Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11551) BE4GLE válasza Blue Eagle (#11550) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Gyakran linkeljük ezt az oldalt, mert itt elég jól össze van foglalva:
www.nfh.hu

Sajnos csak az van előírva, hogy "törekedniük kell" a 15 napon belüli ügyintézésre. Ha valóban egy alkatrész beszerzése van folyamatban, akkor nem tudsz mit tenni, várni kell.

Redmi Note 9 Pro

(#11552) Blue Eagle válasza BE4GLE (#11551) üzenetére


Blue Eagle
őstag

Akkor ez van! Várunk, mint jó gyerekek... Kössz!

Amúgy ezt találtam. Ugyanis Lenovoról van szó.

[ Szerkesztve ]

(#11553) 313313


313313
addikt

Ehhez kinek mi a hozzáfűzni valója?:

Ma voltam bíróságon, ahol is a következő dolog történt:
Használt készülék meghibásodott, készüléket le adták javításra, javítás után aznap visszahozták, hogy ugyan olyan szar (elmondás szerint bontja a hívást, nem elérhető az illető, tehát helybe nem tudod ellenőrizni), kérte vissza a pénzt (kisebbségi) Mivel nem kapta vissza, elkezdett kiabálni, majd megjelent a társa, akivel pult mögül ki akarták szedni az eladókat (egyik én voltam) köpködtek, többször elkapták a nyakamat, közbe fenyegetőztek nem gyengén. 15 percig tartott a "műsor" közbe valaki kihívta a rend éber őreit. Végén pénzt visszakapták. (utólag kiderült, 1 napos használat mellett telefonnak semmi baja, illetve aki utána megvette, probléma nélkül használta...)
Mivel lehetett már pár dolog az emberkék rovásán kb 1 hét múlva rendőrök jöttek, hogy be kéne fáradni vallomást tenni (nem történt feljelentés, rendőrség tán hivatalból indított nyomozást), bekérték a kamera felvételeket, amit igazságügyi szakértő kielemezve megállapította, hogy ez önbíráskodás volt, emiatt vádemeléssel bírósági ügy.
Ma tárgyaláson 2 dologba próbáltak kapaszkodni:
1. Nem kapták meg a főnök privát számát.
2. Joguk volt a pénzt visszakérni.
A bíró is nekem esett, hogy ez sajnos be vett gyakorlat, hogy nem adják ki az ilyen üzletek a főnök magán számát. Kérdem én, milyen jogon adjam meg bárki magán/privát számát? Ott az üzleti, keresse azon...
Másrészről a bíró sérelmezte, hogy hogy nem adtam vissza egyből az teljes vételárat, rávilágított, hogy nem vagyok tisztában a PTK adott pontjaival. Végén engem vádolnak meg kisebbségi jogainak korlátozásáért....
Érdekes volt, ennyit a Magyar jogrendről és igazság szolgáltatásról.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#11554) ANDROID??? válasza ANDROID??? (#11538) üzenetére


ANDROID???
addikt

Köszi az Asrok alaplapra vonatkozó válaszokat :C :R :O

(#11555) Apollo17hu válasza 313313 (#11553) üzenetére


Apollo17hu
őstag

Akkor most miről szólt a tárgyalás? Őket jelentették fel vagy ők jelentettek fel titeket? Előbbi esetben szerintem semmi köze a témához, hogy visszakapták-e azonnal a pénzüket vagy sem.

(#11556) bullseye válasza ANDROID??? (#11554) üzenetére


bullseye
addikt

Köszi a passzív-agresszív beírást!

Nyilván mind tisztában vagyunk vele, százalékosan milyen esélye van egy fizikai hibás alaplap gariztatásának szoftverhiba miatt, egy random cégnél, de acidos avatároknak nem szeretjük elmondani.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#11557) LógaGéza válasza RootRulez (#11546) üzenetére


LógaGéza
addikt

Nem tudom milyen cég/szervíz, de én a T-nél jártam úgy egy készülékkel, hogy háromszor visszavittem a készüléket, ugyanazzal a hibával, majd kaptam egy újat - vagyis kaptam volna, de mivel már nem volt nekik olyan, ezért a vásárlási értékéhez hasonlót választottam.

ANDROID???

Ha jól tudom, ha a két hibának nincs köze egymáshoz, akkor külön kezelik. A leszorítónak nincs köze a BIOShoz, és az utóbbi a probléma, akkor azt megjavítják.
De lehet ezt is szervíze válogatja, írj nekik egy e-mailt.

[ Szerkesztve ]

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#11558) ANDROID??? válasza bullseye (#11556) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nincs mit :K Tudod, ha a hozzászólásom után volt több hozzászólás is, lehet kérdésessé vált számomra talűn le sem sz@rjátok a hozzászólásomat ;]
Kérlek világosíts fel: "de acidos avatároknak nem szeretjük elmondani" miért nem?
Nagyon köszönöm :K

LógaGéza:
Köszönöm a választ, bízom benne használhatóvá teszik. :)
Mivel a leszorítót egy szerelőnek sikerült levennie a helyéről (lehet kicsit sietett), így csak bízom benne, hogy megoldódik a probléma.

[ Szerkesztve ]

(#11559) 313313 válasza Apollo17hu (#11555) üzenetére


313313
addikt

A tárgyalás arról szólt, hogy önbíráskodás történt és ennek hatására kapták vissza a pénzt.
Másrészről felmerült a bíró részéről, hogy nekik joguk van/volt garancia idő alatt azonnal visszakapni a pénzüket, amit én nem tettem meg... Ez meg itt már garanciális rész....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#11560) Superhun válasza 313313 (#11559) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Javítás -> csere -> pénz vissza. Nagyjából ez van a polgári törvénykönyvben. Én nem tudom miből gondolta a bíró, hogy bárki azonnal visszakaphatja a pénzét, ha neki éppen úgy tetszik. Ez nyilván nem így működik. És mi ez a kisebbségi jog sértés? Hogy a francba jött ez oda? :F Furcsa dolgok történnek ebben az országban...

(#11561) bullseye válasza Superhun (#11560) üzenetére


bullseye
addikt

Az gondolom irónia volt a részéről, mert ha kisebbségi is van a kérdésben, akkor kihagyhatatlan poén, hogy a törvény direkt elnyom minket, mert titokban ők írják. Ja nem, az másik kisebbség, bocsi...

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#11562) 313313 válasza Superhun (#11560) üzenetére


313313
addikt

"Végén engem vádolnak meg kisebbségi jogainak korlátozásáért...." ez csak feltételezés, de a bíróság (bíró és a védő ügyvéd ) hozzáállásából én már nem lepődnék meg semmin... Ha nincs a 15 perces 4 kamerás felvétel, akkor még 2-2 tanú vallomása áll egymással szemben, ami felvethette volna a rágalmazást is, illetve ha nem hívom fel a dühöngők figyelmét a kamerára, abba is belekötnek. Tábla több helyen kint van, hogy kamerával megfigyelt helység/üzlet...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#11563) Turbolada II válasza 313313 (#11562) üzenetére


Turbolada II
őstag

Ez a bíró a jogászok szégyene. Az önbíráskodás tényállása megvalósult hiszen jogosnak vélt igényéhez erőszakot és fenyegetést is alkalmaztak. Nehogy már a polgári jog részen akadjon ki a bíró, amikor büntetőeljárásról van szó. Az is VICC, hogy a bíró NEM ISMERI a szavatossági igények kielégítési sorrendjét.

*Ezen a fórumon az árleszállítást szinte mindig kihagyják. (Mondjuk ez nagyon ritka)

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#11564) 313313 válasza Turbolada II (#11563) üzenetére


313313
addikt

Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a készüléknek semmi baja nem volt....

Szerk: Amúgy a bíró nő volt..

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#11565) Apollo17hu válasza 313313 (#11564) üzenetére


Apollo17hu
őstag

Nekem ez a sztori nagyon sántít. Főleg úgy, hogy előítéleteid vannak a cigányokkal és a nőkkel szemben.

(#11566) 313313 válasza Apollo17hu (#11565) üzenetére


313313
addikt

Melyik fele sántít a dolognak?
Nincsenek előítéleteim, de ajánlom élj hát hasonló dolgot aztán kíváncsian várom a véleményed...

[ Szerkesztve ]

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#11567) Turbolada II válasza Apollo17hu (#11565) üzenetére


Turbolada II
őstag

Nem tudom hol laksz, de ha nem Kelet-Magyarországon, akkor költözz ide 1-2 hónapra és megtapasztalod hogy az előítélet az emberi természetből adódó védekezési mechanizmus. :)

Sajnos nincs visszatartó ereje a büntetéseknek, mert óriási következetlenség jellemzi őket. Lásd: netes csalók 120 bcs. halmazatban.

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#11568) ANDROID??? válasza Turbolada II (#11567) üzenetére


ANDROID???
addikt

Nézd meg a híradót, hogy kinek csinálták meg a háztetőt, gyorsan ingyen....

(#11569) Turbolada II válasza ANDROID??? (#11568) üzenetére


Turbolada II
őstag

Nem láttam, de világosíts fel. :)

"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.

(#11570) ANDROID??? válasza Turbolada II (#11569) üzenetére


ANDROID???
addikt

Egy településen az időjárás lekapta a cserepeket a tetőkről talán az összes házról, aztán valamelyik szeretetszolgálat gyorsan megjavította a tetőket... (ezt nyomták a híradóban)

(#11571) Apollo17hu válasza Turbolada II (#11567) üzenetére


Apollo17hu
őstag

Értem. És Kelet-Magyarországon a nők is olyanok? Vagy csak általában a bírónők?

(#11572) 313313 válasza Apollo17hu (#11571) üzenetére


313313
addikt

Most nem feltétlen kell belekötni abba, hogy megjegyeztem bíró nő volt....

Egyébként az én tapasztalatom az, adott szituációban a női rendőr/bíró/illetékes/főnök másképpen viszonyúl meg, mintha férfi lenne.

Ettől függetlenűl nem nézem le a nőket, én is együtt élek eggyel, akit eljegyeztem. Ha arról van szó ugyan úgy kiveszem a részem a házimunkába (főzök, mosok, takarítok, mosogatol....)

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#11573) Apollo17hu válasza 313313 (#11572) üzenetére


Apollo17hu
őstag

Ok, nem akarok vitatkozni, de nekem szúrta a szemem, hogy direkt odaírtad, hogy kisebbségi és hogy nő, amikor ez a két tény irreleváns.

(#11574) muveszur válasza Superhun (#11495) üzenetére


muveszur
addikt

Szia!

Van fejlemény az ügyben, hát megírom.
Most 2014.05.13-án meguntam a dolgot, írtam egy picit a vásárlók könyvébe, igazából írtam volna többet is, de betelt.
Tegnap 2014.05.13-án visszakaptam a cipőt, és a független szakértői véleményt is, melyben azt állapították meg, hogy az igényem nem megalapozott.
Indoklásként pedig azt írták, hogy a varrás hibás volt, de ez kijavításra került. Szeretném itt is megjegyezni, hogy mikor elküldtük a független szakértőnek a cipőt, mellékeltem hozzá egy levelet, melyben különösen kértem, hogy ne a varrást vizsgálják, hanem a ragasztást. Mivel az Office Shoes "szervize" sem tudta megkülönböztetni a két fogalmat, gondoltam levélben is leírom.
Emiatt óriási csalódás az, hogy egy függetlennek nevezett szakértő sem képes a két dolgot megkülönböztetni egymástól. Ha pesti lennék, személyesen megkeresném a szakértőt. "Szakértő".

Holnap megteszem a bejelentésemet a fogyasztóvédelemnél.

(#11575) Attix82 válasza muveszur (#11574) üzenetére


Attix82
őstag

Amíg Te magad nem szakértőzöd meg a saját költségedre, és bizonyítod be, hogy tévednek addig semmi se fog történni, csak az idődet pocsékolod.

(#11576) muveszur válasza Attix82 (#11575) üzenetére


muveszur
addikt

Ennyit akkor a függetlenségről. :(((

(#11577) ZeN973


ZeN973
tag

Sziasztok,
Egy 3 hetes samsung ultrabooknak nincsenek meg a papírjai.
Lehet ezt valahogyan pótolni?
Esetleg serial alapján?

"to punish and enslave"

(#11578) Superhun válasza ZeN973 (#11577) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A boltot kell erről megkérdezni, ahol vásárolva volt. Egyébként ha nemet mondanak, akkor azt jogosan teszik.

(#11579) Biznisz Elek válasza ZeN973 (#11577) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ha hivatalos forrásból van akkor a samsung ügyfélszolgálat szívesen segít. Telefonnál nekem így volt.

Üdv

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#11580) ZeN973


ZeN973
tag

Köszi , megpróbálom az ügyfélszolgálatot!
:R

"to punish and enslave"

(#11581) wolfman


wolfman
veterán

05.12.-én írtam ide mp3 lejátszó garanciáztatás ügyben, azóta is várom a PCLand-et, hogy küldjék. Tegnap hívtam őket, azt mondják, hogy a rendszerükben az szerepel, hogy a Sandisk szervize elküldte a részükre és úton van. Na most, a cég pesti, a Hama Ker. Kft. is (Sandisk forgalmazó). Mennyi időbe telik egy ku..a csomagot eljuttatni városon belül A-ból B-be? Nem hiszem el, hogy 2 hét. :O
Ha a héten nem kapom kézhez, nagyom mérges leszek rájuk, mert lassan két hónapja ülnek azon a szaros lejátszón! Biztos vagyok benne hogy már unják, hogy 3 naponta telefonálok rájuk, de ha nem csinálnak semmit, akkor ez a legkevesebb, hogy telefonálok rendszeresen.

[ Szerkesztve ]

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#11582) ANDROID??? válasza wolfman (#11581) üzenetére


ANDROID???
addikt

Azért 2 hónapot jól bírod, keresd meg őket személyesen és említsd meg, hogy el fogsz menni a fogyasztóvédelemhez. Vagy adjanak másikat, vagy adják vissza a pénzt.

(#11583) Attix82 válasza wolfman (#11581) üzenetére


Attix82
őstag

Épp erről jutott eszembe, hogy egy Márkás laptop ( direkt nem írom a nevét) ha valami garanciális gond van, akkor kb 15 munkanap mire végeznek a javítással..

Ismerősnek már nem votl garanciás a laptop, megmondta a hivatalos szerviz (ahova a garisok is mennek) , hogy X összegbe tudják megcsinálni. Rendben elküldte a laptopot, rá 3 munkanapra már kész is volt.

Azért érzitek a hozzáállását a szerviznek :D

(#11584) wolfman válasza ANDROID??? (#11582) üzenetére


wolfman
veterán

Budapesten vannak én meg Gyulán. Ha fent laknék Budapestországban, akkor már régen ott kávézgatnék minden nyitáskor, délben és délután csak azért is, hogy jól lássanak.

Attix82: Ez is az általam említett üzletnél volt?

[ Szerkesztve ]

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#11585) ANDROID??? válasza wolfman (#11584) üzenetére


ANDROID???
addikt

Pfff, akkor azt még meg lehet próbálni, hogy a következő telefonnál megkérdezni, hogy vajon az ilyen esetekhez mit szól a fogy.véd.?

(#11586) wolfman válasza ANDROID??? (#11585) üzenetére


wolfman
veterán

Régebben volt dolgom egy céggel, fogyasztóvédelmet felhívtuk, akkor ők előbb mindenképpen ajánlottak valami Békéltető testületet, hogy ha ők nem tudnak segíteni, akkor ezután a fogy.védelem jogilag jár el és kutakodni kezdenek, szóval még a fogyasztó védelem előtt is van 2 +kör játszma.
UPDATE:
Tegnap előtt felhívtam őket ugye és akkor azt mondták, hogy úton van a termék a boltjukba, ezt jelezte feléjük a szerviz (ami felteszem a Hama Magyarország kft.). Erre tegnap felhívnak, hogy sajnos nem tudnak olyan készüléket adni amit vettem, visszaadják a pénzt. Ok, hogy visszautalják, rendben, tiszta, de akkor az a duma, hogy úton van, mi volt??? Gyors kitaláltak valamit, hogy hagyjam békén őket zárás előtt fél órával!?

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#11587) ANDROID??? válasza wolfman (#11586) üzenetére


ANDROID???
addikt

Tudom, nekem is volt már közöm a Békéltetőhöz...
Egyébként, az pont egy mellébeszélés volt a részükről, ahogy mondod..

(#11588) Apollo17hu válasza wolfman (#11586) üzenetére


Apollo17hu
őstag

Csak tipp, de az nem lehet, hogy tényleg úton volt a termék a boltjukba, és csak a megérkezéskor derült ki, hogy nem volt javítható?

(#11589) OverKiller


OverKiller
tag

Sziasztok!

7 hónapja vettem egy Razer Tiamat 2.2 fejhallgatót iPon-ban, ami kontakthibás lett, visszavittem a szervízbe, felvették szerelésre, most tartunk a 12. munkanapnál, írtam nekik, hogy mi a helyzet, és azt írták, hogy "A termék jelenleg bevizsgálás alatt van".
Ha 12 munkanap alatt nem voltak képesek eljutni odáig, hogy bedugják és megmozgassák a kábelt és meghallják hogy nem szól a fél fejhallgató, akkor feltételezem eltart még pár hétig mire pár buksivakarás után hozzá is kezdenek.
A kérdésem az volna, hogy törvény szerint mennyi idejük van a javításra? Illetőleg mennyi idő után kérvényezhetem (a törvényre hivatkozva) hogy adjanak egy új terméket? És ha adnak, akkor az új termék garanciája hogy alakul? (Régi él tovább, meghosszabbítják, vagy újraindul?)

(#11590) HopeckoR válasza OverKiller (#11589) üzenetére


HopeckoR
aktív tag

Én is az Iponnal szívok éppen. Az ottani gariztatás eléggé macerás...
Én egy Videókarit adtam be 04.30.-án holnap már a 15 munkanap is lefog telni. Írtam ma nekik hogy mizu holnap tűkön ülve fogom várni a választ..
Amúgy ha új terméket kapsz akkor újraindul a gari.

(#11591) asdf_ válasza OverKiller (#11589) üzenetére


asdf_
veterán

"A termék jelenleg bevizsgálás alatt van".

No de ki altal? Nyilvan nem altaluk. Atvettek, megneztek, visszatoltak a nagykerbe, ha ott ramondjak az ament, akkor majd a nagyker kicsereli az iponnak, ok elmennek erte, es majd akkor kapod vissza. Barmilyen meglepo, ez nem ugy mukodik, hogy ha ok megallapitottak, hogy valoban hibas, akkor maris rohannak venni egy vadonatujat neked (koltoi kerdes: a majd kesobb a nagykertol kapott cseredarabbal, plane ha nem is cseret, hanem javitottat kapnak vissza, azzal mit csinalnanak? No, ezert nincs azonnali csere kb. sehol).
Csere eseten mivel a fulhallgatok -hulye torvenyalkotok, meg veletlen sem ful- es fejhallgatokat irtak a torveny szovegebe- 10e ft vasarlasi osszeg felett a kotelezo jotallas ala tartoznak, ujraindul a garid.
12 munkanappal meg epphogy csak tulleptek a torekedni kell a 15 napra dolgot, szoval itt jogilag meg marhara nem tudsz csinalni szerintem semmit (plane ha egy fules a termek, aminek hianya nelkul azert boven tul lehet elni, nem egy mosogep az, vagy egy huto...).

@Hopeckor "Amúgy ha új terméket kapsz akkor újraindul a gari."
Ez igy azert igy altalanossagban nem igaz, ha benne van a mellekletben es ha 10e ft feletti, csak akkor (csak azert korrekturazom, mert az ilyenekbol szoktak szuletni a habzoszaju vevok, hogy deenaztolvastamazinternetenhogyhakicserelikakkorujradinulagari ;) ).

[ Szerkesztve ]

(#11592) HopeckoR válasza asdf_ (#11591) üzenetére


HopeckoR
aktív tag

Oh bocsika ezt nem tudtam :( Ebből is látszik a tapasztalatlanságom, hogy eddig csak 1 terméket kellett visszavinnem gariba amit cseréltek is de annak az ára 30-40e körül volt :R

Lényeg a lényeg, az Iponban nem sietik el a garit... :W

(#11593) OverKiller válasza asdf_ (#11591) üzenetére


OverKiller
tag

Köszönöm részletes válaszodat, viszont regálva arra, hogy "fules a termek, aminek hianya nelkul azert boven tul lehet elni": Igen, lehet élni, nem ezen van a hangsúly, hanem az, hogy kifizettem a termékért 27.000Ft-ot, ami lehet sokaknak nem nagy összeg, viszont ha újra meg kellene vennem, akkor nem tudnám megtenni, és pontosan azért vettem "márkás" drágább kategóriás fejhallgatót, hogy ne fél évente kelljen eldobálni mint az egyszerhasználatos borotvát.. Aztán ha bedöglik utána még ne Én legyek már megszo*atva, mert hát ugye sajnos nagy általánossgában elmondható (tisztelet a kivételnek) hogy mindenhol csak addig vásárló a vásárló amíg a pénzét költi, utána meg menj oda ahova akarsz.. :(((

(#11594) asdf_ válasza OverKiller (#11593) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem felreerted. Senki nem mondta, hogy ujra meg kell venned. Es tomindegy, mennyiert vetted, a termeknek jogaban all elromlania. Hibatlan termeles nincs -illetve ha nagyon kell, akkor van, de akkor nem 27 ropi lenne a fulesed hanem mondjuk 90-. Es nem, nem vagy megszopatva. A jog azt irja elo, hogy torekedni kell, hogy 15 napon belul megoldodjon a jotallasos problema, a ptk meg azt, hogy a fogyaszto jelentos erdekserelme nelkul (erre celoztam, hogy hello, ez nem mosogep). Nalad 12 munkanapnal tartanak (=ket het + 2 nap=16 naptari nap, tehat eddig egyetlen kokemeny nappal vannak tul a gumiszabalyos 15 napon, ergo egy szoval sem beszelhetunk a fogyasztoi jogok ket labbal valo tiprasarol, meg csak a lec sem rezeg, ahhoz meg kell par nap.
Tessek tudomasul venni, hogy ha valami garis cucc megdoglik, akkor -bizonyos kiveteles esetektol eltekintve- az elso ket hetben szava nem lehet a vevonek, hogy meg meg nem javitottak meg/csereltek ki a keszuleket.

(#11595) HopeckoR válasza asdf_ (#11594) üzenetére


HopeckoR
aktív tag

És 3 hét után (22 nap már) :F

(#11596) asdf_ válasza HopeckoR (#11595) üzenetére


asdf_
veterán

Ott mar az a kerdes, hogy mikor vasarlasu a kartya. Videokartyakat jellemzoen 2 meg 3 ev garival szoktak eladni a boltok, es veletlenul megfeledkeznek arrol tajekoztatni a vevot, hogy ez valojaban 1 ev magyar jogszabaly altal eloirt jotallast es tovabbi 1 vagy 2 ev gyarto altal onkent vallalt korlatozott jotallast jelent. Ahol ebben a masodik korlatozott reszben korulbelol egyetlen konkretum (=vallalas) van, hogy vagy kijavitjak a kartyat, vagy kicserelik (valamire!, nem feltetlen ugyanolyanra). Semmi tobb. Tehat hatarido sem ;) Tehat ha az elso even tul vagy mar, akkor valahol a kisker-nagyker-gyarto haromszogben van valahol a kartyad, egyszercsakmajd meglesz (normalisabb helyeken azert ilyenkor szerintem illenek egy 5e forintos eldobos videokartyat adni kolcsonbe, hogy valami kep azert kijojjon a gepbol, ha epp gamer az ugyfel, es jatszana, akkor meg igy jart). Persze errol, hogy felretajekoztattak azzal kapcsolatban, hogy a 2 vagy 3 ev gari valojaban mit is jelent, errol esetleg meg lehet emlekezni a vasarlok konyveben.
Ha meg az elso evben van a kartya, akkor 22 naptari nap eseten mar lassan el lehet kezdeni zizegni, csak hat ugye a torekedni kell gumiszabaly miatt kerdes mire mesz vele. Az a baj az ilyenekkel, hogy oke, mehetsz a bekelteto testulet ele, de ha ma beadod a papirt, mire abbol ules lesz, mar reg visszakaptad a kartyadat, tehat semmi ertelme. Azt persze itt is meg lehet csinalni, hogy ha mondjuk negyedik hetre jon vissz a kartya, az elso evben van, akkor datumokkal lejegyzed a vasarlok konyvebe, mi tortent, sajat peldanyod masolatat elkuldod a fogyvedoknek, aztan vagy csinalnak valamit, vagy nem. Neked persz ettol nem lesz jobb, de egy esetleges buntetes esetleg elveszi a kedvuket attol, hogy a kesobbiekben hasonloan intezzek a dolgokat.

[ Szerkesztve ]

(#11597) HopeckoR válasza asdf_ (#11596) üzenetére


HopeckoR
aktív tag

A kártya kb 2 hónapos, abból lassan 1 hónapot be van adva a szervizbe...
Írtam már nekik az ezzel foglalkozó fórumra de egyenlőre semmi reakció. Hamarosan megy egy e-mail is. Ha erre sem lesz akkor holnap szépen befáradok a kedves szervizesekhez.

(#11598) wolfman válasza Apollo17hu (#11588) üzenetére


wolfman
veterán

Ebben az esetben nagyon sz@r a kommunikáció a két cég között. A hama nem tájékoztatta őket, ők meg le se sz@rták mi van, csak ha ott van náluk akkor küldik tovább vagy vissza.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#11599) Apollo17hu válasza wolfman (#11598) üzenetére


Apollo17hu
őstag

Én úgy képzelem el, hogy minden nap továbbítanak többtucat terméket a szervizbe. Valószínűleg egy listán összeírják a termékek típusát, meg a vevő adatait (elektronikusan), a konkrét hiba leírását pedig külön-külön a termék csomagjára ragasztják. A listán online tudják követni, hogy a termék éppen hol tartózkodik, de az állapotát jelölő mező nincs kialakítva.

(#11600) HopeckoR válasza asdf_ (#11596) üzenetére


HopeckoR
aktív tag

E-mailemre is csak annyi volt a reakció, hogy:
"A termék jelenleg bevizsgálás alatt van a beszállítónál elérhető online rendszer szerint. Amennyiben hibásnak találják, javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni"

Szerintem ez azért már kezd nevetséges lenni. Annyit kértem az e-mailben hogy saccolják meg hogy kb mikorra várható belőle valami és akkor türelmesebben várakozom. Erre jött a szokásos sablonszöveg...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.