- bambano: Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
Aktív témák
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #9697 üzenetére
De a brazil pálya új aszfaltozására mégsem volt elég jó.
Ezt csak te állítod, mindenki azt mondta h jó.
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #9697 üzenetére
Utólag már tényleg lehet mondani, hogy Braziliában jobban feküdt a gumi a ferkának, de ezt előre egyáltalán nem lehetett tudni, sőt az addigi tapasztalatok valóban azt mutatták, hogy a mekinek jobban kedvez a lágy gumi.
Szóval annyiban igazat kell adjak a kollégának, hogy nem szerencsés úgy fogalmazni, hogy "kedvezőtlen Bridgestone döntés". -
hunnylander
őstag
De a brazil pálya új aszfaltozására mégsem volt elég jó.
Nekem hiába adsz akárhány kérdőjelet a témához, a Mekinek sz@r volt a szuperlágy Brazíliában, pont. 2-3 körre volt jó felevenni a versenyt a Ferrarikkal, a köridőket tekintve. Hamiltonnak is muszáj volt 3 kerékcserére állnia, és gyorsan meg is szabadították a szuperlágytól.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #9694 üzenetére
Brazil GP-n kedvezőtlen Bridgestone döntés
???
a szuperlágyakat vitték oda és azokon az idény során a Meki adta a jobb teljesítményt (Monaco, Kanada, Hungaroring)
-
-Mike-
addikt
49nap
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #9692 üzenetére
Állítólag az új Meki valamivel kíméletesebb lesz a gumikhoz. A Brazil GP egy extrém eset volt (új aszfaltozás, kedvezőtlen Bridgestone döntés), azért többnyire elvolt a 2007-es McLaren is a gumikkal.
-
válasz
Motion_Blur #9681 üzenetére
no flame pls..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #9691 üzenetére
Ha a Ferrarinal sikerült megtartani azt az előnyét, hogy jobban bánik a gumikkal, akkor ez egy TC nélküli szezonban talán még többet fog számítani
A Brazil GP-n pl. a Ferrarik 20 körös utolsó etapot nyomtak szuperlággyal, és Kimi megfutotta a verseny legyorsabb körét 4 körrel a vége előtt, Massa meg a sajátját az utolsó körben. Közben a Mekik meg szenvedtek, 1mp-el lassabb köröket nyomtak.
+ abban bízok, hogy Kimi sokkal jobban bánik egy TC nélküli autóval, mint pl. Hami, vagy Massa
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #9690 üzenetére
De a konstruktőri az végre meg lesz.
Ott nem számit az adok-kapok, meg egyébként is, ha az egyik pilótánál elmegy a matematikai esély, akkor már a Mekinél is lesz csapattaktika.
-
AMD Power
titán
Kovalainen: Le tudom győzni Hamilto
Alonso is ezt hitte.
-
nike_
addikt
válasz
Motion_Blur #9687 üzenetére
Box lesz itt bizony!
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #9685 üzenetére
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #9683 üzenetére
...na ki van a háttérben? Nem látod a fától az erdőt.
mod: Tessék, kivágtam neked. Nem vettem figyelembe pár dolgot. Mea culpa.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #9681 üzenetére
Az... pláne ha valaki a saját csapatától lopja el.
-
prmcsk
addikt
válasz
hunnylander #9677 üzenetére
Aszongya denis.....
"Mindig is azonos bánásmódban részesítettük a versenyzőinket és a jövőben is ezt tesszük."
A hülye, 10 éve nem döbben rá, hogy szép dolog a fairség csak nem megy vele semmire, ha mások nem azok.Ha valóban betartja, amit mond, ferkás, vagy rönós lesz VB.
-
hunnylander
őstag
Dennis: nem változtatunk az elveken
A szakember nem számít nehézségre ezen a téren, mivel a csapat politikájával Heikki Kovalainen és Hamilton is egyet ért.
...Ron Dennis azonban már régóta figyelte a finn pilóta munkásságát. "Heikki a 2007-es esztendőben is meggyőző teljesítményt nyújtott és 2008-ban is meggyőzően dolgozik. Kiváló srác, laza és szorgalmas. És természetesen tehetséges is. Örülünk, hogy ő is csatlakozott a Vodafone McLaren-Mercedes családhoz." – folytatta Dennis, aki jó eredményeket vár Kovalainentől.
-
manutdzoli
senior tag
Sajnálom hogy a Honda ugyanolyan sz@r lesz mint tavaly
-
PazsitZ
addikt
Az Rb tavaly is és ideén is az egyik legkevesebb kilométert tesztelő csapat. [link]
Nem értem ez miért jó? Nem igaz, hogy nincs pénz tesztekre. Torro rosso pl háromszor annyi tesztkilométert futott...
Jó mondjuk Webber az utolsó napon odacsapta a kocsit [link], de nem hiszem, hogy az utolsó nap hoztak volna annyi kilométert -
gV
őstag
Én tőle? semmit
Viszont mikor a Hondához került sok drukerük avval jött (nem itt) h most aztán mindenkit állva hagynak mert Brawn odakerült. Elösször vitatkozni akartam velük pont azzal amit Te írtál, de aztán rájuk hagytam és elfogadtam amit mondanak, hisz végülis akit én ismertem Ross Brawnként az a Ferrarihoz jött volna vissza, de mivel nem így lett lehet h végig félre ismertem mint embert (ez biztos) és mint mérnők egyaránt.Ami viszont a most a lényeg a stratégiát nem Ő fogja kidolgozni (ezt maga nyilatkozta) szal amihez úgy gondoltam h ért abban pont nem fog szerepet játszani, bár lehet h azért mégsem véletlen mivel a Hondánál nincs olyan technika (Ferrari) és nincs olyan pilóta (Schumi) aki a elképzeléseit meg is tudja valositani.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #9668 üzenetére
Szerintem meg a Honda nem tudja, hogy mit is várhat Barikától, és én se nagyon tudom. Az hogy Barika gondolkodik azon, hogy mit várjon (el) a Hondától, nagyon nagyképüen hangzik.
Mit is ért el Barika tavaly? Vagy azelőtt? -
Majstor
senior tag
válasz
Motion_Blur #9670 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
Williams
-
Motion_Blur
félisten
-
hunnylander
őstag
Hamilton says 'no excuses' this year
Barrichello cautious about new Honda
"You could quite easily say it is better than the other one. That is not so difficult as the other one was tremendously bad.
-
soulcube
aktív tag
Vége a mai tesztnapnak.
1. K. Räikkönen Ferrari F2008 1:11.189 88 pit
2. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:11.206 +0.017 89 pit
3. F. Massa Ferrari F2008 1:11.831 +0.642 96 pit
4. K. Nakajima Williams FW30 1:11.971 +0.782 116 pit
5. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:11.994 +0.805 84 pit
6. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:12.095 +0.906 86 pit
7. J. Trulli Toyota TF108 1:12.109 +0.920 96 pit
8. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:12.526 +1.337 113 pit
9. N. Heidfeld BMW Sauber F1.07B 1:12.600 +1.411 39 pit
10. T. Glock Toyota TF108 1:12.705 +1.516 68 pit
11. G. Fisichella Force India F8-VII 1:12.949 +1.760 93 pit
12. N. Piquet Jr. Renault R28 1:12.973 +1.784 89 pit
13. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:13.060 +1.871 95 pit
14. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:13.133 +1.944 15 pit
15. N. Hülkenberg Williams FW29B 1:13.306 +2.117 74 pit
16. J. Button Honda RA108 1:13.689 +2.500 80 pit
17. T. Kogure Honda RA107 1:15.703 +4.514 25 pit -
soulcube
aktív tag
16:40
1. K. Räikkönen Ferrari F2008 1:11.189 81
2. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:11.206 +0.017 86 pit
3. F. Massa Ferrari F2008 1:11.831 +0.642 89
4. K. Nakajima Williams FW30 1:11.971 +0.782 100
5. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:11.994 +0.805 84 pit
6. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:12.095 +0.906 72
7. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:12.526 +1.337 102 pit
8. N. Heidfeld BMW Sauber F1.07B 1:12.600 +1.411 39 pit
9. T. Glock Toyota TF108 1:12.705 +1.516 52
10. G. Fisichella Force India F8-VII 1:12.949 +1.760 86
11. N. Piquet Jr. Renault R28 1:12.973 +1.784 89 pit
12. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:13.133 +1.944 15 pit
13. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:13.169 +1.980 80
14. J. Trulli Toyota TF108 1:13.201 +2.012 82
15. N. Hülkenberg Williams FW29B 1:13.306 +2.117 74 pit
16. J. Button Honda RA108 1:13.716 +2.527 61
17. T. Kogure Honda RA107 1:15.703 +4.514 25 pit -
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #9659 üzenetére
Hát úgy látom Kimit tényleg nem zavarja a kipörgésgátló hiánya, ennél konstansabb köröket még sínen húzva sem futhatna.
#9652: az esernyő már a múlté, most már csak az ív maradt
Milyen kicsi a világ
-
Motion_Blur
félisten
Hamilton:
1.12.586
1.12.692
1.12.507
1.12.885Massa
1.12.417
1.12.848
1.12.713
1.12.998Nakajima:
1.14.699
1.14.165
1.14.228
1.14.17216:01 - Raikkonen's last 3 laps:
1:12.616
1:12.656
1:12.647. -
wildrain
addikt
Szívás... nem baj, majd csinálunk percenként screenshotokat, és felnyomjuk valahova, ami nincs tiltva.
Gondolom, youtube is tilos nálatok is... nekem az a legfájóbb pont az egészben. Ezeken a webproxikon keresztül azt ugyan elérem, de maga a videó nem fut, csak a körítést látom. -
lacafaca
addikt
szánalmas ez a két japo brigád...szerintem el kellene gondolkodnia a hondának is a kizárólagos motorszállításon és a toyotának is...a williams veri a mezőnyt...ott a tudás a kaszniépítésben, a motorépítés meg legyen a japóké. abban még jók.
-
Pá
addikt
válasz
wildrain #9647 üzenetére
[OFF]Sajnos úgy néz ki alaposak a cégnél.
De azért kösz.#9644 Oliverda: én is épp erre gondoltam. Neked is egy bazi nagy piros képernyő jön be sárga warning felirattal?
[/OFF]
#9648: Egy vicc, amit a Honda csinál. Ez már azért égő.
A másik a Toyota, az idióta mindenki egyenlő hozzáállásával.#9650: muhaahaah, üdv kolléga. Tiltott helyre tévedtél, az ip-det feljegyeztük.
-
lacafaca
addikt
ajajjjj
Button: "New car is worse than RA107"
After get his first tast of the new Honda RA108, Jenson Button has said that new car is not a big improvement respect last year one: "car doesn't have any grip, traction is very poor at the exit of the slow corners and at high speed ones it feels strange. We need to change alot of it, they said me the new parts will come at the next test, but i'm unsure that will make enough difference to be atleast at the top of the midfield". -
lacafaca
addikt
-
Pá
addikt
Köszi mindkettőtöknek.
Sajna melóhelyen le van tiltva az oldal, szóval ha néha be tudnátok ide nyomni egy kis update-t azért végtelenül hálás lennék.
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #9627 üzenetére
Honnan az info?
Van még?Végre valami értelmes is van a topicban.
-
soulcube
aktív tag
Heikki nagyon úgy tűnik elkapta a ritmust a Mekinél.
A tegnapi idejére pedig csak ennyit mondott: "Nem kell kertelnünk. Egyszerűen kevesebb üzemanyag volt az autómban." -
lacafaca
addikt
válasz
Motion_Blur #9627 üzenetére
azt hiszem hogy idén a ferrarik legnagyobb ellenfele nem a kis csoki lesz
, de ezt nem is bánom, ha két finn küzd az elsőér...persze kimi legyen az 1.
-
Motion_Blur
félisten
13:20 - Raikkonen's last 3 laps before coming in: 1:11.375, 1:11.442, 1:11.696.
13:13 - Fisichella's last 3 laps: 1:14.802, 1:14.548, 1:14.773
13:12 - Vettel's last 3 laps: 1:13.975, 1:13.665, 1:13.742.
13:05 - Kovalainens last 2 laps: 1:11.206, 1:11.315.
13:03 - Raikkonens last 3 laps: 1:11.921, 1:11.945, 1:11.897.
-
lacafaca
addikt
1. Raikkonen Ferrari 1:11.189 39
2. Kovalainen Mclaren 1:11:206 37
3. Massa Ferrari 1:11.831 59
4. Nakajima Williams 1:11.971 49
5. Kubica BMW 1:12.096 70
6. Vettel Toro Roso 1:12.526 49
7. Heidfeld BMW 1:12.600 25
8. Glock Toyota 1:12.705 14
9. Hamilton Mclaren 1:12.847 44
10. Fisichella Force India 1:12.949 61
11. Piquet Renault 1:13.067 57
12. Webber Red Bull 1:13.133 15
13. Bourdais Toro Rosso 1:13.191 50
14. Trulli Toyota 1:13.201 48
15. Hulkenberg Williams 1:13:787 42
16. Button Honda 1:13.993 30
17. Kogure Honda 1:15.703 25a legfrissebb
kova megenn odabaszott
nagyon tetszik nekem a 2 finn ficsur...és ugye az a döglött williams evvel a szerelőtipróval...khmmm
-
RedWing
aktív tag
Egyébként pedig nem értem a Tisztelt Fórumtársakat, hogy miért kell vitatkozni azon, hogy ki a jobb pilóta...
A jelenlegi F1-ben nem lehet megállapítani!
Ha azonos pályán, ugyan olyan időben, teljesen azonos autóban ülnének, amiken ugyan olyan gumi, bennük ugyan annyi üzemenyag lenne, akkor kiderülne, hogy ki a legjobb.
De sajnos ez sosem fog bekövetkezni. -
RedWing
aktív tag
12:49
1. K. Räikkönen Ferrari F2008 1:11.189 33 pit
2. F. Massa Ferrari F2008 1:11.831 +0.642 45 pit
3. K. Nakajima Williams FW30 1:11.971 +0.782 43
4. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:12.378 +1.189 17 pit
5. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:12.478 +1.289 55 pit
6. N. Heidfeld BMW Sauber F1.07B 1:12.600 +1.411 12
7. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:12.702 +1.513 27 pit
8. T. Glock Toyota TF108 1:12.705 +1.516 10 pit
9. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:12.847 +1.658 22 pit
10. G. Fisichella Force India F8-VII 1:12.949 +1.760 55 pit
11. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:13.133 +1.944 15 pit
12. J. Trulli Toyota TF108 1:13.204 +2.015 43
13. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:13.246 +2.057 22
14. N. Piquet Jr. Renault R28 1:13.447 +2.258 23
15. J. Button Honda RA108 1:14.503 +3.314 14 pit
16. N. Hülkenberg Williams FW29B 1:14.855 +3.666 22 pit
17. T. Kogure Honda RA107 1:15.703 +4.514 20 pit -
Thrawn
félisten
válasz
Motion_Blur #9620 üzenetére
Igazad lehet, én csak egy kis akcióra vágyom
-
PazsitZ
addikt
Update: 11:50
1. K. Räikkönen Ferrari F2008 1:11.189 21
2. F. Massa Ferrari F2008 1:11.831 +0.642 18 pit
3. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:12.378 +1.189 17 pit
4. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:12.702 +1.513 27
5. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:12.711 +1.522 30 pit
6. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:12.847 +1.658 22
7. K. Nakajima Williams FW30 1:12.962 +1.773 16 pit
8. G. Fisichella Force India F8-VII 1:13.116 +1.927 35
9. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:13.133 +1.944 15 pit
10. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:13.246 +2.057 22
11. N. Piquet Jr. Renault R28 1:13.447 +2.258 23 pit
12. N. Heidfeld BMW Sauber F1.07B 1:14.049 +2.860 6 pit
13. J. Trulli Toyota TF108 1:14.049 +2.860 19 pit
14. J. Button Honda RA108 1:14.503 +3.314 14 pit
15. N. Hülkenberg Williams FW29B 1:14.855 +3.666 22 pit
16. T. Kogure Honda RA107 1:16.408 +5.219 19 -
gV
őstag
válasz
RedWing #9615 üzenetére
Nem tom
hazudozott össze-vissza még tavaly h "csak a Ferrari" utána meg elmondta h sosem akart oda visszamenni miután már a Hondával lepacsizott.
A Honda meg biztos azal fog majd jönni h csak 2009-re vár előre lépést ha tényleg ilyen gyengék lesznek egész évben.
1. K. Räikkönen Ferrari F2008 1:11.189 21
-
RedWing
aktív tag
Nekem eddig a Williams a legnagyobb meglepetés! Jól mennek eddig! Reméljük így is marad a szezonig és tovább is...
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #9610 üzenetére
-
RedWing
aktív tag
Részeredmények:
10:571. K. Räikkönen Ferrari F2008 1:11.538 14 pit
2. F. Massa Ferrari F2008 1:11.831 +0.293 11 pit
3. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:12.556 +1.018 8 pit
4. L. Hamilton McLaren MP4-23 1:13.058 +1.520 9 pit
5. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:13.133 +1.595 15 pit
6. K. Nakajima Williams FW30 1:13.212 +1.674 10
7. S. Vettel Toro Rosso STR2 1:13.851 +2.313 9 pit
8. N. Heidfeld BMW Sauber F1.07B 1:14.409 +2.871 4 pit
9. J. Trulli Toyota TF108 1:14.472 +2.934 12
10. S. Bourdais Toro Rosso STR2 1:14.671 +3.133 7
11. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:14.677 +3.139 9
12. G. Fisichella Force India F8-VII 1:14.930 +3.392 17
13. N. Hülkenberg Williams FW29B 1:14.999 +3.461 12
14. J. Button Honda RA108 1:16.024 +4.486 8 pit
15. T. Kogure Honda RA107 1:18.638 +7.100 5 -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #9610 üzenetére
Guminyomás/hőmérséklet mérő.
-
hunnylander
őstag
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #9608 üzenetére
Utóbbiban sanálatos módon igazat kell adnom..., nekem is, de hátha majd idén sikerül összerakniuk.
Webber meg egyébként tipikusan a peches versenyző.
Ez van..., de nekem akkor is ő az egyik top pilóta
-
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #9606 üzenetére
Nem
Majd meglássuk.
Hátha Webber és a Reb Bull robbant egy meglepőtÓ, te töretlen Ferka fan
-
PazsitZ
addikt
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #9602 üzenetére
Valencia
Best Lap Time in 2004: 1:08.995 Kimi Raikkonen (McLaren)
Best Lap Time in 2005: 1:09.005 Kimi Raikkonen (McLaren MP4/20) - 3 Feb
Best Lap Time in 2005 (05 spec): 1:09.005 Kimi Raikkonen (McLaren MP4/20) - 3 Feb
Best Lap Time in 2006 (V10 Engine): 1:11.607 Pedro de la Rosa (McLaren MP4/20B) - 03 February
Best Lap Time in 2006 (Any car - V8 Engine): 1:08.543 Anthony Davidson (Honda RA106) - 02 March
Best Lap Time in 2006 (06 Spec car - V8 Engine): 1:08.543 Anthony Davidson (Honda RA106) - 02 March Best Lap Time in 2007 (06 Spec car - 07 Bridgestone Tyres): 1:12.169 Robert Kubica (BMW Sauber F1.06B) - 17 January
Best Lap Time in 2007 (07 Spec car): 1:11.119 Lewis Hamilton (McLaren MP4/22) - 2 February
Best Lap Time in 2008 (08 Spec car): 1:12.182 Felipe Massa (Ferrari F2008) - 22 JanuaryA vastag betűsre emlékeztem. A Hondában biztos voltam és akkor már automatikusnak vettem, hogy biztos Button.
-
Motion_Blur
félisten
Pár eredmény:
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #9599 üzenetére
Valami halvány emlékem mintha lenne arról, hogy olyan 1:08 fél körül van.
Button, Honda, 2005???
Aktív témák
Hirdetés
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD digital konzol garanciával, hibátlan működéssel
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Beszámítás! Oculus Rift virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged