- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
sekli
addikt
-
D.Orion
veterán
válasz
Motion_Blur #26195 üzenetére
Ha nem lesz horror a jegy ára, akkor asszem megyek én is.
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #26195 üzenetére
gut. remélem hosszútávon a versenynaptárban maradhat
-
Dragbajnok
tag
válasz
Motion_Blur #26195 üzenetére
Na ez egy nagyon jó hír!
A lehető legtöbben kikéne menni megnézni Norbit. -
Motion_Blur
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #26179 üzenetére
Szerintem ahhoz képest, hogy milyen volt az RB mint autó, nem akkora durranás. Alonso 2006os hasonló sorozata szvsz sokkal többet ér, mivel akkor szorosabb volt az élmezőny.
Vagy esetleg ott van Button két évvel ezelőtti hasonló sorozata.
-
Pá
addikt
lol. jólvan elég lesz, azért ennyire nem nagy szám
-
szőröscica
addikt
válasz
Motion_Blur #26179 üzenetére
Még csak az hiányozna!
-
Pá
addikt
Petrov
-
Pá
addikt
Csak most esik le amúgy. Úgy tűnik a futamon a "plan A" volt a 4, a "plan B" pedig a 3 kiállásos taktika a Red Bullnál.
-
Tomeee80
csendes tag
http://overdrive.web4.hu/cikk/f1-coulthard-boxkiallasa-es-a-muszalas-karosszeria
Coulthard boxkiállása és a "műszálas karosszéria"
-
Motion_Blur
félisten
Ha tavaly Koreában nem füstöl el Vettel motorja, ez lett volna sorozatban a 6. futamgyőzelme, és már csak egy kéne hogy beérje Schumi rekordját
Mondjuk így se gyenge a 4th win in a row
-
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #26171 üzenetére
Más idők voltak.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #26175 üzenetére
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #26171 üzenetére
Wow, zsír ez gyors volt.
Esetleg youtubeon megvan? Vagy valahol letölthető formában? (videaról nem tudom hogy kell leszedni)
-
Motion_Blur
félisten
-
Pá
addikt
Keresek egy videot. Még Markgx linkelte ebbe a topicba kb 5 évvel ezelőtt.
Schumis összefoglaló volt, az elején volt néhány gyerekkori fénykép róla, meg video, ahogy gyerekként gokartozik, volt az esküvőjéről is rövid bevágás, aztán pörgősebb lett és persze mindenféle előzések meg dobogón ugrálások voltak összevágva.Arra is emlékszem, hogy ez a szám ment alatta: Lange feat. The Morrighan - Follow Me
-
Ice!?
őstag
szerintem jó összefoglaló. : )
amúgy tuti maldonaldo lesz a világbajnok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
cyberkind #26161 üzenetére
Az, hogy IM-en mi az a 1s-es lemaradás, ami a versenyen majd nullára olvad, elég egyszerű. A Ferrari gumival való bánásmódja az okozója, ami aerodinamikával van összefüggésben. Sajnos nem sikerül felmelegíteni az abroncsokat, nincs megfelelő tapadás azon az egy körön. Ugye ennek több hátránya is van, mivel a nem megfelelő hőmérsékletű guminak nem használ a sok csúszkálás.
Meg vasárnapra jobban felgumizódik az ideális ív, talán ez is elősegíti a tapadás javulását, ami a ferkánál hatványozottan előjön. Javítsatok ki, ha tévednék.Jah, meg talán tankoltan kedvezőbb az autó egyensúlya.
-
cyberkind
félisten
válasz
MPowerPH #26159 üzenetére
És ez az IM mit takar ?
Talán a csapatot, mert ők sincsenek a toppon, sőt, kész cirkusz inkább ami ott zajlik !
Kész bolondokháza van ott már megint, az im-et meg én sem értem, ha a versenytempó megvan, akkor az 1 körös tempó miért nincs ?(#26162) Motion_Blur
hoppá, nem egy bonyolult dolog, köszi !
-
cyberkind
félisten
válasz
-Mike- #26157 üzenetére
A verseny akár a rajtnál eldőlhet, és a legesélyesebb mindig az aki, az élről indul, és nemhogy a 3. hely, valamikor a 4. se, vagy a rajt eléggé finomra sikerül, mint ahogy láthattuk most is, oké hogy vigyázni kell, de ennyire !
A versenytempó az lehet hogy hülyeséget mondok, de a Red Bull-al vetekszik, ez hülyeség valszeg !
A viccet félretéve, a versenytempó az jó, de azért nem ártana a kvalifikálás jó kihasználása is ! -
t1
veterán
válasz
Motion_Blur #26144 üzenetére
melyik volt az első?
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #26144 üzenetére
Melyik az 1.?
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #26142 üzenetére
Most élvezted, vagy nem élvezted? Őszintén
-
PazsitZ
addikt
válasz
-Mike- #26139 üzenetére
Abban viszont igaza van, hogy ez a korlátozás egyrészről nevetségessé teszi lassan a kategóriát. Másrészt azzal ,hogy a számszerű paramétereket faragták le, motorlimit, egy kerékgyártó, sikerült elérni, hogy csakis az aeronak van szerepe.
Aztán lehet kitalálni olyanokat, hogy mozgatjuk a szárnyat, elektronikusan nyomunk teljesítményt.
Pár év múlva olajcsorgatót, szögszórót, és rakétavetőt pakolnak a kocsikra? -
hoffman_
nagyúr
Ezt a vidit egy lojális és vérbeli Schumi fan barátom mutatta, aki nem mellesleg elég objektíven tudja nézni az F1-et.
Nem kell se S4, se DRS, se KERS, se semmi. Szabad pilóták kellenek, a V10, és nincs miről beszélni. A pilótákban ma is megvan.
-
Peat;)
veterán
válasz
D.Orion #26118 üzenetére
Perez lehúzza a csapatot? Akkor miért van az hogy az első futamon a csapattárs előtt végzett? Illetve, most is műszaki hiba miatt esett ki, így baromira meg lehet ám ítélni mennyire húzza le őket. Nem Maldonadora gondoltál? Az is mindig kiesik, de ott már alapjáraton látszódik hogy valami nem stimmel, olyan mint Petrov tavaly, hiba hiba hátán, egy körön meg néha gyors.
26129: és ahogy most sem Schuminál, úgy pár év múlva sem fogják nézni hogy "italgyártó" autóval vagy mással hozta-e össze a győzelmeket Vettel.
-
adman
tag
válasz
Oliverda #26132 üzenetére
Na de mennyire versenyképes autóban?
én meg az előbb pont azon agyaltam h azért annyira nem versenyképes ez a gép, ok, az egyik legjobb jelenleg, de egy adag szerencse meg tudás is kellett Vettelnek. tudom h nincsen ha, de pl ha Melbourne-ben nem 1-2mp-vel érkezett Hami elé a kerékcsere után, ill most meg ha Heidfeld nem áll be a mekik elé, akkor vszínű lenne 2 mekis győzelem.
-
Xirtam
veterán
válasz
manutdzoli #26133 üzenetére
Ha nincs előtte senki!
-
manutdzoli
senior tag
-
Oliverda
félisten
válasz
Motion_Blur #26129 üzenetére
"főleg úgy hogy csak 2009 óta ül versenyképes autóban"
Na de mennyire versenyképes autóban? A mester anno egy ilyen autóval 24 győzelmet szerzett ugyanennyi idő alatt.
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #26129 üzenetére
amikor monzában 2008-ban megnyerte a full esős hétvégét, akkor a többiekkel mi is volt, miért voltak hátul? Ha jól emlékszem az időmérőn először száraz volt aztán esős a pálya és a többiek későn mentek ki időt futni vagy mi? Azt nagyon megnyerte azt a futamot. Ha jól emlékszem meg is pörgött egyszer az 1. helyen az ascari kijáratában de nem történt gond, ment tovább. Heppi volt nagyon. És hűvös volt a szobámban.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #26129 üzenetére
jo látni ezt így
-
Motion_Blur
félisten
Futamgyőzelmek száma a jelenlegi mezőnyben:
Schumi - 91
Alonso - 26
Hamilton - 14
Vettel - 12
Barika- 11
Massa - 11
Button - 9
Webber - 6
Trulli - 1
Kova - 1Vettel nem gyenge, főleg úgy hogy csak 2009 óta ül versenyképes autóban
Schuminak annyi futamgyőzelme van mint az összes többinek együtt
-
sh4d0w
félisten
válasz
MPowerPH #26126 üzenetére
Tévedés. A Renault-t nem a szerencse segítette, hanem a jó boxtaktika. Autójuk gyengeségeit tudják ellensúlyozni a jó megmozdulásokkal. A Ferrari autója hiába erős versenyen, ha egy futam minden más elemében gyengék (időmérő, boxtaktika). Ebből következően megint csak: a Renault jelenleg erősebb, méghozzá a két 3. hely által jelzett helyen (nem mellesleg Alonso Melbourne-ben csak egy darabig tudott közeledni Petrovhoz, aztán már nem).
Kubicát egyébként én is sajnálom, egy jó autóban akár vb-esélyei is lehetnének. Nem mellesleg nagy potenciált látok még Perezben, Petrovban, Kobayashiban, remélem, lesz alkalmuk megmutatni oroszlánkörmeiket egy élmenő autóban.
-
MPowerPH
félisten
-
sh4d0w
félisten
válasz
Nowhereman #26122 üzenetére
Ki a búbánat a csónakos?
-
Nowhereman
őstag
válasz
MPowerPH #26119 üzenetére
Szerintem a nívót inkább maszat, perec, és Sutil adják. Lonzi, csónakos és direcska azok akik hozzátesznek az autó képességeihez. QuickNick nem tiporja ki az utolsó tizedet a verdából, viszont hihetetlenül kevés pontot veszejt el saját hülyeségből. Borítékolom, hogy maszatnál is több pontot fog besöpörni, és ha nem rázza gatyába valaki a vörösöket, akkor a végelszámolásnál még Lonzi is szégyenben maradhat.
-
plömplöm
őstag
"The Spaniard, meanwhile, received the same penalty for causing a collision with the British driver during the fight."
hátez
jogsiját nem akarják bevonni, mert nem tartotta be a követési távolságot? ehh... -
MPowerPH
félisten
válasz
sh4d0w #26114 üzenetére
Szerintem a Ferrari nem lassabb, mint a Renault. Független az eddigi eredményektől. Alonso most is gyorsabb volt mint Heidfeld, vagy Petrov, és így volt ez Ausztráliában is. Egyszerűen mindig akad valami, ami miatt nem tudnak rendes eredményt elérni. Most pl. kinézett volna egy 2. hely is, ha a zseniális elmék ott bent egyből kihozzák Alonso -t Button után a boxba, és a szerelők rendes munkát végeznek...mert valljuk be, elég lassúak a gumicserék a Ferrarinál. Régen ebben ők voltak az ászok.
Ebben az esetben simán előtte maradt volna, ugye egyszer megelőzte a pályán, majd 3s előnye volt mikor Button boxba hajtott. Ebből majd kettő elment a boxkiállással, meg még vagy 7s azzal, hogy kint köröztették. lyen pocsék döntésekkel nem lehet eredményt elérni.
A Ferrari csak az IM-en lassú, de ott nagyon az. A versenytempóban tudják tartani a Mekit, azért érdekes. -
D.Orion
veterán
válasz
sh4d0w #26114 üzenetére
Sauber-t én Kamui miatt előrébb sorolnám, akár az ötödik helyre is. Kamui nagyon tud ez most is látszik, remélem idén nem lesznek peches versenyei. Perez rendkívül lehúzza jelenleg a csapatot. Force India és Torro Rosso tényleg a Mercedes nyakán van, még az is lehet, hogy előtte.
Szvsz Mercinek valami hatalmasat(+2sec-et kéne találni...) kell alkotnia mire Európába ér a futamsorozat. Ha ez nem sikerül, akkor tényleg dobhatják el az idei évet.
-
Nowhereman
őstag
válasz
sh4d0w #26114 üzenetére
A futam vacak volt. A sok kavarás miatt már szárazon is kész a káosz, annyi javult, hogy a közvetítők nem ragadtak le a dobogós helyeknél. Az ausztrál futam is jobbnak tűnt volna, ha mondjuk a közvetítők legalább replay-ben mutatták volna, ahogy birka vaddisznó módjára átcsörtetett a fél mezőnyön, nem csak a végkifejletet. Én mondjuk rohadtul megnézném azt az előzését, hogy két konkurens között átrepülve vágott be a kanyarba. Belső nézett alapján simán lehetne az év előzése, de mivel lényegében senki se láthatta...
Az erősorrend valahogy ez lehet /a meki formajavulása Bobby feltámadásához hasonló rejtély/
A mercinek meg azért is szívás, mert nincs egy Kobayashijuk vagy di Restá-juk, a "Ladákat"meg nehéz lesz utolérni, mert azért azokat sem kiscserkészek terelgetik... -
Flashcash
Közösségépítő
válasz
Oliverda #26113 üzenetére
Martin Brundle is kb. ennyit írta a DRS plusz ne nagyon védekezz témáról:
Tyre degradation + KERS + DRS meets 'one move allowed to defend' rule Inevitable controversy and anger to follow season long.
The F1 Stewards, who vary race by race, are going to have to be very clear, consistent, and fair on what is considered one defensive move.
-
sh4d0w
félisten
Végre, hosszú évek után egy nézhető futam.
A jelenlegi erősorrend a következő (legalábbis két futam alapján):
1. Red Bull
2. McLaren
3. Lada
4. Ferrari
...
és valahol a középmezőnyben vergődik a Mercedes, egy szinten (vagy még lejjebb) a Force-Indiákkal, Sauberekkel stb. -
Oliverda
félisten
-
kobe24
tag
Voltmár? Szerintem érdekes a különbség két vezetési stílus közt
-
MPowerPH
félisten
válasz
Xirtam #26106 üzenetére
Ladával.
AMD Power: Szerintem egyik büntinek sem kellett volna megszületnie. Ez nem olyan cikázás volt, mint ami eljátszott tavaly. Meccsben voltak, most még én sem láttam rosszindulatot benne.
Lonzi büntetése még furább számomra. Szvsz, ott Hamilton befelé mozgott, ez jól látszik a képeken. Akkora volt a sebességkülönbség, hogy elkerülhetetlen volt az ütközés.
-
AMD Power
titán
válasz
cyberkind #26100 üzenetére
"Számítottam rá, hogy meg fognak büntetni. Nem vagyok meglepve"
Máskor nem kell cikázni és nem fognak megbüntetni.
-
Pá
addikt
válasz
Qorthral #26103 üzenetére
Button nyilatkozta, hogy a rajt előtt direkt meredekebbre állította az első szárnyat, ami nem jött be és minden boxnál picit visszavett belőle és így folyamatosan javult a tempója minden kiállásnál. Ez valószínűleg nem magyarázza meg a teljes 1,5 mp-et, de az is hozzátartozik a képhet, hogy Button is gyorsult, nem csak Lewis lassult.
-
Qorthral
őstag
Valamit nagyon nem értek.
Lewis azzal magyarázta a lassulást, hogy elhasználódtak a gumik. De már a 38. körtől kezdve lassú volt, vagyis egyből, rögtön a kerékcseréje utántól. Összehasonlításképpen Button, aki kb ugyanakkor (1 körrel később) cserélt kereket és szintén kemény keverékűt kapott a cseréjük utáni 12 körben (vagyis annyi kör alatt, amennyit még lággyal is ki lehet bírni normál időket futva) több, mint 18 !!! másodpercet vert Hamiltonra. Persze utóbbit Alonso kb 2-3 körében hátráltatta, de ez max 3 a 18-ból. Hogy lehet, hogy körönként majd 1,5 másodpercet vesztett tehát Hamilton Buttonhoz képest, holott a verseny korábbi szakaszaiban gyorsabb volt nála és ugyanolyan állapotú és frissességű gumikkal köröztek? Mert nekem itt nagyon kilóg a lóláb és sántít az érvelés. 1 kivezető kör alatt nem használódik el a kemény gumi.
Vagy netán agyonhasználtat kapott eleve? De azt meg hogyan? Elvileg a legutolsó párkörös etapjára is keményeket kapott és azokkal gyorsabb volt lényegesen. Ha a 3. kiállásakor kapott szett tudottan használt volt, akkor vajon miért nem a 4. kiállásakor kapott szettet adták neki hamarabb? Azzal végigmegy 3 cserével és 2. vagy 3. lesz.
Szerintem van valami a háttérben, amit még nem tudunk.
Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali fotós kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Battlefield 6
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Windows 11
- További aktív témák...
- Homepod Mini /// Újszerű // Számla + Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest