Hirdetés
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz SzalaiG #8916 üzenetére
Hiába Senna, F1-ben még nem tett le semmit. Nézd az aélcsapatokat. 4 világbajnok mellett ilyenek: Rosberg, Massa, Webber, Vettel, Kovalainen, Kubica. A valamire való autókban vagy több éves tapasztalattal rendelkező pilóták ülnek, vagy olyan fiatalok, akik már letettek az asztalra. Az ifjabbik Schumaher is bizonyította, hogy a név önmagában semmit sem ér.
Jobb lett voln, ha be sem kerül? Ne neee... Nézdd meg Rosberg, Vettel hol kezdte, és hova jutott. Alsó csapatokból is be lehet kerülni. Ha másodperc(ek)et ver a csapattársára ugyanolyan verdával (lásd Alonso-Fisichella v. Alonso-Piuet), az szemet szúr a csapatoknak.
Az sem mindegy, milyen pilótákat válogat össze egy csapat. Például idén a McLaren két bajnokkal indul. Hasonló felállással 2007-ben már egyszer cummantottak egyet, sajnos Alonso kárára. De nézhetjük a Ferrari-t is. Massa jó pilóta, csak sokat számít, mi van a fejében. Raikkonen sose tudta Schumacher szerepét betölteni, mert egy jégcsap. Egy kézen összeszámolható, hányszor mosolygott. Alonso sokkal inkább illik a csapathoz, és ez idén meg is fog mutatkozni, mert a csapatmorál keményen kihat az eredményekre.
Kicsit hosszúra sikeredett, de remélem a lényeg átment. Nem szabad temetni valakit, csak mert nem élcsapatban kezd. Ha jól megy, 1-2 éven belül már a Toro Rosso-ban ülhet, ami ugye a RedBull próba/nevelde-csapata, onnan pedig simán mehet tovább az élcsapatba, ha megfelel.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz madstunt #8928 üzenetére
A kiscsapatos témához annyi hogy szerintem nem meglepő, hogy itt vannak,
Nem hát! A költségvetés-nyírbálás miatt kivonuló gyári csapatok helyét fel kell tölteni valamivel...
Ha Schumiék nem virítanak, a Merga év közben otthagyja őket és kivonul a F1-ből. Akkor már csak ketten lesznek a Renault meg a Ferrari.
Az a probléma az FIA taktikájával, hogy a F1 lényegét veszik el. A hatalmas pénzekből folyó bődületes fejlesztések azok, amik azzá tették ezt a sportágat, ami. Ez különbözteti meg a többi forma-bejnokságtól és a széria-bajnokságoktól. Ha elérik azt, ami akarnak, hogy minden csapat egyenlő eséllyel indul, a többi nagy is itt fogja hagyni a versenyt, és akkor lesz egy mezőnnyi "kis csapat", meg egy F1-nek nevezett valami, aminek már semmi köze nem lesz az igazi F1-hez...De ne legyen igazam...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz madstunt #8932 üzenetére
Nem is azért írtam, csak amolyan eszmefuttatás volt.
Nem tudom mi lessz így a Forma1-ből. Már most sem igazán Forma1, csak a neve az...
Vajon az utolsó gyári csapat kiugrása után alakít-e valaki bajnokságot a régi F1 mintájára?
Volna-e rá kereslet? Vagy csak én látom, mekkorát bukhat ezzel az FIA?
Az a baj, hogy akármit is húznak meg, sehogy se jó... Ebből már nem tudnak jól kijönni...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #8934 üzenetére
Bízom benne, hogy valami külföldi mágnás meglátja a lehetőséget, és kitölti a keletkezett űrt...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hunnylander #8942 üzenetére
Kérdés, hogy milyen visszhangja lesz a csomagnak. Nem véletlen, hogy Bahrein elött nem jelentek meg nyilvánosan vele, bár valahol olvastma, hogy minden lépésnél rákérdeztek az FIA aktuális felelősénél, nehogy baj legyen...
Majd elválik. Brawn-t nem kell félteni, ha van miből, ő felépíti a várat. Schumival pedig egy pirosat már felépítettek közösen. Ha hozzák a formájukat, Rosberg megcsinálta a szerencséjét, mikor oda igazolt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én vasárnap újra megnéztem a 2006-os Brazil "futást". Érdekes volt az akkori kommentárt a mostani tudással hallgatni... Ugye akkor búcsúztatták végérvényesen Schumachert, és reményel telve beszéltek Alonso átigazolásáról a McLaren-hez...
