Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Aktív témák
-
C0d3r
addikt
Erről nem biztos hogy Ők tehetnek, szerintem elég rendesen megvan kötve a kezük. Írtam nekik hasonló dologgal kapcsolatban, ezt a választ kaptam:
"minden Forma-1 -es videót le kellett szednünk az oldalról, még azokat a promókat is, amelyek régebbi felvételeket tartalmaztak.
A mi oldalainkra semmilyen formában nem kerül ki Forma-1 -es videó, sem közvetítés, sem VOD nem lesz.” -
[CS]Blade2
addikt
Az előző év elején volt az, hogy szar volt a szélcsatorna, nem működtek a fejlesztések, most viszont úgy néz ki, hogy pont azt mutatta a gép a pályán, mint amit a szimuláció kidobott. Ezzel elég jó esélyük van arra, hogy ne maradjanak le a fejlesztésben, vagyis ha megint jó lenne a gép a 3. helyre az első 2 futamon, akkor nagyon eredményes évük is lehet.
-
Nowhereman
őstag
Néha Berger se mond hülyeséget, mondjuk mikor Newey-t lájkolja, de úgy nagy általában Laudával versengenek az év hülyesége díjért. A többiek mérföldekre vannak tőlük.
Régebben elengedhetetlen volt valami egészségtelenül magas tesztoszteron szint az érvényesüléshez, de nem volt elegendő(lásd Watson esete). Mára már annyi tesztoszteron se kell, amennyi egy borosta növesztéséhez szükséges, csak toljanak a szponzorok, a többit a széteső gumik, a taktika meg a DRS megoldja...
-
Nowhereman
őstag
Megkérdezik, mert van neve. Aztán meg amit nyilatkozik, persze leginkább csak hülyeség a köbön. Alig néhány ex-pilóta van, aki nem csinál segget a szájából(pl: John Watson akit a csapat hosszú és eredményes szolgálat után egy ígéretes év előtt a lemosott csapattársa(Lauda) helyett küldte el, hogy visszavegyék a korábban legyőzött csapattársat(Prost) - neki kb. tiszta, hogy a sikerben szinte csak adalék a pilóta képessége). Az ilyen cinizmusra nem vevők a kórusban marhaságot kántáló sportriporterek, meg a rajongók. Az egyik ilyen hülye nóta, "Sumi szórakozásból vezet". Marhaság!!! Sumi szenvedélyből vezet! Rohadtul győzni akar! Ha Rubinhot egy rohadt helyért majdnem a betonfalra küldte, akkor szerinted mire lenne képes a győzelemért?
-
TESCO-Zsömle
titán
Egy újabb
segglyukvélemény...
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a padlás tele van az ilyen csak azért beszélünk, hogy mondjunk valamit véleményekkel, interjúkkal, cikkekkel...
Több, mint egy évig folyt a csapból, hogy vissza kéne vonulnia, milyen gáz, hogy újra versenyez és mennyire nem megy majd semmire. Mindezt csak azért, mert Schumacher-rel egy cikkben lenni jó reklám.
sz: Még szerencse, hogy ez a döntés az Ő kezében van, nem az önjelölt megmondóemberekében...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
TESCO-Zsömle
titán
Az unokáit kéne bölcsibe hordania bébikompal, nem itt bohócot csinálni magából.
Ezt én nem nevezném puszta ténynek semmilyen szempontból...
A Ferrari-nál eddig se csináltak titkot belőle, hogy van csapatutasítás. Nincs szükségük rá, hogy Alonso mellé ilyen gyenge másodhegedűst rakjanak. Ha azt akarják, hogy Nico ne vegyen el pontokat, elég ráparancsolni, hogy ne támadja. Ennyi. Ilyen egyszerű...
Ha Massa minden futamon ott lett volna közvetlen Alonso mögött, lazán belefért volna, hogy hébe-hóba megelőzze őket az egyik McLaren. A konstruktőri ezüst meglenne...
-
TESCO-Zsömle
titán
Nem tudom miről beszélsz... A balesete előtt Massa Kimi-t és Alonso-t is szorongatta...
2007ben Kimi 14 ponttal verte Massa-t, 2008-ban Massa verte 22 ponttal Kimi-t. 2009-ben Alonso mindössze 4 ponttal verte meg Massát, aki az idény felét húzta le.
Massa nem volt klasszikus értelemben vett másodpilóta. Sok pályán tudott villantani, és volt benne spiritusz.
-
TESCO-Zsömle
titán
Például mert emiatt a jól bejáratott másodhegedűs miatt bukták a konstruktőri ezüstöt? Nikó teljesítményével megverték volna a McLaren-t. Így csak a bronzra futja...
A flém-re továbbra sem reagálnék...
Robi BALBOA: A fórumtárs szerintem úgy gondolta, hogy behúzná a 8. VB-t...
-
TESCO-Zsömle
titán
Schumi valszeg nem éri már meg, de VB lesz a Merci.
Elég belegondolni, hogy egy Ferrari kaliberű "mindent a győzelemért" csapatnak is évek kellettek, mire Schumi-val VB lettek, és még több év az "érához".
A Mercedesnél meg "lassú víz partot mos" a mottó...
A fejlődésük konstans. Idén sokkal jobbak, mint tavaly, pedig saját bevallásuk szerint is alapjaiban futottak vakvágányra az autóval... (Rövid tengelytáv)
Az egyetlen dolog az autón, amire tényleg maximálisan támaszkodhatnak, az a mezőny legerősebb motorja.
-
proof88
addikt
újra és újra visszatérő kérdés
mit lehet erre mondani. Biztos visszatér, sosem tér vissza, 2 az 5-höz hogy visszatér, megy valami túraautós sorozatba, stb.
Szerintem legkorábban év végén derül ki. Reméljük hogy nagyon profin összerakták a karját, de ismerősök és a saját tapasztalatom szerint, egy műtött testrész sosem lesz 100%-ig olyan, mint régen, kérdés az, hogy ez őt mennyire fogja befolyásolni. -
hoffman_
nagyúr
-
boogie84
veterán
Nem hinném h önként mondott fel, el akarta kerülni a Ferrari ezt a főcímet vmelyik újság címlapján : A Ferrari kirúgta a technikai igazgatót
Hogy hasznos lesz e vagy sem azt nem tudni, mivel nem ő tervezi az autót és nem is személyes felelőssége az autó sebességéért. Tervező és fejlesztő brigádot kellene felpezsdíteni...
Sajnálattal nézem végig a versenyeket annak tekintetében h hol végeznek a Ferrarik. Első helyről visszaesni...
(#28013) Nowhereman: A középmezőnytől felfelé mindenki lehallgat mindenkit... nem újdonság....
-
JColee
őstag
Button ellen ő sem lett volna elég, annyival jobb volt akkor a kocsija (dupla diffúzor), hogy ekkora hátrányt nem pótolt volna a tehetsége.
Vettel meglehetett volna, mert ott az utolsó körig ment a harc kvázi. Lehet nem ragad be mint Lonsi az utolsó verseny és akkor nyert volna +1 VB-t.
Raikőnyen meg simán meg lett volna szvsz.Szerintem meg ilyeneken eleve hülyeség filózni.
-
remington2
senior tag
Azért tiltották be, mert akkoriban még a Ferrari nyelve az FIA gyomrában volt (alulról) és ha valami a Szent Tehénnek nem ment, azt automatikusan kivették a versenyből / módosították, ahogy azt a tehenészek óhajtották. Nem véletlen, hogy anno 10 éve egy kocsi is kigyulladt, meg voltak apróbb bakik (mint mindenben, amivel dolgoznak), de mit ad isten éppen a Massa-esettel lett tele a pohár. A Ferrari akkor amúgy is versenyhelyzetben volt, ami nyilván megengedhetetlen egy, a trófeához alanyi jogon ragaszkodó csapatnál, úgyhogy valamit húzni kellett.
/Kicsit olyan a Ferrari, mint a brazil válogatott: zseniális, ha nincs komolyabb ellenfél, akkor oktatnak és gyönyörködtetnek, de ha valaki focizni / versenyezni mer ellenük, akkor nem győznek hüledezni és köpködni, hogy eztígyhogy. Még jó, hogy mindkét csapat ideje lejáróban van: a brazilok padlón, a ferrari szintúgy. Isteni igazságszolgáltatás.
-
MPowerPH
félisten
Persze, mindig ő volt a legokosabb.
Voltak momentumok, mikor én is mute -ztam, pl. mikor előjött a Shell laboratóriummal. 
Én idén ilyeneket szeretnék látni végre.
Lehet nagy kérés, de ha ilyen csaták lennének nem érdekelne, ki lesz a VB, csak izgi legyen az a vasárnapi futam. -
MPowerPH
félisten
-
-
#27441408
törölt tag
Akkor nem okosabb lett volna ha csak mint mondjuk támogatók maradnak ? Mittomén adnak annyi pénzt hogy azt mondhassák ennyi pénzért Renault a neve a kocsinak és kiírják rá hogy Renault. Szerintem azért reklámnak nem utolsó ez sem. (de a csapat nem az ő terhük)
Amúgy egymást érték a zsaruk, osztrák Polizei is volt dögivel, még magyar lovasrendőröket is láttam.
Azokat mi is a tv-be . (Azt hiszem vágókép volt a rajt előtt közvetlen hogy paciznak le 2-en valami dombon) . Röhögtem is ott két lóerő a pályán meg sokkal több.

Amúgy a pályára beengedésnek a végén mi értelme azon kívül hogy esetleg összeszedsz pár gumi darabot?
Motion_Blur
Azért borzasztó hangos lehet ám és a fülnek is vannak határai.... Bár a NASCAR-ba még értettem a fülvédőt hisz negyvenkét kb 850LE-s autónak biztos hogy van hangja 1 ovál arénába, de azt hittem az F1 be ez tűrhető védés nélkül is hisz ott elég ritka hogy 2 autónál több menjen el előtted 1 szerre a versenybe. A rajt az más..
-
Aktív témák
- Óra topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mindenkinél több és erősebb AI gyorsítót ígér Elon Musk
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen autót vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- One mobilszolgáltatások
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Horgász topik
- További aktív témák...
- PlayStation 5 lemezes Ghost of Yotei Black Limitált
- iKing.Hu-Samsung Galaxy S25 Ultra Titanium Black 12/256 GB-karcmentes Garancia 2028. 08. 23-ig
- iKing.Hu - Samsung Galaxy S25 Ultra - 12/256 GB Használt, karcmentes 6 hónap garancia
- Apple iPhone 7 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / akku :84%
- Apple iPhone 15 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:83%
- Újszerű Playstation 4 Pro GoldHEN - 20db CSERÉLHETŐ PS4 játékkal (God of War, Cyberpunk és sok más)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Samsung Galaxy Tab A9 / 4/64GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3645, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)










Gondolom most is ott vannak.

Szerintem legkorábban év végén derül ki. Reméljük hogy nagyon profin összerakták a karját, de ismerősök és a saját tapasztalatom szerint, egy műtött testrész sosem lesz 100%-ig olyan, mint régen, kérdés az, hogy ez őt mennyire fogja befolyásolni.

