- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
- bambano: Bambanő háza tája
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Hirdetés
Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #27997 üzenetére
vagy inkább annak köszönhetően, hiszen sokkal ritkábban mennek ki a boxba...
-
#70869248
törölt tag
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #27997 üzenetére
lefordítom neked mit mondott:
blablablablablablabla... nem megyünk mert félünk, hogy elkennék a szánkat, blablablabla
-
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #27973 üzenetére
jó kis videó
ilyenkor látszik milyen kicsi a különbség, nem semmi -
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #27978 üzenetére
Az igaz, hogy Silverstone-ban érkezik egy jelentősen átdolgozott McLaren?
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #27981 üzenetére
Nagyszerű szakkommentátoraink mit összeértetlenkedtek, mikor a végén Vet és Ham is újra kemény keveréket kapott...
-
Motion_Blur
félisten
'Az FIA kijelölte a DRS zónát, mely a célegyenesben lesz. A versenyzők a három szabadedzésen és az időmérőn az alagút kivételével mindenhol használhatják a rendszert, míg az vasárnap csak a célegyenesben lesz elérhető.'
-
cyberkind
félisten
Lehet készíteni a fülünket, az új motorhangra, hiszen hamarosan ez lesz !
[link]
Ilyenért még F1-et sem kell nézni, előveszem a távirányítós autót, és játszom ! -
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #27977 üzenetére
Azért mert a friss abroncs a gyorsabb.
Továbbá időbe telik felmelegíteni a frissen feltett abroncsokat, főleg a keményebbet. Ezért a McLaren gyorsan reagált, hátha gyenge lesz Vettel kivezető köre.
Ha Hamilton tovább marad kinn, félő, hogy a friss abroncsokon - üldözőtől nem zavartatva* - Vettel egy akkora előnyt épít fel, amit egy rövid záróetapon már nem lehet majd ledolgozni.
*Kétlem, hogy Vettel képes volt hozni a legjobbját, akkor mikor üldözték és védekeznie is kellett. Stratégiailag is mást kíván meg a védekezés, pl. más KERS-használat, ami nem adja az optimum köridőt, hanem csak optimális védelmet.
-
D@ni88
addikt
Én pl nem értettem Hamiltont mért hozták be 5-6 kör után keményért Vettellel együtt. Pedig ott megfoghatta volna
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #27973 üzenetére
Innentől aztán meg ne halljam itt, hogy Webbót nyomják.
-
Arkar
aktív tag
Lehet , hogy nincs igazam de én inkább az láttam ezen a Barcelonai futamon , hogy a meki, hosszabb távon tudja tartani a versenyen tempóját mint a RB, tehát míg a RB-4-5 körig gyorsabb volt a mclaren-nél utána lassúlt a mclaren tempója alá tizenx körön keresztül, de a mclarenben nem volt annyi hogy a boxban megelőze az RB(bocs csak Vettel-t) láthatuk Vebber-t ultra gyors körökön vagy 4-5 körig utána esélye nem volt behozni a koppott gumikon szaladó Button-t annyira kiegyensúlyozottan használja a meki a gumit, hogy még koppott gumikon is elég jó körökre volt képes!
Ez canadára akár be is érhet mint taktika, 1 kiállás megspórolása jó átlagtempóval! -
Motion_Blur
félisten
Ezen a videón jól látszik hogy Vettel a sikánig pariban volt Webberrel, utána viszont KERS nélkül esélye se volt.
-
darál0w
Jómunkásember
most nézem vissza a futamot...
Alonso mekkorát rajtolt....oriási. és hogy üvöltenek a nézőtéren
-
VD
őstag
válasz
Motion_Blur #27967 üzenetére
Azt a 2004-es futomot hagyjuk.
Trulli úgy lett első, hogy minden más esélyes kiesett vagy hátra esett valami balesett miatt. -
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #27965 üzenetére
Durván kicsi a Mercedes tengelytávja a többiekhez képest.
-
Motion_Blur
félisten
"Monacóban a pilóta számít, a kocsik között különbségek nem jönnek ki annyira a tetű lassú kanyarok és a hihetetlen fos, bukkanós aszfalt miatt."
Ez egyszerűen nem igaz, csak annyit szajkózzák a 'szakértők' hogy már lassan mindenki elhiszi. Már hogyne számítana az autó! Mindig is számított! McLaren pl. 2007-2008-ig nagyon erős volt itt, ahogy Monzábanban is, mert az autó jól gyűrte a kerékvetőket és a sikánokat (jó volt az autó mechanikus tapadása). A Ferrari ezzel szemben gyengélkedett, még 2004-ben se volt kellően erős a győzelemhez. Szal igenis kell ide autó, Trulli nem egy top pilóta, főleg nem klasszis és mégis nyert Monaco-ban, kellett alá nagyon a Renault. Ugyanannyira számít az autó mint más pályákon..
-
VD
őstag
válasz
Oliverda #27963 üzenetére
Tavaly Kubica odaért 2.-nak az időmérőn.
Monacóban a pilóta számít, a kocsik közötti különbségek nem jönnek ki annyira a tetű lassú kanyarok és a hihetetlen fos, bukkanós aszfalt miatt. Emlékeim szerint tavaly is majd 1 mp-en belül volt az első 10. az időmérőn. Bár rég volt és sok sör is volt.
Én Alonsóra tennék egy nagyobb összeget, hogy ott lesz az első 3-ban az időmérőn. De a futamtól csodát ezúttal sem várok, ismétlődni fog a tavalyi, RBR kettős befutóval.
De titkon reménykedem, hogy DRS kicsit feldobja majd azért a dolgot és végre idén is lesz SC, ami talán összezavarhatja a taktikákat.Motion_Blur
"Schumi megnyerné Monaco-t, szerintem be is jelentené a visszavonulását, mondván a csúcson kell abbahagyni"
Hű de gonosz!!!! -
Motion_Blur
félisten
Tengelytáv összehasonlítások (még a téli tesztekről):
A halas linket kivettem az elsőből.
[ Módosította: Oliverda ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #27963 üzenetére
Az utolsó kanyarban tudott csak meglógni, akkor is csak azért mert már szinte a kanyar bejáratánál rátenyerelt a KERS-re. Hamilton ott még nem tudta/akarta használni, ezért volt ennyire látványos az 'elnyúlás'
Schumi megnyerné Monaco-t, szerintem be is jelentené a visszavonulását, mondván a csúcson kell abbahagyni
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #27953 üzenetére
A Red Bull sem sokkal rövidebb, és Monaco-ban nincs túl sok baromi gyors kanyar, ahol igazán kijönne a Red Bull előnye. Most is látszott, hogy a lassú részeken szépen rámászott Hamilton Vettel-re, viszont a gyors kanyarokban már elnyúlt tőle a Red Bull mint a rágógumi.
A Mercedes és a Renault lehet a két fekete ló (az utóbbi mindenképp
) Monaco-ban. Petrov-ra nem sokat adnék, de a Heidfeld, Rosberg, Schumacher német trió szerintem veszélyes lehet majd a Red Bull-ra és a McLaren-re.
-
IreN!CuS
őstag
Haha Óvni fog a spéci kipufogós autók ellen a HRT Monacóban hihetetlen
-
darál0w
Jómunkásember
látom izgalmas verseny volt...mármint ami a topikbol lejön
kénytelen leszek megnézni felvételről
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #27954 üzenetére
De jó kép ez.
Milyen egyszerűek lettek a diffúzorok tavalyhoz képest.
-Mike-: Ez sem volt tökéletes, de nagyon szép kör volt. 5-ös kanyarban kicsit lehetett volna szűkebben fordulni.
Többi tökéletes volt. Utcsó nyújtott jobbosban szépen korrigált, de talán ott ha nem csúszik meg, akkor Hami is meglett volna.
-
-Mike-
addikt
-
kpal
nagyúr
Ez király
[link]
-
Motion_Blur
félisten
Ferka alulnézetből: [link]
Szépen látszik az EBD áldásos hatása
-
Motion_Blur
félisten
válasz
szőröscica #27951 üzenetére
Szerintem Monaco-ra nem lesz ideális a McLaren a hosszú tengelytáv miatt.
Kanadára viszont nagyon erősnek érzem Hamiltont. -
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #27949 üzenetére
én úgy tudom, hogy a ferka mindent alonso-ra fejleszt, nem csoda ha vezetni alig bírja azt a szart...
mintha azt is olvastam volna, hogy alonso 2016ig aláírt!?!? massa még is mire számít?
kezdem massát sajnálni, amikor alonso jött akkor kellett volna elmennie egy másik csapathoz, mondjuk a renaulthoz, most akár ő lehetne ott az orosz helyett...
-
szőröscica
addikt
válasz
Motion_Blur #27949 üzenetére
Időmérőre kellene villantani valamit a McLarennek.
-
AMD Power
titán
Meg egy 2-3 Vettel gyozelem es mar varhatja nyugiban az ev veget..
-
Motion_Blur
félisten
Futamról pár gondolat.
Nagyjából mindenki azt hozta, amit vártam. Webber a rajtnál nem mert mélyet fékezni, be is darálták ahogy kell. Lehet szidni a csapatot, meg Vettelt is, de konkrétan egy ilyen szituban kit lehet hibáztatni? Nem Horner fékezett korán.. Ezen a futamon ismét külön vált a három legjobb csapat három első számú pilótája, és rendesen megverték a vízhordó fiúkat. Hiába van ott Button, és néha Webber is egy körön. Ha versenyszituációban megeszik őket az élmezőny.
Massa meg külön kategória, elképesztően lassú. Kíváncsi vagyok meddig maradhat még a Ferrari család kis kedvence Alonso csapattársa..
McLaren: versenyszituban számomra egyértelműen gyorsabb volt, mint a RBR. Ha a csapat jobban taktikázik és Hami át tudta volna ugrani Vettelt az egyik kerékcserénél, simán nyerte volna a futamot.
És az is kiderült, hogy a VB-ért két csapat két toppilótája fog menni.
Szerintem egyáltalán nem befoghatatlan Vettel. Jó kis idény lesz -
kisza25
félisten
válasz
Motion_Blur #27933 üzenetére
tegnap kiakadtam én is a Gyuszitól
írtam is, hogy valaki szóljon neki, hogy most már ér gondolkodni
pl. nem esik le neki, hogy a kocsik egyre könnyebbek és egyre többet tudnak menni egy lággyal, vagy ez, hogy rosszul állították be az áttételt
dokar:nézd az orf1-en -
IreN!CuS
őstag
válasz
Motion_Blur #27945 üzenetére
Még itt a forumon is elhitték páran
-
dokar
addikt
válasz
Motion_Blur #27933 üzenetére
már szörnyű, hogy mennyi mindent benéznek. hol lehetne úgy nézni, a közvetítést, hogy a kommentátorok hangsávja kikapcsolható?
-
Pá
addikt
Sztem ***** jó hangja van a befújt mocinak, engem ezért fog zavarni ha betiltják.
-
kukinyo
addikt
válasz
dangerzone #27941 üzenetére
Ezt pont nem figyeltem.
Köszi -
kukinyo
addikt
válasz
dangerzone #27939 üzenetére
Azt honnan tudod hogy az előtte lévő autó mennyivel ment? A képernyőn nem csak az aktuális autó sebességét stb mutatják?
-
dangerzone
addikt
válasz
Motion_Blur #27933 üzenetére
Az meg még külön vicces volt, hogy az előtte levő kocsi 300 fölött ment, és mégis közeledett hozzá....
2x-es baki. Bár megszoktuk... -
vikvuk
senior tag
válasz
Motion_Blur #27937 üzenetére
lehet, hogy ez is benne van
palik erősebb volt mint gyula, most walter az elnyomott -
vikvuk
senior tag
válasz
Motion_Blur #27933 üzenetére
walter miért nem javította ki?
-
bdav
őstag
válasz
Motion_Blur #27933 üzenetére
egyébként konkréten nem vágom h. miért jó ha ott megállítják. pont az lenne a lényeg h. lássuk végig mennyi az annyi
-
Peat;)
veterán
válasz
cyberkind #27932 üzenetére
Pont azért élnek ezzel a lehetőséggel, hogy indulni tudjanak minden futamon és ne érje őket el a 107%-os szabály, elvégre ezzel akár egy másodperccel is közelebb kerülnek az elejéhez képest, de féllel 1000%, ezt ha fejlesztésekkel kéne elérniük az jó pár milla dollár.. Nem szép döntés, de mindenki meglépné ezt hogy életben maradjon a csapat.
Másrészt elnézve azt ahogy Heidfeld autója kigyulladt valóban érdekes ez az egész, Rönyónál nem is tudom mi lesz így, mert kompakt rendszernek tűnik, illetve még az F1 szinten is fura plusz motorjáratást belevesszük, akkor számomra bármennyire is szimpatikus okoskodások voltak ezek a dolgok, megértem hogy tesznek ellene. Ugyanakkor nem hinném hogy a Red Bullt érintené a leghátrányosabban...majd kiderül. Azt sem értem miért most kell ezzel foglalkozni, ha már eddig hagyták akkor inkább korlátozásokat kellett volna bevezetni, hogy idén ne lépjenek át egy határt és jövőre tiltani.. de ez szokásos az F1-ben.
-
Motion_Blur
félisten
Gyulánk szépen benézte azt a 291-nél befagyott speedometert...
Mondjuk az lett volna a meglepő ha észreveszi..
-
Befújt diffúzor téma:
-Monacoban a HRT már tüntetni készül, mert tiltakoznak az alkalmazása ellen.
-FIA szinten (akik bele nézhetnek minden csapatnál az alkalmazott szoftverekbe, motorvezérlésbe) is azt nyilatkozzák, hogy be kell tiltani, mert már egészen extrém megoldások vannak a témában. Gyakorlatilag, amikor a versenyző leveszi a lábát a gázról, a motor 'önálló életre kel' továbbra is üzemanyagot éget el nyomaték leadása nélkül, hogy így biztosítsa a megfelelő légáramlást a diffúzornak.
-Emellett a mozgatható elemmel befolyásolni az autó aerodinamikáját témát is bele lehet magyarázni ebbe a rendszerbe.Összességében azt mondják, hogy legkésőbb Silverstone-ra ez a rendszer tiltólistára fog kerülni.
Kérdés, hogy mennyire rendezi majd át az erőviszonyokat a rendszer betiltása. Ha a RedBull erőfölénye megmarad, akkor az újabb 'lökést' adhat a döntéshozóknak, hogy változtassanak, hátha így csökkenthetik az előnyüket.
#######################
-Massánál a sebességváltóban a fokozatok romlottak el egymás után, végül ezért kellett kiállnia. -
kukinyo
addikt
válasz
Nowhereman #27929 üzenetére
Ez rossz példa volt.Ott a zsoké ázsiója is emelkedik nem kicsit.Azt a lovat kordában kell tartani,tudni kell bánni vele hogy jól fusson.Vettel ugyan ezt teszi az autójával.
-
zuchy
őstag
válasz
Peat;) #27926 üzenetére
Egyet értek. Lehet fikázni, szidni, de akkor is sorba nyeri a futamokat, Webbo nem tudja ezt hozni. Persze megint lehetne hozni, hogy direkt szívatja Webbert a Red Bull, ő meg egy "gyökér" (elnézést a Webber fanoktól) és nem tesz semmit se ellene.
Persze, nekik nem kell a konstruktőri cím ugye?Oda nem elég egy autó, kettő kell.
Vettel nagyon ott van fejben, ez látszik, nyomás alatt se hibázik. És nem, nem vagyok Vettel fan, én igazából Sumi fan voltam, meg vagyok is még most is egy kicsit.A mai futam nem volt a legizgalmasabb, de legalább a merci hozta amit vártam. Alonso rajtja zseniális volt, hát igen, szerintem a hazai futam is motiválta keményen.
Massának alulkormányzási gondja volt, lehet ez is közbe játszott neki. Ferrarinál csak Alonso húzza előre az egész csapatot. Viszont a Williams egyre jobban fejlődik és Maldonaldo is jó pilóta.
Monaco lesz érdekes, oda rövid, fordulékony autó az ideális. A DRS zóna meg különösen érdekes lesz, szerintem sokat nem fog érni ilyen rövid egyenesekben. -
Mika1227
őstag
válasz
Nowhereman #27925 üzenetére
Jó-jó persze az RB most nagyon betalált a szerkezetbe vagyis inkább Newey de azért kell oda Vettel is. Ott van Webber nem tudja azt amit a kis német. Én nem vagyok Vettel szurkoló egyáltalán csak hát ezek tények, szerintem. Sajnálnám nagyon ha így maradna az erőviszony!
Peat
: én egyáltalán nem fikázom, olvasd már el mit írtam! Oké csak többes számba írtad "Nem unjátok ezt a Vettel fikát?"
-
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #27925 üzenetére
Nem unjátok ezt a Vettel fikát? Én Alonso fan vagyok, de elismerem azt amit látok. Idén hány önhibája volt Vettelnek amivel pontot bukott? Hány elfékezése stb? Van egy autó, amit kihajt, hiba nélkül, ha nyomás alá helyezik simán boldogul a helyzettel, ennyit látunk...sem Alonso sem Hamilton nem tudna jobbat nyújtani, szóval mehet a basztatás, ameddig a maximumot hozza addig ez elég szánalmas dolog. A mai futam mutatta meg igazán, hogy mennyire ott van fejben. Nem tavaly van és nem is 2002 amikor megverték gokartban vagy miben. 2011 van és annyi idős amennyivel pályafutást kezdenek az emberek az f1-ben és nagyon úgy néz ki, hogy bár felért a csúcsra, de a fejlődés nem áll távol tőle. Ameddig jó autója van lehet fosni tőle tetszik vagy sem, mert már nem tavalyi színvonalat képvisel, hanem jóval magasabbat.
A Mclarennek reális esélye van elkapnia a Red Bullt, a Ferrari pedig ismét félrefejlesztett, mehetnek vissza Kölnbe. Idióták.
Mika: nem is neked címeztem. De sokan ész nélkül nyomják, hogy akár Koba is jobb lenne egyébként..
-
Mika1227
őstag
Én sajnálom, hogy Vettel ennyivel jobb mint a többiek. Hamar el fog dőlni a vb cím ha így megy tovább! Unalmas már most is!
-
Vazallus
tag
Szeretném mindenkinek a figyelmébe ajánlani, hogy az F1 technikai sportág!
-
AMD Power
titán
Ferka megint hol volt? Massa-nak a 26 pontja szinte vicc.
-
JJános
addikt
Pár gondolat:
- Aki Vettelnek drukkol nem biztos, hogy csatát akar, és nem számít, hogy leggyorsabb autó lakik a segge alatt, csak nyerjen.
- Aki másnak drukkolt most, az csatát szeretett volna, és sajnálja, hogy Vettel a leggyorsabb autóban ül.
- Ez a Webbóval való kiszúrás kezd az idegeimre menni. Meg se fordul senki fejében, hogy Webbó ennyit tud egészen addig, amíg elmegy, és valahol majd a 12. helyért küzd Kovanyaljlennel.Na akkor térjünk vissza erre a kérdésre.
Örülök Sumi, a Merci jó szereplésének, és bánkódok a Ferrari újabb hanyatlásának.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Nowhereman #27913 üzenetére
Webber tényleg nem volt meggyőző.
De az nekem is feltűnt és kíváncsi leszek a statokra, hogy mekkora volt a végsebeség különbség a 2 RBR között. -
#95904256
törölt tag
válasz
Nowhereman #27913 üzenetére
Hamiltonnak maradt egy szett lágy gumija?
-
bdav
őstag
válasz
Nowhereman #27913 üzenetére
"még néhány másodperc vesztése árán is, hogy lágyon nyomhassa le az utolsó etapot."
3 szett lágy gumi van a versenyre. vagyis a 3. és 4. boxkiállásra már csak keményet tudnak feltenni.
"A driver will then be allocated eight further sets of dry-weather tyres (four of each specification) to use over the rest of the event, but one set of each spec must be returned to the tyre supplier before the start of Saturday’s qualifying session. At the start of the race the cars that took part in Q3 must be fitted with the tyres the driver used to set his grid time."
szóval Gyuláék marhaságokat beszéltek végig.
-
kpal
nagyúr
Red Bull a tuti Ferrari nem találja mágát . Webber ma nem remekelt .
-
Nowhereman
őstag
Nem tudom, de ma csak Vettel profitált a versenymérnökéből...
Nem elég, hogy Webbo autóján horrorisztikusan gyenge legnagyobb áttételt alkalmaztak, de még a boxtaktikában is kitoltak vele a Lonzival való szinkronizálással... Webbon is önállósíthatná már magát, és nyomhatná kissé magának hasznosabban a versenyeket...
Lajosnál meg miért nem tartották kinn néhány körrel tovább - még néhány másodperc vesztése árán is, hogy lágyon nyomhassa le az utolsó etapot.
Az DRS előzéshez itt kellett egy nagy végtempó a végén, valamint jó ívsebesség a bejövő kanyarban. Olyan nehéz ezt összehozni?... -
Sanya595
senior tag
válasz
Oliverda #27891 üzenetére
Nincs bünti,csak szóban figyelmeztették ökett.
-
-
McCartman
őstag
válasz
#16741888 #27898 üzenetére
nem teljesen helytálló a hasonlítgatás.
Nagyon más lehet úgy versenyezni , hogy teljesen megfeszülsz , felkészülve , hogy esetleg meg tudd ragadni az egyetlen lehetőséget , végig a határon autózva , küzdeni a kocsival , , hogy lehessen valami keresnivalót , ill. annak tudatában , hogy tiéd a mezőny messze legjobb autója és a verseny végéig biztos érvényesül az erőfölény.
Ez utóbbi pilótának a csapat nemcsak technikai de adott esetben pszichés fölényt is biztosít.
Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hobby elektronika
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Google Chrome
- Trollok komolyan
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- További aktív témák...
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 32GB 512GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest