- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #36097 üzenetére
Picit fáradt volt már a gyári rugó, ha tele volt rakva a csomagtér, ült. A másik dolog a vonóhorog, ha épp kell és ki is akarom használni egy futóval (megengedett össztömegig) akkor nem hátrány egy jó állapotú felfüggesztés.
Egyébként ezzel a KYB rugóval nem szivatom magam, erősített verzió, egy picit merevebb mint a gyári volt. Tehát nem lett hintaló az autóból. Másrészt azért van a gátló, hogy egyébként se lehessen hintaló belőle. -
Immy
őstag
válasz molnarpeter #36094 üzenetére
Köszi, bejelentkezek rá.
Golf7 kombi nagyon tetszik, csak sajnos azt már nem lehet venni újan.
Golf8 kombival meg az a bajom, hogy az elejét szerintem nagyon elrontották, illetve sokan szidják az érintőképernyőt...Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
Immy
őstag
Sziasztok,
Van itt a topikban, akinek 4.-ik generációs focus kombija van? Esetleg automata váltós benzines verzióban?
Neten végigolvastam sok tesztet, de azok nem adják vissza azt a tapasztalatot, amit több ezer kilóméter után éreznek az igazi tulajok
Nagyon kíváncsi lennék a tapasztalatokra, mert fiestából tervezünk átülni és még mindig nagyon gondolkodok rajta hogy esetleg golf kombi irányba menjünk el...Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
troll81
addikt
Sziasztok a focus Mk2 alá keresek azt a műanyag takarót egészet ami a motorteret takarja... A logharito részel együtt.
Otthon van ami gyorsan megbízhatóan kiszállit ajánlani tudtok boltot ehhez? -
milkabrams
őstag
válasz Balcsix #36086 üzenetére
Nyilván, legalábbis remélem kiderül mi baja, de elég nehéz nyugton maradni.
[ Szerkesztve ]
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Balcsix
senior tag
válasz milkabrams #36074 üzenetére
Az a probléma hogy ennyiből nem lehet megmondani így hallás alapján hogy mi a baja és mennyibe fog kerülni. Ha meg már elvitted a szerelőhöz ott minden bizonnyal kiderül hogy mi a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #36081 üzenetére
Konkáv felnire gondolsz, ugye?
Mindenképpen konkáv felnit szeretnék, most is az van és a felnik többsége ilyen. Ez oké.
Ettől függetlenül még 7.5 széles ET20-as felni marhára kilógna az autó alól.
Most gondolj bele, hasonlíts össze 2 azonos méretű felnit annyi eltéréssel, hogy az egyik ET20, a másik (azt hiszem) gyári 42. Előbbi már 22 mm-el kintebb lesz.
Értsd meg kérlek, hogy Mk1 Focus alól nagyon kilógna, sőt már a 8 széles ET35 is 5-6 mm-el kintebb van a sárvédőtől.[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
Én sajnos mindezt kifizettem, a fene sem gondolta, hogy ez lesz, ha egy héttel korábban történik ez, jóval kevésbe érezném problémának.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #36080 üzenetére
Egy cipőben járunk, én speciel fogimplantátumot halasztottam el most...
De hogy 30 vagy 150 azt senki nem fogja tudni megmondani neked előre.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz Balcsix #36079 üzenetére
Felni közép a peremhez viszonyítva elhelyekedés.
Mostani ET35-nél az agy legalább 65mm-rel beljebb van a peremre (gomb) illesztet felni középhez képest.
Akkor addig bevinni a felni közepet, hogy még elférjen a nyereg.
Így meg lesz a öblös felni, s nem néz ki kicsi gomb-nak.Vagy lefesteted árnyékolás technikával.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
milkabrams
őstag
válasz Balcsix #36079 üzenetére
Elvittem szervízbe, mert így nem akarom használni és fogalmam sincs, hogy 30 ezer forint vagy 150.
Anyám házáról lefújta a cserepek egy részét a szél, fizu után csináltatnom kellet az egyik fogamra koronát és ha jön egy szép szevizszámla eladom az egyik vesém.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Balcsix
senior tag
válasz darvinya #36073 üzenetére
Hát nem tudom mit értesz öblös felni alatt. Szerintem te a "peremes" vagy többrészes felnikre gondolsz. Bár ez esetben lényegtelen, mert az ET20-hoz kellene vagy 5-6 col széles felni hogy ne lógjon ki. Egy 18-as felninél meg a 7.5 szélesség is elég ritka, inkább 8 vagy felette vannak.
A Focus alá ami még pont "kényelmesen" befér a kb. 17x7.5 ET35. Ettől nagyobb, szélesebb vagy kisebb ET-sel már lehetnek problémák.#36074milkabrams
Elég sok minden okozhatja a kopogásos égést. Én elsőkörben adnék neki 2-3 teli tank 100-as benzint.[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
Igeb rákerestem, és kb a semmi gondtól a kuka a motorig minennel találkoztam., Gondoltam, valaki csak találkozott már focusnál ezzel a hibával.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz milkabrams #36074 üzenetére
P0324 kopogásérzékelő hiba, simán lehet kopogásos égésed, ez esetben nagyon nem kellene az autót használni.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Korábban írtam, hogy ismét meg kell látogatnom a szerelőt. P0324 hibakód, milyen hibára utalhat? A tünetek: Erőtlen, lassabban meg fel a fordulatszám és traktor hangja van.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
-
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #36069 üzenetére
Köszi! Mo.-n lakom, ráadásul Dél-Borsodban még az utak se valami minőségiek enyhén szólva.
Pesten is voltam már vele nem egyszer.
Nyilván így leengedve ahogy a képen van nem lehet vele közlekedni (még a kormányt se lehet megmozdítani), de épp néztem h maxon magasabban van a kocsi mint a gyári futóművel.#36071darvinya
Az tény hogy jobban néz ki, de ET20-al már annyira kilógna hogy nagyon feltűnő lenne a rendőrök számára (is), erre meg nagyon szeretnek ugrani ha kilóg egy kicsit is a felni...[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #36067 üzenetére
Nevetni fogsz, de az idén felrakott ugyanolyan méretű 4 évszakos gumival (185/65 R14) a km óra más értéket mutat. Szóval bizonyítottan van eltérés a gumi méretében.
⭐ Stella
-
Balcsix
senior tag
válasz molnarpeter #36067 üzenetére
Neem, azt semmiképp nem akarok. Ha lehet maradnék ésszerű határokon belül, már amennyire ez annak számít.
Az a probléma, hogy a felnit nem nagy feladat felpróbálni, de csak azért felgumiztatni nem fogom őket, meg nem is hiszem hogy díjazná a viszonteladó.Ismerősnek van Focuson 17x8 felnin 185/35 gumi. Mondom az már annyira felesleges rá, így is olyan mintha nem lenne rajta gumi. Szegény már az udvaron ráment a felni felrakása után valami kavicsra ami pont a felni pereme és a gumi közé szorult, így szépen lehorzsolta egy részen. Éljen a robbantott gumi!
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz molnarpeter #36065 üzenetére
Igen, ezzel ma már egy jó 2-3 órát "eljátszadoztam" és a tapasztalatok mellet ez is kiadta, hogy az ET35 még talán épp okés lenne nekem a 18x7.5 felnihez, de így is már csak 205/35 -as gumival lenne okés, mert a 215 már beleérne nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
-
Balcsix
senior tag
válasz subaruwrc #36056 üzenetére
Jelenleg 17x7-es van, és kicsit nagyobbat akarok, mert eléggé elveszik a kocsi alatt.
Mo-n van egy srácnak 18-as felni Mk1 alatt. Ki is néztem egy tetszetős darabot, csak matekolni kell h bemegy-e a kaszni alá ha leeresztem az air-t.
Ha jól számolom akkor a 18x7.5 ET35 még épp elfér a sárvédők alatt. De majd kiderül ha felpróbálok párat, lehet h csak ET40 lesz okés.Jelenleg 0 bar-on 17x7-essel így mutat hátul:
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
Van egy sejtésem, hogy más ekkora őrült mint én nincs a topicban, de azért megkérdezem, hátha sikerrel járok.
Tervezek beszerezni az 1-es fóka alá egy 18x7.5 ET35 -ös felnit.
Nos az lenne a kérdésem, hogy valaki véletlenül nem használ itt vagy 18-as, vagy valamilyen kis ET-s, 8 col körüli széles 17-es felnit?
Kíváncsi lennék, hogy a 7.5 széles ET35 -ös felni mennyire lógna ki.
Tudom-tudom idióta vagyok, de most nem a praktikum a lényeg.[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Valami hiba lépett fel, Mk2 Focus 1.6 benzin automata.Tehát, nehezebben gyorsul, a fordulatszám 3200-ig könnyen, utána nehezebben megy fel és néha traktorra emlékeztető hangja van. Holnap viszem szervízbe, csak gondoltam megkérdezem, hátha találkozott valaki ilyesmivel.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #36049 üzenetére
A fotóidon a két (száraz) tartóbak valószínűleg eltérő típushoz tartozik mert másképp néznek ki, de azonos funkciójúak, "azonos termékek". Nyomatéktámasznak hívják általában, alulról hozzáférhetők, váltót támasztják billenés ellen.
Van még a ténylegesen váltótartó bak, amit a légszűrőház alatt találsz, szép nagy vasdarab (jobb felső elem).
A képen mind a négy motor-váltót tartó cuccot látod (2.0 TDCi, lehet pofára eltér picit ez-az, de lényegét tekintve ezek azok):
Bal oldalon a két nyomatéktámasz elemet (nekem a bal felső is gumibetétes volt, ezért az is cserés volt, úgy látom itt pl. nem az)
Jobb felül váltótartó bak
Jobb alul motortartó bak[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
SECTORnooB
addikt
válasz dellfanboy #36050 üzenetére
-
dellfanboy
őstag
válasz SECTORnooB #36049 üzenetére
a ket baloldali u.a nekem fekete volt bent "gyarilag" az lett cserelve az alsora
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
SECTORnooB
addikt
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #36047 üzenetére
Motortartó bak van egy (szemből bal oldalon, ez olajos). Van még váltótartó bak szemből jobb oldalon (egy darab, ez száraz), illetve nyomatéktámasz alulról, ez jellemzően két darabos.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Érdeklődni szeretnék, hogy egy 2008-as Cmaxba KKDA motorkóddal összesen hány motortartó bak található?
Kicserèltük a váltó oldalit.
Megnéztem a jobb oldali tartó bakot ereszti e az olajat nem ereszti.
De még mindig bukik a motor a nagyobb nyomaték valtozásokra.
Kínálatba is eltèvedtem, van 2db sima hátsó egy váltó oldali hátsó és egy jobb fenn a táguló tartály mellett? -
Zewa
senior tag
válasz dellfanboy #36004 üzenetére
Oszinten kivancsi lennek hogy milyen autoval jarnok azok az emberek akik egy hetvegere br.190-ert kiberlik?!
300lo @1.6-1.7tonnara azert nem egy huha manapsag. 6mp korul van neki a 0-100-t... Azt manapsag egy 325d is megfutja.Ps: Bar teny, egy berautoval mind szamlazni, mind koltsegelni remekul lehet.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz #27070592 #36044 üzenetére
Persze simán. 200k-val a zsebemben.
Amúgy nincs nagy baj vele, a kutyacsontok kivannak, azt cserélni kell mindenképpen. És mostanában valami fura hangot ad bal elől amikor lassan araszolok vele. (üresben, sebességben mindegy) Lehet a váltó már a végét járja vagy nem tudom.
Mindegy is, az esetek 99%-ban Budapesten járok vele. Szeptemberben lesz stex megjavítani mindent.Ja és az M3-as borzalmas, kerüljétek el szeptember közepéig. Mindenféle munkálatok vannak mindkét irányban. Hazafele Gyöngyösről kemény 10 km-t tudtunk pályán menni, máris levitt Waze Óhatvan/Hatvan felé és a Fóti úton jöttünk be Pestre. Szuper.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
Jelentem hazaértünk. A Fóka még mindig a régi. Mátrai szerpentineket jól bírja.
⭐ Stella
-
Joker88
őstag
épp múlt héten tankoltam.. a negyed és az üres jelzés felénél kb félúton van a piros színnel jelölt zóna,ami ugye tudjuk mit jelent.. Ott volt már a mutató vízszintes autóhelyzetben,nyugalmi állapotban.
A kép nem az akkori állapotot tükrözi,csak szemléltetésképp.
Itt a kapott blokk, a tankolás az első pisztolykattanásig történt (nem szoktam beledugni teljesen így kap levegőt vagy mifene,ha beledugom ütközésig jóval előbb elkattan . csak köpni szoktam a pisztolyra )
(alul pedig tollal írva az aktuális km-óra állást, ez a mániám )
És állítólag 45 literes tartály van alatta..[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
flymi
addikt
válasz Joker88 #36037 üzenetére
Na igen, de akkor ha 36 litert tankolok kattanásig akkor elhihetem, h van benne legalább 50 lityi?
Ha csak ötvennel számolok is a kettő különbsége 14, vagyis épp egy negyed tanknyinak kell még lennie benne és épp ennyit nem mutat a műszer. 14-ből pedig nemhogy 100km-t megyek el, de vegyesben akár másfélszer ennyit is.
Mindegy is igazából, ha eléri a negyed tankot úgyis viszem itatni./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
oliwire
őstag
válasz oliwire #35977 üzenetére
Megcsináltam végül pénteken a csomagtér ajtó mikrokapcsolóját. De sajnos egyben van a kamerával a burkolat, így azzal együtt kellett. Egy darabot találtam az egész országban, a bontós oldalon, azt berendelve csütörtökön, péntekre itt volt. A delman-nak írtam, hogy visszaküldeném bontatlanul a terméket, amit küldtek, leírtam nekik is, hogy miért.
Sajnálják, h visszaküldöm, de megértik.
Nem volt könnyű menet kiszedni, nem arra tervezték, hogy ezt gyakran cserélje az ember. -
flymi
addikt
Nálam csend van és nyugalom. Fura is.
Kavics ment a kipuff hővédő lemezre, ha becsuktam a hátsó ajtót csörömpölt. Mondom mi a p***, de füleltem, lekotortam és most csönd van. Ennyit tudok most nyilatkozni, na meg azt, h úgy tűnik tartósan 500 pénz felett marad a 100-as nafta.Elvileg ugye 55 literes a tank. A mutató sosem kúszik háromnegyed fölé ha telenyomom és ~100km visszalévő távnál esik be negyed tank alá. Ma 80km volt még vissza (~70km-nél gyullad ki a szegénység jelző, eddig nálam kétszer fordult ilyen elő), erre nyomtam rá a 36,4 litert. Vagyis sehogy sem lehetett 10 liternél több a bödönben... Viszont sehogy sem jön ki a matek a literekkel.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #36032 üzenetére
Módolt Nissan, de nem GTR.
Nem tudtam beazonosítani, mert bukókeretre épített kasznis volt.
Viszont brutálisan gyorsult, tapadt az aszfaltra.
Célegyenesben max. 250km/h-rsl mertem menni, afölött már nem éreztem magam biztosnak.
Persze érthető, nem rendszeren megyek ilyen sebességgel.
De megérte az a pár másodperc.
Átlag sebességem, azért meglepő volt oktatónak is, 155km/h-ra jött ki.
Azért 1h alatt nemcsak én voltam, s 20 kört tudtam.ez idő alatt megtenni.
5 kör csak arról szólt, hogyan kalibrálják rám, azaz én adtam meg mi nem tetszet.
Annyit hozzá teszek, hogy ez 2004-ben volt, tehát nem ma volt.troll81
Ok, de nem így volt azért.
Ha jól tudom, van olyan sztráda, ahol csak szakaszon van korlát nélküliség, a többi részén küldik a büntit gyorshajásért.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Ma kicsit kezdtem meghülyülni.
Értelemszerűen ember úgy véli, hogy alulkormányzás az, mikor hátsókerék hajtás tolja az elejét, s nem tud befordulni, vagy kitör a hátulja.
Túlkormányzás az, mikor elsőkerék hajtás behúzza a kanyarba, azaz kanyarív belseje felé húzza.
De nem, mert kormány mozdulatot veszi figyelembe.
Tehát autó van rajtam, nem autóba ülök.gabor9991
Mikor rám tört F1 pilóta láz, akkor kicsengettem az 6 hónapi fizut, hogy ringen körözzek 1h-t.
Persze előtte volt kemény oktatás is, mert hát nem janizni akarok, s falszterre kenődni.
Mehet Németbe, de már ott sem lehet akárhol akármennyivel menni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
gabor9991
őstag
válasz darvinya #36011 üzenetére
Ma kivételesen teljesen egyetértek veled, szerintem se játszótér a közút, van így is elég barom, szerintem amikor az ember fizet egy ilyen autóért akkor sokkal inkább történhet baleset, de eleve nem értem a felháborodást a 130as limit miatt már alapból
Ha erre van igény akkor irány Németország. -
#27070592
törölt tag
válasz troll81 #36018 üzenetére
Igen, a csere is karbantartás és az új alkatrész az új alkatrész. Kipufnál nem is merült fel a foltozgatás, ment fel az új rendszer.
