Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#601) Vivax válasza net84 (#600) üzenetére


Vivax
csendes tag

3-4 hete lett leadva a szevizbe...
Annyira nem is lennék kiakadva, ha nem kamuznának össze-vissza mindent! :(((
A szerencsém, hogy az egyik havarom odaadta a GF5500-as kártyáját, különben ****-nám...
A Gigabite egyenlőre még csak annyit írt, hogy kinek küldjem a panaszos emalt...kiváncsi leszek, hogy mit válaszolnak...
Bár ebben a tekintetben szkeptikus vagyok, mert sajna nekeik a HP-vel ellentétben nincs területi képviseletük...szvsz ők is annyit írnak mejd, hogy keressem meg a Fogyasztóvédelmi felügyeletet... :(

Az arany sárban is arany

(#602) net84 válasza Vivax (#601) üzenetére


net84
őstag

Beszélj a bolttal, hogy eltelt már több mint 15 nap a leadástól számítva és kérjél egy hivatalos (nem ákom-bákom a bolt által összetákolt, átadás-átvételi papírokkal igazolt) igazolást. Ezzel kell igazolniuk, hogy ők továbbították a nagykernek/beszállítónak, és kell kapnod egy olyat, hogy azt pedig továbbították a gyártónak...
Ez bent van a 151 v. a 49 /2003-as fogyasztóvédelmi törvény valamelyikébe is, hogy igazolni kell a javítás/csere elhúzódását.
A szóbeli vagy a bolt által firkantott igazolást a fogy.véd. sem fogadja el.

Read only...

(#603) Ariadne válasza Vivax (#601) üzenetére


Ariadne
őstag

A gyártót meg a nagykert hagyd csak, ahogy net84 is írta, csak a kiskerrel kell törődnöd, meg javításügyileg a szervizzel. Ha panaszt teszel, azt érdemes először a szervizben megtenni, ha ez eredménytelen, az üzletben érdemes tovább asztalt borogatni, mert ők felelnek a szerviz munkájáért is.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#604) Vivax válasza Ariadne (#603) üzenetére


Vivax
csendes tag

Kösz az infókat!

December 2. hete...ennyit mondtak...magyarázat az előzőekben említettek.
Ők nem tudnak mit tenni, ez van... :(
Kértem a szervíztől pepírt, hgy mikor küldték el a cuccost, nos ezt még nem kaptam kézhez. Amúgy azt mondta a csávó, hogy csak ő tud adni, mert vele vagyok szerződésben. Ezért ő ír egy lapot az alapján amit ott mondanak...hümm...szkeptikus vagyok...
Mivel nem tudok személyesen asztalt burogatni, asszem marad a türelmes várakozás.
Minden esetre közöltem, hogy nekem az a típus mégegyszer nem fog kelleni! :S
Ha mégegyszer ugyan ez lenne a gond, szerintem még ennyit sem foglalkoznának vele... :(((


Az arany sárban is arany

(#605) Ariadne válasza Vivax (#604) üzenetére


Ariadne
őstag

Amúgy azt mondta a csávó, hogy csak ő tud adni, mert vele vagyok szerződésben.

Ezt abszolút rosszul tudja. A kiskernél vásároltad a terméket, ezért vele kötöttél egy adásvételi szerződést. A szervizzel semmilyen jogi kapcsolatban nem állsz, vele a kisker áll kapcsolatban, tkp vele javíttatja meg a kisker a cuccot. De az ő munkájukért feléd már a kisker felel.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#606) Vivax válasza Ariadne (#605) üzenetére


Vivax
csendes tag

Üdv!

Beszéltem velük tegnap, mivel a kért ''hivatalos (nem ákom-bákom a bolt által összetákolt, átadás-átvételi papírokkal igazolt) igazolás'' még mindig nem érkezett meg a címemre...
Jött a pla bla, meg hogy ő csak ígérni tudja...itt pöccentem be és egy erélyesebb vita után kaptam egy visszahívást: ''Amennyiben bebizonyosodik, hogy nem én rontottam el, akkor visszafizetik a vételárat...'' Na meg postázták a papírt...ehhh...
A két beszélgetés között értkeztem az FVF-vel, akik felvilágosítottak egy két dologban...

Az arany sárban is arany

(#607) Ariadne válasza Vivax (#606) üzenetére


Ariadne
őstag

Egy tértivevényes (!), keményebb hangú felszólító levelet megér a dolog szerintem, a kiskernek címezve, határidőt szabva benne, ha addig nem oldják meg, elállsz a szerződéstől és kéred vissza a teljes vételárat. Ez teljesen jogszerű követelés, és hátha erre már a fejükhöz kapnak. :)

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#608) Vivax válasza Ariadne (#607) üzenetére


Vivax
csendes tag

Amennyiben holnap nincs a kezemben a levelük, az enyémet elsőbbségivel kapják meg! :(((

Az arany sárban is arany

(#609) Ariadne válasza Vivax (#608) üzenetére


Ariadne
őstag

:D Azért a térti fontos mellé, ez az egyetlen levéltípus, amely a tértivevény bemutatásával bizonyíthatóvá teszi, hogy elküldted nekik a levelet, akár bíróság előtt is megáll (de erre nem lesz szükség persze...), és ezért talán egy fokkal még erőteljesebb lesz ezzel a tartalma is. Viszont furcsa módon a sima (nem elektronikusan aláírt) e-mail még csak írásbelinek sem számít jogilag - kellene már haladni a korral pedig...

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#610) Vivax válasza Ariadne (#609) üzenetére


Vivax
csendes tag

Tisztában vagyok a tértivevényes dologgal...6 év a postán és az ember megismeri az eredményes levelezés ismérveit! ;)
Nagyon is remélem, hogy még véletlenül sem lesz ebből bírósági ügy! :((
AZ FVF-es ipse azt mondta, hogy a levél hatására valszeg kimennek a céghez, vagy berángatják a vezetőjét...
Az érdekes, hogy a srác akivel beszélgettem nem nagyon lepődött meg az FVF hallatán...vagy ennyi ügyük volt már, vagy csak blöffölni próbált.

Még egy apróság, ez most jutott eszembe: azt mondták ugye, hogy visszakapom az árát, ha bebizonyosodik, hogy nem én vagyok a hibás. Ebben az esetben bruttó v. nettó összeg jár? Lehet, hogy csak nekem nem egyértelmű! :U

[Szerkesztve]

Az arany sárban is arany

(#611) Ariadne válasza Vivax (#610) üzenetére


Ariadne
őstag

6 év a postán és az ember megismeri az eredményes levelezés ismérveit!
Hoppá... :B Bár úgy tudom, sajna ki tudják játszani, nem?

Azért ez ritka, hogy azt mondanák az FVF-nél, hogy kimennek. Legalábbis kies fővárosunkban, saját tapasztalataim szerint. :)

Bruttó jár, és a teljes kifizetett összeg. Mármint nem cégként vetted, ugye? Mert akkor nem feltétlenül ugyanúgy megy minden...

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#612) moma válasza Ariadne (#611) üzenetére


moma
őstag

Nagyon szuper amiket írsz a topikban :C Nem csábít a Logout valamiféle minimális általános fejtágító erejéig? :DDD Pl azt, hogy nem lehet alkudozni, a kifutott termék árával szerintem nagyon sokan nem tudják. A címlapot pedig midenki olvassa :P

[Szerkesztve]

we all deserve a bit of luck.

(#613) Vivax válasza Ariadne (#611) üzenetére


Vivax
csendes tag

Bár úgy tudom, sajna ki tudják játszani, nem?
Amennyire az ismereteim nem csalak a jelenlegi rendszert már nehéz kijátaszani...időt húzni lehet, de csak ideig óráig. Amennyiben a címezett nem veszi át a levelet akkor azt feljegyzik a kézbesítők, ha nem megy be érte a postára, akkor 1 héten bellül visszaküldik a postára.
A továbbiakbanpedig úgy tekinthető a dolog, mintha átvette volna az illető...abban mondjuk nem vagyok 100%-ig biztos, hogy magánszemélyeknél is ez a helyezet, de az tuti, hogy az közületek (Polg. Hiv., APEH) esetében így van. Tőlünk anno elég szigorúan vették a tértivevényes dolgokat, de az itteni posta mindig is komolyabban állt hozzá ezekhez a kérdésekhez.


Az ipse akivel beszéltem ezt mondta...persze ''messziről jött ember...'' :F

Időközben megkaptam a levelet amiben biztosítanak arról, hogy amennyiben bebizonyosodik a vétlenségem, akkor küldik a pénzt. (halkan jegyzem meg, hogy ha azt mondják, hogy én csesztem el, akkor felburítom őket)
Marad a várakozás...


[Szerkesztve]

Az arany sárban is arany

(#614) Ariadne válasza moma (#612) üzenetére


Ariadne
őstag

:B Köszönöm. Én az vagyok, aki a saját kárán tanult, na azt a sztorit erősen gondolkodom, hogy megírjam, csak még nem tudtam eldönteni, ide vagy a Homárnak menjen, hol lenne nagyobb visszhangja... Az adott cég biztos ideges lenne a történtek leírásától, már egy itteni beírásom után is küldtek egy finom, ámde tudálékos e-mailt. :DDD Általános szösszenetet pedig egy jó ismerősöm írt már ilyenekről, így nem plagizálok, szvsz szólok neki, úgyis regelt már itt jó ideje. Jó ötlet egyébként, ha ez is segít az embereknek, hogy ne vágják át őket...

Vivax: Ez jó hír, gondolom jól megőrzöd a papírt... ;)

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#615) DragoX


DragoX
tag

Sziasztok!

Hogyha márkaszervízben cseregarancia papírt adak egy termékre, akkor a kereskedőnél ki lehet cserélni egy másik típusú termékre? Esetleg pénzvisszafizetés lehetséges ilyen sestben?
Érdekelne a véleményetek, mert nem tudom pontosan, hogy ilyen helyzetben mit lehet, és mit nem.
Előre is köszi!


[Szerkesztve]

(#616) net84 válasza DragoX (#615) üzenetére


net84
őstag

alap esetben egy ugyanolyanra cseréltetheted. Ha pontosan ugyanazt a típust már nem tudja biztosítani, akkor kérhetsz más típusú terméket, illetve kérheted a vételár visszafizetését.
Ha bizonyítható a túlzott kellemetlenség, pl. sokáig ült a szervíz rajt illetve hosszabb idő lenne, mire megérkezik a cseretermék, úgy kérheted a pénzvisszafizetést - ebben az utolsó részben azonban nem vagyok 100%-ig biztos

Read only...

(#617) sasa311 válasza net84 (#616) üzenetére


sasa311
veterán

Ha:
-Tudnak adni ugyan olyan terméket - Azt el kell fogadni
-Nem tudnak adni ugyan olyan terméket -
a., Lehet kérni a teljes vételárat vissza
b., Lehet alkudozni levásárlásról, másfajtáról, stb...
-sokat ülnek rajta lehet menni békéltető testülettől kezdve anyámkínján át a bíróságig.. ezt én csak nagyon drága / extrém helyzetben tenném meg...

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#618) Flashback


Flashback
addikt

Szóval az eset egy 7600Gt kareszal történt. Napfényes szombat du.-n (12.09.) A kártyán egy chip elfüstölt (Akkor nagyon kiborultam, mert amit vettem alaplapot az is hibás volt és nemrég kaptam vissza, éppenhogy volt gépem mikor a VGA meghalt.) Tehát a kártyát ma elvittem a szervízbe elmondtam hogy-hogy jártam. A szervízes srác eltünt egy percre majd vissszajött és azt mondta hogy ez elvileg nem garanciális ügy, mert fizikailag sérült így átveszik feltételesen és visszaküldik a nagykernek kivizsgálásra. Ezt ő cirka 2 hétre jósolta. Viszont a szervízlapra 5 munkanapos határídőt írt, és a hibaleírást telerakta smile-val mintha olyan vicces lenne hogy leégett egy chip...

Itt a szervízlap: [link] (érdemes megnézni)

Kérdezném én hogy jogosan járnak-e el? Mert ezt egy kicsit fura dolgonak érzem hogy egy hibás kártyát nem vesznek vissza Szóval mik a lehetőségeim, fogyasztóvédelem, vagy problémázak náluk, vagy teljesen jogosan jártak-e el?

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#619) Ariadne válasza Flashback (#618) üzenetére


Ariadne
őstag

Itt szerepel a válasz [link], és plusz érdekes - szintén Inno, szintén Aqua, szintén égés, szintén pofátlan... :U

Ja, kérdés azért, mikor vetted a kártyát, és hány év jótállással. :)

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#620) Flashback válasza Ariadne (#619) üzenetére


Flashback
addikt

óó fak, most mi tévő legyek? Elúszott 40 rongyom? Ráadásul a kártya még csak 3 hetes...

[Szerkesztve]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#621) Flashback válasza Flashback (#620) üzenetére


Flashback
addikt

up

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#622) net84 válasza sasa311 (#617) üzenetére


net84
őstag

''ezt én csak nagyon drága / extrém helyzetben tenném meg''

én meg egy 10k-s mp3 lejátszóval is hajlandó vagyok a békéltető testülettel beszélni...majd legközelebb talán szabályosan cselexik

...és mielött megvetne valaki, egy számtech cégnél dolgozok, és be is tartjuk a szabályokat - sőt egyeztetünk is kényes és kétes esetekben :DDD

Flashback - nekik kell bizonyítaniuk ebben az esetben (3 hetes kártyánál), hogy a nem rendeltetésszerű használat következtében hibásodott meg. Ezt független szakértői véleménnyel igazolniuk is kell. - de tény, hogy már nagyon sok garpapíron fel van tüntetve, hogy az égési sérülés garanciavesztéssel jár...

Tudomásom szerint :)

Read only...

(#623) Flashback válasza net84 (#622) üzenetére


Flashback
addikt

De most én miben vagyok bűnös? Még nem is húztam!!! Vásároltam egy terméket 40.000 Ftért? És garancia nuku? Sz@rnak rám? Fogyasztóvédelem hogy vélekedik?

Bár már 2x megfogadtam hogy nem mondom többet, de: NE VEGYETEK INNO3D-t!

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#624) Flashback válasza Flashback (#623) üzenetére


Flashback
addikt

upup

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#625) bocX válasza Flashback (#623) üzenetére


bocX
tag

szvsz nincs olyan hogy nincs gari, mindenre kötelesek 1 év garanciát adni, én ugy tudom bármi is legyen az, ezt törvény szabályozza, a pontos jogszabályokat nemtudom, de ilyen számtek cuccokra kell lennie, ha más nem az eladó boltnak kell adnia, vagy hogyan megy....ilyenről még nem si hallottam hogy nincs gari.... :(

mondjuk ez ''kiégés'' dolgo is kicsit ciki, de garin belül kellene végezni a kivizsgálást is, bár ezek a dolgok is olyanok, hogy ott fgonak rád bármit, ráirják a papperra hogy ''nem megfelelő használat''...azt el vagy felejtve :W , ilyenkor szokott lenni a fogy.védelem, de az is valalmi katasztrófális, amig az ember végigjárja, de van amikor megéri.....

szerk: amikor vásároltad, sehova nincs rábökve, bármelyik papírra, hogy 12hónap gari jár a termékre, a nemtom ilyen jogszabályok alapján....? de ez akkor is f***ág

[Szerkesztve]

sok munka és ugyanannyi lazaság

(#626) Flashback válasza bocX (#625) üzenetére


Flashback
addikt

De van rá gari, de ez fizikai sérülésnél nem érvényes :F Pedig a kártyán a chip magától égett le...

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#627) bocX válasza Flashback (#626) üzenetére


bocX
tag

jha ugy van rá gari, csak garisan nem fogadták el a témát...akkor sorry, félreolvastam :B

ööö, nemtom, akkor nem sok jóra számít6sz :(

sztem azért érdemes utánajárni, elsősorban az lenne a legjobb ha lenne ismerős ilyen fogy.védelmi körben vagy olyan aki ilyen ellenőrnek tanul, aki tisztában van dolgokkal, de ugye télleg az is vicces, hogy smiley-t rajzol a szervizlapra - milyen jogon?, már azzal is lehetne kötekedni....

egy kis utánajárás nem ártana, mást akkor sajna nemtudok javallani én sem
én anno cipővel voltam hasonló szituban, igaz 2szer volt kermi-be és mind2szer ráirták, nem rendeltetészerű használat, azt akkor hivatalos szervek, bár azt eccerűbb volt elhitetni hogy anyaghibás volt

szerk: és van a vizsgálatról hivatalos papír? hogy télleg elküldték a nagykerbe, nekem a telefonom égett kis egy kis chip, egy siemens volt, ott visszaküldték, kaptam sok papírt, csomó fénykép volt róla, simán 20 oldalas doksit kaptam róla, ez történt vele - mert h a nincs akkor azzal is lehet reklamálni.....

[Szerkesztve]

sok munka és ugyanannyi lazaság

(#628) sasa311 válasza net84 (#622) üzenetére


sasa311
veterán

Hát nemtudom.. Ha neked 10K-ért megéri:
- elmenni a békéltető testülethez (ezzel úgyse lesz megegyezés, lesajnálja a bót)
- Utána elmenni a fogy védelemhez (lsd előző pont)
- És végül beperelni polgári peres úton a boltot (2-3 tárgyalás sok év alatt)

Hát akkor kitartó vagy :)

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#629) Vivax válasza Flashback (#626) üzenetére


Vivax
csendes tag

Nekem az FVF-nél már a ''feltétele garanciára'' is néztek...azt mondták olyan nincs is!
Úgy tűnik, hogy a bolt azt mond amit akar...abban bíznak, hogy nem ismered a szabályozást és nem nézel utána a dolognak. Így megúszhatják a cserét! Szerintem addig járj a nyakukra amíg csak tudsz...azt mondom, hogy a 3 kiégett kártya már több mint elég! Én biztos nem hagyom annyiban a saját kártyaproblémámat!

A szevízlevél meg több mint pofátlanság! Tutira beírtam volna vásárlók könyvébe! Ostoba...hülyéskedik egy 40000Ft-os dolgon... :W

Ui: az én Gigabyte 7600 GS-em kb 2 percet volt a gépben...no húzás, és csupa próbált cucc mellett halt meg! :(

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]

Az arany sárban is arany

(#630) Ariadne válasza Flashback (#620) üzenetére


Ariadne
őstag

A linket nem véletlenül tettem be, a válasz is szerepel ott a kérdésedre... :(((

És net84 is leírta egyébként itt, mit lehet tenni: neki kell(ene) bizonyítania, hogy te rontottad el, ha ezt nem teszi meg vagy nem független bevizsgáló útján, akkor követelheted, hogy javítson/cserélje ugyanolyanra/teljes vételárat vissza. Meg egyébként kicsit ebben a topikban is segítene a visszaolvasás, párszor már leírtam... :U

Még mindig nem írtad viszont le, mikor vásároltad. 1 év jótállás biztosan van rá, mivel 10k feletti értékű, de a gyártó ennél többet is vállalhat meg szokott is némelyik.

Írj be a vásárlók könyvébe, követeld, amit akarsz (csere, ha még kell ugyanolyan, teljes vételár vissza, ha már nem bízol a temrékben), erre kötelesek válaszolni. Egy példány a tiéd, azzal mehetsz a békéltető testülethez, akik ingyen, de nem kötelező erővel döntenek az ügyben. Van cég, amelyikkel meg lehet egyezni ilyenkor. Mistrallal, Bluefishsel egészen biztosan nem, Aquás tapasztalatról viszont még nem tudok, hátha, meg kell próbálni. Aztán már csak a bíróság marad, ami akár meg is érheti, én a Bluefisht kb. ennyiért pereltem be. :) (Az más kérdés, hogy a cég időközben tönkrement, most felszámolják, de furcsa módon más cégnév alatt tovább fut a franchise rendszer, a BF logóival... :U )

mod: Azt, hogy ''fizikai sérülésre nincs garancia'', meg ''feltételes garanciára veszik be'' mondhatják, írhatják, csak semmi értelme - mivel ellentétes a jelenlegi jogszabályokkal, ezért olyan, mintha le sem írták volna. :D Bizonyítsa be, hogy nem gyári hiba, aztán járjon a szája.

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#631) Whaskes


Whaskes
senior tag

Sziasztok! Már 3. hete vittem vissza egy alaplapot a bluefishbe. A második 7 közepén kinyögték hogy ok, cserélik, de hogy mire azt ők nemtudják. (kecskeméti részleg.) mit csináljak? baromira kéne már..

|87 104 97 83 107 101 83| "Itt nincs rasszizmus, de igény lenne rá!" [muszály, egyenlőre, helység, szallag] Az ön bankkártyáját az ATM elnyelte, tájékoztassuk a Microsoftot a felmerülő problémáról?

(#632) Ariadne válasza Whaskes (#631) üzenetére


Ariadne
őstag

Pl. visszaolvasni először?

Röviden: 15 napra kell törekednie, ha nem megy, csere (csak ugyanolyanra), ha ez sem megy, teljes vételár visszafizetése.

Gyógymódok: asztalborítás (erős fizikumú haverral hatékonyabb :DDD ), vásárlók könyve beírás (kötelező válaszolniuk), békéltető testület, bíróság, esetleg közben bejelentés a fogyvédelemnek (bár ők semmit nem tesznek, nem járhatnak el egyedi ügyekben).

mod: ''Napi áron beszámítás'' és kötelező ''levásárlás'' nem létezik... ;)

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#633) Flashback válasza Ariadne (#630) üzenetére


Flashback
addikt

A kártya 3 hetes. A vásárlók könyvét azt ott kell kikérni? Panaszkönyvbe érdemes írni? Netán beszéljek a főnökkel?

MOD: Ha netán perelni kell akkor az mennyibe kerül? Hol tehetem ezt meg? Vidéken lakom Pestől ~40Km-re.

[Szerkesztve]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#634) Ősember


Ősember
őstag

kötelezö hibás alkatrész csere után ujrainditani a garanciát? ugy értem ez törvény? :U

______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!

(#635) Ariadne válasza Flashback (#633) üzenetére


Ariadne
őstag

Azért érdemes elkerülni, inkább macera meg idegeskedés. Ekkora összegnél egy év kamattal meg költségekkel is ''csak'' olyan 8000 jött rá, most nincs előttem a pontos adat.

Hú, ha 3 hetes akkor aztán tényleg érdems rájuk borítani az asztalt, mert ez tipikusan az az eset, amikor ugyanilyenre legalábbis biztosan kell tudniuk cserélni.

A vásárlók könyve = panaszkönyv, minden üzletben kötelezően kell lennie, kötelesek odaadni, pecsételt, egybefűzött oldalai vannak, és nem zavarhatnak, miközben beleírsz éppen. A jegyző ellenőrzi időnként, megvan-e, mi van benne, de inkább azért jó, mert egy példány a tied a beírásból, és úgy emlékszem 30 napon belül kötelesek válaszolni rá. Békéltetőkhöz pl. itt Bp legalábbis elég benyújtani ennek a másolatát, és mehet is az eljárás. De egyelőre szerintem próbálkozz az erőteljes fellépéssel, érdemes többen és/vagy nagyon határozott emberkével együtt menni...

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#636) Ariadne válasza Ősember (#634) üzenetére


Ariadne
őstag

Igen, mivel új dolgot kaptál, annak saját új ''garanciája'' (jótállása és szavatossága) van.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#637) Flashback


Flashback
addikt

Ez a chip égett le:
[kép]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#638) Flashback válasza Ariadne (#635) üzenetére


Flashback
addikt

Az a baj hogy nem igazán ilyen asztalborítós típus vagyok. Bár ha kell :( Szóval ha bemegyek a szervízbe mivel hozakodjam elő?

- kötelesek bebízonyítani hogy nem rendeltetés szerint használtam?

Ezt hogy tudják megtámadni?

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#639) Ariadne válasza Flashback (#638) üzenetére


Ariadne
őstag

A fogyvéd fórumon részletesen szerepel a válasz. Ha nem érzed magam elég határozottnak ehhez, akkor vigyél magaddal valakit, aki olyan, írtam már. :)

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#640) Flashback


Flashback
addikt

1 órája már nem veszik fel a telefont sem az üzletben sem a szervízben!!
Nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig: 9-20h-ig

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#641) Ősember válasza Flashback (#638) üzenetére


Ősember
őstag

én eleve nem mondtam volna meg hogy leégett egy chip... ilyenkor az a legjobb, hogy ha a hülyét adod (szerintem). könyebben elnézik egy laikusnak, mintha te pontosan meg tudod mondani mi a helyzet. aki nem ért hozzá, szerinted pont azt a kis chipet a kártya szélén nézte volna meg? :U ebböl a hozzáértésböl viszint következtethetnek tuningra és akkor már tul sok a komplikácio :(

szerintem egyszerüen kötelességük és kész. ha nem tudják rád kenni a hibát, akkor értelemszerüen magátol pusztult ki a kártya, vagyis rendeltetés szerü használat közben nyekkent meg ;)

ha engem ugy akarnának lerázni, hogy a készülék náluk van, de a telefont nem veszik fel, biztos hogy bemennék és addig faggatnám amig meg nem mondja mi a fennakadás oka

[Szerkesztve]

______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!

(#642) Flashback válasza Ősember (#641) üzenetére


Flashback
addikt

Igen ezt kellett volna, de én segítőkész akartam lenni :(

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#643) Vivax válasza Flashback (#642) üzenetére


Vivax
csendes tag

Igen, sajnos én is így álltam hozzá... Türelmesen vártam...eddig!
Kicsit ''huszonkettes csapdája'', ha nem hívod fel őket akkor ők sem kersenek és nincs haladás, ha türelmesen keresed fel őket, akkor hamukáznak és megint nincs haladás. Biztos vagyok abban, ha ma felhívom őket és rácsapok az asztalra, akkor meg én leszek a ''köcsögvásárló''... :F
2006 október 31. óta húzzák! Az tuti, hogy ha nincs előrelépés akkor jogi útra terelem a dolgot! :(((

Az arany sárban is arany

(#644) Flashback válasza Vivax (#643) üzenetére


Flashback
addikt

Neked mi a gondod?

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#645) Ősember válasza Vivax (#643) üzenetére


Ősember
őstag

olvassad el a bolt garanciális feltételeit! ez pontosan a második hét, szoval lassan már kötelességül vagy pénzt vagy terméket adni, vagy a fent emlitettek alapján hivatalos nem krixkrax papirral igazolni, hogy nem rajtuk mulik a késés. én 29.-én adtam le egy tápot, de nem is akarom felhivni öket mig nem jár le az ''ultimátum'' :P jobb nekem, ha visszafizetik a teljes vásárási összeget :))
viszont ha bárki engem akar köcs*gölni azt nem nézem jo szemmel :U

______________________________________________________________________ www.rambazar.com - G.Skill minden szinten - 8GB DDR3 15.000Ft alatt!

(#646) Whaskes


Whaskes
senior tag

sziasztok! mivan akkor ha gariba beadtam egy alaplapot és a munkalap a garipapír társaságában megsemmisült? :B van rá esély hogy vissza adják a stuffot?

|87 104 97 83 107 101 83| "Itt nincs rasszizmus, de igény lenne rá!" [muszály, egyenlőre, helység, szallag] Az ön bankkártyáját az ATM elnyelte, tájékoztassuk a Microsoftot a felmerülő problémáról?

(#647) Dudu67


Dudu67
tag

Sziasztok, segítség kellene!

A történet a következő. X üzletben vásároltam egy alaplapot, ami összeépítés után meg se nyikkant. üzletbe vissza másnap--> szó nélkül hozta a rá következő napra egy újat.
Összeépítés, ez már elindult,installálás-->SLI funkció nem indítható el. Kiépítés, üzletbe vissza, reakció az előzőekben leírt, szó nélkül hoztak másikat. Összeépítés, installálás,de az SLI itt sem megy. Azt hittem én vagyok a hülye ezért próbálkoztam többféle driverrel, régebbivel, újabbal, de csak nem indult az SLI. Segítséget kértem hozáértő barátomtól, eredmény semmi. Komplett gép be az üzletbe (sajna kicsúsztam a 3 napból) aranyosak voltak, ők is próbálkoztak de eredmény nélkül. Ott az eladó kiépítette az alaplapot, hogy elküldi szervizbe.Papírok rendben kitöltésre kerültek.

Kérdésem a következő: Van-e lehetőségem egy másik tipusú alaplap kérésére, mivel kétszer egymás után ua. hiba jelentkezett ugyanolyan tipusú terméknél és már nem igazán hiszem, hogy a következő alaplap működni fog.

Próbáltam visszaolvasni, de ilyen hozzászólást nem igazán találtam, vagy csak nem figyeltem oda eléggé. Ha van már ilyen akkor elnézést kérek kérlek írjátok meg a számát.

Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#648) Ariadne válasza Whaskes (#646) üzenetére


Ariadne
őstag

Ha akadékoskodnak, ajánld fel, hogy aláírsz egy papírt, mely szerint az alaplapot átvetted a javítás után, ez elég kell legyen. :)

[Szerkesztve]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#649) Ariadne válasza Dudu67 (#647) üzenetére


Ariadne
őstag

Előrebocsátom, hogy a technikai oldalát nem vágom a problémának, tehát hogy mi okozhatja a gondot, és tényleg kell-e tudnia meg hasonlók.

Szóval előszöris nekem nem világos, hogy tényleg rossz-e a lap vagy csak esetleg nem kompatibilis valami más alkatrésszel. Ha az utóbbi eset, tehát jó csak nem passzol a gépbe, akkor bebuktad a lapot - sajnos efelé mutat számomra az, hogy több lappal sem ment...
Ha viszont tényleg hibás (akkor a többi is?!), akkor mivel a csere nem működik, a teljes vételárat kérheted vissza. A csere ugyanis jogilag egy ugyanolyan másikra való cserét jelent mindig. Ettől függetlenül te megállapodhatsz velük abban, ha egyébként rendesek, hogy ugyanolyan értékben (az eredeti vételár!) veszel valami mást helyette. Ha új lapot kapsz, mindenképpen új jótállás is jár hozzá.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#650) Whaskes válasza Ariadne (#648) üzenetére


Whaskes
senior tag

Köszi, de lenne még 1 gond! Most voltam bent a kecskemeeti kékhalban. Bemegyek, kérdem hogy van hír a lapról? ''Még mindig nem adtak másikat.'' rendben, gondoltam magamba, megkérdem mennyi idő után illik eztet cserélni. válasz: (kissé kiábrándító...) ''elvileg!! törekedni kell a 15 napra, de ez nincs leírva sehol hogy mikorra kéne kicserélni.'' OK. Ha nincs leírva akkor nem kell csere. add ide az akkori vételárát. Mondá a nagy boltos: ''Nem adhatom.'' (közben gúnyos vigyori az arácán... nálam benyújtotta a pofonigénylési kérvényt! :((( ) Ekkor eljöttem. Holnap vissza akarok menni. Tudnátok linkelni valamit amivel megtudnám őket fogni? Valami jogszabályt. már lassan 4. hete van náluk :(((

|87 104 97 83 107 101 83| "Itt nincs rasszizmus, de igény lenne rá!" [muszály, egyenlőre, helység, szallag] Az ön bankkártyáját az ATM elnyelte, tájékoztassuk a Microsoftot a felmerülő problémáról?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.