Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Gaming notebook topik (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#53201) pehaa válasza Darth_Revan (#53198) üzenetére


pehaa
tag

Ha magánszemélytől veszek egy ilyen értékű gépet (Én mondjuk nem...) és munkára használnám, az a minimum hogy alaposan átnézem megfelel-e az igényeimnek.
Nem akarom védeni, de valószínű, hogy az eladó sem volt tisztában azzal, hogy milyen kijelzővel szerelték.

(#53202) Mikulásbá válasza pehaa (#53201) üzenetére


Mikulásbá
nagyúr

Nem is kell, ő bontatlan dobozos gépet árult, nem fogja felbontani és letesztelni minden paraméterét.
A gyári adatokra hivatkozik, ami elvileg pontosan megkereshető a dobozon lévő adatokból.
Az eladó itt semmiképp nem hibás. Az Acer igen. Ilyenkor valahogy érdekelne, hogy miért is kerül ennyivel kevesebbe egy ilyen gép. :U

(#53203) q2w3 válasza KillHates (#53200) üzenetére


q2w3
senior tag

Nagyon köszi, hogy írtál nekik. Felhívom őket, aztán tudatom veletek, hogy mi újság. Igazából nagyon tetszik a gép, minden tekintetben, egyedül ez a kijelző dolog amit jó lenne orvosolni.

(#53204) zsolti75 válasza Darth_Revan (#53198) üzenetére


zsolti75
senior tag

Nem hiszem, hogy sokat bukna rajta, mert a gyengébb panelt eladhatja.
Ezek a panelek gyárilag ragasztva vannak, nem csavarosan rögzülnek, úgyhogy kicsit nyűgösebb a csere.
Egyébként én is ezt tenném, csak 8.2 helyett ezt

(#53205) echterion válasza Mikulásbá (#53202) üzenetére


echterion
nagyúr

Amikor beviszi az Acer-hez (illetve megigényli a kijlezőcserét), ki fog derülni. Valószínűleg "leesett" egy kamionról, esetleg szürkeimportos áfacsalós a cucc, mindkét esetben le fogja pattintani a szervíz (utóbbi esetben talán nem, ITW-re lehet hivatkozni ilyenkor).

**********

(#53206) gago1975 válasza echterion (#53205) üzenetére


gago1975
őstag

Szia :R :R
Ami biztos, hogy Magyar cucc, ezzel a tipusszámmal kint nincs gép.

Ryan, utólagos engedelmeddel bemásoltam az írásodat ide.

Ryan1318 is érdeklődött ezután a gép után, privátban leveleztem vele és elég furcsa választ kapott az eladótól:
Ryan:Felhívtam a srácot. Aki hirdeti a 15ös 300at mondta hogy elvileg csak regelni kell a gépet de akkor a gar levél vagy a számla mindenképpen kell.
Azt mondta Nagykerből hozta a gépet ki lehet próbálni de csak a gyári száma van.
Ryan-nak adott válasz: csak regelni kell a gépet.Azt mondta Nagykerből hozta a gépet ki lehet próbálni de csak a gyári száma van.

Ezért én le is beszéltem Ryan1318 at a megvételtől, indoklásként ezt írtam neki:
"Ez ok, de mivan ha valami baja lesz, gyári hibás, javítatni kellene és nem tudják?
Ha csak refound-oltatni tudják mert.... vagy te akarod mert eleged lett a 8x-i javításból? Ugye törvényi határozat alapján 3x-i javítást vagy köteles elviselni, és utána???
Akkor mi alapján kártalanítanak, adják vissza esetleg a vételárat, vagy vásárolhatod le? Mekkora összegben határozzák meg a levásárlást??? A nagyker ár vagy amennyiért ő vette??? Mennyiért vette??? nettó 200K??? Akkor te azért mit fogsz kapni???
Na ezeket le kell tisztázni, erre értjük a lekérdezést."
Ezek szerint itt még felmerűl, hogy melyik kijelzőpanel van a gépben.
B156HAN08.2 vs CMN1521 panel között a különbség sok.

Ezekkel a hírdetésekkel mindig óvatosan kell eljárni, nemárt megvétel elött KillHates hez elvinni a gépet az eladóval együtt és ott leellenőriztetni vele mindent.

Most már csak az Acer jóindulatán múlik, hogy mit csinálnak vele.

#53187q2w3 Valahogy érd el nála, hogy adja vissza a vételárat.

[ Szerkesztve ]

Predator Helios 700 i9-10980HK RTX2080s 8/64GB RAM,OLED77C32,Marantz AV7705+MM7055x2db,Focal Aria 936+Aria CC900+Aria 926, Dome Flax ATMOS® 4db,SVS SB3000x2,Oehlbach nf214 Sub 3-400,QE3280,Oehlbach XT-SL500

(#53207) KillHates válasza q2w3 (#53203) üzenetére


KillHates
nagyúr

Legyél határozott, mondd meg nekik, hogy már le van az ügyfélszolgálattal levelezve, hogy cserélik a kijelzőt a gépen.

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#53208) Xerath404


Xerath404
aktív tag

Sziasztok
Észrevettem hogy halkan sípol a laptopom, ami abba marad ha kihúzom a töltőt. Ez mi lehet, és mennyire problémás? fél év gari van még rá... azért kérdem.

(#53209) Raymond válasza Xerath404 (#53208) üzenetére


Raymond
félisten

Nagyon sok gep csinalja, ez gyakorlatilag "normalis". Van amelyik siplo van amelyik mas hangot ad, a sipolas az idegesitobb mert ha csak ugy bizsereg vagy zsong az alltalaban nem hallatszik annyira ha mennek a ventik, a sipolas viszont igen.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#53210) gago1975 válasza KillHates (#53207) üzenetére


gago1975
őstag

Szia.

Szerinted az nem baj(Acer szerinted rugalmas?), hogy nincs szla róla, mert állítólagosan "nagykerből" van a gép???

Predator Helios 700 i9-10980HK RTX2080s 8/64GB RAM,OLED77C32,Marantz AV7705+MM7055x2db,Focal Aria 936+Aria CC900+Aria 926, Dome Flax ATMOS® 4db,SVS SB3000x2,Oehlbach nf214 Sub 3-400,QE3280,Oehlbach XT-SL500

(#53211) Gergello válasza gago1975 (#53210) üzenetére


Gergello
addikt

Lehet hogy nagykerből van, "minden nélkül" kihozva...

(#53212) KillHates válasza gago1975 (#53206) üzenetére


KillHates
nagyúr

Emlékszem egyszer majdnem asztalborogatás lett abból, hogy egy nagyon piszkos és rossz akkus gépre azt mondtam a leendő vevőnek, hogy nem vegye meg. Az eladó teljesen kiborult ;)

#53207: Bízzunk benne! Engem is elsőre a vevőszolgálatosak megpróbáltak lepattintani (azt nem raktam be ide) aztán korrektül segítettek.

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#53213) frame120 válasza Xerath404 (#53208) üzenetére


frame120
tag

Coil whine-nak hívják a jelenséget. Azért szűnik meg, ha kihúzod, mert akksiról a gépek visszavesznek a teljesítményből és a megváltozott áramfelvétel miatt máshogy rezegnek a tekercsek, amik a hangot adják. Elvileg nincs hatással se az élettartamra, se a gép teljesítményére, csak idegesítő. Tudtommal nem garanciális hiba.

(#53214) KillHates válasza Gergello (#53211) üzenetére


KillHates
nagyúr

Igazából nem szabadna számítania, mert a gyártó nem a számlára a dobozra és az eredetre adja a garanciát, hanem a termékre. Ha nincsen regisztrálva az eladás, akkor a gyártó belső gyártási/logisztikai dátumhoz köthető garanciális időhöz mérik a szavatosságot.

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#53215) Gergello válasza KillHates (#53214) üzenetére


Gergello
addikt

Most megnéztem az én asusomat és nem a számla kiállítási napjától indítva írja a garit az online rendszer. Kinek érdemes írni ilyenkor ?
Asus-nak küldjem el a számlát ?

(#53216) blue_23 válasza KillHates (#53214) üzenetére


blue_23
senior tag

Asusnál így van, számla csak akkor kell, ha a rendszerük szerint már lejárt a gari, viszont számlád alapján még érvényes. Doboz annyiban fontos, hogy ne sérüljön szállítás közben, szatyorban is küldheted ha úgy látod jónak.

@Gergello: Nem szükséges szólnod, az időn túl számlával tudod igazolni és garanciális javítást igényelni, mindenképpen tartsd meg.

[ Szerkesztve ]

Asus G531 Scar III, 240 Hz, i7-9750H, RTX2060

(#53217) q2w3 válasza KillHates (#53214) üzenetére


q2w3
senior tag

Beszéltem az Acerrel, bevizsgálják a laptopot és kimérik a készülék színhűségét. Ha nem felel meg, akkor cserélik a kijelzőt. Futárral viszik majd el a gépet. És kérnek garancia jegyet/számla másolatot. Mivel garanciális gépet vettem, ezt most bekérem az eladótól.
Az már izgalmasabb kérdés, hogy mi lesz abban az esetben ha nem ad, illetve anélkül adom fel a csomagot.

(#53218) Gergello válasza blue_23 (#53216) üzenetére


Gergello
addikt

Ok. Köszi. Remélem nem lesz rá szükség.

(#53219) KillHates válasza Gergello (#53215) üzenetére


KillHates
nagyúr

Regisztráltad a készülékedet?

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#53220) KillHates válasza q2w3 (#53217) üzenetére


KillHates
nagyúr

Szerintem nem lesz gond. A papírokat szerintem azért kérik, hogy nyomon tudják követni, miért és hogyan kerültek be ilyen készülékek a rendszerbe.

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#53221) Gergello válasza KillHates (#53219) üzenetére


Gergello
addikt

Nem emlékszem. Kellett volna ?
Abban a MyAsus programban lehet regisztráltam, mert azóta is küld reklám emaileket webstorage ajánlatról.
Akkor valószínűleg regisztráltam.

[ Szerkesztve ]

(#53222) gurus válasza q2w3 (#53217) üzenetére


gurus
aktív tag

nekem volt 2 predatorom is javítás alatt.utolsónál a garancia papírt meg se nézték ugyan úgy volt beírás nélkül .adtak egy külön lapot amin leírták a javítást.számlát egyiknél se küldtem vele mert nem kell.ügyfélszolgálatost mindig megkértem rendelje meg a futárt.dobozra ragaszd rá a címed és kész.gyári szám alapján javítják,persze ha lopott akkor buktad a laptopod de lehet még ezt se látja a rendszerük.szerintem nem látja,csak a garanciaidőt

[ Szerkesztve ]

(#53223) gago1975 válasza q2w3 (#53217) üzenetére


gago1975
őstag

És kérnek garancia jegyet/számla másolatot. Mivel garanciális gépet vettem, ezt most bekérem az eladótól.
Nem akarok vészmadárkodni de amit leírtam
Ryan1318 is érdeklődött ezután a gép után, privátban leveleztem vele és elég furcsa választ kapott az eladótól:
Ryan:Felhívtam a srácot. Aki hirdeti a 15ös 300at mondta hogy elvileg csak regelni kell a gépet de akkor a gar levél vagy a számla mindenképpen kell.
Azt mondta Nagykerből hozta a gépet ki lehet próbálni de csak a gyári száma van.
Ryan-nak adott válasz: csak regelni kell a gépet.Azt mondta Nagykerből hozta a gépet ki lehet próbálni de csak a gyári száma van.
Nem lesz neki semmi számla&garancia levél.
#53222gurus Szerinted ilyenkor, ha mégis kérik a számlát????

Predator Helios 700 i9-10980HK RTX2080s 8/64GB RAM,OLED77C32,Marantz AV7705+MM7055x2db,Focal Aria 936+Aria CC900+Aria 926, Dome Flax ATMOS® 4db,SVS SB3000x2,Oehlbach nf214 Sub 3-400,QE3280,Oehlbach XT-SL500

(#53224) Bluesummers válasza q2w3 (#53217) üzenetére


Bluesummers
őstag

Anno nekem asusnál nem volt semmilyen papírom, csak maga a számla, meg az eredeti szériaszám alapján még garanciális volt (ahogy KillHates is mondja), tehát az a garancia, amikortól kijön a gyárból.

Ha válaszolok / írok az üzenetedre, elvárom a választ. Egy minimális kommunikációs etikettet tartsunk be, még akkor is, ha nem érdekel az ajánlat.

(#53225) gago1975 válasza KillHates (#53212) üzenetére


gago1975
őstag

Erre én is emlékszek. Hülye kis ficsur volt. Azóta is hálás vagyok az átnézés/segítségedért.

Predator Helios 700 i9-10980HK RTX2080s 8/64GB RAM,OLED77C32,Marantz AV7705+MM7055x2db,Focal Aria 936+Aria CC900+Aria 926, Dome Flax ATMOS® 4db,SVS SB3000x2,Oehlbach nf214 Sub 3-400,QE3280,Oehlbach XT-SL500

(#53226) gurus válasza gago1975 (#53223) üzenetére


gurus
aktív tag

nekem a Csehek sose kérték. ügyfél szolgálatos persze nekem is ezt mondta mikor elsőnek küldtem el számla,garancia papírt tegyem a dobozába.mivel számlám pont nem találtam anélkül küldtem el.szerintem oldalukon egyértelműen le van írva, hogy a széria szám alapján online is megtudod rendelni a futárt. semmi mást nem kér hozzá a rendszerük.gyorsabb ha szépen megkéred az ügyfél szolgálatost rendelje meg a futárt ekkor kéri a gyári számot és rögtön látja van e garancia és ha van jön a futár :)

[ Szerkesztve ]

(#53227) q2w3 válasza gurus (#53226) üzenetére


q2w3
senior tag

Az odáig megvan megrendelte a futárt, kaptam már nyomtatandó papírt. Egyébként a rendszerben ha jól láttam 2020.09.19-ei vásárlás van bejegyezve, gondolom ekkor hozhatták ki a nagykerből, vagy vette át a nagyker a gépet. Nem hiszem én sem, hogy bármit fog küldeni, úgyhogy azok nélkül küldöm majd be a szervízbe.

(#53228) cynric válasza Bluesummers (#53224) üzenetére


cynric
tag

Lenovonál meg a számlán szereplő vásárlás dátumától 2 év. Mindegy mit ír a Lenovo oldala gyáriszámra rákeresés után. (TMX)

7lövetű konyhakés

(#53229) gurus válasza q2w3 (#53227) üzenetére


gurus
aktív tag

Szerintem elég, oldalukon ki is írja mettől meddig van rá garancia.ha ha gond lenne vele nem írná ki.más kérdés ezt garanciában kezelik vagy nem. mert ha 2 különböző panellal rakják össze nyugatra a jót keletre a rosszabbat.akkor gáz.itt nálunk mostanában figyelnek a vásárlok a kijelzőre eddig simán megvették a drága laptopokat 250nit,rossz szín nem zavarta többséget.lényeg milyen kártya,proci van benne.közben tönkre vágták a szemüket

[ Szerkesztve ]

(#53230) fordjee válasza q2w3 (#53227) üzenetére


fordjee
aktív tag

Szia!

Artisjus matrica volt a dobozon? Ha nem volt, jó eséllyel lopott, kötelező ráragasztani.
Amit még megtehetsz, hogy felhívod a nagykereket. Talán van rajta valamilyen matrica, melyik forgalmazza. Ha nincs, akkor sincs túl sok, akit fel kellene hívni. Gyári szám szerint meg tudják nézni, hogy eladtak-e ilyen gépet. A Chs-t kihagyhatod, nincs ilyen gép ott, nem is volt soha. Nem tudom, ki forgalmazza ezeket, ha tippelnem kellene akkor a Ramirist mondanám.
Vettem régebben bontatlan notebook-ot féláron, kiderítettem az előtörténetét, próbáld meg.

fordjee

(#53231) q2w3 válasza fordjee (#53230) üzenetére


q2w3
senior tag

Szia!

Van a dobozon, és egyébként a forgalmazó is ott van, Expert Zrt. Nem lopott a cucc.

(#53232) fordjee válasza q2w3 (#53231) üzenetére


fordjee
aktív tag

Nah, az jó hír, de akkor miért nincs számla? Vagy garancia?
Remélem egyébként, hogy minden rendben lesz vele, ezeket inkább vásárlás előtt kellett volna csekkolni, de drukkolok, jó kis gépnek néz ki :)

fordjee

(#53233) gurus válasza cynric (#53228) üzenetére


gurus
aktív tag

Lenovo az külön történet sokan szidják a szervizelését is.vásárlásnál ez is szempont milyen szolgáltatást adnak mellé

(#53234) Darth_Revan válasza fordjee (#53232) üzenetére


Darth_Revan
veterán

2 eshetőség
- lopott -> sok nagykerben és áruház raktárában az alkalmazott kilopkod cuccokat. Mondjuk ilyen nagy dologról meg nem hallottam, inkább apróságok tűnnek el manapság (telefon, hdd, ram, stb)

- alkalmazotti kedvezménnyel lett megveve 0% afa-val -> sok nagykerben lehet kérni hogy év végi bónuszt "levasaroljak"

Mivel nagykerbol lett kihozva közvetlen így ők tudomásom szerint nem tudnak kiállítani hagyományos 27% adót tartalmazó kisket számlát .

1 szó mint száz, valahogy biztos okosba lett kihozva , persze ez még nem jelenti azt hogy lopott.

Ha csak nem körözik a sorozstszamot akkor a legrosszabb ami történhet hogy pár hónapot bukik a garibol és nem a vásárlástól indul hanem a gyartastol.

[ Szerkesztve ]

(#53235) StoneBridge válasza Gergello (#53221) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Regisztráltam én is, a garanciát nem a számlától számítja valamiért. Azt hittem pár nap és frissítésre kerül.
Mondjuk én megvenném a vásárlástól számított 180 napon belüli kiterjesztett garanciát is, de nem engedi a myasus valamiért.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#53236) blue_23 válasza StoneBridge (#53235) üzenetére


blue_23
senior tag

Asusnál nem lehet venni, csak Digiprimenál G531-re garanciakiterjesztést , a szolgáltatás viszont egyenértékű (Asus honlapon is növelik a garancia időt).

Asus G531 Scar III, 240 Hz, i7-9750H, RTX2060

(#53237) gyépés válasza Naccsy (#53179) üzenetére


gyépés
aktív tag

Nem kell félni a ryzenektől ugyanolyan feltételek mellett gyorsabbak és hűvösebbek, mint az intel. A gépet nézd meg inkább, általában olcsó, gyenge kijelzős gépekbe raknak ryzent. A Lenovo Legion 5-nak egész jő a hűtése és van belőle jó kijelzős is, de az Omen sem veszélyes ryzennel, bár ott nem tudom milyen a kijelzők vannak. A többi nagy gyártó ryzenes gépe általában nagyon bóvli, azokat ne. Többbet számít milyen hűtés konstrukciót veszel, mint a proci ereje/tipusa, játékra mind elég lesz, ami legalább 6 magos.

[ Szerkesztve ]

"Ha kell, ha nem, ha muszáj... Hívjatok úgy: SZOMORÚ SZAMURÁJ!" by Kocsor Zsolt

(#53238) Peetey91 válasza gyépés (#53237) üzenetére


Peetey91
senior tag

Melyikben van jó panel amelyikkel már érdemes foglalkozni? Általánosságban ezek a Legion-ök megbízhatók, minőségiek, nem forrnak fel? A halálom ha egy notebook recseg-ropog, nyeklik ha kinyitom.
Nagyjából ebben az árkategóriában nézegetek most notebookokat, van esetleg jobb vétel?

(#53239) cynric válasza Peetey91 (#53238) üzenetére


cynric
tag

Nekem Legion 5i-m van és a zsanérja lehetne erősebb. Amúgy nekem nagyon tetszik az anyagminőség, gyönyörű a kijelzője (144Hz, 300+ nit verzió). Csendes módban használom így nem éri el a 70 fokot a proci, mégse bukok sok FPS-t. Billentyűzete is király.

7lövetű konyhakés

(#53240) Szotyi222


Szotyi222
aktív tag

Már kezdek rájönni sokan miért vesznek ilyet. [link] 🤡 :W

(#53241) Ryan1318 válasza gago1975 (#53206) üzenetére


Ryan1318
csendes tag

Köszönöm a tanácsod Gago! De sajnálom hogy így járt a vevő! Amit te is mondtál és végig görgettem mikor regisztrálásnál mit írsz ilyenkor a vásárlás dátumához(ez mindenkihez szól)? Mert azt mondta az eladó hogy regelni kell sn szám alapján és él a garancia.
Még mikor vettem régi Helios 300 zat akkor kaptam egy gar levelet az is nagykerből lett kihozva de ott benne mikortól él a garancia.

(#53242) RM007 válasza Szotyi222 (#53240) üzenetére


RM007
addikt

Miért?

Semmi másról nem szól a topik mint az ilyen meg olyan garancia, meg színhelyesség egy játékos topikban ahol a vér kifröccsenése esetleg nem biztos hogy lesz elég megbízható színű menet közben, akár bevált közben kékbe netán. Elég gáz lett ez a topik az elmúlt pár évhez képest mikor még Muerte is jelen volt. Tudom sok pénz amiért kell is kapni valamit, de azért ez már nem semmi ami itt megy, ha visszalépünk pár évet egész más volt. Most a totális káosz mikor laptopot keresel, mert mindegyikbe bele lehet kötni valahol, ha nem egy millát akarsz véletlen beleölni nem leszel boldog. Túl van ez komplikálva. Nálam a garis papír már a kézhezvételnél eltűnt, azóta használom 4 éve boldogan. Volt gond vele amit aprópénzen javítottam a barátomnál, még szép semmi sem tart örökké. Azt gondolom egy laptop sem éri meg az árát amit most elkérnek érte.
A rajongóimtól most nem kérek választ, ja privátba sem! Telítődve vagyok. :)

Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)

(#53243) KISDUCK válasza Szotyi222 (#53240) üzenetére


KISDUCK
addikt

Azért nem eszik olyan forrón azt a kását. Egy fórumtárs szenvedett bőven a macbookokkal. A hatodik MacBook pro - korábbi cikkek/bejegyzések folytatása... érdemes visszaolvasni az ez előtte lévő bejegyzéseket a teljes képhez.

[ Szerkesztve ]

(#53244) KISDUCK válasza RM007 (#53242) üzenetére


KISDUCK
addikt

"A rajongóimtól most nem kérek választ, ja privátba sem! Telítődve vagyok."
Ez azért vicces azt figyelembe véve hogy egy hónappal ezelőtt privátban írtál nekem több litániát indokolatlanul, de 2 kérdést egyikben sem tudtál megválaszolni amit a leveleddel kapcsolatban tettem fel (sőt még azóta se sikerült). Kicsit lemaradtam a topik követésével a napokban, de azt sikerült leszürnöm hogy neked köszönhetően vannak hiányzó hozzászólások a topikban. Lehet nem is kellett volna megírnom ezt mert így én is csak egy szereplő vagyok a saját "mónika sódban"

(#53245) Mikulásbá


Mikulásbá
nagyúr

Megjöttek a GeForce RTX 3070 független tesztjei

[link]

(#53246) echterion válasza Mikulásbá (#53245) üzenetére


echterion
nagyúr

"Független". :DD :DD

**********

(#53247) blue_23 válasza RM007 (#53242) üzenetére


blue_23
senior tag

Ne haragudj, de nem túl okos eldobni a garanciapapírt, és inkább saját zsebből javíttatni a dolgokat, amit ingyen is megkapsz. Ráadásul akinek nincs szervízes barátja, sokkal költségesebb megoldani, példaként régi Toshiba laptopom újonnan 130e volt, garancia alatt meghibásodott alaplap, cserés lett, rá 1 évre ismét tönkrement, szervíz 100e kért volna a garancián túli javításért...
Korábban is bele lehetett kötni minden laptopba, max valakinek nem volt rá igénye és annyi elég, hogy "erős", 6. laptopom van és mindegyikbe bele tudtam kötni. G551 a G531-hez képest a kijelző ég és föld, nem csodálom, hogy valakinek jobb kijelzőre van igénye. Az ár, hogy valami mennyit ér? Legszívesebben mindent ingyen vennék, ahhoz képest végülis minden drága.

Asus G531 Scar III, 240 Hz, i7-9750H, RTX2060

(#53248) RM007 válasza blue_23 (#53247) üzenetére


RM007
addikt

Úgy vagyok vele, ha elromlik a fő gaming laptopom előbb megpróbálom valakivel megjavítattni, hátha fizethető ez a luxustermék, amit bevállaltam, mint inkább az a sok hercehurca amivel egy gariztatás jár.....aztán ki tudja csináltak-e vele valamit, ha a teljesítménnyel, nem pl a bekapcsolással van gondom. (Nyáron volt szervizbe muszájból és úgy éreztem hozzá sem nyúltak pedig fizettem volna akármennyit hogy javítva visszakapjam) Nem dobtam el a garanciapapírt, egyszerűen csak nem érdekelt. Az biztos új lapos esetén megőrizném, de nem használnám fel feltétlenül, főleg ha személyesen tudom KH mikre képes döglött lapos esetén. Embere válogatja ki mire költ, én csak leírtam hogyan állnék neki.
Tudom hogy gaming laptopot nem csak játékra keresnek és akkor számíthat jobban a kijelző milyensége, de mindennek nem lehet megfelelni anyagilag. Elolvasok mindent a topikban, ki mit ír, érdekel minden tapasztalat. Fel is merült bennem (is) egy fentebbi írás után, vajon a gyártó egy idő után spórolásból (szigorúan játékosoknak gondolván) gyengébb panelt tesz be egy adott szériába, hátha nem veszi észre a vásárló? Miért? Mert elképzelhető lehet. Nem mondom hogy ez jó és természetes, csak ne azon bukjon minden kevés pénz esetén milyen panel lehetne benne.

[ Szerkesztve ]

Clevo P751TM1 i9-9900K, DDR4 96GB 3200Mhz, 1TB M.2 Sata + 2TB M.2 NVME, 2TB HDD, Nvidia Geforce Zotac Trinity 4080 Super (desktop 320W)

(#53249) Gergello válasza RM007 (#53248) üzenetére


Gergello
addikt

Ne a saját ezeréves gépedhez mérd a minek a garancia gondolatát.
Nézd majd meg, hogy mennyi egy bga i7-9750H + RTX lap.
1000 Euro ?
Abba nem fognak 180-250 dollárért másik lapot venni.

(#53250) StoneBridge válasza blue_23 (#53236) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Igen, meg is kaptam a hivatalos ASUS választ:
Garancia kiterjesztést Gamer készülékekre sehogy sem tud vásárolni. (szuper :U )
A myasusban a gyártástól számított garancia időt írja, a számla kiállításától érdemes nézni a 2 évet.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Gaming notebook topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.