Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#201) sasa311 válasza luciferc (#200) üzenetére


sasa311
veterán

a szaktolmács pont az előírások miatt kell, amúgy persze, hogy bárki le tudná fordítani, de az nem szakszerű.... :P

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#202) sasa311


sasa311
veterán

[kép]

Így születnek az ilyenek :C

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#203) luciferc válasza sasa311 (#202) üzenetére


luciferc
őstag

ezt nem ember, hanem gép fordította. tudsz olyan szabályról, hogy a leírást szakfordítónak kell készítenie? Szvsz nincs ilyen, csak értelmes legyen és kész.

szerk: de hogy milyen elbaszott program fordítja a Microsoftot Mikroszkópnak???:Y:Y LOL és szánalom egyszerre.

[Szerkesztve]

(#204) sasa311 válasza luciferc (#203) üzenetére


sasa311
veterán

Ha gép fordította, akkor miért hagyta ki belőle azt, hogy 128 mb (a kínaiba alatta benne van:DD ) :DDD

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#205) luciferc válasza sasa311 (#204) üzenetére


luciferc
őstag

passz, de ez szinte 100%-ig biztos, hogy nem ember műve.

(#206) Vangelis válasza sasa311 (#204) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Szerintem gép nem tud ilyen xarul forditani. tuti valmi ember csinálta:DDD

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#207) sasa311 válasza luciferc (#205) üzenetére


sasa311
veterán

Alábecsülöd az emberi hülyeséget:

[kép]
Bővebben: link
Bővebben: link

Bocs az offért több nem lesz :DD

[Szerkesztve]

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#208) sasa311 válasza sasa311 (#207) üzenetére


sasa311
veterán

baszki nem fér be :DDD

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#209) Vangelis válasza sasa311 (#207) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Szerintem tedd ki linkbe.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#210) luciferc válasza sasa311 (#207) üzenetére


luciferc
őstag

jó, meggyőztél. :R

de az ilyeneket miért nem zárják be valahova?? :(

(#211) repasi


repasi
tag

Sziasztok,

meghalt a 30gigás Maxtor vinyóm, és a Maxtor oldala szerint érvényes gyári garanciám van rá, ellenben a kiskereskedésben ahol vettem ott csak egy évet adnak rá és egyébként is a k*rva anyám. Most akkor hogy is van ez? Jogosan reklamálhatok náluk? Esetleg a disztribútornál?

(#212) tildy válasza repasi (#211) üzenetére


tildy
nagyúr

Ki kell küldeni a maxtornak írországba. Nekem pl. kicserélték, sőőőt, még nagyobbat is kaptam:C

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#213) repasi válasza tildy (#212) üzenetére


repasi
tag

Írországba? Jézus isten, mennyibe volt a pk. ?

(#214) tildy válasza repasi (#213) üzenetére


tildy
nagyúr

2700Ft.
Visszafele vagy az ups vagy a dhl hozta:U

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#215) repasi válasza tildy (#214) üzenetére


repasi
tag

meg tudnád adni azt az email címet, amin te anno felvetted velük a kapcsolatot?

(#216) tildy válasza repasi (#215) üzenetére


tildy
nagyúr

Én az oldalukon jelentettem be, de megkeresem a címet. de mindenképpen be kell jelentened az oldalukon.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#217) T. Almeida


T. Almeida
senior tag

Jó estét,

Áprilisban vettem egy N*ke cipőt, augusztus közepére lejött az orra. Visszavittem, azt mondja a csajszi, hogy no problémó, elküldik egy ''független'' :U szakértőhöz kivizsgálásra, aki megvizsgálja, hogy szaxerú volt e a használat stb., 15 nap múlva jelentkeznek vele. OK, jelentkeztek is, hogy megjavították a cipőt, és hogy annyival hosszabbodott a garancia ideje, amennyit a cipő ''szevízben'' volt.

1. Ha jól tudom, önkényesen nem javíthatnak cipőt, hanem meg kell nekik velem dumálni, hogy javítást kérek e, vagy cserét (szabadon választható). Ez igaz? Mert ha igen, akkor kössz, de nem kell a ragasztott cipő.

2. Valóban csak annyival hosszabbodik a garancia, amennyit a cipő náluk volt? A ptk.-t olvasgatva nekem az jött le, hogy a javított részre előről kezdődik a garancia.

Vasárnap megyek vissza a boltba, lécci segítsetek ebben. Kössz!

(#218) T. Almeida válasza T. Almeida (#217) üzenetére


T. Almeida
senior tag

Up..senki nem tud segíteni? :(

(#219) T. Almeida válasza T. Almeida (#217) üzenetére


T. Almeida
senior tag

Voltam a boltban, és a szakértői vizsgálat annyit mondott, hogy a cipő javítható (???, ezt a hülye is látta). Ja és persze a nagy lóf*szt cserélik ki, vigyem a fenébe a ragasztottat.

A vásárlók könyvébe került egy bejegyzés, a cipőt otthagytam.

(#220) cateye


cateye
csendes tag

Udv!

Ket napja vettem egy Geforce 6600 as video kartyat az aq*a ba,
szokasos egy ev garit adtak ra,
maga a kari jol mukodik de a ventillator mar most meghalt rajta..
gyk olyan hangja van mint egy traktornak, a kerdesem
ha visszaviszem, nyilvan harom napon belul, kotelesek-e egy uojan zsir uj kartyat adni
vagy baszkodhatnak iteletnapig a szervizbe?
ha az utobbi akkor inkabb kicserelem, van itthon hozzavalo ventim, deha kotelesek cserelni
ott helyben azonnal akkor inkabb visszaviszem es akkor nemkell sz*roznom a venti cserevel, a valasz mondhatni egeto lenne ;> merthogy lassan letellik a 3 nap...;>

kossz elore is

(#221) cateye


cateye
csendes tag

up

(#222) T. Almeida válasza cateye (#220) üzenetére


T. Almeida
senior tag

3 napig kötelesek kicserélni (nem javítás, hanem csere vagy pénzvisszafizetés, tetszésed szerint).
Vidd vissza!

(#223) cateye


cateye
csendes tag

Udv!

Elmentem a szervizbe, kb fel ora varakozas utan szo nelkul kicsereltek,
Jolenne ha mindenhol ilyen embersegesen alnanak a dolgokhoz es nemkene
haboruzni a vasarloknak a jogaikert.

kossz a segitseget

(#224) T. Almeida válasza cateye (#223) üzenetére


T. Almeida
senior tag

Nincs mit.
A 3 napon belüli azonnali csere nem vitatéma ;)

(#225) ATISoft


ATISoft
tag

Sziasztok


Mi a teendő abban az esetben ha egy cucc (dvd író) garidőn belül elromlik, de nincs meg a garlevél? Tavaly vettem sulinetre egy Lg írót, az beadta az unalmast, de egyszerűen nem találom a garlevelét. Felszívódott, pedig már felforgattam az egész házat.

Namármost a sulinetes számla megvan, azon rajta van a vásárlás időpontja, matricán is ellenőrizhető, ráadásul az üzlet ahol vettem rá is írta a beszerzési időt a dvd íróra.

Tehát egyértelmű, hogy még garis, de azt mondják a garlevél nélkül nem igazán tudnak mit csinálni... :F

Nem lehet ezt pótolni valahogy?

Vagy így jártam és lemondhatok az íróról?


Örülnék egy gyors válasznak, mert azt mondtam, hogy holnapra előkeresem a papírt..
(de hát nincs meg)

[Szerkesztve]

(#226) ATISoft


ATISoft
tag

:F :F :F

(#227) bLaCkDoGoNe válasza ATISoft (#225) üzenetére


bLaCkDoGoNe
veterán

Ha nem lesz meg a garancialevél, akkor sajnos szerintem így jártál... :(

"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

(#228) ATISoft


ATISoft
tag

Na, válaszolok magamnak.



''Mi a teendő, ha a számla, vagy a jótállási jegy elveszik?

A termékre vonatkozó jótállási igény csak a számla és a jótállási jegy együttes bemutatása esetén érvényesíthető. Ezért nagyon fontos, hogy mindkettőt megőrizze.

Ha a számla tűnt el, akkor a vásárlás helyén próbáljon meg új számlát kérni. Ha a jótállási jegyet veszítette el, de a számla megvan, akkor a pótlás az eladási helyen, a szervizben, de akár a termék gyártójánál (importálójánál) is kérhető. Fontos tudni azonban, hogy a jótállási jegy kibocsátójának a jóindulata szükséges a pótláshoz, mivel jogszabály nem kötelezi rá. ''

(forrás: http://www.fvf.hu)

(#229) SacRiFicE


SacRiFicE
csendes tag

Csá.

Következő eset történt egyik haverommal:
Az eladó cég szerint ''újonnan'' vett egy tápot, amire ők 1 év garanciát adtak, de az említett egység 1 hónap után csattant egyet és annyi lett neki, a srác visszavitte és ott közölték vele, hogy sérült a garaciajel, ezért nem veszik vissza, menjen ahova akar.
Teljesen biztosan nem szedte szét a tápot !!!
Ilyenkor mit lehetne tenni?
Egy új táp nem megy tönkre 1 hónap alatt !!
És hogy a fenébe sérült meg a garanciajel, ha a táp még új?

Lehet vmi módon bizonyítani, hogy ők szedték szét a minimum egyszer már javított tápot, amit aztán megint eladtak újnak kiállítva?

AMD forever !!!

(#230) Mosqu!to


Mosqu!to
addikt

Hali!

Van egy csöppnyi garanciális problémám.
Van egy Mp3 lejátszóm, amit használtan vettem a neten. Úgy vettem, hogy a garancialevélen és a számlán a vevő és a címe ki van vastagon satírozva (ne kérdezd ki félti ennyire a nevét). Most gond volt vele, elvittem gariztatni, és először be sem akarták venni, mondván, hogy nincs rajta név és cím, azaz ki van törölve. Mondom ne szopassanak már, mi van ha az ember cask egy garilevelet visz be amin se név se cím, ott még satírozni sincs mit. Hát de akkor is. Majd a garis faszi telefonált egyet, és megállapodott (gondolom a főnökével), hogy beveszik, de csak feltételes garanciában, ami azt jelenti, hogy a lejátszót elküldik a garilevéllel a hivatalos márkaszervízbe, és ha ott elutasítják, akkor visszaadják a cuccot javítás nélkül, kezit csókolom. A garilevélen amúgy más nem ''sérült'', az azonosítót be tudták írni a gépbe, és egyezik is a lejátszóéval, tehát elvileg nincs gond. Kénytelen votlam ebbe belemennni, mert a gari jövő hét szedán jár le, és hétfő-kedden nincsenek nyitva.
Kérdem én, hogy ez jogszerű volt, amit tettek?
Mi van, ha nem volt az, de a szervíz elutasít? Ők azt mondták, hogy leghamarabb szerdán küldik el a szervíznek, és hogy elméletileg max 15 nap a javítás (azaz már kifut a gariból a cucc). Ekkor ugyebár már a garin kívül vagyok, de mehetek még reklamálni fogyasztóvédelemmel?

Fontos lenne! Aki ért hozzá, segítsen. Köszi.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

(#231) lenox válasza ATISoft (#228) üzenetére


lenox
veterán

Ez teljesen hulyeseg, az euba lepes egy nagy vivmanya, hogy szamla nem kell a garanciahoz, szal jotallasi jegy eleg....

(#232) Warlock_42


Warlock_42
senior tag


Bocs ha volt már, de momentán nincs idegzetem végigolvasni. Annyi a kérdésem, hogy ha visszaviszek egy rossz cuccot (konkrétan egy HDD) akkor mennyi időn belül kötelesek végigjátszani a nagyker/vizsgálgatják/rájönnekhogytényleg mókát? Ha jól emlékszem a PTK-ban találtam annyit, hogy 15 nap az ajánlott, de ez nem kötelezi őket semmire. Meg ''nem okozhat hátrányt a vevőnek'' de ezt mégis hogy lehet bizonygatni?
Érdemes ilyenkor fogyasztóvédelmet, vásárlók könyvét kiáltani, vagy felesleges? Összeveszni azért nem szeretnék velük, mert amúgy korrektek, de már három hete náluk van a HDD-m :(

(A fentebb említett videokártyás esettől annyiban különbözik az enyém, hogy ez már jóval túl van a vásárlástól számított három napon. )

What does the free fall feel like? Asks the boy with a spark in his eye Know why the nightingale sings Is the answer to everything

(#233) luciferc válasza Warlock_42 (#232) üzenetére


luciferc
őstag

mivel a HDD-t nem valószínű, hogy javítani fogják, így a 3 hét elteltével már igen jogosan patoghatsz. ha nem akarsz rögtön asztalt borogatni (és minek is kellene), akkor fejtsd ki nekik, hogy tisztában vagy vele, hogy úgyis csere lesz a dologból és kérd meg őket, hogy sürgessék meg a nagykert, küldjék le minél hamarabb a cserét. valószínűleg nem a kisker a ludas.

(#234) sasa311 válasza Warlock_42 (#232) üzenetére


sasa311
veterán

régen 30 nap volt, de mióta hetente változtatják a jogszabályokat, azóta ez is kérdéses....
Ha ismered a boltot, meg rendesek, akkor kérdezd meg tőlük, hogy ők ülnek-e rajta vagy a nagyker. Bár érdekes módon (sajnos) ha valaki naponta 5X felhívja őket meg panaszkönyv meg hasonlók, akkor valahogy mindig gyorsabban készülnek el.... ez van :(

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#235) lesaux válasza Warlock_42 (#232) üzenetére


lesaux
veterán

Nem kaptál egy papírt, amin rajta volt a javítási határidő?

Egyébként elvileg 15 nap, amit indokolt esetben meghosszabbíthat a szerviz, de nem szabad, hogy téged emiatt nagy hátrány érjen. Magyarul: nesze semmi, fogd meg jól.

(#236) lesaux válasza lesaux (#235) üzenetére


lesaux
veterán

Itt a lényeg: [link]

(#237) Warlock_42 válasza lesaux (#236) üzenetére


Warlock_42
senior tag


Köszönöm a hozzászólásokat. Ott a lényeg a Lesaux által írt linken. Nem kötelezik semmire. Azért ez elég érdekes, jogállamban élünk blablabla :U
Na mindegy ma bemegyek és reméljük a legjobbakat.

What does the free fall feel like? Asks the boy with a spark in his eye Know why the nightingale sings Is the answer to everything

(#238) Sancibácsi


Sancibácsi
tag

A kiskergari a vásárlástól él ez rendben van. Az viszont érdekelne, hogy a negyker is onnantól számolja a gart?

lehet, hogy hülyeséget kérdeztem, de nekem nem elég egyértelmű :D

(#239) Flashy válasza Sancibácsi (#238) üzenetére


Flashy
veterán

afaik a nagyker is a vásárlástól számítja - attól, amikor a kisker megvette tőle. és hát amíg a kiskerben áll az áru, az a kisker buktája.

(#240) Sancibácsi válasza Flashy (#239) üzenetére


Sancibácsi
tag

ez érdekes :)

kösz

(#241) Andras99


Andras99
csendes tag

A pozitív tapasztalatok számát szeretném gyarapítani ezzel a hozzászólással.

Két héttel ezelőtt vettem két APC szünetmentest Örs Vezér téren a Bluefishből. Az egyiket tökéletesen üzembe helyeztem, de sajna a másikkal gondok voltak. Kb. a vásárlást követő 2. órában felhívtam a garancia levélen megadott számot és ecseteltem a problémát. Itt egy ember csak annyit kért, hogy az elérhetőséggel és a gyári számmal írjak egy e-mailt nekik és másnap leszállítanak egy jó terméket és elviszik a rosszat. Így is történt. Másnap telefonáltak, majd megjelent egy UPS autó a ház előtt és hozta a jó terméket.

Azt kell mondanom, hogy nem a hibás termék, hanem a garancia kezelése hagyott nyomot a lelkemben. Úgy gondolom, hogy az APC szerint már itt is itt van Európa.

Csak így tovább!

András

András

(#242) SacRiFicE


SacRiFicE
csendes tag

Nah hali!

Akit érdekel a dolog annak leírom a #229-es hozzászólásom eredményét.
Az említett tápot nem akarták visszavenni a leírt okok miatt, DE én rosz szokásból használok mIRC-et és egy rakat csatornán elkezdtem fikázni a boltot (Aqua), hogyhogy megtaláltam az egyik raktárost, akinek értelmesen kifejtve a dolgot, megértette, hogy nem a mi sarunk volt az egész és másnapra elintézte, hogy szó nélkül bevegyék... :D !!!
Utána jött a 2 hét kivárás -> eredmény, hogy nem javítható és nincs csere darab se. Következmény, hogy haver levásárolta egy igényesebb tápra és végre mindenki jól járt.
Nahde, ezt először miért nem lehetett megtenni ???
Miért kell szivatni a jónépet ???
Protekció kell mindenhova....és köszönet a Endrének az Aqua raktárán !

Csőváz.

[Szerkesztve]

AMD forever !!!

(#243) Thunder78 válasza Andras99 (#241) üzenetére


Thunder78
senior tag

Hát igen ... ez Bp-en így megy, de sajnos a legtöbb helyen várakozás van.
Én is egy számtech üzletben dolgozom, és rengeteget javítunk bérbe is a nagyobb multiknak. Legtöbbször alkatrészproblémákkal küzdünk, és a vevőt nem érdekli, hogy nincs mondjuk olyan alaplap, mint ami az ő gépébe volt, neki a gép kell. Én viszont nem tehetek bele más alaplapot még akkor sem, ha ráfizetne. Ez a belső szabályzat, amit a multi hozott. Saját cuccnál tudunk rugalmasak lenni, mert ott a saját szabályaink szerint dolgozhatunk.
Sajnos ez van. Sokszor a nagykerek is ráülnek 2-3 hétre a garis cuccra, ehhez hozzájön még az utaztatás, ami max 1 hét. Így lesz 1 hónap, mire az ügyfél megkapja a gépét.

''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''

(#244) Ariadne válasza Andras99 (#241) üzenetére


Ariadne
őstag

Hali!

Bár maga a bluefish is eljutna egyszer idáig... Mondjuk az Örsnél lévőről nem tudok rosszat mondani, de a Teréz körúti tragikus. Totál nem ismerik a jótállási és szavatossági szabályokat, félelmetesen tudatlanok. :((

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#245) Pacák


Pacák
senior tag

A szokásos bulvársajtós-indexes homár cikk, de kivételesen érdemes elolvasni. Hatékony eszközt ad a Vásárló kezébe garanciális jogainak érvényesítésére. :)
Van benne egy hasznos link, benne három biankó doksival, amit saját esetre és eszközre rá lehet igazítani. Gyakorlatilag öt perc, amíg a doksit át lehet szerkeszteni, aztán csak kinyomtatni, borítékolni és feladni a megfelelő helyekre.

A cikk:

[link]

Nuclear launch detected

(#246) djtörök


djtörök
senior tag

Hi all!
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy már majdnem 5 hete van garanciális javítás alatt az asus a8v alaplapom, és nem nagyon hajlandóak csereterméket adni.
Viszont van ismerős a fogyasztóvédelemnél.
Sportszerű ha ezt felhasználom?

(#247) luciferc válasza djtörök (#246) üzenetére


luciferc
őstag

hogy sportszerű-e? igazából valószínűleg nem, de hülye vagy, ha nem használod fel. ők sem túl sportszerűek. szvsz ne legyen ez kérdés. kőkeményen mindent fel kell használni. mi vagy te, jótékonysági intézmény? amúgy is, 5 hét, az már a pofátlanság csúcsa.

(#248) mynames válasza luciferc (#247) üzenetére


mynames
senior tag

Ez nem sportszerűség kérdése! Szerintem 5 hét után, ha nincs semmi változás akkor kérheti vissza a számlán szereplő összeget!
A FVF pedig csak tanácsot adhat, de nem szólhat rá senkire sem!

(#249) TéKrys válasza djtörök (#246) üzenetére


TéKrys
senior tag

szerk.: Beszélj a tulajjal/főnökkel! Majd panaszkönyv és utána jöhet a Fogyasztóvédelem. SZVSZ

[Szerkesztve]

http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

(#250) TéKrys válasza mynames (#248) üzenetére


TéKrys
senior tag

SZVSZ, pénzt nem fognak visszaadni, legfeljebb levásárolhatod.

http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.