- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- sziku69: Szólánc.
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
-
LOGOUT
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lorcsi
veterán
Szia
A táppal úgy tűnik a megnyertem a harcot a bolt ellen, átvette letesztelte rossz. elküldték és valszínű vagy csere vagy újat adnak 2-3 hetet mondtak. (csere jobban tetszene
)
vagy az hozott eredményt hogy az első alkalommal megemlítettema fogyasztóvédelmet és látványosan megnéztem hol van a vásárlók könyve, vagy az importőr már 2 év gart vállal
a fülhallgatót bőven 6 hónapon túl vagyok már, 2 éves gyártói gart szeretném érvényesíteni-ezzel sajna még nem tudtam bemenni, nagyon messze a szervíz -
Ariadne
őstag
Valóban...
A meghosszabbodásról: ha a dolog jelentős részét cserélik ki vagy javítják, akkor erre a részre újrakezdődik a jótállás, valamint a kijavítás következtében keletkezett hibára is újrakezdődik. De ez ritka eset azért.
Azért sem kötheti ki, hogy csak szakszerviz, mert valami eldugott jogszabály határozza meg, milyen cuccokat kell szakembernek beszerelnie (pl. gázkazán), és a szgép alkatrész nincs köztük. De azért tudok olyan cégről, ahol az általuk összeszerelt komplett gépre azt hiszem másfél év ''garanciát'' vállalnak, erre én is azt mondom, hogy akkor inkább fizetek, szereljék össze, és nincs gondom a géppel egy jó ideig. -
net84
őstag
''2004.11.14-től 10.000,Ft BRUTTÓ ár felett kötelező a 12 hónap garancia. Teljesen mind1, hogy javították, vagy cserélték, nem indul újra a jótállás!!!!!!''
csere esetén tudomásom szerint nagyon is újraindul a garancia, javítás esetén viszont csak meghosszabodik azzal az idővel, ameddig az ügyfél nem tudta rendeltetésszerűen használni (a leadástól, vagy a hiba bejelentésétől az ügyfélnek történő visszaszolgáltatásig)
a házi összeípétéses résznél szerintem sem kötheti ki, hogy csak szakszervíz, ugyanis itt akkor jön egy kérdés, hogy mi számít nekik szakszervíznek?
te ennél tényleg nekik kell bizonyítaniuk, hogy a nem szakszerű beszerelés következtében keletkezett a hiba...azonkívül nem kötelezhet arra, hogy igazolnod X bolt felé, ahol vetted az alkatrész, hogy Y bolt szervize szerelte be... -
Ariadne
őstag
az mondta a boltos hogy csak akkor tudják vállalni a hosszabb gar. időt ha az importőr is... , minden esetre azt mondta utánanéz...
Ez tipikus hozzáállás - mondd meg nekik, hogy te tőlük vetted, velük kötöttél adásvételi szerződést, az importőr neked se kutyád, se macskád. A kiskernek kell biztosítania feléd jogszabály alapján a gyártó által vállalt jótállást - az, hogy ők szürkeimportban hozták be, legyen az ő saruk...
a fülhallgatóval meg elküldtek a szervízbe, mert nem tudta a boltos mit ell ilyenkor tennie (garanciális e ez a problem vagy nem)
Ha bruttó 10.000 feletti értékű vagy alatta van, de vásárlástól 6 hónap nem telt le, akkor csak úgy mondhatja, hogy nem ''garis'' a dolog, ha bizonyítja (pl. fogyvéd által akkreditált, független szakvéleménnyel, amit ő köteles fizetni), hogy a hiba nem gyári hiba, hanem te okoztad. A szerviz véleménye nem szakvélemény, mivel nem független, de még a függetlent sem vagy köteles elfogadni. Ha nem megy a dolog, kereskedelmi- és iparkamarák mellett működő békéltető testületekhez lehet menni, akik ingyen de nem kötelező erejűen döntenek - viszont ha nem teljesít a cég, nyilvánosságra hozzák a döntést, és belinkelheted pár fórumba.Ezen kívül csaka bíróság van, de az több tízezres érték alatt nem éri meg.
[Szerkesztve] -
Ariadne
őstag
válasz
TauDragon #544 üzenetére
Azért kijavítok pár komoly hibát abban, amit írtál...
Jótállás valóban bruttó 10.000 felett jár, de csak és kizárólag a 151/2003 kormányrendelet melléketében felsorolt termékekre, tehát pl. cipőre nem. Jótállási jegy hiánya esetén a blokk bemutatása is elegendő, egyébként is a kereskedő felelőssége, ha nincs kiállítva, ő felel a kiállítás hiányából eredő kárért... Ha ''árengedményes'' egy dolog, attól még ugyanúgy jár rá a kötelező jótállás, kivéve ha konkrétan feltüntetett hibával vetted (pl. bemutató darab, hiányzik alkatrésze, szépséghibás műszaki cikk), de akkor is a feltüntetett hibán túl minden másra érvényes a kötelező jótállás.
A szavatosság 2 év, tartós fogyasztási cikkekre 3 év időtartamú, első hat hónapja olyan, mint a jótállás, tehát ha a kereskedő nem tudja bizonyítani, hogy nem gyári hiba, akkor javítani/cserélni/vételárat visszafizetni kell. A fennmaradó időben viszont csak akkor köteles ezt megtenni, ha TE bizonyítod neki, hogy gyári hibás! Jelentős különbség, cipőnél pl. gyakorlatilag fél év után legtöbbször nem is éri meg. Tehát árucsoporttól független a szavatosság, mindenre jár a bilitől az autóig. És természetesen ahogy a jótállás is, ez is minden, a termékben vásárláskor meglévő hibára vonatkozik.
A házi összerakás ténye önmagában nem jár a jótállás elvesztésével, mert a szgép alkatrészt nem kötelező szervizzel beszereltetni, nem gázkazán az... Akármi van az apróbetűben, csak akkor vész el a jótállás, ha a kereskedő bizonyítani tudja (általa fizetett független (!) szakvéleménnyel, nem a saját szerviz sajtpapírjával), hogy a hiba oka a termék átadása után keletkezett. Ha nem lehet megállapítani ezt, akkor bukta a kereskedő a dolgot, sőt, még a független szakvéleményt sem vagy köteles elfogadni, a végső szót csak a bíróság mondhatja ki.
A fogyasztóvédelem már jó ideje nem jogosult egyedi ügyekben eljárni, tehát jó, ha ír vagy szól nekik az ember, de tenni nem fognak semmit, mert nem tehetik, nincs rá jogkörük. Viszont ha írásban kérsz tájékoztatást a jogaidról, nagyon korrektek szoktak lenni, telefonon viszont sajna sűrűn tévednek is, ha nem mondasz el minden részletet.
Tehát ha gond van, asztalcsapkodás, jogszabálylengetés, tértivevényes felszólító levél a kiskernek, békéltető testület, bíróság - ezek a lehetőségek, lehetőleg így egymás után, bár tetszőlegesen bármelyik kihagyható.
[Szerkesztve] -
TauDragon
csendes tag
Szasztok
Jótállás (nem garancia) plusz szavatosság!!!!
2004.11.14-től 10.000,Ft BRUTTÓ ár felett kötelező a 12 hónap garancia. Teljesen mind1, hogy javították, vagy cserélték, nem indul újra a jótállás!!!!!! A jótállási idő hosszabodik a szervízben töltött idővel - jótállási jegyre ráiratni!!! Ha nincs jótállási jegy, mert valami ''árengedményes'' volt a dolog, akkor csak az eladó jószívüségében lehet bízni.
De van szavatosság is, ami értéktől függetlenül törvényileg jár!!!!!! Vásárláskor jó rákérdezni, hogy mennyi, mert itt árucsoportonként változik az időtartama! Nem meghibásodásra szől, hanem ha a vásárolt termék nem tudja minimum azt produkálni, ami a használati leírásásban van (ha reklám miatt vette meg valaki, jó eltenni a reklámcetlit - esetleges perben nagyon jól jön -. (pl monitornak kellene tudnia 1600*1400 felbontást, de teljesen lebutított színmélységnél, frekvenciánál is csak 1200*1024-et tud, akkor jótállás után is elviekben lehet reklamálni, érdemes a Fogyasztóvédelmet azonnal bevonni (a példa esetben - mielőtt kérdés jönne, hogy miért nem próbálja ki valaki azonnal: talán gépet-videokártyát cserélt, és az ősrégi csak 1024*768-at tudott).
Házi összerakásnál sajna ki tudják húzni az ember talpa alól a szőnyeget, van ahol az ''apróbetűsrész''-ben szerepel olyasmi, hogy csak a szakműhelyben, szakember által végzett összeszerelés esetén él a jótállás!!!! Magyarán drágább cuccnál én is inkább az eladóval csináltatom meg (főleg mivel általában az árba már úgy is belekalkulálják az összeszerelést).
Röviden ennyi.
HA PROBLÉMÁS BÁRMILYEN ESET (ahogy már mások írták) AZONNAL IRÁNY A FOGYASZTÓVÉDELEM!
[Szerkesztve] -
lorcsi
veterán
nos voltam bent, megvizsgálják a tápot. Viszont az mondta a boltos hogy csak akkor tudják vállalni a hosszabb gar. időt ha az importőr is...
, minden esetre azt mondta utánanéz...
a fülhallgatóval meg elküldtek a szervízbe, mert nem tudta a boltos mit ell ilyenkor tennie(garanciális e ez a problem vagy nem)
Basys mennyire korrekt a gar. terén?
[Szerkesztve] -
Ariadne
őstag
Hm, sanda gyanúm szerint nem sok fogy ebből a jegyzőkönyvből az átlag magyar számtech üzletben... A tiétek kivétel, de ott meg valszeg a normális rendezés miatt nem fogy.
Városi (kerületi) jegyzőhöz meg fogyasztóvédelemhez lehet erről bejelentést tenni, ahogy írtam is. De először érdemes közölni velük, hogy ha nem adják oda, akkor bizony bejelentesz és az lehet, hogy fájni fog nekik (bírságolhatóak érte)... -
net84
őstag
-
Ariadne
őstag
Drukkolok, legyél határozott, de ne túl kemény így az elején.
Ez az:
1. § (4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
Egy ismerősöm merész megoldása, ha tagadják: ott helyben felhívta a fogyasztóvédelmet, elregélte, mi a gond, aztán átadta a telefont a pult felett, beszéljék meg...
[Szerkesztve] -
Ariadne
őstag
Igen, ''gyári'' 3 példányos kell legyen, számozott oldalakkal, a jegyző által összefűzve és lepecsételve. És a cég pecsétjének is rajta kell lennie minden lapon.
Más dolog a jegyzőkönyv a hiba felvételéről, ez a hivatalos minta[link], de lehet más formában is, csak legyen rajta minden adat,ami ezen, akkor tökéletesen szabályos. (mod: ez biztosítónál nem nagyon értelmezhető, csak pl. számtech üzletnél)
Az önkormányzat jegyzőjénél lehet panaszt tenni, ha nincs vásárlók könyve vagy nem adják oda, egyébként is 2 évre visszamenőleg vizsgálhatja ennek tartalmát a fogyvédelem meg a jegyző egyaránt. Ha ezt elmondod nekik, meg azt is, hogy ha nem adják elő az igazit, akkor mindkét szervnél bejelentést teszel, szerintem hirtelen meg fogják találni.
[Szerkesztve] -
net84
őstag
A vásárlók könyvének (panaszkönyvnek) minden esetben 3 példányosnak kell lennie? Kötelező-e a ''gyári'' verziót használni, vagy vagy lehet saját maguk által nyomtatott A4-es lapocska, amiből úgy csinálnak 2 példányt (egy a cégé, egy az ügyfélé), hogy mikor készen van, lefénymásolják, és a másolat marad a vevőnél?
Konkrétan most a biztosítóról van szó, aki baszik kifizetni a június közepén bekövetkezett villámkáromat. Hetek óta minden alkalommal, amikor érdeklődünk, mindig valami kitérő választ kapunk (utalás alatt, tegnap elutaltuk, futár viszi, stb.) - fater tegnap bement, hogy ha ma nincs rendezve a gubanc, akkor gépet bérlünk, és a számlát a biztosítónak benyujtjuk.
Kért egy panaszkönyvet, és egy A4-es lapot dugtak az orra alá, amin kézzel volt sorszám írva, és a biztosítós ügyintéző a céges részt ki sem töltötte... -
Ariadne
őstag
No az gondolom nem olyan egyszerű, de meg lehet próbálni. Ha hiányzik egy kis stressz az életedből.
Elvileg jár egyébként viccen kívül, de hát persze nem mindig éri meg szöszölni vele. Mondjuk ha veszek most egy Kingston ramot, nem hiszem, hogy érdemes 15 év múlva visszamennem, hogy elromlott...
Pl. lejátszómra két év ''garancia'' van, rátapaszolták a dobozkára is, cégnévvel mindennel, meg a 4 A4-es oldal jótállási jegyen is rajta van kiemelve (nagyobb, mint a lejátszó maga) - ez a tuti. -
Ariadne
őstag
[link] innen megtalálod a fentebb is említett 151/2003-as korm. rendeletet mega a 49/2003-as GKM rendeletet, és van ott egy Ptk kivonat is. Lényeg a 151/2003-as. A vásárlók könyvébe érdemes beírni ilyenkor, a fogyasztóvédelem már nem járhat el sajnos egyedi ügyekben, de azért bejelenteni lehet (ha tömegesen gyűlik egy cégről, azért hátha cselekednek végre). Mindenesetre érdemes kompormisszumra törekedni, hátha egyszerűen tényleg nem tudták...
Bár ha M*****l vagy B***f*** az üzlet, akkor ne számíts sok jóra...
-
Ariadne
őstag
Íme:
151/2003 korm. rendelet
1. § (4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
[link] -
net84
őstag
Én fejből meg nem mondom, de az a kötelező 1 év, nem ugyanaz azzal, amiről szó van.
Valahogy úgy néz ki a jogszabályban ez a rész, hogy a gyártó által vállalt garanciát nem lehet módosítani a vásárló kárára. Tehát ha egy termék dobozára élettartam garancia van írva (pl. egyes Kingston memóriák), akkor arra a kereskedőnek élettartam garanciát kell vállalnia, és nem hivatkozhat arra, hogy a jogszabály 1 év garanciára kötelezi, hanem vállalnia kell a gyártó által vállalt gart.
A tapasztalat az, hogy nagyon sok esetben azért nem adja meg a kisker a feltüntetett gart, mert már a nagyker is minimálgarral adta.
bLL^ - elvileg elfogadják a másolatot is, ez erősen cégfüggő. Ugyanis ezek a cég résézől visszaellenőrizhetők. Több esetben mi is a számlát (vagy másolatát) fogadjuk el garanciális ügyintézésnél. Azt, hogy tényleg a mi termékünk, azt általában ránézésre meg tudjuk állapítani (vagy a számlán minden termék után fent van a gyári száma), a számla hitelességét, pedig a rendszerben tudjuk ellenőrizni. Ha esetleg eladod fénymásolt számlával, az eredetit azért ne dobd ki, hátha valamelyik vevőnek a késővviekben az eredetit fel kell mutatnia... -
Ariadne
őstag
Rosszul tudod! A magyar jogszabályok kötelezik a kiskereskedőt, hogy a gyártó által vállalt jótállást továbbadja a fogyasztó felé! Tehát pl. kiába árulnak ASUS alaplapokat egyes üzletek 1 év garival, mivel a gyártó 3 évet vállal ezekre, ezért lehet menni asztalt verni ilyenkor. Persze legjobb megoldás, ha eleve csak olyan helyen vásárol az ember, ahol megadják, ami jár.
-
lorcsi
veterán
van 2 termékem (tápegység, fülhallgató) egy éven túl romlottak el (ill. folyamata elindult)
akitől vettem 1 évet vállalnak rá viszont mindkettő dobozán 2 év gyórtói garanciát írnak. nem a közvetlen beszállítótol vettem hanem helyi boltból.
Mit tehetek? -
net84
őstag
fogyasztóvédelemmel értekeztél? nekik nincs valami ötletük? nyamnyung magyarország teljesen elzárkózott?
Legvégső esetben szvsz irhatnál pár nagykernek levelet, amibe leírod, hogy mi történt (ennél a cégnél vásároltál, a cég megszünt, te pedig most keresed a hdd beszállítóját - akár egy nagy méretű, jól olvasható scannerelést mellékelhetnél a hdd adatlapjáról)
Vagy próbálj felkutatni olyan embert, aki ennél a cégnél dolgozott, és azt a kis matricát le tudja ''fordítani emberi nyelvre'', és meg tudja mondani, hogy melyik nagykerből való a hdd-d. -
hétalvó
addikt
Senkinek semmi ötlete mit csinálhatnék a Samsung vinyómmal? Dobjak ki 20000FT-t?
-
net84
őstag
Nemtom, hogy nálatok mi a helyzet, de előző és mostani munkahelyemen is volt/van a garancia papíron ennek a résznek rublika. Nem értem, hogy egyesek ezt miért nem tudják ráírni. Igaz hallottam már olyat is, hogy a csávó azon hisztizett, hogy ő aztán nem írja rá, mert az ügyfélnek mi köze ahhoz, hogy kinél vette az adott dolgot.
-
net84
őstag
ez szvsz a bolt, ahol vetted, annak a cimkéje, arra az esetre, hogyha te visszaviszed, ők be tudják azonosítani, hogy kitől és mikor vették...egyébként ilyet használunk mi is - de cégenként erősen változik, hogy ki milyen jelölési rendszerrel dolgozik.
Esetleg próbáld megkérdeznia a fogyasztóvédelmet, hogy mit tudsz ebben az esetben tenni.
Ariadne - egy normális helyen automatikusan amikor kitöltik a garpapírt ráírják, hacsak rajt nincs előre nyomtatva (olyan is előfordul, hogy a nagyker ad egy általános garpapírt, ahol fent vannak az adatai és a pecsétje)
[Szerkesztve] -
Ariadne
őstag
''sehonnan
Követelni kell a kereskedőtől, hogy írja rá a beszállítónak a nevét, esetleg még a címét, akitől származik a cucc. Egyébként éppen azért vezették be, ha megszűnik a cég, akkor a garpapíron lévő nagyker/beszállítóhoz is vissza tudd vinni, ha problémád van vele.''
Uff... De a ráíratás jó ötlet, ezt meg fogom tenni adandó alkalommal, és egy normális üzletben nem is fognak emiatt furán nézni rám gondolom. -
hétalvó
addikt
-
net84
őstag
sehonnan
Követelni kell a kereskedőtől, hogy írja rá a beszállítónak a nevét, esetleg még a címét, akitől származik a cucc. Egyébként éppen azért vezették be, ha megszűnik a cég, akkor a garpapíron lévő nagyker/beszállítóhoz is vissza tudd vinni, ha problémád van vele.
Az, hogy nem a hivatalos Mo-i forgalmazótól veszi meg, az nem jelent semmi, mert pl pont a nyamnyung termékek olyanok, hogy általában a Sams. Mo drágábban adja a cuccokat, ezért megveszik inkább valamelyik külföldi cégtől olcsóbban. Annyi, hogy olyankor általában nincs gyári garpapír, de a garancia ugyanúgy megvan (a kötelező 1 év minimum, de nyaminál megvan a 3 év gari) -
Ariadne
őstag
Hopp, az árfekvés nem mindegy. Ha 10.000 Ft felett volt az ára, akkor van rá kötelező jótállás egy év, ha ez alatti, akkor csak szavatosság van, ami az első fél évben ugyanolyan kedvező, mint a jótállás, de utána (még 2,5 évig) már neked kell(ene) bizonyítani, hogy gyártási hibás, ami nem igazán működik...
-
net84
őstag
Jogutódja sincs a cégnek?
a Digitalmind garpapírján nincs rajt, hogy ki a beszállítójuk (melyik nagykertől vana cucc)?
Ha rajt van, akkor viheted a nagykerhez a számláddal és a garpapírral, köteles lesz elfogadni (mivel a cég jogutód nélkül megszünt - így viheted a nagykerhez garanciális ügyintézésre).
Vagy azért nem kaptál nyamnyungos garpapírt, mert a cég szart rá, vagy pedig azért, mert olyan nagykertől vette, aki nem a magyar forgalmazótól veszi, hanem más beszállítótól, ezért már ők sem adtak a digitalmindnek. Ez utóbbi esetben nem fogod tudni a Samsung Mo-nál garoztatni, maximum a nagykernél, ahonnan való.
arról a cimkéről (amiről a másik topicban beszéltél), illetve bármelyik másikról, ami van rajt, tudnál képet küldeni, hátha tudok segíteni...
[Szerkesztve] -
hétalvó
addikt
Van nekem egy Samsung SP2514N-m ami meghalt, viszem vissza a céghez ami idő közben bezárt (Digitalmind.hu). Samsung gari levelem nincs dm-os. Felhívtam a Samsung magyarországot aki elküldött gari levél hiányában. Esetleg írhatok nekik egy kérvényt, hogy nézzék meg gyári szám alapján hátha ők a garanciális partnerek. Én ebben nem hiszek. Mit csinálhatok ilyenkor?
-
net84
őstag
Ha cserélik a terméket, akkor újra kell indítani a garanciát, sőt új garpapírt kell kapnod.
Javításkor tényleg csak valamely fődarab cseréjekor indul újra a garancia, egyéb esetben csak meghosszabbodik azzal az idővel, amennyi ideig nem tudtad megfelelően használi (ez utóbbi szvsz rád nem vonatkozik).
De ezeket is biztosan megtaláltam már a linkekben -
-
erdey_a
addikt
Amennyire én tudom, ezt terméke és termék alkatrésze válogatja.
Én most pl. egy széket (főnöki bőr) gariztattam, mert a lábcsillag elrepedt.
A garancialevél szerint ez fődarab (mint a gázlift és a hintamechanika is), és fődarab cseréje esetén arra újraindul az 1 év gari. Amit javítanak, arra csak a javítás idejével (amig nem volt nálad a cucc) meghosszabbodik. -
Batman
őstag
Hali!
Ha veszek egy cuccot, gari időn belül meghibásodik cserélni kell , akkor ujra megkapom az egész garit vagy csak ami fentmaradt belőle?
Jelenleg erre most milyen szabályozás van életben?Mert kész tényekkel akarok odamenni a boltba , nem csak hülyén bámulni.
köszike
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- iPad topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek? OFF topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- További aktív témák...
- Archer AX23 AX1800 v1.20 Kétsávos Wi-Fi 6 Router
- Lenovo ThinkPad X395 - Ryzen 5 PRO 3500U - 8GB - 256GB
- Fujitsu Celsius R920 Szerver/Gamer 2x Xeon e5-2670 256GB Ram, 10TB tárhely, FirePro 8GB GDDR5 VGA
- Asus A15 F507NU-LP101 2 év garancia, újszerű
- HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus Corsair 850W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! Asus X570 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB FRACTAL DESIGN Meshify 2 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest