Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#12384) Idiofil válasza Superhun (#12364) üzenetére


Idiofil
aktív tag

Sziasztok újra!

Na az a helyzet, hogy se szó, se beszéd a bolt úgy döntött, hogy a Corsair Force GT helyett küld egy End-of Life státuszú "OCZ Vector" SSD-t (holott többször jeleztem, hogy levásárolnám az aktuális összeget).
Ha a garanciáztatott termék kapható még, van-e joga a boltnak egy másik terméket küldeni? (Arról nem is beszélve, hogy a garanciajegy szerint amit ők adnának cserébe 1 év garanciával rendelkezik, a Corsair pedig 3 évvel )
Írtam nekik, hogy nem tartom korrekt eljárásnak ezt, mert ha már nem típusazonos terméket küldenek (pedig kapható), akkor gondolom le kellene, hogy tudjam vásárolni. Vagy én gondolom rosszul?

Üdv
M

"Those who want respect, give respect"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.