Hirdetés
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
AMD Power
#49809
üzenetére
Szerintem Hamiltonnak ha az IM-en nem is, a futamon Alonsoval meg fog gyűlni a baja a gyengébb versenytempo miatt. Plusz a Ferrari tényleg biztató, elég csak megnézni Massa -t.
mokus1: A DRS miatt ennek itt nincs nagy jelentősége. A végsebesség csak az utcsó részen jelent előnyt. Ha előzni kell, akkor ott a DRS, azt nem lehet kivédekezni, és itt most vonatkoztassunk el Monza-tól. Plusz a meredekebb szárnyak miatt a gumifogyás is mérsékeltebb.
-
proof88
addikt
válasz
AMD Power
#49733
üzenetére
nem egyszerű a dolog, tele van lassú kanyarokkal a pálya ahonnan gyorsan kéne kigyorsítani, aztán meg van egy rohadt hosszú egyenes ... dönteni kell, mennyire hamar érje el a végsebességet az autó hogy aztán azzal menjen az egyenes végéig, vagy gyorsuljon tovább de később éri el azt a sebességet amit az első verzióban előbb elér. igazából nem értem, hogy miért mindig a mclarennél probléma ez már tavaly óta. biztos van rá valami magyarázat ...
-
#70869248
törölt tag
-
Oliverda
félisten
válasz
AMD Power
#48379
üzenetére
No offenz, de sosem olvasol vissza. Ebben az esetben ráadásul épp a neked címzett hozzászólásban linkeltél ugyanezt pár hozzászólással feljebb.

Btw ez egy szimpla bulvár interjú.
Predator2: Szerződtessék le Domenicali-t... és Massa-t.

-
rocket
nagyúr
-
hoffman_
nagyúr
válasz
AMD Power
#48163
üzenetére
Én már egyszer kifakadtam ezen, sokan lehurrogtak, de hát Lewis, szóval mit vártam. Ettől függetlenül kicsit örülök a dolognak, mert nagyon jól ment, amit a gumikkal művelt, az magához képest nagyon szép volt. Ha a végén be tudja húzni Rosberget, akkor a seggem vertem volna a földhöz, az utolsó 30 sec nekem nagyon izgalmas volt, és kicsit csalódtam a végén, de hát majd legközelebb

-
-
Xirtam
veterán
válasz
AMD Power
#47626
üzenetére
Apa kezdődik, vagy sokkal inkább folytatódik.
Ne haragudjatok meg, de ha belém iszonyatosan belém rúgnak, oda többé nem mennék vissza.
Számomra ebből mi következik? Barrichello unatkozik, foglalkozzon inkább áthatóbban az Indy-vel. Bár arra is kíváncsi volnék hol és kinek nyilatkozta ezt. Már csak azért is mert utóbbi időben akár mikor kérdezték nem akart az F1--ről beszélni. Elmondta hogy 2 különböző világ a két széria szereti mind a kettőt és csókolom.
Bár ez a megmondom a frankot a Maranelloiakról önéletrajz. Ha így is lenne, Barrichello kis ember vagy te ehhez.
Fura, hogy a többi pilóta nem nyafog. Kimi is elintézte annyival hogy minden csapat más és más. -
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power
#47059
üzenetére
Na az ilyenek miatt utálom a médiát!
És Bahrein témában sincs igazán másként, a trendeket és az anyagias, szenzációhajhász klikk és profitmaximalizáló szerkesztést és témaválasztást illetően.
Nem mondom, hogy nincsenek sajnálatos és borzalmas dolgok Bahreinben, de ne áltassa magát senki, hogy a tömegtájékoztató médián keresztül valós képet lehet kapni a pontos helyzetekről és léptékekről.
Aki tud angolul, az elolvashatja Joe Saward írását (elbeszélgetett néhány helyivel, szunnitával is és siítával is), egy kicsit kiegyensúlyozottabb és komplexebb képet kapni arról, ami bizonyára rendkívül komplex valójában és nem olyan egyértelmű, mint ahogy a legtöbben beállítják, csak, hogy hangzatos frázisokat és vezető híreket produkáljanak.
Az egyik dolog, ami gondolkodóba ejtett, egy megjegyzés az egyik bahreinitől, hogy egyes siíta falvakban, ha nem tartasz a tüntetőkkel, akkor a te házadat molotovozzák szét és veled és a családoddal fognak elbánni.
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power
#47022
üzenetére
Sokra nem mennél vele, mert csak megutálnak miatta és még kevésbé dolgoznának érted. 'Együtt győzünk és együtt veszítünk.'
Van egy urban English mondás is, amit szokás megemlíteni a csapat-összetartás és szolidaritás érdekében;
"There's no 'I' in team, but there's a 'U' in cunt." (Az utolsó szó egy szitokszó ez esetben.)
-
hoffman_
nagyúr
válasz
AMD Power
#46953
üzenetére
Én vagyok az, aki extrém módon kardoskodnék az ilyenek mellett, szerintem is belefér, erről szól! DE ha már meghoztak olyan szabályokat, amilyeneket sikerült, és tökéletesen le van írva, hogy ezt nem lehet, akkor hol a következetesség? Az FIA b****a meg magát, ennyi.
-
PazsitZ
addikt
válasz
AMD Power
#46543
üzenetére
Jól teszi. Csak az apját ne engedje a volán mögé

Egyébként érdekes, amit fejtegetnek, hogy a mclaren bel-bele szól a pilóták magánéletébe is. Milyen kocsival járj, milyen frizurád legyen, milyen ruhába járj.
Persze valahol érthető, a marketing és pr szempontból befolyó pénzek igen fontosak, de a mekinél úgy tűnik jobban kibukik avagy nagyobb prioritást élvez ez, mint más csapatoknál. -
callmeakos
veterán
válasz
AMD Power
#46543
üzenetére
Jól teszi. Ha nekem is meglenne rá a lóvé, egy Pagani tuti benn ficeregne a garázsban. Nagyon jó autók és a hangjuk uhhh

Kérdés persze hogy tényleg mit szól ehhez a Meki. Mert lehet hogy egy MP4-12C-vel jó móka furikázni, de van azon kívül más jó autó és a Mekinek nincs sok saját sportkocsija.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi






Azért lett belőle 3 tized. ![/250835_401939106524705_2060746237_n.jpg] /250835_401939106524705_2060746237_n.jpg]](http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320%5BL:http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/250835_401939106524705_2060746237_n.jpg)

Button mérnöke mindig milyen optimista.
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)