Mit jósolok? Ha csak úgy megy, mint akkor... Rettegj mezőny, meg lesz a nyolcadik...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #9000 üzenetére
Maga a kerékcsere még megoldható lenne 2s alatt, de a kerékanya le/feltekerése már nem fér bele.
Esetleg még úgy tudom elképzelni, hogy abszolút kettő mindenből. Tehát a lecserélendő kerék anyával és légkulccsal együtt jön le, majd az új kerék, "benne" másik anyával és légkulccsal fel. Ez az egyetlen módja. Így csak a kerék levétele/felrakása számít igazán, a légkulcs seperc apatt végez az anyával. Ezzel lespórolnák a levételt a régi kerékről és a felrakást az új kerékre. Nem tudom van-e limitáció a kerékcseréhez használható eszközök számát illetően...
Vagy ott a lehetőség, hogy spéci rögzítést használtak, amit az új szabályok -elvileg- már tiltanak...
Mindegy, ha tényleg igaz, nem lesznek rest a versenyeken alkalmazni, úgyhogy valszeg megtudjuk. Addig meg minek hirdetni a módszert ugye...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Majd elválik... Nem véletlenül nemhivatalos a rekord... Vagy marketing, vagy trükköztek. Mondanám, hogy majd meglátjuk a Ferrari mivel rukkol elő, de már ismerjük a kúp alakú kerékanyát, amire biztosan könnyebb ráhelyezni a légkulcsot.
1,8s-be egy klasszikus kerékcsere nem fér bele...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Azért azt érdemes figyelembevenni, hogy nem a közlekedési lámpa volt a hibás, hanem az üzemeltetője... Ez úgy lett volna jó, ha mindekinél van egy kapcsoló, amit munkája végeztével megnyom. Vagy rakhattak volna ézékelőt a tanknyílásra és a tankolócsőre. Ha eltávolodnak egymástól 20cm-re, zöld. De mint az esetek túlnyomó részében, akkor is emberi mulasztás okozta a problémát.
Vagy a lámpát sisakba (is) kellene építeni. Az meg az ismételt pirosra váltásnál jött volna jól.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Hát, remélem, hogy automatizálják a lámpát, de ahogy azt Palik is elmondta anno, a nyalókás ember ott van, vissza tudja csapni a nyalókát, ha szükséges. A lámpa a pilóta elött volt, és hiába lett piros, már nem látta.
Mi is alig várjuk Faterral. Ráadásul most nagy dilemma van, mert Ő Ferrai és M.S. szurkoló, úgyhogy most két csapatért kell izgulnia. Én az első visszavonulásakor is már többeknek szurkoltam. Akiben látok fantáziát, aki kűzd, annak én HAJRÁ!
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz venember83 #9152 üzenetére
Az idei mezőny legamagasabb pilótája Petrov (185cm) , a legalacsonyabb meg (még mindíg) Massa (166cm).
Button csak 2cm-el alacsonyabb, de 10kg-al könnyebb Petrov-nál, aki 79kg-jával a legnehezebb pilóta. 59kg-os súlyával Massa a legkönnyebb 'címet' is elkönyvelheti. Kijelenthető tehát, hogy testalkat tekintetében Ő a legjobb F1-es pilóta a mezőnyben.
Oliverda: Az mekkora...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Juszti asznongya, hogy "overon"...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Csabee. #9232 üzenetére
Bahreini Nagydíj - Hivatalos program
Program
Időpont
2010. március 12. (péntek)
Pénteki első szabadedzés
08:00-09:30
Pénteki második szabadedzés
12:00-13:30
2010. március 13. (szombat)
Szombati szabadedzés
09:00-10:00
Időmérő edzés
12:00-13:00
2010. március 14. (vasárnap)
Verseny
13:00-15:00
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
Rosberg: 1:55.555
Fortissimo: Content from this channel removed at the request of the copyright holder.
Ez ugyan spanyol hablattyal (meg reklámokkal) megy, de jobb a képe és akadásmentesebb, mint amit korábban linkeltetek...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Fortissimus #9291 üzenetére
Áh, ez felejtő... Hiába angol, ha akadozik és borzalmas a képe...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #9311 üzenetére
Nade akkor mi van? Elvették a pézét oszt' csá? Kapot egy overált? Vagy mikor terelik ki a pályára? Szabadedzésen nem tud annyi kárt tenni, mint versenyen, szóval inkább most kéne...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz [CS]Blade2 #9318 üzenetére
Azt tudtuk előre, hogy nem lesz biztonságos. Nem tudom mi lesz ebből, de félek, hogy nagy geb@sz. De hétvégén úgyis minden kiderül.
Na igen. "Problémák..." Nem versenyen kéne kezdeni a tesztelést. De ezt is tudtuk. Egyelőre -én- nem tudom hova rakni az 1:55-ös időket. Nem vagyok benne biztos, hogy ennyi van a gépekben, de -mint már sokszor le lett írva- ez majd csak élesben derül ki. A pályaváltozás és a nagyobb autók miatt nem lehet viszonyítani. Hiába néztük a szabadedzést, csak az derült ki, amit eddig is tudtunk... Szoros lesz az eleje, az biztos. Jó pilóták, jó autók.Egyelőre úgy néz ki, beigazolódik a kijelentésem. Rosberg "megcsinálta a szerencséjét" azzal az átigazolással. Jó háttér, tapasztalt csapattárs. A Ferrari is jó vásárt csinált Alonso-val. Temperamentuma bizonyára jobb hatással lesz Massa-ra meg a csapatra, mint anno Kimi-é...
A "kezdő" csapatok meg ellátogathatnának a RedBull-hoz egy kis képzésre. Az elmúlt 10-15 évben ők fejlődtek a legjobb hatásfokkal. Átlagos (vagy az alatti?!?) költségvetéssel, okos gazdálkodással néhány év alatt hova jutottak...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nah, végre odacsapnak a lovak közé!
sz: Rosberg alo rapido...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
De nem egy F1-es autóval...
hunnylander: Nem értem én ezt... Régen az új csapatok úgy jöttek, hogy felvásárolták a régit. Idén 5 jelölt volt, amiből 1 bebukott, 3 bejutott, 1-et meg nem engedtek. És pont az az egy, amit nem engedtek, a Toyota autójával jött volna. Most akkor mivan?!? Gyak nem engedték az egyetlen újonc csapatot, ami nem GP2-es szintet produkált volna...
Most akkorezmiez? Vagy én vagyok helikopter, amiért nem értem?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz MPowerPH #9433 üzenetére
Massa a körülmények embere. A napi teljesítménye erősen függ kb mindentől. Azt se felejtsük, hogy Ő is és Schumi is kihagytak az utóbbi időben. Főleg a Mesternek kell visszaszoknia, de ahhoz képest, hogy 3 éve nem versenyzett, elég jól tartja magát az eddigi eredményeket tekintve (+1s nem sok, ha azt nézzük, h. ugyanannyit ült az idei autóban, mint bármely más újonc, aki régi csapathoz igazolt -időben-, és azért ők zömmel rosszabbul végeznek nála). Másrézst neki nincs mit bizonyítani, tőle nincs mit elvárni. Már akkor is jót tesz a F1-nek (nézettség), ha csak buliból (just4fun) ült a volán mögé. Mindíg is, most is az volt a legsikeresebb felállás egy csapat számára, ha van egy él- és egy másodpilóta. Nem eszik el egymás elől a pontokat. (Lásd McLaren<->Ferrari 2007-2008). És ahogy a F1-nek, úgy Brawn csapatának is jól jön az extra nézettség. Ő is tudta, hogy Schumival akkor is nyer, ha nem szerepel jól. Csak ismételni tudom magam: Rosberg megcsinálta a szerencséjét. És persze a Ferrari is nagyon jól járt Alonso-val. Majd meglátjuk, hogy a McLaren másodjára hogy boldogul a kétbajnokos felállással... 2007-ben az egyik nagyon megszívta...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz AMD Power #9443 üzenetére
Hát ugye 2007-ben Alonso kárára ment a dolog. Többször is a saját csapata szivatta meg Hamilton javára. Az egyetlen előnyük, ami a leigazolásából származott, hogy 1-el kevesebb konkurens volt a pályán...
sz: Na meg, hogy Schumacher távozásával az aktuális "legvilágbajnokabb" pilóta után ment a Vodafone egy hosszútávú szerződéssel...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest