Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11651) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Sziasztok! Samsung Fame telefonom állandóan újraindul. A Váci úti szervizben, Telemaxnál szoftvert frissítettetek, de nem javult meg. Írtam levelet a sehsupport@samsung.com-ra, ahol azt válaszolták, hogy küldjem el a Telemaxhoz bevizsgálásra. Az lenne a kérdésem, hogy mi a tapasztalat a Telemax bevizsgálással, illetve mi tudok tenni, ha nem fogadják el a csere igényemet?

(#11652) szociologus


szociologus
csendes tag

Alaposan belekerültem a szószba egy lenovo laptoppal. Dióhéjban annyi a történet, hogy tavaly nyáron vettem, ősszel elromlott, a lenovo Lengyelországban javíttatta. Öröm és bódogság. Fél évig... A múlt héten újra hiba, megint lenovo, ezúttal magyar szerviz (tmx). Nagy nehezen bevitték, majd tegnap rámeredtem a monitorra: garancia megvonva, mert a záró matrica sérült. Telefon az ügyfélszolgálatnak: Mondom nekik, hogy én tényleg nem nyúltam bele, de volt az ősszel egy lengyel garanciális szervizben. Arról ők nem tudnak... Annak ellenére javítás nélküli visszaküldés az aktuális státusza, hogy azonnal elküldtem a lengyel javítás munkalapját.

Szerintetek lehetséges, hogy a lengyelek javítás után nem pótolták a címkét? Keresgetek a neten, mindenféle rémtörténetet olvasok, de ilyet nem. E-mail panasz, fogyasztóvédelem, facebook poszt, homár ment...

(#11653) bullseye válasza szociologus (#11652) üzenetére


bullseye
addikt

"E-mail panasz, fogyasztóvédelem, facebook poszt, homár ment..."
Mármint hogy ezeken már mind túlvagy?

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#11654) szociologus válasza bullseye (#11653) üzenetére


szociologus
csendes tag

Sajnos nem vagyok egy türelmes típus... Azt meg pláne utálom, ha át akarnak verni. Ma követtem el mindegyiket, természetesen eredménye még egyiknek sincs, de megírtam.

(#11655) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Akkor ezek szerint sok jóra nem számíthatok a Telemaxnál. Csak azt nem értem, hogy ennyi világcéghez, akik velük szerződtek nem jutnak el a panaszok? Telefonban LG-t, laptopnál Toshibát kell venni. Mindkettő szervizzel jó tapasztalatom volt.

(#11656) kali válasza pinnacle (#11655) üzenetére


kali
legenda

szia,

miért nem számíthatnál?
leadtad, frissítették rajta a firmware verziót, attól nem javult meg, leadod ismét, komolyabb (hardveres) probléma esetén beküldik a központi szervizbe, és ott bevizsgálják.
a csere eszközlését jogszabály írja le, hogy mikor és miként kivitelezendő, tehát nem minden esetben úgy működik, hogy a tulaj kéri, és már teljesítik is.
olyan gyártó és szerviz meg nincs, amelyikkel mindenkinek csak és kivétel nélkül jó a tapasztalata, ez van...
azt azért még megkérdezem, hogy miért nem hívtál házhoz pérmium futárt?
díjmentesen viszi és hozza a készüléket, ráadásul azonnal a központi szervizbe, és ebben a módozatban még jobban törekednek a nagyon gyors ügyintézésre, jobb esetben egy munkanapon belül elvégzik a javítást.

több sim kártyával kipróbálva is jelentkezik az újraindulás?
mert problémás sim kártya is okozhatja, és azt a szervizben nem fogják tapasztalni.

[ Szerkesztve ]

(#11657) szociologus válasza kali (#11656) üzenetére


szociologus
csendes tag

Csak mondom, hogy nálam csak a futár megérkezése 4 napba telt...

(#11658) kali válasza szociologus (#11657) üzenetére


kali
legenda

lehet annyi, pláne ha hétvége/ünnepnap is van benne, de jellemzően akkor is sokkal célravezetőbb a dolog.
gondolom függ a területtől, az aktuális megrendelések számától...stb, valakihez már másnap mennek, máshoz meg csak napok múlva, de vélhetően akkor is gyorsabb lesz, mintha leadná a külsős kirendeltségen, onnan küldik tovább a központiba, ahol javítják, majd küldik vissza a kirendeltségre, és ott végül átveheti.

[ Szerkesztve ]

(#11659) szociologus válasza kali (#11658) üzenetére


szociologus
csendes tag

Nem volt benne sem hétvége, sem ünnepnap. Ha rám hallgatsz, akkor ezt a futár történetet kihagyod, pláne látom, hogy valószínűleg pesti vagy, annyira nincs messze Budaőrs (bár ebben az esetben oda is kell érte menni). Viszont a neten már olyan sztorit is olvastam, hogy a futár zúzta össze a gépet - oszt az userre kenték, gari meg ugrott.

A tapasztalataim miatt kissé paranoiás vagyok, ezért azt javaslom, hogy irány személyesen a szerviz, átadás előtt jó csomó fénykép a készülékről a jellegzetes ügyféltérben, az online követés érdekében pedig kérj munkalap számot azonnal.

(#11660) pinnacle válasza kali (#11656) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Szia! Jót még nem nagyon olvastam a Telemaxról, igaz inkább a negatív tapasztalatot írják meg az emberek. Viszont nekem a 3 napon belül kezdődő festékleválásos Blademnél elismerték a gyári hibát. Az eladó nem akarta elismerni, azt mondta, hogy kulcs is megkarcolhatta.
Samsung Fame-nél nem jár a Prémium, van más ilyen garanciás termékem, de gondolom az csak arra érvényes. Más SIM-el nem próbáltam, de SIM nélkül sem jut tovább a Samsung logón, hanem újraindul. Egyébként ez történt.
1. Este bekapcsolva volt, reggelre kikapcsolt, bekapcsolás után állandóan újraindul. Próbáltam recoveryben gyári visszaállítást, de csak egy kifeküdt robot látszódott.
2. Szoftverfrissítés után, beállítottam a telefont, megint kezdődött az újraindulás.
3. Újabb szoftverfrissítés, beállítottam a telefont, elindítottam a Gogle Mapset, megint állandó újraindulás, ami csak az akku levételével szűnik meg, visszarakva, újrakezdi.
Az a furcsa, hogy SIM nélkül is. Találkoztál már ilyen problémával?

[ Szerkesztve ]

(#11661) kali válasza szociologus (#11659) üzenetére


kali
legenda

egyrészt nem nekem kell szervizeltetnem a telefont, másrészt sokszor ügyintéztem már ilyet, és sok jó tapasztalatom van, végső soron pedig amikor nekem épp samsung telefonom van - legutóbb s4 -, ahhoz a szervizes jön házhoz és ott javít, ráadásul az nem a telemax embere, hanem közvetlen samsung illetékes, ami több szempontból is jobb.
a neten olvasni mindent, jót és rosszat egyaránt, de futáros módszer nagyon is megbízható, jegyzőkönyv...stb, korrektül védett csomagolás, így nincs hibalehetőség.
a futár átveszi, utána ő felel érte, nem tudja a tulajra kenni, hiszen a jegyzőkönyvben leírt állapotban átvette, utána törje csak össze, legalább lesz a javítandó helyett egy új készülék...

pinnacle; bakker, most belépve ellenőriztem, tényleg rosszul emlékeztem, elnézést, a fame valóban nincs benne a listában... :(
a kifeküdt robot csak pihen, parancsra vár épp; link
amennyiben a gyári visszaállítás nem segít - menü alól is olyan, mit amikor recovery alól eszközlöd -, és sim kártya nélkül is jelentkezik a hiba, úgy hardveres hibára tippelnék.
az akkumulátor rendben van? terheléses és nyugalmi állapotban nem ingadozik a töltöttségi érték, illetve teljesen feltöltött állapotban is újraindulgat?
egy külső hibalehetőség van még, amennyiben van memóriakártya a készülékben, úgy anélkül is próbáld ki, mert szélsőséges esetben az is okozhatja.
add le szervizben, ha semmi sem segít, vizsgálják be, a leírásban pedig szerepeljen, hogy külső hibalehetőségek (memóriakártya és sim kártya), illetve szoftveres hiba is kizárva (firmware frissítve, rendszer gyári állapotra visszaállítva).
anno a párom galaxy w telefonja kapcsolt ki váratlanul, aztán nem töltött be a rendszer, mindig csak újraindult, épp mentem be a belvárosba, így leadtam az oktogonon, szoftveresen nem tudták orvosolni a problémát, ezért küldték budaörsre, ott javították, ram hibája volt.
gyorsszervizek itt, próbáld megcélozni ezek egyikét, hogy lehetőség szerint ne küldözgessék tovább a telefont; link

(#11662) pinnacle válasza kali (#11661) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Már elküldtem bevizsgálásra. A Telemax is lehetséges SIM, SD kártya, letöltött program hibát említett a 2. frissítés után. Az fel sem merült, hogy a telefon hibás lehet. A SIM decemberben volt cserélve, más telefonban gond nélkül működik, SD kártyát formáztam, csak WhatsApp, Viber volt telepítve.
Egyébként ha SIM, SD kártya hiba van, ezek kivétele után is maradhat az állandó újraindulás?

[ Szerkesztve ]

(#11663) kali válasza pinnacle (#11662) üzenetére


kali
legenda

a telefon is lehet hibás, de azért is írtam korábban a javasolt teendőket, mert általában szeretik lepasszolni ilyenekkel a hibát, és ha papíron van, akkor másodszor/sokadszor már nem futhatják le azt a kört.
amennyiben a sim kártya a hiba forrása, úgy annak az eltávolítása után, vagy másik - megfelelően működő - sim kártyával nem jelentkezik az újraindulás.
memóriakártya okozta hiba esetén annak eltávolítása, illetve a rendszer gyári állapotra történő visszaállítása - ha szoftveres a probléma, mert a rendszer olyan állományra hivatkozik, amit így már nem ér el - után nem indulgat újra a rendszer.
ne hagyd magad, átvételkor teszteld majd bátran a telefont, és ha továbbra is jelentkezik a hiba, akkor ne vedd át, illetve többszöri eredménytelen kijavítás után kicserélést kérj, hivatkozással arra, hogy azonos hibát többszöri szervizeléssel oldottak meg, hátha...
az a legjobb, ha a szervizes illetékes is látja ott helyben, hogy még a sim kártya és a memóriakártya behelyezését megelőzően, már a papíron javított állapotban is adott a probléma továbbra is, és ezt írja is rá a jegyzőkönyvre.

[ Szerkesztve ]

(#11664) pinnacle válasza kali (#11663) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Üresen nem jön elő a hiba, csak azután, hogy mindent beállítottam. Ha visszadobják, megpróbálom helyben megcsinálni, csak nehogy kitalálják, hogy a WhatsApp, Viber miatt van.

(#11665) kali válasza pinnacle (#11664) üzenetére


kali
legenda

amennyiben gyári állapotban okés, úgy valóban lehetséges, hogy valamelyik utólag telepített alkalmazás okozza a problémát, azzal meg nem nagyon tudnak mit kezdeni a szervizben - nem is az ő felelősségük, ha külsős alkalmazás okozza -, neked kell megtalálni a hiba forrását, de akkor figyeld majd, hogy mikor jelentkezik először a hiba, előtte mit telepítettél...stb.

(#11666) pinnacle válasza kali (#11665) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Csak azt nem értem, lehetséges olyan, hogy a Google Play-ről letöltött alkalmazás állandó újraindulást okozzon, ráadásul még a recovery-be sem tudok belépni? Pláne a WhatsApp, Viber. Gondolom ezt azért sokan jeleznék.

(#11667) kali válasza pinnacle (#11666) üzenetére


kali
legenda

bármilyen külsős alkalmazás okozhat problémát, hiába lett letöltve a play kínálatából, az semmire sem garancia, és ha nem mindenkinél jelentkezik hiba, akkor nem is feltétlenül foglalkozik vele az alkalmazás kiadója, mert egyedi hiba is lehet.
a recovery elérése firmware függvénye is, valamelyikben tiltva van, vagy esetleg csak nem megfelelően történik az előhívása.

(#11668) pinnacle válasza kali (#11667) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Majd megkérdezem, hogy másnak is volt-e ilyen újraindulása. Recovery régebben működött, Wipe Cache segített a lassuláson.
Ha esetleg elfogadnák a csere igényemet, pénz visszafizetést mikor kérhetek? Fame-t már nem árulja a Telenor, ráadásul 7650Ft-ért függetlenítettem náluk. Nem tudom, hogy ezt visszakérhetem-e.
Ilyen garancialevelet kaptam, ma voltam kicseréltetni a SIM-et, állította az eladó, hogy pénzt nem kérhetek vissza, csak ugyanolyan vagy ráfizetéssel drágább készüléket kapok. "Kicserélés nem lehetséges", remélem nem azt jelenti, hogy bármilyen Samsung készüléket köteles vagyok elfogadni, hanem azt, hogy pont ugyanolyan legyen. Egyébként a Váci úti szervizben is azt mondták, hogy nem lehet elállni a szerződéstől, de gondolom a törvényt ők sem írhatják felül, csak nem tiszta, hogy mit jelent ez a nem lehetséges.

[ Szerkesztve ]

(#11669) HopeckoR válasza pinnacle (#11668) üzenetére


HopeckoR
aktív tag

Hát ha odáig fajul hogy nem tudják javítani és cserélni kell de ilyet már nem lehet kapni és adni sem tudnak akkor szerintem nem erőltethetnek rád más samsungot...

(#11670) kali válasza pinnacle (#11668) üzenetére


kali
legenda

az eladó butaságot mondott, de ezen nem lepődöm meg, sokszor járnak el szabálytalanul...
mutassa meg a vonatkozó jogszabályban, hogy amit ő állít, az hol van úgy leírva, de ez nem fog menni neki.
kijavítás, ha az nem megy, akkor kicserélés - és vonatkozó jogszabály leírja, miszerint nem vagy köteles olyat elfogadni, ami a korábbitól adottságai/tulajdonságai tekintetében eltér - és nincs az a szolgáltatós illetékes, aki bármilyen más típust mutat, aminél nem található néhány mérvadó eltérés a korábbi másik típussal szemben -, tehát nem vagy köteles másmilyen típust elfogadni csere gyanánt!
a gyártói szerviz csak egy igazolást/cserepapírt ad, hiszen nem közvetlenül velük állsz szerződésben, hanem a szolgáltatóval, te azt beviszed a telenorékhoz, ott közlik, hogy ilyen típusú készüléket már nem forgalmaznak, mutatnak egy listát, hogy arról lehet választani - árban a korábbi telefonodhoz viszonyított sávban -, te pedig mosolyogva közlöd, hogy számodra egyik sem fele meg, és nem tudnak mit csinálni, nem tukmálhatják rád egyiket sem, mert nem vagy köteles másmilyet elfogadni, levásárolni meg nem kell a vételárat, hiszen a jogszabály nem ismeri a levásárlás fogalmát.
az egy dolog, hogy sokan belemennek másmilyen típusú cserébe, és szolgáltató a megfelelő módon lepapírozza azt, de az akkor sem levásárlás lesz.
a kijavítás és kicserélés ellehetetlenülése esetén adott még az árleszállítás, ha termék csak kompromisszumosan használható részedről, de az úgy megoldható, ilyenkor a vásárláskori vételárból kell kiindulni, és annak függvényében megegyezni egy összegben, de az összeget nem rögzíti jogszabály, ezért a felekre van bízva.
amennyiben nem lehetséges a kijavítás és a kicserélés, illetve az árleszállítás sem okés, úgy elállás lesz, tehát a vásárlás előtti állapot visszaállítása, ami kapcsolódó előfizetés esetén nem olyan egyszerű a szolgáltató számára - pláne ha van még hűség a kapcsolódó előfizetésen -, ezért szoktak "köztes" megoldást erőltetni, egy másmilyen típusú készülék rápasszolásával.
a hálózati korlátozás feloldására befizetett összeg vélhetően bukó lesz részedről.
amennyiben a gyártói szerviz átadja számodra olyan állapotban a készüléket, hogy az megfelelően működik, és az újraindulgatás csak azt követően jelentkezik, amikor te már telepítettél fel külsős alkalmazásokat, vagy más szoftveres változtatásokat eszközöltél, úgy nem fognak kicserélést igazolni, de nem is kötelességük, ilyenkor neked kell megtalálni a hiba forrását, és megtenni a szükséges lépéseket, mert nem közvetlenül a gyártói jótállás/szavatosság alá tartozó problémáról van szó.

(#11671) asdf_


asdf_
veterán

Kezdjuk ott, hogy egy evnel korabbi vagy regebbi vasarlasrol beszelunk? Csak hogy egyaltalan vonatkozik-e ra meg a kotelezo jotallas jogszabalya, meg mielott asztalt boritunk...

[ Szerkesztve ]

(#11672) pinnacle válasza HopeckoR (#11669) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi HopeckoR, kali! Az hol van leírva, hogy eltérő tulajdonságú terméket nem vagyok köteles elfogadni?

Ptk.306. § (1) b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Itt említik az elállás lehetőségét, csak jó lenne tudni, hogy mit jelent a "kicserélésre nincs joga"?

asdf_ 2 nappal az 1 év letelte után vittem először szervizbe. Ha jól látom a +1 év korlátozott garancia, azt jelenti, hogy nem indul újra csere esetén a jótállás. Ráadásul ez csak a Telenorra vonatkozik, másnál meg a +1 év is teljes körű?

[ Szerkesztve ]

(#11673) Kal-El


Kal-El
senior tag

Sziasztok!
Nem rég hallottam róla, hogy a 7 napos elállást, netes vásárlásoknál, most már 14 napra emelték.
Ti mit tudtok erről?

(#11674) bullseye válasza Kal-El (#11673) üzenetére


bullseye
addikt

Ebből úgy tűnik, hogy 8 munkanap helyett (ami 10-11 nap simán), most 14 nap lesz június közepétől.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#11675) Biznisz Elek válasza bullseye (#11674) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Sőt a vételár visszafizetés is 14 nap lesz:)

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#11676) joefasalasso


joefasalasso
aktív tag

Sziasztok!

Vásárolt már valaki a MALL-tól? Garanciális tapasztalatok? Megbízhatóság?

Köszönöm

(#11677) pinnacle válasza Kal-El (#11673) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Ha majd hatályos lesz, akkor javítják a 4. §-t.

Azt még nem találtam meg, hogy ugyanolyat kell adni csere készüléknek, de ez már igen.
A levásároltatást a magyar jogrendszer nem ismeri, tehát a kereskedő nem jár el szabályosan abban az esetben, ha nem adja vissza a pénzt, hanem ragaszkodik ahhoz, hogy vásároljuk le a vételárat az üzletben.

(#11678) kali válasza pinnacle (#11672) üzenetére


kali
legenda

adott esetben a gyártó (is) 12 + 12 hónapot ad, az első 12 hónap teljes körű, tehát a tartozékokra is vonatkozik, a második 12 hónap már csak a készülékre, de ez a többi gyártónál is így szokás, néhány kivétel van csak.
a gyártó a készülékre tehát a második 12 hónapot is adja, amit a szolgáltató tovább is ad számodra, de minden gyártóra tekintettel 1 év a kötelező jótállás, ami többletet adnak, annak során már nem indul újra a jótállás, de ezt a samsung...stb is leírja a jótállási feltételeiben.
itt köznyelven is leírnak néhány fontos dolgot, illetve betették már a módosításokat is; link
Csere esetén csakis olyan terméket vagyunk kötelesek elfogadni, amely adottságai tulajdonságai tekintetében a korábbival azonos.
te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben, de neki például nincs joga a kijavításra, ha olyan/meghatározott hardveres hibája van a készüléknek, amely kapcsán szerződés/jogszabály kötelezi arra, hogy a gyártói szervizbe továbbítsa a készüléket, a gyártói szerviznek viszont a kicseréléshez nincs joga, mivel a vásárlás a szolgáltatónál/üzletekben történik.

(#11679) pinnacle válasza kali (#11678) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Itt is írják, hogy
"Nem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok."

Egyébként az a tapasztalatom, hogy vezetőt kell kérni, mert az alkalmazottak, attól félnek, hogy valamit elrontanak, ezért inkább elhajtják az ügyfelet. Két eladó is azt mondta, hogy nem lehet visszakérni a pénzt.

Amikor az Astoriánál függetlenítettem a telefont, ott sem tudtak ilyen lehetőségről, erősködni kellett, vezetőt kérni, hogy tényleg van függetlenítés, kártyás telefonnál, 1 éven belül is.

[ Szerkesztve ]

(#11680) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Ez viszont érdekes az új szabályzásban.

Lehet, hogy ezentúl elég azt mondani, hogy elegem volt az állandó fagyásból, újraindulásból és ha van is raktáron készülék, nem vagyok köteles elfogadni a cserét? Persze az kérdéses, hogy tudom ezt bizonyítani.

[ Szerkesztve ]

(#11681) pinnacle


pinnacle
nagyúr

6:159. § (2) b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Bizonyítási kötelezettséget még nem találtam meg.

[ Szerkesztve ]

(#11682) kali válasza pinnacle (#11680) üzenetére


kali
legenda

egyrészt indokolnod kell, másrészt a szolgáltatónak még akkor is adott például az aránytalan többletköltségre hivatkozás, ami miatt nem muszáj teljesíteni.
sarkítok a gyakorlatra; több javítás után - ha azok nem jártak sikerrel - szokás inkább jogosan kicserélést kérni - már ha a szerviz szerint mindig megfelelő állapotban adják át a készüléket, de aztán ismét jelentkezik a hiba -, és ha a kicserélést követően is, akár több darab esetén is, akkor arra hivatkozással, hogy problémás típus, ismételt cserét már nem muszáj elfogadni, hanem lehet feljebb lépni.
esetedben nem rohannék ennyire előre, mert adott típust a szolgáltató már nem forgalmazza, tehát kicserélés nem valószínű, viszont ha a szerviz átad egy kijavított, megfelelően működő készüléket, amin a hiba csak azt követően jelentkezik, amikor te már telepítettél fel rá külsős alkalmazásokat, addig viszont nem, úgy abból nem lesz direktben "garis" ügy, mert a gyártói szerviz mossa kezeit, hogy amire amire a gyártó papíron "garanciát" vállal, azzal minden rendben van, a gyárilag adott firmware verzióval és alkalmazásokkal minden okés, és a többi már nem az ő problémájuk.
várd meg, hogy mi lesz a jelenlegi folyamat vége, és majd annak függvényében tovább...
azt sem szabad elfelejteni, hogy esetedben most gyártói jótállás adott, annak keretében intézik az ügyet!

[ Szerkesztve ]

(#11683) pinnacle válasza kali (#11682) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Igen, először derüljön ki, hogy mit határoznak. Egyébként azt nem tudom, hogy működni kell-e a Google Playes alkalmazásoknak a telefonon, gondolom az Android azért ingyenes, mert a Play hozza a hasznot. Pláne ilyen elterjedt alkalmazásoknak, mint a Viber, WhatsApp "illene" működni. Szélsőséges esetben, ha semmi sem működne, akkor sem reklamálhatnék? Szerintem azt nem szabhatja meg a gyártó, hogy hivatalos forrásból mit telepíthetek, vagy jelezni kellene vásárlás előtt, hogyha valami nem működik. Kérdeztem az Android, Fame topicban, még nem jött visszajelzés, ilyen újraindulásról. Hardveres, belső SD kártya hibára tippelnek. Lehet, hogy a hibás részre írás után jön az újraindulás? Azt is mondták, mivel nem rootolt a telefon, a telepített alkalmazások sem tudnak beleírni a rendszerbe.

[ Szerkesztve ]

(#11684) kali válasza pinnacle (#11683) üzenetére


kali
legenda

nem szabhatja meg a gyártó, hogy mit lehet telepíteni és mit nem - ez nyilván megfelelő korlátok között értendő -, de külsős, általad utólag telepített alkalmazások okozta hiba miatt nem is tartozik direktben felelősséggel, ha az nem hardveres hiba miatt adódik, hanem szoftveresen okoz problémát a feltelepített alkalmazás.
reklamálni lehetne, ha semmilyen feltelepített alkalmazás sem működne, de olyan szituációt én nem tudok elképzelni, legfeljebb szoftveres probléma szintjén.
amennyiben hardveres hiba az ok - amikre különböző témákban tippelnek; belső sd...stb -, úgy nem életszerű, hogy csak egy/bizonyos alkalmazás(ok) feltelepítését követően jelentkezik a hiba, akkor az szinte minden esetben megmutatkozik majd, de erre írtam is, hogy ezt neked kell majd kideríteni, ha addig hibátlan a működés, amíg nincs telepítve általad külsős alkalmazás.

[ Szerkesztve ]

(#11685) asdf_ válasza pinnacle (#11680) üzenetére


asdf_
veterán

En erre olyat tudok elkepzelni, hogy harom es feledik hete ulnek a fenykepezogepeden, te meg 2 nap mulva elutazol kulfoldre nyaralni. Ekkor kuldesz egy papirt, hogy a kijavitashoz, kicsereleshez fuzo erdeked megszunt, kered a zsetont vissza, es ezzel egyidoben elmesz SOS-ben venni egy masik fenykepezogepet, majd jol elutazol.

(#11686) asdf_ válasza asdf_ (#11685) üzenetére


asdf_
veterán

Annyival kiegeszitve, hogy elotte megkeresni oket, vazolni a szitut, hogy tudnak-e az utazas idejere egy ugyanolyan kolcsonkeszuleket biztositani. Ha nem, akkor szavuk nem lehet egy ilyenre szerintem.

(#11687) pinnacle válasza kali (#11684) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Remélhetőleg majd nem nekem kell kideríteni, hogy mitől van az újraindulás. :)

asdf_ ez életszerű, csak nem tudom, hogy mennyi időn belül kell reagálni a kérésre.

Ti találtatok olyan paragrafust, ami az érdekmúlás bizonyítási kötelezettségről szólna?

[ Szerkesztve ]

(#11688) kali válasza pinnacle (#11687) üzenetére


kali
legenda

ahogy korábban leírtad, miszerint gyári állapotban jó a készülék, és csak az általad utólag feltelepített alkalmazások után jelentkezik az újraindulgatás, úgy sanszos a te szereped a hibakeresésben.

asdf_; a telenor terén kevés ilyen jellegű tapasztalatom van, de például a telekom gyorsban ad a javítás idejére cserés mobiltelefont, pláne ilyen kijelentést/igényt követően.

(#11689) pinnacle válasza kali (#11688) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Az nem derült ki, hogy gyári állapotban jól működik, mert azonnal felraktam ezt a kettő alkalmazást. Nincs olyan hozzászólás, hogy másnak is okozott ilyen problémát. Egyébként szerinted root nélkül is be tud úgy kavarni, hogy állandó újraindulás legyen a végén?

[ Szerkesztve ]

(#11690) kali válasza pinnacle (#11689) üzenetére


kali
legenda

ezen írásod alapján gondoltam, hogy gyári állapotban okés;
Üresen nem jön elő a hiba, csak azután, hogy mindent beállítottam
nem feltétlenül kell ahhoz root, hogy egy külsős alkalmazás szoftveres problémát okozzon.

(#11691) pinnacle válasza kali (#11690) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Igen itt arra gondoltam, hogy nem a bekapcsolás után rögtön kezdi az újraindulást. Úgy néz ki, hogy a Viber okozhat állandó újraindulást, de gondolom ezt a szervizben is meg tudják nézni.

(#11692) GabN73


GabN73
addikt

Sziasztok!
Nem tudom, hogy cipő ügyben valaki jártas e, de érdekelne 1-2 vélemény. Itt a sztori:

Salamander ügy folytatása:

Mai napon visszakaptam a cipőcském. Bár csak ne mentem volna vissza érte.

Kezdjük ott, hogy a bélés, amire közel 1 hónapot vártam nem is szürke - fekete. Ez még annyira nem is gáz, ki a tököm nézi azt, csak hát azért na, kicsit bosszantó hogy közel 1 hónap alatt nem tudtak egy ugyan olyat beszerezni.
Másik problémám: amikor visszavittem, teljesen megtakarítottam, kitömtem, dobozába visszaraktam szépen, még a zacskó is az volt, amiben vettem. Örül a fejem, hogy végre visszakapom, erre mit látok. Kidobja a pultra elém, se doboz, se zacskó, se semmi. Jótállási papír beletoszva, azt' kész.
Mivel a jótállási jegyen az van rajta, hogy 05.12-én átvehető a cipő, ezért szerintem bepróbálom a fogyvédelmet.
Megkértem a hölgyet (aki kb úgy viselkedett mint ha ott se lenne), hogy vésse már fel valahová hogy mikor vehettem át. Ja meg egy aláírásért visszamentem, mert azt elfelejtette. Kösz...

Soha többé salamander.... :U

Szerintetek érdemes a fogy.védelemhez fordulni, vagy hagyjam a fenébe?

(#11693) Attix82 válasza GabN73 (#11692) üzenetére


Attix82
őstag

05.12-én szóltak ,hogy átvehető a cipő és Te most mentél be?

(#11694) GabN73 válasza Attix82 (#11693) üzenetére


GabN73
addikt

Nem, jótállási jegyen az van, hogy akkor már át lehet venni a cipőt. 2 vagy 3 nappal később mentem be (mert akkor értem rá), és még akkor se tudtam. Majd vagy 2x-3x hívtak telefonon hogy valószínűleg csúszik.

(#11695) Attix82 válasza GabN73 (#11694) üzenetére


Attix82
őstag

Amikor kiértesítenek, hogy átveheted onnantól már ketyeg a garancia, nem Ők tehenek róla, hogy nem veszed át.

Ezt a hívogatást nem értem, a megadott dátummal át lehetett volna venni vagy sem?

A nagykerek se lelkiznek ezen, pl kiadnak nekem egy terméket gariba 06,02 dátummal és 1 héttel utána veszik át és onnantól ketyegne ( nem rajtam múlott) , akkor a gari lejárta előtt pár nappal tönkremegy , akkor azt én bebuktam mert ugye a nagykerrel csak 1 héttel ezelőttivel tudok elszámolni.

(#11696) GabN73 válasza Attix82 (#11695) üzenetére


GabN73
addikt

Épp ez az, hogy nem.

Amikor bevittem 05.07-én akkor a hölgy azt mondta, hogy 05.12-én már mehetek is érte. Kicsit később mentem be érte, de még akkor se tudtam elhozni. Felírták a számomat, hogy majd felhívnak ha mehetek érte.

(#11697) Attix82 válasza GabN73 (#11696) üzenetére


Attix82
őstag

Azzal a dátummal kell amikor már fizikálisan át tudtad volna venni....de ha csak pár napról van szó nem érdemes cirkuszolni, átvételkor kell megnézni mindent.

(#11698) GabN73 válasza Attix82 (#11697) üzenetére


GabN73
addikt

A mai nap tudtam csak átvenni. :K

(#11699) pinnacle válasza pinnacle (#11691) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Én viszont nem tudom megnézni, mert a QtADB-t a telefonra is fel kell tenni.

(#11700) Víz Elek


Víz Elek
senior tag

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy kb. 2 hónapja vásároltam a media martkban egy Concorde típusú ütésálló a telefont, ami másfél hétig bírta, egyből vissza is vittem, mondták, hogy kb. 2 hét mire visszaér a garanciáztatásból.

No ma csörgött a telefon, hogy (már el is feledkeztem a készülékről) visszaért a teló, de nem tudták megjavítani, így kapok a készülék értékében egy levásárolható kupont..

Nos, ha én nem szeretném levásárolni, hanem viszont szeretném látni a pénze, arra nincs lehetőség?
Ebben az értékben semmi normálisat nem találnék úgysem, plusz pénzt meg nem szeretnék beleölni, hogy azzal is meggazdagítsam a tulajdonosokat.

Válaszaitokat előre is köszönöm! :R

Samsung S9

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.