Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11851) asdf_ válasza Gery1987 (#11850) üzenetére


asdf_
veterán

Szamitogepalkatreszek es tartozekai 10e ft vasarlasi ertek felett tartoznak egy ev kotelezo jotallas ala, ha nincs jotallasi jegyed sem, akkor sima 6 honap szavatossag, magyaran ha tobb mint fel eve vetted es ok nem igertek egy ev garit, akkor buko (bar most latom, hogy meg forgalmazzak, es egy evet igertek, igy menj vissza siman blokkal).

(#11852) pinnacle válasza pinnacle (#11760) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Felhívott az üzletvezető, beszélt illetékessel, kivételesen visszaadják a pénzt. Mondta a Telenor tényleg nem csinál ilyet soha, szerinte azért mert nem a Telenor, hanem a Samsung jelzi az elállást a garanciajegyen, csereutalványon. A Telenor ASZ-ban már talált valaki leírást a jótállásról, garanciáról, nekem még nem sikerült. Eladó azt mondta, hogy nekik a belső szabályzásban van leírva, hogy pénzt nem fizetnek vissza. Lehet, hogy tényleg nem sűrűn van ilyen, mert sokáig tanakodtak, hogy mit írjanak, végül "Cseregarancia miatt készpénz visszafizetés" lett.

[ Szerkesztve ]

(#11853) HartgeH3-2.8


HartgeH3-2.8
addikt

Sziasztok!

Mi a teendőm ha a bolt egy olyan üzenetet küldözget nekem, hogy vegyem át a termékem amit korábban egy hiba miatt adtam be. Ugyan azt a terméket amiben már nem bízom hiszen hibát generált korábban.
Elküldték állítólag valahova (szerviz) ahol megnézték és indul vissza. Rá is kérdeztem mi indul vissza az általam leadott hibás termék? Nem hajlandóak egyértelmű választ adni, hogy mi volt a gond, javítottak e, mik a lehetőségeim, csak annyit menjek be a termékemért a boltba. Gondolom ugyan azért amit leadtam.

Mit lehet ilyenkor tenni?
(Edigital és egy logitech vez.nélküli termék)

Köszi az érdemi válaszokat.

Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

(#11854) Attix82 válasza HartgeH3-2.8 (#11853) üzenetére


Attix82
őstag

Nem értelek. Leadtad a terméket mert hibás volt, jelezték feléd hogy kész van és mehetsz érte.....mi ebben a probléma?

[ Szerkesztve ]

(#11855) bullseye válasza HartgeH3-2.8 (#11853) üzenetére


bullseye
addikt

Vedd át, ellenőrizd, hogy fel legyen írva mit találtak és hogyan javították, és ha megint hibás lesz, fordulj közvetlenül a Logitechhez. Nagyon jó ügyfélszolgálatuk van.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#11856) HartgeH3-2.8


HartgeH3-2.8
addikt

A probléma a következő. Lejárt a 30 nap és érdeklődtem mi a helyzet pontosan a termékkel. Elsőre azt a választ kapom az adott héten jön (de mi?!) levélben az info, hogy átvehetem. Természetesen az adott héten semmi nem történt, se levél, se telefon. Ismét rákérdeztem, és sikerült kideríteni, hogy (várják a terméket a boltba), később hogy az meg is érkezett (mégis mi?!). Ismét rákérdeztem, Milyen terméket? Csere terméket, javított terméket, milyen terméket könyörgöm. Nagyon nem mindegy szerintem ez a része..

Ma ismét rákérdeztem pontosan tájékoztassanak mi történt, sikerült e javítani, mi volt a hibája avagy nem találtak hibát és küldik vissza ahogy van.

Semmiről nem hajlandóak pontos választ adni, pedig harmadszorra kérdeztem rá.
Menjek be a termékért, menjek be a termékért. Most ismételten sokadszorra rákérdeztem mi a helyzet az adott termékkel mert ha ugyan azt küldték vissza, nem veszem át. A vásárlók könyvébe viszont boldogan fogok bejegyzést tenni.

Kicsit idegesítőek.

[ Szerkesztve ]

Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

(#11857) Attix82 válasza HartgeH3-2.8 (#11856) üzenetére


Attix82
őstag

Nem választhatsz mi legyen....javítás, csere, pénz vissza ( jótállás keretén belül).

Vagyis be kell menned és át kell venned.

(#11858) pinnacle válasza HartgeH3-2.8 (#11856) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Érdemes az NFH alkalmazást letölteni, összegyűjtötték a legfontosabb információkat.

5. § A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
7. § (2) A javítószolgálat a kijavítást az 5. §-ban előírtak betartásával köteles elvégezni.

Nem tudom, hogy régebben is benne volt-e a "legfeljebb", de szerintem ez azt jelenti, hogy nem lehet bármeddig, 30 napig elhúzni.
Neked mennyi idő alatt javították meg?

[ Szerkesztve ]

(#11859) Attix82 válasza pinnacle (#11858) üzenetére


Attix82
őstag

Az azt jelenti ha 15 napon belül ha nem törekszik a szervizbe juttatásra, akkor kérhető a pénz vissza.

"törekednie kell"

Vagyis semmi se változott.

(#11860) pinnacle válasza Attix82 (#11859) üzenetére


pinnacle
nagyúr

legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Nem a szervizbe kell juttatni 15 nap alatt, hanem meg kell javítani, kicserélni ennyi idő alatt. Egyébként régebben is benne volt a "legfeljebb"? Ha nem akkor gondolom ezért tették be.

Ez vonatkozik a szervizre.
7. § (2) A javítószolgálat a kijavítást az 5. §-ban előírtak betartásával köteles elvégezni.

[ Szerkesztve ]

(#11861) Attix82 válasza pinnacle (#11860) üzenetére


Attix82
őstag

Hidd el én beszéltem velük....az a 15 nap nem lehet betartani ezt ők is tudják és mindenki. Ezt el is felejtheted.

(#11862) pinnacle válasza Attix82 (#11861) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Ha ez van a törvényben, akkor lehet rá hivatkozni. Te sem emlékszel rá, hogy régebben is benne-e volt-e a "legfeljebb"?

(#11863) Attix82 válasza pinnacle (#11862) üzenetére


Attix82
őstag

Azt lényegtelen. " A vállalkozásnak törekednie kell arra," Törekedni szó ott van ugyan úgy.....vagyis a legfeljebb elveszti mivoltát.

(#11864) pinnacle válasza Attix82 (#11863) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Szerinted mit jelen a legfeljebb? Akkor minek rakták bele, ha semmit sem változtat?
Pont erről szól a korábban linkelt NFH hivatkozás. Ki is van emelve.

[ Szerkesztve ]

(#11865) Attix82 válasza pinnacle (#11864) üzenetére


Attix82
őstag

Irányadó, de csak törekvés....semmi se változott.

(#11866) pinnacle válasza Attix82 (#11865) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Most már értem, miért nem akarod elfogadni. Ti is ezt mondjátok az ügyfeleknek.
" Ügyintézés ideje: törekszünk a 15 napra." A "legfeljebb" miért maradt ki?

[ Szerkesztve ]

(#11867) asdf_ válasza pinnacle (#11866) üzenetére


asdf_
veterán

Most a torekedsz a 15 napra, vagy a torekedsz a maximum 15 napra az nem tok mindegy? A torekedes miatt mar eleve gumiszabaly, ugyhogy tokmindegy mit irnak a szo moge a mondatban.

(#11868) DeltaPower


DeltaPower
őstag

A "legfeljebb 15 napon belül" szerintem nyelvtanilag hibás, "legfeljebb 15 nap alatt" vagy "15 napon belül" volna helyes.

"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser

(#11869) pinnacle válasza asdf_ (#11867) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Ezért lenne jó tudni, hogy a legfeljebb idáig is benne volt-e. Ha nem, akkor biztos azért rakták bele, hogy ne lehessen bármeddig elhúzni.
A szerviznél ráadásul köteles szerepel.
7. § (2) A javítószolgálat a kijavítást az 5. §-ban előírtak betartásával köteles elvégezni.
Szerinted ez nem azt jelenti, hogy köteles 15 napon belül megjavítani, hanem azt, hogy bármeddig elhúzhatja?

DeltaPower A belül miért nem jó? Nem azt jelenti, hogy nem lehet több, maximum 15 napnál?

[ Szerkesztve ]

(#11870) bullseye


bullseye
addikt

A szövegben annyi változott, hogy forgalmazó helyett vállalkozást köteleznek arra, hogy legfeljebb 15 napon belül igyekezzen elvégezni. Aztán ha nem megy, nem megy.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#11871) Mclovin


Mclovin
senior tag

Amit éppen tárgyaltok az érinti a korábbi hsz-m (igaz nem elektronikai cikk). Szóval legfeljebb 15 nap alatt törekednie kell javításra és cserére. Nos az én cipőm 24 napja van náluk és semmi hír róla... Ha jól olvastam a nfh.hu-n akkor a javítás és a csere között nincsen rangsor, tehát akkor a fogyasztó dönti el, hogy mit szeretne kérni? Mert ez esetben a cserét már tudták volna biztosítani. Faramuci helyzet. Valaki tudna tanácsot adni? Köszönöm! :R

(#11872) HartgeH3-2.8 válasza pinnacle (#11858) üzenetére


HartgeH3-2.8
addikt

30 napig se kép se hang. Nem is kerestem őket mert úgy tudom a 15nap nincs már a minimum a 30.

Kaptam választ (sms-t is) és abban a kijavított termék szerepel. Ha nem lesz hozzá hivatalos szervizlap, hogy pontosan mit csináltak vele akkor nem veszem át. Biztosan szeretik a fogy.védelmi felügyelőséget, ha szarakodnak. Oké tudom végzik a dolgukat , azt is tudom nem rajtuk múlik. Egyértelműen hibás a készülék egy wiress logi billentyűzet néha eldobja a jelet 1 méterről!! Mellesleg 5+2 év garanciás a készülék.
(Akkor még annyit adott a Logi)

Srác a boltban azt mondta ez egyértelmű kuka és ilyet nem javítanak. Aha tényleg..

Értem én csak akkor hülyének ne nézzenek.

Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM

(#11873) pinnacle válasza Mclovin (#11871) üzenetére


pinnacle
nagyúr

polarmaci, HartgeH3-2.8 hívjátok fel az NFH-t, legalább kiderül mit jelent a legfeljebb 15 napon belül. :)

A NFH-tol is megkaptam a választ. Továbbra is az a gond, hogy ők pénzt nem tudnak visszaszerezni, viszont a végén említett fizetési meghagyásra nem is gondoltam. Még nem olvastam át, de ha jól emlékszem, ha nem szólnak ellene semmit, nyert ügy. Sokan megszívták, ha kidobták a kukába.

A szavatossági jogait illetően nyújtott megtévesztő tájékoztatás miatt valóban bejelentéssel élhet az illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőség előtt, illetve álláspontunk szerint amiatt is, mivel a vásárlók könyvi bejegyzésére nem érdemi választ adott az üzlet.
Felhívjuk ugyanakkor a figyelmét arra, hogy a felügyelőségnek nincs lehetősége kötelezni az üzletet a pénz-visszafizetésére. E téren jogai érvényesítése érdekében valóban bírósághoz vagy békéltető testülethez kell fordulnia.
Ezt megelőzően javasoljuk azonban, hogy próbáljon fizetési meghagyásos eljárást indítani a vállalkozással szemben az illetékes közjegyző előtt. A vonatkozó jogszabályt itt találja.

(#11874) DeltaPower válasza pinnacle (#11869) üzenetére


DeltaPower
őstag

A legfeljebb és a belül ugyanazt jelenti, fölösleges egyszerre használni őket.

"Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser

(#11875) Mclovin válasza pinnacle (#11873) üzenetére


Mclovin
senior tag

Hm, egy kicsit gumiszabálynak tűnik tényleg, lehet megejtek egy telefont holnap. Amúgy emlékeim szerint nekem 15 MUNKAnapot mondtak, ami ezek szerint félre tájékoztatás, valamint ma a boltban is munkanapot mondtam (mivel korábban ezt mondták, én meg csak utána néztem meg a fogyasztóvédelem honlapját) és nem javítottak ki.

(#11876) Mclovin


Mclovin
senior tag

Valamint én leginkább a cserére hajlanék, egy sima ragasztást 24 nap alatt nem tudnak megcsinálni? Vicc. :F :C

(#11877) pinnacle válasza DeltaPower (#11874) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Kérdésem az volt, hogy "nem lehet több, maximum 15 napnál?"

polarmaci 15 napot írnak.

[ Szerkesztve ]

(#11878) Attix82 válasza pinnacle (#11866) üzenetére


Attix82
őstag

Lényegében ugyan az. Szerintem ne forogj ezen mert mint láthatod mindenki az én véleményemen van.

[ Szerkesztve ]

(#11879) pinnacle válasza Attix82 (#11878) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Nincs mindenki a te véleményeden. Te a pult másik oldalán állsz. Nem a vásárló érdekét nézed.

(#11880) Attix82 válasza pinnacle (#11879) üzenetére


Attix82
őstag

Hogyne nézném? Ilyen sületlenséget mondani, belőlük élek....de ami kivitelezhetetlen azt kár erőltetni és ezért is van a törekvés szó mindkét esetben. Ezt kéne megértened.

(#11881) Mclovin


Mclovin
senior tag

Sajnos benne van a fránya "törekednie"... ezért gumiszabály, de ilyet miért alkotnak... :W :(

[ Szerkesztve ]

(#11882) Attix82 válasza Mclovin (#11881) üzenetére


Attix82
őstag

Megmondom miért, mert minden más márka / gyártó típus más más útvonal megy, illetve javítás esetén alkatrészre is várhat a szerviz. + 4 napos ünnepnap vagy karácsony - szilveszteri időbe + hétvégék semmi se történik.....

Ezért nem behatárolható az ideje.

(#11883) Mclovin válasza Attix82 (#11882) üzenetére


Mclovin
senior tag

Igen ezt megértem ha műszaki cikkekről van szó, de az én esetemben egy cipőtalp kb 3-4-cm leválását nem tudják orvosolni 24 nap alatt.

(#11884) Attix82 válasza Mclovin (#11883) üzenetére


Attix82
őstag

15 munkanap után már érdemes megállapodni egy időpontba. Javítás az első ha nem megy akkor csere, ez a sorrend.

(#11885) Mclovin válasza Attix82 (#11884) üzenetére


Mclovin
senior tag

Nos esetemben a pünkösdöt is beleszámolva eltelt a 15 munkanap, szóval holnap kialkudom azt a cseredarabot. :C

(#11886) asdf_ válasza Mclovin (#11881) üzenetére


asdf_
veterán

Mert nem lehet egy kalap ala venni egy budapesti beszerzesi forrassal rendelkezo pesti ceget, es egy 220 km-re levot, amelynek heti egyszer van fuvarja pestre. Pl. (de a heti kettovel is lehet nyerni siman egy hetet garis ugyintezesben ha a legszerencsetlenebbul jon ki)

(#11887) asdf_ válasza Attix82 (#11882) üzenetére


asdf_
veterán

A kinai holdujevet ne feletsd ki, barmilyen viccesnek tunik, az is bele tud neha szolni a dologba ;)

(#11888) pinnacle válasza Attix82 (#11880) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Szerinted akkor meddig lehet elhúzni a javítást, kicserélést? Például esetemben a Samsung csereigazolására, azt írták, hogy 3 hónapig érvényes. Telenor megtehette volna azt, hogy 3 hónap +1 napig elhúzza, majd azt mondja, hogy sorry, de letelt a 3 hónap. Ugye ezt nem gondolod komolyan?

(#11889) Attix82 válasza pinnacle (#11888) üzenetére


Attix82
őstag

Amikor leadod a terméket a szervizbe / boltba ott megáll a garancia ketyegése.

(#11890) pinnacle válasza Attix82 (#11889) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Mégis meddig?

(#11891) Attix82 válasza pinnacle (#11890) üzenetére


Attix82
őstag

Szerintem itt zárjuk ezt a dolgot mert ugyan azt kérdezgeted, és ha feljebb olvasol vagy rákeresel te is rá rájössz.

Már ebből látszik, hogy totál nem vagy benne a realitásba: "Te a pult másik oldalán állsz. Nem a vásárló érdekét nézed." Ez egy No comment hozzászólás volt a részedről.

[ Szerkesztve ]

(#11892) pinnacle válasza Attix82 (#11891) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Ezek szerint bármeddig. Mi a véleményed HartgeH3-2.8 30 napjáról?

[ Szerkesztve ]

(#11893) Superhun válasza asdf_ (#11887) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Vagy ritkán természeti csapás. Emlékezzünk csak a thaiföldi áradásokra. Akkor volt a leghosszabb garis ügyintézésem egy WD vinyóval: 2,5 hónap :C. Saját zsebből cserélni sem a kisker, sem a nagyker nem tudott, mert több mint 2x-esre szaladtak fel a vinyóárak. Nem volt mese, be kellett várni a csereterméket.

(#11894) bullseye: :K :C

[ Szerkesztve ]

(#11894) bullseye válasza pinnacle (#11890) üzenetére


bullseye
addikt

Amíg vissza nem kapod.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#11895) Calibos


Calibos
addikt

Véleményetek érdekelne!
Itt a PH-án meghirdettem eladásra egy használt Asus 7870 videokártyát. Jövő év Júniusáig garanciális még egy Gráci kiskerbe (rokonom ott él és ő vette nekem) .
Jelentkezett valaki hogy megvásárolná és Debrecenbe kéne postáznom. Bele mentem és megegyeztünk egymással mindenben. Ő előre elutalta a pénzt én pedig küldtem neki postai úton a kártyát. Aznap mikor megkapta a kártyát jelezte felém, hogy szar a kártya mert terhelés alatt folyamatosan újraindul de azért biztonság kedvéért szomszédja gépébe is kipróbálják.
Szomszédja gépébe kipróbálta és ott is folyamatosan újraindult. Én felajánlottam neki hogy a legkorrektebb művelet hogy ha vissza küldi és én pedig vissza utalom a pénzt (én is jól járok mert legariztatom és lesz egy vadi új kártyám).
Tegnap megjött a kártya és rokonom gépébe lett betéve kipróbálás céljából: Kb 20:00-tól 23:00-ig hibátlanul működött rokon gépébe utána ő lefeküdt.

Kérdem én hogy ilyenkor mi van :F
Mit csináljak?

(#11896) Attix82 válasza Calibos (#11895) üzenetére


Attix82
őstag

Valószínű a tápjuk a gyenge és azért indul újra. Testeld le MSI konbustorral, csinálj képet róla hogy futott 1 órát , aztán küld vissza. Ha korrekt a vevő a postaköltséget állja (visszautat).

(#11897) asdf_ válasza Superhun (#11893) üzenetére


asdf_
veterán

Bahh, azt minalunk az elelmes nagykerek megoldottak ugy, hogy -kb. egyeduli esetkent- visszaadtak a vasarlaskori arat. Aztan hogy, hogy nem, 1-2 honap mulva meg megvettem zsirujkent olyan wd hdd-t, amire az online wd warranty check azt mondta, hogy meg van ra 8 honap, 1.2 ev, meg 1.5 ev gari (ertsd: az RMA-ban visszakapott hdd-t, aminek gariidejet hozzaigazitotta a wd az eredeti termek gariidejehez eladtak vadiujkent, ergo zsakoltak rajta vagy riz rugot/darab).

(#11898) pinnacle válasza bullseye (#11894) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Persze, és HartgeH3-2.8 30 napja is teljesen rendben van.

(#11899) bullseye válasza pinnacle (#11898) üzenetére


bullseye
addikt

Nem, nincsen rendben, de ha itt csapkodod magad a földhöz, az sem segít.
Vagy megpróbálsz a bolttal is ilyen kiállhatatlan lenni, hátha inkább visszaadják a pénzt, vagy belenyugszol, hogy a törvény nem azt mondja ki, amit szeretnél, és reménykedsz, hogy hamar megoldódik a dolog.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#11900) Biznisz Elek válasza pinnacle (#11898) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

En kivancsi lennek hogy ha esetleg vettel ramot ket evvel ezelott es azt vissza vinned gariba majd egy het alatt jeleznenek neked hogy mehetsz avetelarert mert nem tudjak cserlni akkor mit szolnal?! Mondom ezt annak tudataban hogy ket eve fele ennyi volt a memoriak ara mint most es ma az eredeti vetelarbol a felet tudnad megvenni. Akkor azert sapkodnal hogy cserljek???

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.