- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Hirdetés
Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz
Motion_Blur #29189 üzenetére
Én megyek
+1: Los MiniDriver megint nagyon jó
-
kukinyo
addikt
válasz
Motion_Blur #29195 üzenetére
Ez nagyon jó
-
darál0w
Jómunkásember
válasz
Motion_Blur #29195 üzenetére
előző kettőt is bepotoltam
-
Motion_Blur
félisten
-
Mastre
tag
válasz
Motion_Blur #29189 üzenetére
Jóllátom, hogy Gyulám épp tanácsot ad Norbinak?
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #29189 üzenetére
Szegény Norbinak el kell viselnie.
"Norbikám, ne csináld már, mi lesz így? Hát menet közben kopnak a gumik, és nagyon veszélyes. Reméljük nem lesz semmi gond. De talán nem történik nagy baj mivel ha nagy baj lenne, akkor gyorsan futkosnának a mentősök." -
Motion_Blur
félisten
Holnap, holnapután gyertek WTCC-re!!
Gyula már ma is ott volt [link]
-
kukinyo
addikt
-
Mastre
tag
válasz
kukinyo #29185 üzenetére
A pilóták tudását sajnos nem lehet pontosan összehasonlítani. Csak az eredményeiket. Ezek alapján az elmúlt két év legjobb pilótája Vettel. Ebben viszont az autó is benne van. Jelenleg annyi bizton állítható, hogy jobb, mint Webber (aktuálisan). Alonso jobb,mint Massa (aktuálisan). Stb. Aki nagyon jó pilóta, az nyilván előbb utóbb, tud jó autóba kerülni. Vagy szerződik, vagy fejleszt egyet...
Évek alatt kiderül valakinek a kvalitása, de 1-2 versenyből soha nem lehet kiindulni. -
Jarod1
veterán
válasz
Motion_Blur #29182 üzenetére
thanx
-
kukinyo
addikt
válasz
Motion_Blur #29184 üzenetére
Elég nagy baj ez.
Hogy az idény (és az az elmúlt idény) legjobb pilótáját itt csak úgy leírják.
Mi a lényege a versenynek? Nem a győzelem? Az pedig bőven (sőt csúfondárosan veri a mezőnyt) meg van.
Hajrá Vettel
Hajrá Red Bull -
kukinyo
addikt
válasz
IreN!CuS #29181 üzenetére
Nem ez a Forma 1 topik? Szerintem az,ha jól látom.Vettel pedig mintha ott versenyezne,úgy rémlik.És én (és még sokan mások) őt szeretjük,neki drukkolunk.Nem is kell magyaráznom,a pontállás mindent megmutat.
Ezért is írtam az előzőt.
A dobogóra még Alonsót várom,mert megérdemli.A többiről inkább nem írnék véleményt. -
kukinyo
addikt
válasz
szőröscica #29178 üzenetére
Ez az én véleményem,nem hiszem hogy trollkodás lenne.
És ezt megtoldóm avval hogy kettős Red Bull győzelem a vége. -
Jarod1
veterán
A monacoi medencés buliról van valakinek linkre, lemaradtam
-
kukinyo
addikt
Vettel ismét bajnok lesz?
Nem is kérdés.A legjobb autó a legjobb pilótával.Kell ennél jobb párosítás? -
Nowhereman
őstag
Örülök, hogy ilyen emelkedett hangulat a fórumon.
Sokan szeretik emlegetni azt a 80-as éveket emlegetni, ahol Piquet-Prost-Senna-Mansell nevű fenomének oda vissza előzgették egymást az élen. Mehetett volna ez akkor, ha folyamatosan ráhúznak egymásra? Akkoriban nem volt DRS, meg nem volt minden csip-csup dologért boxutcaáthajtásos, meg nem volt minden egyes szóért, koccanásért bocsánatkérés követelése. Piquet és Mansell rendszerint bunkó illetve aljas gazember névvel emlegették egymást a sajtóban, mégis mindketten nyomulhattak a VB.-ért a csapaton belül. Még jó néhány pofon is elcsattant, no és!
Most meg az egész olyan steril, mint egy műtő. Olyan, mintha egy hokimeccsen kiállással büntetnének minden kontaktust. Csak egy baj van: ha az ember szórakozni akar akkor egy Coyote Ugly jellegű csehóba vágyik, nem pedig egy steril elkülönítőbe.
Szeretik egyesek mondani, hogy egyik másik milyen jó meg minden. Sebességben nincsenek nincsenek nagy különbségek, de kerék-kerék elleni harc képességeiben ég és föld.
Hogy ki a legjobb a mezőnyben? Rühellem az ilyen listákat. Kaptam én is hideget meleget, amikor Massát sikerei idején leközépszerűztem, és Barichellonál gyengébbnek minősítettem. És hol van most maszat? Hát lehet fogni a gumira, a képébe repülő rugóra és Alonso gyorsabb náladra, de ez együtt is magyarázat a Lonzitól való távolságra?
Lajos - vitathatatlan, Lonzi - azért már elég sokat tett az asztalra, Vettel - ő az új mázli-Massa, Rosberg - egy japó és egy nyugdíjas legyőzése is elég már a jelöléshez? -
Qru
MODERÁTOR
-
Pompi
nagyúr
Hivatalos: Bahrain október 30-án [link]
-
Sanya595
senior tag
válasz
MPowerPH #29152 üzenetére
Nem tudom,hogy mi a próblémád?
Én ezt irtam:
"Rai megcsuszott a féktávon és kiütötte Sutilt"
Ebböl nem jön le neked,hogy pont azt magyarázom,hogy elözni sem próbált,csak megcsuszott?
Mert pont erre céloztam,mikor azt irtam,hogy Öt is igy fikázták itt egyesek,pedig fele anyira nem tehetett a dologról,mint most Hamilton.(#29148) JJános
"Sztem nem pontosan így. Az egyik versenybaleset. Kimié.
Hamié meg öklelés."Erre próbáltam célozni...
-
brownus
veterán
válasz
Motion_Blur #29162 üzenetére
minőségi kurvák ott is vannak?
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #29162 üzenetére
hohóóó, nem is rossz ötlet
-
IreN!CuS
őstag
válasz
MPowerPH #29163 üzenetére
Nem értem miért jön fel mindig a Massa-s esett egyszer sem említettem mint vitatható esemény.Sőt egyik Hamiltonos büntetést sem firtatom csak arról beszélek,hogy sokan(Sam,FP) versenybalesetnek minősítettek az esett ami elgondolkodtató.
Hidd el nekem nem fájnak az ilyen dolgok,csak furcsállom az ilyen kérdést,nem neked fáj véletlenül hogy valaki ellentmond neked vagy nem ért egyet veled?
Én már jó párszor leírtam,senkinek sem kell félre állni senki elöl sem legyen 10mpel lassabb is,ezt sem értem,hogy keverted bele,bár érdekes,hogy pont ilyennel jössz
Nem mondom,hogy ez jó példa,de itt Button is hagyott egy kicsit rést,de nem volt elegendő,hogy beférjen mellé Vettel,de nem hiába nézett be,HA -tudom ha- egy picit több hely lett volna szerinted Vettel nem rakta volna be Button mellé[link]
Maldonado crash with Hamilton Egy dolgot néz meg kérlek,Maldonado jobb első kerekét,ne mond hogy az az ideális ív."Monacoban az első kanyar nem nevezhető optimális előzési helynek, mivel ha az első levédi a belső ívet,"
"A lényeg, ha elfogadod, ha nem. Maldonado az ideális íven maradt,"Most azért ez így na,ha Maldonado ideális íven maradt,hogy tudta levédeni a belsőt,kiszélesítette a kocsiját,vagy ez csak nekem ellentmondásos?
De igazából hagyjuk a francba aztán akkor nyugi lesz mindenhol.
peace
-
MPowerPH
félisten
válasz
IreN!CuS #29160 üzenetére
Engem a gyűlölet? Aranyapám, nézzél már vissza, hogy miket írogattam mostanában Hamidről. csupa pozitív, semmi bajom nem volt vele. Titkon még szurkoltam is, mert más nem tudná megfogni Vettel -t. Egy, mert jó kvalitásai vannak(ezt is mindig leírom, a mostani mezőny két magasan két legjobb pilótája Alonso és Hamilton), kettő mert jó technikában ül.
Az nem fér nálam bele, hogy összetöri a másikat, aztán utána még neki áll följebb.A másik: nincs nagy arcom, Veled vannak a problémák. Ha nem vagy tisztában az F1 szabályaival, az előzések szabályos menetével, akkor nincs is min vitázni. Tessék utána járni, nem ilyenek írogatni. A szimulátorozással nem jövök, leírtam mi a módi a ligákban. Ott így működik, pont úgy ahogy a rendes F1-ben. Nem tudom ez miért fájt Neked?!
"S továbbra is azt mondom tudni kell helyet hagyni a másiknak vagy feladni a szituációt ha már elbasztam vagy annyival lassabb vagyok,nem pedig a minden mindegy alapon kiesek vagy sem de betartok neki."
Ez amit leírtál úgy hülyeség ahogy van. Védekezésnél arra kell törekedni, hogy az ellenfeled ne tudjon optimális előzési pozícióba keveredni. Ezért általában mindig a belső ívet védik. Monacoban az első kanyar nem nevezhető optimális előzési helynek, mivel ha az első levédi a belső ívet, akkor már nem beszélhetünk előzésé pozícióról. Az hogy valaki lassabb nem teszi számára kötelezővé, hogy elengedje a másikat. Ekkora hülyeséget rég nem hallottam. Akkor nem is lenne verseny, mert mindig van olyan aki gyorsabb, és mögötted van. Vagy úgy gondoltad, hogy akkor nem csak a lekörözéseknél jár a kék zászló, hanem ilyen esetekben is?! Érdekes....
Maldonado pontért ment, ami egy olyan csapatnak mint a Williams nagyon sok plusz pénzt jelent.
A lényeg, ha elfogadod, ha nem. Maldonado az ideális íven maradt, nem húzódott le Hamiltonnak, mivel az jóval mögötte érkezett, vagy akkor úgy fogalmazok, nem volt előrébb. Hamilton kiszorított pozícióból próbált előzni, semmi esély nem volt onnan beférni. Be se tudott volna rendesen fordulni, ha nincs ott Maldonado, akit palánknak tud használni.
A Massa -s eset meg egyértelmű, Hamilton nekiment oldalról. Ott csak szélsőséges esetekben ehet előzni. Még csak azt se lehet mondani, hogy Hami Massa mellett volt. Kivágott mögüle, majd szintén mondinernek használva a Ferrarit, befordult. Ráadásul olyan helyen, ahol nem is szabadott volna. Mert a kerékvetőn túli rész nem tartozik a pályához, arra úgy kell tekinteni, hogy ott korlát van. -
Motion_Blur
félisten
Programok ezen a nyáron az A1 Ringen: [link]
Alig 180km-re van a határtól, szerintem mindenképpen érdemes kilátogatni egyszer, érdekes lesz összehasonlítani a derékig érő gazzal körbevett Hungaroringgel
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Oliverda #29158 üzenetére
Igazából ez a legviccesebb "Szvsz, tudom hogy a szerelem elvakít, de azért ennek is megvannak a határai."
De őt a gyűlölet vakítja el,de az teljesen normális -hiszen róla van szó- mert akkora arca van hogy alig fér be a Ph képzeletbeli világába,aztán amikor vitára kerül a sor úgy veszi elő a személyeskedés és a lenéző hangsúly mint ha normális ember lenne.Majd jön a nagy simezésével - amivel felsőbbrendűségét akarja fitogtatni,hogy ő bizony kemény netes játékos és tudja mi a dörgés - meg,hogy mire hogyan büntették meg,ami nem irreleváns , meg biztos reális is volt a büntetés,mert mint kívül álló nevetségesnek tartom.
(nem csak arra gondolok akitől kimásoltam a szöveget)
-
proof88
addikt
válasz
Mastre #29154 üzenetére
Beázott a KERS és nem vezethette tovább az autót. Nem önszántából találta ki, hogy hát akkor ő most hazamegy. Szted amúgy a csapat mit szólt volna hozzá?
Mármint ha így áll hozzá? Azé van ott csapatfőnök is meg minden, nyilván mondták volna h ezt azé nem kéne. Nem a versenyképes autóját hagyta ott a rajtrácson, hanem ami már elcsesződött, mert a mélyen tisztelt Ferrari mérnök team ismét összefosta a tervezőasztalt.
-
MPowerPH
félisten
válasz
JJános #29153 üzenetére
Tudod az a durva, hogy Kimi azért is elnézést kért Sutil -tól. Hamilton -tól még ennyi sem telt, csak az undorító nyilatkozata miatt kért bocsánatot, mert hirtelen nagy lett a nyomás a médiából.
Mastre: Kimi egy egyéniség. Ő megmondta, 1 VB címet akar, és köszöni szépen. Tulajdonképpen attól kezdve nem is érdekelte a dolog. Egyébként azért nem mondanám azt, hogy nem tudott előzni, és nem volt agresszív. Itt egy elég nagy köre.
Raikkonen -t soha nem érdekelte semmi, utálta az egész F1 -es hajcihőt. Ő vezetni szeretett, azt meg kib@szott jól csinálta. Meglett a VB, és már egyáltalán nem érdekelte semmi. Ezért sajnáltam anno, mikor VB -t nyert. Ha akkor nem sikerül, akkor továbbra is itt versenyezne, és lenne némi motivációja. Technikailag pedig talán a mezőny legjobb pilótája volt, és most is csak Alonso az, aki a közelébe érhet. -
Mastre
tag
válasz
MPowerPH #29152 üzenetére
Az tény, hogy ez szép volt tőle, és hogy nem rossz pilóta. 1 vb címet mindenképpen megérdemelt, de "korszakos" pilóta nem volt/lesz ilyen mentalitással. A stílusa szerintem nem a F1-be való. Sok előzést sem láttam tőle. Technikailag jó volt, gyors volt, de jégember.
Semmi agresszivitás.
Azt pedig külön nem értettem, amikor Malajziában mindenki 2 órát ázott a rajtrácson, ő meg kiszállt, átöltözött és nekiállt fagyizni. Neki szabad ilyet? -
JJános
addikt
válasz
Sanya595 #29151 üzenetére
Sztem nem pontosan így. Az egyik versenybaleset. Kimié.
Hamié meg öklelés.
Tönkretette Sutil versenyét, elhiszem. De nem mindegy hogyan.
Az előbbi érthető, az utóbbi nem. Sztem.
De ebbe a témába már nem kívánok tovább vitázni.Leírtam a véleményem, hogy hogyan látom, és azt is, hogy mit kell nézni.
Hami sztem tanulni fog belőle, ha szurkolói nem is. -
MPowerPH
félisten
válasz
Motion_Blur #29150 üzenetére
Ezt találtam már csak. Csak hogy nehogy valakiben felmerüljön, hogy a két eset ugyan az. Egyébként Kimi a futam után bocsánatot kért Sutil -tól.
Egyébként szerintem ez az egyik legszebb technikai mozdulatsor a modernkori F1 történetében. Ha nincs ott Sutil, egyenesbe hozta volna az autót. Ilyenre csak kivételes tehetségű pilóták képesek. Ezért kár, hogy elhagyta a sorozatot.Sanya595: Értsed már meg, hogy Raikkonen akkor a féktáv elején megcsúszott. Nem azért ment neki Sutilnak, mert előzni próbálta, és agresszív volt. Nézd meg hány méterre volt, mikor kidobta a hátulját. Ezzel tönkretett Sutil versenyét, de ez miatt nem igazán okolható. Ha megcsúszik az autó, általában már csak utas vagy. Hamilton előzni próbált, ráadásul olyan helyzetből, amin már az elején látszott, hogy esélytelen. Ha rendesen végiggondolta volna, akkor nem próbálja oda betenni az autót.
-
Sanya595
senior tag
válasz
JJános #29148 üzenetére
Pontosan igy.
Akkor az volt,hogy Sutil,élete legjobb helyezésétöl esett el....
Pont úgy,mint most Maldonado..(#29149) BMW001
"Annyi különbséggel, hogy Kimi megfogta az autót, amire valljuk be őszintén nem sok pilóta lenne képes. Még Rosberg -nek sem sikerült, pedig elég jó kvalitásai vannak. Az a szerencse fintora, hogy Sutil pont előtte volt."
Pontosan erröl beszélek...mégis az volt itt akkor a téma,hogy tönkretette Sutil versenyét..
Pont úgy,mint most Ham másik 2 pilótáét.. -
MPowerPH
félisten
válasz
IreN!CuS #29132 üzenetére
A felfogásoddal óriási problémák vannak.
Szvsz, tudom hogy a szerelem elvakít, de azért ennek is megvannak a határai.
Csak hogy Motion gondolatmenetét folytassam. Az előző RFT-s idényben pont egy utolsó rajtkockát kaptam köv. futamra, és az akkori futamom eredményét még pluszban törölték . Hogy miért? Kb. ugyan azt csináltam mint Hami, csak Szingapur -ban. Éppen csak meglöktem előzéskor a srácot, persze ő volt előbb. Ő kiesett, én továbbmentem. Már akkor tudtam, hogy ez bünti lesz. Én rontottam, nem tudtam kivárni a megfelelő alkalmat. Olvass végig pár szimulátoros versenyszabályzatot. Egy futam végén átlagosan 3 ilyen eset után szoktak büntiket osztogatni."Hamilton meg se tudta volna próbálni ha Maldonado zárja a belsőt."
Az F1 erről szól. nem arról, hogy ha a mögötted lévő gyorsabb, akkor elengeded.
Sanya595: Azt ne keverjük már ide ha lehet. A hülye kommentátor károgott, és mindenki azt fújta, mint a papagáj. Kimi akkor csúnyán megcsúszott, csak úgy mint most 2 ember is a mezőnyből. Annyi különbséggel, hogy Kimi megfogta az autót, amire valljuk be őszintén nem sok pilóta lenne képes. Még Rosberg -nek sem sikerült, pedig elég jó kvalitásai vannak. Az a szerencse fintora, hogy Sutil pont előtte volt.
-
JJános
addikt
válasz
Sanya595 #29145 üzenetére
"Bezzeg anno ment itt a fikázás,amikor Rai megcsuszott a féktávon és kiütötte Sutilt,hogy tönkretette a versenyét"
Nem igazán értem, hogy ez hogy jön ide. Mennyiben hasonlít erre az esetre?
Hacsak abban nem, hogy Hami is tönkretette két versenyzőnek a Monacoi nagydíjat? -
Motion_Blur
félisten
válasz
IreN!CuS #29132 üzenetére
Vezettél már valaha ligában szimulátorral?
Ismered pár liga szabályzatát? (Pl. GTR Masters)Nem véletlen hogy egy komoly ligában ilyen esetekért nem hogy egyértelműen büntetés jár, hanem a minimum kb. az utolsó rajthely a következő futamon. És ez nem véletlenül van így, F1-ben se véletlenül büntetik ezt. (nem, nem akarok párhuzamot vonni egy szim. liga és az F1 között, csak szeretném tudni hogy milyen alapon formálod a véleményed).
JJános nagyon jól írta eddig amit írt ezzel kapcsolatban és ez a véleménye nyilván nem véletlenül alakult ki az esettel kapcsolatban..
Ezzel a rácsukta a kaput című történettel meg hatalmas tévedésben vagytok...
Nem akarom folytatni mert ez teljesen meddő vita, akinek cirkusz kell amikor leül a TV elé, annak úgyis tetszeni fog ez a fajta versenyzői magatartás. Én nem ilyen vagyok.
peace
-
JJános
addikt
válasz
IreN!CuS #29130 üzenetére
Nem kifordított. A védekező korlátozottan látja mi folyik mögötte, a támadó mindent lát mi folyik előtte. Ezért a támadó a felelős a manőverért. Nem mindkettő, hanem a támadó.
Ehhez jön még, hogy milyen lehetőség van. Sztem.
És ha a védekező lezár, akkor lezár. Akkor a támadó vagy fékez, vagy öklel.
És ezért nem a védekező a felelős. -
brownus
veterán
drift:d cuki a csaj
-
Mastre
tag
válasz
IreN!CuS #29136 üzenetére
Írtam is, hogy a HAM-MAS esetnél Massat is hibásnak tartom, mert az egy dolog, hogy Hamilton így-úgy bement mellé, de az ütközést már csak Massa tudta volna elkerülni, viszont mint látszott, ez esze ágában sem volt.
Én főleg az első kanyar-belinél tartom hibásnak. Én csak szimulátorban mentem Monacoban, ami nyilván teljesen más, ezért ebből nem is nagyon vonnék le konklúziót, de annyit meg tudok állapítani, hogy az első kanyar különösen nehéz, mert nagy tempóban kell átmenni rajta, mivel hosszú egyenes jön utána. Csak 1 ív van. Ott beesni valaki mellé nagy bátorság, és szerintem nem volt előzési távolság.Mind1, ez meddő vita. A tény az, hogy az ellenfelei kiestek, ő meg továbbment. A bírák meg döntöttek. Ennyi.
-
kukinyo
addikt
válasz
IreN!CuS #29134 üzenetére
Szó szerint nem írtál ilyet,de minden szavaddal ezt sugallod.
Levédte rendesen a belső ívet nem? Pont ezért rohant bele ez az isten átka.
Nem ám az elől lévő autónak kell ívet korrigálni hanem a hátsónak lefékezni.
Hami menjen ki a vidámparkba dodzsemezni,mert másra nem jó
Persze hogy igaz,pont a Hamira gondoltam írás közben -
IreN!CuS
őstag
válasz
Mastre #29135 üzenetére
"Amikor Schumacher előzte Hamiltont, akkor lényegesen több hely volt, mint amikor Hamilton előzte Massát."
Mert Hamilton hagyott helyet,ugyan úgy rácsukhatta volna,és ütközés.
Én nem védem az integetés miatt,sosem szeretem ha egy pilóta integet bármilyen esetben is legyen az akár lekörözés vagy egy ilyen szituáció,de itt nem is erről van szó.kukinyo :
"Levédte rendesen a belső ívet nem? Pont ezért rohant bele ez az isten átka."
Ha levédte volna,nem tudta volna berakni a kocsi elejét és semmifélre "ív korrigálásra" nem lett volna szükség.
Na kiszáltam.
-
Mastre
tag
válasz
IreN!CuS #29132 üzenetére
Amikor Schumacher előzte Hamiltont, akkor lényegesen több hely volt, mint amikor Hamilton előzte Massát.
Amikor pedig Hamilton előzte Schumachert, ott pont annyi hely volt, amennyi az előzéshez kellett, Schumacher majdnem neki is csúszott a falnak. Erre fel Hamilton még integetett. Nem hiszem, hogy ezzel csak megköszönte az előzékenységet. Abban pedig biztos vagyok, hogy az egész mezőnyből SENKINEK (talán Alonso kivételével, aki a csúcson verte meg) nincs joga leintegetni a pályáról Schumachert egy ilyen manőver után. Az egész futamon talán ez szúrta leginkább a szememet... -
IreN!CuS
őstag
válasz
kukinyo #29133 üzenetére
Na látod milyen elvakult vagy?Írtam olyat,hogy teljesen mellette volt?Nem.Írtam olyat,hogy félre kellett volna állnia?Nem
Akkor miről beszélsz?
Miért nem védte le rendesen a belsőt?"Ja hogy ő a hami,és előle mindenki takarodjon.
Egy senkiházi sz@ros majom."Lényeg,hogy nem vagy elfogult,de az aláírásod hatalmas,és milyen igaz
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Mastre #29131 üzenetére
"Ezektől függetlenül továbbra is az a személyes véleményem, hogy Hamilton túlontúl türelmetlen és optimista volt mindkét esetben. Ez a pálya nem erről szól.
Schumi persze, hogy elengedte, mivel már pályán is alig tudott maradni azzal a gumival. De azért mindenkitől ez nem várható el..."Hamilton is rácsukhatta volna a kaput amikor Schumi előzte,és ez fordítva is igaz,teljesen mindegy a gumi állapota ebben az esetben.Mégsem tették,pedig megtehették volna,de mit értek volna el?Kiesik mindkettő vagy menne boxba új első szárnyért vagy gumiért.ÉS továbbra is azt mondom tudni kell helyet hagyni a másiknak vagy feladni a szituációt ha már elbasztam vagy annyival lassabb vagyok,nem pedig a minden mindegy alapon kiesek vagy sem de betartok neki.Hamilton meg se tudta volna próbálni ha Maldonado zárja a belsőt.
-
Mastre
tag
válasz
IreN!CuS #29130 üzenetére
Hát eléggé kettőn áll a vásár, az biztos.
Ha elől megyek, akkor nyilván óvatosabban fordulok. Ha meg hátul, akkor óvatosan teszem be. Arra számítani kell, hogy rámzárnak. Erre találták ki a féket. Az nem megoldás, hogy feltolom az elől lévő a falra. Ez a Maldonados eset.A Massás esetet pedig elég nehéz eldönteni. Én nem tettem volna be oda az autót, mivel annyi hely nem volt. Massa nem vette annyira kívülről azt a kanyart, mint sokan tették. Miután meg már benn voltak egymás mellett, onnantól Massáé a dolog. Hamilton már nem tudott hova menekülni.
Ezektől függetlenül továbbra is az a személyes véleményem, hogy Hamilton túlontúl türelmetlen és optimista volt mindkét esetben. Ez a pálya nem erről szól.
Schumi persze, hogy elengedte, mivel már pályán is alig tudott maradni azzal a gumival. De azért mindenkitől ez nem várható el... -
IreN!CuS
őstag
válasz
JJános #29129 üzenetére
Azért azt tudod,hogy amit most leírtál elég kifordított logika.Egy előzendő pilótának legalább annyira kell figyelni mint aki előzi őt,szerintem ez teljesen alap dolog.Ha a védekező nem figyelne hátulra mennyi baleset lenne már vagy egyáltalán,hogy tudna védekezni?
Egy védekezőnek sokkalta """egyszerűbb""" feladata van leegyszerűsítve figyel a belső ívre és a jó kigyorsításra,de ha feladja a belső ívet lásd Maldonado vagy Schumi vagy Schumi vs Hamilton az első körben és oda valaki beszúrja a kocsi elejét,ne lepődjön meg és ne húzza rá a kormányt,vagy forduljon úgy el ahogy azt szokta tenni ha nincs mellette senki sem.
Amúgy egy szóval sem írtam olyat,vagy utaltam rá hogy a védekezőnek semmilyen joga sincs,de tudni kell mikor kell feladni a pozíciót. -
JJános
addikt
válasz
IreN!CuS #29127 üzenetére
"Tudod,egy előzés két emberem múlik lásd : Schumi vs Hamilton oda vissza nem húztak egymásra nem is volt baleset."
Én másként látom. Tény, hogy Sumi lassabb volt, tény, hogy Hami gyorsabb volt, de Sumi miatt nem volt ott ütközés. Mert időben észrevette Hami szándékát.
Ha nem veszi észre, akkor ott törnek mindketten.Nem két emberen múlik az előzés. Hanem azon aki előzni akar.
Én elengedem a simbe aki gyorsabb, és ez korrekt viselkedés.
De.Aki védekezik akármennyivel is lassabb, az hadd védekezzen, mert joga van rá, és ne azt támogassuk, aki a védekezőket kiüti. Az előzés manőverét annak kell kiszámítani, aki előzni akar, és nem a védekezőnek. A védekezőnek is vannak jogai!
-
Jarod1
veterán
Van 1 olyan érzésem hogy a Vettel gyerek behúzza ezt a vb-t még Mázli faktora is van...
-
IreN!CuS
őstag
válasz
JJános #29125 üzenetére
Tudod,egy előzés két emberem múlik lásd : Schumi vs Hamilton oda vissza nem húztak egymásra nem is volt baleset.(ÉS nem nem azt mondom,hogy Hamilton előtt félre kell állni)Mindenkinek szíve joga eldönteni,hogy ítéli meg csak ha lát/hal egy ellenvéleményt nem kell egyből jönni ilyennel hogy "mit szívott" vagy "mekkora LOL" stb stb.Mindenki tudd úgy védekezni,hogy ráhúzza a kormányt,de ugye akkor kevés előzés lenne és sok kieső.
"hogy azzal, hogy belemegy helyzetekbe, azzal másokat is veszélyeztet, talán megkomolyodik."
Mindegyik előzés veszélyes,mindegy előzésnél van kockázat ez elkerülhetetlen,hogy lehet úgy előzni,hogy közben nem kockáztatod a másik versenyét ?Ja tudom Boxban taktikával hajrá.(ha jól emlékszem volt ezért is sírás,hogy a boxban taktikával tudnak csak előzni)
Alonso tavaly utolsó futam egyszer próbálta meg istenesen utána utazott,most monacoban se Alonzo se Button nem tepert,nem is ment bele kétes helyzetbe,így nem is előztek.(jó okés más pályán ahol könnyebb előzni biztos másabb lett volna,de most monacoban voltunk ezt kell nézni).
-
JJános
addikt
válasz
IreN!CuS #29124 üzenetére
Sok ember azt mondja, hogy versenybaleset. Sokan viszont azt, hogy tönkretette Hami mások versenyét.
Mint ilyen vélemény. A versenybírák helyesen döntöttek. Sztem. Én inkább az ő szavukat fogadom el, és amit látok, mint egy ellenvéleményt. Ezt sztem meg lehet érteni.
Hami harcossága nekem is tetszett, csak hiányolom az érettséget, hiányolom a megfontolt döntést. Inkább erőszakosságnak tűnik. De ha egyszer megérti, hogy azzal, hogy belemegy helyzetekbe, azzal másokat is veszélyeztet, talán megkomolyodik.
Én nem látom úgy, hogy a pilóták helyezésekre utaznak. Alonzó is megpróbálkozott, de nem mindenáron. Ez az ami Hamit ma még jellemez.
Mindenáron, bármiáron akármiáron, Gáboráron. Majd ha csak ú fizet azért, hogy rosszul dönt, akkor azt mondom menjen.
-
IreN!CuS
őstag
válasz
Motion_Blur #29121 üzenetére
Ő ezt így lát,így gondolja ez egy szubjektív dolog.Azért abban szerintem megegyezhetünk,hogy Farkas Péter korrekt dolgokat szokott írni nem esik át ló túloldalára,ellentétben pár emberel innen,nem akarok "ujjal mutogatni".
Az is sokat mondó,hogy Sam Michael is versenybalesetnek titulálta az esetet,lehet ő is sok jó anyagot szívott ( Farkas Péterhez hasonlóan ),vagy mindenki sokat szívott abból a jó anyagból aki versenybalesetnek mondja az esett?
Érdekes,hogy a legnagyobb Anti Hamilton szurkolok nem képeset elfogadni,hogy sok ember - akik esetleg 100x jobban értenek az F1hez - versenybalesetnek mondják a szituációt,pedig lehet több és jobb érveik vannak mint akik csak annyit mondanom,hogy pfujj Hamilton tiltsák el,vagy ehhez hasonló nevetséges dolgokat írna/mondanak és ezek melltett ők vádolják a többieket elfogultsággal.
Tudod,én nehezen tudnám elképzelni,hogy Hamilton ne legyen az F1ben,igen agresszív,igen sokszor csinál hülyeséget vagy borul el az agya,de azt ne felejtsétek el,hogy ilyen versenyző is kell,mi lenne ha csak Massa-hoz hasonló utazó pilóták lennének,mennyi előzés lenne?Mindig megy a sírás a régi időkért,hogy akkor milyen jó versenyek voltak,vajon miért?Mert mindenki turta neki ahogy csak tudta,most meg már a 3. versenyen mindenki a "Vb-re koncentrál" és jó neki a 3. vagy teszem azt az 5ik hely mondván fix pont jobb mintha megpróbálom megelőzni és kiesek vagy megbüntetnek.Nagyon jó példa a Senna-s esett ami feljebb volt linkelve,direktbe ki lökte aztán Vb lett.Most ha ilyen történne mint szólnátok?
Lehet kövezni.de én örülök,hogy van egy Hamilton nevezetű pilóta a mostani F1es mezőnyben aki csinálja a feszkot,sőt lehetne több is!
-
hoffman_
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
-
Motion_Blur
félisten
válasz
IreN!CuS #29114 üzenetére
"és annyira leszorította azt a pályáról, hogy ő maga is Williamsének mind a négy kerekével a belső rázókövön fordult volna el, ha a koccanás ereje nem löki vissza a külső ív felé. Lewis pedig kénytelen volt teljesen lemenekülni a pályáról, de még így sem tudta megakadályozni, hogy a két autó összeérjen"
Ez a pali mit szívott? Iróniának még elmenne, de egy ilyet komolyan leírni... LOL...
-
hoffman_
nagyúr
válasz
hoffman_ #29117 üzenetére
Hát, hm, ja. A cikk a lehető legkorrektebb, nem is vártam ilyet. Én teljesen egy húron pendülök a szerzőjével, akár én is írhattam volna. (annyi tán, hogy én nem rovom fel rossz pontnak az utólagos bocsánatkéréseket - hiába PR meló). Aki eddig sem állhatta, ezután se fogja, de azért érdemes elolvasni a cikket, szerintem a cikkíró elég objektív.
dara:
Áh, szerintem ez buziság volt
Ha Hami csinál ilyet, akkor illendőségből azért mosolygok egyet, hogy "áhh, kishülye, azért csak megnyerte", de akkor is szemétség kategóriába sorolnám
-
brownus
veterán
válasz
Nowhereman #29112 üzenetére
samik? megkérdem tesómat mit tud róluk.
-
-Mike-
addikt
-
IreN!CuS
őstag
Monacói Görbe Tükör: Szóból is megárt a sok?
Anti Hamilton drukkereknek nem nagyon ajánlom
"Maldonado viszont durván ráhúzta a kormányt McLarenjére, és annyira leszorította azt a pályáról, hogy ő maga is Williamsének mind a négy kerekével a belső rázókövön fordult volna el, ha a koccanás ereje nem löki vissza a külső ív felé. Lewis pedig kénytelen volt teljesen lemenekülni a pályáról, de még így sem tudta megakadályozni, hogy a két autó összeérjen."
"Mint utóbb kiderült, a Sauber pillanatnyi lassulása a becsapódásnál 80 g volt, vagyis Pérez feje, szerencsére csak egy rövid időre, durván 600 kg-osnak érződhetett. Azért ez nem kevés. A csigolyák megsínylik."
Azért az a 80 g durca nagyon
-
Nowhereman
őstag
válasz
brownus #29111 üzenetére
Svédeknél? A Samik(Lappok)-ról kellet volna megkérdezned őket.
A jenkiknél mi a szitu?
Hát ha jól le van barnulva a latin ugyebár!?...Szerintem náluk szeptember 11 óta a terrorista hithű fundamentalista muszlim arabok állnak az élen, de majd a válság továbbmélyülésével a pénzsóvár kiuzsorázó zsidó sztereotipusa feltör az élre...
A rasszistáknál engem a rasszistázók sokkalta jobban idegesítenek, akiktől már nem lehet antropológiai elmélkedéseket se végezni...
-
brownus
veterán
válasz
Nowhereman #29110 üzenetére
én nem tapasztaltam ilyesmit amikor kint voltam, igaz 2003ban jártam utoljára svédországban. ott úgy általában a bevándorlókat utálják, mert koszosak és rendetlenek.
a már ott született arabokat, négereket, stb... nem, mert azok már a svéd kultúrát tekintik magukénak és nem hozzák magukkal a rossz beidegződéseket. be is tudnak illeszkedni a társadalomba, de látszik is rajtuk, hogy nem bevándorolt jöttmentek...my name is earl kurvanagy:d szerettem azt a sorozatot.
jenkikre nem tudok mit mondani, kicsit nehéz elhinni. ott ahol a lakosság nagy része spanyol ajkú!? vagy csak a négereket utálják!? és obama? vagy ő már kapucsínó?
jelszavam akár ez is lehetne: élni és élni hagyni!
-
Nowhereman
őstag
válasz
brownus #29107 üzenetére
El ne hidd, hogy nyugaton nincs rasszizmus, meg nincs korrupció, meg minden! Többségükben még a magyar átlagnál is rasszistábbak! Szimplán tele vannak bevándorlókkal, és a legtöbb politikus a igényt tart a szavazataikra, emiatt játsszák a marha nagy toleránst, de ha valamelyik nyíltan felvállalja, hogy utálom az idegeneket, hirtelen több szavazatot kap mint nálunk a jobbik...
Jenkiknél volt is felmérés, hogy a zsaruk mennyire kapnak a bőrszínre, és kiderült, hogy még a fekete (elnézést azoktól, akik szerint ez rasszista - kiszaladt a billentyűzetemen) zsernyákok is többet buzerálják az afroamerikaiakat(és a felmérés nem ment a gettóba, hanem szép nyugis vegyes lakosságú kertes külvárosokban végezték!), mint a fehéreket!
A "Nevem Earl"-ben volt is erre egy olyan durva poén, hogy a rendőrt kiküldték egy színmintás papírral, hogy aki ennél sötétebb bőrű azt igazoltatni kell! Mikor meg belebotlott egy latin furkóba akinél nem tudott dönteni odaszólt neki: "Ne menj ki a napra, mert már a határon vagy!"
Vannak emberi marhaságok, amik ordítanak a kihumorizálásukért. És aztán vannak akik veszik a humort, és vannak akik nem! -
brownus
veterán
válasz
sfdrakex #29106 üzenetére
itthon nem szabad zsidózni, cigányozni, de már feketézni se
tőlünk nyugatabbra mindenki leszarja, hogy mi vagy, ki vagy, hetero vagy homo, stb... egyszerűen nem téma. (szóval egy ilyen vicc csak egy vicc)
addig míg nem zavarod a másik privát szféráját. na, ez itthon még nem jellemző.(#29105) Pá, lol, hülye picsa
anno beckhamtől kérdezte meg a fűszeres lány, hogy te gyakran jársz ide? ezt a MU stadionjában...
-
Pá
addikt
-
darál0w
Jómunkásember
Aktív témák
Hirdetés
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- TCL LCD és LED TV-k
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Utolsó darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest