- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Butcher82: Retro - műanyag fehérítés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
Aktív témák
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #49188 üzenetére
Maldonado egyébként gyors és hozza ami az kocsiban van szerintem.
Az egyetlen baja, hogy rendszeresen hibázik, még mindig.
A múltkori versenyen sikerült először és egyedül végig fejben ott és egyben lennie, jött is a jó eredmény. -
#70869248
törölt tag
válasz
Motion_Blur #49182 üzenetére
Sztem is...látszik hogy Hamilton mennyire gyengén rajtolt...utána Grosjean, aztán Alonso-nak már nagyon jó a rajtja,..Schumacher és Massa nem tudom, MS azal hogy benézett jobbra aztán kirántotta balra lehet hogy egyformán rajtolt Massa-val.
De Massa rengeteget hozott Hamilton-n. -
Sundesz
addikt
Maldonado-nak egyébként a WSR-ben volt egy csúnya afférja Monaco-ban, amiért eredetileg örökös eliltást kapott az ott versenyzéstől, csak Chavez közbenjárására eltörölték a szankciót. Elvileg prios zászlót figyelmen kívül hagyta és egy pályamunkást súlyosan megsebesített.
Ez nem tudom hol történt, de itt is kicsit sok volt a tempója...
-
Oliverda
félisten
válasz
Xirtam #49189 üzenetére
Nem szimpatikus különösebben Maldonado, de azért nem ártana figyelemben venni, hogy ez még csak a 2. szezonja, és annak is csak a 7. versenye (volt). A monacoi eredményétől pedig nem lesz kevesebb az a produkció amit Barcelonaban mutatott. Ott hibátlanul ment, itt pedig nem.
hoffman:[link]?
-
Sundesz
addikt
válasz
Motion_Blur #49188 üzenetére
Massa megfogta volna az biztos, már a kocctól is majdnem teljesen mellé ért Alonsónak az első kanyarban.
-
Xirtam
veterán
válasz
Motion_Blur #49188 üzenetére
Maldonado megmutatta, hogy az utolsó helyről mennyit ér.
Ennyit a spanyol győzelméről.
-
-
hermanyi
addikt
válasz
Motion_Blur #49182 üzenetére
Igen de ez a kép már Alfonzó és Grozsi koccanása után van .
Alonso nagyot rajtolt szerintem Haminál is nagyobbat és ugye Grozsi próbálta védeni a helyét Alonso szemben de iszonyat sebesség különbség volt .
Ha Alonso elveszi akkor hihetetlen nagyot bukik de elfér mindenki .
Ha Grozsi kevésbé védi a pozícióját Alonsoval szemben mert azt láthatta ,hogy már előtte van akkor kicsit balra tarthatott volna és megint elfér mindenki és még csak el sem kellett volna vennie .
De ez szerintem egy mezei rajtbaleset és a pályának tudható be ,de kell ez a pálya szerintem az F1 be ,hiába vonatozós de néha azért izgalmas is ,és szerintem volt is bőven próbálkozás csak nem mutatták .Lásd Buton és Hekki -
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #49182 üzenetére
ez alapján 5-en is elfértek volna egymás mellett
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #49182 üzenetére
Ezt Davidson is elemezte tegnap, és kb. ugyanerre jutottak. A láncreakciót Alonso indította el, és a végén még mázlija is volt, hogy a forgó Grosjean nem kapta el hátulról.
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Szabesz #49173 üzenetére
Ez alapján írtam, hogy Grozsi kicsit engedhetett volna Alonso-nak, akkor MSC elé bőven befér, és akkor MSC sem próbálkozik a falon előzéssel. Ha engedi Alonso-t, akkor valszeg belül elmegy Massa is, és akkor kiesés helyett eljön 6.-nak. A "gondolkodó nagyok" inkább a 6. helyet választották volna, hiszen hátra volt még az egész verseny.
-
#70869248
törölt tag
Grosjean egyébként egy elég agresszív stílusú versenyző....az alacsonyabb kategóriákban kb. Hamilton habitusban ment....sőt az egész felnövekvő versenyzők közül igazán ők ketten emelkedtek ki (azóta sem igazán látok mást), akik kőkeményen versenyeznek.
Nem könnyű feladni egy pozíciót,...sőt többet is, mert ha elengedi Alonso-t..azaz félreáll, elmegy Massa is.
Ez nem jó megoldás egy rajtnál...max utólag, így a balesetet elemezve.
De amikor zajlik az egész, akkor ő nem igen gondol pozíció feladásra (ne is tegye), aki külső ívről rajtolt, annak egy dolga van minél hamarabb belülre húzni.
Az F1-ben tapasztalatlan az igaz...keresi még a helyét, Kimi-tól kell tanulnia sokat...Kimi általában nagyon jól oldja meg az ilyen szitukat, nem tudom milyen a viszony kettejük közt,de én tuti eldumálgatnék a helyében, hogy hogyan látja ő.
Szvsz a q3 elrontott középső szektora volt a fő probléma...és ezt egyébként komolyan gondolom, csak hülyén néz ki. De itt Monaco-ban az a hiba felnagyítódik.
szerk:
egyébként így elnézve a rajtot, talán Massa rajtja volt a legjobb. -
giigz
veterán
válasz
Szabesz #49173 üzenetére
Na igen, ezt is meg kellett volna néznem... Akkor visszaszívom, tegnap láttam már ezt a videót, csak ma jött ez a másik, és el is felejtettem, hogy itt tényleg nem lehet hibás Grosjean... Talán annyit lehet a számlájára írni, ha megy el mellette Alonso, akkor pár centit húzódhatott volna balra, és akkor elférnek négyen egymás mellett, mert akkor nem esett volna 1 métert Schumi felé, és nem lett volna baleset. De hát egy F1-ben tapasztalatlan pilóta mi mást tud tenni, csak elrontani más versenyét.
-
-Mike-
addikt
-
#70869248
törölt tag
Mert Grosjean nem húzódott MS felé...hanem esett.
szerk: ez a baj a kimerevített képekkel, nem látszik rajta hogy mit csinál a versenyző.
Grosjean az Alonso-s ütközés után korrigálni kényszerült, ezért esett rá MS-re, kapott egy ütést (nem is kicsit) a kormányzott kereke, ezt kellett korrigálnia. -
giigz
veterán
Azta
Én még csak most néztem meg a tegnapi Grosjean rajt esetet, nem is foglalkoztam vele, simán én is elkönyveltem, hogy rajtbaleset, Alonso tartott Grosjean-ra...
Most ebből a másik kameraállásból viszont egyértelmű vált. Ez Grosjean hibája megint. Ezen a videón 0:52-nél látszik, ahogyan négyen mennek egymás "mellett". Hamilton és Alonso fordulnak jobbra, Schumacher külső íven akarna jobbra fordulni, de Grosjean valamit bénázik, és balra tart, tehát Schuminak megy... 0:53-nál lehet is látni, hogy Alonso abszolút nem Grosjean fele megy, hanem szépen az íven halad, mint Hamilton és Schumi. Komolyan nem értem, mi ez már megint. 100%-ban egyértelmű, hogy Grosjean a hibás, és ahelyett, hogy 4. vagy ötödikként fordult volna el, 8. lett...
Itt lehet látni, hogy ~1 m van Alonso és Grosjean között, tehát teljesen fölösleges leszorítani a falra Schumit...
Itt meg felküldi a falra, miközben van hely Alonso mellett, elfértek volna simán, csakhát akkor Schumi megelőzi őt, és persze az már nem tetszik neki, így nyomjuk fel a falra. Ez kinek nem egyértelmű?
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #49167 üzenetére
Ez meg nem elvárható...sajnos sztem az ok az a rajt volt...nem rajtolt rosszul (Hamilton-nál pl. jobban), de Alonso és MS jobb volt.
Kihúzódnia azért nem érdemes, mert elment volna Alonso és Massa is ez az ami biztos, de lehet hogy még rosszabb.
Fejben elég nehéz lekövetni mi történt, de ami biztos az a rajtolás, utána már Alonso ment és nem kérdezett..Hamilton nem rajtolt jól, Alonso hamar ráfutott és már támadta is volna...mondanám hogy Alonso volt aki elindította, de Alonso ilyen, piszok határozott és jól csinálja.
Grosjean meg fékezzen-húzodjon félre..tök mindegy Alonso szempontjából, Grosjean meg tartotta az autót, mert Alonso-nak nem volt meg az egy autó távolsága, nem számított rá hogy kihúzódik ilyen korán, kocc és kocc és vége....utazott a szituban.
MS szvsz tökéletesen csinált mindent, ennyi volt...jól rajtolt, behúzódva nem volt esélye támadni, látszott hogy benéz, ezért megpróbálta kívül...ami már rossz helyzet, de elvenni a gázt talán még rosszabb...jól csinálta a helyzethez képest, ha pole-ból rajtol akkor élen megy az ziher.
így viszont bukta volt.
Grosjean rajthelye már a qual után nagyon necces volt, tegye fel a kezét aki nem gondolt rá hogy Alonso lerajtolja -
JJános
addikt
válasz
[CS]Blade2 #49167 üzenetére
Szerintem Grosjean azért húzott be, hogy ne tudjon senki elmenni. Túl sok helyet hagyott.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Motion_Blur #49165 üzenetére
Grozsi is kemény volt, ha fél kerékszélességnyivel kihúzódik, akkor már nem érnek össze, MSC elé még besorolhatott volna, és akkor mindenki elfér. Alonso már nem sokat tehetett, amikor bement közéjük, ha fékez, akkor is össze érnek, a hátsó kerekek miatt mindenképp bukta lett volna. Hamilton mellett nem volt 3 autónyi hely, hogy elférjenek 4-en egymás mellett. Valakinek engednie kellett volna, hogy elkerüljék a versenybalesetet.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #49162 üzenetére
Kezd kicsit olyan lenni mint a Tour de France, csak nem saját maguk hanem a gumik állapotát nézik. Én nem szeretnék több négykerekű TdF-ot nézni. Igazából fene se tudja melyik autó mire képes, mert csak időmérőn egy körön számít hogy a határon mire képesek de ott is szemmel láthatólag a legjobb mechanikus beállítás a döntő és nem az aero/motorbeállítás. Jelenleg az a fontosabb hogy a középtartományban mennyire következetesek az autók, egy autósportban ez elég fura megközelítés. Ráadásul totálisan feleslegesség teszi pl a Kers alkalmazását. Schumival én teljesen egyet értek, ez már túlzás. De sajnos a csapatok közül is sokan preferálják a mostani rendszert.
-
#70869248
törölt tag
-
boogie84
veterán
Unalmas futam volt.
(#49160) AMD Power: Eddig is voltak futamok itt, de nem nagyon emlékszem h ilyen unalmas lett volna. Bár azt hiszem ezt annak köszönhetjük h a többi futam rendre izgalmas! Ez pedig nagyon jó!
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
mokus1 #49137 üzenetére
Az is, de nagyobb baj hogy nem figyelnek rá...Alonso konkrétan leszrta hogy ott van.
Sajnos ez van...ezt végig kell szenvedni, és tanulni minden szituból.
A futamról: jó pocsék volt szvsz..a legnagyobb gáz az volt amikor nekiálltak gumira vigyázni...hát az nem kicsit röhejes volt.
Kovalainen-t sajnáltam az első szárnya miatt, kivételesen nagyot autózott. -
Oliverda
félisten
Sato stílusosan fejezte be az Indy 500-at.
-
AMD Power
titán
F1: A McLarennek semmi sem ment
"A csapatnak mindenképpen bele kell húznia, mert futamról futamra egyre inkább visszaesünk, a többiek egyre erősebbek. Ha a szerencse nem áll mellénk, akkor minden elszáll" - figyelmeztette a csapatot.
Van benne valami.
Buttonnak a hétvégi teljesítménye pedig kritikán aluli volt.
-
AMD Power
titán
Hála az Égnek LH ma is hozta a pontokat... Kanada egy nagyon jó pálya. LH-nak is fekszik. Remélem nyerni fog végre.
-
mokus1
addikt
-
giigz
veterán
válasz
Sundesz #49136 üzenetére
Én ez alapján most azt mondom, persze lehet, hogy hülyeség, de nekem most az ugrott be, hogy Schumi és Alonso (a két legjobb pilóta a mezőnyben szerintem) ezt elkapkodta, nagyon szűk ez a szerencsétlen pálya, és ők meg gyorsan akartak előzni. Persze csak meg kell próbálni, mert utána max. a boxutcában tudják ezt megtenni.
-
mokus1
addikt
válasz
Sundesz #49136 üzenetére
Már értem miért olyan hirtelen került át a bal oldalra a francia, szerintem Alonso csak megfelelő agresszióval jött ki onnan, nagy volt a sebesség különbség Grosjean-nak szerintem itt már helyett kellett volna adnia.Viszont ha nincs ez már a rajtnál meg lett volna Hami.
Egyébként szvsz még elég rutintalan a versenyző srác. -
Sundesz
addikt
Grosjean onboard rajt, Alonso is kicsit figyelmetlen volt, szerintem versenybaleset.
-
giigz
veterán
Életem legrosszabb futama volt ez. Pedig mindig úgy emlékeztem Monaco-ra, hogy én szeretem ezt a pályát, de ez most nekem sok volt. Persze ez nagyban a gumiknak tudható be, ez már nevetséges...
Massa végre normálisat ment, MSC-nek elromlik az autó
Hogy a jó büdös ku*va élet b*ssza meg, remélem Kanadában Schumi végre nyerni fog, és onnantól mehet minden elölről. Ha Kanadában is egy elcseszett hétvége lesz számára, akkor szerintem 100% biztos lesz, hogy jövőre távozik. Így mondjuk én sem maradnék, de ez akkor is vicc.
-
-Mike-
addikt
-
Misi 007
őstag
Akárhogy is nézem dögunalom volt ez a futam.
A Red Bull megint jól taktikázott így Vettelt behozták Hamilton elé.
Massa is végre futott egy korrekt versenyt és ismét új győztest avathattunk nagyjából ennyi ami említésre méltó... -
ronaldo
őstag
Kár, hogy Alonso rögtön kijött Hamilton után, mivel ahogy kijött az angol, két brutálisan lila szektort jött (20.4 első és 36.2 másodikat), a 30 körös, lágyabb gumival. Nem is értettem, miért nem fejezte be a kört... Értem én, hogy meggyilkolta őket így egy gyors körre, de nem tudom elhinni, hogy egy 1.18.2-3 körüli időt rögtön egy 1.20.5 követett volna. S így gyakorlatilag +1 körrel Rosbergen is átugrott volna. A többi (Webber) már erős spekuláció, de a németet simán foghatta volna.
Kicsit nőttek a távolságok a versenyzők között, de a 6. Raikkönen még egy győzelemre (25 pont) az első Alonsotól.
szerk: Ja és ezzel azt is akartam mondani, mekkora brutál botrány, hogy aki ma a live timinget nézte, még az átlagosnál is durvábban látta, hogy ezen a futamon a versenyzők a tudásuk és a technika által nyújtott lehetőségek kb. 70%-át (se) autózták ki. Lófing ez a Pirelli...
-
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #49124 üzenetére
-
hunnylander
őstag
Indy 500 van, beteg egy tempó, és körbe-körbe...
-
Nowhereman
őstag
válasz
Sundesz #49113 üzenetére
Szerintem se Monacoval van a gond, hanem az egész modern F1-gyel. Az egész műanyagízű rendszerben már csak DRS és a guminakannyi előzések lehetségesek. Ha összeér - bünti, ha valamelyik köcsög rácsukja az ajtót - bünti (csak Lajosra emlékezzünk tavalyról), ha meg vagy olyan bátor, hogy az ideális íven kívülről az ujjnyi vastag gumitörmelékre fittyet hányva próbálj meg kifékezni a valami hülyét, aki majd össze vissza cikázik előtted, és nekimész - azt még a következő versenyen is bánni fogod. Ha a harci-szellem illegalitásba vonult mit várnánk egy ilyen pályától, amelyen nem működik ez a plasztikverseny.
-
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #49117 üzenetére
A Piszkos Fred-ben írt ilyen stílusban a hercegnek.Ha jól emlékszem.Bár már nagyon régen olvastam.
[link] -
leslieke
Jómunkásember
válasz
Nowhereman #49117 üzenetére
Török Szultán írt így.
-
Toekie
tag
Nem hiszem el. A merga már megint beadta az unalmast. De miért mindig Sumi autója térdel le?
Rosbergnek eddig semmilyen gondja nem volt, ha jól emlékszem.
Mondjuk azt hittem Grosjean lenullázta a jobbos felfüggesztést, akkorát kapott, de az öreg autója betonból van.
-
Sundesz
addikt
Én szeretem Monaco-t, és szerintem van is helye a naptárban, ahogy természetesen Spa-nak is. Olyan hangulat van Monaco-ban, amit jó minden évben újra látni, és ki lehet bírni egy kevésbé izgalmas futamot egy évben. Azért a tavalyi futamra nem lehetett panasz.
Inkább a modern Tilke pályákat kellene kivenni.
-
neduddki
nagyúr
válasz
barnam_ #49104 üzenetére
HI!
lattam koszi, nekik uzeenm:
"Min dék duttam, hotty. Te egy vagy Naggy hüjje. De hogy eggkorra. Vaggy asztt tat. Mékk én? sem duddtam. Ellhicheted! Róllam te. Ne firrgálj! semmid. Mert jövög én. Éés cha meggírom terróladd. Hodjj migget tsináldáll. Aggor jjól besszárnag. Tégedd. Éés ettől függetlenül gaphadsz tőllem a fejedre eggy nagyod a kőzgasszán biszkállóval. Ami 1. sújjos fém dártty. Eszt én írom. Ghenek. bb.! és ammid énn irrog, assz nem. Hasszug. Mar! hasság. Mintt amit? Te. Írrsz. Régen. Régenny. Reggénnyé. (Nem, givánndd! dörllentő.)Kiváló Disztelleddel:
Te ló!"udv
neduddki
mod: kukinyo: kikerem Mestern neveben es nem Fullig:- )
Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Xbox tulajok OFF topicja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hálózatokról alaposan
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- E-roller topik
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Asztalos klub
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Canton CD 1 SC Aktiv-Subwoofer + 2db Canton CD 10 + Canton CD 20 center
- Pc rx7600 xt 16gb
- Eladó Konfig I5-10400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX2060 Super 8GB!
- Meta Quest 3 (128GB) VR szemüveg megannyi kiegészítővel - szinte új állapotban, garanciális
- Eladó GAMER konfig! I5-12400F 512GB SSD 1TB HDD 32GB DDR4 RTX3060 12GB!
- PS Plus előfizetések
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest