Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Haier w910 – nem mosógép
- [Re:] [.LnB:] ProtonMail(?)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Szia!
Nincs megszabott határidő. 15 napra kell törekedni, de ha túlszalad a bolt, nagyon könnyű kimagyarázni azzal, hogy ő elküldte a szerviznek/nagykernek és várja, hogy visszaküldjék neki. Valójában itt nem a boltot kell hibáztatni, mert nem ő javítja (jó esetben). A szervizekre kellene szigorúbb szabályozásokat hozni.