üzenetére


asvald
senior tag

nem szeretnék Én se fenyegetőzni , mert nem erősségem ,de kitudja ,lehet hatásos, lehet nem
Nem tudom mi a sz@rnak halogatják, 1 óra alatt kilehetett volna deríteni mi a baja a cuccnak

[ Szerkesztve ]

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#10665) vg válasza asvald (#10664) üzenetére


vg
addikt

Megértelek! Én is hasonló cipőben járok! Engem kétszer basztak át garanciás szervizben, és kétszer is visszaküldték "javítás" után a rossz készüléket.

(#10666) asvald válasza vg (#10665) üzenetére


asvald
senior tag

Hát , ha nekem is működésképtelenül küldik vissza , nem cicózok velük rávágom a 220ra azt majd azt javítsák ki , ha tudják

Mindenesetre írtam nekik most egy emailt

[ Szerkesztve ]

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#10667) asvald válasza asvald (#10666) üzenetére


asvald
senior tag

:DDD fejlemény :
Emailra nem válaszoltak azóta se , viszont hívtam őket , állítólag semmi baja a lapomnak se a biosnak
64bites rendszerrel tesztelték stb

de leírom a történetemet azért : szóval, megvettem a lapot, kiérkezett, jól összeraktam ,
telepítettem , majd első indításnál furcsa volt , hogy a processzor folyamatosan 20 de inkább 30% felett dolgozott ,mondom magamba "áá lehet updatel a windows" ekkor feladatkezelő megnyit , majd látom hogy itt bezony semmit nem mutat, ami használná a procit .
Ezek után böngésző megnyit , és azt tapasztalom , hogy borzasztóan lassú a gépem kb p3-p4 szint mondom WTF mi ez? Majd újraindítottam a gépet arra lettem figyelmes hogy a posztolás során nem csipog a bios mint ha valami nem lenne rendben . Gondolkozok ,gondolkozok majd belépek biosba , kikapcsolom a turbót c1,c6 stb, és megint indítom a rendszert , itt gyors felállás következik (azt elfelejtettem mondani , hogy a bekapcsolástól nézve is lassú volt mintha nehezen ismerné fel a rendszer winchestert ,ramot, processzort ) folytatom: tehát a rendszer feláll gyorsan stb... minden szép, és jó azt hittem a következő újraindításig minden jó is volt , aztán megint kezdte a dolgait p3-p4 szint , megint rebot ,visszaállítok mindent alapra , megint jó minden , itt már a processzortól kezdve mindenre gondoltam , hogy rossz .
Muszáj voltam venni egy Sempron 145ös procit, és azzal letesztelni ,hát ,hogy mit ne mit mondjak indításkövetően a rendszer 100% processzor kihasználtságot mutatott , szinte lehetetlen volt használni , itt el is durrant az agyam . Aztán megint felcsillant a szememben a remény, hátha az egyik ram baszakodik ,ki-berakosgattam , de a helyzet változatlan , most a vga volt a soros azt is kivettem, alaplapra rákötöttem a moncsit , és ugyan az a helyzet dög lassú az egész rendszer .Közben az összes frissítést telepítettem azokkal se értem semmit . Azt még elmondanám , hogy a gép kb 4-5 -dik indítássorozat után volt hajlandó rendeltetésszerűen működni,ezeket megelégelve majd a harmadik napon írtam nekik a problémáról.

[ Szerkesztve ]

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#10668) D@ve89 válasza asvald (#10667) üzenetére


D@ve89
tag

Hát én itt utolsó utáni pillanatokban gondolnék végső elkeseredésemben alaplap problémára. Eléggé szoftveres eredetűnek tűnik, találkoztam már ilyennel. Hogy a te esetedben pontosan mi, azt nem fogom tudni megmondani.

(#10669) bullseye válasza asvald (#10667) üzenetére


bullseye
addikt

BIOS frissítés volt?
Amúgy ahogy nézem, ez nem biztos, hogy kideríthető 1 óra alatt... persze ez nem menti a szervízt, ha ellezserkedték, csak ma kissé harapok a túlzásokra :)

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#10670) Biznisz Elek válasza asvald (#10667) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ilyet akár 1 bad sector is okozhat. HDD-t nézted?

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#10671) asvald válasza Biznisz Elek (#10670) üzenetére


asvald
senior tag

bullseye : sajna egy bios van hozzá a honlapon (alapgyári) ,így semmi értelme frissítenem

Biznisz Elek: 2 vagy 7 bad sector van rajta 3éve , pontosan nem tudom , de ezelőtt is két gépben tökéletesen ment

szorry az off-ért

[ Szerkesztve ]

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#10672) krisztian922


krisztian922
tag

Üdv,

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a minap rendeltem postai átvétellel egy 4gb-os ram stick-et amit én úgy terveztem rögtön eladok (szépkártyával tudtam vásárolni, gondoltam jobbra nem tudom értelmesen költeni így terveztem pénzre konvertálni ^^'), viszont nem kaptam a boltból semmilyen papírt a garanciáról, csak magán a ram dobozán van egy "garancia vész ha a címke sérül!" felirat.
Na most ha én ezt eladnám akkor mégis mivel tudom bizonyítani a vevőnek, hogy ez még 5év garanciás x boltba? Kellett volna küldeniük valamit és kérjem meg őket erre, vagy ezek anélkül is gariztathatóak lennének?

Előre is köszi a választ

[ Szerkesztve ]

Asus m5a97 evo r2.0 - AMD fx 6300 - AMD HD7850 1gb - 2x4gb Kingston hyperx black 1600mhz - Cooler Master Hyper Evo 212

(#10673) Attix82 válasza krisztian922 (#10672) üzenetére


Attix82
őstag

10k felett jótállás kötelező, az alatt nem.

Hogyan kell igazolni a jótállási jogosultságot?
A törvény szerint a forgalmazónak a fogyasztói szerződés keretében nyilatkoznia kell a jótállásról.

a forgalmazó nevének és címének,
a fogyasztási cikk megnevezésének, típusának, gyártási számának, azonosításra alkalmas részei meghatározásának (ahol ez alkalmazható),
a gyártó és importáló nevének és címének (ez utóbbit természetesen csak a külföldről származó cikkeknél),
a fogyasztót a jótállás alapján megillető jogoknak, beleértve azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit is,
a vásárlás vagy az üzembe helyezés időpontjának.

Gondolom kaptál számlát róla, mert akkor valószínű csak szavatosság van. (3év)

Mondjuk garipapír nélkül nem tudod bizonyítani, hogy az 5 év garis.

A szavatossági jog alkalmazása során a vásárlástól számított 6 hónapon belül a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba nem volt a vásárlás időpontjában a termékben. Hat hónap elteltével a bizonyítási teher megfordul: ettől kezdve a fogyasztónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba már a vásárlás pillanatában is benne volt a termékben. A bizonyítás ilyenkor már nagyon nehéz és költséges is, hiszen a bevizsgálás költségeit a vevőnek kell állnia

[ Szerkesztve ]

(#10674) krisztian922 válasza Attix82 (#10673) üzenetére


krisztian922
tag

Maga a termék 13volt, szóval akkor kellett,volna adniuk. Amúgy semmit sem adtak, kaptam egy nagyobb borítékot amiben benne volt a ram egy kis antistatikus zacsiba zekerve. Se számla se gari papír semmi. Köszi amúgy a választ, és így még annyit kérdeznek, hogy ha csak simán felhívom őket, hogy kéne egy gari papír, küldeniük kéne akkor? Anélkül addig el sem tudom adni.

Asus m5a97 evo r2.0 - AMD fx 6300 - AMD HD7850 1gb - 2x4gb Kingston hyperx black 1600mhz - Cooler Master Hyper Evo 212

(#10675) Attix82 válasza krisztian922 (#10674) üzenetére


Attix82
őstag

Blokk vagy számla alapból járni kell. Akár 5 Ft-ról is.

Igen kell jótállás jegy ebben az esetben.

(#10676) krisztian922 válasza Attix82 (#10675) üzenetére


krisztian922
tag

1napos postai házhozszállítással rendeltem és én is furcsáltam, de akkor hívom őket, koszi

Asus m5a97 evo r2.0 - AMD fx 6300 - AMD HD7850 1gb - 2x4gb Kingston hyperx black 1600mhz - Cooler Master Hyper Evo 212

(#10677) atti1848


atti1848
senior tag

Sziasztok.

2010.12.14-én vásároltam egy rakat cuccot, azaz egy gépet alkatrészenként a PCX-nél.

Most behalt a HDD,amivel kapcsolatban írtam is egy másik topicban.

3év gari van rá, így nemsokkára járna le.

De most az lenne a kérdésem, hogy: tegnap be is vittem a PCX-hez, ahol át is vették, majd mondta a fickó,hogy elküldi a szervizbe, aminek az átfutási ideje 2-3 hét, majd ha kész akkor szól.

Na már most, ha már 2013.11.26-án leadtam garira a HDD-t, akkor ez már azt jelenti, hogy kötelesek megjavítani vagy kicserélni, ha a PCX-es fickó a gari időn kívül is juttatná el a Samsunghoz? Mert mivel én még a garancia időn belül jeleztem a hibát és le is adtam.

Előre is köszönöm a segítséget. :R

06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.

(#10678) fricz19 válasza atti1848 (#10677) üzenetére


fricz19
őstag

igen kötelesek javítani v. cserélni, amennyiben hibás a termék

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#10679) Attix82 válasza atti1848 (#10677) üzenetére


Attix82
őstag

Te időben adtad le, továbbiakba téged nem érdekel, hogy Ők miként adják a szervizbe.

HDDt nem szoktak javítani, csak csere jöhet szóba.

[ Szerkesztve ]

(#10680) atti1848 válasza Attix82 (#10679) üzenetére


atti1848
senior tag

Köszönöm nektek, így már nyugodtabb vagyok. :)

06-30-868-0365 Mindig Privátot írj, mert azt minden nap nézem vagy hívj telon.Számom az adataimnál.

(#10681) asvald válasza asvald (#10671) üzenetére


asvald
senior tag

Ha minden igaz péntekre itt a lapom ,és megnézem egy xp-vel vagy egy windows 8al mit csinál ,ja , és kipróbálom másik wincsivel , de ha nem jó akkor megmondom nekik ,hogy kenjék a hajukra azt az ótvaros lapot .

Most komolyra fordítva a szót , ha tényleg nem lesz jó, se így ,se úgy, akkor mit csináljak, megint küldjem vissza?

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#10682) vg


vg
addikt

már kétszer megjárt display.hu szerviz munkája, megy harmadszorra is:

[link]

Megy a homárra is a történet!

(#10683) asvald válasza vg (#10682) üzenetére


asvald
senior tag

szerintem te is asztalra csaphatsz már , de van egy érzésem ,hogy Én is megjárom pénteken :U

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#10684) vg válasza asvald (#10683) üzenetére


vg
addikt

Elküldöm homárra és írok a vásárlók könyvébe. Aztán perre viszem, ha nem cserélik vagy javítják. Hihetetlen, hogy egy 60e forintos gép miatt ez kell nekik.

(#10685) D@ve89 válasza asvald (#10683) üzenetére


D@ve89
tag

Én még mindig azt mondom, hogy alaplaphiba nem okozhat processzorterhelést.

(#10686) asvald válasza D@ve89 (#10685) üzenetére


asvald
senior tag

holnap ,de legkésőbb hétfőre biztosat tudok mondani

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#10687) qfm


qfm
senior tag

Sziasztok!

Lenne egy 8 napos visszavásárlással kapcsolatos kérdésem.

Vettem egy terméket, amely nem felelt meg az elvártnak, így szeretném visszaküldeni. A probléma az, hogy a csomagolás minősége gyenge volt, és nem lehetett felbontani anélkül hogy az egyik fül be ne szakadna (tehát csomagolás minimálisan, de láthatóan sérült, bár ez valószínűleg sok termék esetében adott bontásnál). Ilyen esetben beleköthet a webshop, vagy vissza veszik? Van olyan törvény/szabály bármi, ami leírja hogy a csomagolásnak nem kell hibátlannak lennie, csak a terméknek visszaadáskor? (termék kipróbálva lett csak, sértetlen)

A segítséget előre is köszönöm :R

(#10688) psg5 válasza qfm (#10687) üzenetére


psg5
veterán

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet
szabályozza.
Csupán a cd és dvd lemezek felbontása "nullázza" az elállást.
Nem köthetnek bele.

Hatóság oldalán:
"Követelheti-e az eladó elállásunk esetén, hogy a terméket az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal (számlával) együtt küldjük vissza?
Nem, ilyen feltételektől nem teheti függővé az eladó az elállási jogunk gyakorlásának elfogadását, de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig."

F.K.T.

(#10689) qfm válasza psg5 (#10688) üzenetére


qfm
senior tag

Köszönöm!

(#10690) Dare2Live


Dare2Live
nagyúr

Ha műszaki cikk, 3 munkanapon belűl meghibásodik, azonnal rossz volt és visszaviszem akkor azonnal cserélniük/kártalanítatniuk kell vagy nem?

Ha igen egy linket megköszönnék.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#10691) asdf_ válasza Dare2Live (#10690) üzenetére


asdf_
veterán

Megoszlanak a velemenyek, de linkeltem mar -valamikor egy even belul, ne kerdezd mikor- birosagi hatarozatot, aszerint azonnal cserelni kell. De persze precedensjog nincs hazankban, szoval egy masik birosag meg lehet, hogy maskepp dontene/dontott volna.

[ Szerkesztve ]

(#10692) Superhun válasza Dare2Live (#10690) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Attix rákérdezett erre a fogyasztóvédőknél, és az álláspontjuk az, ha 3 munkanapon belül viszed vissza a műszaki cikket, akkor csak cserélni szabad. Ha cseretermék rendelkezésre áll az üzletben, akkor azonnal, egyéb esetben törekedni kell a cseretermék 15 napon belüli beszerzésére.

(#10693) psg5 válasza Dare2Live (#10690) üzenetére


psg5
veterán

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet:
...
7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
...

#10691) asdf_ :
Itt van.
S ez jól példázza, hogy nálunk ez működik/ működnie kell.

[ Szerkesztve ]

F.K.T.

(#10694) balpeter04


balpeter04
aktív tag

Sziasztok!

Másodszor viszem vissza ugyan azzal a hibával - nem vesz fel semmi töltést, nem lehet bekapcsolni - a MyAudio tabletemet az Edigitalhoz.
Köteles vagyok elfogadni az újbóli javítást, vagy visszakérhetem a pénzemet?

(#10695) Attix82 válasza balpeter04 (#10694) üzenetére


Attix82
őstag

Hivatalosan nincs meghatározva a javítások száma. Gyakorlatilag 3 javítás után már kihirdethető, hogy nem javítható . (Ha ugyan azzal a problémával javítják)

(#10696) vg válasza balpeter04 (#10694) üzenetére


vg
addikt

Hát, én nem sok jót jósolok, főleg ha a display.hu szervizbe került. Ott leszarják. Az én történetem most tették ki homárra, egyék meg.

(#10697) galingong


galingong
csendes tag

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni tőletek, habár nem biztos, hogy van már értelme. Következő a helyzet:
Vásároltam iPonnál tavasszal egy ilyen memóriát piros színben. Meghibásodott (lehet gyári hibás volt, nem tudom), fagyott a gépem néha, memtestben hibázott. Valamikor szeptemberben jutottam el odáig, hogy időm meg a munkáim engedték, visszavittem, mondták 2-3 hét, montdtam rendben, ez van.
Másfél hónap elteltével közölték, hogy sem kicserélni sem megjavítani nem tudták, visszaadnák a pénzem. Rendben találtam a dolgot egészen addig, amíg meg nem néztem mit kapok ma azért a 32.000 Ft-ért amennyiért márciusban megvettem, ekkor láttam hogy a szóban forgó cucc ma 50.000 Ft fölött van. Amikor szóvá tettem hogy még mindig lehet kapni náluk, miért nem cserélik ki, nyilván levették a webshopból, de ugyan ez a memória fekete színben még mindig fent van. Kértem, hogy akkor cseréljék nekem más színűre, más típusúra, vagy valamit találjanak ki, ne én fizessek rá 20.000 Ft-ot, ez egy hónapja volt, azóta sem történt semmi. Ha mailt írtam vagy bementem személyesen mindig az a válasz, hogy készlethiány van, bizonytalan a beszerezhetőség, vásároljam le náluk a 32.000 Ft-ot, vagy visszaadják. Több mint két hónapja húzódik. Tudok valamit kezdeni a dologgal, vagy le kell nyelnem?

Előre is köszi!

- Szabó Gábor - +36-20-328-1536

(#10698) Attix82 válasza galingong (#10697) üzenetére


Attix82
őstag

Érdekes dolog, hogy levették és a beszállítójuk miért nem tudja cserélni. (Esetleg tönkrement vagy olyan helyről van, hogy nem cserélik)

De a lényeg, hogy a jótállás keretén belül ha nem tudják javítani, se cserélni ugyan olyanra ( ez fontos, mert színbe is egyezni kell), akkor a vételár visszafizetése a következő. Vagyis 32 000 Ft.

Az lényegtelen, hogy most mennyi.

Amúgy még kapható az a modul kitt máshol, vagyis létezik.

[ Szerkesztve ]

(#10699) psg5 válasza galingong (#10697) üzenetére


psg5
veterán

Ha nem tetszik, akkor mehetsz Békéltető Testülethez vagy a Bírósághoz.
De akkor érdemes, ha bizonyítani tudod, hogy biztosan ugyanaz a termék van nekik raktáron, mint a te terméked.
Ha nem akkor pénz vissza és máshol megveszed.

F.K.T.

(#10700) #89874944


#89874944
törölt tag

Sziasztok!

webshopon rendeltem egy SSD-t, vissza is igazolták a vásárlást, de most nem akarják ugyanolyan áron adni, mint amikor megrendeltem. A rendeléskor kiválasztottam a szállítás módját, a fizetést átutalással, tehát már minden le volt rögzítve, ez benne volt a visszaigazoló emailben is. Nem kötelező ilyenkor azon az áron odaadni? :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.