- gerner1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
alakul
fenyegetted őket, vagy maguktól találták mindezt ki?
Egyébként megnéztem, hogy a kiegészítő 12V-os csatit hogyan lehetne szépen leszedni, majd visszarakni - akkor hagytam abba, amikor kicsúszitt a lap a kezemből, és beleállt az egyik tüskesor a térdembe...egyébként nem lehetetlen.
luciferc - egy kijelzős kékfogas fülest küldtünk vissza, visszafizették a vételárat és felajánlották, megnézik, hogy az adott telefontípussal melyik füles hajlandó tökéletesen működni (és ez miért nem megy), és jelentkeznek - jelentkeztek is...csak nem jártak szerencsével, meg én sem...
-
tlac
nagyúr
a tápegységet sikerült vhogy elintézni az ipon-nak és azt cserélik, ez is már vmi
az alaplapról megpróbálták eltűntetni az égés nyomot, nem igazán jött nekik össze, most arra várnak, hogy legyen egy műanyag foglalat, amit kicserélhetnének rajta, így még kevésbé látszódna sérülés, és aztán újra próbálnák gariztatni...
-
luciferc
őstag
válasz
RoyalFlush #1297 üzenetére
Részleteket! Hogy sikerült meggyőzni őket?
-
RoyalFlush
őstag
Köszönök mindent
Némi ráfizetéssel választhattam egy 19" monitort, ami nagyon príma
-
luciferc
őstag
No, sajnos első kézből fogom tapasztalni a Speedshop garanciális ügyintézését. A sajnos (még
) nem a Speedshopra, hanem a hiba tényére irányul. Beteg PDA-t ma vitte Pestre a GLS, kíváncsian várom mikor jelentkeznek.
-
-
Bagira01
veterán
Sziasztok, lenne egy olyan kérdésem, hogy mennyi idő amíg pl. egy teló a szervízbe lehet? Én esetemben már jó 2 és fél hete a samsung szervízbe van egy sgh-i750-s. Pannon előfizetéssel lett véve, samsunghoz lett visszavíve mert a pannon ki tudja mennyi ideig ülne rajta. Kérdés, az hogy nincs valami időkorlát ami után kötelesek kicserélni, illetve ha lesz róla papír, hogy nem javítható akkor a pannonnál, hogy intézhetem a cserét másik készülékre
-
luciferc
őstag
-
Csaba_20_
őstag
tlac írta:
Mi ez az árleszállítás?Árleszállításnak abban az esetben van értelme, ha a terméknek olyan hibája van, ami a rendeltetésszerű használatot ugyan nem befolyásolja, de a termék értékcsökkenését okozza. Esetedben a teljes termék árával megegyezőnek kéne lennie az árleszállításnak, vagy a kijavítás költségével megegyezőnek, de egyiknek se látom értelmét. Csupán a PTK-ból eredő jogaidat igyekeztem vázolni azzal, hogy ezt is megemlítettem.
tlac írta:
Erre melyik törvények vonatkoznak? PTK 248.§.(1) ?
Mikor mondtam, hogy nekik kellene bizonyítani, nem hitték el...Így van.
tlac írta:
Ebből itt ez az 1. §, amiről írsz?Igen.
tlac írta:
Vásárlók könyvébe hogyan tudok beírni, ha nem vagyok a helyszínen? (Csak telefonon, e-mailben tudok velük beszélni.)Sajnos sehogy. Ilyen esetben tértivevényes levelet kell írni a forgalmazónak és utalni kell a levélben arra, hogy a levél másolatát az NFH-hoz is eljutattad. De lehet érdemes lenne elmenned személyesen.
-
tlac
nagyúr
válasz
Csaba_20_ #1282 üzenetére
Köszönöm a segítségeteket! (Csaba_20_, net84, a többieknek azt hiszem már megköszöntem
)
Egyelőre fogalmam sincs, hogy mi lenne a legjobb megoldás...
Ha visszakapod úgy, ahogy most van, akkor az azt jelenti, hogy a forgalmazó a kicserélésre vonatkozó jótállási igényedet nem vállalta és ez árleszállításra, illetve elállásra jogosít fel téged.
Az alaplapot akár már most is visszakaphatnám, az ipon-nál van. De nem láttam értelmét.
Mi ez az árleszállítás?
Még ha bebizonyosodna is(jótállási idő alatt nekik kell bizonyítaniuk), hogy nem rendeltetésszerű használat okozta a meghibásodást(tekintsünk el a használati útmutató kérdésétől most), akkor se szűnne meg a jótállási kötelezettségük az egész termékre.
Erre melyik törvények vonatkoznak? PTK 248.§.(1) ?
Mikor mondtam, hogy nekik kellene bizonyítani, nem hitték el...Jogszabályi kötelezettségük az, hogy minimum 1 év jótállást vállaljanak(a 151/2003.(XI.22) Korm,rendelet szerint). Az 1 év felett a szavatosságnál rosszabb jótállási feltételeket nem vállalhatnak. A szavatossági idő eltelte utánra vállalt jótállási feltételeket szabadon szabja meg a forgalmazó. A fizikai sérüléses kikötés csak a szavatosság letelte utánra lehet érvényes. Egyébként pedig olyan kötelezettségük van, hogy amennyiben a 151/2003.(XI.22.) Korm. rendeletben fogalaltakhoz képest a gyártó a fogyasztó számára kedvezőbb feltételeket vállal, akkor azt tovább kell adniuk. A rosszabakat nem adhatják tovább, mert a rendelet nem engedi meg a rendelettől a fogyasztó hátrányára való eltérést akkor se, ha a gyártó azt szeretné.
Ebből itt ez az 1. §, amiről írsz?
Vásárlók könyvébe hogyan tudok beírni, ha nem vagyok a helyszínen? (Csak telefonon, e-mailben tudok velük beszélni.)
-
net84
őstag
Elöttem már jelezték, hogy a garanciapapír az egy kicsi sántít, és nem a legmegfelelőbb, ebből következik, hogy amire hivatkoznak, az (szó szrint) hülyeség.
Az pl érdekelne, hogy egyáltalán olyat csinálhat-e, hogy feltételes garancira veszi át. Tudtommal olyan, hogy feltételes, olyan nincs.
Én valahogyan így töltöttem volna ki a helyükben:
(eltekintve attól, hogy nem szabályos a garpapírjuk)
- A Fogyasztó által érvényesítenikívánt igény: garanciális csere
- A kifogás rendezésének módja: nem garanciális, csere nem lehetséges
- Ha a kifogás rendezésének....: No és ide leírtam volna, hogy mi a helyzet, fizikai sérülés látszik az alaplapon....stb, és hogy továbbítva a nagyker/importőr/gyártó felé.A probléma az, hogy valószínüleg ezt a nagyker visszadobta, ha egyáltalán hozzájuk átkerült, holott egy normális nagykerrel egy normális kisker meg tudja beszélni, hogy vegyék át tőle "feltételesen" (ugye itt már mind1, mert nincs garanciális szabályozás kisker-nagyker között), és küldjék el az importőrnek vagy nagykernek, hogy véleményezzék ők...
Igaz, ez egy hosszabb folyamat, de járható út szerintem. Főleg, ha az ügyfél is belemegy, hogy kicsit többet vár rá, mint kellene.
-
Csaba_20_
őstag
tlac írta:
De ha a tápot is bevizsgálnák és kiderülne, hogy amiatt keletkezett a hiba?Az említett meghibásodást véleményem szerint a megnövekedett átmeneti ellenállás is okozhatja. A megnövekedett ellenálláson átfolyó áram felmelegíti a csatlakozót és az elmelegszik. Ez egy öngerjesztő folyamat. Ha megszűntetjük az átmeneti ellenállás megnövekedését okozó hibát, akkor megelőzhető a csatlakozó tönkre menetele. A nem megfelelően kapcsolódott csatlakozók érintkezői között felléphet melegedéshez vezető átmeneti ellenállás. Ugye ezt okozhatja a gyári hiba is, de összeszerelési hiba is lehet. Ezenkívül okozhatja a megengedettnél nagyobb áram is, de ezt a tápnak le kell tudnia kezelni, tehát egyértelműen nem felhasználói hiba. A gyártói megengedett maximum áramerősség a +12V-os tápcsatlakozó esetében érintkezőnként 11A, tehát helyes csatlakoztatás esetén(mindkét érintkező csatlakozik) 22A.
-
Csaba_20_
őstag
tlac írta:
Egyébként tápegységre két lehetőséget vázolt nekem az ipon:
-Visszakapom úgy, ahogy most van rosszul...
-Vagy megjavítják, ezt nekem kell fizetni! és gar ugrik (a javított részre lenne csak vmi 3 hónap gar) pfff...Ha visszakapod úgy, ahogy most van, akkor az azt jelenti, hogy a forgalmazó a kicserélésre vonatkozó jótállási igényedet nem vállalta és ez árleszállításra, illetve elállásra jogosít fel téged. PTK 306.§.(1) b.) alapján. A hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, ezért nem tekinthető jelentéktelen hibának.
Még ha bebizonyosodna is(jótállási idő alatt nekik kell bizonyítaniuk), hogy nem rendeltetésszerű használat okozta a meghibásodást(tekintsünk el a használati útmutató kérdésétől most), akkor se szűnne meg a jótállási kötelezettségük az egész termékre.tlac írta:
Van olyan törvény (ilyenre többször hivatkoztak) hogy ha pl. a gigabyte azt írja elő, hogy a fizikai sérülésre nincs garancia, akkor az tovább adódik hozzámJogszabályi kötelezettségük az, hogy minimum 1 év jótállást vállaljanak(a 151/2003.(XI.22) Korm,rendelet szerint). Az 1 év felett a szavatosságnál rosszabb jótállási feltételeket nem vállalhatnak. A szavatossági idő eltelte utánra vállalt jótállási feltételeket szabadon szabja meg a forgalmazó. A fizikai sérüléses kikötés csak a szavatosság letelte utánra lehet érvényes. Egyébként pedig olyan kötelezettségük van, hogy amennyiben a 151/2003.(XI.22.) Korm. rendeletben fogalaltakhoz képest a gyártó a fogyasztó számára kedvezőbb feltételeket vállal, akkor azt tovább kell adniuk. A rosszabakat nem adhatják tovább, mert a rendelet nem engedi meg a rendelettől a fogyasztó hátrányára való eltérést akkor se, ha a gyártó azt szeretné.
-
Csaba_20_
őstag
Szerintem a jótállási jegy nem felel meg a jogszabályokban előírtaknak. Több ponton a fogyasztó hátrányára tér el a jogszabályokban megfogalmazottaktól. Ezek a részek semmisnek tekintendők, helyükbe a jogszabályi rendelkezések lépnek. A vállalt jótállási idő nem egyértelmű, de véleményem szerint a jótállási jegyen szereplő 24 hónap az irányadó, hiszen az szerepel a jótállási jegyen. A fogyasztói igény bejelentésekor nem készült átvételi jegyzőkönyv, amelyen például szerepelne, hogy mikor lehet a termékért menni. Ellenben a forgalmazó jelen pillanatban kijelentette, hogy nem hajlandó a kicserélési kötelezettségének eleget tenni. Olyanra hivatkoznak, ami a saját rendszerüknek ugyan igen, de a jogszabályokban foglaltaknak nem felel meg. Véleményem szerint még az elállás is megalapozott lehet ilyen esetben, de előbb meg kéne próbálni kijavítást kérni(szintén jegyzőkönyvvel), amennyiben az is sikertelenül zárul, írni a vásárlók könyvébe majd békéltető testület elé vinni az ügyet, hogy ők is állást foglaljanak. Illetve érdemes lenne ügyvédet megkérni, hogy fogalmazzon meg egy tértivevényes levelet az Ipon számára. Persze ez már pénzbe kerül. A kapott papírok másolatát(különösen a jótállási jegyet) és az eset pontos leírását elküldeni a NFH-nak tértivevényes levélben, másolatot az Ipon-nak(hogy lássák mit küldtél az NFH-nak). A Mistral hasonló pontokba már belebukott.
-
tlac
nagyúr
válasz
luciferc #1279 üzenetére
Köszönöm a választ!
Ezeken kívül csak egy számla van.
5.b-hez én ezt találtam:
"Bármilyen jótállást/garanciát is vállal a forgalmazó, annak feltételei semmiképpen nem lehetnek kedvezőtlenebbek a szavatossági jogoknál! + A jótállás teljes időtartama alatt a forgalamzón van a bizonyítás terhe"
forrás
Ehhez ezt a pdf-et találtam, de pontosabban kellene. Megerősítést kérek!2. pontban szerintem olyankor a vételárat kellene, de ez most nem érint, mert amúgy sincs szerintük garancia rá...
Van olyan törvény (ilyenre többször hivatkoztak) hogy ha pl. a gigabyte azt írja elő, hogy a fizikai sérülésre nincs garancia, akkor az tovább adódik hozzám
De mégegyszer ismétlem a korábbiakat. Az alaplapot valószínűleg egy szakértői vizsgálat is visszavágná, ha a táp sütötte meg (és ez valószínű).
De ha a tápot is bevizsgálnák és kiderülne, hogy amiatt keletkezett a hiba?
Egyébként tápegységre két lehetőséget vázolt nekem az ipon:
-Visszakapom úgy, ahogy most van rosszul...
-Vagy megjavítják, ezt nekem kell fizetni! és gar ugrik (a javított részre lenne csak vmi 3 hónap gar) pfff...Ariadnét én is várom.
-
luciferc
őstag
Még mielőtt belemélyednék: gondolom sem az alaplaphoz sem a táphoz nem kaptál gyártói (magyarországi forgalmazói) garancia papírt. Mert a gar papírból nekem nem egyértelmű, hogy a 36/24 hónap az most az ő általuk vállalt gar, vagy gyártói. Mivel ha jól tévedek a Gigabyte 3 év garral árulja a cuccait, így ez szerintem gyártói (forgalmazói) gar, még ha nincs is papír róla.
Amúgy az 5. pont b) alpontja semmis (legalábbis az 1 év törvény által előírt időszakban), ugyanis a jótállási idő alatt neki kell bizonyítania, hogy a sérülés nem rendeltetésszerű használat következménye, nincs olyan, hogy ha égés vagy törés van, akkor automatikusan ugrott a gar.
Nekem a 2. pont is bűzös kicsit, ez ugyanis szerintem egy túlságosan gumiszabály. Mi az hogy az ő általuk meghatározott piaci ár? Akkor ha olyan a hangulatuk a 1 hónapra tönkrement 40ezer Ft-os lapra rámondják, hogy hát, ennek 5000 a piaci ára. Vagy mi? Akkor inkább fizetek kevesebbet és ne legyen plusz gar.
Amúgy a 12 hónap feletti részre más kikötést nem látok, így értelmezésem szerint arra az időszakra is a törvényben szereplő feltételek az igazak, így álláspontom szerint neki kell igazolnia, hogy a sérülés nem rendeltetésszerű használat következménye.
Ha csöpp eszük lett volna, akkor a 12 hónapon túli részre fogalmazzák meg ezeket a kitételeket (törés/égés törli a gart) vagy erre az időre külön is megfogalmazzák, mert így az egész időre semmis szerintem. És még akkor is lenne keresnivaló a gyártói gar alapján.
De mégegyszer ismétlem a korábbiakat. Az alaplapot valószínűleg egy szakértői vizsgálat is visszavágná, ha a táp sütötte meg (és ez valószínű).
De nagyon várom Ariadnét, csípem ahogy fogást talál a dolgokon
-
tlac
nagyúr
Ipon-féle vásárlási, garanciális feltételek:
1. fele
2. fele
Az egyik pontra hivatkozik a jegyzőkönyvekben.Jegyzőkönyvek:
Tápegységről:
1. fele
2. fele
A hibaleírásnak van már egy új változata, amiből hiányzik: "A termék csomagolása nem egyezett a gyári csomagolással, és több kiegészítő is hiányzott." Mivel ez nem volt igaz.Alaplapról:
1. fele
2. fele
A hibaleírás annyiban módusult, hogy a gyári csomagolás nem egyezik meg (az alaplap dobozának a külső vékony doboza, amin a gigabyte logo, lap típusa van rajta, azt nem küldtem el és már nincs is meg. Szeritem semmi jelentősége nincs, enélkül is azonosítható az alaplap.)Kérem, aki ért hozzá nézzen rá. Köszönöm!
-
tlac
nagyúr
tápon állítólag még mindig a nagyker ül
a rossz alaplap az már az ipon-ál van ismét (elmondásuk szerint visszakapták a nagykertől)
(egyébként minden tartozékával együtt küldtem vissza a lapot, a műanyag védőkupak is a helyén volt)és eddig semmilyen jegyzőkönyvem nincs, rejtélyes módon nem akar megérkezni a postától...
-
net84
őstag
Amennyiben ténylegesen a nagyker dobta vissza, akkor marad az, hogy a kisker és/vagy nagyker független szakértői vizsgálattal bizonyítja, hogy a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be a "sérülés"/meghibásodás...
A nagyker valószínüleg nem foglalkozik vele, mivel részéről egyértelmű, hogy fizikai sérülés az égési sérülés. De egyébként ezt is nagykere válogatja. Van olyan nagyker, amelyik cseréli a felrobbant IC-s alaplapot is.
Most egyébként milyen stádiumban áll az alaplapos ügyed?
Egyébként normális megoldás effektíve nincs...
-
net84
őstag
válasz
Vandit. #1268 üzenetére
pl. hogyan sérült fizikailag?
Nem mind1, mivel van amire nem is figyelnek, van amin kötöszködnek (szakvéleményeztetik) és van, amit élből visszadobnak...Példa:
Szó szerint felrobbant a hűtőventi a VGA-n, és megolvadt a maradék műanyag is. 2 ilyen kártyával is találkoztam már, igaz abból az egyiken a helyén maradt a venti, de a másikról leröppent... Mindkettőt elfogadta a kisker (mi) és elfogadta a nagyker is. Az egyik teljes csere volt, mivel elpusztult a kártya is. A másikon meg cserélték a gyári hűtőt gyári hűtöre, a kártyának meg nem volt semmi baja...[OFF]Mostanság azonban dobálják vissza az LGA775-ös alaplapokat nem garanciális megjegyzéssel. Ugyanis nagyon érzékenyek a tüskék a proc foglalatban, és könnyen megsérülnek akár az azt körülvevő rögzítő fém kerettől is... Alapban nem veszik át a nagykerek szívesen, ha nincs rajt a kereten a műanyag védőkupak, de ha már 1 láb is meg van görbülve, már röppen is vissza. Most már figyel mindenki arra, hogy ha csak a lapot viszi be az ügyfél az üzletbe, meg van-e sérülve valamelyik láb.[OFF]
-
Gyuri27
félisten
válasz
RoyalFlush #1265 üzenetére
Bakter ha a bolt nem ad jelen pillanatban egy a régi árával megegyező monitort szerintem is kérd vissza az árát.
Vandit.: bővebben?
-
Vandit.
addikt
Lehet volt már téma,de mi a helyzet a fizikailag sérült termék garanciájával?Mondjuk vidókártya?
-
RoyalFlush
őstag
válasz
luciferc #1263 üzenetére
Ezt a levelet kaptam egy másik LG munkatárstól:
"Azt ajánlanám Önnek, hogy ha nem tud megállapodni a bolttal, akkor kérje vissza a vásárlás összegét. A jogszabályok hivatalos értelmezése szerint a csere célja, hogy a meghibásodás előtti állapotot állítsuk vissza, így sajnos a bolt nem kötelezhető a ráfizetéses megoldásra, de hivatalos vélemányt a Fogyasztóvédelem tud Önnek adni".
-
-
luciferc
őstag
válasz
RoyalFlush #1262 üzenetére
Helyes, akkor ők is azt mondják amit én, hogy jogosan kérheted vissza a régi monitor vételárát. Ezt jelezd nekik, amennyiben vissza akarod kapni a vételárat. Amennyiben még mindig hajlasz a ráfizetéses minőségi cserére (ami a te döntésed, nem kötelező, nem kötelezhetnek erre), akkor is jelezd nekik, hogy ők járnak jól, ha ráfizetve viszel egy jobbat, amit kaptak azt meg eladják, mert akár a régi árat is visszakérheted. Megjegyzem, hogy simán kérhetnél ráfizetés nélkül is tetszőlegesen jobb monitort a régi vételárának erejéig, de ez sem kötelező számodra. A kereskedő vagy ugyanolyanra cserél (ekkor így jártál), vagy visszaadja a pénzt. Minden más kettőtök megállapodásának kérdése, de nem kötelező megállapodni, ekkor viszont mondat eleje.
-
RoyalFlush
őstag
válasz
luciferc #1261 üzenetére
A gyártó ügyfélszolgálatától kapott válasz:
"A cserevel kapcsolatban, valoban Onnek az eladoval kell megegyezest kotnie. Amennyiben ez nem sikerulne, kerje a vasarlas osszegenek visszafizeteset, vagy forduljon az Orszagos Fogyasztovedelmi Egyesulethez."
Most feltettem mindazokat a kérdéseket, amik itt szóba kerültek.
-
luciferc
őstag
válasz
RoyalFlush #1260 üzenetére
Amit idéztél, az szavatosság, téged a jótállás érdekel.
-
luciferc
őstag
válasz
RoyalFlush #1257 üzenetére
no, kerestem LG gar feltételeket. Ez alapján (ha ez volt a tiedben is), szerintem jogosan követelheted vissza a vételárat is akár, ugyanis ebben az szerepel, hogy
1) Az LG Electronics Magyar Kft. az adott garanciális idõtartamon belül feltétel nélküli, teljes körû garanciát vállal termékeire
2) idézi a pénzvisszára vonatkozó jogszabályt, és nem ír az 1 éven túli időre kivételt.
Persze mindez csak akkor áll, ha a tieden is ez szerepelt. Azért ez valószínű.
-
tlac
nagyúr
válasz
RoyalFlush #1257 üzenetére
a gyártó oldalán nézd meg, hogy mit írnak a garról, azt hiszem, ugyanazokat a feltéteket kell teljesíteni a kiskernek is, esetleg jobbat
(de én biztos elfogadtam volna a monitort, ha nem lett volba pixelhibás) -
RoyalFlush
őstag
válasz
luciferc #1256 üzenetére
Azt nem fogom tudni neked megmondani, révén a szakszervíznél leadtam monitorral annak minden tartozékával együtt. Legfeljebb a gyártó reagál valamilyen módon. De lehet hagyom a fenébe az egészet, és küldjék a meghatározott típust, mert a szemem kifolyik a jelenleginél.
-
luciferc
őstag
válasz
RoyalFlush #1255 üzenetére
Ezt én értem, te nem érted a kérdést. Mi szerepel az eredeti monitor jótállási jegyén? Hogyan vállalják a 2 év garanciát? 2 év teljeskörű garancia mindenféle kivételek nélkül, vagy 2 év garancia, de a 2. évben ők döntik el az elintézés módját (javítás, csere, ha csere akkor milyenre (rosszabb persze nem lehet)), vagy valami hasonló. Érted? Ez kellene tudni, ugyanis ha a 2. év valamilyen szempontból kivételeket tartalmaz, akkor lehetséges, hogy teljesen jogszerű, hogy ők egy ilyen (fejlettebb) monitorra cserélnek, és kész.
-
RoyalFlush
őstag
válasz
luciferc #1254 üzenetére
A csereigazolásért cserébe egy új készüléket kapok 3 év gar.ral. Már meg is kaptam volna a 1753S-SF típust, ha nem lett volna szintén pixel hibás. Azt próbálom elérni, hogy ráfizetéssel az általam válaszotott modelt kaphassam meg. A szervíz mely egyben eladóhely is is / üzlet, érdeklődésemre elmondta náluk ilyen esetben természetesen lehet ez a megoldás, jogi hátterét ugyan nem tudja, de alkalmazzák.
-
luciferc
őstag
válasz
RoyalFlush #1253 üzenetére
#1246 második bekezdésére valami? Megnézted?
-
RoyalFlush
őstag
A gyártó küldött egy cseretípust (LG L1753S-SF) - pixel hibás volt, így a szervíz kiállította a készülékcserére jogosító igazolást. A kereskedő ragaszkodik ahhoz, hogy kizárólag a fenti típust vehetem át, az árkülönbözet megfizetésével sem választhatom azt a drágább modelt, melyet én szeretnék. Felvettem a gyártó céggel a kapcsolatot, ahol választ ígértek, de a szakszervíz szerint a kereskedővel kéne valahogy megegyeznem. Egyenlőre se a gyártó, se a kereskedő nem reagál, én pedig több mint egy hete 14" CRT monitort vagyok kénytelen használni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Philips LCD és LED TV-k
- DV digitalizálás
- Kivizsgálja az Arc meghajtó magasabb többletterhelésének az okát az Intel
- EAFC 25
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Linux kezdőknek
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Politika
- További aktív témák...
- JBL PartyBox 200 használt bluetooth hangfal! Erőteljes hangzás!
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billent Azonnal átvehető.
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 64/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X390 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Részletfizetés elérhető -noblechairs ICON Series Real Leather Gaming Chair - Midnight Blue/Graphite
- 88 - Lenovo ThinkBook 16p G4 (IRH) - Intel Core i7-13700H, RTX 4060 (ELKELT)
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest