- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
Aktív témák
-
pH érték
aktív tag
Most találtam ki:
Malajziában jártam,
Hamiltont láttam,
Ki akart füstölni,
Szabad-e locsolni? -
gV
őstag
Hamilton lágy gumin is csak alig tudott jobbat mint Massa keményen. Kár h a továbbiakban leginkább az eső gumik lesznek az autókon (valoszinüleg).
-
AMD Power
titán
Hamilton a két Ferrari előtt Malajziában
Ezt már szeretem.
-
AMD Power
titán
válasz
PazsitZ #11991 üzenetére
Csinálták a kocsiját.
Első szabad edzés...
[I]Az edzésen rengeteg kicsúszás és pályaelhagyás történt. Az egyik leglátványosabb David Coulthard esete, aki egyenesíteni próbált, de a pályára visszatérve a kerékvető szétrobbantotta a felfüggesztését. Az autója szinte megszólalásig hasonlított az egy futammal korábbira, ahol Felipe Massával ütközött össze.
[/I]
-
D@ni88
addikt
Hamilton valami nagy időt ment, de sztem ott valami szélárnyékos dolog volt
na jólesz ez a holnap
-
laci666
senior tag
A hondák jól mennek megint
-
Thrawn
félisten
Button mit keres a 4. helyen?
Vettel az 5-en, Trulli a 6-on? -
soulcube
aktív tag
Hamilton 1.
Massa 2.
Räikkonen 3.
Alonso 14.
Vettel 5. -
PazsitZ
addikt
válasz
AMD Power #11990 üzenetére
Coultharddal mi lett?
Nem tetszik ez a szezonkezdet, jobb megbízhatóságot vártam az RB-ktől.
Ráadásul az idők se jók.
Remélem csak a teszt tipusa miatt ennyi az annyi.Jól láttam, hogy Hami a gyorskörében hibázott egy elég nagyot (asszem a 4es kanyarban)? Abban az esetben simán 34 alá mehetett volna.
-
válasz
Motion_Blur #11982 üzenetére
Ezért lehetnek mérgesek hogy jön az eső, onnantól kezdve pedig a kipörgésgátló nélküli autóval már lutri, hogy milyen eredményt érnek el.
Eső valószínűsége:
péntek: 20%
szombat: 90%
vasárnap: 70% -
AMD Power
titán
Az első edzésen nagyon erős volt a Ferka. De ahogy nézem LH most a 2-ikra magára talált.
-
Pompi
nagyúr
Hamilton majdnem bement 35 alá...
-
soulcube
aktív tag
válasz
Motion_Blur #11982 üzenetére
A megbízhatósággal sem lesz gond. Kiminek az 1. edzésen ugyanis nem motorhibája volt, hanem egyszerűen kifogyott a benzinje...
-
Thrawn
félisten
válasz
Motion_Blur #11982 üzenetére
Ez nem is volt kérdés.
Na majd meglátjuk lesz-e eső, elég szép felhők vannakszerk: Bourdais-val mi van? Nincs mért ideje
-
Motion_Blur
félisten
Talán mágse olyan lassú ez a Ferrari
-
Kraptor
őstag
Jó időket futnak a ferkák keményen.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #11974 üzenetére
I think it's broken.
-
Thrawn
félisten
Alonso most mondta rádión, hogy nincs kettes fokozat.
-
Thrawn
félisten
Az ITV-n nézhető a második szabadedzés (is), még van kb 50 perc. Ha jól látom száraz a pálya.
-
gV
őstag
Első szabadedzés:
1 Felipe Massa Ferrari 1:35.392 20
2 Kimi Räikkönen Ferrari 1:36.459 1.067 8
3 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:36.556 1.164 21
4 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:36.578 1.186 23
5 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.626 1.234 17
6 Fernando Alonso Renault 1:37.022 1.630 18
7 Nelsinho Piquet Renault 1:37.034 1.642 28
8 Robert Kubica BMW 1:37.218 1.826 9
9 Jenson Button Honda 1:37.282 1.890 17
10 Jarno Trulli Toyota 1:37.540 2.148 24
11 Nick Heidfeld BMW 1:37.649 2.257 17
12 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:37.649 2.257 18
13 Rubens Barrichello Honda 1:37.776 2.384 20
14 Timo Glock Toyota 1:37.782 2.390 27
15 Sebastian Vettel STR-Ferrari 1:38.219 2.827 26
16 David Coulthard Red Bull-Renault 1:38.232 2.840 7
17 Mark Webber Red Bull-Renault 1:38.707 3.315 12
18 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:38.798 3.406 25
19 Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari 1:39.046 3.654 21
20 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:40.178 4.786 11
21 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:40.351 4.959 14
22 Adrian Sutil Force India-Ferrari 1:41.269 5.877 5 -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11968 üzenetére
Bocs, hogy belevettelek, ez mindenkinek szólt akit kicsit megsérthettem a félreérthető hsz-emmel.
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11967 üzenetére
Én sem sumirajongó vagyok, hanem Ferrari rajongó mióta az eszemet tudom.
Tőlem aztán Zsoltika is vezethetné, akkor is nekik drukkolnék -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11967 üzenetére
Nem voltam Schumi rajongó. Most sem vagyok, Kimi is max szimpatikus, de rajongásról szó sincs.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11960 üzenetére
Éreztem, hogy ebből hőbörgés lesz. Srácok, értelmezzétek már, amit mondtam. Én soha nem vitattam el Schumi óriási tehetségét.
Hogy a fenébe ne tudna bekerülni a MotoGP-be? Persze, hogy bekerülhetne oda, ha bevásárolja magát, de én nem erről beszéltem, hanem arról, hogy a kora miatt már nem tud elérni közel sem olyan szintű eredményeket, mint amilyeneket négykeréken elért. De ha pl. most lenne 20-25 éves, akkor már inkább, mert van érzéke és képességei a versenyzéshez kerékszámtól függetlenül.
Schumi iránt respect, gratulálok a mai sportteljesítményéhez! A különbség köztünk csak annyi, hogy ti Schumi-rajongók voltatok/vagytok, én meg nem. Ti elolvadtok a hobbijától, én meg nem. Majd ha Hamilton is ezt csinálja 'öregkorában', mint most Schumi, arról is hasonlóan vélekednék; hobbiként szép eredmény, de a királykategóriás versenyzők színvonalától nagyon messze van. És erről nem az alany tehet, hanem az idő.
-
Rick4
félisten
válasz
Motion_Blur #11965 üzenetére
köszi. én nem találtam sok infót, de ezek jók..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #11958 üzenetére
"Soroljad az ellenfeleit. Meg ugyan kinek a motorja volt a legspécibb?"
Na gyerünk, sorold!
-
Gambit
őstag
válasz
venember83 #11960 üzenetére
A másik meg az, hogy valszeg nem lenne neki nehéz szponzorokat találni. A neve még most is milliókat ér. Dollárban.
És szerintem sem lebecsülendő teljesítmény ez. Hiába a spéci motor, azt még sokkal könnyebb eldobni, mint a nem spécit. Hiába gyors a moci, magától nem tud befordulni, stb. Kár vitatkozni, inkább respect. -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11958 üzenetére
Saját istállóval miért ne lenne akár a MotoGP is lehetséges? Pár havi exFerraris fizujából megvan az évi költségvetés. Ha akarja, akkor ott lesz. A mostani ellenfelei kb mind ismerték a pályát és nagyságrendekkel többet versenyeztek motoron.
Hamilton és az Ezüst nyilak esetében rendkívül elfogult vagy, mással szemben meg rendkívül kritikus. Nem zavar?
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11958 üzenetére
Azért szép eredmény egy lelkes amatőrtől profigép ide, vagy oda.
-
Rick4
félisten
[link]..na ugye...
-
D@ni88
addikt
[A Ferrari biztos abban, hogy a motorproblémák nem ismétlődnek meg]
úgyláátszik csak 1 futamot kaptak ingyen a mekiék
amúgy teszteken kimagaslóan jó volt a Ferrari esőbenszval bizakodhatunk
"Ez egy üzemanyag-ellátási probléma volt, ami részben a Melbourne-ben tapasztalható magas hőmérsékletnek volt köszönhető. Ez okozta a felvevő-szelep hibáját mindkét motorban”
engem az a részben szó ott nagyon zavar...
meg hogy később írta hogy nem hűtési probléma volt, de arról beszéltek h túlmelegedett... akkor sztem csak hűtés. na mind1 mi volt, csak mostantól legyen jó
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #11954 üzenetére
Tekintve, hogy később szanálta a mezőnyből Robert Kubica BMW-jét is (egy újabb első szárny árán - oda se neki!), és a hollywoodi forgatókönyvekben többnyire a főhős az, aki a legképtelenebb kalandokat is túléli, bátran levonhatjuk a kézenfekvő következtetést, hogy az Ausztrál Nagydíj főhőse bizony Kazuki Nakajima volt. Bruce Willis leckéket vehetne tőle.
-
-
venember83
nagyúr
válasz
Oliverda #11947 üzenetére
Semmit sem valtozott
Mondjuk kiváncsi vagyok, hogy versenyen is az 1es számmal indul-e.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #11949 üzenetére
Való igaz
De ez még ha jól látom nem volt:
Melbourne-i Görbe Tükör -
PazsitZ
addikt
-
Oliverda
titán
Michael Schumacher délután a Pannónia-ringen versenyez
Vas Népe...besz@rás
-
Oliverda
titán
-
Oliverda
titán
-
Pompi
nagyúr
válasz
venember83 #11913 üzenetére
-
válasz
(Kolombusz) #11900 üzenetére
Persze, hogy nem tud egyedül senki csodát tenni, nem is várom el tőle.
De azért jól tudta, hogy hova megy- Látta a tavalyi évet, tudta, hogy az a csapat nem ütőképes. Tesztelte is a kocsikat, akkor is érezte. Szóval csak az zavar, hogy úgy jelentette be, mintha azt ígérték volna neki, hogy egy Renault emblémás McLarent kap maga alá. Bár a kémkedések idején már nem lehet tudni.Annyira meg biztosan nem lehet öntelt, hogy azt gondolta, csak az ő hiánya miatt nem megy úgy a Renault-nak... Ahhoz már elég profi.
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11938 üzenetére
Úgylegyen
(de kétlem)
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #11937 üzenetére
A hibákat azért ki lehet javítaniuk, és ki is tudták. Épp most olvastam a mai sajtótájékoztatót (Coulthard is és Kubica is jól 'megaszondta' a dolgokat
), ahol Massa szavaiból kicseng, hogy a probléma meg van oldva.
FM: Yeah, we broke the valve in the engine and for the clear specification I think you should ask our technical people. For sure speaking to an engineer it looks like we are very confident that we solved the problem but we prefer to not answer everything because it is better to ask out technical people. -
Oliverda
titán
válasz
george11 #11929 üzenetére
Sajtó: a Ferrari nem nyerhet Malajziában
Nem hiszem hogy pár nap leforgása alatt javítani tudták a hibát.
Ugye idén sem számít a pénteki motor/váltó meghibásodás?
-
PazsitZ
addikt
válasz
D@ni88 #11927 üzenetére
Miért kellene feltétlenül ott lennie.
Részben pont ezért is vonult vissza, hogy legyen szabadideje, ne kelljen állandóan utazgatnia a csapattal.
Egyébként meg ő sem isten, nem azért döglött be most a kocsi, mert nem volt ott.
Attól, hogy ott van az a szelep ugyanúgy égett volna szét. -
george11
addikt
válasz
hunnylander #11922 üzenetére
It was a fuel-feed problem partly related to the hot temperatures in Melbourne. It provoked a failure of the intake valve on both engines."
Itt a lényeg. Semmi szó nincs itt sem a vezérlésről, sem egyéb marhaságokról, amit a magyar sajtó lehozott.
A szívó szelepek(a befecskendezőfejek miatt?) melegedtek túl.
Ebből nem tudom hogy hozták ki azt a fordítók a korábbi linkeken, hogy vezérlőegység, meg kipufogószelep.Lehet olyanok fordítanak, akik azt sem tudják, hogy mi micsoda egy motorban
Amúgy elég szopacs, hogy a motorokat befagyasztják, aztán meg köteleznek mindenkit egy totálisan más vezérlés használatára.
Magyarul erre rászaladt a Ferrari, de nem kicsitSzerintem ez visszatérő hiba lesz ebben az évben.
-
D@ni88
addikt
[érdekes...]
habár sztem max 1-2 futamon vesz majd részt. Inkább motorozás helyett foglalkozna a ferrarival. Mert kicsit érdekes h nem volt ott ausztráliában sem ha jól tudom. most hogy gond van, nem a csapatnak segít hanem körözget...habár elmondása szerint (korábbi cikkek között van) megtalálták a problémát és filléres alkatrészek okozták a hibát...
-
Kraptor
őstag
-
shev7
veterán
válasz
hunnylander #11923 üzenetére
"Vigyázni kellene a sajtósoknak, hogy mit mondanak a laikusoknak, akiknek halvány lila gőzük sincs a technikáról, de élénk a fantáziájuk."
A laikusok sajtosok nelkul is eleg jo osszeeskuves elmeletet tudnak gyartani, lasd a tavalyi utolso ket futam eredmenye...
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #11913 üzenetére
Ha már játékok akkor tudom ajánlani a Race: The WTCC-t is.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #11918 üzenetére
Tudod az első nyilatkozatokat az értelmesebb és intelligens Ferrari szurkólók nem is reagálták túl. Na de akiknek van némi üldézési mániájuk és minden mögött összesküvéseket látnak, azok annál inkább. Vigyázni kellene a sajtósoknak, hogy mit mondanak a laikusoknak, akiknek halvány lila gőzük sincs a technikáról, de élénk a fantáziájuk.
Egyébként ez a dolog előre is vetíti miről fog szólni az egész szezon. Lesz még műszaki hiba dögivel, minden futamon, és az ECU-t is előbb vagy utóbb utóléri a sors. Az elődjei is hibásodtak már meg minden csapatnál, lesz itt még Beastie Boys: Sabotage videó, ne félj.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #11919 üzenetére
A benzinadagoló rendszer (ami nem az ECU). Aminek meghibásodását részben a nagy hőség okozta. Ez hibát okozott a szívószelepeknél.
Itt a konkrét nyilatkozat, a magyar fordítások förtelmesek.
A Ferrari spokesman told autosport.com in Malaysia: "It was a fuel-feed problem partly related to the hot temperatures in Melbourne. It provoked a failure of the intake valve on both engines.
"It wasn't a quality control problem, nor was it a cooling problem. Obviously, you can't change these engines so we will work hard on improving the mapping, but we're confident this was a one-off."
Ferrari have also rubbished any talk that their problems were related to the introduction of the standard ECU in Formula One this year.
"It was not an ECU problem, although the new units do mean we have to learn new methods to operate the engine," added the spokesman.
'A Ferrari úgyszintén szemétnek nyilvánított minden találgatást arról, hogy a probléma összefüggne a szabványos ECU idei évi bevezetésével. Ez nem egy ECU probléma volt, bár az új egységek azt jelentik, hogy új metódusokat kell megtanulnunk a motor működtetéséhez'
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #11907 üzenetére
Megnéztem! Köszönet érte, hogy belinkelted, profi munka. Még így is tetszett, hogy Kimi-re volt kihegyezve.
Kár, hogy a befejező részből kimaradt a Rosberg örömködés.
Remélem lesz folytatása is.
-
george11
addikt
válasz
hunnylander #11915 üzenetére
Annyi köze azért van hozzá, hogy az vezérli az üzemanyag mennyiségét/befecskendezési idejét.
Nyilván ezért említették meg.Nem mellesleg megint kétértelmű a cikk, mert : "A problémát az irányítórendszer idézte elő. Az eszköz túlmelegedett, ami túlzott üzemanyag-adagolást eredményezett, és a feleslegessé vált benzint a kipufogó rendszerbe eresztette."
Namost az az irányítórendszer amikől beszél az az ECU
Mi melegedett túl?Az irányító rendszer, vagy motor?
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #11915 üzenetére
Köszönjük, hogy köszönitek.
-
gV
őstag
hamár hétvégére esőt mondanak akkor itt van 10 perc 2001es maláj futamról
-
JJános
addikt
válasz
manutdzoli #11889 üzenetére
Örülök neki. Komolyan zavart már. A Manutzoli nem okozott volna problémát, csak a d mindíg ott volt. Aztán tegnap Veszprémben jártam, és egy buszmegálló nagyságú betűkkel egy falra oda volt firkálva MAN UTD! Megfelelő színekkel. Leesett azonnal! Az én kedvencem is angol, de én inkább a pattantyúsokat bírom jobban, de a MU is tetszik. A ferrari meg szintén.
-
JJános
addikt
válasz
Motion_Blur #11901 üzenetére
Ez nagyon szép volt Motion! Úgy láttam neked még van csúszásgátlód!
-
Jofi81
őstag
Szelep-probléma okozhatta a Ferrari hibáját.
-
Motion_Blur
félisten
6 perces összefoglaló az Ausztrál Nagydíjról => katt
-
mexx0407
tag
Hajrá Massa és Kimi
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #11901 üzenetére
Ez melyik játék konkrétan?
Én az F1 Challenge 2007-et próbálom most, de nincs benne pl. biztonsági autó, ráadásul optimalizálás szinten sincs a toppon, mert gyors lenne, de ha sok autó van egyszerre a képen, akkor irreálisan belassul... meg az újabb pilóták (Hamilton, Heikki, stb.) neveit is más hanggal mondja be, tehát talán egy régebbi játékhoz mod. Talán még a 2002-es F1 Challenge-hez? Mert kb akkor szinten van a grafika is... egyébként nem a grafikára megyek rá egy ilyen játéknál, csak lehetne még tartalmasabb is, pl. lehetne biztonsági autó, meg az autók törésmodellje jobb lehetne... PC-re nincs jó Forma1-es játék? :S
Ráadásul van egy BMW M3 Challenge nevű játék, abban van a nürburgringi pálya, és eléggé más az F1-es játékomhoz képest, gyanítom, h abban nincs elég realisztikusan lemodellezve a pálya. Na mindegy, ajánljatok valamit. -
Motion_Blur
félisten
Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Építő/felújító topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Filmgyűjtés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
- ThinkPad P1 Gen3 15.6" 4K IPS i7-10850H Quadro T1000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam
- Gamer Gép - MSI PRO H610M, Intel I7 12700KF, 32GB DDR4, RTX 4070 12GB , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Samsung Galaxy S10+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer Gép - ASUS TUF B660, Intel I9 14900K, 32GB DDR4, RTX 4070 SUPER , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Intel Core i7 11700 - 4.9 GHz - 8mag/16szál - Eladó!
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 512GB SSD RTX 4070 12GB ZALMAN S2 TG EVGA 650W
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest