Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#651) Dudu67 válasza Ariadne (#649) üzenetére


Dudu67
tag

Köszönöm a választ, a lapnak tudnia kellene a funkciót, nem csak egyféle alkatrésszel próbáltuk ki ( a boltban sem), tehát szerintem a lap a hunyó, de majd megláltjuk. Azért mégegyszer köszönöm a segítő szándékot. Mindenesetre azért segítettél, kicsit okosabb lettem, bár már hallottam olyanról hogy ''szériahibás egy termék'', de ekkor meg a gyárnak kell majd egyszer reagálnia (gondolom én)és visszahívnia a hibás terméket, ha több ilyen is jelentkezik.

Mégegyszer köszönöm.

Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#652) Ariadne válasza Whaskes (#650) üzenetére


Ariadne
őstag

Persze. Innen [link] a 151/2003. kormányrendelet, a 49/2003. GKM rendelet, meg a Ptk. jön itt. Azt hiszem, a 49-esben van a 15 nap, amire tényleg törekedniük kell, de ott a Ptk-ban, ami a 151-eesben és a 49-esben nem szereplő dolgokat szabályozza, hogy ha a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tudja javítani, ki kell cserélnie. És ez neked biztos vagyok benne, hogy jelentős kényelmetlenséget okoz a cucc hiánya... :U

Egyébként BF-ben, legalábis eddig a pesti üzletekben főnöki ukáz volt tudtommal, hogy nem adhatnak vissza pénzt, legalábbis nekem ezt mondták anno, mikor kértem - magasról sz*rnak a jogszabályokra. Csoda, hogy a kecskeméti üzlet még működik, több más vidéki üzlet már beadta a kulcsot. Mondjuk egyik szemem sem sír utána, csak szerencsétlen próul járt vásárlók, meg aki a franchise-t vitte, ők buknak nagyot emiatt... Most ráadásul felszámolás alatt áll már a pesti üzleteket működtető cég, hivatalosan nem intézhetnék tovább senkinek a jótállását, mert független más cég(ek) mennek már ugyanazon név alatt... :(

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#653) Whaskes válasza Ariadne (#652) üzenetére


Whaskes
senior tag

Tehát ha kinyomtatom eme 2 oldalt és holnap kis ugatás keretében visszemegyek, nem sok esély van rá hogy kicserélik?

|87 104 97 83 107 101 83| "Itt nincs rasszizmus, de igény lenne rá!" [muszály, egyenlőre, helység, szallag] Az ön bankkártyáját az ATM elnyelte, tájékoztassuk a Microsoftot a felmerülő problémáról?

(#654) Whaskes válasza Ariadne (#652) üzenetére


Whaskes
senior tag

hol van az leírva hogy vissza adjál a pénzt? :R

[Szerkesztve]

|87 104 97 83 107 101 83| "Itt nincs rasszizmus, de igény lenne rá!" [muszály, egyenlőre, helység, szallag] Az ön bankkártyáját az ATM elnyelte, tájékoztassuk a Microsoftot a felmerülő problémáról?

(#655) Ősember válasza Whaskes (#653) üzenetére


Ősember
őstag

szerintem ha már az igazolásod sincs meg, hogy beadtad ne neked álljon majd feljebb a boltban :B már csak azért se, mert lehet ''elmegy töled a kedvük'' és akkor majd ök is törekednek arra, hogy ne kapjad vissza a cuccod, szerintem... a rossz csak rosszat vonz

______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!

(#656) Ariadne válasza Whaskes (#654) üzenetére


Ariadne
őstag

Ptk. 306. § (1) b), az elállás. Teljes vételárat ráadásul. De BF-nél sosem lehet tudni, a régi bpi üzletben nem adták vissza, a kecskemétit más működteti, mert franchise, szóval azon a cégen múlik.

Ősembernek azért igaza van, óvatosan menj, és először próbáld meg tisztázni, hogy tönkrement a papír, de szívesen aláírod, hogy átvetted. Nem tarthatják meg egyébként semmiképp, mert az a te kártyád - itt csak arról van szó, hogy kell adnod nekik valamit, amiből egyértelmű, hogy átvetted. Ha viszed az eredeti számlát, azzal meg tudod bizonyítani, hogy a tiéd.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#657) Vivax válasza Flashback (#644) üzenetére


Vivax
csendes tag

[link] Ez!
Abban az esetben, ha nem lenne egy rendes havar aki tud nélkülözni egy GF5500-as kértyát, akkor nem tudnám használni a gépet...csak ennyi! :((

Az arany sárban is arany

(#658) Flashback válasza Vivax (#657) üzenetére


Flashback
addikt

Én most a Core 2-es rendszeremet egy 1MB-os PCI-os S3TRIO-val hajtom.... Éljen az Inno :((

MOD: Ahogy látom egy csónakban evezünk :(

[Szerkesztve]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#659) Grass


Grass
aktív tag

Ha valamit harmadik alkalommal viszek vissza, akkor automatikusan kérhetem vissza a pénzem? (eddig kétszer cserélték)

"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

(#660) KMan


KMan
őstag

:Y :Y :Y
Hali! Sajna nagy okosan karacsonyra ket ipodot sikerult venni ket kulon forras, meglepi persze. Nem kis tetel. Ha bontatlan a csomagolas, szamlaval meg visszavihetem az Andrassy Apple Center-be es visszakapom a penzt? csere nem jatszik sajna. Mennyi idom van visszavinni? 1-2-3 nap? (munkanap) van erre esetleg valami torveny paragrafus vagy okossag? sajna nem vagyok jogasz.. :U koszi elore is! S.O.S.
:Y :Y :Y

Csak a balekok alszanak [SAS]

(#661) Ariadne válasza Grass (#659) üzenetére


Ariadne
őstag

Nem, nincs ilyen szabály. Most akkor egy új van nálad, esetleg arra hivatkozhatsz, hogy ez valami szériahiba lehet, jelentős kényelmetlenséget okoz neked, hogy folyton cserélgetni kell, ezért elállsz és kéred vissza a pénzedet.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#662) Ariadne válasza KMan (#660) üzenetére


Ariadne
őstag

Semennyi időd nincs, nem kötelesek visszavenni. Kivéve ha neten rendelted esetleg, ott van 8 napon belül indoklás nélküli elállás, de egyébként nincs. Próbálj megegyezni velük. :)

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#663) KMan válasza Ariadne (#662) üzenetére


KMan
őstag

koszi a valaszt, megprobalok kitalalni vmit.. :U

Csak a balekok alszanak [SAS]

(#664) Ariadne válasza KMan (#663) üzenetére


Ariadne
őstag

Szerintem ha normálisan és nagyon udvariasan megkéred őket, esetleg elviszed és meg is mutatod, hogy lássák, kettő van, már csak hajlandóak lesznek legalább kicserélni valami másra...

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#665) net84


net84
őstag

mivel a garanciális rendszerbe eléggé othon vagyk már, most egy kicsit más területen akadtam fenn, de szervesen kapcsolódik a fogyasztóvédelemhez

adott egy ügyfél, aki beadta fizető javításra a kb. 5 éves monitorját. úgy indult, hogy kb. 3 hete adta be, majd kettő lett belőle - egy kis csend és számolgatás után pedig 4 hét...
Azt egyelőre nem tudtam megnézni, hogy pontosan mikor adta le, mert munkalapot nem tudott mutatni, nekem meg nem volt kedvem végignézni több mint 50 munkalapot, de a lényeg:
a monitor nincs bent nálunk, ami általában azt jelenti, hogy külső szervízbe került, általában a monitorokat egy elektrónikai cég javítja nekünk. Valószínüleg adminisztrációs hiba miatt nem került bele a gépbe, hogy kikerült a monitorja és a karácsonyi hajtás miatt nem volt időnk sem múlt héten, sem elötte kimenni érte (igaz a másik cég ember már jelezte, hogy másnem ő áthozza a monitorokat, csak még nekik sem volt idejük).
Közöltem a sráccal, hogy a karácsony elötti kavarodás, kapacitás hiány és hajtás végett nem érkezett még be a monitor a külső szervízből, de már jelezték, hogy kész a monitor...
erre felháborodott, hogy mi az, hogy készen van a monitor, ő kérte, hogy csak akkor legyen javítva, ha 4k-ba belefér (nem szoktuk megcsinálni, ha a javítási költség magasabb lenne, mint amit az ügyfél megszabott). pár percig csendben ücsörgött, majd elkezdett ''örjöngeni'', hogy neki most van egy gépe, és nincs megjelenítő eszköze, ezért nem tudja használni. Majd pedig elkezdett morogni, hogy a garpapíron az van rajt, hogy 15 nap után cserekészülék jár.

Tudomásom szerint fizető javításnál kitörölheti a hátsófelét a garanciapapírral (főleg, hogy több mint 2 éve lejárt a gar.), igaz?
Van valamilyen szabályozás az ilyen jellegű javításra?

Read only...

(#666) sasa311 válasza net84 (#665) üzenetére


sasa311
veterán

Emberi logika szerint ami a garanciapapíron van az addig érvényes, amíg a termék garanciális. Ha már nem az akkor nem.

Itt inkább az a kérdés, hogy a ''törekedni kell a 15 nap bla bla bla... mert kellemetlenség bla bla..'' című vacakság ide is vonatkozik-e.
De szvsz legegyszerűbb ha gyorsan visszahozatjátok ha kész van ha nem, ha kész van vigye ha nincs ''bocs, nem javítható'' és vigye akkor is.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#667) Hikvision


Hikvision
senior tag

Szép napot,Leírom a kis történetemet: Október Közepe felé Vettem itt a ph-n Knifemaster Kollegától egy Asus AX800-as Agp-s VGA-t. Utánvéttel megérkezett a cucc,és amikor kibontottam akkor láttam,h az egyik kondi felvan púposodva és elektrolit nyomok vannak rajta.Mivel a dobozban mellékelve volt egy Garilevél ami a 3Testőr Computersbe szólt és A számlán fel is volt tüntetve,h 3év gari! Másnap szépen bementem a boltba ahol közölték,h feltételesen tudják bevenni a cuccot mert Kondi sérült és ez tisztázatlan okokból is lehet...! Mondom ok, kitöltöttük a garilevelet h átvették a kártyát a fullos dobozzal együtt lebélyegezték lepecsételték,és mondták h max 1 hónap múlva le is zajlik a dolog. ez Volt 2006.10.30.-án. Felhivtam őket 2006.11.28 án és volt pofám megkérdezni,h történt e már valami fejlemény az ügyben,erre mondta a csávó,h megmondta h 1 hónap...! Jolvan vártam szépen két napot megint felhivtamőket mire mondták h Elküldték az Aspect-ba a kártyát mivel ő a nagykerük és Hivjam őket. Ok,Felhivtam az Aspect-nak a szervizét, mondta a csávó h érvényesitették a garanciát és megrendelték a cuccost. ez volt 2006.12.01-én. Azóta napi programommá vált,h minden délelött felhivjam őket és pofátlanul megkérdezzem,h van-e valami hír a kártyáról,és minden nap az a válasz,h még nemérkezett meg,mert az Asus Külföldi márkaképviseletébe küldték a kártyát gariztatni mert ők nemtudták megállapitani a hibát,és mivel már nemforgalmazzák ezt a kártyatípust ezért most,megy a hitegetés,h bármelyik nap megjöhet a kártya... Tehát az a kérdésem,h lehet e valamit tenni vagy csak várjak ameddik történik valami? :W

20 éve a PH-n.

(#668) Hikvision


Hikvision
senior tag

:F

20 éve a PH-n.

(#669) Vivax válasza Hikvision (#668) üzenetére


Vivax
csendes tag

Kezdem azzal, hogy a drágalátos csókát (aki eladta neked a rossz kártyáját) venném elő! Az írásodból úgy tűnik már hibás volt mikor hozzád került. Valszeg a szerb barátaimmal beszélgetne egy tóparton... ;]
Némileg egy cipőben járunk, bár nálam bolti a cucc és 2 perc után halt be. Holnap elméletileg ''ítélet'' születik az ügyemben, azaz telefonálnak, hogy mi a végeredmény. Abban az esetben, ha bebizonyosodik, hogy nem az én hibám (márpedig nem az én hibámból nyúvadt meg) akkor visszakapom a számlaértéket.
Nagyon remélem, hogy így történik... :(((

Az arany sárban is arany

(#670) Hikvision válasza Vivax (#669) üzenetére


Hikvision
senior tag

A Kolega Elővétele,csak azután történik,miután le lett bonyolitva a garanciális ügy.HA kicserélik a kártyát akkor csak az eddigi kezelési költséget kell valamilyen formában honorálnia,ha nem akkor még hozzáadódik a kártya ára is :DD Egyébként aztmondta,h ő nem vette észre,h szar a kártya mert nem is az övé volt...etc. Na majd kiderül,csak ha már lemegyek Győrbe akkor úgy megyek le,h tudom is,h holvan pontosan az illető.

20 éve a PH-n.

(#671) Ariadne válasza net84 (#665) üzenetére


Ariadne
őstag

Valóban nem érvényes. Ez van egyedül [link], de nem hiszem, hogy 20.000 feletti értékű lenne a javítás.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#672) Ariadne válasza Hikvision (#667) üzenetére


Ariadne
őstag

Hát én azonnal visszaküldtem volna a (f)eladónak, szenvedjen ő a garanciális problémával...

A jótállás ügyintézéssel kapcsolatban már megint olyan kérdés, amire kicsit visszaolvasa megtalálnád a választ. No mindenesetre 15 npara kell törekedniük a javításnál, a nagyker meg mindegy, mit csinál, vele nem szerződött az ember, csak a kiskerrel, náluk kell verni az asztalt. Ha nem tudják javítani, cserélniük kell ugyanolyanra, ha ez sem megy, a teljes eredeti vételárat visszaadni.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#673) Hikvision válasza Ariadne (#672) üzenetére


Hikvision
senior tag

Én úgy tudtam,hogy már nics Időkorlátozva a Garanciális ügyintézés,Bár én örülnék a legjobban ha tévednék:) Jah ma Felhivtam a Gyökér Aspect-eseket És megkérdeztem,h holvan a kártya, errő Ő mondta,h Európában egyetlen egy Asus Szerviz van,és Mivel már nem forgalmazzák az adott kártyatípust ezért nemcserélik hanem javítják.! Erre megkérdeztem,h mégis mi a francot tudnak javitani egy Tökéletesen halott kártyán,erre ő aztmondta h bármit tudnak rajta forrasztani,és mivel nekem csak egy kondi púposodott fel,nemis érti,h miért nem cseréltem én ki otthon hasonló tipusúra...Na itt elöntötte a sz*r az agyamat és megmondtam nekik,h hol a helyük.Úgyhogy én az Aspect-et lezártam és akkor holnap egy kcisit keményebb hangon kell beszéljek a 3töestőr Computersel.Csak jólennep ontosan tudni a kötelezettségüket/Jogaimat mert igy azért elég cinkes.

20 éve a PH-n.

(#674) net84 válasza sasa311 (#666) üzenetére


net84
őstag

az első felét valahogyan így gondoltam én is... én remélem, hogy a közepére is az a válasz, hogy a fizető javításra nem vonatkozik...
A vége pedig az lett, amit a végén is írtál - visszahoztuk a moncsit, hadvigye a fenébe...sőt közben kiderült, hogy kolléga már az elején szólt neki, hogy hogy az általa megjelölt 4k-s összeghatárba biztosan nem fog beleférni a javítása...de a csóka csak erősködött, hogy de azért próbáljuk meg, hátha.
A manitor egyébként felülről beázott :) javítása nem gazdaságos - a panel több ponton is erősen oxidálódott, és sokmindent rövidrezárt.

Read only...

(#675) net84 válasza Hikvision (#673) üzenetére


net84
őstag

időkorlát nincs, de törekedni kell a 15 napra - megfelelő indoklással elfogadott, hogy akár 30 napig is eltarthat a javítás, de 40 (vagy 45) nap elteltével biztosan megróvásban részesítik az adott kereskedőt...

egy kis infó:
- mivel a kártyatípus már nincs kereskedelmi forgalomba, ezért tényleg továbbtart a cseréje, részben azért, mert a nagykernek sincs, részben pedig azért, mert a nagyker sem vállalja be azt, hogy visszaadja az árát és ő meg 2 hónap múlva kap egy bulkos kártyát
- az ilyen cuccoknak 99%-a gyári javított, de biztosan nem azt kapod vissza, amit te leadtál, hanem egy másik megjavítottat...
- pusztán a kereskedőn műlik, hogy elszarakodja az időt és a végén az ügyfél hivatkozik a jelentős kellemetlenségre és követeli az árát vagy fel ajánlja a pénzvisszafizetést vagy a levásárlási lehetőséget.

ez utóbbi történt most pl nálunk is, mert a srác alaplapját nem tudtuk kicserélni 3 héten keresztül, ezért levásárolhatta az árát (a nagyker még mindig cserelapra vár - soket A), ez a srácnak is megfelelt, és mi sem veszítettünk el egy, kettő, adott eseten több ügyfelet...
de van olyan cumónk is, amit 10.20-án adtunk le, és a héten fogják kicserélni, mert most jött helyette másik...


Már csak azt nem értem, hogy miért küldözgetik egyes kereskedők a nagykerhez az ügyfelelket...ugyanis te nem vagy köteles a nagykerrel egyezkedni, mert teneked a kiskerrel van szerződésed!!!

Egyébként ha kicsit visszaolvasol, akkor nagyon sok hasznos infót fogsz találni...

Read only...

(#676) Grass


Grass
aktív tag

Hi!
Van egy fejhallgatóm amit 2 éve kaptam karácsonyra. Azóta kétszer kellett cserélni kontakthiba miatt. Most harmadjára romlott el és vinném vissza, viszont nem akarom hogy megint 1 hónapig üljenek rajta a semmiért. Nincs valami szabály arra hogy ha 3x elromlik, akkor automatikusan visszakapom a pénzem? Vagy mi vonatkozik ide?
Előre is köszönöm a segítséget.

"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

(#677) Grass válasza Grass (#676) üzenetére


Grass
aktív tag

mindenki passzol? :F

"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting

(#678) Vivax


Vivax
csendes tag

Szóval:
Ma beszéltem a szervizzel, (terméyszetesen már megint én hívtam őket) akik közölték, hogy sajnos nem fizetik ki a kártyát, mivel a Gigabyte még nem jelzett vissza! Arra pedig, hogy a Fogyasztó védelemhez fordulok azt mondta, hogy örüljek neki, hogy egyáltalán foglalkoznak velem. Na meg amúgy is felesleges, mert nem tudom bizonyítani, hogy nem én tettem tönkre... Nem szószerint, de kb ez volt a mondandójuk lényege. Kértem őket, hogy had beszéljek a cégvezetővel, azt mondták: nem lehet!
Ezek szerint kb a következő náluk ez az ügymenet: - amíg nem derül ki, hogy nem gyári hiba, Te rontottad el! :W
Állítólag a veboldalukon ez fent is van...ehhez egy apró gondolat:
1; nem a jelenlegi jogszabálynak megfelelő.
2; olyan, hogy feltételes garancia, nem létezik a magyar szabályozásban.

A garancia megszűnik, ha BIZONYÍTOTT a nem rendeltetés szerü használat!

Ergo: amíg ŐK nem bizonyítják, addig igen is garanciális a termék!

Úgy elborultam agyilag, hogy azt el is felejtettem kérdezni, hogy mikorra lesz kártyám... :((

Az arany sárban is arany

(#679) net84 válasza Grass (#676) üzenetére


net84
őstag

vissza nem kérheted, ha tudják ugyanarra cserélni, akkor el kell, hogy fogadd... hivatkozhatsz a túlzott kellemetlenégre, próbálj meg szót érteni először velük - és egy kicsit olvassál vissza a topicba...vagy a másikba, ahol szintén feltetted a kérdést :) Kapsz szerintem választ minden kérédsedre, ha mégsem, akkor segítünk...

Read only...

(#680) roPHka válasza Vivax (#601) üzenetére


roPHka
senior tag

TFT monitorok garanciájával kapcsolatban érdeklődnék, hogy pontosan hogy van gari az ilyesmikre? Pixelhiba esetén: X számú pixelhibáig, illetve X számú pixelhibától lehet érvényesíteni csak a garanciát, illetve ha lehet választani e kettő közül, akkor melyiket ---> Samsung vs. LG?
Melyiknek megbízhatóbb és kiterjedtebb a garanciális ügyintézése, utóbbit úgy értem, hogy csak egy meghatározott helyen -mondjuk ahol vásároltam az adott terméket- érvényesíthető a garancia, vagy bármelyik szakszervízben?
Ja és 3 év garanciával hirdetik a monitorokat, de hallottam már olyanról is, hogy pixelhibára garancia, csak a legelső évben van, tehát 1 évig érvényes, vagy ez most hogy is van ez? :)

Köszönöm.

(#681) Gyok2


Gyok2
aktív tag

Egy erdekes eset.
Valamikor oktoberben felig-meddig meghalt az Asus A7N8X-E Deluxe alaplapom. Olyat jatszott, hogy csak BIOS reset utan ment, de akkor, ha ujraindittottam a valos sebessegekkel akkor se hang se kep. 2004. januar 20-an vettem 3 ev garanciaval vissza is vittem a boltba, hogy ez van. Eloszor is kiakadt, hogy a gyari chipset huto felragasztasat en kivaltottam egy enyhe ovatos felcsavarozassal es pasztaval. Es hogy ez micsoda kokany megoldas ezert muszaj kikerni az Asus szakvelemenyet merthogy en ''onmetszo'' csavarokkal tettem fel es, hogy a nyak meg a chipset kivezetesek a nyakban ajjajj. Mondtam neki, hogy nagyon tevedesben van ez kb. 1 eve igy van es hibatlanul ment. De hat ez akkor is micsoda megoldas bal-bla. Mondtak jo megnezik 2-3 het mulva erdeklodjek. Hajszalra 3 het mulva erdeklodtem, hogy mi ujsag a valasz az volt, hogy meg semmi, de a het vege fele jojjek megint. Het vege fele mentem ujra azt mondjak a lap hibatlan. Neztem nagyot, de elhoztam es mikor itthon megneztem akkor lattam, hogy a hatoldalon egy kondenzator laba korul kicsit el van egve a forrasztas meg a nyak is. Osszerakom se hang se kep. Visszaviszem, hogy ez megse jo, orrom elott osszerakja es egy 750-es Duronnal meg 400-as RAM-okkal megy hibatlanul. Mondom ez jo, de nekem akkor se mukodik. Megegyeztunk behozom a cuccaimat es azzal nezzuk meg. Beviszem tenyleg csak BIOS reset utan megy. Aztan osszevarialta az o cuccaikkal az enyemeket es akkor az jott ki, hogyha visszavette a RAM-jaim sebesseget 400-rol akkor valami 1062 MHz-en ment a 2600+ Barton. Erre azt mondja az en cuccaim nem jok. Itt kezdtem kicsit ingerultte valni, mert a cuccok hibatlanok. Mondom neki ezek jok, mire o, de nem. Kozbe elovette azt a szoveget, hogy lehet, hogy a BIOS nem jo. Mondtam neki, hogy ez a legfrissebb BIOS. De lehet, hogy nem a megfelelo BIOS-t raktam ra. Kezdtem egyre ingerultebbe valni. Mondtam neki, hogy ez a szakmam ne nezzen mar ennyire balfasznak. Ezt eljatszottuk nehany percig aztan azt otlotte ki, hogy hagyjam itt a cuccaimat megnezik. Mondtam neki, hogy te vicces fiu vagy, 3 hetig hagyjam itt a cuccaimat, mert ti basztok ranezni, addig majd a szamologepemet nyomkodom? Na jo, akkor hagyjam csak a lapot elkuldik az Asus hivatalos szervizebe erdeklodjek 3 het mulva. Megyek vissza, mondja igen megjott meg lett javitva. Itt kicsit elgondolkodtam, hogy ezt hogy sikerult, mert, ha valami, akkor ez lett kokany megoldas. Sebaj hazahozom, kibontom vadiuj alaplapszag, megnezem hatul nyoma sincs se javitasnak, se egesnek, uj chipsethuto uj ragasztassal, nini ez egy teljesen uj alaplap. Visszamegyek erdeklodni, hogyha ez egy uj alaplap akkor nem jar-e az uj garanciaido, mire o azt mondja, hogy ez javitva van nincs garanciaido nezzem csak meg a sorozatszamot. Megnezem, je tenyleg a regi alaplapom szama van rajta, de a vak is latja, hogy ez le lett szedve a regirol es at lett rakva. Mondom neki, hogy ez egy erdekes eljaras, de ha jol megnezi az alaplapot, akkor lathatja, hogy ez vadi uj nincs rajta az a hiba se amit felirt a szervizlapra. Itt ment a huzavona nyomta a faszsagait, minek az lett a vege, hogy bizonyitsam be, hogy ez egy uj alaplap. Itt mar szivesen apro darabokra cincaltam volna azt a diszf*sz-t, de mivel hulyekkel nem lehet mit kezdeni, ezert elhoztam es megerdeklodtem, a fogyasztovedelemnel, hogy mi ujsag ilyenkor. Mire a no azt mondta, hogy ezt csak peres uton lehet elrendezni, ha az elado ilyen p*cs es, hogy be kell vizsgaltatnom szakertovel, hogy ez egy uj lap es akkor lehet oket perelni, de meg akkor sem biztos, hogy nekem itel a biro. Mondom ez oriasi. Szoval kerdeznem, hogy ilyenkor mi a helyes eljaras.

Tiszta Windows rendes ház

(#682) net84 válasza Gyok2 (#681) üzenetére


net84
őstag

először békéltető testület nem pedig per és bíróság...
ha pedig nem idul újra a gar, mert javították, akkor is meghosszabbodik annyibal, amennyi időt a szervízben töltött
egyébként szerintem keress egy normálisabb fogyvédes emberkét...a mi ügyünknél nem kellett semmit sem kérni, a fogyvédes automatikusan írta a jegyzőkönyvet, továbbította az illetékes városi hatóságnak, majd amikor utánna sem rendeződött a helyzet, egyből ajánlotta a békéltető testületet

Read only...

(#683) net84 válasza roPHka (#680) üzenetére


net84
őstag

TFT-kre egy ISO szabvány vonatkozik ebben az esetben...hirtelen nem találtam meg, de a céges gépen biztosan fent van...Ha különállóan nem állapít meg a garanciában a gyártó semmit, akkor a teljes garanciaidő alatt eme szabvány érvényes
A nyamnyungnak van/volt egy olyan időszaka, amikor azt mondta, hogy a vásárlástól számított 72 órán belül, ha akár egy szubpixel is van a monitoron, akkor azonnal cseréli...illetve egyes tft-knél a teljes garanciaidő alatt oixelhibamentességet garantál - az az cseréli, ha 3 éven belül akár egy szubpixel is előjönne rajt....

Read only...

(#684) Gyok2


Gyok2
aktív tag

Igazandibol olyan rettenetes karom nem lett belole, mert igy csak kb. 1000 Ft-tal olcsobban tudtam csak eladni, de az ugymenet mindenkepp erdekes volt.

Tiszta Windows rendes ház

(#685) sasa311 válasza Gyok2 (#681) üzenetére


sasa311
veterán

Nem általánosságban, de konkrétan erre az esetre:

A lapod 2007. jan. 20-ig lett volna garis (vagyis durván még 1 hónapig).
Meghalt, oké.
Örülj neki, hogy ennyi huza-vona után kaptál egy zsír újat. Persze, újra kellett volna indulni a garanciának, de nézd úgy a dolgokat, hogy mielőtt lejárt a garid a 3 éves lapod kicserélték egy vadi újra...
Én ezért nem vernék el még 2-3 napot meg esetleges pereskedést, hogy kapjak egy garicetlit, amit aztán 3 év múlva úgyse érvényesítenek, merthogy nem lesz ilyen lap.
Szvsz ebben az esetben - még ha nem is tisztességes a bolt hozzáállása - nem jártál rosszul így sem.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#686) Ariadne válasza sasa311 (#685) üzenetére


Ariadne
őstag

Azért az a papír adott esetben épp azt jelentheti, hogy mondjuk 2,5 év múlva ha meghal a lapja, kell kapnia egy újat vagy a pénzét vissza... Erre biztos azt mondanád, hogy már miért is, de ez a szabály, kegyetlen világban élünk. Aki nem tud ilyen feltételek mellett számtech üzletet működtetni, az menjen el piaci kofának, ott aztán nincs gond több hónapos, éves cuccokkal... És nem hiszem, hogy hűde le kellene borulnia a cég előtt, hogy adtak egy újat, mert ha a szabályokat nézzük, ez a minimum...

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#687) sasa311 válasza Ariadne (#686) üzenetére


sasa311
veterán

Én nem azt mondtam, hogy :R a cégnek.
De szvsz még mindig jobban járt, mintha megforrasztották volna a lapját, ami még kihúz 2 hónapot aztán elhajtják, hogy lejárt a gari.
Csak konkretizáltam erre az esetre.
Pontosan tudom mi az ''elméleti szabály'' rá, nyomonkövetem a topicot a kezdetektől :R

Én pl törvény ide vagy oda ha konkrétan ezt felajánlották volna nekem egy 2 év 11 hónapos cuccnál, hogy figyelj öreg, megforrasszuk neked, azt kapsz rá még 1 hónap garit vagy kapsz egy újat gari nyente én akkor is ezt választottam volna. :) Igen, verhettem volna még hónapokig az asztalt, hogy márpedig nekem az új lapra garancia kell, de egy, hogy nekem nem ér 10X-i idegtépő veszekedés és több telefonszámlát, mint a lap mostani ára, másik meg, hogy nem lenne bőr a képemen visszakérni egy 3 évvel ezelőtti teljes vételárat :B

Márcsak ha a nemrég megszűnt ismert cég példáját is veszem, kevés számtechbolt húzza ki évekig, hogy évekre alapozzak. :( Sajnos ez így van, mert hagyják.
Én is megjártam már ''megszűnt céggel''.... Csodálkoztam is, mikor bementem oda, ahol vettem, ugyan az az eladó volt és nem garizott, merthogy ez nem az a cég már, az megszűnt... :(((

[Szerkesztve]

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#688) Ariadne válasza sasa311 (#687) üzenetére


Ariadne
őstag

:R Sorry, akkor minden OK. :B

Azért priviben legalább elküldenéd esetleg, melyik az a megszűnt cég? Csak kíváncsi vagyok, mert már csak két cég maradt a ''jó cégek'' listámon, és parázok, nehogy az egyik legyen az... :DDD

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#689) Shadows


Shadows
senior tag

Kérnék egy kis segítséget

anno czombács kolléga sulinetben vásárolt a pc landon 2*512 ddr 400mhz-s ramot (ez így ok)

a héten sorra kaptam a irql not less or equal hibaüzeneteket kék halállal vegyítve mondom tesztelek egy kis ramot mert ha már dfi lanparty lapom van csak be kell kapcsolni a bioszban a tesztet

tesz lefut pofám leszakad kb 250 címzéshibát talált mondom ez nem lehet rendben egyik ram kivesz tesz másik kivesz test 2 együt tesz megvannak a hibák

Probléma

az lenne hogy a ramon elvileg élettartam gari van de SULINETES tehát ha én visszaviszem és mondom hogy így ugy amúgy elhajtanak vajon vagy kicserélik mert nem állapot hgy vinampozok és kék halál.

Ha valami nem világos kérdezzetek légyszi mert még idén szeretném elintézni

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#690) Drótszamár válasza Shadows (#689) üzenetére


Drótszamár
őstag

Ha él még a sulinetes gari, akkor vidd vissza, és cserélik, ha nem akkor a gyártónál, importőrnél kell próbálkozni.

( 2b || !2b ) az itt a kérdés...

(#691) Shadows válasza Drótszamár (#690) üzenetére


Shadows
senior tag

ki az importőr??? ötlet??

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#692) Grandi válasza Shadows (#689) üzenetére


Grandi
aktív tag

Ha van rajta még garancia, akkor egyértelmü, hogy kicserélik. Max bevizsgálási idő és lehet a pénzt adják vissza.

''Garanciák:
Cégnük a gyártó (szállító) által biztosított minimálisan 1 év garanciát vállal az eszközökre.''

gondolom Te 2 év, vagy többet kaptál. Nyugodtan vidd vissza a pc landbe.
1135 Budapest Jász u.71

[Szerkesztve]

Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az késöbb a lábadból is fog. | Jobb félni, mint megin'enni | 発表 ™

(#693) Shadows válasza Grandi (#692) üzenetére


Shadows
senior tag

örökgaros cucc és még kapni is lehet

Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet

(#694) 04ahgy válasza Ariadne (#688) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Szia Ariadne! [link] az előzmény, közben megtaláltam a Mistralos topikotokat a fogyasztóvédelmis fórumon. :R Olvasom az elejétől. Kb. olyan szinten van, mint egy jó krimi és egy jó vígjáték összevegyítve. Élvezetes olvasmány.

A ''vizes bolt'' az a jó listádon van? Mert nagyon sokat vásárolok ott (a notit pont nem, azt egy mezei kicsiboltban vettem), és sokat voltam már gariztatni. Volt, hogy 160-as Maxtort 3-szor is visszavittem, kb. 2 havonta, 1 hétnél többet sosem ültek rajta, a gari is mindig újraindult, stb. Azóta a negyedik itt üzemel a gépemben vígan, immáron 4 éve! Más esettel is minden zökkenőmentes volt mindig. Persze volt olyan is, hogy várni kellett a cserealaplapra 1 hónapot, de az meg is jött utána, ahogy ígérték. Amikor ígérték, hívtak is, stb.

Tehát jó volna tudni, hogy megfelelő, korrekt boltban vagyok-e törzsvásárló, és az ismerőseimnek is ilyet ajánlok-e.
Megj.: Nem hiszem, hogy a PH véletlenül lenne az konkrét számtechüzlet partnere... :D

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#695) biga válasza Shadows (#693) üzenetére


biga
senior tag

Nincs olyan, hogy ''örökgar''. Élettartamgar van! Az nem ugyan az!

''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

(#696) Superman


Superman
nagyúr

Üdv emberek!

Volna egy égető kérdésem. vettem december 13.-án egy Gainward Bliss GeForce 7800 GS+ Golden Sample 512MB-os kártyát egy miskolci boltban, mertvcsak nekik volt és nem akartam PCI-E-re váltani. A kártya beszart, videoram hiba, nagy valószínűséggel, eszelősen csíkozza a képet. tehát nem bírt ki egy hónapot sem. Külsérelmi nyom nincs rajta sehol sem, nem égett meg, stb.

90000HUF volt, tehát nem 2 filléres termék. Viszaviszem gariba, de a bolnak raktáron van még ebből és nekem égetően szükségem van egy 3D-s kártyára, mert modellezek és pénzkiesést jelent, ha nem tudok dolgozni.

A kártya egyértelműen rossz és javíthatatlan.

Kérdés: ragaszkodhatok-e ahhoz, hogy cserekártyát biztosítsanak (megtehetik, mint mondtam raktáron van nekik ilyen ritkaság), vagy megint eljátsszuk ezt a 15 napos dolgot (nagykerbe felküldés, stb.), amiből lehet akár több hónap is? Akkor felkopik az állam....

Minden ötletet örömmel fogadok.

(#697) sasa311 válasza Superman (#696) üzenetére


sasa311
veterán

Nem kötelezheted rá őket, el fogják küldeni bevizsgálni, hogy javítható-e (ezt sajna valószínűleg nem ők fogják megállapítani ha egy mezei bolt, hanem ahonnan ők vették) és ha nem javítható akkor kapsz újat.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#698) Superman válasza sasa311 (#697) üzenetére


Superman
nagyúr

Nem is kötelezettségre gondoltam, hanem megkérném őket. Sok olyan esetet olvastam, ahol cserekártyát biztosítanak. és nekik is van szervízük, csak be kell tenni a gépbe a kártyát és máris látszik mi a helyzet. A bolt egyébként webáruházat is működtet, szerte az országban szállítanak, szóval annyira nem kicsi...

tehát a jóindulatra apelláltam.

(#699) sasa311 válasza Superman (#698) üzenetére


sasa311
veterán

jóindulatra appellálhatsz, de másra nem nagyon.
Ha elmagyarázod, hogy neked dolgoznod kell nem játszani és megértőek adnak egy cserekártyát ha épp tudnak, vagy ha nagyon korrektek és egyértelmű a hiba akkor cserélkik rögtön.
De ez csak a bolttól függ :)

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#700) Superman válasza sasa311 (#699) üzenetére


Superman
nagyúr

Köszi a választ, kicsit megnyugtattál. :) Az egyértelmű hiba kategóriájába mi esik bele?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.