De amit most művelek a szilentcserével és a csavarok cseréjével, lengőkar csere nélkül, a másik út.
Csak egy kicsit felqurja az embert, amikor összegyógyult, szétszedhetetlen szilenttel találkozik. Érdekes hogy a jenkik törvényt hoztak erről. A right to repair minden államban működik ha jól tudom. -
Earl_Muttley
őstag
válasz molnarpeter #36019 üzenetére
Teljesen jo mindenhol mashol, csak itt Montenegroban kicsit nagyon szarok az utak Amugy imadom az orszagot, vasarnap indulunk haza, a szekér kihozott minket kenyelmesen, ~7 literrel, a szerpentinek is faszák vele
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
DeFranco
nagyúr
válasz SECTORnooB #36005 üzenetére
ragasztják azt gyárilag, c-maxnál nem tudom hogy van a pollenszűrő csere, de az mk1 fókánál pont alatta van, amihez az okos szerelő nem szedi le a deklit (nem akar bolhát cserélni meg siet is, mert sztoriban van) hanem csak felhajtja, amitől meggörbül az egész.
itt látni milyen ragasztó kell hozzá, van rendes ford-specifikus anyag: [link]
ha ez nincs, sikaflexszel lehet próbálkozni nekem nem sikerült szépen megoldani de láttam már olyat ahol szépen tartott.
-
molnarpeter
nagyúr
@anevemearl fórumtársnak: ha leér az autó itthon is, létezik plug&play emelő pogácsa [link], vagy itthon a Vörös Autórugó tud segíteni szolid emelésben. Vagy ha valamelyik másik kivitel hosszabb rugót kapott, amivel a tiéd magasabb lehetne, az még egyszerűbb (valamelyik utángyártó katalógusban nézegettem régebben ilyesmit, talán ZF).
[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #36016 üzenetére
ja csak a 1a auto videoban előtte lecserélik a hidat meg úgy komplett mindent és utána mutatja be rajta a lengőkar cserét
ha amatőr videot keresel a neten ott mindegyik sz...pik vele.nekem is fekete szilikon ragasztóval van megtámogatva az a gyász ...
megvettem pedig a faceliftes megoldású levélrácsot is de az első helyére pattintásnál törtek el a pöckök ( vagy nem fogták oda ) úgyhogy vissza raktam a gyári hulladékot
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #36012 üzenetére
Igen. A rögzítő anyával, ami rá van hegesztve a lengőkarra, nem is volt gond. Elég volt csak megmutatni neki a gázégőt, elengedte a csavart. A szilent belsőt viszont szét kellett fúrni és elvágni. Nem csodálkozom rajta hogy műhelyekben is rövidre zárják a kérdést és vágják amit muszáj.
Csak az nem kerek hogy pl a 1Aauto videóban szó sincs vágásról, rárakja a 15ös dugókulcsot és úgy tekeri ki mintha gyufát gyújtana, azzal a könnyedséggel..A #*köm tele van már a tervszerű megelőző karbantartás helyett tervszerű megszivató elavulással.
Apropó szélvédő alatti pollen szűrő fedél. Legutóbb ilyen ragasztóval raktam össze, azóta semmi baja, vízálló a cucc és a napfényt is jól bírja.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
-
darvinya
titán
válasz dellfanboy #36007 üzenetére
Sok pénzzel és kapcsolattal.igen, kibújható, atalálkozok találkozol másikkal nagy kaliberrel.
Nem az írtam, hogy nincs baleset, hanem azt, hogy tulaj nem háríthatja át büntetőjogilag.
Polgárilag lehet, de előbb rendezik le bíróságon kívül, mint ott.
Amúgy, ha sebességre vágysz, akkor menj ki Hungaroring-re, bérelj ott 300+ -os autót, s nyomhatod ahogy kifér.
Közüton határok vannak.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #35864 üzenetére
Igazad volt.
De nálam a cink az élet sója.
Ez volt az egyik rugót is tartó lengőkar külső szilentje.
Olyan szépen össze volt gyógyulva, mintha egy darabból lenne. Szerintem a gyárban is eleve zsír nélkül rakták össze. Nemrég láttam olyan utángyártott lengőkart, amiben a szilentre zsírzógombot is raktak. Mert miért is ne? Tervszerű megelőző karbantartás. Ha zsír van a csavar és a szilent belső perselye között, azt akkor csavarja szét az ember amikor kedve tartja. Ha viszont tök szárazon rakják össze, szépen bemehet a por, víz, télen egy kis sólé, és úgy összerozsdál mintha össze lenne hegesztve kb.
Ez egy Mustang utángyártott lengőkar, épp zsírzás alatt. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz SECTORnooB #36005 üzenetére
Azt nem ragasztani kell, hanem a bolhákat vissza rakni a helyére. Vagy el van törve nálad a bolha vagy csak nincs a helyén.
A lé egy ereszcsatornán keresztül kifolyik az útra. A pollen szűrőnek viszont nem használ ha telibe kapja a vizet, ezért nem hátrány ha illeszkedik rendesen.
Sajna szélvédőcsere óta nekem se tökéletes, de amúgy is kevés eső esik.⭐ Stella
-
#31600896
törölt tag
válasz SECTORnooB #36005 üzenetére
Ez a kérdés már engem is foglalkoztatott. 4 éve, mikor vettem a Focust már ilyen volt. Visszaragasztottuk, de rövidesen elengedte magát a ragasztás.
-
dellfanboy
őstag
válasz darvinya #36006 üzenetére
baleset csakis 130km/h felett tortenik alatta soha! ergo ha beleteszi a 130-as limitet tuti nem torom ossze!
amugy a szerzodesbe benne van hogy x idotartamig a berlo felel a verdaert. pl gyorshajtas/ autopalya matrica/parkolas/BALESET OKOZAS stb..
ergo a tulajt veszik elo de o meg kuldi tovabb a berlonek...HA tortenik valami
ez csak szimplan parasztvakitas..nemtudom hol elsz de MO jogallam, ergo ha ugyes vagy minden alol is ki tudsz bujni,
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
darvinya
titán
válasz dellfanboy #36004 üzenetére
Kicsit fura gondolkodásod van.
Ha kiütik 130-at, s engedi 200+, és flaszterre kenődsz, vagy kensz fel valakit.
Akkor ki felelne érte?
A bérlő cég, s ezt senki nem vállalja be.
Nem USA-ban vagyunk, ahol minden alól kibújható, perelhető, stb.
Pénzmosodánál Te nem bérelnél semmit.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
2008 as Cmaxnál a szélvédő alatti műanyag "lemez" kezd feljönni felpúposodni, sok típus társnál látom, hogy részben vagy egészben elvàllik a helyéről, mivel lehetne kultúràltan vissza ragasztani?
Illetve az eső és egyéb lé hová folyik innen le?
Köszi. -
dellfanboy
őstag
a sajat vallalkozasat promozza/marketingeli semmi tobb YT-n. amikor en rakerdeztem hogyha 2 hetvegere berelem ki a mustangot akkor a masodikra kiutik-e 130-as limitet a valasz hatarozott nem volt.
igy1hetre se bereltem ki,
amikor ilyen nem ugyfelorientalt vallalkozasokkal talalkozok mindig felmerul bennem a kerdes, hogy ezek tenyleg igy tevekenykednek mar evek ota, vagy ez csak egy penzmosodaeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Zewa
senior tag
válasz Csabex #36000 üzenetére
A sok rizsa mellett keves az erdemi informacio sajnos.
A berautojuktol kivagyok. Nem eleg hogy V6 (lol) de meg 130km/H-ra korlatozva is van. Oszinten csodalkozom hogy van barki aki elviszi egy hetvegere kozel 200ezer forintert.
#35999camelferr: Osszes olaj+szuro csere vetelkor. Alap minden vasnal. : )"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
őstag
válasz oliwire #35977 üzenetére
erdey_a megválaszolta, tudsz ugye márkaszervíznél is vásárolni.
Épp ma voltam bent én is itt a Budaörsinél a DRL upgradehez egy alkatrész miatt és hát meg voltam lepődve amikor a szalon előtt egy Dodge RAM-ot láttam teli marketing cuccokkal, modom wtf? Kiderült, hogy Petrányiék forgalmazzák a Dodge-okat is újabban és jönni fog még charger is meg egy challenger is, de a RAM-okat állítólag viszik mint a cukrot, a kinti kiállított is már el volt adva.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass