Hirdetés

2024. június 28., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1133) luciferc válasza ML320 (#1131) üzenetére


luciferc
őstag

Mire fel kérnél így kártérítést?

Csak ismételni tudom magam. Arra fel, hogy a hibás teljesítés következtében jelentős plusz kiadásom merült fel (új proci/vidkártya/memória). Ez nem hiszem, hogy nyerészkedés*. Természetesen ilyenkor megoldás lehet a pénz vissza és használt lap vásárlása, de mi van, ha én nem akarok mindenféle bizonytalan használt cuccot venni nuku garanciával, mikor a korábbi lapra még volt egy év gar? Vagy egyszerűen nem értek a számtech cuccokhoz, és félek használtat venni, így nem is akarok? Mondom, nem konkrét a kérdés, de azt hiszem érdekes a felvetés.

A szoftveres kérdés hasonlóan érdekes.

az LCD illető viszont már tényleg a nyerészkedés kategória.

* természetesen nem arra gondolok, hogy a kisker vegyen nekem új procit, de valamiféle kártalanítás véleményem szerint jogos lehet (mondjuk árkedvezmény formájában)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.