- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Peat;)
veterán
válasz
Xirtam #47289 üzenetére
A ferrari akkor miért nem volt gyors?
"Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít." Egy ilyen szoros idényben a kisebb százalék elég sok pontban tud realizálódni, de nem vitatkozom bennfentes szakértőkkel.
Én úgy látom hogy az egész csapat nem azon a szinten ég mint a Red Bull, már a csapat munkáján is nyilatkozatokon is ez érződik. Kb mintha díszvendégek lennének eredménykényszer nélkül. Szóval most speciel nekem Hamilton hozzáállása a legszimpatikusabb a csapatból.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #47292 üzenetére
Kicsivel melegebb, de az előző versenyekhez képest tényleg kánikula. Abban valszeg igazad van, hogy a száraz futamok nagyobb részén ehhez lesz közelebb a hőmérséklet, mint mondjuk az előzőekéhez.
-
proof88
addikt
Michelisz Norbi pole!
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #47292 üzenetére
Nem a pálya hőmérsékletére alapoznék most.
-
Xirtam
veterán
válasz
Xirtam #47288 üzenetére
A McLaren nem fog semmi nagy durranást pakolni az autóra. Mugelloban. Mivel Button-t elszólítja a fő szponzor , így ha Hamilton ülne 3 napig az autóban abból tuti média botrány lenne, hogy a McLaren jobban nyomja Hamilton-t mint Buttont.
Ha a gumikat szeretnék megérteni arra pedig bőven elég egy tesztpilóta is. Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít. Főleg a mostani kipufogó megoldás miatt nem tudtak megfelelő teljesítményt nyújtani Bahrain-ban. Mert folyamatosan elkoptak a hátsó gumik a kipufogó miatt.
Aztán itt írjátok, hogy az MP4-27 nincs akkora fejlesztési potenciál, meg mennyit veszített az RB8-hoz képest. Ne felejtsük már el, hogy Bahrain-ban milyen meleg volt. . . . Már a hétvége előtt biztosra állítottam, hogy RB8 lesz a leggyorsabb a hétvégén. Még mielőtt a szabadidő edzéseket láthattam volna.
Egész hétvégén egyértelműen látszott, hogy azok az autók voltak gyorsak, azok domináltak akiknek a kipufogójuk nem működik még a legmegfelelőbben. A többieknek jól működött ezért hamarabb degradálódtak a gumik. A meleg miatt.
-
Xirtam
veterán
Túlagonizáljatok az egészet.
-
Peat;)
veterán
Idén olyan puhány az egész Mclaren, szerintem pont hogy Hamiltonra kéne odafigyelniük ha már így elcseszték a futamát a kerékanyákkal. Mert az a csapat hibája, nem szerencsétlenség, hanem kőkemény trehány tervezés eredménye. Az autó egyre csak lassul, Button is beszürkült meg szerinte a tesztnek nincs is értelme, a gumikkal közben meg totál nem boldogul ő sem..most erre mit lehet reagálni. Van egy autó, két pilóta, egyiknek sem megy a gumikezelés és elmennek nélkülük a tesztre. Vagy már tudják hogy az alacsony orr miatt bukta az idény, vagy egyszerűen nem értem ezt a hozzáállást, egyedül Hamilton az akin látszódik hogy akar.
Ezért írtam azt nemrég, hogy a Ferrari/vagy Lotus ha lesz pénze simán ott lehet a második helyen év végére és megint sima Red Bull dominancia lesz így. Hasonlítsuk össze a Red Bull és Mclaren első futamait: ég és föld a hozzáállás külsős szemmel, gőzöm nincs mi van a háttérben.
-
DopeBob
addikt
válasz
Motion_Blur #47279 üzenetére
Ennek meg mi értelme van
-
Pompi
nagyúr
válasz
-Mike- #47276 üzenetére
Bahrain Race Edit letölthető formában.
-
proof88
addikt
Hétvégi autóverseny:
WTCC, ETCC, BTCC, DTM, GP2, F2, F3, Intl GT Open, NASCAR, IndyCar, PWCS,
Szombat:
13:00 - GP2, Bahrein
13:25 - DTM időmérő, Hockenheimring
14:35 - Formula 2, Portimao
15:00 - WTCC időmérő, Slovakiaring
15:45 - Intl GT Open, Portimao
17:30 - European F3 Open, Portimao
24:00 - NASCAR Sprint Cup, RichmondVasárnap:
08:45 - WTCC bemelegítő, EuroSport, Slovakiaring
11:20 - ETCC 1. futam, Slovakiaring
11:35 - ETCC 2. futam, Slovakiaring
12:37 - BTCC 1. futam, Thruxton
14:00 - WTCC 1. futam, EuroSport, Slovakiaring
14:03 - DTM futam, Hockenheimring
15:00 - WTCC 2. futam, EuroSport, Slovakiaring
15:22 - BTCC 2. futam, Thruxton
18:30 - IndyCar, SportKlub, Sao Paulo
18:17 - BTCC 3. futam, Thruxton
21:00 - DTM ism., SportKlub, Hockenheimring -
Motion_Blur
félisten
-
-Mike-
addikt
(Kimi is faster than you...)
-
Peat;)
veterán
válasz
proof88 #47271 üzenetére
Valami biztos kint lesz mert elsején lesz a nagy esemény, addig nyilván ott vannak a sátrak. Viszont már csak két autót láttam reggel, persze délutánra lehet megint három volt. Illetve a tavalyi modell nem a földön van már, hanem fel van lógatva/támasztva.
Ja hogy ennyire lehalt a topik
, akkor értsd úgy hogy ja ma kint vannak az autók, de továbbra is ott lesznek szerintem.
-
proof88
addikt
2-3 éve is pont úgy halt meg John Surtees fia hogy egy kerék fejbetalálta. Persze arra már nem emlékszem hogy oldalról jött-e vagy szemből, de az a spéci plexi az valóban jobb védelem, mondjuk abból a szempontból még "nyitott" marad a kocsi hogy a kerekek szabadon vannak, engem nem zavarna az se igazából.
-
Male
nagyúr
válasz
proof88 #47271 üzenetére
Alig vannak kint az autóból és gyak. ki van támasztva hátul a sisak... így ha az nem megy szét, akkor nem éri nagy ütés (persze szemből, mert ha kicsit oldalról van....)
(Massánál is az volt a baj, hogy pont egy gyenge részen érte el a rugó, és így az átment a sisakon... ha a siska kibírta volna, akkor simán megússza.). Ha viszont ott ez a fém rács, akkor jóeséllyel szilánkokra törik a felni, a darabok pedig még mindig elég gyorsan mozognak a versenyző felé, és akár lefelé is mehetnek, amerre teljesen védtelen a versenyző. Ha már ilyen védelmet akarnak, akkor inkább a korábban tesztelt "plexi"... persze úgy meg már zárt az autó. -
Male
nagyúr
válasz
proof88 #47265 üzenetére
...és véletlenül milyen jó szögben csapódott be... szépen bedöntve pont megfelelt a csöveknek. Ha az élével találja el a kerék, akkor mi történt volna vajon? Pont belerobbannak a felni darabok a sisakba? ...és ha a versenyző van ott, akkor talán a teljesen védtelen mellkasába is áll belőle egy pár. (Jó, nyilván jobban értenek hozzá, mint én, de ez így első ránézésre elég neccesnek tűnik.)
-
proof88
addikt
nem értem mi a gond, olyan mint egy x-wing cockpit fedője csak ablak nélkül
-
#70869248
törölt tag
válasz
Nowhereman #47260 üzenetére
ez sztem nem passzió volt nála, egyszerűen a versenynek abban a fázisában, amikor a leggyorsabb az autó..általában a többiek már nem nyomták neki mert addigra vagy már eldőlt a futamgyőzelem, vagy spóroltak.
Kimi-nek sztem akkor sem volt ideális, csak volt egy könnyű autó és nem volt tét...egyszerűen csak ment, Kimi nagyon gyors egyébként, csak volt akkoriban egy csomó baja, a gumi, a légkör, és talán Alonso.
Kicsit összegabalyodhatott fejben.
A legutóbbi futamán nagyon profin teljesített, gyors és szitukban vigyáznak vele a többiek, egyáltalán nincs lesajnált szerepköre hiába csavargott és volt kissé sikertelen más szakágban, itt az F1-ben a pályán a többi versenyző figyel rá.Visszakanyarodva Massa-hoz, ez pl. nincs meg Massa-ban, sztem őt sosem kezelték úgy mint mondjuk Alonso-t, vagy Kimi-t, érdekes módon Hamilton-ra sőt Scumacher-re is (manapság) kevésbé figyelnek sztem.
De talán a legerősebb jelenlét Alonso-é a pályán. Massa ezt soha nem érte el (szvsz!), valahogy nem tűnik és tűnt meghatározónak a pályán, pedig tényleg jó gyors volt sokszor.
Ő szerintem már visszafordíthatatlan, ördögi körben van fejben. -
stvnppp
senior tag
válasz
Nowhereman #47260 üzenetére
Ezért volt fusztrált és nemtörődöm...
-
echterion
nagyúr
válasz
Nowhereman #47260 üzenetére
"...Mondjuk ennyivel az is magyarázat lenne, hogy Kimi 2008-ra teljesen alkoholfüggő lett, és józanul már nem tudott teljesíteni."
Hehe, ez tetszett.
-
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
Mezcal #47251 üzenetére
persze hogy szabad, nem gépezet senki. a különbség hogy képes magasabb (csapattársánál, közvetlen riválisainál) szinten megfelelni a magas szintű technika támasztotta magas elvárásoknak...és ez csapat szinten is működik...inen már csak fejlődni kell
..magasanKimi-nek ha jól tudom gumiproblémái voltak, hasonló mint Heidfeld-nek akkoriban.
-
badd
tag
Nekem már zsibbad az agyam ennyi adattól és keresztbebeszéléstől
Nemtom minek kell itt bizonygatni, hogy Massa egész jól ment régen. Most nem megy jól és pont. És tényleg amikor sztem valaki világbajnok akar lenni, az azért tudjon esőben is vezetni...
-
Don't feed the troll...
-
Nowhereman
őstag
válasz
Mezcal #47251 üzenetére
És a "szabad-e egy esőversenyen megdönteni a megpördülések világcsúcsát?" miért hagytad ki? Mert "Kimiverő" Massa neve szerepel a címszó alatt a trónköetelés dátumával? Masszának az éberség hiánya, csak az egyik hibája volt, nem az egyetlen. És ha már öklelések körül leragadtál,ez miért maradt ki?
-
Mezcal
addikt
válasz
stvnppp #47250 üzenetére
Na de mire mondta ezt? Mert ha arra értette, hogy azért nem küzd, akkor az sovány kifogás, mert 2008-ban csak a Kínai futmtól dőlt el, hogy nincs esélye a vb címre. Ha meg nem erre, akkor ez mindent elmond küzdeni akarásáról.
A finn 1 ponttal lett bajnok, míg Massa 1 ponttal maradt le, ennyi a különbség köztük. -
stvnppp
senior tag
válasz
Mezcal #47251 üzenetére
Mindkettőnél elismerték az elkövetők, hogy elb@szták... Valahol itt kell kezdődnie mentalitásban egy élsportolónak.
"A finn 1 ponttal lett bajnok, míg Massa 1 ponttal maradt le, ennyi a különbség köztük."
Most ez rossz érv, mások is maradtak már le pár ponttal a VB-címről, lásd pl 2003. A vb trófeát nem az alapján adják, hogy ki érdemelte volna meg.Hanem hogy kinek van tobb pontja.
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47247 üzenetére
Ez nem jó érv. Szabad-e egy világbajnoknak lassú tempóval felöklelni a másikat tilos jelzésnél a bokszutcában? Szabad-e egy világbajnoknak alagútból kijövet vizes pályán felöklelni a másikat?
-
stvnppp
senior tag
válasz
Mezcal #47249 üzenetére
Ha ilyen Raikkönen idézetekkel dobálózol, akkor emlékezz arra is, amikor azt mondta, hogy ha nem VB, akkor onnantól kezdve már tökmindegy, hogy hanyadik. Lehet 2. vagy 10. is.
Massa hányszor volt VB? És 2.? És RAI? Ezek alapján döntsd el!
(Te kezdted el ennyire statisztikai alapon kezelni) -
Mezcal
addikt
válasz
stvnppp #47248 üzenetére
Mit adott vissza a sors, egy TO-t? Azért rossz a példád, mert erre könnyen lehet replikázni azzal, hogy utána a Hungaroringen meg elvett a sors egy győzelmet és adott a finnek egy dobogót. A versenyben futott leggyorsabb körökre maga a finn adta meg a csattanós választ.
"De azt is tartsd fejben, hogy nem jár extra pont a pole-ért vagy a leggyorsabb körért.”
2009-ben a balesetig 12 ponttal szerzett többet Massa úgy, hogy volt egy 3. helyes kiesése Kínában és üzemanyagfogyás helyeket bukott Barcelonában.
-
stvnppp
senior tag
válasz
Mezcal #47246 üzenetére
Azokat az éveket szerintem számold újra!
- 2008-as Francia nagydíj: a sors visszaadta az 'elengedést' Massának, Raikkönen műszaki hiba (kiszakadt kipufogó) miatt ért be csak Massa mögött, amúgy poleból indult, és addig vezette a versenyt...
- nézd meg a 2008-as idény versenyben futott leggyorsabb köreit!
- 2009: Massa sérüléséig mindkettejük legjobb helyezése egy-egy 3. hely, jól van, Massának ezen kívül van két 4. is, de ezek (3. helyezések is) inkább a szerencsének köszönhetőek, mint a Ferrari stabil pontszerző teljesítményének.(Raikkönen ebben az évben még Spa-t hozta a Ferrarinak)
(#47247) Nowhereman:
"Barrichellonak alapvetően megvannak a képességei a VB. megnyeréséhez(legalábbis kevesebbel is lettek már világbajnokok), de senki nem akart VB.-t csinálni belőle, Massánál fordítva."+1
Amúgy Felipe a Ferrarinál volt azt hiszem tesztpilóta kezdetekben, és onnan ültették be a Sauberbe. Míg mondjuk Raikönnent Sauber igazolta le, és első versenyén pontot is szerzett, pedig egyébként botrány is volt körülötte, hogy miért ülhet be. (nem volt szuperliszensze) -
Nowhereman
őstag
válasz
echterion #47240 üzenetére
A középszerű stimmel, de a Barrichellohoz hasonlítás nem. Inkább Irvine-hoz hasonlítanám. Barrichellonak alapvetően megvannak a képességei a VB. megnyeréséhez(legalábbis kevesebbel is lettek már világbajnokok), de senki nem akart VB.-t csinálni belőle, Massánál fordítva. Ha mondjuk az odafigyelésben elérte volna az átlagot, akkor nem csörtet végig a boxutcán mint Alberts és Alguersuari, hanem megáll mint a nagy többség akkor világbajnok. Kár szépíteni, legalább egy tucatszor indítottak fennmaradt tankolócsővel(volt, hogy még a tankolós gyerek is rajta lógott), de ha az átlag meg tud időben állni, akkor egy világbajnoktól is elvárhatjuk.
-
Mezcal
addikt
válasz
echterion #47240 üzenetére
mI az, hogy nem tudod megítélni Massa teljesítményét, és különben meg 2009 végén vonult vissza, tehát lehet rálátásod a 2006 és 2009 közötti évekre. Főleg a finn csapatársaként látott produkcióját. Egyébként, ha tényleg középszerű versenyző lett volna, az annál cikibb a finnre nézve, hogy egy ilyen versenyző verte éveken át.
-
Nowhereman
őstag
-
Oliverda
félisten
-
Peat;)
veterán
For info: Deák tér- Deák Ferenc utcán már kint van három Mclaren modell, tavalyi, talán 3 évvel ezelőtti meg egy még régebbi. Nemtom eredetiek-e vagy másoltak, méretarányban rendben vannak, külön külön vannak elkerítve, így körbejárhatóak.
-
echterion
nagyúr
válasz
Mezcal #47239 üzenetére
Én nem Massáról írtam, hanem Kimiről. Massa teljesítményét nem tudom objektíven megítélni, mert nem követtem nyomon minden mozdulatát. Tulajdonképpen Kimi időleges visszavonulása után nem is néztem Forma 1-et egészen az idei szezon kezdetéig. Csak olyan infóim vannak, amiket a környezetemben élő F1 rajongóktól tudok. Szerintük egyébként középszerű pilóta, általában Barrichello-hoz hasonlítják.
-
Xirtam
veterán
Rengeteg autógyár itt szokott tesztelni. Fejlett alatt értem, hogy a bukóterek a legújabb fejlesztések amik léteznek versenypályákra. A pálya aszfaltja nem gumizabáló még is megfelelő a tapadása. A boxutcában is a legmodernebb épületek találhatóak. A pálya vonalvezetése lehetővé teszi a rengeteg kialakítást. Ezek teszik fejletté ezt a pályát. Folyamatosan karban van tartva. Még télen is. Igazából a 20 pálya közül egyiket sem tartják így rendbe. Talán az egyetlen olyan pálya, ami nincs eladósodva. Ami így 2012-ben elég nagy szó.
Bár már pár hírlap lehozta, hogy James Key igazolni fog a Ferrari-hoz. Akik szokták olvasni a hozzászólásaimat. Tudják, hiszen mondtam Pat Fry mit csinál. James Key a Sauber-től érkezik.
-
IreN!CuS
őstag
A képmutatás versenye: Bahreini Görbe Tükör
Hát sajnos a versenyről semmit sem ír...pedig lett volna miről.....
-
AMD Power
titán
válasz
TESCO-Zsömle #47232 üzenetére
Nagyon furán néz ki.
-
Pompi
nagyúr
válasz
Dr. Romano #47227 üzenetére
Szintén zenész, nekem egy 74-es évjáratú sárga kombi zsiguli volt az első járgányom, de később volt duplalámpás ezerötösöm is
-
echterion
nagyúr
válasz
proof88 #47160 üzenetére
Ha ettől jobban érzi magát, gondolja ezt, senkit sem érdekel.
Sztrego: Csak egy kérdés: szerinted Kimi mitől változott meg a világbajnoki címe óta? Ha láttad, hogy nyerte meg, főleg az utolsó két versenyt, akkor illene tudnod, hogy mi történt ott valójában. Egy beteg rendszer beteg döntése, mert akkor ott nem neki kellett volna nyernie, ő nem így akart vb lenni és ezt nem tudta bevenni a gyomra. Ha picit is elfogulatlanul tekintenél rá, akkor tudnád, hogy ő így nem szeret, sőt, utál nyerni. Ezért ment el innen.
(#47183) wildrain: Bakker, inkább hagyjuk, minden korban voltak olyan versenyek, ahol dominált valaki, de nem ilyen mértékben, mint az elmúlt 10-15 évben, mikor jó eséllyel meg tudtad mondani, hogy melyik három pilóta lesz dobogós, sőt, legtöbbször a győztest sem volt nehéz kitalálni.
-
Pompi
nagyúr
-
McCartman
őstag
Megállapodtunk a Francia Nagydíjról
Ecclestone ezzel tulajdonképpen rendez egy futamot a saját pályáján.. Spa megy a levesbe. (2 évente)
After Ricard's death, the track was sold to Excelis, a company owned by Formula One promoter Bernie Ecclestone, in 1999. The track has since been rebuilt into an advanced test track. It is now known as the Paul Ricard High Tech Test Track (Paul Ricard HTTT).
'Azt egyelőre nem tudni, hogy a pálya 167-féle vonalvezetése közül melyiket fogja használni a Forma-1.'
Éljen , jönnek az aszfaltozott bukóterek és a kék csíkok.
-
Xirtam
veterán
Ferrari új KERS megoldása utcai autókba. Halkan megjegyzem, a videóban látható autó forma az új Enzo. Azaz az F70
-
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47205 üzenetére
1991-ben az év első felében jó votl a Mclaren, ahogy mondtam, de a második fél évre a fejére nőtt a Williams és gyorsabbak is voltak. 1990-ről nézd meg a Viasat Histoyn mostanában is ismétés alatt álló Alain Prost dokufilmet, ott beszél arról, hogy neki kellett volna nyernie, mert övé volt a legjobb autó, a legjobb csomag. Valahogy neki jobban hiszek.
1989-ről alapműnek számít a Balestre Prost szövetkezés a brazil ellen. kezdjük ott, hogy Prost ugye még a kanyar előtt ráhúzta az autót Sennára és összeütköztek, majd Sennát azért büntették meg, mert rossz helyen tért vissza a pályára. Vicc kategória, ahogy azt később példákkal bizonyította be Dennis is.
1988-ban hiába szerzett több pontot prost, ha Senna több győzelmet és jobb pozíciókat szerzett, a szabályok szerint nyert.
-
#42308056
törölt tag
válasz
dokee78 #47211 üzenetére
Szerintem igaza van. Folyton a fociba nyomják a pénzt, holott már régóta nincsen színvonalas magyar foci.
Szvsz a Hungaroringnek arra lenne szüksége, hogy kiépüljenek körülötte a dolgok. Szállodák, élménypark ilyenek. Most még lehet arra támaszkodni hogy első kelet-európai pálya, meg hogy történelme van meg hogy szeretik a pilóták, de ha itt a környéken meglebegteti valaki egy full kiépült, szinte metropolisszal övezett pálya tervét, akkor Mr. Ecclestone elviszi innen a futamot.
-
#70869248
törölt tag
válasz
werszomjas #47189 üzenetére
az mellett hogy Kimi tökéletes profi munkát végzett, és Grosjean-nak az elsődleges feladata a pontgyűjtés, Kimi új puha gumin rajtolt, és utána szintén új puhát kapott, míg Grosjean használt puhán rajtolt, és utána használt közepest kapott...Kimi felhozó stratégián volt, míg Grosjean feladata más.
Kimi gyorsasága, mert tényleg gyorsabb volt mint Grosjean, a verseny középső és befejező szakaszán volt tényleges.
De a helyzet nagyon hasonló mint Hamilton és Alonso esetében volt anno, csak ott a VB sanszos autó volt alattuk, míg a Lotus-nál nagyobb a túlélés kényszere...valamint Grosjean nem Hamilton.
A két bukott futama után nála életbevágó hogy megalapozza a helyét az F1-ben, Kimi-nek viszont nincs bizonyítási kényszere, egyértelműen húzóember a csapatban. -
dokee78
félisten
válasz
TESCO-Zsömle #47212 üzenetére
Arra céloztam,hogy ezt nem nevezem focinak,amit itthon művelnek a pályán.
-
dokee78
félisten
Van aki már Massa helyére pályázik.
Vagy esetleg:
Pérez-->Ferrari
Massa-->Sauber
Sutil-->Sauber?Magyarországon Foci?
Hol??
-
dokee78
félisten
-
Immy
őstag
Tegnap voltam kint a Hungaroringen. Körbejártam a box utcát, pódiumot, emeletet, gold tribünt stb-t!
Röviden tömören a helyzetet értékelve azt merem kijelenteni, hogy egy omladozó építmény komplexum ad helyet nálunk a száguldó cirkusznak. Az épületek beton részeik repedeznek, eresz csatornák leesve, vízcsapok a falból kitörve...
Az aszfalt minőségéről nem tudok nyilatkozni, mert nem vagyok szakértő, de az eddig látottak nagyon ledöbbentettek. -
venember83
nagyúr
Mekkora uborkaszezon van... Nincs veszélyben a spanyol nagydíj vagy valami?
-
Nowhereman
őstag
válasz
Mezcal #47203 üzenetére
Aha, és akkor 1991-ben Magyar, Belga és Ausztrál futam az most nem történt meg csak odahamisították mint a holdra szállást, mérési hiba volt, vagy szokás szerint előveszed a csodagyerek-nyer-az-ócskavassal dzsókert?!
1989-ben meg milyen Balestre-Prost maffiáról beszélsz? Ha valaki előnyben volt ott az Senna volt, mivel Prostról tudták, hogy átmegy a konkurenciához, és ennek megfelelően Sennának tartalék autójára is több figyelmet szenteltek a szerelők, mint Prostéra. Prost szmplán finomabb kézzell hidegebb fejjel gyűjtögette a pontokat. (88-ban is több pontot zsákolt, de akkoriban csak a legjobb 11 eredmény számított)
-
Nowhereman
őstag
válasz
mokus1 #47201 üzenetére
Bele hát! Ahogy Senna is gond nélkül bevarrhatta az első 4 futamot 91-ben, mert Mexikóig a Williams az él helyett inkább csak a leállósávban volt megtalálható. Utána meg kb. partiban voltak, az előny meg kitartott.
1990-ben meg kb. partiban voltak, kezdeti meki előny után, a hátrány ledolgozást meg a suzukai torpedózással vágták rövidre. Azt meg kötve hiszem, hogy Prost valaha is a legjobb autónak deklarálta volna azt a Ferrarit, kezdve onnan, hogy riportokban mindig ecsetelte, hogy melyik miben a legjobb(pl. a Jordan 191 diffuzora), de sosem mondott abszolúte legjobbat. Nem is keresik a négylábjó-kétlábrosz válaszokra vágyó riporterek.
Viszont 91-ben úgy szidta a cuccost, hogy felmondtak neki... -
Mezcal
addikt
válasz
Nowhereman #47199 üzenetére
1990-et nem kell magyarázni, magáért beszél. 1989 meg tudjuk, hogy a Balestre Prost maffia miatt alakult úgy, ahogy.
A Brawn vs Red Bullhoz annyit, hogy egyedül Buttont lépték le, mert Barrichello futamokat nyert a második fél évben.
-
mokus1
addikt
válasz
Nowhereman #47200 üzenetére
Pontosan, azért az év elején eléggé belehúzott
Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Óra topik
- Torrent meghívó kunyeráló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Apple MacBook
- Sorozatok
- Tényleg helyettem elpakol ez a porszívó? - Roborock Saros Z70 teszt
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i7 9700 32GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2070 Super 8GB NZXT H510 ADATA 600W
- Eladó Ps5 (fat) digital, 2 kontrollerrel.
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 85% akku
- DELL Latitude 7340 i7-1365U 16GB 1000GB 13.3" FHD+ TouchScren 1 év garancia
- Xiaomi 11T Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest