Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11051) s3toraph válasza s3toraph (#11023) üzenetére


s3toraph
senior tag

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem még volna, hogy ha garis a gép, és beszart a jack csatlakozó, akkor azt meg kell-e javítaniuk (samsung laptop)? Ha bedugom a fejest, vagy egyszerre szól a gép hangszórójával (ilyenkor le kell némítani a tálcán hogy csak a fejesben legyen hallható a hang), vagy egyáltalán nem szól. Újabban már nem is szól. Mintha az az érzékelő lenne megdögölve benne ami a fejes csatlakoztatását érzékeli. Ha szól, akkor mindkettő ága szól rendesen. Ha bedugom a fejest, nem is írja ki a realtek hd driver hogy egy jacket csatlakoztattam, de ha mikrofont dugok be, a másik jackbe, akkor kiírja. Drivert újraraktam, ubuntu live pendrive-al próbáltam, ugyanaz a hiba. Egy samsung szervízben is rákérdeztem, szerintük is a jack csati halt el azaz hardveres hiba, de úgy fogalmaztak hogy felküldik pestre és vagy megjavítják vagy nem. Kérdem én, miért ne javítanák? Ez nem garanciális probláma, hogy beszart? Nem lett feszgetve a csati, rendeltetésszerűen volt használva a gép minden szempontból. Létezik hogy ráfogják hogy kopó alkatrész és így jártam? Ilyenkor mi van, csapjak az asztalra?

[ Szerkesztve ]

Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

(#11052) asdf_ válasza Land (#11050) üzenetére


asdf_
veterán

A siker nem tuti, de az elallas a vasarlastol egy egyoldalu jogi nyilatkozat, elsz egy jogoddal, mely alapjan neked a vasarlasi osszeg visszajar. Ha nem adjak vissza 30 nap mulva, akkor te beadsz egy fizetesi meghagyast (~10 ropi, a vasarlasi osszeg + kozjegyzoi dij osszegre, mert nehogy mar ezt az osszeget te bukd be), erre vagy fizet a voda (vagy annak viszonteladoja, ha attol vetted a keszuleket), ha nem, akkor ellentmond, es automatikusan perre alakul a dolog.
Innen maris latod, hogy ilyen "kis" erteku cuccoknal miert nem szkanderozik kulonosebben a vevo, es miert gondolja ugy az elado, hogy o barmit megtehet (pl. teged tokre nem erdekel, hogy a vodanak mit es hogyan cserel a Telemax, te a Vodatol vetted a telefont, vele allsz jogi kapcsolatban, igy jotallni is ok kotelesek feled, ergo nem a Telemax donti el, hogy a te telefonod mikor kerul kicserelesre, az mas kerdes, hogy az elado nem akar sajat szakallara bebukni egy keszuleknyi arat, de ez teged tokre nem kell erdekeljen).

(#11053) asdf_ válasza s3toraph (#11051) üzenetére


asdf_
veterán

A nem megy a jack aljzat, siman lehet abbol is, hogy a juzer ugy tolja meg tepi ki belole a kabelt, mint a barom, es az aljzat mondjuk mar ki van szakadva az alaplapi forrasztasbol, neadjisten a forrpontot is feltepte. Nyilvan ez utobbi esetben nem nagyon fogjak gariban megcsinalni, de ha nem mozog, nem lotyog, intakt az egesz es siman csak nem mukodik akkor meg nem nagyon van ra ok, hogy miert ne javitanak.

(#11054) s3toraph válasza asdf_ (#11053) üzenetére


s3toraph
senior tag

Értem. Öcsémé a gép, és vigyáz rá, nem vadállat módon bánik a géppel. Le is csapnám, mert én tartom karban, én szívok vele ha gond van és meg kell oldani! ;]
Annyit lehet tapasztalni, hogy ha óvatosan körkörösen megmozgatod benne a csatit, jobban kitér mint a mikrofon csatiban. De ez simán lehet a használattól is, hogy kitágult. Remélem nem sérült. Minden esetre beviszem egy debreceni szervizbe, hogy nézzék meg, vajon gariztatható-e, tudtommal ez ingyenes garis gépnél, hogy megvizsgálják. Szerinted? Mert így kiderül remélem, hogy öcsém nem vigyázott-e eléggé rá, vagy csak behalt magától.

[ Szerkesztve ]

Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

(#11055) ManY


ManY
senior tag

Sziasztok
Az lenne a szitu hogy 01.16-án leadtam a projektorom (Epson TW 5900 anno 360k huf) szervízbe (epson.hu hivatalos oldalon írt márkaszervízükbe). Ugye 30-ára vállalták a javítási határidőt (2db hét) ahogy azt a jogszabályok előírják... Most már következő hó 7 van és még mindig semmi hírük nincs róla...
Szerintetek ilyenkor érvényesíthető csere garancia vagy kérhető hogy állítsanak ki valamit amivel levásárolhatom az árát? (Cserére gondolom nincs lehetőség mivel már nem gyártják a terméket) Egy hónap után végre szeretnék filmet nézni vagy XBOX-ozni TV-zni vagy akármilyen multimédiás tevékenységet végezni... kicsit barlang feelingem van azóta mióta leadtam :(

(#11056) Attix82 válasza ManY (#11055) üzenetére


Attix82
őstag

Hali.

Jogszabályba csak az van, hogy 15 napra kell törekedni.

Esetleg megérdeklődted, hogy áll a javítás?

(#11057) Superhun válasza ManY (#11055) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Karcsú még ez az idő. 1 hónap után már lehet kicsit komolyabban venni a dolgot, megegyezni egy időpontban és ha addigra sincs semmi, akkor további lépéseket tenni. Valószínűleg alkatrészre várnak a gyártótól.

(#11058) ManY válasza Attix82 (#11056) üzenetére


ManY
senior tag

Igen
Egy hete (30-án amikorra vállalták a befejezést) betelefonáltam és azt mondták hogy kiküldték Németországba és hívjam őket 1 hét múlva...
Most telefonáltam oda 15 perce (most telt le a 8 nap tehát még rá is hagytam 1 napot) és nem tudták megmondani mi a helyzet... kinnt van e még...
jön e vissza... vagy hogy egyáltalán mi történik...

(#11059) Superhun válasza ManY (#11058) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Aha, tehát kiküldték a gyártóhoz... hát akkor ez patthelyzet, itt a szerviz sem tehet semmit. Azt az egy hetet mindenképpen várd ki, a letelte után reméljük okosabbak lesznek a szervizesek.

(#11060) Biznisz Elek válasza ManY (#11058) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ott rontottad el hogy a szervizbe vitted mivel a szervizt nem kotelezheed a hataridore. A jog azokkal tud eljarni akitol vetted. Ha a vasarlas helyere vitted volna akkor ott mar csapkodhatod az aztalt de a szervizzel ezt nem tudod megtenni. Ok akar harom honapig is ulhetnek rajta. Rajuk nem igazan vonatkozik a 15 napos torekedes.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#11061) Superhun válasza Biznisz Elek (#11060) üzenetére


Superhun
Topikgazda

De természetesen ez csak az első 1 évben, utána már a jog nem kötelezi jótállásra az eladót.

(#11062) asdf_ válasza Biznisz Elek (#11060) üzenetére


asdf_
veterán

Ez azert nem teljesen igy van, mert afaik jogilag a szerviz az az elado teljesitesi segedje, ennek okan a szerviz tetteiert is siman elo lehet venni az eladot,

(#11063) ManY


ManY
senior tag

Szerintem a boltba egy évig vihetem. Ez a cucc már kb a 20. hónapjában jár... gondolom 12 hónapon túl az epson vállalja a garanciat mert ez így már nem a törvény álltal előírt garancia idő hanem valami kiterjesztett amit az epson vállal... Egyébként szerintem hülyének néznének a boltba ha visszavinném oda, nem hoinném hogy ez rájuk tartozik...

(#11064) Superhun válasza ManY (#11063) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ha letelt a bolt által vállalt garancia, akkor már semmi közük a termékhez. Ha ez tényleg így van a jótállási jegy szerint, akkor nem tehetsz mást, várnod kell a gyártóra.

(#11065) Biznisz Elek válasza Superhun (#11061) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ez attól függ hogy ezt hogy vállalták. Ha 1+xév akkor igen ha csak simán x év van akkor az végig teljes körű.

asdf_: Amennyiben a vásárlás helyén adta le. De a szervizt nem kötelezheti semmire. Max vissza kéri és a számlájával és a garlevéllel elballag a vásárlás helyére. Hiába külső garleveles köteles átvenni azon időn belül amíg garis, mert a bolt ha 1+x évig is vállalt rá az egy dolog hogy feltételekkel de akkor se köteles a vevő a szervizhez közvetlen fordulni.

szerintem.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#11066) asdf_ válasza Biznisz Elek (#11065) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem meg ha egy even belul van, leadta a cuccot a szervizbe es azok sokaig szaroziknak vele, akkor elballag a vasarlas helyere, jelzi nekik, mint jotallasra kotelezettnek, hogy ekkor es ekkor leadta a cuccot a szervizben, a teljsitesi segedjuk viszont a jotallas ellatasa soran nem eppen fenyesen szerepel, es tessek szepen gyorsan odahatni, vagy rossz vege lesz. Szerintem halal siman el lehet allni mondjuk az 5. hetben a szerzodestol, akkor is, ha a szervizben lett leadva a cucc es sosem jart az eladonal (de nyilvan nem "illendo" egybol ezzel nyitni az eladonal, hogy akkor hall eloszor az egeszrol, es 2 masodperc mulva el is all a vasarlo).

(#11067) Biznisz Elek válasza asdf_ (#11066) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Ezzel az a baj hogy nem a boltnak adtad le így őt ebben az esetben nem lehet kötelezni. Max ha rajta keresztül megy a szervizbe. Jogilag (szerintem) ez bukó. Persze szép szavakkal biztos lehet rájuk hatni de a magyar cégeket ismerve ugyan azt fogják mondani amit én is. Az elállás meg szerintem rossz fogalom ebben az esetben. Maximum ha tudod bizonyítani , hogy neked ez nagy kiesést (főleg pézbeli) jelent - pl ebben az esetben oktattást adnál vele amiért neked fizetnének - akkor ezt egy hivatalos levéllel jelezheted feléjük de ez akkor se kötelezi őket semmire. Ez után már csak a bírósági per marad. A fogy véd meg semmit nem ér az csak formalitás. Nem is tudom minek is vannak, kb annyit érnek mint a békéltetők....pfff :W

Maradva a projektornál, szerintem asztal csapkodással se fog sokat elérni. Ahogy minden műszaki cuccra érvényes még év eleje van, most volt a kínai újév, és lassan indul az év. Szóval csak türelem javítani fogják.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#11068) s3toraph válasza asdf_ (#11053) üzenetére


s3toraph
senior tag

Ha beviszem egy szervizbe és megállapítják, hogy márpedig öcsém hibázott (mert pl. fel van szakadva mint írtad) - bár nem hiszem - akkor ez esetben kb. mekkora összegre lehet számítani javítási költségként? Főleg ha azt mondják, hogy küldik pestre, mert pl. ezt csak ott lehet javítani. Egy jack csati gondolom 2-3e Ft, munkadíj a kérdéses hogy mennyire akarnának megvágni irreális számokkal... :F

Bárki másnak szervizes tapasztalata?
Ja és szerintetek ha fizetős a javítás, de a helyszínen nem tudják javítani, akkor árajánlatot sem tudnak adni?

Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

(#11069) krisztian112


krisztian112
senior tag

Sziasztok! Telefonos ügyben írnék nektek

Van egy Xperia L telefon, ami karácsonyi ajándék volt, és már az első napon lefagyott, újraindult. Háromszor volt már szervízbe, először szoftvert frissítettek rajta, de mikor visszakaptam akkor ugyanúgy rossz volt, aztán 2. szervíz alkalommal ráírták hogy elhárították a hibát, mikor visszakapás szintén produkálta a problémákat. Utána megint visszavivés, és megint újra rossz volt, és azt mondták, hogy vigyem el a márkaszervízbe. Eddig ők hová küldték javítani pirike néninek? Meg miért én intézzem a javítás amikor még garis? Hülyének akarnak nézni? 3. alkalommal már kérhetem az abszolút készülék cserét?

Köszönöm válaszotokat! :R :R

Huawei P10 lite

(#11070) werszomjas


werszomjas
őstag

Üdv.

Ha webshopban rendeltem meg egy monitort, de személyesen vettem át, olyankor él a 8 napos visszavétel?

üdv

(#11071) Attix82 válasza werszomjas (#11070) üzenetére


Attix82
őstag

Igen. De 30 napig ülhetnek a pénzeden.

(#11072) Superhun válasza krisztian112 (#11069) üzenetére


Superhun
Topikgazda

A Cordon Electronics-ra rengeteg panasz érkezett az utóbbi időben. Továbbra sem értem, hogy a Sony miért fizet még neki a semmiért (értsd: szoftverfrissítés). Csak maguk alatt vágják a fát: ha nem csinálnak meg egy telefont, akkor ugyan úgy visszaviszik és csak a papírmunka lesz vele, esetleg még valamilyen hatóságot is rájuk eresztenek.

Hogy ne kínozd tovább magad, írj be a bolt vásárlók könyvéjébe, hogy több javítást nem fogadsz el, mert 3x nem csináltak vele semmit. Neked valójában semmi közöd ahhoz, hogy a bolt kinél és hogyan javíttatja meg a telefonod, csak az eredmény a lényeg. 3x küldte olyan helyre, ahol semmit sem csinálnak vele. Ezért felelősséget kell vállalniuk a jog szerint.

(#11073) Gabe123


Gabe123
aktív tag

Sziasztok. Ismerősnek rendeltem (én felelőtlen) egy Corsair Vengeance C70 Military Green házat , többször megkérdeztem jó lesz e a zöld szín, azt mondták igen nekik olyan kell. Természetesen amikor meglátták már nem tetszett. Kíváncsi vagyok létezhet e olyan ,hogy egy ugyan ott lévő fehérre kicseréltessem ? Időközben drágább lett akár a különbözet kifizetésével is. 2014.02.07-én hozta a posta a házat(neten rendeltem). Előre is köszönöm.

Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "

(#11074) Attix82 válasza Gabe123 (#11073) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Elállsz a vásárlástól, saját költséggel visszaküldöd a házat. 30 napjuk van visszafizetni a termék árát.

Eközben megrendeled a fehér színűt.

(#11075) Gabe123 válasza Attix82 (#11074) üzenetére


Gabe123
aktív tag

Igen erre már én is gondoltam csak épp nincs forgóban +30k-juk még hozzá. De ha nem oldalható meg a csere akkor ez marad, de szerinted egy kérdést megér megvagy hagyjam a fenébe?

Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "

(#11076) netseft válasza Gabe123 (#11075) üzenetére


netseft
aktív tag

Kérdezni lehet, ártani nem fog. Jobb helyeken a lényeg a vevő elégedettsége, tapasztalataim szerint az Aqua is ilyen.

Eladó termékeim: https://tinyurl.com/sefteles

(#11077) Gabe123 válasza netseft (#11076) üzenetére


Gabe123
aktív tag

Mind1 visszaküldöm, mi egyébként a menete? Vagy csak feladom az Aqua címére és írok egy mailt amibe 8 napon beül vagyok és elállok a vásárlástól+ megadom a bankszámlaszámom, aztán várom hogy utaljanak.

Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "

(#11078) djdaniel


djdaniel
senior tag

Sziasztok!
Hányadik javítás után lehet kérni a cserét ?
azért kérdem, mert lenne egy corsair tápom amit 1x már javítotottak ( cicerget) kb 2-3 hete kaptam vissza, mainapon megint elkezdte :W
nem akarok megint a javításra várni 2hetet, nincs tartalék tápom, fölösbe meg nem akarok venni, javításnak nincs értelme, mert múltkor se tudták normálisan megcsinálni. :W

(#11079) Attix82 válasza djdaniel (#11078) üzenetére


Attix82
őstag

Nincs meghatározva a javítások száma.

(#11080) djdaniel válasza Attix82 (#11079) üzenetére


djdaniel
senior tag

fenébe :W

átfutottam az nfh honlapján, "Az első lépcsőben kérhetjük a termék kijavítását vagy kicserélését amelyek közül – főszabály szerint – választhatunk."
ezek szerint én nem vagyok köteles elfogadni, hogy megint megjavítsák nem ?

(#11081) Biznisz Elek válasza djdaniel (#11080) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

:W

Miért nem olvasod végig?:

"Nincs mód a választásra, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne az eladónak."

mindenkinek

[ Szerkesztve ]

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#11082) tonyrulez


tonyrulez
őstag

Ma megint elba***dott a laptop, úgyhogy gondoltam, mivel garanciás és itt van tőlem párszáz méterre a bolt (egyben szervíz) ahol vettem, gyorsan lerendezem a dolgot. De sajnos nem, ugyanis a szervizes azt mondta, hogy ha garanciás, akkor ők ehhez nem nyúlhatnak, vigyem márkaszervízbe.

Nem mellesleg a honlapjukon az áll, hogy "A vásárlást követő negyedik naptól a termékre vonatkozó jótállási időszak végéig garanciális ügyintézéssel állunk ügyfeleink rendelkezésére.", meg hogy "ügyfélközpontú magatartás blablabla".

Ezt én megértem, de akkor legalább mondhatták volna azt hogy "bocsánat, mi ezt nem tudjuk javítani, de a márkaszervizesekkel majd lerendezzük a dolgot, hívjuk ha van fejlemény".

Szerencsére csak 20 percet vett el az életemből ez az eset, de a többieknek hátha jól jöhet: hiába ad garanciát a bolt ahol vettük a laptopot, nem jelenti azt hogy kezdenek is vele valamit.

4 8 15 16 23 42

(#11083) Biznisz Elek válasza tonyrulez (#11082) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Akkor téged könnyű bepalizni. A vásárlás helyén kötelesek átvenni akkor is ha külső garleveles.

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#11084) Attix82 válasza tonyrulez (#11082) üzenetére


Attix82
őstag

Aki eladta annak is kell foglalkozni a garanciális ügyintézéssel.

Viszont a közvetlen szervizzel való garanciáztatás gyorsabb lehet, mivel akkor 1 kapcsolattartót kihagysz ezzel.

(#11085) tonyrulez


tonyrulez
őstag

Az igen. Jogszabályt tudnátok linkelni esetleg? Írnék nekik egy szép kis panaszlevelet :W Meglett

[ Szerkesztve ]

4 8 15 16 23 42

(#11086) szőröscica


szőröscica
addikt

Sziasztok!

Ha garanciális javítás történt egy terméken, amit vettem, akkor újraindul a garanciaidő?

(#11087) Attix82 válasza szőröscica (#11086) üzenetére


Attix82
őstag

Csak annyival hosszabbodik amennyit volt a szervizbe. Leadás és átvételt jelző email/ telefon idővel.

(#11088) Superhun válasza szőröscica (#11086) üzenetére


Superhun
Topikgazda

"A jótállás időtartama is meghosszabbodik a kijavítás idejével, a termék vagy jelentősebb részének kicserélése, illetve kijavítása esetén pedig a jótállás időtartama újból kezdődik."

[link]

(#11089) asdf_ válasza Superhun (#11088) üzenetére


asdf_
veterán

... a kicserelt alkatreszre, ezt azert tegyuk hozza, ha mar az nfh nem volt kepes :P

(#11090) Superhun válasza asdf_ (#11089) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Jogos. :D

(#11091) Gyuri27 válasza asdf_ (#11089) üzenetére


Gyuri27
félisten

Hogy mondod kérlek?
A komplett termék gari ideje hosszabbodik. Mégpedig azzal az idővel amit a termék nem nálad tölt el.
Csere esetén (komplett) az egész termék garija újra indul.
Cserélt alkatrésznél (csak újra lehet) a gari 1 év. Javitásnál fél év adott elemre.

Amd - Radeon - Ryzen

(#11092) szőröscica válasza Attix82 (#11087) üzenetére


szőröscica
addikt

Hát az nem túl jó.

Féktárcsát kellett javítani garanciában, de megint ráz. :(
És a számla alapján számomra nem egyértelmű, hogy mennyi garancia van rá. Gyári féktárcsa (Nissan). Így is suttyók, mert egy utángyártottat simán cseréltek volna ilyen esetben, itt pedig csak a felszabályozás költségeit állták.

De persze megint rossz, mert gondolom anyaghibás...

[ Szerkesztve ]

(#11093) Attix82 válasza szőröscica (#11092) üzenetére


Attix82
őstag

A féktárcsák kb 5 satuféket bírnak ki, és eldeformálódhatnak, amitől ráz. (Ez kb bebizonyíthatatlan, hogy Te hogy mint használtad a féket)

Fékezésnél ráz csak?

(#11094) szőröscica válasza Attix82 (#11093) üzenetére


szőröscica
addikt

Persze. És az előző tárcsám 160 ezer km-t bírt, szóval nem velem van a baj...
A márkaszervizben megmérték, tényleg hullámos volt, a központ pedig a felszabályozást állta. Meg is javult, de mentem 2 ezer km-t és újra rossz.

Na most a félelmem két dologból tevődik össze. Az egyik, hogy kb. 6 hónapja volt először feltéve (augusztus elején) és sok autóalkatrészre csak 4, vagy 6 hónap garancia van. A másik, hogy ha még most meg is csinálják újra, akkor is megint tönkre fog menni, mert valami gond tuti van vele, ha ennyi idő alatt kétszer is tönkrement. Összesen 7 ezer km-t mentem ezzel a tárcsával, és most hullámosodik meg másodjára.

Fékpedálon is lehet érezni a lüktetést. De nekem nem pálya az, hogy mindig 2 napra leadjam az autómat, hogy szabályozgassák a tárcsát, ami aztán egy hónap alatt megint tönkre megy. Újat szeretnék, ezért akarok információt gyűjteni, hogy megfelelő jogi háttérrel támaszthassam elő a csere iránti igényemet....

[ Szerkesztve ]

(#11095) Attix82 válasza szőröscica (#11094) üzenetére


Attix82
őstag

Fék nem szorul? Kiszállsz told meg az autót.

Milyen autóról van szó?

(#11096) asdf_ válasza Gyuri27 (#11091) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem felreertesz, en csak annyit irtam, hogy garis javitasnal nem az egesz motyora indul ujra a gari, hanem csak a kicserelt alkatreszre (a lentiek alapjan), hosszabbodni termeszetesen hosszabbodik, de errol nem volt szo. Az idezett mondatot folytattam, mert annak vegerol hianyzott ez a lenyeges resz.

PTK 307. §

(3)
... A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

PTK 248. §

(5) A törvénynek a szavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályait a jótállási jogok gyakorlásánál megfelelően alkalmazni kell.

[ Szerkesztve ]

(#11097) szőröscica válasza Attix82 (#11095) üzenetére


szőröscica
addikt

Annak szaga is lenne, meg gondolom a fogyasztás is nőtt volna, de ilyen gond nincs. Ráadásul mint mondtam, márkaszervizben szerelték be, és a garanciális igényem bejelentésekor komplett átvizsgálást végeztek.

(#11098) Attix82 válasza szőröscica (#11097) üzenetére


Attix82
őstag

Furcsa, hogy ilyen hamar eldeformálódik a tárcsa, mivel a kapható legocskább tárcsának is meg kell felelnie a megkövetelt előírásoknak. (max van egy kis hangjuk az idők során, de ennyi)

A kérdésedre a válasz, ha mind2 oldal közel egyformán deformálódik el, akkor anyagminőségre utal, azt cserélni érdemes, mivel sose lesz jó.

(#11099) F e Z o


F e Z o
veterán

Sziasztok! Egyik havernak bedöglött a 2 és féléves 560Ti-je, ami 65k-ba került, amikor vásárolták, még garis volt, így visszavitte a boltba. El is ment szervízbe, 2 hét vátakozás, azután majd egy hónap telefonálgatás a boltba, akik felajánlottak neki egy gainward 650-et helyette. Ez mennyire korrekt a bolttól? Teljesítményben ahogy néztem azért az 560Ti erősebb volt. El kell fogadni egy gyengébb teljesítményű kártyát?

H2O über alles!

(#11100) Attix82 válasza F e Z o (#11099) üzenetére


Attix82
őstag

Hali.

A garancia papíron jótállás szerepel?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.