Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1351) Ariadne válasza Ace Ventura (#1350) üzenetére


Ariadne
őstag

Elvileg az üzlettől kell kérned, hiszen egyedül velük kötöttél szerződést. Ha nem megy, békéltető testülethez lehet fordulni, vagy bírósághoz... Egyébként itt 3 évig szavatosság is érvényes, csak ott fordított a bizonyítási teher, tehát ha a hiba oka vitás, neked kellene bizonyítani, hogy gyártási hibás. Ennél mindenképp kedvezőbb a gyártó által vállalt 2 (3?) év, a honlapjukon is fent van, köteles a kereskedő továbbadni a 49/2003 GKM rendelet alapján.

Szerintem próbáld meg először a kereskedővel, aztán a gyártóval, remélem sikerül.

Gyakorlatilag én pl. inkább nem vásárolok ott, ahol az adott cuccot nem adják a teljes jótállással (pl. LG dvd író 2 év, Asus alaplapok 2 év, stb.), de persze ez rajtad most nem segít sajnos.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1352) tlac válasza Ariadne (#1351) üzenetére


tlac
nagyúr

Ennél mindenképp kedvezőbb a gyártó által vállalt 2 (3?) év, a honlapjukon is fent van, köteles a kereskedő továbbadni a 49/2003 GKM rendelet alapján.

nem a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1.§ (4) alapján?

(#1353) Bagira01 válasza Bagira01 (#1345) üzenetére


Bagira01
veterán

Sztetek ilyenkor mi a teendő. Ugyanúgy ledob a hálózatról bizonyos idő után és van mikor a beállításoknál fagy. Menüt már lehet görgetni, de így sem jó :( . Ilyenkor már van esély hogy csere lesz :F

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#1354) net84 válasza Ariadne (#1348) üzenetére


net84
őstag

Egyébként a csillagszóró hadművelet elnevezésű akciójuk tecccik, de megint nem nézik a "nagyokat". Pedig ott lehetne nagyot kaszálni...hetente egyszer legalább megyek az egyik multiba kaját és minden egyebet venni. Nem kell nagyon keresnem és már találok is szabálytalanságot, mint fogyvéd, mint antsz oldalról. Téves, hiányos árazás, megbarnult, megpöndörödött húsok, jogszabály nem ismerete...de gondolom ezt nem kell bemutatni senkinek.

De pl. azt is támogatnám, ha lenne a fogyvédnek fejtágítós előadásos dolga (és mondjuk nem csak pesten)

Ace Ventura - a garipapíron nincs feltüntetve, hogy ki a beszállító vagy importőr? Egyébként meg mindent leírtak már az elöttem szólók...

tlac - aszerintem lassan elkezdhetsz bekeményíteni, max. visszaadják a szar alaplapot, meg a jó tápot. Aztán besétálsz velük a helyi fogyvédhez, meg viszel minden szükséges papírt, és kikéred a véleményüket. Szerintem a táp cserélésével elismerték a hibát, nem kell nagy ész ahhoz, hogy ki lehessen következtetni, hogy a táp nyírta ki az alaplapot.

[ Szerkesztve ]

Read only...

(#1355) Ace Ventura válasza net84 (#1354) üzenetére


Ace Ventura
addikt

Nincsen ráirva sajna, de ma ugyis megyek be egy videókártya miatt, és akkor megkérdezem.

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#1356) Ace Ventura


Ace Ventura
addikt

Na, bevittem a cuccot az Aquaba.Inno 8600 gt.
A srác megnézte, aztán irt egy papirt, és mondta, hogy 5 munkanapon belül meglesz az eredmény.Remélem tényleg betertják.A nagyker vizsgálja meg.
Viszont az alaplap kérdésre azt a választ kaptam, hogy nem mehetek sehova, mert a nagyker 1 évet vállalt rá, és ha ők nem vállalják a gyári gart akkor nem tudok mit tenni.
Tehát kuka a lap.

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#1357) Ariadne válasza tlac (#1352) üzenetére


Ariadne
őstag

Ööö, de, ott a pont. :C Szemfüles vagy, úgy örülök, egy újabb ember, aki vágja a dolgokat. Csak ne lenne szükséged is erre a tudásra...

Mellékesen meg dögöljön meg a T-onlány, és száradjon le minden fontosabb testrészük, hogy most 2 megabites helyett még a felét sem elérő netet tudnak csak szolgáltatni... :W Ha az ember megszokja a 10 megabitet, olyan fura időnként lassabb gépen netezni, de rá kellett jönnöm, hogy ez még annál is lassabb. :O

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1358) Lacika25


Lacika25
tag

Sziasztok!

A mai napon vettem 1 Logitech Extreme 3D PRO joystik-ot a győri Saturn-ban. A BSC (forgalamzó) csak 1 év garanciát adott a joy-ra, viszont a dobozán magyarul is 2 év szerepel. Megkérdeztem, hogy is van ez, a hölgy nem tudta, de a férfi egyből mondta, hogy a forgalmazó nem vállalhat a termékre kevesebb garancia időt, mint amit a gyártó vállal. Természetesen azért még utána járok a fogy. védelemnél is, de ha így van, akkor, ha bármit is veszek legközelebb, reklamálni fogok, hogy is van ez, ha a kereskedő nem vállal annyit mint a gyátó..

Gigabyte GA-P61-USB3-B3, Intel Core i3 2100, 4GB Kingson RAM, ASUS HD6770 Direct CU 1GB, ACER monitor, 400 GB Samsung winchester, DVD író, FSP 350W-os tápegység, Cooler Master ház, Logitech EX110 billentyűzet és egér.

(#1359) Ariadne válasza Lacika25 (#1358) üzenetére


Ariadne
őstag

Bizony, ez így van. Feljebb is szóba került, a 151/2003. Korm. rendelet 1. § (4)-ben van, feltéve ha most már jól idézem fel. :)

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1360) net84 válasza Lacika25 (#1358) üzenetére


net84
őstag

nem akarlak elkeseríteni (valsz. nem is foglak), de ez szerepel a BSC honlapján ennél a termékén:
Leírás:
- 12 szabadon programozható gombbal rendelkezõ botkormány
- Pontos, forgatható botkormány
- Nyolcállású gumis kalapkapcsoló
- Stabil és kis méretű, súlyozott talapzat
- USB
- PC vagy Mac® (OS9, OS X v10 vagy újabb)
- 2 éves gyári garancia
- Teljes terméktámogatás

Kaptál hivatalos Logitech vagy BSC garlapot? Ha igen, kézzel van kitöltve rajt a garanciaidő? Szvsz a boltban simliztek el valamit...

[ Szerkesztve ]

Read only...

(#1361) Bagira01


Bagira01
veterán

Sziasztok. Samsung "teló" újra szervízbe. Élőször 3 és fél hetet volt. Most kb ugyanazzal a gonddal vittük be. Ha megint 3 hétig ülnek rajta és megint visszaadják én már begolyózok :Y

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#1362) net84 válasza Bagira01 (#1361) üzenetére


net84
őstag

tegnap az én Motorrola-m is bekerült a szervízbe
szervízes első kérdése: - még nem volt szervízbe? majd közölte, hogy kb. 2 hét, majd küld sms-t, ha jöhetek érte...
kérdezte, hogy kérek-e cseretelefont, de mivel el szeretném adni, az utód már megvan, ezért megköszöntem és nem kértem...és végre azt is kiderítettem, hogy mit jelent a motorola-nál a +1 év gyártói garancia - pontosan azt, hogy a kellékekre (töltő, akku) nincs garancia, csak a készülékre, és nem hosszabbodik a garidő a szervízben töltött idővel

Read only...

(#1363) Bagira01 válasza net84 (#1362) üzenetére


Bagira01
veterán

Nálam cseretelefonról szó sem volt. Az sem érdekelt senkit, hogy már 3 hétig volt náluk, úgy kellett mondani, hogy írják már le vhova :(((

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#1364) #72042496


#72042496
törölt tag

Sziasztok!

Van egy Nokia E50 telefonom, ennek a tetején a gumírozott csík csúnyán megkopott, a ragasztása is elengedett. (Ha leesik róla, be sem lehet kapcsolni a telefont, annyira süllyesztett maga a gomb.)

Ezzel a hibával visszavihetem garanciába?

Üdv.:
Balika911

(#1365) Gyuri27 válasza #72042496 (#1364) üzenetére


Gyuri27
félisten

Az a gyári állapota? Te tetted tönkre? Ha nem akkor vidd nugyodtan.

Amd - Radeon - Ryzen

(#1366) Ariadne válasza Gyuri27 (#1365) üzenetére


Ariadne
őstag

Pláne hogy be sem lehet kapcsolni, ha leesik, ezt érdemes külön hangsúlyozni, sőt ez a lényeg, nem az esztétikai hiba (bár azért is joga van reklamálni).

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1367) #72042496 válasza Gyuri27 (#1365) üzenetére


#72042496
törölt tag

Rendben, köszönöm mindkettőtöknek! Akkor hát visszaviszem. Természetesen nem gyári állapot, a rendeltetésszerű használat során vált ilyenné.

(#1368) Ariadne válasza #72042496 (#1367) üzenetére


Ariadne
őstag

Lényeg az, hogy eleve olyan gyenge és rossz minőségű anyagból készítették, ami megadta magát, ez simán gyártási vagy konstrukciós hiba - vagyis a hiba oka (nem maga a hiba, hanem az oka, tehát a gyenge anyag) a vásárlás előtt keletkezett, mivel gyárilag ilyen.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1369) tlac


tlac
nagyúr

Holnap bővítem a tápegységről a történetet, elég kiábrándítóan indult, de talán a vége nem lesz olyan rossz. (Persze az alaplapról nincs semmi infó.)

(#1370) Ace Ventura


Ace Ventura
addikt

Legalább nekem szerencsém van.
A 2 hete 16K-ért vett Inno 8600 gt-m adtam el, és aznap visszahozták, hogy bedöglött.Pénteken vittem be az Aquaba gariba, és ma közölték velem, hogy minden oké, mehetek levásárolni.23500 ft-ot költhetek most.
Életem egyik legszerencsésebb története ez.
Eddig csak bukó volt mindig a hardverbiznisz :DDD

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#1371) Ariadne válasza Ace Ventura (#1370) üzenetére


Ariadne
őstag

Gondolom ez általuk meghatározott, "csökkentett ár" volt, nem az eredeti vételár, és pláne nem visszaadták, hanem "levásárolhatod", amire nem kötelezhetnek... Csak ha felmerülne bárkiben, hogy mennyire korrekt cég az Aqua, legyen viszonyítási alap. :(

De ha te örülsz ennek a helyzetnek így, akkor rendben, csak FYI történetesen kifejezetten jogszabályellenes ez így. Viszont lényeg, hogy elégedett vagy.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1372) Ace Ventura válasza Ariadne (#1371) üzenetére


Ace Ventura
addikt

Hát azért én örülök, mint majom a farkának.
Nem volt még soha garis gondom.Ez volt az első,és szerencsére jól sült el.

Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej

(#1373) Ariadne válasza Ace Ventura (#1372) üzenetére


Ariadne
őstag

Hú, ha ez volt az első garanciális problémád, akkor tényleg szerencsés alkat vagy. :)

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1374) Bagira01 válasza Ace Ventura (#1372) üzenetére


Bagira01
veterán

Hát gratulálok. Remélem az én samsungom is ottmarad és levásárolhatom, mert már keztem unni szegény 3650-m :B

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#1375) tlac válasza tlac (#1369) üzenetére


tlac
nagyúr

Folytatom az garaciális történetet.

Sikerült kicserélni az ipon-nak több mint egy hónap alatt a tápegységet. Persze az alaplapot azt nem.

Múlt hét csütörtökre volt megbeszélve (most péntek van), hogy akkor meg lesz. Egy másik típusú tápegységben egyeztünk meg telefonon (fsp -> corsair) és hogy kb. 3000Ft-ot kell fizetnem a vételárra. Aztán vhogy nem lett meg a tápegység, megbeszéltük, hogy akkor a héten csütörtökön hozza a futár, de előtte értesítenek, hogy meg van-e (előtte a többi napon nem vagyok otthon és én akartam átvenni).

Kedden küldtem egy mailt, hogy akkor meg lesz-e. Semmi válasz nem jött. Ekkor ismét elküldtem szerdán, erre már válaszoltak, hogy igen meg van. Örülök, de eszembe jut, rákérdezek még egyszer az árra, hogy pontosan tudjam. Megjött a válasz mailben, hogy 6200. Erre írtam is vissza a mailt, hogy mitől ilyen sok és, hogy szerintem 2800-nak kellene lennie. Órákon át semmi válasz, felhívom őket, aki intézi a garanciát, azt nem adják a telefonhoz, mert nem ér rá, de megígérik, hogy visszahívnak, nem tették meg.

Csütörtökön reggel jött a futár, hogy 6200, nem vettem át a tápot. Újra mail, közlöm velük, hogy mailre nem válaszolnak, telefonon szintén nem hívtak vissza, futártól nem vettem át a tápot. Kis idő elteltével jött is a telefon, hogy azért ennyi, mert az előző tápra amortizációt számoltak és, hogy 100%, hogy ez így van a törvényekben a számtech cuccokra. Mondom tudom, hogy nem így van és ezt Ön is tudja. További vitatkozás, végül rákérdezek melyik törvény ez. Hallom a telefonban kicsit durkál a papírok között és halkan mondja, hogy a francba. Aztán válasz az volt idegesen, hogy most nem találja, és megadta a fogyasztóvédelem számát és vmi olyasmit mondott, hogy ő is felhívja (ez a rész nagyon nem volt tiszta, nem bírtam követni, hallatszott, hogy nagyon ideges volt). Utána folytatattam volna tovább a vitát, de egy köszönömmel lerakta a telefont.

Megkerestem az idevonatkozó törvényt
(PTK 309.§ (2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.)
és hívtam újra őket, nagy nehezen újra sikerült beszélnem az illetővel, és szinte egyből közölte, hogy 2800, és, hogy többet erről nem hajlandó beszélni.

Ma meghozta a futár a rendes áron a tápegységet és szerencsére működik, a számlán viszont az előző ár szerepel. (Remélem ez nem gond.)

[ Szerkesztve ]

(#1376) Bagira01 válasza tlac (#1375) üzenetére


Bagira01
veterán

Nem tudom miért ilyen nehéz szülések ezek a garanciális kérdések. Lehet, hogy csak én szívok állandóan, de még simán nem ment semmi :( Azért grat, hogy ennyi erőfeszítés árán sikerült :C

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#1377) tlac válasza Bagira01 (#1376) üzenetére


tlac
nagyúr

Kösz, de is ez még csak félsiker, mert az alaplapról semmi nincs, ott pihen a boltban. Persze ennek is már nagyon örülök.

(#1378) Ariadne válasza tlac (#1377) üzenetére


Ariadne
őstag

Grat, ügyes voltál! :C Megharcoltál érte, nagyon talpraesetten, király! :DD

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1379) germon


germon
csendes tag

Van egy kis galibám az Iponnál , amit telefonon és Forumokon jeleztem, de az írásomat öt perc múlva törölték. Nyitottam egy új TÉMÁT panaszláda néven amit a demokrácia, szabad vélemény nyilvánítás legnagyobb megalázásával töröltek. Milyen dolog az ha dicsérik a céget az fenn marad de ha jogos panasz van azt kitörlik. A következőket írtam:

[P:J]

"Megpróbálom, amennyire csak lehet röviden leírni a garanciával kapcsolatos kálváriámat. A termék alacsony értékét figyelembe véve nem az anyagiak, hanem az erkölcsi értékek motiválnak. Ugyan – úgy minden követ meg fogok mozgatni a jogaimért, mint egy 100 e HUF –os monitorért.

2007. 11. 28. –án „7657” rendelési számon 130 e HUF értékbe több terméket rendeltem az Önök által üzemeltetett Webshop -on keresztül. A megrendelt termékeket 2007. 11. 30. – án vettem kézhez a GSL futárszolgálat segítségével. Az általam rendelt termékek KINGMAX (BJSX24), (OY7ELX) memóriák kivételével külön, valószínűleg gyári dobozolásban, csomagolásban voltak szállítva. A két fent említett memóriát az alaplap dobozát felnyitva megtaláltam egymástól elszigeteletlenül, külön csomagolás nélkül egymással fizikálisan érintkezve (egymás tetején). A rendelt számítástechnikai alkatrészek beüzemeltetésénél derült ki, hogy az „BJSX24” azonosítóval ellátott memória nem működik. 1959. évi IV Ptk. alapján, valamint a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendelet adta jótállási jogaimmal élve 2007. december 5. –én telefonon jeleztem garanciális szándékomat. 2007. 12. 06. –án az Önök által „garanciafutárként” jelzet GSL futárszolgálatnak átadtam antisztatikus csomagolásban hibás memóriát a Garanciajegy/Szállítólevél másolatát, rövid leírást a hibáról, gondosan lezárt, valamint felcímkézet csomagolásban. 2007. december 7. –én Ipon alkalmazatja telefonon jelezte fizikai sérülés van rajta (hiányzik róla pontosan, már nem emlékszek milyen alkatrész) így megszűnt a garancia, és vázolta hogy két lehetőségem van, forduljak a gyártóhoz vagy jogvédő szervezethez. Még a telefonban jeleztem, hogy fogok keresni jogvédő szervezetet. Első lépésként felkerestem ismeretségemben tartozó jogot tanult ismerőseimet és egyhangúlag a lent felsorolt két törvényre való hivatkozást javasolták.

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

1. § (3) A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (a továbbiakban: fogyasztó).

Ezzel élni is akarok Önöknél nem a gyártónál. Valamint a fizikális sérülés esetén a Ptk. 248. § (1) bekezdése a mérvadó:

Aki a szerződés hibátlan teljesítéséért szerződés vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, ennek időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a jogosultnak a törvényből eredő jogait nem érinti.

Az én esetemben rejtet hibának tekintő, mert nem volt tudomásom arról, hogy hibás a terméket veszek, a 307. § (1) törvénynek eleget tettem miszerint a hibafelfedezése után legrövidebb időn belül a kifogásomat jeleztem, ezek tudatában kérem önöket tegyenek eleget garanciális jogaimnak. Mivel jótállásról beszélünk esetemben nem szavatosságról Önöknek kell bizonyítani, a hiba oka a teljesítés után keletkezett, amennyiben nem tudják bizonyítani abban az esetben javítani, cserélni, vagy számlán e termékkel egyező árat megtéríteni szíveskedjenek. Kérem készséges együttműködő segítségüket ügyem elintézésében."

[/P]

Kérlek segítsetek az FVF a kapcsolatot jövő héten természetesen felveszem. Természetesen most már meg lehet említeni a 8 napos elállási jogomat amiről említést sem találni sehol, illetve tájékoztatást se kaptam. De itt meg lehet említeni a magyar nyelvű használati és kezelési útmutatót ami az egyik termékhez sem kaptam. Nem utolsó sorban garancia feltételek is nagyon sántítanak. Most már nem érdekel mi lesz a vége, végig csinálom.

(#1380) Geza26


Geza26
senior tag

Hello!

Vettem egy DVD lejátszót, ami úgy néz ki hibás! 60 km-re van a hely ahol vettem (TESCO)! Létezik még az, hogy kötelesek kifizetni az útiköltséget, ha 3 napon belül tönkremegy a készülék? (Anno 8-9 éve Metroban vásárolt videot kétszer vittem vissza, mindkétszer kifizették az útiköltséget!)

Géza

(#1381) Ariadne válasza germon (#1379) üzenetére


Ariadne
őstag

Azért törölték a topikodat valszeg, merthogy itt kellett volna nyitnod, plusz van egy Iponos panasztopik is... Mielőtt panaszkodsz, olvasd el inkább, hogyan kell használni a fórumot. ;)

A 8 napos elállás jogáról tájékoztattak, ott van az Ipon honlapján, 17/1999 korm. rendeletre hivatkozás, igaz sajátosan értelmezik, de lényeg hogy tájékoztattak.

Sérülésre valóban csak akkor hivatkozhatnak, ha bizonyítják, hogy nem gyári hiba, tehát a hiba oka az átadás után keletkezett, de ez legtöbbször lehetetlen. Addig javítani, cserélni kell, vagy ha nem megy, teljes vételárat visszafizetni.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1382) Ariadne válasza Geza26 (#1380) üzenetére


Ariadne
őstag

Elvileg mindig köteles megtéríteni azt az egyéb kárt, amit a hibás termék okozott, de ez ebben az esetben nem vagyok biztos benne, h vonatkozna az útiköltségre, ugyanis arról nem a Tecsó tehet, hogy te messze vásárolsz.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1383) Geza26 válasza Ariadne (#1382) üzenetére


Geza26
senior tag

De arról a TESCO tehet, hogy nem engedi kipróbálni a terméket! Szerintem ezért volt (van) az útiköltség térítés!

Géza

(#1384) Csaba_20_ válasza Ariadne (#1381) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Ariadne írta:
A 8 napos elállás jogáról tájékoztattak, ott van az Ipon honlapján, 17/1999 korm. rendeletre hivatkozás, igaz sajátosan értelmezik, de lényeg hogy tájékoztattak.

A regisztráció folyamán se az adatvédelmi nyilatkozatot nem fogadtatják el az emberekkel, se a jogi nyilatkozat részt. Nem rendeltem meg semmit, így az e-mailes tájékoztatásról nem tudok nyilatkozni, de úgy tűnik, hogy a megrendelés folyamán sehol nem tájékoztatnak a jogaimról és az ő jótállási feltételeik, amit utólag kapsz(korábban láthattuk tlac-tól), nem tartalmazza ezt az elállási jogot. Hol van a papír, amin aláírta, hogy tájékoztatva lett? A honlapra kiírás, mindenféle hivatkozás nélkül egyenlő a tájékoztatással? Szerintem nem.

(#1385) Csaba_20_ válasza Geza26 (#1383) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Az utiköltség téged terhel, senki nem fogja megtéríteni. A termék jótállási ügyének intézéshez nem elengedhetetlen, hogy odautazz.

(#1386) germon


germon
csendes tag

Köszi a gyors válaszokat. Mi újság a magyar használati és kezelési útmutatóról?

(#1387) Ariadne válasza germon (#1386) üzenetére


Ariadne
őstag

Kell adni a legtöbb cucchoz, de nem ez a lényeg, ezt fel lehet hozni, de nem kifejezetten segíti elő a megegyezést. Itt most az a lényeg, hogy hibás a termék, amit neked kiküldtek.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1388) tlac válasza Ariadne (#1381) üzenetére


tlac
nagyúr

szerintem az ipon fórumára gondolt, onann tényleg törlik a negatív visszajelzéseket, amik a boltra vonatkoznak...

8 munkanap ;)

(#1389) tlac válasza germon (#1379) üzenetére


tlac
nagyúr

én is hasonlóan jártam az ipon-nal, szintén fizikai sérülés (égés)
alaplap és tápegység, tápegységet nagyon nehezen, de cserélték, több, mint 1 hónap alatt, az alaplapot nem...

a topik 1167-es hozzászólásától a topik (jelenlegi) végéig olvashatod a történetemet, valószínűleg téged is majd ugyanazzal akarnak lerázni, mint engem, de úgy látom tisztában vagy a tövényekkel

ha gondolod ide is belinkelheted a hozzászólásodat, hogy ott egyben meg legyenek a tapasztalatok

(#1390) Ariadne válasza tlac (#1388) üzenetére


Ariadne
őstag

Hoppá, azért az szép... Ehh, a francba, már megint pontatlan voltam, igen, munkanap. :DDD

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#1391) germon


germon
csendes tag

Igen az Ipon Fórumára gondoltam és onnan töröltek. Erre mondtam ez a demokrácia legmélyebb szégyene, csak a velük szimpatizáló hozzászólásokat tartják meg. Én szerintem ilyet sem tehetnek, ez is megérne egy pert. Nem szeretem mikor az embert hülyének nézik. Kemény leszek hiába az én esetemben úgymond csak 6. 000 Ft. a tét, itt már jeleztem inkább az erkölcsi rész motivál. Aki engem ismer az tudja, hogy nagyon elszánt ember vagyok. Kihasználják az emberek tájékozatlanságát és tudják nagyon kevesen mennek el a bíróságig, de most kemény fába vágták a fejszéjüket. Ha mindenki elszántabb lenne nem mernék férretájékoztatni az embereket. :W

[ Szerkesztve ]

(#1392) tlac válasza germon (#1391) üzenetére


tlac
nagyúr

kíváncsian várjuk a fejleményeket

(#1393) germon


germon
csendes tag

Bocsássatok meg, hogy nem írtam le a fejleményeket de eleinte azért nem írtam mert nem akartam elkiabálni, később meg az időm nem engedte.

Az történt, hogy telefonos beszélgetésekből már tudtam nem lesz megegyezés az Iponnal, így küldtem nekik egy tértivevényes levelet, amiben leírtam mi történt. Kértem Őket vizsgálják felül az ügyemet, valamint a követeléseimet törvényekkel alátámasztottam. Levél végére leírtam körülbelül ez volt a lényege: Amennyiben a jótállásomhoz kapcsolódó hatályos törvényeknek nem tesznek eleget, úgy a levél egy példányát továbbítom FVF.–nek, valamint bíróságon keresztül érvényesítem jogaimat! Levélmellékleteként elküldtem az ügyemhez szükséges összes papírok másolatait (Szállítólevél/Garancialevél, csomag feladásáról bizonylatot, stb.), lássák kezemben van az összes bizonylat. Feladás követő másnapon reggel hívtak telefonon, és jelezték küldenek egy új memóriát. Nem vállalták be, hogy Ők hibáztak hanem azt mondták a futárszolgálat vitte el a balhét. Végül is nekem mindegy a kutyát sem érdekli ki viszi el a balhét csak cseréljék, vagy küldjenek egy új terméket. Harmadnap reggeli órákban már meg is érkezett a termék. Érdekes, hogy ennyi kell harcolni. Egy napomat elvette amíg megfogalmaztam a levelet és össze szedetem a szükséges törvényeket. Aki ilyen levélre szánja el magát érdemes [itt] utána nézni, hogy csak hatályos jogszabályokat idézzen. Remélem esetem leírásával másnak is segíthettem, és köszönöm Nektek az építő jellegű hozzászólásaitokat. :R :R :R

[ Szerkesztve ]

(#1394) Grass


Grass
aktív tag

Sziasztok!
Ha veszek egy farmert de mondjuk nem jó a méret, akkor van lehetőség 3 napon belül pénzvisszafizetés, cserére vagy levásárlásra vagy mi a sztenderd eljárás ilyen esetben. Ha nem alapozunk a bolt jóindulatára akkor a jogszabályok mit mondanak ilyen esetben? :F
Előre is köszönöm.

"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

(#1395) tlac válasza germon (#1393) üzenetére


tlac
nagyúr

grat!

vhova fel tudnád tenni a leveledet?
(legegyszerűbben pl. ide bemásolva)

(#1396) luciferc válasza Grass (#1394) üzenetére


luciferc
őstag

Nincs semmilyen kötelezettsége a boltnak. Ennyi.

Amúgy hogyhogy nem jó a méret? Próbafülke nem játszik?

[ Szerkesztve ]

(#1397) san diego


san diego
tag

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene van egy asus crosshair lapom ami valószínűleg megadta magát. Itt vettem ph!-n kiskergar nélkül viszon még ott van rajta a 3év gyártói amit meg is néztem mert beregisztráltam asusékhoz a serial számmal és elfogadta. Az asus egyik külföldi munkatársával beszéltem e-mailben és azt írta h "contact with your local reseller" szívesen contaktolnék vele ha tudnám ki az :F ilyenkor mit tudok csinálni kihez küldjem a lapot? ha tudtok segíteni kérlek ne tartsátok vissza :R :R mindenkinek köszönöm a segítséget :R

A szervezés az amit az előtt csinálsz mielőtt csinálni kezdesz valamit, hogy amikor csinálod ne keveredj bele.

(#1398) luciferc válasza san diego (#1397) üzenetére


luciferc
őstag

Már megint nem értem. Ariadne! Segítség! Mi az hogy kisker gar nélkül? Ha van gyártói gar, akkor azt a kereskedőnek kötelessége továbbadni, nem?

(#1399) tlac válasza luciferc (#1398) üzenetére


tlac
nagyúr

gondolom akitől (nem boltban) vette nem kapott garanciajegyet

(#1400) Gyuri27 válasza tlac (#1399) üzenetére


Gyuri27
félisten

Blokkot, számlát.

Amd - Radeon - Ryzen

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.