Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Egy korszak vége
- AuraSync kibeszélő topic
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
Sziasztok mk2 kombi focus és a csapott mk2 motorter meg eggyezhet? Hol tudok ennek utána nézi?van valahol bontott doksi méretezve?
-
gergobaby
aktív tag
válasz molnarpeter #24597 üzenetére
Köszönöm, este megnézem, hogy viselkedik. A hely, amit tudsz, ők a többi komponenst is megvizsgálják, vagy csak akkor érdemes hozzájuk fordulni, ha már tudom, hogy halott a szervó?
Érdekesség, hogy hibát nem dob a műszerfalra.kcsa Neked is köszönöm, kipróbálom ezt a sebességtől függő dolgot, az biztos, hogy 50-70-es tempónál semmi baj nem volt, tökéletesen vette az S kanyart.
-
flymi
addikt
válasz radi8tor #24591 üzenetére
Akkor nincs mese, el kell autózni és betölteni a kannásat.
gabor9991: 95-ös gyorsabban romlik mint a prémium nem? Vagy rosszul tudom?
Fékfolyadékra légtelenítés után gondolom elég csak rátölteni a végén, nem kell cserélni az egészet. Nem tudom milyen márkát lötyköltek bele a szervizben. Gondolom nem a márka számít, a lötty ugyanaz lehet.
(#24595) kcsa: DOT4 természetesen, Textart adták.
(#24584) Plazmacucci: 1.05 misi volt a vételár, másfél év alatt 1.116 millió ment rá. A javát a futómű ette meg és a szerelési költségek, meg a sok apróság is kitett egy nagyobb összeget.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
válasz gergobaby #24589 üzenetére
abban nem hidraulikus szervó van ha jól tudom, nincs (nem szabad hogy legyen) összefüggés a fordulatszámmal, esetleg sebességgel (változó erősségű rásegítés a sebesség függvényében), vagy valami áramköri probléma (emelt fordulaton megjön a töltés). Errefelé nézelődnék.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
flymi
addikt
válasz radi8tor #24587 üzenetére
Am E5 100 meddig áll el kannában? Kábé? Mert van itthon 15 liter.
Az a vicc, h megint nem sikerült még 12k-ért sem tele nyomni. Negyed tankkal fordultam be a kútra és kedvezménnyel fizettem tíz felet. Ez borzasztó. Ennél már csak az lenne rosszabb ha fizetnének azért, h tankolhassak.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gergobaby
aktív tag
Sziasztok :) fura jelenségre lettem tegnap este figyelmes, kb 200km országúti tempó után parkoltam be hátra és alapjáraton akadozott kicsit a szervó. 1 óra pihit követően el kellett mennem még 5km-t, mire megálltam orral beállva, semmi gáz csak kuplung, szinte 0 szervóhatásom volt. Amint nyomok egy kis gázt már forog is szépen. Mi lehet ez? :(
Most kb 80km-re vagyok otthonról, ennyit azért megtehetek vele este nem? Aztán legfeljebb holnap irány a szervíz...
Focus MK3 1.6 TDCI 95LE 2012
-
félisten
-
#31600896
törölt tag
-
flymi
addikt
Brembo volt polcon 16-ért, Textar dot4 0.5l fékfolyadékot adták utántöltésre 1k-ért.
Holnap reggel viszem a szerelőhöz és kicseréltetem a foghíjjas hosszbordás szíjjakat is.Tök jó lenne egy olyan huzamosabb időszak (2-3 hónap), h nem kell hozzányúlni a kocsihoz, max tankolni. Mindig előjön valami. Szeretem a meglepetéseket, de nem pont így.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz #31600896 #24571 üzenetére
A kasztnis haverom szerint az utángyártottak elég szarok szoktak lenni.Na meg ugye festeni is kell,de inkább a csavarhelyek nem passzolnak rendesen,azzal kell sokat mókolgatni.
ha szinben lenne bontott,az a legjobb,még ha a szín kicsit másabb is.Nem sem tökéletesen ugyanolyan,de nem érdekel. -
flymi
addikt
Oks.
Cromaxban van csak Febi. Unixnál nincs ami kicsit fura, viszont U-nál minden horror áron van a Samko-t leszámítva sztam még kedvezménnyel is. Csak azért kérdeztem, van-e ajánlott márka (Bosch, TRW, Sachs, ...)?
Gyorsan megcsináltatnám még a héten./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz radi8tor #24560 üzenetére
Fasza. Azért néztem alá ma, mert fogyott a fékfolyadék tartályból ami meglepett. Múltkori csere után félig volt, most már alatta jár.
Akkor egészen pontosan kuplung felső munkahenger csere? Milyen márka menjen bele?
Meg akkor már veszek visszahúzó rugót is, h legyen tartalékba.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #24571 üzenetére
Ha nekem csavaros lenne a karosszéria elem, akkor vennék egy újat(utángyártott), felpróbálás után szín spray, alapozó, csiszoló v. papír, stb., és lefújám.
Még ha pincét átrendezve lenne hely rá.
Persze, ha van hozzá tehetség fújáshoz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Nem számolok se meddig…
Még is miben különböznek?
Tán wankel motor lett belőle?
Írtam, OHC, D csak dupla rövidítés.
Attól, hogy új nevet és ráaggatnak több kütyüt, attól még nem lesz új motor alapja.Vagy elhagyták dugattyúkat, főtengelyt, stb.
DeFranco
Feltettem kérdést, arra csak támadás jött, és ez ami szerintetek csak nem romboló.
Hozzátenni és tudom írogatni, hogy márka szerviz, mint lehető legegyszerűbb megoldás.Zoli-bácsi
Ha már fotózod, akkor ne vízesen, árnyékolva tedd, mert ez szépen fedi szín eltérést és felületi hibát.
Ja fagyálló…még sem fagyálló.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#31600896
törölt tag
válasz Zoli-bácsi #24566 üzenetére
Debiben a "jóhírű" Hétvezér Autószervíz.
Google értékelések millióit olvastam el előtte. Mivel nem vagyok helybeli beleugrottam. Ma már azzal a minimális hibával otthon megtákolnám ingyér.
A most aktuális bal első kilyukadt, azzal már nem tudok mit kezdeni. Bontók üresek, aki olyan autót bont pont azt adja el legelőször...Érdekes valahogy mindig lekések róla. Még akkor is, ha percekkel a hirdetés után már írok.[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
én értékelem az igyekezetedet de elszámohatsz 6*10^23-ig is nem fog segíteni.
tapasztalat fórumozó vagy, ismered az ilyen típust, mindig lesz egy random baromság, amit elkezd terjeszteni.
ha véletlen talál egy nyeretlen kezdőt aki bedől neki akkor az szív egy hatalmasat vagy legjobb esetben kiröhögteti magát máshol.
te maximum annyit tudsz tenni hogy ha akarod, felveszed a kesztyűt, beleölsz mérhetetlen időt, energiát, ideget, hogy körbebástyázd az aktuális lázálmát annyira hogy végképp ne legyen lehetősége kicsúszni belőle, és ha éppen komoly áldozatok árán sikerül akkor vállat von és megy a következő konteójára, neki ingyen van te meg vered a fejed a falba.
ugyanez volt az egymilliós újautó névre írással (feltéve ha nem rendszámos újnak eladott használt), ugyanez volt a "nincs új gumi a piacon csak újrafutózott használt, mert drága a karakasz, és ezt mutatja az e jelölés" balhé, ugyanez volt a kolibrinak nézett széncinege a szomszéd topicban, a biciklivel leállok a kopaszi gáton vitatkozni az ukrán kőművesekkel hogy kispórolják az anyagot az irodaházból fiesta, meg még a további random agymenések éppen milyen gyógyszer gurult az asztal alá a kis naptáras adagolóból.
személy szerint azt gondolom hogy ez rettentő romboló és káros, romboló a topicra nézve, mert folyamatosan üresben járatja a témát, romboló a közösségre nézve, mert ha egy ilyen elszabadul 5-10 hasznos tagot simán kidörzsöl idővel, és romboló az újakra nézve mert vagy félrevezeti vagy elriasztja őket.
éppen ezért én erre már topicbant adnék ha moderátor lennék de nem vagyok az, a moderáció meg erre nem ugrik mert ehhez felelősséget is kellene vállalni a döntésért, a mémes képeket törölgetni meg ingyen van.
-
flymi
addikt
válasz #31600896 #24557 üzenetére
Itt helyben van egy műhely 50k/elem. Tökmindegy h motorháztető, küszöb vagy ajtó.
Valóban nem tudom mennyibe fájnak a karbon elemek, gondolom nem olcsó de tömeggyártásba olcsósítható lenne szvsz. Csak egy felvetés volt. Karbonszál erősebb mint az acél vagy az alu, a kevlár meg pláne. ~5 perc egy elem préselése ha gépi eljárással készül sorozatgyártással és nem kézzel pacsmagolva. Utóbbi drágább is lehet nem kevéssel.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #24548 üzenetére
Elszámoltam húszig...
Megpróbálom még egyszer: a CVH egy (Ford) motorcsalád, több különböző méretű blokkal, NEM kapható ilyen újonnan (lásd Wikipedia cikk amit még te is linkeltél), NEM rokona a mai motoroknak.
Ugyanilyen motorcsaládok a Zetec, a Duratec (részben, de ezt nagyvonalúan átlépjük), más gyártóknál pl. a Mazda L (lásd részben Duratec), Volvo Modular meg még kismillió más.
Az mondjuk nekem rejtély hogy a DOHC honnan került nálad a képbe, de oké, mivel nyilvánvalóan én vagyok a tökhülye, ezért újra be is fejezem egy időre.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
#31600896
törölt tag
Hol 30-50k egy elem fényezése? Máris viszem oda az autót
Én 2 éve a festésért csak 65 ezret pengettem ki, plusz utángyártott elem, és munkadíj.
Így 95 ezerben állt meg a vége. Azóta meg gondolom drágább, olyan 110 ezerrel számolok ha a bal első sárvédő miatt elviszem ugyanoda. A végeredmény megdöbbentően jó volt 2 éve is. -
ReFleXx
addikt
-
Zoli-bácsi
senior tag
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #24553 üzenetére
Bizonyos mértékben még mindig a merevség része.
Műanyag/üvegszál/karbonszálas elemek alá más cellát kell építeni.
Z1 erre legjobb példa, és még sem lett sikeres, + drága.Real_Necro
Vigyázol rájuk.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
Renault viszonylag sok műanyag/kompozit első sárvédőt csinált. Kombi Wartburg cuccok között gyakori az üvegszálas (?) hátsó sárvédő. Nekem tetszik a megoldás, nem struktúrális elem, tök mindegy, sokkal inkább a minőségérzet miatt erőltetik szvsz a fémet, plusz megszokta a nép, hogy mit bír, a műanyag pedig úgy lenne olcsóbb gondolom, hogy gyengébb is...
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz darvinya #24533 üzenetére
299k fölött járok Mondeoval.
10k kilométerenként olaj és olajszűrő valamint levegőszűrő csere, valamint 20k kilométerenként még pollen és üzemanyagszűrőt is kap újat. Jellemzően tavasszal és ősszel vannak a váltások.
Sokat megy pályán egyhuzamban, napi szinten. OMV maxxmotiont kap folyamatosan, valamint nem hajtom, míg a hőfok kékből szürkébe nem lép.
Kettőstömegű, részecskeszűrő még a gyári, 180knál kapott új vezérlést meg teljes féket, azóta most ősszel még betéteket.
Olajat nem eszi, de azt a 21 éves 1,4 benya Astrám sem, igaz, abban csak 138k km van.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
patomi
őstag
Egy acél sárvédő legyártása 15mp, míg a prés lenyomja. Szénszálast meg lehet kézzel pacsmagolni. Szerintem jó drága lenne. Plusz festés(mindkét esetben). Vagy maradna natúr?
Én Festettem a lököst, nagyon nehéz szépen összehozni az átmenetet, főként nekem full amatőrnek
Szal szerintem jobb elemet telibe festeni. Festők is ezért szeretik és nyilván drágább is.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
flymi
addikt
Egy új sárvédő mondjuk ~10-15k és a festése 30-50k, bontott színazonos 18-25k. Nem lenne egyszerűbb szénszálas elemmel helyettesíteni ami a büdös életbe soha nem fog elrohadni és ráadásul könnyebb is?!
Nem tudom mibe fájhatna egy elem, de sorozatgyártásban szerintem vinnék mint a cukrot már ha legális felszerelni és használni kishazánkban közúton. Csak elkalandoztam ma megint a karosszéria vonalon.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Igaz, OHC, D csak dupla szó rövidítés.
A korszerű személygépkocsi vezérművek manapság szinte kivétel nélkül OHC elrendezésűek, a 4 szelepes hengerfejeknél leggyakrabban kettős vezérműtengellyel (DOHC). [link]Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #24544 üzenetére
Csak egy kis eszmefuttatás:
Motor részecskéit is megkapja a turbó apró csapágyai.
De ha van külön szűrője a turbónak, akkor az olyan finomságunak kell legyen, hogy apró csapágy törmeléke nem jusson vissza, viszont a motor törmeléke hamar eltömítené.
Mivel turbó olajozás nemcsak kenés a célja, hanem hűtés is, emiatt rajta áthaladó olaj gyorsabban öregszik.
Ha 100.000+ a fordulatszámon megy, akkor meg 100x jobban elhasználódik motor üzemhez képest.
60.000 a motorolaj csere, akkor annak 10-e 6000km.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
A Zéé
addikt
válasz troll81 #24539 üzenetére
ez az eszi-nem eszi dolog annyi mindentől függ szerintem. Nekem a dízel Fiesta 320k km-el nem ette (illetve nem fogyott el 1 liter belőle 2 csere közt), pedig 20k km-enként cseréltettem az olajat, és gyári Fordot kapott mindig. Főnököm 2.0 Mk5 Modeoja meg 130k km-el minimum 1x kér rátöltést, pedig ő is hordja a gyári intervallumokban cserére.
Just a simple Lineman...
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #24537 üzenetére
De ez nagyon nem Ford találmány, pláne nem az 1980-as évek újdonsága. CVH-nak nem az ilyen kialakítású hengerfejjel rendelkező motorokat, hanem egy konkrét motorcsaládot szokás nevezni, így ilyenformán nincs jelenleg olyan új jármű, ami CVH motort tartalmaz.
Értem én, nagyon király az 1.4-es Escort, de ne ezt tekintsük már az origonak...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
troll81
addikt
válasz darvinya #24538 üzenetére
6 liter olaj 37,50 € mann filter 9,54 € olajleengedő csavar 2,04 € ez szerintem elég jó ár,főleg h a motornak is jobb a kis focus 395 k nál nem eszi pl de az első 2 csere total olaj volt soha többet. azota csak a Liqui Moly 5W-30 SPECIAL TEC F - FORD WSS-M2C 913-D mind 2 autó és bevált
-
darvinya
titán
válasz troll81 #24535 üzenetére
Most Eneos -t kap öreg Escort, hiába ott eredeti Ford, de az már nem igazán jó hozzá.
Próbáltam lefényképezni milyen a szűrő, de nem sikerült.
Amit múltkor írtam, azon felül perem rozsdás.
Ilyet sem láttam még, de biztosan 10+ éves lehet.
Majd kiszerelés után lövök képek(ha nem felejtem el, mert tank kiszereléskor is akartam).kcsa
Röviden, Hemi.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
CVH (Compound Valve angle Hemispherical combustion chamber)
A CVH motor elnevezését a hengerfejben található égéstér alakjáról kapta. Ennek a kialakításnak köszönhetően a szelepek (és a szívó-, illetve kipufogócsatornák) egymással szemben helyezhetők el, így jobb áramlási viszonyok érhetők el, mint az egymás mellett elhelyezett szelepek esetén. A gyújtógyetya a két szelep között, az égéstér közepén kapott helyet. [link]
gabor9991
Nekem mindegy hogyan gyilkolod le a turbót.
De én min. 5000km után cserélném olajat.
Amatőr ralis ismerős, minden futam után cseréli, pedig ha belegondolva nem használja 1000km sem.
Hacsak terhelés szempontból nézve ugyanannyit kap, mintha 5000km-t ment vele.
Rövidtávú utak, pedig még jobban gyilkolja a turbó, a sok 0-ról való felpörgés miatt.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #24532 üzenetére
Mivel turbó motorból kapja a kenést.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
Ha csak számadatot nézek.
Karbis 9.5 sűrítésű, míg befecskendezéses csak 8.5.
Ez már óriási különbséget okoz, miközben környezetvédelemi szempontból semmit sem hoz.
Katalizátor ide, vagy oda.
Mitől lenne elavult, mikor mai napig ugyanazt a blokkot használják, csak ráaggatva kütyükkel.
Jó, van más gyár által gyártott motor, aminek ugyanúgy 40 éves az alapja.Mondinak is az a baja, hogy alacsonyabb sűrítesű, emiatt nincs meg LE.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz darvinya #24527 üzenetére
Azért gyengébb az MkV Mondeo mert már nem karbis hanem befecskendezős? Vagy mi itt a mondanivaló?
1.4-re visszatérve (ahogy a topik egy ideje erről szól...): Tessék észrevenni, hogy más a kettő környezetvédelmi besorolása, a befecskendezős katalizátoros, stb. stb.
Ideje lenne elengedni a 40 éves technikát, mint hivatkozási alap.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
darvinya
titán
válasz Real_Necro #24522 üzenetére
Turbó 10-20.000 pörög, s illik 5000km-ként olajat cserélni.
Ha már LE.
Itt egy érdekes táblázat.(tudom régi, meg 1.4, de mai napig ugyanez van használva, némi kiegészítéssel)Mi érdekes, hogy WeberV2-es sokkal nyomatékosabb.
Ugyanezért gyengébb MK V-ös.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #24525 üzenetére
MK5nel is egyszeru 150LE-sbol 180LE-st csinalni ha nem adblues
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Real_Necro
veterán
válasz molnarpeter #24523 üzenetére
MKV-nél már nem csak egy pipa feljebb rakni?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
félisten
válasz molnarpeter #24520 üzenetére
C30 nagyon nyomi, S40 már kinéz valahogy. Focus szerintem mindegyiknél szebb, de az S40 nem elvetendő. Köszi.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Real_Necro #24522 üzenetére
Zeperfs tud ilyesmi összehasonlításokat pl, ha van fent megfelelő adat. Egyéb esetben chip
-
Real_Necro
veterán
válasz darvinya #24516 üzenetére
Mit jelent, hogy pillanatok alatt megdöglik?
Egyébként ha már mondeo, nekem MKIV-nél a 163LE elegendő, nincs bajom a gyorsulással sem, pedig csak 2.0.
Azzal inkább van gondom, hogy az MKV "csak" 150LE... mennyire lehet lomhább? (vagy van 179LE verzió is gyárilag?)[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
troll81
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Plazmacucci #24504 üzenetére
Jó konstrukció a motor, de mivel egy kategóriával feljebbről jött és kicsi a példányszám, nyilván kész pár drágító tényező a fenntartásban (pl kettőstömegű rémlik). Ha elég a 3 ajtó, vagy sedan is megfelel, a C30/S40 párosra is rá lehet nézni, elvégre onnan származik az erőforrás.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz Plazmacucci #24515 üzenetére
itt nézelődj [link] ( kb 4- 600 eu a trailer haza ugy a legolcsobb haza vinni.) sok jó darab van
darvinya nekem mindenképp tetszene de a család miatt s max lett.nagyon furge a 2.5 motorral a kuga élmény foleg az awd
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24517 üzenetére
Ezt már fel sem vázoltam.
Legtöbb turbós autót turbó miatt adnak el, mert közel egész erőforrás csere.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
diablo1984
veterán
-
darvinya
titán
válasz Plazmacucci #24512 üzenetére
Turbóval csak 1 gondom van, hogy azt jobban kell gondozni, mint a motort.
Pillanatok alatt megdöglik és akkor rosszabb lesz az autó, mint a sima szívó.troll81
Én csak most találkoztam vele.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
félisten
-
kcsa
veterán
válasz Plazmacucci #24512 üzenetére
Az biztos, hogy sose lesz olyan hátbarúgós, mint egy turbós. Ez ilyen
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
félisten
válasz troll81 #24509 üzenetére
Hahun jelenleg 1db 2.5T van Mondeoból
(#24508) kcsa
Én is nagyon szeretem, kényelmes és nem recseg, nem ropog.(#24510) darvinya
Még nem próbáltam olyat, viszont turbós autót igen. 2.5T valahogy szimpatikusabb, modernebbnek és időtállóbbak tűnik. Az én autóm sajnos csak 5 sebességes.
Amiben 170 van az már nem leharcolt, hanem sima szívóbenzinVissza kell vinnem pár kazettát.
-
darvinya
titán
Komoly, hogy Kuga -ból lesz ST.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz Plazmacucci #24507 üzenetére
Jó, ahhoz kasznihoz inkább a v6-os motor a jó (nemrég hirdettek FB-n).
De váltó függő, hogy 130 felett csak 3000 legyen.
ST nem rossz 220LE -vel, de sokban már csak 170 van, mert leharcolt.
Ennyi már 1.6 16v Vt -ben is van.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz Plazmacucci #24507 üzenetére
ha bejön a mondeo keress 2.5t belőle van kombi és sedan is.megindul és jól fogyaszt
-
kcsa
veterán
válasz Plazmacucci #24504 üzenetére
Az a kemény, hogy az 1.8-as MK3 nem is annyira lusta. Nekem is volt, ezért merem állítani De ja, a klíma eléggé megfogja, ebben speciel teljesen egyetértek.
Ebben nálam a legalja a gömbölyű Swift volt, a típus kedvelői szerint remekül fogyaszt, és nagyon jól megy klímával is. Szerintem meg sárnehéz, aránylag sokat fogyaszt és klímát ki kell kapcsolni emelkedők előtt
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
félisten
válasz darvinya #24505 üzenetére
Nem lett gyenge, mindig is az volt Jobb állapotban mint mikor vettem, a motorját 3 éve felújíttattam. De 125le az 125le, bekapcsolt klímával meg két utassal már előzni se merek autópályán.
Nincsenek nagy igényeim, nem akarok tuningolni, sem éjjeli versenyekre járni, a fejemben úgy él a dolog, hogy egy alap ST-vel meg lehet indulni ahogy kell, 100-nál bele lehet menni egy előzésbe, és 130-nál nem forog 4000-et ordítva.Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
troll81
addikt
válasz Plazmacucci #24504 üzenetére
mk2 st focus uj szoftver 270 ps 450NM kb 12 14 liter ha szeretsz vezetni 18.
nehez jót nem lerugott agyonbaszott darabot talalni már,ha ven elkérik az árát.
itt jobb a drágábbat keresni hátha nincs le élve. -
darvinya
titán
válasz Plazmacucci #24504 üzenetére
Kérdés, hogy milyen Mondeo, és az mitől lett gyenge.
Másik, hogy mit vársz új autótól.
Egyéni sport autót, amit igazából magának rak össze az ember.
Nekem tetszet említet autó, mikor kipróbáltam, de ha már sportos autó, akkor lehetne javítani rajta.
Mert érződik az általános gyári sport érzés.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
félisten
Hello amigos. Nem tudom jártam e ebben a csoportban. Nekem 2005-ös Mondeom van, de annyira lusta, én meg szeretek vezetni és cserélném le még idén.
Nézegettem sokféle autót, jártam más topikokban, ültem be sor hatos BMW-be, de valahogy sosem találtam meg amit keresek. Viszont a Focus ST225 nagyon tetszik, de nincs tapasztalatom. Van valakinek? Tudna írni pár sort?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
veterán
válasz tailor #24500 üzenetére
Így,hogy beesett az üzemanyagok ára,szerintem nem érvágás prémiumot tankolni.
Én előtte is azt raktam 1.6tdci 115lovas econetic fókába.Nyugodt,de nem nagypapás stílusban vezetve (90% városon kívül) 4,2literre jött ki a fogyasztásom (fedélzeti szerint csak 4,0L),így simán megkapja a prémium gázolajat,nem sajnálom tőle. -
troll81
addikt
Nem racse... Nem csapom én sem ám az smax nak teljesen jó nagyon ritkán tankolok bele mást.
Racse autó hajtok egy st mk2 vagy rs-t az rs összkerek mindenképpen. Meg most ezekből olcsóbban lehet jót venni és később ha vigyázzol rá sokkal többet fog érni nem kell v8 elég a sor 5 ha meg V8 akkor volvo s80.
Ha haza jutok az enyém is kap egy optimalizast mindenképp 100 as benyara. Meg kis okositast hogy kevesebb legyen a fogyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest