Hirdetés
- Send to qBittorrent (with SavePaths): Egy apró Firefox kiegészítő qBittorrenthez
- Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- -TongFang- Medion Erazer Beast 16 X1 - induló teszt így kora délután..."CB R23"
- Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- A Magyar Néphadsereg emlékére
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája – egy Ikea-horror igaz története
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz
PazsitZ
#49627
üzenetére
A helyzet az, hogy:
- Webber már bő 2 éve VB esélyes autóban ül.
- Tavaly abszolút a mezőny felett állt az RB, de ebből:
Pole: 15 (Vettel), 3 (Webber)
Győzelem: 11 (Vettel), 1 (Webber)
- Már rég leléphetett volna a Red Bull-tól, ha akart volna, de:
Valószínűleg messze nincs annyira elnyomva mint azt páran gondolják, plusz sehol nem kapna jobb ülést, mert nem egy klasszis pilóta.
Webber már a pályafutása utolsó szakaszában jár. Nem olyan rugalmas mint a fiatalabb generáció, amit az is bizonyít, hogy egy év alatt sem tudott hozzászokni/ráérezni a EBD-ra.
Ha a Ferrarihoz megy, ott végképp nem a szája íze szerint fognak történni a dolgok, ergo vajmi kevés esélye lesz arra, hogy egy már családtagnak számító (és erős szponzorral rendelkező) Alonso mellett komolyan labdába tudjon rúgni. Nyugodtan könyveld el ezt egy újabb "fikának", ha úgy könnyebb, de ettől még szvsz nem lesz kevesebb az igazságtartalma.
-
Oliverda
félisten
válasz
PazsitZ
#49620
üzenetére
Komolyan azt gondolod, hogy Alonso mellett VB címet nyerhetne Webber? Még ha véletlenül fel is tudna nőni Alo mellé sebességben, a csapat akkor is a spanyolt tolná. Webber 2010-ben simán behúzhatta volna, ha nem hibázik annyit, és nem tartja fontosabbnak a mountain bike-ot a világbajnokságnál.
-
MPowerPH
félisten
válasz
PazsitZ
#47797
üzenetére
Hami szerintem nem is tudott erről az elején. Rádión kérdezte is, hogy mi a gond, erre az volt a válasz, hogy "ne foglalkozz vele, csak állj félre", ha jól emléxem. Gondolom rádión azért nem közölték vele, mert tudták, hogy ez bünti lesz, és megpróbáltak trükközni.
Egyébként úgy olvastam, hogy egy szerelő véletlenül a kiszívás gombot nyomta meg a tankolás helyett...PazsitZ: Jól tudod, Hamilton esete után vezették ezt a szabályt be. Vagy mégsem?! Lehet Kanada volt.
-
Male
nagyúr
válasz
PazsitZ
#46462
üzenetére
Persze, csak miért nem lehet normálisan tájékoztatni? Az emberek többsége csak a címet olvassa el... azt látja ebből, hogy megtámadták a Saubert... miközben nem ez történt, csak láttak egy támadást, és még el is mondták, hogy nem hiszik, hogy ők lettek volna a célpont.
-
boogie84
veterán
válasz
PazsitZ
#46131
üzenetére
Egyik az h az autót, a pilótát na de baszki h a szituációt sem??? Ha belső íven van valaki akk mi a f.ért kell azt mondani h visszatámad külső ívről???

Raikkönen nagyon maga alatt van, azért visszaesik....
Ha lemegy az ideális ívről akk összeszedi a mocskot a pályán. Sztem nem 3× mondta el Wéber. Erre jön az a hülye ezzel a baromsággal. Látszik h 0 érzéke van a témához.(#46132) helkis: Ezen jót röhögtem!!!
Azt sem ismeri fel h visszajátszás!!! 
(#46138) dangerzone: Látszott is a technikus mozdulatain a boxban, hogy gáz volt a rögzítéssel.
(#46139) McCartman: Akkor is behozta volna Rosberg az autót simán. Egyáltalán nem koptak extrém módon a gumijai, igaz h nem is került olyan szituba ahol oda kellett volna tennie magát! Legjobbat hozta ki a versenyből!
(#46141) TOM-202: Az tényleg nem számít h ki nyer!

-
Motion_Blur
félisten
válasz
PazsitZ
#40013
üzenetére
Nem hinném hogy csodát tudnak tenni az első évben, én már elégedett lennék ha konstans 10-be tudná hozni az autót és ütné Grosjeant. Mivel nem voltak drasztikus szabályváltozások, szerintem a az első 6 pozíció le van osztva. Merci is valszeg jobb lesz náluk. Én ezzel teljesen tisztában vagyok.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
PazsitZ
#39718
üzenetére
Ú, de kipróbálnám, de gondolom, ehhez azért gép is kell.
MINIMUM:
CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 or 2.4 GHz AMD Athlon x2
Memory: 2 GB
Video Card: nVidia 8600 GT or ATI/AMD 3850
Video Memory: 256MB
Operating System: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7
DirectX: 9.0c
Storage: 4 GB
Internet connection required.RECOMMENDED (over above minimums):
CPU: 3.0 GHz Intel Core 2 Duo or 3.0 GHz AMD Athlon II x2 or better
Memory: 4 GB+
Video Card: nVidia 250 GTS or ATI/AMD 4870 or better
Video Memory: 512MB+
Operating System: Microsoft Windows Vista 64bit, Windows 7 64bit
Storage: 4 GB+Notes:
1 – 2008 C++ Runtimes SP1 required (included with installer).
2 – rFactor 2 executable is 32bit. 64bit OS recommended above to allow more than 4GB RAM. -
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ
#39644
üzenetére
Különben lenne egy hülye kérdésem a tisztelt szabályalkotókhoz: ki a f@xom fogja majd eldönteni, hogyha a felszáradó pályán a gumik hűtése miatt kezdenek majd a tócsákhoz kicikázni a srácok, hogy az most mikor lesz védekezés is? Vagy szokás szerint döntenek - a fő súly a latban a bőrszín és a főnök szerelme-e?
-
Apika
addikt
válasz
PazsitZ
#39644
üzenetére
- Ha marad mellette egy autónyi hely, akkor szvsz nem az ideális íven tartózkodik, hiszen nem használja ki teljesen a pályát...
- Korábban, amikor érvényben volt, hogy visszavehették a körüket a lekörözöttek, akkor sem ment mindenkinek zökkenőmentesen. Egy-két "kakukktojás" bennmaradt az élboly autói között. Volt is emiatt izgalom... -
Gabesz1019
senior tag
-
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz
PazsitZ
#38414
üzenetére

ezt úgy értettem, hogy mindig minden esetben amikor épp nem a kocsiban ül, akkor is azt látni hogy tanakodik emberekkel, nézi a monitorokat meg komoly fejjel beszélget a többi red bullossal, szóval az a lényeg hogy próbál minél több infóhoz jutni. Ezt tényleg nem látom minden pilótánál. Van aki csak lazul amikor nincs egyéb dolga. -
JJános
addikt
válasz
PazsitZ
#37739
üzenetére
Nem igazán értem miért rossz, hogy Webbó második számú.
Mindenhol van ilyen. Ha maga Webbó elfogadja, akkor ti miért nem?
És miért a Vettel drukkereken keresitek Webber lehetőségeit?Ha neki nem jó, vagy nektek nem felel meg, akkor ne kössön szerződést, és ti meg ne engedjétek szerződni második számú pilótának. Bárki szívesen lenne ebben a mezőnyben a második számú pilóta az RBR-nél. Sztem. Bárki. Bármelyik pilóta!

-
válasz
PazsitZ
#31621
üzenetére
Valós a panasz, ha a Renault-nál be kell tartaniuk a 10%-os szabályt akkor az minden egyes fékezéskor mechanikailag jobban igénybe veszi a motort, pont ennek a hatásnak az egyhítésére alkalmazzák a Mercedes motoros autók és talán a Ferrari is az FIA által 2009-ben engedélyezett fired-overrunt. (fékezés alatt is üzemanyagot égetnek el a motor égésterében, így finomabb az átmenet és kisebb a mechanikai terhelés a motoron fékezéskor)
-
Oliverda
félisten
válasz
PazsitZ
#31612
üzenetére
Holnap szerintem pont alatta fog látványosan felrobbanni a motor, amit majd oda tudnak tolni az FIA orra alá indok ként, hogy ezért kell nekik is engedményt a szabályokból.
Amúgy ahhoz képest, hogy az előzetes várakozásoknak megfelelően a Ferrari-nak nem fekszik Silverstone, egész közel tudtak kerülni. Szvsz ez inkább annak köszönhető, hogy a Ferrari nem bukott semmit a korlátozásokkal, míg Red Bull (ezen a versenyen) igen.
-
Peat;)
veterán
válasz
PazsitZ
#30506
üzenetére
Idén már többször volt olyan eset, hogy kihívták a boxba majd egy élcsapat/középcsapat autója mögé ért vissza. Nem sokat szórakozott, többek között Buttont is úgy hagyta ott mint egy Virgint.
Webber meg nem teljesen egészséges a tavalyi év óta, ezt látni rajta. Totál kizökkent és már nem is lesz a régi, neki ennyi volt az F1. Érdekes mert ha köré építenek pár éve egy csapatot még akár a jelenlegi mezőny legeredményesebb pilótája is lehetett volna, azok alapján amiket mutatott a gyengébb autókkal. Amióta volt a lábtörés és gyengébb teljesítmény utána még összekapta magát, de idén totál szétcsúszott és szerintem ebben nem a csapat van. Amúgy is fura fickó ha kicsit utánaolvasol, pl nézd meg ki a párja (46 éves asszony...lehet kövezni de nekem ez fura egy gazdag élsportolónál, és bár a nőket bevallom nem tudom megérteni, de pl Kubicánál szerintem csak jobb képűnek tarthatják a nők..de gonosz voltam), kicsit olyan anyakomplexusos, fura emberkének tűnik.
-
remington2
senior tag
válasz
PazsitZ
#30344
üzenetére
Nem tűnt fel, hogy Button és Webber az egész versenyen nonstop felváltva ugráltak a szabályzaton mint egy trambulinon, és ez Buttont az első helyre repítette? Mondjuk meg is tett mindent, ami a csövön kifért, "megérdemelten" nyert, kiütötte a saját csapattársát és Alonsót is, amivel szerintem nem nagyon lehet majd az idény túlnyomó részében majd versenyre kelni sportszerűtlenség kategóriában. Most mondanám, hogy ha Hamilton vagy MSc ilyet tesz, akkor mi lesz, de nem mondom, mindentől függetlenül ilyen viselkedésért szépen kellett volna egy +30-at kapnia a verseny után, és jó éjt.
Webber meg kanyarokat vagdosott, nem egyszer és nem kétszer, ami kapásból szabálytalan viselkedés, akár visszaengedi maga elé az illetőt, akár nem. Mert az az üzenete van, hogy tesz a szabályokra - mint ezt a Buttonos példa mutatja - ezzel nyerni lehet, mert a mentalitás meghozza a gyümölcsét a szabálytisztelőkkel szemben.
-
rocket
nagyúr
válasz
PazsitZ
#29675
üzenetére
Azok akik amikor leesik egy kis eso rogton elkezdenek nyafogni, mert szerintuk eletveszelyesek a korulmenyek.
Ebben magasan vezet Webber, o a fo nyafogo, de sajnos tele a mezony pelenkasokkal.
Nem veletlen a rajtnal Hamilton radiozasat adtak be, a tobbseg gondolom megint jot a "lehetetlen korulmenyek vannak" dumaval, kozben nem is esett az eso, viz alig volt a palyan.
-
szőröscica
addikt
válasz
PazsitZ
#27761
üzenetére
Ez a DRS téma is azért lett bevezetve, mert Vettel nem tud előzni, de tolni kell a szekerét, hogy az über Red Bullal ne szoruljon be egy olyan autó mögé, amit egy védekezni tudó pilóta vezet. Így csak felcsapja a szárnyat, és körbeautózza, ez még Vettelke szerény előzési képességeivel is kivitelezhető.
-
D@ni88
addikt
válasz
PazsitZ
#27761
üzenetére
Hát én is inkább Webbernek szurkolok mint az ujjmutogatósnak. Jobbat is tenne a sportnak ha egyszer nullázna a kis német.
Webbernek meg nagy sansza van, mivel nála megy most a KERS, Vettelnél pedig nem ment.Habár időmérő után azon gondolkoztam, hogy lehet az RBnél megegyezés kérdése a KERS használata, és Webber csak lázadásképp használta
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Male
nagyúr
válasz
PazsitZ
#26830
üzenetére
Persze.
A nézők izgalmat akarnak, látványos nagy küzdelmet, párharcokat... egy jelentős részük ezen kívül erős, gyors autókat, és technikailag magas színvonalat. Ha ez megvan, akkor nézik... ha nincs, akkor lehet akármilyen környezetbarát a motor, készülhet újrafeldolgozott pillepalackból az autó, akkor sem fogják nézni, mert nem érdekes a verseny.bambano:

-
Nowhereman
őstag
válasz
PazsitZ
#26730
üzenetére
Hagyjuk, ez legalább fix az életükben. Petrovot is majd mindenki lefizetősözte, 3. lett - szeni/megint sikerült Heidfeld elött pontot szereznie/. Ez így rá fér egyetlen dimenzióra. Petrov egy igazi tanulógép - átgondolja, mit tett, les a másiktól - és legközelebb megpróbál jobban csinálni mindent. Nicktől meg tanulhat, úgyhogy mire visszajön kupica, lesz némi gondja vele/főleg, hogy neki is kell majd a pályán is egy kis rehabilitáció/
Seb meg közelítőleg se egy olyan überalles, amilyennek a RB beállítja. Hát egyenlő feltételek mellett mondjuk Kobára és di Restára is tenném a zsetont ellenében. -
venember83
nagyúr
válasz
PazsitZ
#26730
üzenetére
Egy hozzászólásom volt tegnap, abban is kvázi Webbert védtem a csapattal szemben. Szóval talán nem nekem kellene ezt írnod, Webber tekintetében elég objektívnek érzem magam.

-
venember83
nagyúr
válasz
PazsitZ
#26698
üzenetére
Mindjárt még Vettel meg RBR fanboynak kiáltasz ki.

Webbernek megvolt ma a "győztes" taktika. Azt azért ne gondold, hogy normális esetben be lehet hozni a 18. helyről a kocsit a dobogóra, legyen az a pilóta bármilyen profi is, nagyon kellenek a pilótán kívül álló körülmények, legyen az taktika, gyors autó, megfelelő gumi, SC, időjárás.
-
-
Pá
addikt
válasz
PazsitZ
#26454
üzenetére
Csak most láttam, hogy módosítottad a hszt.
Biztos, hogy nem idális az "emocionális környezete" Webbernek, de egyrészt arról csak találgathatunk, hogy pontosan milyen csapaton belül a légkör, másrészt meg ez olyan, mint a tyúk vagy a tojás. KB a végtelenségig lehetne vitatkozni azon, hogy most azért van kicsit hátrányosabb helyzetben Webber, mert nem figyelnek oda rá. Vagy azért figyelnek jobban Vettelre, mert látták, hogy Webberben nincs meg a plusz.
Én elismerem, hogy most talán nincs ideális helyzetben, de ez is csak egy olyan szituáció, amit meg kell oldani. Ha olyan teljesítményt nyújtana, akkor szép lassan kihívhatná a csapat tiszteletét, nem egy pilóta meg tudta oldani már ezt a múltban, amikor hasonló helyzetben volt. Pl ha tavaly nem csúszik ki Koreában és megnyeri a vb-t, msot biztos egész másképp néznének rá. Hogy miért tartják többre Vettelt, annak már több éves története van. 1-2 versenyen rosszul jöhetnek ki a dolgok, de ha valakinek hosszú éveken keresztül jönnek ki rosszul a dolgok, akkor azt már egy idő után nem lehet a külső körülményekre fogni. Ennyi idő alatt, azért mindenki elfoglalja a megérdemelt helyét a hierarchiában.
Aktív témák
- Lassú lett a Windowsod? Ezeket kapcsold ki elsőnek!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az iPhone Air buktája elkaszálhatta vékonyítási lázat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fujifilm X
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- BestBuy topik
- Horgász topik
- World of Tanks - MMO
- Pánik a memóriapiacon
- További aktív témák...
- ÚJ HP Omen 16 - 16,1" FHD 144Hz - i5 13420H - 16GB - 512GB - RTX 4050 - Win11 - 3 év garancia
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 128GB Red-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3984, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3534
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest






Nem igaz nem tudnak vele valamit csinálni. Vagy Webber szervizese bénább, mint Vettelé?



Azt sem ismeri fel h visszajátszás!!!

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


