- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
Aktív témák
-
proof88
addikt
azt hiszem, Michelisz Norbi lesz szombaton és vasárnap Wéber Gábor mellett a stúdióban kommentátor.
-
AMD Power
titán
Én is Sima futamot szeretnek Lewis!
-
[CS]Blade2
addikt
-
Zolee11
senior tag
Remélem, a következő évben versenyt is látunk az első helyért, mert az idei, az pont ugyan az volt, mint amikor pár éve a F-1-ben két osztály indult, a Ferrari és a többiek, no most a Red Bull van és a többiek.
Volt egy-két izgalmasabb verseny, de a többin csak aludni lehetett. És el sem tudjuk képzelni ki lesz az idei világbajnok. -
Ricardo
titán
Barrichello: Raikkönen nem jobb nálam
Megint csak bizonygatja a dolgokat. Érdekes módon bizonyítani soha nem sikerül, persze mindig megvan az oka,hogy "most éppen miért nem megy"
-
hoffman_
nagyúr
válasz
proof88 #36079 üzenetére
Ezt hányszor átbeszéltük már. Ha valaki kicsivel lesz vb, akkor rögtön "kurva nagy mákja" volt. Mindegy, hogy ez most Button, Kimi, Hamilton, Alonso, akárki. Ha meg az van mint idén, hogy nem pár ponton múlik a dolog, akkor meg az a baj. Nem mákjuk volt, hanem igenis ők húzták be az utolsó pár pontot, nem más, rohadtul világbajnokok. Az, hogy ez a mezőny 5-6. pilótáján múlott esetlegesen, na és? Ha pont lecsúsznak, akkor a másik lett volna kurva nagy mákos vb. Aki világbajnok, az világbajnok, nincs mák, tények vannak.
-
Haart
addikt
válasz
Motion_Blur #36075 üzenetére
Sokan leírták, de nem hiába lett vilábajnok, személy szerint nekem a kedvencem.
-
Misi 007
őstag
válasz
Motion_Blur #36075 üzenetére
Lehetséges hogy jobban fekszenek neki ezek a gumik a vezetési stílusa miatt.
De teljesen mindegy mert úgyis ahhoz kell alkalmazkodni ami van.
Majd ha esetleg a Michelin-t hagyják visszatérni akkor lehet válogatni. -
IreN!CuS
őstag
válasz
Motion_Blur #36075 üzenetére
Én is reméltem hogy Buttonbol nem csinálnak/nem lesz egy befásult második számú pilóta,ami be is jött.Szerintem a legjobb páros a mai mezőnyben,csak végre a kocsinak kéne ott lennie.
-
Misi 007
őstag
Ahhoz képest hogy nem is olyan rég még elég sok ember azt mondta hogy Hamilton rommá veri majd Buttont...
Ez az első évben így is volt no de ez az év már 1:1-et sejtet.
Mindenesetre Button elég stabil ebben az évben Hamiltonhoz képest... -
AMD Power
titán
-
IreN!CuS
őstag
-
AMD Power
titán
Button hosszabbított a McLarennel
Vajon LH?
-
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36062 üzenetére
ez így van
-
válasz
TESCO-Zsömle #36062 üzenetére
Jó mondat,én se mondhattam volna szebben.
Multkori Schumi-Hamilton csata is nevetséges volt...rászóltak schumira,hogy manőverezzen szabályosabban...? Mai napig nem értem... -
proof88
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36058 üzenetére
nem tudnak, lásd Audi
ja és a mostani 10 órás alms-en is hasonló okból tört szét egy audi .. szerencse, versenyzői mentalitás, meg a többi pilóta figyelmének függvénye -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
-Mike- #36059 üzenetére
Nem én hoztam fel a témát.
Csak tovább vittem a szálat, de akkor maradhatunk kategórián belül.
Némelyik "vén" is megmondta, hogy "a gyerekek csak hisztiznek", mert Ők sokkal gyengébb biztonsági intézkedések mellett vágtak neki 30-an pl Monaco-nak...
Igaz, megvolt az eredménye is...
-
-Mike-
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36058 üzenetére
Nehogy összehasonlítsd már a két bajnokságot...
