- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- sziku69: Szólánc.
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- GoodSpeed: AMD Ryzen 7 7700X vs AMD Ryzen 9 9900X Cinebench R23 & R24 Benchmarkokban mérve
Aktív témák
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #8295 üzenetére
Te tudod rosszul:
McLaren no penalty
McLaren penaltyHa elolvasod, lathatod, hogy eloszor 'no penalty' mert nem hasznaltak, es nem szarmazott elonyuk belole (legalabbis nem lehetett bizonyitani), masodszor viszont 'penalty', mert idezem (8.3):
'the Ferrari information improperly held had actually been used and actually conferred a sporting advantage'Ugyhogy birtoklasert akkor sem jart buntetes, hat most se jarjon.
Felreertes ne essek, termeszetesen minden csapat lopja es hasznalja az ellenfelek informacioit, itt most csak arrol van szo, hogy a McLaren lebukott, es ok jobban buktak le, mint a Renault, szal nincs ketsegem afelol, hogy a Renault vagy akar a Ferrari is hasznal lopott adatokat, csak nem tudjak rajuk bizonyitani.
-
venember83
nagyúr
Legalizaljak a kemkedest, szuper
Csak nem tudom a Ferrari hol kellene kemkedjen, hogy elonyhoz is jusson, talan a NASA jo hely ecelbol
aesir: Hiaba probalkozol.
-
aesir
veterán
válasz
hunnylander #8295 üzenetére
Te hallottad ezt a mondatot a saját füleddel?
Ha jól emlékszem többször előfordult már, hogy szóltál fórumtársaknak a magyar fordítások pontatlanságáról és a sport-bulvármédia "híreinek" minőségéről és feltételezései valószínűségéről, erre most írsz egy tökéletesen megalapozatlan feltételezést magad is, mindezt ráadásul egyértelműként beállítva.
Nem baj ám, ha valaki nemcsak mással szemben következetes, hanem magával szemben is.
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #8295 üzenetére
Hát az idei teljesítményük alapján se nem erős, se nem élcsapat a Renault.
-
hunnylander
őstag
Rosszul tudod, a McLaren-t az adatok birtoklásáért meszelték el. (Ami Coughlan magánotthonában volt.) A Renault esetében a McLaren adatok, tervrajzok a Renault számítógépes hálózatán volt. Hoppá!
Egyértelmű, hogy miért nincs büntetés. Elég ha a Renault igazgatója mondott egy mondatot: "Ha megbüntettek és ezzel szégyenbe hoztok bennünket (a Renault márkát), kivonulunk az F1-ből." Márpedig a jelenlegi F1-nek nagyon kell egy erős gyári közép- / élcsapat, több okból is.
-
lenox
veterán
Most ti komolyan nem emlekeztek ra, hogy miert kapta a mclaren a buntit? Eloszor ok se kaptak semmit, mondvan, hogy nem tettek szert semmi elonyre. Aztan a buntit akkor kaptak, amikor kiderult, hogy bar tagadtak, hogy tobben tudtak volna, de valojaban a pilotak meg a mernokok is felhasznaltak az infokat. Ha jol ertem a Renault-nal is az derult ki, hogy volt ott anyag, de egyelore nincs bizonyitva, hogy hasznaltak, vagy elonyt szereztek volna belole. Szal egyelore ezert ugyanazt kaptak, mint a McLaren, vagyis semmit. Majd ha kiderul, hogy emaileket kuldtek egymasnak az adatokkal kapcsolatban, akkor majd oket is meg lehet buntetni. De addig pont az nem lenne fair, ha oket meg buntetnek.
-
gV
őstag
még briatorénak áll feljebb
[link]
ahogy ronnak ugy neki sem kell a sz@rkavaráshoz a szomszédba menni -
Pá
addikt
válasz
hunnylander #8284 üzenetére
Én úgy tudom Schumi is bordázottal futotta a legjobb idejét.
Ugyan kipróbálta a slicket is, de azt a 2009-es ratyi aeroval, úgy meg sokkal lassabbak összességében. Ha jól tudom Heidfeld valami 22 végét ment ezzel a konfigurációval.
-
hunnylander
őstag
Pos Driver Team Time Laps
1. Kubica BMW-Sauber (B) 1:19.157 87
2. Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:19.331 64
3. Massa Ferrari (B) 1:19.333 68
4. Webber Red Bull-Renault (B) 1:19.605 63
5. Glock Toyota (B) 1:19.687 40
6. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:19.787 75
7. Piquet Renault (B) 1:19.834 90
8. M.Schumacher Ferrari (B) 1:19.885 67
9. Barrichello Honda (B) 1:19.905 89
10. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:20.125 87
11. Rosberg Williams-Toyota (B) 1:20.301 65
12. Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.339 56
13. Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:20.507 55
14. Trulli Toyota (B) 1:20.775 99
15. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:20.802 39
16. Filippi Super Aguri-Honda (B) 1:20.915 83
17. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:21.055 62
18. Sato Super Aguri-Honda (B) 1:21.093 79
19. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:21.194 76
20. R.Schumacher Force India-Ferrari (B) 1:21.853 71Kubica slick-kel érte el ezt az időt. A Top10-ből Hamilton-on és Massa-n kívül mindenki slick-kel érte el a leggyorsabb idejét, úgyhogy ez a nap is Hamilton-é.
Massa is nagyot ment, 2 ezred a különbség.
-
Pá
addikt
-
hunnylander
őstag
Szerintem sem fair. Mégha a 100 millás büntetést nem is lehetett meglépni, de legalább a McLaren büntetéshez arányosan (tehát a költségvetéshez arányosan) a Renault-ra is ki lehetett/kellett volna szabni egy pénzbírságot plusz utólag kizárni az ezévi konstruktőri bajnokságból. Ennek hiányában, mostmár virágozhat tovább a kémkedés, de ezek után már a szőnyeg alá fogják söpörni az ügyeket.
-
gV
őstag
sztem nem fair h a renault nem kapott büntit ugyan azért a szabály szegésért amiért a mclm igen
na mind1 holnap ugyis megindokolja az fia -
hobizoli
nagyúr
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #8277 üzenetére
YES!!!
VB.
Remélem lonzi sosem teszi be a seggét a Ferrariba!
-
Motion_Blur
félisten
a mai mérleg 8 red flag és 3 kress
-
Motion_Blur
félisten
Räikkönen rosszul érezte magát a McLarennél
"Nem tudom, hogy a jelenlegi-e az utolsó szerződésem, de remélem, hogy (a Ferrari) az utolsó csapatom."
"Nem lenne problémám vele (Alonsoval). Nem változtatná meg az életem vagy a vezetési stílusomat. Érdekes lenne egymás ellen versenyezni ugyanabban az autóban. Nem tudom, hogy ez mikor válik valóra, valószínűleg soha"
Szerintem 2009 év végén sanszos a búcsú
De itt a lényeg:
"Én vagyok a világbajnok, és ezen már semmi sem változathat. Engem csak a trófea érdekel - az, amit pénteken én fogok átvenni Monte Carlóban. A többi díjat - az év versenyzője, meg ilyesmi - boldogan átengedem a többieknek."
-
Motion_Blur
félisten
válasz
szabozeee #8275 üzenetére
Még nincs vége.
Times at 14.35:
1 Felipe Massa Ferrari F2007 1:19.463
2 Michael Schumacher Ferrari F2007 1:19.885
3 Robert Kubica BMW Sauber F1.07 1:20.031
4 Nick Heidfeld BMW Sauber F1.07 1:20.125
5 Mark Webber Red Bull Racing RB3 1:20.149
6 Lewis Hamilton McLaren MP4-22 1:20.273 -
Rick4
félisten
válasz
hunnylander #8272 üzenetére
ez akkor már a jövő évi autója? nem tudom minek örül, lehet hogy a többiek elhúznak a fejlesztéssel, mint ahogy az eddig is volt...ja, hogy tavaly épp volt más papírjaiból lehetőség építkezni, az csak egy dolog...mikor alonso elment a rönyótól, fizicsella is azt nyilatkozta, hogy jövőre a VB címért száll harcba...és pár hónapra rá mindenki lelépte a fejlesztésekkel a rönyót..
-
quby
őstag
válasz
Jhonny06 #8227 üzenetére
Esélye se lett volnaaaa?lehet nem jol emléxem de mintha 6:4lenne a gyözelmek aránya..
"ha az auto nem szarakodott volna" Kimi alatt az idén 2x is akkor kb pont = lett volna az állás brazil elött, ahol mint láttuk a mekik nem rugtak labdába ferrarikkal szemben, és Haminak "esélye se lett volna"
-
hunnylander
őstag
Hamilton sets the pace at Jerez
"I have missed my car. I have really kick started my preparations for the 2008 season today and there are only 101 days to go until Australia."
'Hiányzott a kocsim, keményen belekezdtem a felkészülésbe, már csak 101 nap Ausztráliáig.'
-
Thrawn
félisten
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #8257 üzenetére
azért ez se rossz
figyeld a napszemüvegét!!! -
manutdzoli
senior tag
válasz
Motion_Blur #8257 üzenetére
Összeveszett a borotvával
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Motion_Blur #8238 üzenetére
Pl Vilnov a Renault-ba
hobizoli
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #8264 üzenetére
Én nem vagyok elfogult, próbálok tényszerű maradni. Nem fikáztam, és nem fikázom Hamiltont, csak a véleményem írtam le (mint, ahogy sokan mások). Szerintem nem nagyon van olyan ember a fórumon, aki ne szeretne legalább fele annyira jól vezetni, mint bármelyik F1 pilóta, csak mindenkinek más a favorit, és más, akire orrol valami miatt.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8263 üzenetére
A könyvet megírták a szerkesztők. Mikor jelentessenek meg róla könyvet, ha nem most. Ennél népszerűbb és felkapottabb téma már nem lesz később.
Azt elfogadod, hogy ti meg elfogultak vagytok másokkal szemben, Hamilton iránt meg túl kritikusak, és legtöbben magyarra ferdített búlvárcikkekből táplálkozva?
Schumacher-nek is volt és van sok képmutató dolga, Hamilton sem jobb vagy rosszabb mint a többi pilóta/ember.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #8260 üzenetére
Konyvet is gondolom csak azert ir, mert nincs mit csinaljon... Azt elfogadod, hogy elfogult vagy Hamiltonnal szemben?
mod: Teged nem zavar ez a kepmutatas amit folytat? Ja, te nem latod, oke, elnezest, rosszul latjuk.
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #8260 üzenetére
Kamu hír volt, de azért napokig vizsgálták
Az meg, hogy lelép angliából nem gáz, csak az, hogy előtte egy héttel még mindent tagad
Arra akartam rávilágítani, hogy erősen megváltozott az emberke a szezon kezdete óta. -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #8247 üzenetére
Szerintem nem azzal van gond hogy most milyen, hanem az hogy milyennek mutatta magát év elején. Valóban nem tiszteletlen a nyilatkozatokban, nem a hangnemmel hanem a tartalommal van baj (szerintem).Egy másik ilyen pilóta is van a mezőnyben Alonso. Igaz ő keményen végigjárta a szamárlétrát de ennek ellenére amikor ilyeneket nyilatkozott az 1. vb címe után ugyanúgy megkapta kritikákat, azt nem tudom milyen képet mutatott magáról a vb címe előtti korszakban, de annyira szerényet nemhiszem mint amit Hamilton próbált. Ő hozzá képest pedig Hamilton rögtön a jóba ült és már most nyilatkozik olyat ami miatt szemöldök királyt lenézték (ő spec Sennához hasonlította magát, de már volt mögötte teljesítmény, talán a 2. vb is!).
Na most Alonso is sokaknál kiveri a biztosítékot(nálam is kiverte, de ettől függetlenül Rosberg és Ő a kedvencem), így akinek a kedvenc versenyzője hasonlóan megosztja a véleményeket annak nyelnie kell... -
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8255 üzenetére
ahogy a ringen a csapatfőnökével beszélt Az kamu hír volt, többször hivatalosan cáfolva lett utána, nem volt ilyen rádióbeszélgetés. Pedig azt a rádióbeszélgetést a stewardok is elemezték.
És ott él ahol akar, a pénzét meg arra költi amire akarja. (Érdekes, hogy a magyar médiába már nem jutnak el a jótékonykodásai. Nagy-Britannia meg rengeteget költ háborúzásra az adófizetők pénzéből, és nem fog belerokkanni ha Hamilton-tól nem kap adót. Ha nem fizet adót a UK-nek, az svájci rezidensként számára legális lesz.) Nem ő az egyetlen pilóta, aki nem szölőhazájában rezidens. Hányan élnek pl. Monaco-ban. Sőt, még Svájcban sem ő az egyetlen.
-
george11
addikt
válasz
Motion_Blur #8257 üzenetére
Uhh 18+ karikát ki kéne tenni a topic elejére
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #8257 üzenetére
te jó ég...
mint egy makimajom... -
Motion_Blur
félisten
A számkivetett
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #8254 üzenetére
úgy értem hogy ez még az idei autó, a 08-as még sehol sincsen.
az se lesz nagy durranás szvsz -
george11
addikt
válasz
hunnylander #8233 üzenetére
Én ilyet Sumitól, Alonsotól, Hilltől, Raikönnentől, Manselltől nem hallottam első évada után.
Biztos, hogy egy nagyon gyors, és stabil pilóta, de még nem kéne egy lapon emlegetnie magát azokkal, akik tényleg letettek valamit az asztalra (pályán, és pályán kívül is).
Arra azért kíváncsi lennék, hogy egy megbízhatatlan autóban hogyan változna meg a mentalitása egy szezon alatt. Most beleült a tutiba(tudom-tudom oda el is kell jutni, ami már eleve nem kispályás dolog), és minden összejött neki, de nem kéne arra mérget vennie, hogy az alatta lévő autó mindig VB esélyes lesz.
A tiszeltettel beszél dologról meg megvan a véleményem, mert ahogy a ringen a csapatfőnökével beszélt az
Másik apróság, hogy az év elején azt szajkózta állandóan, hogy ő ilyen, és nem fog megváltozni, és rá nem hat ez a felhajtás, meg sztárolás, meg a pénz.
Ehhez képes lelépett angliából az adók miatt(is), holott egy héttel előtte még egyértelműen tagadta, hogy a költözésnek bármi köze lenne az anyagiakhoz.
/ magánvélemény: annyi pénze van már, hogy az életben nem kéne dolgoznia, akkor miért viszi el a pénzét egy másik országba? Rá van szorulva? Ha eddig angol volt, akkor ezentúl miért nem marad az? /Ui.: ez magánvélemény volt, és nem szeretnék 8 oldalon keresztül vitázni róla
-
Integra
titán
válasz
Motion_Blur #8250 üzenetére
ez még nagyon a fostaliga verda, de legalább újra szép championship white-ban ragyog és a gumik is jól mutatnak
-
hunnylander
őstag
Teams to test slick tyres at Jerez
The test is aimed at looking at gathering data for the 2009 season, where slicks could return to the sport.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8250 üzenetére
Ezt most a slick gumi miatt linkeleted? Ne örüljé',
ez csak egy különleges teszt a slick-kel, de jövőre még nem lesz slick.
-
Motion_Blur
félisten
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #8244 üzenetére
banyek itt már gyorsabb "burdé" vettelnél?!
és fisico végül marad a renaultnál? nem ugy volt h a force indianal fog tesztelni?
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #8229 üzenetére
.
-
gV
őstag
válasz
hunnylander #8229 üzenetére
Fenomenális pilóta volt
na ebben téved még mindig az!!
-
Motion_Blur
félisten
Teszteredmények, Jerez - 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Hátrány Kör1 N. Heidfeld BMW Sauber 1:19.042 - 73*
2 J. Button Honda 1:19.155 +0.113 65 *
3 P. de la Rosa McLaren-Mercedes 1:19.712 +0.670 48
4 K. Räikkönen Ferrari 1:20.083 +1.041 73
5 N. Piquet jr. Renault 1:20.366 +1.324 66
6 S. Bourdais Toro Rosso 1:20.615 +1.573 97
7 G. Paffett McLaren-Mercedes 1:20.638 +1.596 50
8 M. Webber Red Bull Racing 1:20.682 +1.640 65
9 M. Gené Ferrari 1:20.832 +1.790 67
10 M. Conway Super Aguri 1:20.927 +1.885 87
11 S. Vettel Toro Rosso 1:21.086 +2.044 45
12 J. Rossiter Super Aguri 1:21.246 +2.204 71
13 T. Glock Toyota 1:21.336 +2.294 69
14 G. Fisichella Renault 1:21.424 +2.382 41
15 N. Hülkenberg Williams 1:21.556 +2.514 28
16 F. Montagny Force India 1:21.559 +2.517 65
17 K. Nakadzsima Williams 1:21.586 +2.544 33
18 M. Asmer BMW Sauber 1:21.962 +2.920 57
19 K. Kobajasi Toyota 1:22.186 +3.144 111
20 J. Villa BMW Sauber 1:23.583 +3.461 53*= slick gumik
-
Jhonny06
veterán
válasz
Motion_Blur #8238 üzenetére
"No comment..."
Miért is?
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #8239 üzenetére
na ne legyél már ennyire sértődött meg demagóg
arca van és kész, ezen nincsen mit vitázni, az elején feltűnő volt már a túlzott folyamatos szerénykedése, hogy ő csak ez meg az, hogy ő neki itt minden furcsa és hogy ő egy kisgyerek és hogy ez a felhajtás körülötte, hogy mindjárt csomagol...
uuuugggyyyyaaaannnnmáááááárrrrrr, ki vette be ezt a maszlagot?
ok, te.
már szezon alatt is megmutatta, hogy ugyanolyan kis sunyi mint pajesz, csak neki osztottak jobb lapot a csapatban, ennyi és ezt is lehetett látni. -
hunnylander
őstag
-
Motion_Blur
félisten
-
Vigneau
félisten
válasz
hunnylander #8235 üzenetére
Hogy miért is? Mert az a véleményem, elszaladt vele a ló és már nincs meg a szerénysége, pedig az nagy erény - és ez tetszett benne az elején. Hiába nagy tehetség, azért még oda kellene figyelnie az idősebbekre is. Nálam nem nyerő, ha nem tisztelik az idősebbeket, tapasztaltabbakat.
Ha ez megnyugtat, MS-t sem kedveltem anno - ettől függetlenül elismerem a képességeit. Mellesleg elég jó emberismerettel rendelkezem az eddigi tapasztalataim alapján. Tény, Alonso sem szent, de sebaj. A kezdetekkor még szimpatikus volt LH, de már messze nem az... Pont. -
Integra
titán
válasz
hunnylander #8230 üzenetére
egy szemellenzős csokigyerek fant tisztelhetünk személyedben akit alaposan megvezetett a meklárenes ártatlan szerénykedős kommunikáció?
hehe -
Jhonny06
veterán
válasz
Motion_Blur #8228 üzenetére
Nem szimpatikus, de azért nem is volt sok olyan versenyző, aki hozzá hasonló eredményeket ért el rögtön az első idényben. Kimi meg mióta pilóta nem mutatott túl sokat, idén is félig-meddig szerencséje volt.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #8232 üzenetére
Azért mert a "Yamamoto: én akarok lenni a legjobb pilóta" nyilatkozatból nem lesz hír és nincs is benne ráció. Nameg nem kellene félrefordítani és félreolvasni a szavait. Sehol sem mondta, hogy 'én vagyok a legjobb pilóta', nincsenek ilyen 'ő márpedig, és mindenkinél, és akkoris' nyilatkozatai, még a magyar ferdített médiában sem. Tisztelettel beszél Shcumacher-ről és jelenlegi riválisairól is.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8228 üzenetére
Nincs nagy arca, egészséges önbizalma van. Coulthard-nak van nagy arca.
"Ha lehetőségem lesz arra, hogy megdöntsem Michael rekordját, akkor küzdeni fogok azért, hogy sikerüljön is. Én akarok lenni minden idők legjobb pilótája."
Ha egy pilóta nem így gondolkozik, nem is ér el semmit, és nincs is semmi keresnivalója a versenyzők között.
-
-
-
Integra
titán
válasz
george11 #8224 üzenetére
megcsapta a szél a kisgyereket...
ez se kutya....
egyra nagyobb az arca, kezdem unni -
george11
addikt
klikk az önbizalom már megvan, a többi meg majd kiderül
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #8218 üzenetére
vágott két kanyart
-
venember83
nagyúr
válasz
Motion_Blur #8219 üzenetére
Szedd le a finalgear.com-rol a full Top Geart, ne hulyeskedj...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #8218 üzenetére
Remélem keepviden még gyorsan le tudom húzni
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #8217 üzenetére
Vettem észre. De nem végeztek teljes munkát... klikk.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #8213 üzenetére
A BBC szépen eltakarította az összes videot...
-
gV
őstag
válasz
venember83 #8214 üzenetére
"A Ferraritól való távozásom egy jól átgondolt vállalkozás volt, amely három éves időszakot ölelt fel. 2004 végén úgy írtam alá egy új, kétéves szerződést, hogy tudtam, ez lesz az utolsó kontraktus, amelyet meg akarok kötni velük, mert ez így pont egy tíz éves periódus lezárása lehet"
sztem ez egyértelmü, sajnos
na de mind1 a honda vele sem lesz vb (de felölem lehet 2. mint 2004ben) és mint kiderült a Ferrari is szerencsésen átvészelt nélküle 1 évet akkor miért ne sikerülne ez a továbbiakban is? -
Oliverda
félisten
válasz
venember83 #8214 üzenetére
...én mondom kegyetlen világban élünk.
-
hunnylander
őstag
-
gV
őstag
most már elmehet brawn a pi***ba
h merészelt akkor olyat nyilatkozni h csak a Ferrari jöhet szóba kb fél éve
-
Oliverda
félisten
Gentlemans
-
-
wildrain
addikt
válasz
Integra #8205 üzenetére
Plusz az év időmérője címet is megkapta, holott Massa általában nehezebb autóval kapott el ugyanannyi pole-t, mint Hamilton. Vagy lásd pl. Silverstone-t, ahol ölébe pottyant a pole egy szuperkönnyű autóval is. Végülis mindegy, de az biztos, hogy semmi objektivitás nincs ezekben a díjakban.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #8204 üzenetére
Ezt ne is mond.
Bár ennek a McLarennek is lehet köszönni.
-
AMD Power
titán
Ez azért nem semmi.
[I]
A rajongók szavazatai alapján az idén a Forma-1-ben az "Év embere" és az "Év versenyzője"Lewis emellett szintén nyert az "Év újonca", az "Év időmérő menője" és az "Év személyisége" kategóriákban.
[/I] -
gV
őstag
lehet de nekem Schumi szavai a mérvadóak ö pedig igy látta az 50/50 százalék az viszont egyáltalán nem álja meg a helyét ebben a helyzetben coulthard lekörözésrte várt ezért nem a versenyvonalon kellett volna szerencsétlenkednie + ilyen rossz látásviszonyokkal teljesen megértem h Schumi csak minmalizálni tudta a baleset mértékét, elkerülni nem
Aktív témák
Hirdetés
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3014, 91% Akkumulátor
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX 2080 Ti 11GB Zalman M4 FSP 700W
- Eladó Apple Macbook Pro 2015 / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest