Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Szia!
Nincs megszabott határidő. 15 napra kell törekedni, de ha túlszalad a bolt, nagyon könnyű kimagyarázni azzal, hogy ő elküldte a szerviznek/nagykernek és várja, hogy visszaküldjék neki. Valójában itt nem a boltot kell hibáztatni, mert nem ő javítja (jó esetben). A szervizekre kellene szigorúbb szabályozásokat hozni.