Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#530) net84 válasza tothbe (#529) üzenetére


net84
őstag

Én fejből meg nem mondom, de az a kötelező 1 év, nem ugyanaz azzal, amiről szó van.
Valahogy úgy néz ki a jogszabályban ez a rész, hogy a gyártó által vállalt garanciát nem lehet módosítani a vásárló kárára. Tehát ha egy termék dobozára élettartam garancia van írva (pl. egyes Kingston memóriák), akkor arra a kereskedőnek élettartam garanciát kell vállalnia, és nem hivatkozhat arra, hogy a jogszabály 1 év garanciára kötelezi, hanem vállalnia kell a gyártó által vállalt gart.
A tapasztalat az, hogy nagyon sok esetben azért nem adja meg a kisker a feltüntetett gart, mert már a nagyker is minimálgarral adta.

bLL^ - elvileg elfogadják a másolatot is, ez erősen cégfüggő. Ugyanis ezek a cég résézől visszaellenőrizhetők. Több esetben mi is a számlát (vagy másolatát) fogadjuk el garanciális ügyintézésnél. Azt, hogy tényleg a mi termékünk, azt általában ránézésre meg tudjuk állapítani (vagy a számlán minden termék után fent van a gyári száma), a számla hitelességét, pedig a rendszerben tudjuk ellenőrizni. Ha esetleg eladod fénymásolt számlával, az eredetit azért ne dobd ki, hátha valamelyik vevőnek a késővviekben az eredetit fel kell mutatnia...

Read only...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.