-
bubuka71
aktív tag
válasz
Motion_Blur #36049 üzenetére
A kilencvenes évek elején volt hogy 34 autó indult 1 futamon !
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Motion_Blur #36049 üzenetére
Hozzá kéne csapni, hogy a költségvetése egységesen évi 500M€, amit az FIA áll kárpótlásul sokéves romboló munkájukért.
-
hoffman_
nagyúr
-
grabber
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #36042 üzenetére
Akiket nem sokára bannolnak,mert előzni mertek DRS nélkül
-
IreN!CuS
őstag
Úgy látom nem olvastad az előzményeket.Nem a szurkolás ellen voltam/vagyok....
TESCO-Zsömle "Én a versenyeket szeretem nézni, az előzéseket, csatákat, nem egy szép táblázatot, hogy kinek hány pontja van."
DRS mi?
Viccen kivül nem sok előzésre emlékszem ami nem DRS volt.
-
shteer
titán
válasz
TESCO-Zsömle #36037 üzenetére
így kell. ennyi
szurkolni így is lehet, sőt kell is - ha csak a 2.-ért akkor úgy
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
IreN!CuS #36019 üzenetére
Lehet velem van a baj, de én minden futamhoz úgy ülök le, hogy telibe sz@om a VB-állást...
Én a versenyeket szeretem nézni, az előzéseket, csatákat, nem egy szép táblázatot, hogy kinek hány pontja van.
sz: Ez persze nem azt jelenti, hogy nem bontok pezsgőt, ha nekem tetsző pilóta vagy csapat lesz a VB, de maga a cím nem több, mint egy strigula a pilóta neve mellett...
Most, hogy már ketten is telibe sz@rtuk a fórumot, ki fog fókázni?
-
proof88
addikt
válasz
grabber #36021 üzenetére
a katonák is megsérülhetnek, a tűzoltók is, a rendőrök is, az autóversenyzők is, nem tudom mi a probléma. Aki autóversenyzőnek megy, tudja nagyon jól hogy életveszélyes. Ez az egyik. A másik, hogy attól függetlenül hogy elöl vagy hátul autózol, a pilóták igenis élvezik azt ha egymással küzdenek. Lehet hogy a nézőknek az a fontos hogy sírjunkegyüttdeszarhogyvetteltnemlehetmegverni, én azért szoktam olyan nyilatkozatokat is olvasni hogy x meg y mennyire élvezte a futamot a fostalicska kocsiban hátul, mert csatáztak egymással, stb. Hidd el, egy verseny egy versenyzőnek csak akkor fos, ha légüres térben megy. Mindenki azt szereti ha akció van, még akkor is ha 26 körön keresztül nem tud előzni és rohadt frusztrált lesz. Nyilván egy Lotusnak nem a Red Bull a közvetlen ellenfele, ettől függetlenül ők is jól szórakoznak amikor jobb eredményt érnek el mint pl a Sauber. Mellesleg úgy gondolom mindegyik pilóta jól fizetett, még az is aki nem kifejezetten sztárpilóta egy top csapatban.
-
attisx
addikt
válasz
grabber #36033 üzenetére
"Kers->10sec"
Még jobb lenne, ha KERS-> dupla teljesítmény és 7-8 perc az egész versenytávra. A jelenlegi X sec/kör formában nincs sok értelme, mert szinte mindig mindenki ugyanott nyomja a gombot.
Hasonló módon a DRS-et is újra lehetne szabályozni, pl. 20 darab szárny aktiválás (a pálya tetszőleges részén)/ verseny.
Aztán mindenki úgy osztaná be a segédleteit, ahogy tudja/akarja, lennének stratégia különbségek, és a védekezőket sem kellene mesterségesen kiszolgáltatni a támadóknak.
Szerintem...
-
IreN!CuS
őstag
válasz
shteer #36031 üzenetére
Igen,de pont a jelenlegi szabályok nem engedik felzárkózni a csapatokat egymásra azzal,hogy mindent szabályoznak és tiltanak.Ha engedélyezve lenne a teszt lehet ugyan itt tartanánk,de ha esetleg lehetne fejleszteni -példa kedvéért- a Kerst és nem lenne limit 6.6 mpben hanem ki mennyire ügyes akkor lehet a Ferrari vagy a McLaren ez miatt tudna közelebb lenni az RBRhez mert 15 mpig használnák.Persze ez egy baromi nagy HA,de engem zavar,hogy kiszedik a fejlesztéseket,csak az aerora lehet rágyúrni aztán kész vagy jól fog működni vagy nem aztán hopp elúszott az év,új autó tervezés hopp elúszott még egy és így tovább.Jővőre megint az RBR lesz a nyerő hiszen van egy jó alap amit tovább fejlesztenek,mivel nagyobb szabályváltozás nem lesz.Ami nem gond,de bennem még túl frissek az élmények (2000-2004)hogy újra végig szenvedjek 2-3-4 évet a monotonitásban
-
IreN!CuS
őstag
válasz
shteer #36029 üzenetére
"senki sem várja el tőled" Én viszont "elvárom" ,hogy ha már ilyen buta dolgokat vezettek be(DRS,gyorsan kopó gumik,tankolás betiltása,KERS 6,6 mp.stb...stb..motor befagyasztás,5 verseny/váltó stb stb teszt tilalom...stb...1 gumiszállító) akkor izgalmas legyen az F1 és ne azért legyen izgalmas mert a verseny felénél még nem dőlt el ki lesz a 10.
Nézőpont kérdése ki mit talál izgalmasnak.
Vegyünk a 2006/2007/2008/2010 és ellenpéldaként 2002/2004/2009/20112007ben az utolsó pályán dőlt el a VB,2008ban az utolsó pálya utolsó előtti kanyarjában dőlt el a VB,2010 utolsó versenyen dőlt el a vb.Most a csodának és az eddig egyetlen Vettel hibának köszönhető(Német nagydíj)hogy még nem VB a szingapúri hétvége után,amikor is még 5 hétvége van hátra.Kicsit furcsán mutat amikor pár éve az utolsó pályán vagy kanyarban dőltek el a dolgok.
-
shteer
titán
válasz
SpongyaBob #36027 üzenetére
és újra nem kellene megtörténnie
bár egy forított rajtsorrend megbolygatná a futamokat
-
SpongyaBob
veterán
-
IreN!CuS
őstag
válasz
shteer #36023 üzenetére
Haha én meg a szabályvoltoztatás...ugyan már,2004/8 után is "sírt" a szám,hogy a fasznak változtatnak.Amíg ilyen DRS meg 5 körös gumikkal nyomják -és ezen elélvez pár ezer ember- addig nem csak a szabályokkal van a gond hanem az emberekkel is ami egyértelmű hiszen az emberek hozták,alkották meg ezek az isteni ötleteket.
Engem nem érdekel hogy az RBR ilyen jó kocsit raktak össze,hiszen mindenki még a HRT is erre törekszik.Csak senki se várja el hogy körmömet rágva a hajamat tépve nézzek végig egy futamot* vagy, bőszen ordítsak,hogy aztakuva,hogy kikerülte a DRSel .*Amikor eldőlt már hogy Vettel VB (grat neki) RBR const VB (grat nekik) Mclaren Const vb 2 (grat nekik)Ferrari Const VB 3 (grat nekik).És ha Webberke kicsit megembereli magát simán behúzza a 2. helyet.Ezek után lehet izgulni vajon ki lesz a 3. Alo.Ham.But. aztaaaaaaa! -
shteer
titán
válasz
IreN!CuS #36019 üzenetére
és mit szeretnél? újabb szabályváltoztatásokat annak érdekében, hogy hátráltassák azt aki jó és jó irányba haladt a fejlesztéssel, jól taktikázik, pénzt és időt nem sajnálva tesz a versenyzője alá nyerő autót? ez lenne abszurd!
már tudod ki lesz az első, tehát nem kell izgulnod. gondolom már oda sem ülsz vasárnap a képernyő elé
-
-
IreN!CuS
őstag
válasz
shteer #36017 üzenetére
Csak megpróbáltam rámutatni mennyire abszurd hogy tudod,hogy az adott játékot ki nyeri meg,de izgulj a 2. 3. 4. helyért....ami hülyeség...telibe sz@om ki lesz a 2. 3. 4. az érdekel ki nyeri meg ki lesz az első.Ugye ez már eldőlt x héttel/hónappal ezelőtt.Ne várd hogy mindenki pörögjön hogy váóóóó ki lehet még a 2. meg váóóóó lehet az india megeszi a rönyöt...váááá összetettben.Hagyjuk már Ilonkát
-
Pompi
nagyúr
-
Nowhereman
őstag
válasz
SpongyaBob #36008 üzenetére
No azért nem kell túlzásokba esni - A Ferrarinál volt pénz, meg jó sok makaróni, csak a szakértelem hiányzott. Azt meg szépen átcsábította magával a Benettontól. Most ennél messze nehezebb dolga van, mert szétszéledt az aranycsapat.
Szabályváltoztatás meg ide vagy oda Newey megint VB lesz. A Ferrarinál megy a makaróni, a Mekinél meg a váltófutás miatt nincs folytonosság. A Merci képtelen a Brawn verdát nagy tankra tenni, a Renault meg visszazuhant az üldözőbolyba, a Force India már előttük van. -
grabber
addikt
válasz
Motion_Blur #36004 üzenetére
írtam is,hogy Hamilton top autoba erkezett.De most csak rajta latni lefinkabb az akarast,a hibakat stb.
Az osvenyt az alozesre ertettem,mert mostanaban idomerokon hatul szerepel.Vettel meg mindig elol van,onnan meg mar nem lehet megfogni. -
SpongyaBob
veterán
válasz
Kiki18 #36007 üzenetére
Ez igaz, csak Sumi ott kőkeményen felépítette a sikerét.. Ugyanis 96-ban mikor a Ferkához került az egy olyan ágrólszakadt csapat volt amilyen most kezd lenni megint...
Kiváncsi vagyok, hogy mikor lesz szabályváltozás (megint), mert az RB és Vettel miatt hamar VB győzelem lett csakúgy mint 2004-ben a Ferrari + Sumi páros után..
-
shteer
titán
-
Motion_Blur
félisten
válasz
grabber #35993 üzenetére
"Kitaposott ösvényen bárki tud menni,de ösvényt csinálni,még ha lehetetlen is,azt csak Hamilton tud."
Írod ezt egy olyan versenyzőről aki pályafutása során minden szériában a csúcstechnikát kapta a segge alá. F1-be is ugyebár rögtön top autóba ült.
Most nincs alatta a legjobb autó (csak a 2. legjobb) és látjuk mennyire tudja kezelni a helyzetet...
-
grabber
addikt
válasz
kukinyo #36000 üzenetére
Nem,mert éppen a velencei tóban fürödtem vagy a kertben betonoztam
Arra próbáltam figyelni,hogy kaja közben volt a futam végePazsitZ: Anno Hamilton-t utáltam,szó szerint.Idejön,nagy a pofája és sztár autóba ültetik be,első számú pilótaként.Most már azért kedvelem,mert ha még rosszat is csinálni,nekem az az F1 amit művel.Kocsikázik,előz,ütközik és néha sz@rik a PR dumára
Most Vettel-t szidni a menő,de érthető,ahogy annó Schumi-t.Vagy még most is.De ez mindig is így volt.Most az Iphone-t is menő szídni,ahogy a Nokiát -
PazsitZ
addikt
válasz
grabber #35993 üzenetére
Anno mindenki Hamire izgult rá, amikor megérkezett és egy jó kocsiba rakták be. Aztán mióta nem olyan gyors az autó, másabb eredmények születnek, "maybe, it's 'cos I'm black"
Most épp Vettel a király a divatdrukkereknek, de ha véletlenül nem az RBR lesz a leggyorsabb autó, majd meglátjuk mi lesz, megtanul-e addigra előzni vagy ő is inkább dodzsemezni fog, mint anno Törökben.
Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Tesla topik
- Fűnyíró topik
- További aktív témák...
- MacSzerez.com - 2020 MacBook Air 13" / M1 / 16GB RAM / 1TB SSD / Asztroszürke / Garancia
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- ÚJ Bontatlan Apple iPad 11 (A16) 128GB Silver ! aktiválástól 1Év nemzetközi APPLE GARANCiA
- MacSzerez.com - 2024 MacBook Air 15" M3 / 16GB / 256GB SSD / Ezüst / Új termék! / Apple Garancia!
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT