Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11251) csoki46


csoki46
aktív tag

Sziasztok!

2013 januárjában vásároltam az ipon-ból a gépembe RAM-ot. 2x4 GB DDR3 Patriot márkájú memóriára esett a választásom, ~12.000 Ft-ért meg is vásároltam. Az utóbbi 2 hétben sorban jöttek a kékhalálok, ram hibára hivatkozva. Visszaküldtem nekik, hogy gond van vele. Most jött az email, hogy valóban hibás, de se cserélni se javítani nem tudják, viszont jóváírják az árát. Ami jelen pillanatban kb.:22.000 Ft. Gondolom érthető, hogy nem szertnék ráfizetni. Azért vásároltam új ramot, hogy 5 évig amíg tart a garancia nem lesz rá gondom, erre most ki kellene fizetnem mégegyszer. Mit tehetek ebben az esetben, hogy lehetne mégis cseréltetni?

(#11252) Attix82 válasza csoki46 (#11251) üzenetére


Attix82
őstag

Ha már nincs mire cserélni, akkor sok lehetőség nincs.

Amúgy a vételi árat kell figyelembe venni, és ha Ők 22 e ft-ért számolják el, akkor még örüljél is :)

(#11253) csoki46 válasza Attix82 (#11252) üzenetére


csoki46
aktív tag

Pont ezzel vana bajom, hogy én 12k-ért vettem és most 22k. szóval rá kellene fizetnem, hogy 11k-t, hogy ugyan olyan terméket kapjak.

(#11254) Attix82 válasza csoki46 (#11253) üzenetére


Attix82
őstag

Ezzel nem lehet mit kezdeni, nem a bolt hibája. Jogszabályba pedig az van, hogy jótállás keretén belül a vételi ár jár vissza ha se cserélni se javítani nem tudják.

(#11255) csoki46 válasza Attix82 (#11254) üzenetére


csoki46
aktív tag

Köszönöm a gyors segítséget. Akkor be kell nyelnem ezt a 10k bukót. Köszi :R

(#11256) Superhun válasza csoki46 (#11251) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Forgalmazzák még ezt a memóriatípust? Mert ha nem, akkor itt nincs mit tenni, ezt be kell nyelned. Sajnos egy-két hardvernél előfordul (pl. merevlemez, memória), hogy nem lefelé, hanem felfelé mennek az árak, és ezt természetesen igyekeznek kihasználni a kiskerek/nagykerek (főleg az utóbbiak). Nagyker jóváír kiskernek, kisker jóváír neked, nagyker elküldi a cuccot a gyártónak, kap egy újat, amit elad az új, megemelkedett áron. :U

(#11257) csoki46 válasza Superhun (#11256) üzenetére


csoki46
aktív tag

Ugyan ennek a márkának ugyan ilyen specifikációjú termékét forgalmazzák, de annak más a cikkszáma. Gondolom arra nem cserélik...

(#11258) Superhun válasza csoki46 (#11257) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A cikkszám szerintem csak a bolton belüli azonosító. A típusszámuk megegyezik?

(#11259) csoki46 válasza Superhun (#11258) üzenetére


csoki46
aktív tag

Bocsánat ezt a szót keresetem :) A cikkszám is más.

(#11260) Superhun válasza csoki46 (#11259) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Akkor be kell nyelned ezt sajnos. :(

(#11261) optikus válasza csoki46 (#11259) üzenetére


optikus
senior tag

azert lehetnenek annyira korrektek hogy egy 5 ev garival eladott ramot minimum kicserelik egy ugyanolyan tudasur. igy eleg atveres a gari, hisz szmtechben mar 1-2 ev is akkora ido hogy az adott tipust mar reg nem gyartjak, mivel egy ram-ot nem lehet javitgatni (vagy ha igen az mar nem gari tema) igy semmi rizikojuk nem volt a dologban adhattak volna 100 ev garit is kitorolheted vele ha ugyis ujat kell venni. szoval sztem meltanyossagbol kerhetnel egy ugyanolyan funkciojura cseret, hisz azt irod van nekik olyan.

optikus (#11261)
emlexem meg a regi szep idokben amikor bevittem a 4 db 256Kb-os modult es vettem melle meg 1Mbyte-ot igy lett a gepemben kemeny 2Mega :) ma mar vicces de akkor az elet csaszara volt akinek ennyire futott:) de szinte a legtobb boltban bevettek arban a regebbi modulokat ha vettel pluszba ezt-azt.

[ Módosította: BomiBoogie ]

Buy books not gear.

(#11263) D@ve89 válasza optikus (#11261) üzenetére


D@ve89
tag

Bezzeg, ha azóta felére estek volna az árak, akkor nem lenne ellenedre a pénzvisszafizetés. ;)

(#11264) Biznisz Elek válasza D@ve89 (#11263) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

+1 akkor szerintem se lenne neki gond :U

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#11265) optikus válasza D@ve89 (#11263) üzenetére


optikus
senior tag

nezd a masik oldalrol, tutter a bolt is egybol cserelne es nem lenne fontos a cikkszam...

Buy books not gear.

(#11266) asdf_ válasza optikus (#11265) üzenetére


asdf_
veterán

Nezd, a ket szep szemedert, es azert a velhetoen egyszamjegyu haszonkulcsert amit keresett az elozo eladason, nem fog az elado bukni 10e forintot. Bevitte a beszallitohoz, nem cseret kapott hanem visszaadtak a vasarlas osszeget, igy o is visszaadta a vasarlas osszeget a vevonek, ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#11267) Gyuri27 válasza csoki46 (#11251) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nézz utána, hogy a gyártó mit vállalt. Ha jók a feltételek küld vissza nekik.

Amd - Radeon - Ryzen

(#11268) bullseye válasza optikus (#11261) üzenetére


bullseye
addikt

Most nekik kedvezett az árváltozás, legközelebb talán neked fog, akkor meg majd emlékeztetheted őket erre, ha inkább valaki újabb, de nem annyira drága cuccal szeretnék kiváltani pl. az egykor méregdrága, de ma már filléres videókártyádat. Max. ennyit tehetsz. ;]

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#11269) LógaGéza


LógaGéza
addikt

Üdv!
Vettünk egy pályázat keretében Nikon fényképezőgépekhez optikákat, amihez nem adtak magyar nyelvű használati útmutatót, viszont a NMHH kéri ezt is. Nikon hivatalos Magyarországi forgalmazója nem tud adni, mert nincs (németből közvetlen behozott termék, meg stb kifogások).
Ilyenkor mit tudunk tenni?

[ Szerkesztve ]

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#11270) sarkanyolo2 válasza LógaGéza (#11269) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

Mi mondjuk nem fényképezőgépet, hanem hasítógépet vettünk, de az eladó (mall.hu) felajánlotta, hogy fizet 3000 Ft-ot, hogy elfelejtsük a magyar leírást, vagy visszaveszi.

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#11271) LógaGéza válasza sarkanyolo2 (#11270) üzenetére


LógaGéza
addikt

Az a baj, hogy itt vannak az eszközök, nagy örömmel használjuk, de nemsoká jönnek ki ellenőrizni, és akkor meg át kell nekik adni...

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#11272) Superhun válasza Gyuri27 (#11267) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Az USA-ba kellene kiküldeni, ami bizony nem lenne olcsó és nem garantált a siker (és igazából a megérkezés sem, hacsak nem futárral küldöd, ami pedig több mint a 10-es, amit bukna az üzleten). Szerintem nem érné meg ezzel foglalkozni ilyen feltételek mellett...

(#11273) Packersbay válasza asdf_ (#11249) üzenetére


Packersbay
tag

Én is erre gondoltam,hogy a képernyő nem garanciás amit el is fogadtam,viszont azt mondják,hogy a többi része azért nincs garancia mert belenyúltam a telefonba,amit ha jól sejtem nekik kell bizonyítaniuk szakvéleménnyel,hogy így történt?

Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!

(#11274) optikus válasza asdf_ (#11266) üzenetére


optikus
senior tag

csak xolok nem az en ramom meg videokartyam egyik se en is csak reagaltam a kollega kinjara ;]

de amugy engem mint vevot hol erint hogy a boltnak honnan van a vacka es ot hogy elegiti ki a beszallitoja vagy akarki? ez a vevo szempontjabol kozombos. mas kerdes az hogy ilyeten forman a 3 vagy (akarhany ev gari) olyan mintha nem lenne...

Buy books not gear.

(#11275) fricz19 válasza optikus (#11274) üzenetére


fricz19
őstag

Ha nem lenne gari, akkor dobhatná ki.
Van gari csak az ügyintézés vége, nem a vásárlónak kedvez.

AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!

(#11276) Gyuri27 válasza Superhun (#11272) üzenetére


Gyuri27
félisten

Akkor. [link] egy telefont megér.

Amd - Radeon - Ryzen

(#11277) asdf_ válasza optikus (#11274) üzenetére


asdf_
veterán

Igen, elado szempontjabol meg a vevo hasfajasa kozombos, lehet nezni ezt a masik oldalrol is. A fogyasztoi jogok sorrendje: javitas, csere, penz vissza, elso kettot nem tudtak, igy visszakapta a zsetont. Jogszabalynak megfelelo? Igen. End of story ;)

Az viszont tenyleg nem rossz otlet, hogy megprobalni kozvetlenul a gyartonal RMA-ztatni (mar ha lehet naluk ilyet, eletemben nem vettem meg patriot ramot, ugyhogy gozom sincs).

[ Szerkesztve ]

(#11278) asdf_ válasza LógaGéza (#11269) üzenetére


asdf_
veterán

Visszamesz a vasarlas helyere, es kered a magyar hasznalatit, amit jogszabalyilag kotelezo adni. Ha tovabbra sem adnak, akkor errol a vasarlok konyveben megemlekezel. Ha viszontelado vagy, akkor viszont a magyar hasznalati biztositasanak kotelezettsege teged terhel. Legszarabb esetben fogod a kulfoldit, es valaki belefeccol fel orat, leforditja es csinal egy magyart, egy objektivhez gondolom meg az eredeti hasznalati is elfer fel A4-es oldalon.

(#11279) sarkanyolo2 válasza asdf_ (#11278) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

+1

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#11280) Bferibörs


Bferibörs
addikt

2013 júliusban vásárolta, egy okos telefont. 4 hónap után elromlott, nem lehetett bekapcsolni kb. 25 napig javították, 2 hét múlva újra előjött a hiba kb. 4 nap alatt javították, 2-3 hét múlva ismét előjött a hiba ekkor kértem a telefon cseréjét, az átvételi jegyzőkönyvre ráírták,hogy szorgalmazni fogják a szerviznél. Nem cserélte ki a forgalmazó,megjavíttatta.Az átvételi papírra - gondolom mivel telefonon jeleztem,hogy nem biztos,hogy át fogom venni a készüléket- utólag tollal feltüntették, hogy a töltő csatlakozót cserélték.Szóban közölték,hogy fizikailag sérült volt, ők kifizették a javítást de nekem nem kell kifizetnem.A töltő csatlakozó kizárt, hogy hibás,sérült volt azt észre vettem volna, a telefon normálisan töltött előző nap este is, reggel nem lehetett ismét bekapcsolni.Az átvételi j.k-re ráírattam, hogy nem értek egyet a hiba megállapításával és az eljárással- szerviz j.könyvet egy alkalommal sem láttam, kérdésemre nem tudták szóban sem meghatározni az előző javításoknál a hibát annak javítását.Szóban tájékoztattak, hogy a vezetőség értesíteni fog az észre vételemmel kapcsolatban. több mint 1 hónap eltelt azóta, nem értesítettek.A telefon ismét elromlott, most kijelző érzéketlenséggel került leadásra a forgalmazóhoz.Sajnos elkövettem azt a hibát,hogy leadtam javításra és nem rögtön az árát kértem vissza eladó oldali hiányosságra hivatkozva (vagy valami hasonló,-szavatossági igény) Az utolsó leadás óta febr. 27-én lejárt a 30 nap javítási idő amit a forgalmazó a honlapján vállal.

"c) A javításról:

A javítási idő az átvételtől számított max. 30 munkanap. A javítási idő alatt cserekészüléket biztosítani nem tudunk. A javításhoz csak új alkatrész használható fel. A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenheti."

Szerintetek mit lehet tenni ez esetben? A telefon 4 hónapos kora óta 2-3 hetente kerül javításra, 1-4 hét időtartamra.Gyakorlatilag megbízhatatlan,használhatatlan.7 hónap alatt több mint 65 napot töltött szervizben.

30 nap után kérhetem e vissza a telefon árát vagy cseréjét ?Vagy marad a Békéltető testület vagy bírság ? :W

Bocs a hosszúságért !

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11281) BE4GLE válasza Bferibörs (#11280) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Ajánlom neked a PTK szavatossági jogokra vonatkozó részét átolvasni. Ott találhatsz rajtuk fogást.

„306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.”

„306. § (2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.”

„306/A. § A jogosult a választott szavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt köteles a
kötelezettnek megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.”

Nekem is volt már hasonló garanciális problémám. Kétszer is sikertelenül javították a telefonom és két hónapból egyet szervizben töltött. Fogtam magam, besétáltam a boltba és PTK-ra hivatkozva bejelentettem, hogy elállok a vásárlástól. 30 napon belül visszafizették a pénzem. Én persze ezt már nem vártam ki, vettem egy másik telefont. ;)

Redmi Note 9 Pro

(#11282) sunyijanika


sunyijanika
tag

Sziasztok,

Pénteken vásároltam egy ASUS laptopot, de pár apróság miatt szeretném vissza szolgáltatni. (Win 8.1 64) Skype-n nem hallanak rendesen (driver nem segít), Újraindításnál nem indul újra csak elsötétedik a képernyő..majd vissza kell kapcsolnom ..stb. nem feltétlenül orvosolatlan, de ha már így indul, elbizonytalanodtam.

Kérdés: Kötelesek visszatéríteni az árát, ha minden tartozékkal vissza szolgáltatom? (netes rendelés / online előre) vagy visszakozhatnak? Erre van 8 napom, hogy jelezem feléjük?

(#11283) BE4GLE válasza sunyijanika (#11282) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Az általad említett problémák nagyságát most direkt nem boncolgatom, mert ez a garanciális topik:

A kérdésedre itt található a válasz.

Röviden:
Netes rendelés esetén kötelesek, és nem nyolc napod, hanem nyolc munkanapod van rá.
Módja: írásban, vagy személyesen, de visszajuttatnod neked kell.
Arra azért készülj fel, hogy harminc naptári napon belül kapod majd vissza a pénzed.

Redmi Note 9 Pro

(#11284) sunyijanika válasza BE4GLE (#11283) üzenetére


sunyijanika
tag

Köszönöm a felvilágosítást.

Elég ha postán feladom, vagy mást ajánlasz?

Holnap kapcsolatba lépek velük és megbeszélem.

(#11285) Bferibörs válasza BE4GLE (#11281) üzenetére


Bferibörs
addikt

Köszönöm, ezt olvastam, a bibi az, hogy ugye javításra adtam le a készüléket-ha ez történik nem változtathatok szavatossági igényre úgy tudom, a másik dolog, hogy a Ptk-t bírósági úton lehet csak érvényesíttetni ha jól tudom.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11286) BE4GLE válasza Bferibörs (#11285) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Újra idéznék egy sort: "A jogosult a választott szavatossági jogáról másikra térhet át." Tehát nyugodtan bejelentheted, hogy márpedig te a pénzedet kéred vissza. Szépen megindoklod, hogy miért. De legyen írásos nyoma két példányban. Egy a boltnál, egy nálad. Ha bolt fölajánlja, hogy megpróbálják szervizzel jóváíratni a termék árát, akkor fogadd el, és akkor kb. egy hónap múlva visszakaphatod a pénzed. Addig is azt javaslom, hogy kezdj el nézelődni másik telefon után, mert a jelenlegit úgyse fogod már használni.

Egy telefon miatt szerintem nem fogsz pereskedni. :) Ha a bolt nem hajlandó eleget tenni a szvsz jogos követelésednek, akkor panaszt tehetsz rá a megfelelő szerveknél. Az a legjobb, ha bolt számára világossá teszed, hogy nem hagyod annyiban a dolgot. Akkor jobbak az esélyeid. ;)

sunyijanika
Én eddig mindig személyesen vittem vissza. Ha neked jobb lenne valamelyik csomagküldő szolgálat, vagy posta, akkor szerintem beszéld meg a bolttal, hogy hova küldheted. (Nem biztos, hogy weboldalukon megadott címre kell majd küldened.)

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 9 Pro

(#11287) Bferibörs válasza BE4GLE (#11286) üzenetére


Bferibörs
addikt

Köszönöm egy próbát mindenképpen megér.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11288) Bferibörs válasza BE4GLE (#11286) üzenetére


Bferibörs
addikt

Sziasztok!

Megírtam egy levelet , van némi remény, holnap kiderül,bemegyek hozzájuk, holnap jár le-mint utólag kiderült- az általuk vállalt 30 munkanapos (nem naptári napos :Y ) javítási határidő.Náluk 6 napos munkahét van gondolom így joggal számolom a 30 munkanapot 6 napos munkahéttel.

" c) A javításról:

A javítási idő az átvételtől számított max. 30 munkanap. A javítási idő alatt cserekészüléket biztosítani nem tudunk. A javításhoz csak új alkatrész használható fel. A javítás következtében a termék értéke, használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt termékekhez képest nem csökkenheti."
"Nyitva: H-P 9-17, Szo: 10-14, V: zárva"

Köszönöm a segítséget és a biztatást ! :R :R

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11289) Bferibörs válasza Bferibörs (#11288) üzenetére


Bferibörs
addikt

Sziasztok !

Hazaértem a forgalmazótól,nem sok sikerrel sajna, majd válaszolnak a bevitt levélre-sajnos úgy látom,hogy nem ismerik a kötelességeiket, az ügyintéző biztosan nem.
Kézhez kaptam egy levelet amit jan. 07-én írtak a jan.-7-i csere igényemmel kapcsolatban-hozzám nem került a levél eddig,feladták ajánlva.
A levélből is azt látom,hogy nincsenek tisztában a kötelezettségükkel.

Még egyszer köszi a segítséget-várakozás van. A telefon még mindig nem készült el.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11290) Bferibörs válasza Bferibörs (#11289) üzenetére


Bferibörs
addikt

Lenne még egy kérdésem: a telefon jelenleg szervizben van a forgalmazó által vállalt 30 napon belül nem készült el.
Ha elkészült és szólnak,hogy menjek érte, a telefont átvegyem vagy sem ?

Jelenleg írásban a cseréjét, vagy az árának a visszatérítését kértem.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11291) BE4GLE válasza Bferibörs (#11290) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

Ajánlanék neked egy olvasmányt:
OFE
Innen kezdd el olvasni: Hányszor lehet javítani egy terméket?

Én már nem venném át. A javítást az általuk vállalt határidőre sem teljesítették, elállnék a vásárlástól. Pénzt vissza és viszont látásra. Ha tartották volna a határidőt, akkor más lenne a szitu.
Megjegyzem, az eddigiek ismeretében nagy eséllyel megint bedöglene és kezdődne az egész herce-hurca elölről.

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 9 Pro

(#11292) Bferibörs válasza BE4GLE (#11291) üzenetére


Bferibörs
addikt

,Köszi már zsong a fejem a sok olvasástól,tegnap este olvastam pont ezt végig.Arra gondolok,hogy a csere igényemtől,vagy ár vissza fizetéstől nem állok el, de jogilag nem tudom,hogy a terméket át kell e vennem vagy nem.Ha nem cserélik ebből Békéltető Testület vagy bíróság lesz.

"A leadáskor kértem a készülék cseréjét melyet Önök jegyzőkönyvbe vettek. A javítás 2014.01.07-ig tartott. Értesítéskor (telefonos) tájékoztattam az ügyintézőjüket,hogy nem veszem át a készüléket de bemegyek Önökhöz. A Javított készülék visszaadása lapon utólag tollal felvezetésre került a "Töltőcsatlakozó csere" (szerviz jegyzőkönyvet erre nézve nem kaptam/láttam, előző alkalmakkor kérdésemre szóban sem kaptam tájékoztatást a javításról,hogy mi történt a telefonnal ), szóban tájékoztatott az ügyintézőjük,hogy Önök a javítást kifizették de nekem nem kell Önöknek megtéríteni. Az eljárásukat nem fogadtam el, nem cserélték ki a telefont, a töltő csatlakozó nem lehetett sérült, leadás előtti este töltöttem fel a telefont észre vettem volna ha sérült vagy nem tölt ( ezt a megállapítást a második ugyan azon hiba megjelenése után tették)."

Ezt azért másolom be mert nem tudom mi történt a töltő csatlakozóval, amikor én átadtam tuti,hogy nem volt baja félő, hogy valaki fogást keres a csere elhárítására, vagy a szerviz vagy a forgalmazó.
A tegnap kézbe kapott válaszlevélben pedig azt írják, hogy különböző hibával adtam le mindhárom alkalommal.Hát nekem 2x ugyan az jelentkezett, este töltés 100%-ra,kikapcs, reggel nem tudtam bekapcsolni.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11294) Bferibörs válasza ALONSO11 (#11293) üzenetére


Bferibörs
addikt

:C

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#11295) sarkanyolo2 válasza ALONSO11 (#11293) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

Ennek kifejezetten örülök! :D

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#11296) Superhun válasza ALONSO11 (#11293) üzenetére


Superhun
Topikgazda

:K :C

(#11297) BE4GLE válasza Bferibörs (#11292) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

"a terméket át kell e vennem vagy nem"
Nem kell. Épp ezt írtam. :)
Adva van egy telefon, ami folyton meghibásodik, így nem lehet rendeltetésszerűen használni. És neked ezzel az elhúzódó garanciális procedúrával jelentős kényelmetlenséget okoztak. Változtathatsz a szavatossági igényeden.
Vállaltak egy maximális időkeretet a javításra, ami gondolom az aláírt és lepecsételt garancialevélen is fel van tüntetve. Ezt nem teljesítették. Ez már elállásra jogosít.
Te már írásban változtattál az igényeden, teljesen jogosan. Neked már tök mindegy, hogy javítják-e telefont. Ha ennek ellenére mégis átveszed a készüléket, azzal saját magadat szúrod tökön, mert akkor sem elállni sem cseréltetni nincs jogod.

ALONSO11
Az ilyen korrekt márkaképviselet teszi naggyá a márkát. :K

[ Szerkesztve ]

Redmi Note 9 Pro

(#11298) Attix82 válasza BE4GLE (#11297) üzenetére


Attix82
őstag

Maga az ügyfél nem változtathat ha az üzlet megtagadja. Ilyenkor hivatalos ügyre terelődik a téma. Békéltető és aztán bíróság.

1. Nincs meghatározva a javítások száma.
2. Bíróság eldönti, hogy kényelmetlen volt e vagy sem ez az ügyfél számára.

Legjobb eset ha az üzlet se akar a témával foglalkozni és enged az ügyfél számára...ha nem, akkor meccs a bíróságon aki eldönti az ügyet.

(#11299) BE4GLE válasza Attix82 (#11298) üzenetére


BE4GLE
aktív tag

"Maga az ügyfél nem változtathat ha az üzlet megtagadja. Ilyenkor hivatalos ügyre terelődik a téma."
Ennek így nincs értelme.
Az fogyasztó változtathat és az üzlet ezt megtagadhatja. Ilyenkor terelődik jogi útra a dolog, amikor is eldől, hogy a fogyasztó követelése jogos volt-e. Az ideális eset nyilván az, amikor mindenki tudja a jogait és kötelezettségeit. Ha nem, akkor kell harmadik félt bevonni. És ezt nem tudom, mire írtad. A terméket változatlanul nem kell átvennie, hiszen az igényét már megváltoztatta.

1,2: Igazad van, de ezekből nem az következik, hogy akármeddig lehet húzni a dolgot. Szerintem elég jól leírtam, hogy miért, és bíróság is eszerint döntene.

Redmi Note 9 Pro

(#11300) Bferibörs válasza BE4GLE (#11297) üzenetére


Bferibörs
addikt

Köszönöm szépen! A garancia jegyen szerintem nincs ilyen a honlapjukon van fent a max 30 munkanapos vállalt javitási idő.Garancia jegyet soha nem kértek,arra egy betű nem lett írva amióta átvettem a telót.mindig átadási lapon vették át a telót illetve azon adták vissza.

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.