- sh4d0w: Az Oracle hack
- PSti: Fizetőssé teszi a start gomb megnyomását a Microsoft?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: Apple iPad 11” (A16, 2025) 6/128GB
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tailor
őstag
Amióta ennyire olcsó az üzemanyag, plusz van Forensis kártyám, Mol 100-ast tankolok (1.6 Ti-vct), már kb. a 4. teli tanknál vagyok. Érezhetően csendesebben jár, és picit lentebbről indul meg vehemensebben.
Szerintem hosszabb távon használva jön elő az előnye a prémium benzinnek, egy teli tank, Bécsben tankolt Omv 100-asnál semmi extrát nem éreztem a sima 95-ös után.
Azt a benzint vedd, amelyik olcsóbb, a prémium az prémium lesz mindkettőnél. -
flymi
addikt
válasz
troll81 #24489 üzenetére
Nem kő a "racse", de ártani nem árthat szvsz ha mán occsó.
Noname kutak: Anno (~8-10 éve) gyakrabban mentem Dombóvár-Szekszárd távokat a rönyóval és MOL-os vagy Shell-es simával megjártam 5000-ből oda-vissza. Viszont kétszer is tankoltam egy faluval arrébb és tuti higítva/vizezve volt, mert akkor is 5k-ért tankoltam bele de már az odaút végén elfogyott mindkét alkalommal, szal gyanús. Azóta kerülöm.
Tuggyukjól lehetne optimalizáltatni a motort, h ezután már csak 100-ast adok neki inni és meglenne a "more power" feeling, de annyit nem ér az egész ennél a kocsinál.
Majd ha kapuzárási pánik utolér és ha összejön egy hobbi/hétvégi autóra való akkor veszek valami sorhat vagy V8 sportkupét és úgy fogom csapatni, mint azt húszévesen kellett volna. De ki tudja mi marad addig ezekből a motorokból és körötte a kasznikból... -
darvinya
titán
válasz
radi8tor #24496 üzenetére
MOL és OMV, egy kutya, és sokkal morgósabb a motor tőle.
Legcsendesebb a Shell.
Auchan benzin ugyan csendes, de cserébe nincs annyi erő.troll81
Elhiszem, ráadásul ezek adták legtöbb erőt.
Anno Jet /Esso kúton tankoltam, s ezeknél volt a legcsendesebb motor és mellé legerősebb.
Pedig nem is prémium üzemanyagot tankoltam.
Már akkor is meg volt OMV/MOL üzemanyag morgóság.
Dízelben viszont MOL(mindegyik) és OMV(olcsó verziót) kerültem, mert azoktól fekete füst jött és alig volt ereje az autónak. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
troll81 #24493 üzenetére
Szalad bizony, mert én is rosszul emlékeztem. 17 éve már ennek.
-
flymi
addikt
A söfőr is benne volt nyakig.
MOL E5 100-as vagy inkább Shell V-Power E5 100?
95%-ban MOL-nál tankolok mert ott sokkal több kedvezmény jön le a végösszegből (Makasz kártya, Otp kedvezmény)
Tankoltam már OMW-nél is egyszer, AVIA-nál pár alkalommal de utóbbinál szarok a töltőpisztolyok. Igazán érdemi változást vagy fogyasztásbeli különbségeket nem tapasztaltam egyikkel sem.
Am azért tankolok E5 100-ast mert talán az adalékok miatt a motornak is jobb, na meg nem utolsó sorban szinte ingyé' van.Tavaly decemberben tankoltam bele utoljára 95-öst, előtte egy évig kábé felváltva kapta a simát és a prémiumot havi váltásokban.
-
A Zéé
addikt
édesanyám járta az országot reklamációk miatt az előző munkahelyén. Ott céges sofőr vitte mindig. neki volt nagy hobbija, hogy tök random helyeken, amikor embereket látott, lelassított, és integetett nekik, néha még az ablakot lehúzva rájuk is köszönt mondván "na, ez most 2 napig azon fog gondolkozni, hogy ez ki lehetett". Biztos terjedőben van ez a szokás
-
flymi
addikt
Semmi hasonló sem volt, két különböző napon történt az integetés napközben, tehát még a lámpa nem égett, ködlámpa pláne nem. A kocsin nem lóg semmi, útmunkás se. Nem szoktam rápakolni semmit, ezért kizárnám ezt.
kcsa: Van a városban egy tűzpiros 5.0 Mustang és egy új Toyota Supra is, de azoknak se integetek. A Mustangost ismerem, szülész-nőgyógyász.
-
Real_Necro
veterán
Hasonló történetet hallottam lomizós vonalról, ahol a mosógép még nem volt rögzítve, aztán a sofőr észre vett valamit egy másik kupacban, ezért óvatosan előbbre gurult. Elindulásnál még nem volt gond, de fékezésnél a mosógép pattant egyet a motorháztetőn, aztán az aszfalton.
-
Jenne
őstag
Anyósomnak is integettek egy alkalommal, a szembe jövő autósok és többen is. Először büszke volt magára, de később ...
Történt, hogy jött hozzánk és sütött sütit. Autónál bepakolás előtt a sütit feltette a tetőre, a női táska az első ülésre, szatyor le az ülés elé a padlóra, a süteményes tál alufóliával letakarva meg addig az autó tetején volt, mert nem fért el a kézben. Na az indulás után is ott maradt és ezért integettek neki. Sajnos nem élte túl a süti az utazást, mert az egyik kereszteződésnél kanyarodás közben lecsúszott az autó tetejéről. -
flymi
addikt
válasz
DeFranco #24479 üzenetére
Nagyon vicces.
radi8tor: Nem az egyezményes nemzetközi intés volt, hanem egy baráti.
Az egyik egy középkorú pacák volt, a másik egy fiatal csaj. Egyik sem volt ismerős, de minden fókuszt megnézek aki szembe jön velem és általában a sofőrjeiket is szemügyre szoktam venni.
-
flymi
addikt
Tegnap mentem bótba és már másodszor intettek nekem másik kettes fókából. Namostakkor vagy összekevernek valakivel vagy a Fordosok átvették a régi Volvósok integetését.
Az az érdekes, h nem láttam még ilyen V3 színű vagy fekete kombit a városban. Van zöld, fehér fészliftes, újabban pár utcával lejjebb is lett két fészes dízel, szóval egyelőre rejtély kivel keverhetnek... -
kcsa
veterán
repülőrozsda a leánykori neve, egyébként főként polírozással, gyurmázással távolítható el úgy-ahogy.
-
darvinya
titán
válasz
ReFleXx #24473 üzenetére
Rákerestem szállórozsdára, de csak csoda spiccniket adott ki.
Igaz, mindehol valamilyen színes pöttyöket (piros, kék, mindezt fehér autón) takarítottak le.
Oxid törmelék vagy fehér (Alu), vagy barna (acél) színű.
Fékbetét koksz fekete, ami forró jellegéből beleég a lakkba.Akkor mi pontosan a szállórozsda?
Menet közben oxidálódik az autó és annak szemcséi ragad bele megmaradt festet/lakkozott felületbe. ? -
A fényezésen (főleg az első lökös alsó részén) vannak ilyen rozsdaszerű apró pöttyök.
Ezeket el lehet valamivel távolítani a polírozást leszámítva?
A mosás nem segít és a fehéren elég ronda a sok apró kis pont. -
Azt hiszem tudom is az mk3-ban melyiket lehet megcsapolni,nézegettem már lábtérvilágításokat és a szerelési videókban mutatja melyik 7,5A-esbe (ha jól emlékszem,de majd meglesem a videót) kell a piggyback.Piggyback szerencsére van is itthon,csak szivargyújtót kell szereznem,vagy egy szerelhető 2A-es autós usb csatit.
-
kcsa
veterán
A gyári aljzatok legfeljebb a szabványos 500mA-t tudják, nem valószínű hogy elég lesz. Én (mk2) megcsapoltam egy gyújtáskapcsolt szálat a biztosítéktáblában piggyback biztosítékkal, és elrejtettem egy szivargyújtó aljzatot a középkonzol alá, ahova bekábeleztem a 70mai-t.
-
Tudja valaki,hogy az Mk3-as fóka usb csatija milyen áramerősségre képes?
Egy Xiaomi 70mai Dashcam Pro-t meghajtana?
Jó lenne teljesen elrejteni az usb kábelt,ha meghajtaná a dashcamot,akkor a könyöklőbe vezetném a kábelt. -
darvinya
titán
válasz
diablo1984 #24465 üzenetére
Mi hogy mi?
Szűrő eldugúlás miatt a belső szelep kinyitott és összekötötte két áramlást. [kép] -
darvinya
titán
Már elején gyanakodtam, hogy csak olajat cseréltek, és utóbbi pár használat alatt már érezhető volt, hogy valami nem kerek.
Olajszűrő bizony elhasználódott, mert tokozás összeillesztésnél jön ki az olaj.
Egyrészt rossz hír, mert eddig szűretlenül keringet az olaj, másrészt jó hír, mert legalább jó olaj és új szűrő lesz benne. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #24457 üzenetére
Heh ok, nem végül nem abba az irányba mentem el.
Szerk: timerrel akár 256 percig is állítható ez, de szerintem 20 perc elég.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #24453 üzenetére
Mi?
Apple Wifi cuccot vettem 15-ért, az időzítő 5e, DC-DC konverter (3,3 V-ra) 3e.7Sony7: apám szerint felesleges volt az időzítő mert egyetlen diódával is meg lehetett volna oldani, viszont így kulcs nélkül is megy a rádió 20 percig.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
darvinya #24451 üzenetére
Nem füstöl mert az elméleted nem állja meg a helyét. Nézz meg egy indító áramkör kapcsolási rajzot. A relé csak bontja a felesleges fogyasztókat minden mást úgy hagy. Áruld el miért nem nyírja ki mondjuk ECU-t ez? Azért mert nincs olyan jelenség amit írtál.
Erről valahol olvastál vagy saját elmélet? -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
7Sony7 #24449 üzenetére
Az időzítő el kezd ketyegni amikor áram alá helyezed a rádiót (gyújtáskapcsoló ACC állása).
Ameddig behúzva tart a relé, addig rajta keresztül kap tápot rádió ACC és a Wifis kütyü tápja.
Bekötöttem egy diódát, hogy amikor elenged a relé ne szakadjon meg az áramkör (ilyenkor már fixen ACC ágon kapja az áramot a rádió) -
radi8tor
MODERÁTOR
Jelentem működik az Apple Wifis autóhifi.
darvinya: inkább nem mondom el mit mondott az autóvillamossági ismerős az önindítózás alatti negatív áramirányra.
Engedd el a témát. Csak azért kapcsolja le a fogyasztókat a kocsi indítózás alatt, hogy tehermentesítse az akkut és legnagyobb indítóáram leadását segítse.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Real_Necro #24442 üzenetére
Csak egy kísérlet volt hogy mit láttok meg a képen.
-
válasz
Real_Necro #24442 üzenetére
Olyat csurrantott, hogy behorpadt...
-
-
sparta2
tag
válasz
darvinya #24434 üzenetére
10 év fődarabra, ez is egyéni - ???????
A Fordnál nincs 10 év, honnan veszed ezt? A Suzuki ad a fődarabokra 10 évet.
kiszállás/visszaszállítás - ez a szerviz része lehet, ha igényled és kifizettetik veled
A többinél sem értem a számokat. Hirtelen ránéztem mindegyikre, de csak a Toyotánál közelítőek a számok és ott is csak a hibrid rendszerre vonatkoztatva. Az akkura lehet 10 évig kitolni, a rendszer 5-8 év. -
troll81
addikt
Ki vagytok akadva a biztosítasi árakon
tessék a 2 autó jelenleg 670eu/negyedév. Casco val persze
plusz adó a 2 re kb 310 eu per ev
-
sparta2
tag
válasz
darvinya #24432 üzenetére
Nyilván mindenkinek a személyes kondíciói határozzák meg a biztosítási díjakat. Nem tudom kiszámolni a Tiédet.
"Casco kötelező, ha prémium garanciát szeretnél.
Persze nem kötelező, de akkor fizetsz mindent, és csak arra van garancia, amit gyártó közleményben visszahívat."
Ezt értelmezhetetlen számomra! A Ford 2+3 év garanciája nem erről szól! -
darvinya
titán
Most kötötted és Bp.11-i vagy?
Mert nekem ennyi jött ki.
A mostanira is 60eFt/év kötelező.DeFranco
Casco kötelező, ha prémium garanciát szeretnél.
Persze nem kötelező, de akkor fizetsz mindent, és csak arra van garancia, amit gyártó közleményben visszahívat.
Ez mind benne van apróbetűs ÁFSz-ben.Rendben, átvertek…azaz csak akartak.
De fura, hogy 4 különböző szalonnál is ugyanannyi lett.sparta2
Nézd meg kalkulátorral B0-val is, s csak gyerek kedvezmény van.
-
molnarpeter
nagyúr
Családon belül maradt végül a jármű, csak nekünk már úgysem kellett különösebben. Így legalább mondhatjuk, hogy volt értelme rendbe tenni
azért tanultam belőle valamennyire én is, fontos a folyamatos karbantartás, legalább annyira a problémák megelőzése/korai megoldása is (rozsda pl), de meg kell húzni a határt is, tökéletes sosem lesz.
-
sparta2
tag
válasz
darvinya #24419 üzenetére
Nem rendszámost vettem.
Rendszám+forgalmi: 12e
Vizsga: 20e
Vagyonszezési illeték (92KW) : 70e
Kb. ennyi, nem 500e.
Ja és B10 - ben voltam. Az Aegonnál kötöttem mindkettőt a fordos ügynöknél. Sajna midkettő emelkedett azóta!Helyesbítés:
Bocsi! Megnéztem a szerződéseket!
2018 - casco : 93e/év
- kgfb. : 47e/év
Nem a legolcsóbb casco-t választottam. -
DeFranco
nagyúr
én az egymilliós fókára 7 év alatt kétmilliót költöttem úgy, hogy semmi komoly baja nem volt csak ami a futásból vagy a "benne van" faktorból ered (vízpumpa, rugótörés, kuplung, szervószivattyú, kiegyenlítő tartály).
ebben az üzemanyag nincs benne de a biztosítás, gumizás, csaó, ablakmosó, műszaki stb. igen, az utolsó centrírozásig vagy szelepsapkáig bezárólag.
semmi nyűgje, baja nem volt a kocsinak soha, most is patent állapotban van, annyi hogy ami nem patent módon működött rajta azt nem elhanyagoltam hanem megjavíttattam. olyan is.
ki lehet számolni hogy milyen konzekvenciát érdemes levonni ebből.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
darvinya #24417 üzenetére
téged ott sokszorosan átvertek.
kötelező max akkor annyi ha már alkalmatlan vagy a vezetésre, csao a garancia miatt nem kötelező max a hitel miatt és az is max egy tuaregre ennyi, rendszám, illeték stb. 100-120, ha egy a8-as audit veszel lehet kicsit több.
lázasat álmodsz megint.
-
flymi
addikt
válasz
molnarpeter #24416 üzenetére
Na igen, ezzel nem lehet számolni és kivédeni. Sajnos benne van a pakliban. Biztos rohadt kellemetlen egy ilyen, sose legyen benne részem. Ha nem lenne más alternatíva én is elengedném.
Pici gyerkőc is utazik benne, így számomra a kocsi üzembiztonsága az első. Ezért sem halogattam sokáig a futóművet.
Az úri huncutságok már más tészta (könyöklő, légterelő, törött műanyag elemek cseréje, fekete hátteres lámpa,...). Ezek inkább kényelmi dolgok, élhetőbbé teszik a benne töltött időt illetve egy kis esztétika. Nem felesleges rongyrázás. Ha jól megnézem a tételek legjava a futómű részeit teszik ki illetve a munkadíjak. A komplett hátsó rész szétbombázása volt csak 52k, ugyanennyi volt a kipuff és az első rész szerelése is. -
A Zéé
addikt
válasz
darvinya #24419 üzenetére
Mekkora autóra jött ez ki?
Nekem B0-al, első autóként a Focus 142k kötelező+Casco egy évre az Allianznál, szóval még nem is a legolcsóbb helyen.
Rendszám és társai nem drága... vmi 5-6k a forgalmi, törzskönyv/db, ami használt autónak is kell, és a rendszám sem sokkal drágább emlékeim szerint. Motort nézegettem külföldről, pontos számokra nem emlékszem, de annál ezek a cullangok összesen nem kerülnének 30k-ba. -
-
molnarpeter
nagyúr
-
flymi
addikt
Elraktam a számlákat az alkatrészekről, tankolások blokkjait, bevéstem a munkadíjakat. Ezek vannak a füzetben (járulékos költségek valóban nincsenek benne) és nem is voltam alapos, mert h milyen km állásoknál történtek az események azok elmaradtak.
Szerintem jobb tisztában lenni mennyit költöttem rá. Talán amivel fogni lehetett volna kicsit a kiadásokon az az alufelni és csavarjai lehettek volna, meg a két garnitúra új gumi helyett vehettem volna négyévszakost. Ezek összesen 199k tettek ki.
Csak mikor összeadja az ember a sok kis tételt és a végén meglátja, h a vételárat már rálocsolta másfél év alatt akkor kicsit elámul.
Eddig csak körülbelül saccolgattam a kiadasokat, kábé 750k-ra tippeltem.
Leírom, nem titok: 1,05m-ért vettem és papírforma szerint +1,16m költöttem rá. Első blikkre ezért lepődtem meg, h megszaladtak a számok.
De én bízom benne, h ez még 8 évig autó lesz és megszolgálja a belefeccölt időt és pénzt. Típushibák javítva illetve megelőzve, futómű új, gumik újak...
A számok tükrében sem bántam meg, h megvettem. Még néhány km és lesz benne negyedmillió. Ha kitart alattam akkor 23 éves korára is csak kábé 330e lesz benne. -
sparta2
tag
válasz
darvinya #24412 üzenetére
Ez az első éves 1 millió hogy jött ki? Én pont azért vettem másodszor is új autót, mert párszor végigcsináltam azt amit flymi és elegem lett a folyamatosan előjövő, korból származó rejtett hibákból. Persze új autónál is beesik ez-az, de nincs az a fejfájás, hogy bármennyit költesz rá, akkor is egy 8-10 éves autóban ülsz. Persze mindkét verziónak vannak érvei!
Abból kell kiindulni, hogy egy új autóra nincs extra kiadás 4-5 évig. -
#27070592
törölt tag
válasz
DeFranco #24411 üzenetére
Értem amit írsz, érthető álláspont a tiéd is, de én úgy veszem az autó fenntartás költségeit mint a saját életszínvonalam járulékos költségeit. Én döntöttem úgy hogy saját autót akarok használni, nem rovom fel hibának az ezzel járó költségeket (ha egy emészthető szintet nem lépnek túl) mert saját döntésem, saját igényem.
Hülye hasonlat, de a kenyér árát sem szoktam számolgatni, megveszem azt a jó minőségű rozskenyeret amit szeretek és bevált. Eszembe sem jut kiszámolni hogy mennyit spóroltam volna, ha a legolcsóbb teszkós kenyeret eszem helyette. Mert úgy döntöttem hogy ez a minőség elégíti ki az igényeimet, a pontos költség pedig nem lényegtelen, de mellékes. -
darvinya
titán
válasz
#27070592 #24410 üzenetére
Azért új autó sem annyira költségmentes.
Itt már sokkal nagyobb tétellel kell számolni biztosítással, ha nem hibrid/elektromos, akkor többi illetékkel.
Garanciát is kifizettetik, csak ezzel senki nem számol.
Arról nem is szólva, hogy az óvó használat mellett is vannak kötelező szervizek, amiket szeret a gari szerviz kifizettetni többszörös áron.
Tavaly használt autó vásárlás előtt végig jártam pár autó szalont, hogy most vegyek új autót.
Szép dealer dumával jöttek, de végén elő került a számológép, és első évben közel +1mFt költség lett, ez évente max. 200eFt-al csökken.
Most nézem aprót és megszaporodtak ilyen autók.
(Ezek nem hiteles autók) -
DeFranco
nagyúr
válasz
#27070592 #24410 üzenetére
dehogy nem szabad. ki kell számolni fillérre, bizony.
nem vagyunk gyerekek szembe kell nézni a döntések következményeivel, aztán le lehet (és le is kell) vonni a konzekvenciát hogy merre tovább.
nekem is szép nagy számok vannak a kiadás oldalon úgy, hogy egyébként a fókának nem volt semmi komoly vagy váratlan baja, és bizony mutat a matek érdekes dolgokat.
-
#27070592
törölt tag
Nem szabad ezt kiszámolni fillérre. Annyi, amennyi.
Gondolom a saját munkádat nem is számoltad (ráfordított időtől kezdve az összekoszolt tönkretett munkaruhán keresztül a saját szerszámok anyagok beszerzése, a szerelőkeresés ideje, költségei stb). Ezek új autónál nincsenek, elhordod az előírt szervizekre és ha nem rúgod az autót hanem odafigyelve kíméletesen használod akkor évekig gondtalanul elvagy. -
#31600896
törölt tag
válasz
radi8tor #24403 üzenetére
Engem is riogattak tegnap. Elvittem mert zörgött a fékbetét. Legutóbb mikor cserélték a betéteket a rögzítőrugókat nem cserélték ki csak feszengették. Gondolom el is vesztette funkcióját egyből. Most meg beleszakadt a féknyeregbe és azt is cserélni kellett. Eddig rendben is van, szépen megcsinálták, most már panaszmentes. DE felhívtak a műhelyből, hogy ki kéne cserélni a kerékagyat csapágyastól, bal első féltengelyt, porvédőgumit és a tököm tudja mit még. Kb. 4-5 tétel volt.
Persze nem mentem bele. Talán majd...
Lehet hiba volt, de eszembe jutott a Budapesti-autósok közössége által feltöltött youtube videó, mikor elvitte a Mondeot és egyből lett még rajta hirtelen 4 másik javítani való.
Tipikus fogtam egy madarat eset. -
-v-
addikt
válasz
Real_Necro #24405 üzenetére
Légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, olaj és olajszűrő csere, 4db 16"-os alu kerék felrakás centrírral = 80k ?
Ez milyen/mikori ford? -
darvinya
titán
válasz
radi8tor #24400 üzenetére
Ha táp körbe rakod, s nem relét tartod fel,akkor a kondenzátor is egy leválasztó.
Tehát nincs közvetlenül kötve berendezés az autó elektronikára.flymi
Ha már költségek, az 98%-ban én is feljegyeztem.
Elég sokat (relatív) költöttem rá, de még egy jó 2 fóka árának felét sem értem el.
Persze a benzin, biztosítás, stb. költséget nem számolom, mivel az mind2 autónál meg lenne.
Én is már csak szépítem, ezzel értéke nem nagyobb, de nekem így tetszik.
Bár most majdnem elcsábultam egy 2 fóka 1.6 VTCi-re, csak hát 3 ajtós, és családnak.már kicsi lenne. -
Real_Necro
veterán
Most értem vissza EssMotortól.
Teljes szűrőcsere (üzemanyagszűrővel) + olajcsere, valamint 4db 16"-os alu kerék felrakás centrírral = br. ~80k.
Az olaj mobil super 3000 x1 fe 5w-30.Kb ennyire számítottam, egyébként teljesen korrektek voltak, valamint szóltak, hogy közeleg egy hátsó hosszlengőkar - első szilent csere hamarosan, oldalanként 30k lesz.
-
flymi
addikt
válasz
radi8tor #24403 üzenetére
Mire gondolsz pontosan ami nem lett volna indokolt? Egyedül talán a szervo szivattyút nem kellett volna piszkálni, de a csövek akkor is elnyíródtak volna rajta.
A kocsi rendberakással az a "baj", h igazából egyik tétel sem értéknövelő. Utólag visszatekintve nem ez volt az évtized vétele elismerem. Kicsit több pénzért vehettem volna olyat, amire fele ennyit se kellett volna rálocsolni, de ami elmúlt elmúlt. Most már használni kell és legalább nyugodtam alszom abban a tudatban, h ami cserés volt azt nagy eséllyel már nem kell bolygatni.
-
7Sony7
addikt
-
flymi
addikt
Összeszámoltam az összes eddigi tételt, amit a kocsira költöttem. Át kellett írnom mindent egy nagyobb füzetbe, mert a kicsi betelt. Anyag + szerelési költségek, az utolsó csavarig de benzinköltség nélkül. Nem kellett volna...
Hozzáteszem, még így is a legolcsóbb új autó (benzines kombi) árának kábé a felénél járok ami a vételár + költségeket illeti.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Ford Focus 1.6 ti-vct és-vagy Mitsubishi ASX 1.6 benzin eladó!
- Whirlpool AWO/C 51001 mosógép alkatrész
- Xiaomi Vacuum S20 bontatlan új fekete
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- AMD Csúcskategória! Számítógép Munkára vagy játékra! R9 7950X3D / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 7900 XTX 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo V130-14IKB laptop /i3-6006U/8GB RAM/zsanér törött
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 ASUS TUF 650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest