Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11301) Attix82 válasza BE4GLE (#11299) üzenetére


Attix82
őstag

Lényegébe ugyan azt írtad, ha valamelyik fél megtagadja így bírósági ügyre megy.....ez a lényege. De a vevő továbbra se követelhet semmit, csakis a bíróság dönthet.

(#11302) Bferibörs válasza Attix82 (#11298) üzenetére


Bferibörs
addikt

Amit olvastam erről változtathat az ügyfél.Kérdés,hogy ezt az eladó,hogy fogadja.Esetemben vállalta a max 30 munkanapos javítást, nem teljesítette, nem első eset a javítás.több mint 65 napot volt a telo szervizben 4 alkalommal összesen kb.6 hónap alatt.Nekem másik készüléket kellett beszerezzek,hogy a munkámat el tudjam végezni amihez a telefon vásárolva lett.Ezzel bőven kimerül a jelentős kényelmetlenség okozása szerintem.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11303) Attix82 válasza Bferibörs (#11302) üzenetére


Attix82
őstag

Ezt nem is vitatom, a bíróság biztos neked ad igazat.

(#11304) Bferibörs válasza Attix82 (#11301) üzenetére


Bferibörs
addikt

Ez tisztasor.Békéltető Testület ha sikertelen bíróság ,ezt a meccset végig játszuk.
Ha minden igaz hamarosan változtatják a jogszabályokat, a sok selejt tablet és telefon miatt.
Nem állapot,hogy nincs szabályozva.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11305) BE4GLE válasza Bferibörs (#11300) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Az, hogy a számlán/garanciajegyen nincs rajta tulajdonképpen mindegy is. Akkor nyomtasd ki a weben található szöveget, aztán az is mehet a többi papírhoz. Ami a garancia jegyet illeti az is tipikusan olyan dolog, ahol könnyű beléjük kötni, mert jellemzően nem az előírásoknak megfelelően szokták kitölteni.

Redmi Note 9 Pro

(#11306) BE4GLE válasza Attix82 (#11301) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Talán a követelés itt nem a legjobb szó, inkább az igény a helytálló. De nem vagyok ügyvéd, szóval ennyi még belefér. :D

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 9 Pro

(#11307) Bferibörs


Bferibörs
addikt

Bele gondolok,hogy a legrosszabb helyzetben a forgalmazó van.A fogyasztó követeli a jogait,a szerviz eláll ettől a teljesítéstől , a forgalmazón csattan minden.Pereskedhet a szervizzel,jobb esetben a fogyasztóval is.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11308) Bferibörs válasza BE4GLE (#11305) üzenetére


Bferibörs
addikt

Lementettem a weboldalt,de köszi ki is nyomtatom.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11309) s3toraph válasza Bferibörs (#11304) üzenetére


s3toraph
senior tag

Szia!

"Ha minden igaz hamarosan változtatják a jogszabályokat, a sok selejt tablet és telefon miatt."
Ez mi is, hogy is lesz pontosan? Tudnál egy linket adni, ahol erről írnak? Érdekelne, mi változik, és főleg, hogy mikortól, mivel most akarok új telót venni.

Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

(#11310) Bferibörs válasza s3toraph (#11309) üzenetére


Bferibörs
addikt

Szia!
Kollégám mondta,hogy valamelyik TV adón a hírekben számoltak be róla kb. 3 napja, joghézag van a törvények között, ha szabályozzák nem kell bíróságra rohangálni.Ennyit tudok róla,sajna nem láttam az adást de megpróbálok rákérdezni meg a neten kotorászni.Ma már nem találkozok vele holnap tudom kifaggatni.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11311) s3toraph válasza Bferibörs (#11310) üzenetére


s3toraph
senior tag

Köszi, én is megpróbálok akkor neten kotorászni, ha 3 napja volt TV-ben, akkor nyoma lesz a neten is.

[ Szerkesztve ]

Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

(#11312) Bferibörs válasza s3toraph (#11311) üzenetére


Bferibörs
addikt

Beszéltem a kolegámmal.
Szerdán a Class FM rádióban beszéltek róla.Várhatóan április,májusban lépnek életbe a módosítások.

Bocs a TV-ért arra emlékeztem.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11313) Bferibörs


Bferibörs
addikt

Fejlemények:

E-mailban kérte a forgalmazó,hogy vegyem át a telefont, jegyzőkönyvben nyilatkozik, 6 hónapon belül bármi hiba jön elő a telefonon azonnal kicseréli.
Jegyzőkönyv ellenében vállalom a leírtakat.Így nem pereskedünk,egyikünknek sem lenne az jó.
Fődarabokat cseréltek a telefonban.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11314) BE4GLE válasza Bferibörs (#11313) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Forgalmazó: "Legközelebb érvényesítheted a jogaidat. Becs szó. OK, hogy a vállalt harminc munkanapot se tartottuk be, de hidd el ezt most be fogjuk. Csak besétálsz ide a hibás telefonoddal, és mi azonnal, mindenféle szervizes sz@rakodás nélkül, toljuk a kezedbe az új készüléket. Egy kedves mosoly kíséretében."

Ugyan már. That's bullsh*t! Ha bedöglik, megint megy a szervizbe, és várhatsz újabb néhány hetet, mire történik valami. Csak próbálják kibekkelni, hogy leteljen a kötelező jótállás. Változatlanul fönntartom, amit írtam.
De ez a te pénzed, a te döntésed. Tégy belátásod szerint.

Redmi Note 9 Pro

(#11315) Bferibörs válasza BE4GLE (#11314) üzenetére


Bferibörs
addikt

hát lehet,köszi :R .Ha bedöglik nem megy szervizbe vagy csere vagy jogi út-elfogadta jegyzőkönyvben az igazamat.Azért nem csak ez áll a jk-ban.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11316) Bferibörs válasza Bferibörs (#11315) üzenetére


Bferibörs
addikt

Ha a forgalmazó lenne a szemét és nem a TeleMax szórakozna velük is , másképp állnék a világhoz.
Én nem tudom a szervizt megszívatni csak őket a jogszabályok miatt.Így meg próba cseresznye :)

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11317) LógaGéza válasza Superhun (#11218) üzenetére


LógaGéza
addikt

Na úgy látszik a szép szó nem használ, marad a levél (felvettük az utalási listára, de csak csütörtökön tudunk utalni - majd csütörtökön semmi, akkor arra hivatkoztak, hogy beszélnek a könyvelővel)...
Mit kell ebben a levélben írni? Elég, ha leírom hogy a készülék vételárát, és a járulékos szállítási költségeket utalják vissza erre meg erre a számlaszámra 7 napon belül, különben a Békéltető Testülethez fordulok?

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#11318) Superhun válasza LógaGéza (#11317) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Még nem volt meg sem a felszólító levél, sem a vásárlók könyvébe írás? :( Nem akarlak elkeseríteni, de ha hagyod, hogy egy trehány, sufni GSM bolt 3 hónapig játsszon veled és ne végezzen el ennyi idő alatt egy 3 munkanapos cserét vagy pénzvisszafizetést egy olyan terméknél, amivel tele a piac, akkor azt kell hogy mondjam, hogy részben ebben te is hibás vagy. :(

Itt nem tudom, hogy megér-e még egy misét indítani a békéltetőekkel is. Ha őket is bevonod, még inkább elhúzódhat a dolog. Eléggé elfoglaltak. Az is kérdéses, hogy a velük való "fenyegetésre" is hogyan reagál a bolt. Lehet, hogy betojnak, de az is lehet, hogy kiröhögnek, mert már van tapasztalatuk a békéltetőekkel és tudják, hogy valójában nem kötelezhetik őket semmire.

A tértivevényes levél mindenképpen menjen el a boltnak, amiben felszólítod őket az azonnali fizetésre. Azt sajnos nem tudom, hogy mennyi fizetési határidőt kell megadni ilyen esetben. Talán a kézhezvételtől számított 3 munkanap is lehetséges. Az összeg legyen a telefon teljes ára + a szállítási költségek + a levelek feladási díja + az üggyel kapcsolatban felmerült egyéb költségek. Ha nem fizetnek, akkor jogi útra tereled a dolgot. Röviden írd le a történted is és azt, hogy miket ígértek eddig.

Sok sikert!

(#11319) ANDROID??? válasza Bferibörs (#11316) üzenetére


ANDROID???
addikt

Azért a telemax és a telekom szépen tudnak egymásra mutogatni pl. , egyébként milyen típusról van szó?

(#11320) Bferibörs válasza ANDROID??? (#11319) üzenetére


Bferibörs
addikt

Alcatel OT Scribe HD - 8008D

Hiába mutogatnak, a vásárló a forgalmazóval áll jogi kapcsolatba, a szervizhez semmi köze.
Nem hivatkozhat rá,hogy a szerviz nem cseréli stb.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11321) Bferibörs válasza BE4GLE (#11314) üzenetére


Bferibörs
addikt

Azért kb. 7 órát működött,igaz addig nem telefonáltam vele :D
Hívás gombra kattintva a képernyő sötét mindaddig amíg a másik fél le nem teszi- mozgathatom,forgathatom, fény elé tehetem ez nem mozdul a sötétségből,-- akkor vissza jön a kép.-- érzékelő szenzor gondolom, ugye képernyőt is cseréltek .
Azt hiszem a TeleMax tökére lesz lépve és ebben segítek a forgalmazónak ;] nem sok jót szinte csak panaszt olvasok róluk a fórumokon.
Természetesen telefon cserét kérek holnap, ma ha minden igaz megy egy e-milke is , hogy nyoma legyen a bejelentésnek, sajna csak most kerültem gép közelbe.

Beszámolok majd, hogy mi,hogy alakul.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11322) BE4GLE válasza Bferibörs (#11321) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Szerintem kérd a cserét másik márkára. Valamelyik nagyobb gyártóéra. Vannak ám gyártók nagyon jó garanciális feltételekkel: gyorsszerviz, országos szervizhálózat, garanciafutár, kölcsöntelefon stb. Kapsz egy szép garanciajegyet és legközelebb a boltot ki is hagyhatod a garanciális ügyintézésből. ;)

Redmi Note 9 Pro

(#11323) benfolds


benfolds
őstag

sziasztok! olyan problémám van, hogy egy best byte partnerüzletben vásárolt garanciális vinyómat nem tudták megjavítani (2 és fél hónapig volt szervizben), sem pedig cserélni, mert a típus már nem létezik. ajánlották, hogy vegyek náluk egy "hasonlót" "kis" ráfizetéssel, mivel ugye a régi vinyó megvétele óta felmentek az árak. mi van olyankor, ha se javítani, se azonos (vagy megegyező kapacitású) típusra cserélni nem tudnak, én pedig nem szeretnék drágábbat venni? beszámíttattam volna a vinyó árát egy nála sokkal drágább monitor árába, de azzal meg az volt a probléma, hogy pont a vinyó árával volt drágább a boltban a monitor, mint a legtöbb webshopban. visszakérhetem ilyen esetben a vinyó árát, vagy mindenképpen le kell vásárolnom?

(#11324) BE4GLE válasza benfolds (#11323) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Néhány hozzászólással korábban már belinkeltem az OFE oldalát. Abban ott a válasz.
Ha a bolt sem javítani, sem cserélni nem tudja, akkor elállhatsz és ilyenkor a teljes vételár visszajár. A boltnak a levásároltatásra semmilyen jogalapja nincs.

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 9 Pro

(#11325) Superhun válasza benfolds (#11323) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Vinyóknál ezt gyakran eljátsszák. Ne gondold azt, hogy 2 és fél hónapig volt szervizben. Ugyan már... Vinyót Mo.-on nem tudnak szervizelni. Kiküldik a gyártónak, aki visszaküld egy ugyan olyat vagy ha azt nem tud, akkor egy hasonló specifikációkkal rendelkezőt. Milyen vinyó volt?

Egyébként javítás -> csere ugyanolyan termékre -> pénz vissza. Ez a sorrend. Levásárlás = pénz vissza, amit náluk el is költesz azonnal. Vásárlásra viszont nem kötelezhet senki ma Mo.-on a legjobb tudomásom szerint. :DDD

(#11326) benfolds válasza BE4GLE (#11324) üzenetére


benfolds
őstag

nem akartam pofátlan lenni, nem vagyok az az asztal borogatós, reklamálós fogyasztó, úgyhogy a pénz visszafizetést nem kérdeztem a sráctól. tényleg megvettem volna azt a monitort akkor, ha csak 2-3000-el drágább, mint egy netes átlag (aqua comp 58.000, a srác meg mondott 73-at...oké), de akkor örülök, hogy a pénz visszafizetési lehetőség is fennáll, köszi!

(#11327) benfolds válasza Superhun (#11325) üzenetére


benfolds
őstag

ez egy 750-es samsung hd 75477 volt. akkor lettem volna a legboldogabb, ha nem történik vele semmi, mert egy csomó személyes dolgom, munkám volt raja. :((((((( gyűlölöm ezeket a kurva vinyókat.

(#11328) Bferibörs válasza BE4GLE (#11322) üzenetére


Bferibörs
addikt

Sajna nincs más telójuk ami két kártyás és tud ennyit mind ez :(
Örülök ha ugyen ilyenre kicserélik.Egyébként előző is alcatel 997D volt a mai napig működik , a másik amit vettünk az is kifogástalan, a fórumán semmi panasz mindenkinek jó és műxik. :Y ez van , ez egy selejtes darab.
Más szerviz sem különb ám :) TISZTELET a kivételnek :R
A TeleMax itt van tőlem 3-400 méterre és Csepelre hordom vissza ha rossz :DDD

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11329) Superhun válasza benfolds (#11327) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Adatmentést meg végképp nem végeznek a boltok és még a gyártó sem. :D Ha garanciába adod a vinyót, akkor az esetek 99%-ában cserélik, az esetek 1%-a pedig user error és hibátlan a vinyó.

Ha fontos adatok voltak rajta, akkor erre szakosodott adatmentő cégekhez kell vinni a cuccot, akik jó pénzért lementik róla a menthetőt. Ezt viszont már buktad. :(

(#11330) benfolds válasza Superhun (#11329) üzenetére


benfolds
őstag

ja, tudom, hogy az adatokat elbuktam abban a pillanatban, amikor leadtam a boltban a vinyót. :(

(#11331) szab.tam


szab.tam
nagyúr

jujj de jó, hogy itt is van ilyen...
:))

****

én alapból egy kis tudatosan vásárló kis gyökér vagyok, forgalmazók rémáma.
dátumokat, összetételeket nézem, stb.
nem szoktam jelentgetni, de most nálam is eljött a biztosíték kiverődése.
sőt, ha találok egy lejárt valamit, vagy trágyaszagú petrezselymet, odaballagok a vevőszolgálathoz.
ma is így tettem, (vevőtérből), de baromi sokan voltak kintről,és 1 szerencsételn vevőszolgálatos közdött velük.

****

lényeg
3 kép, nehéz nem tudni összerakni....

****

tehát zanzásítva:
van 150 ml-es.
ez totál ok. hibátlan.
van 200-as és 250-es, ami végül is egy méretű.
a 250-est régebben akciósan olcsóbban vettem, mint az akciós 200-ast.
de itt most keresztben van kiírva.
huhh.
már én is belezavarodtam...
:DDD :DDD :DDD

****

pár "szuperkecmec" ( :DDD ) valszeg megúszott sok, többmilkós birságot azzal, hogy én odamentem, és szóltam nekik a problémáról.
önként, jóindulatból.
de kezd elfogyni a cérna.
a feljebb berakott deo-n buktam némi zsét, és igen pipa lettem, hogy még reklamálni sem tudtam, mert kevesen voltak az üsz-on...

[ Szerkesztve ]

fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html

(#11332) natë


natë
nagyúr

Sziasztok, nem pont ide illik a kérdésem, de hátha egy kicsit mégis..
Ajándékba vettem egy laptopot a helyi Tescoból, utolsó darab volt, hazavittem, kipróbáltuk, hibátlan, azonban az ajándékozott egy sw-e nem nagyon komálja az AMD APU-t. A vásárlás tegap történt, megtehetem, hogy visszaviszem és kicseréltetem egy Intelesre? Drágább lenne, tehát rá kellene fizetnem... :F

(#11333) D@ve89 válasza natë (#11332) üzenetére


D@ve89
tag

Tescoban akár meg is eshet, hogy könnyen engedik kicserélni, de egyébként nem kötelesek.

[ Szerkesztve ]

(#11334) Superhun válasza natë (#11332) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Megpróbálhatod, de nem lesznek kötelesek visszavenni. A 3 napos visszavásárlási jogszabály már nagyon régóta nem él.

(#11335) natë válasza Superhun (#11334) üzenetére


natë
nagyúr

Nem akarok erőszakoskodni, csak rákérdeznék. Az a gond az ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen.

(#11336) natë


natë
nagyúr

Kipróbáltam, nem jött be. :(

(#11337) Bferibörs válasza natë (#11336) üzenetére


Bferibörs
addikt

sajna ez van

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11338) Bferibörs


Bferibörs
addikt

Az eladó korrekt volt,bevittem a telót cseréli.Sajna fehér hátlapos volt csak, így várnom kell kb. 1hetet a feketére.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11339) autosportos


autosportos
csendes tag

Sziasztok!

Szervizlap szerint egy, a kiskerbe visszajuttatott hibás termék már 6 nappal túllépte az abban meghatározott határidőt, ami tudtommal 30 nap. Eddig, tehát ezen az időintervallumon belül, 4-5 héten keresztül minden héten 2-3-szor rájuk telefonáltam, hogy hogy állnak, de csak annyit közöltek, hogy a termék gyári hibás volt, és a partnercégük, valami nagykereskedés intézkedik ez ügyben. Ugyanazt a betanult 2-3 mondatot mondják el újra és újra, én pedig meg vagyok lőve, mert se termék, se cseretermék, se előrehaladás, semmi. Személyesen is bent voltam náluk kétszer is, de semmi mást nem mondtak, csak ugyanazt, amit a telefonban. Asztalt borítsak, vagy a fogyasztóvédelmet hívjam fel, esetleg vonuljak el egy lakatlan szigetre? Mit tudnátok tanácsolni, mert iszonytatóan frusztrál már ez az egész biznisz.

(#11340) Superhun válasza autosportos (#11339) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Milyen termékről van szó?

(#11341) autosportos válasza Superhun (#11340) üzenetére


autosportos
csendes tag

Szia. Ez egy 50 ezer forintos GTX660-as grafikus kari. Már korábban is panaszkodtam a kisker hanyagságáról, de mivel most mobilról írok, perpill nem tudom előkaparni a hónapokkal korábbi hsz-eim. (Ha otthon leszek, végigpörgetek pár oldalt a topikban.)

(#11342) Superhun válasza autosportos (#11341) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Mi is megy a háttérben:

Kisker visszaküldte a videokártyát nagykernek -> nagyker vissza a külföldi gyártónak -> gyártó ül kicsit rajta, aztán bevizsgálja -> gyártó hibásnak ítéli és küldi vissza a nagykernek a csereterméket -> nagyker vissza a kiskernek -> kisker szól neked, hogy megjött.

WD merevlemezzel volt hasonló tapasztalatom, akkor 2,5 hónap alatt futott le a fenti játék. Pont az árvizek idején volt ezért türelmesen vártam. Akkor nem is tehettem volna mást, mert a pénzvisszafizetéssel rácsesztem volna, a vinyóárak 2x-3x-osra ugrottak.

Viszont felvetődik itt egy probléma: neked semmi közöd ahhoz, hogy a kisker hogy tesz eleget a jótállási kötelezettségének, csak az eredmény a lényeg. Normálisabb boltok ilyenkor saját erőből cserélik neked a terméket és bevárják a csereterméket a nagykertől. Ez függ ugye attól is, hogy forgalmazzák-e még a típust és ha igen, felment-e az ára. Ha már nem forgalmazzák, akkor csak a pénzvisszafizetés követelése maradt mint egyetlen opció, ha most szeretnéd lerendezni az ügyet.

(#11343) epigramma


epigramma
tag

Üdv!

Nos, egy olyan problémám lenne, hogy van egy Lumia 800-am, ami Telekomnál van, és hát 5 nap múlva jár le a garancia (szerencsére), ugyanis a mai napon azt vettem észre, hogy nem tudok hívást indítani. Körbepörögtem egy csomó fórumot, majd kipróbáltam az ott ajánlott beállításokat, de semmi..

Még szombaton bevittem egy tpontba, hogy gondom van a telfonnal (akkor még csak a közelségérzékelő volt problémás), akkor azt mondta a hölgy, hogy kb. 1 hét míg szervízben lesz (na mondom persze), de csak szerdán tudják elvinni oda.. Jó... Kérdeztem tőle, hogyha a szervíz után is fennáll a probléma, akkor mi a helyzet? Erre burkoltan közli velem, hogy akkor beszoptam, perkálni kell érte... Namármos', olvastam a Fogyasztóvédelem honlapján, hogyha garanciában cserélnek alkatrészt, akkor a garancia újból él (ha jól értelmeztem). Ha jól értelmeztem, de lesznek olyan "kedvesek" és mondjuk csak a szoftvert babrálják meg rajta a "szakemberek", és a probléma továbbra is fennállna, akkor indokolt lenne egy levél a feljebb említett szervezethez?

Válaszotokat előre is köszönöm! :R

epigramma: "Irodalmi műfaj. Rövid, tömör, csattanós költemény."

(#11344) asdf_ válasza epigramma (#11343) üzenetére


asdf_
veterán

A jotallas idotartama meghosszabbodik azzal az idovel, amig szervizben van a keszulek (mar amennyiben epp most lesz egy eves a telefon, ha a masodik ev jarna le, az teljesen masik tortenet, ott valoszinu tenyleg buko a dolog). Emiatt esetlegesen kulonosen figyelj oda, hogy atvetelkor a jotallasi jegyen ez helyesen legyen felvezetve, hogy mikor adtad le, mikor vetted at, a munkalaprol ami nalad van pedig meg most csinalj egy masolatot.

[ Szerkesztve ]

(#11345) LógaGéza válasza epigramma (#11343) üzenetére


LógaGéza
addikt

Azért várd meg, hogy mi lesz, mert én se tudok hívást indítani a telefonomról, sőt a környékemen mindenkinek meghalt a T...

Ha ez csak véletlen egybeesés, akkor bocsánat :B

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#11346) epigramma válasza LógaGéza (#11345) üzenetére


epigramma
tag

Igen, ez megvan, de előfordul csak úgy "instant" is a dolog, bár akkor mintha ledobna a hálózatról...

epigramma: "Irodalmi műfaj. Rövid, tömör, csattanós költemény."

(#11347) s3toraph válasza asdf_ (#11344) üzenetére


s3toraph
senior tag

"mar amennyiben epp most lesz egy eves a telefon"
Ez komoly? Akkor, ha van egy TV-m, egy laptopom, stb., aminek 2 vagy 3 év garanciája van, csak akkor hosszabodik meg a garancia ideje azzal az idővel amit a szervizben tölt a készülék, ha a szervizelés az első évben történik? :Y Mert akkor ha jól értem, hasonló esetben, pl. 2 év gari lejárta előtt mondjuk 1 héttel beviszek egy telefont, szervizben tölt pl. 6 napot, és mondjuk nem cserélnek semmit egyértelmű hardveres hibánál, csak szoftvert frissítenek, 2 nap múlva megint előjön a hiba, én meg megszívtam mert már lejárt a gari, 1 napja... ilyen előfordulhat?

[ Szerkesztve ]

Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

(#11348) laszlohu


laszlohu
addikt

Üdv

A napokban osztották szét a kék, szelektív kukákat vidéken,
és elég furcsának tartottam, a Rekultív kft- nél, de lehet, hogy más cégeknél is,
csak magánszemély kapott kék kukát,

pl. a cégek nem kaptak,
pl. BT ( Betéti Társaságok )-k, stb.,

Utóirat : a kukadíjat ők is fizetik ám.

(#11349) axioma válasza s3toraph (#11347) üzenetére


axioma
veterán

Abban az ertelemben komoly, hogy a magyar jogszabalyok, igy a szervizben toltott idovel hosszabbodas az 1 ev kotelezore vonatkozik. A masodik evet tetszoleges feltetelekkel adhatja, az szabadon valaszthato, neked is abban a mertekben kell figyelembe venned.
Mas kerdes, hogy ezt mar vasarlaskor a tudomasodra kell hozzak (de nyilvan igyekeznek az alairt papirhalom valamelyikenek aprobetujeben elrejteni).

laszlohu: arra gyanakodnek, hogy ez valami allami tamogatas a lakossag raszoktatasara, nem pedig a kukadijbol finanszirozott akcio - de miert nem kerdezed meg toluk?

[ Szerkesztve ]

(#11350) asdf_ válasza s3toraph (#11347) üzenetére


asdf_
veterán

Amit irtam, azt a telefonodra vonatkoztatva irtam. Jogszabaly szerint 1 ev kotelezo jotallas az, ami jar. Mivel a husegszerzodesek 2 evre szoktak szolni, emiatt a szolgaltato az altala ertekesitett telefonokra_onkent_ tovabbi egy ev _korlatozott_ jotallast szokott vallalni (ennek leirasa es feltetelei megtalalhatoak a szolgaltato jotallasi jegyen), egy mondatban kifejezve a masodik evre szolo vallalas annyit szokott jelenteni, hogy a masodik evben ingyen javitanak (es semmi tobbet, nem hosszabbodik meg, nem indul ujra, nem kell ket het alatt kesz lenni vele, ha cserelik netalan, akkor nem kell ugyanolyanra cserelni es hasonlok es mindezek csak a telefonra vonatkoznak, toltore, akksira, kabelre mar nem, azoknak ha lejart az egy ev torveny altal eloirt, azoknak azutan reszeltek).
Altalanossagban: mivel tartos fogyasztasi cikkekre torvenyileg csak egy ev kotelezo jotallas jar, a tovabbi 1-2 ev(ek)re mindig az ervenyes, amit az onkent vallalo feltetelkent vallal es leir (ertelemszeruen ez azonban a szavatossagi jogokat negativan nem erintheti).

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.