Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Pitterix: Gyógytorna
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Kell-e manapság egérpad vagy sem?
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
Próbálkoztam, többfélével, nem ingyenesekkel is, nem sokat értek. Nálam a 4GB kapcsoló pl. egyáltalán nem működik, a 32 bites XP csak max 2.5 G ramot lát a négyből, ha megszakadok, akkor is. Win7 alatt nincs gond, de inkább XP alól szeretem játszani.
A furcsa számomra leginkább az,hogy a közismerten lassú swap ellenére nem lassult a textúrázás... Kicsit érthetetlen az egész, de egyelőre műxik..
-
lesaux
veterán
Király, csak így linkeljünk, ha szabad kérnem.
http://www.airliners.net/photo/Malev---Hungarian/Boeing-737-8Q8/1560732/L/
Ahogy kéri is az Airliners.net. Így ugyanis hozzáadódik a fotós nézettségéhez, statisztikákban is megjelenik stb. -
sucec
csendes tag
válasz
Falconer
#3195
üzenetére
Régen voltak ilyen ingyenes memória takarító progik. Esetleg ilyesmivel próbálkoztatok?
Egyébként ez számomra is fura, hogy hogy tud ennyi memóriát zabálni....?
Egy komolyabb linuxos szerver több alkalmazással 4 giga fizikai mem. esetén 0 byte-ot swap-el, akkor nehogy már egy FSX-nek 10-20 giga swap kelljen.....
Üdv
s -
sucec
csendes tag
válasz
Korcsii
#3194
üzenetére
- ha repülgetsz akkor nyílván mellé az infot néha nézegetni kell, de mondjuk az NFTC-t direkt azért írtam, mert alapvetően úgyis az elején van sok repülés, akkor még úgyis benne vagy az info-ba, utána meg már siman van időd hetente 5-10 órát rászánni, ami arra kell, hgoy ne ess ki nagyon.... Mondjuk ha nem gondolkozol katonaiaba, akkor ilyenről kár is beszélni

Azért nem csak a PHP létezik a világon... Ha érdekel az info és még nem dolgozol, illetve a suli végén jársz, akkor célszerű mindig azzal foglalkozni, ami érdekel és érdekesnek találod. Ha még az info elején jársz, akkor rengeteg "felfedezetlen terület" van előtted, amik megismerése nagyon izgalmas és érdekes tud lenni... Néha csinálj más is ne csak PHP-t, mert akkor valóban megunhatod könnyen. C#, .NET, linux, AD, java, esetleg kezdj el valami MCP-s vagy más papírt csinálni. Ezen rövidítések mögött annyi érdekesség rejlik, hogy hihetetlen....
Na ténleg fejezzük be, mert kibannolnak a sok off-ért

Ha esetleg még érdekel valami a "valós programozós" világból írj és válaszolok.
Üdv
sucec -
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii
#3194
üzenetére
Igen, a gép valóban egy 777, közelebbről egy B777-200ER GE a Project Opensky-től. Normál körülmények között-mint az összes Posky gép- csak FS9 alá létezik, de sikerült megoldani az FSX alatti tökéletes működését is.
A livery pedig fictional, közelebbről Wings Of Silence , amely egy Flight Sim közösség a neten.
A virtuális memória növelése számomra is furcsa megoldásnak tűnt, eddig fel sem merült bennem a gondolat, de Andorra példáját követve kipróbáltam és eddig bevált. Valóban nem kevés a hely amit elfoglal, de van 2 T. helyem amelyből közel a fele szabad, így nem számít sokat,hogy ennyit elfoglal. Ha hosszabb távon beválik, akkor nagyon elégedett leszek, mert rengeteg bosszúságot okozott az állandó memory out. -
Falconer
aktív tag
válasz
andorra
#3189
üzenetére
"FS9 telepítés esetében ajánlatos ezen felül alkalmazni: [...] Érdemes a 24giga virtuális memória részére létrehozni, egy külön particiót,"
Na mind1...A kár az csak annyi, hogy egyrészt, fogy a vinyón a hely, másrészt meg sokkal lassabb lesz a memória kezelése (textúra, egyebek) az FSnek. Ha nincsen bug, akkor elégnek kellene hogy legyen a fizikai ram, és abba írhatná/abból tölthetné a szükséges dolgokat, a vmem meg csak ott lenne a háttérben készenlétben. Amikor már oom van nagyon nagy vmem nélkül az azt jelenti, hogy elfelejteni üríteni a memóriát, a fizikai memória betelik teljesen, és ezért a vinyót használja a fizikai memória helyett (a sebbeség különbséget gondolom nem kell részleteznem). Tehát még mindig fennál egy elég jelentős probléma.
Más:
Annak mi az értelme, hogy root könyvtárba rakod az FSt, és nem a Program filesba? -
Korcsii
őstag
igen, kb mindent összefoglaltál, amire én is gondoltam

igazából nem esik nehezemre mondjuk 8 órát gép előtt ülni, és kódokat bámulni szerkesztgetni (php)... pontosabban nem esett, amikor volt hozzá kedvem, új volt nekem, mert akkor tényleg repült az idő - ma meg én repülök, és rá nem birok nézni a php kódokra
(nah jó, kicsit túlzás, ha kell valakinek segítség - kizárólag barát - akkor ráveszem magam, de az mondjuk csak pár perc, max egy óra)...de amúgy jah, egyszerűbb egy infós egyetem/állás (és remélhetőleg jó fizu) után megtanulni repülni, minthogy állás nélküli pilótaként mást csinálni... mondjuk ha utána beüt a krah, és egészségileg már nem repülhet az ember, akkor megint ott van a "bepótlandó" jópár év, amit kihagyott az infós szakmából... persze ha valaki csak hobbiból repül, akkor nem esik ki a másik szakma életéből... csak ez nem olcsó hobbi, bár fizetésfüggő - meg a hobbinál nem is annyira érzi az ember a súlyát... hivatásosként legalább fizetnek is érte, mondjuk meg is dolgoztatják érte az embert rendesen... a karácsonyi túlóra meg mind a két szakmára jellemző szerintem (bár inkább szerencse (vagy kapcsolat?) függő)...
vadászpilóta meg nem igazán szeretnék lenni...
nah irány valami harmadik pálya inkább

és sry az off-ért, bár valamennyire ide tartozik...
Gizmo94: szép gép... 777? és kitől? és milyen livery?

amúgy a virtuális memória növelése meg a végülis jobb a semminél, mert legalább valahol tárolja a szükséges adatokat... bár ez a 24Gb nem kevés
-
Gizmo94
veterán
válasz
andorra
#3189
üzenetére
Egyelőre annyit tudok mondani,hogy megcsináltam ezeket a beállításokat, repülök vagy két és fél órája EDDF-LAX vonalon, mellette megy minden, firefox, letöltés, stb. Amikor eszembejut, variálom összevissza a nézeteket direkt ahogy csak bírom, ennek ellenére a memóriahasználat visszaesett 79-98%-ról 38-56%-ra és NEM LÉP KI memory outtal az FSX...
Tehát lehet,hogy ez az összes mind egetverő baromság, de engem ez egyáltalán nem érdekel, ha hasznos. Márpedig igencsak úgy tűnik, hogy az....
-
sucec
csendes tag
Bocs még pár dolog:
- a repülés eléggé egészség függő, azaz ha bármi van, ami akadályoz, akkor vége....
- amíg nem leszel szenilis addig tul. képpen az infot lehet csinálni ( ha meg jól tudod titkolni, még utána is...
- az infos egész nap egy irodában ül, amit ha izgalmas a munkája (élvezi) annyira nem érez szenvedésnek ( a kívülállóknak jobban feltűnik hogy már 8 órája csak melózik, mint neki

- a pilóta elvben világot lát, a gyakorlatban azért ez nem mindig igaz, mert hiába repülsz X-be, nincs időd várost nézni / fáradt vagy, alig várod hogy ledőlj... (persze azért eljutsz 1-2 helyre, de nem úgy mint sokan gondolják hogy kirepülsz valahova és akkor hawai van...)
- a világ nagy cégei között az egyik legjobb munkahely a google
bejutni nem könnyű, de ha bejutsz, isten vagy. Akkor már simán kicsengeted a PPL árát 
-
andorra
őstag
válasz
Falconer
#3183
üzenetére
Próbálj meg pontosabban értelmezni !
Nem mondtam, hogy az FS9-nek 24 giga vram kell.
Nálam az OOM hibát semmi mással nem tudtam eddig megszüntetni, csak ezzel.
Ezt írtam le. Mások is kipróbálják majd, ha szükségesnek látják, semmilyen kárt nem fog okozni.
Halmozz el minket más, jobban használható tanácsokkal ! -
sucec
csendes tag
És persz ha igazán király akarsz lenni, akkor beiratkozol az infos suliba, elvégzed (lesz papír + tudás), majd bejutsz az NFTC-re, ott szétrepülöd az agyad és 35 -40 után "nyugdíj", át info pályára és milliomos leszel

Bocs a hosszú post-ért, de tudom milyen nehéz dönteni, ezért próbálok másnak segíteni, hogy minél több oldalát lássa a dolgoknak....
Üdv
sucec -
sucec
csendes tag
És most jöjjön ugyanennek a programozós vetülete:
- mindig tanulgatni kell az új dolgokat, soha nincs megállás
- nagy a mozgástér:
- lehet maszekolni, kiscég, közepes, nagy, multi, stb...
- a fizu ha "rabszolgaként" dolgozol sehol sincs egy jól fizetett repülőséhez képest. Ha ügyes/szerencsés/ötletes/nagy felfedező vagy, akkor akár sokkal többet is kereshetsz egy repülősnél, ha mondjuk Te alapítod a következő generációs "gugli"-t akkor akár még milliárdos is lehetsz. Ebből a szempontból info szakmában erre tul. képpen nagyobb esélyed van, mert repülésben önerőből nagyot alkotni, nagyon nehéz
Én a "rabszolga" kategóriába tartozom, azaz sajnos nem én leszek a következő Bill Gates

Viszont:
- az infonak viszonylag sok alterülete van. Ha nagyon gáz az egyik, nem túl nagy ráfordítás árán átnyergelhetsz egyikből a másikba (lehetsz: programozó, rendszergizda, menedzser, tesztelő, eladó, stb, stb, stb...)
- sok terület határos a "hétköznapi" területekkel, ami szintén lehetőséget ad arra, hogy átnyergelj máshova. Pl. ingatlan irodában dolgozol rendszergazdaként és egyszercsak elkezdesz ingatlanokkal foglalkozni, majd egy idő után abból élsz meg.....Ha magánból akarod megtanulni a repülést akkor az biztos hogy:
- a PPL 1,5-2 (mire oda jutsz) 2,5 milla
- évente X órát repülni kell, hogy ne vesszen el, illetve ha nem repülsz, nincs is sok értelme (ezeket a repüléseket szintén ki kell termelni). Ezt vagy a fizetésedből csinálod, vagy máshogy, de más ezt neked NEM fogja fizetni (ez biztos).
- lehet ilyen "vadorzó" módon repülni, hogy alapvetőleg szimulátoron, és évi 5-10 órát repülsz valakivel aki enged vezetni. Így élményhez is jutsz és még a gagyád sem megy rá (ezt csinálom én, többek között mert nincs is annyi időm a repülésre mint szeretném)Az info-ban megtanult dolgokból nagyon sok alkalmazható a hétköznapi élet során is.
Az infosok azért néha:
- túlóráznak/éjszakáznak/nagy hajtás van/nincs karácsony
persze ez munkahely függő, de azért vannak ilyenek (persze nem kötelező ilyen helyre menni.....)
- viszont adott esetben a munkaidő is rugalmas (pl.: egyik nap 11-re jössz 4kor mész, de cserébe van hétvégézés, stb....)A gépekből néha nekem is elegem van, de ez már csak ilyen. Az infos élete a "szívások és "workaround"-ok körül telik, míg a repülősöké a szabályok pontos/precíz betartásában.
-
sucec
csendes tag
válasz
Korcsii
#3182
üzenetére
Szia Korcsii!
Annak idején én is elgondolkozdtam, hogy valami repülős suliba megyek, de végül az info pályát választottam. Most programozóként dolgozom.
Tapasztalataim:
- annak idején azért nem választottam a repülős sulit mert:
- nagyon nehéz bekerülni
- az ott szerzett tudás elég speciális, illetve a papír is. Ha el tudsz helyezkedni a szakmában (ehhez ismeretség kell, nekem nem volt) akkor isten jó. Ha nem, akkor viszont gáz, mert van egy olyan papírod, amire mindenhol azt mondják, hogy "jó és?.."
- ismerek olyat aki ott végzett, és most szív mert nem kap melót a szakmában. Olyat csinál, amihez kár volt ennyit tanulni
- a repülős ipar nagyon gazdaság/multi függő:
- nem tudod csinálni maszekban
- ha válság van, akkor a repülés nagyon megérzi (lsd. malév leépítés, csődök, stb...)
- ha mondjuk el is helyezkedsz egy állat jó cégnél (ismersz valakit, szerencséd van, stb...) utána nem nagyon van nagy mozgásteret: értsd: valami miatt nem érzed jól magad, váltani szeretnél, nem igen van rá lehetőségA kérdés amit mindig feltegyél magadban:
"Tudnám én ezt napi 8-10-12 órán keresztül csinálni mondjuk 30-40 évig?" -
Falconer
aktív tag
válasz
andorra
#3177
üzenetére
Akárhogy van megfogalmazva, így van. Az oom error megoldása meg a saját config fájlaidban és addonjaidban keresendő, amit neked kell megtalálni, nem egy olyan hiba amit feldobsz egy fórumra és megmondják. De legalább ilyen hülyeségeket ne terjessz, hogy az FS9nek ajánlott 24giga vram...
-
Korcsii
őstag
Last Flight: 25/10/2009
az a vicc, hogy azóta úgy 10-20 órát ment az fsx, csak épp nem repültem, csak tesztelgettem... most perpill nem sok időm van rá, mert összejött egy csomó dolog a suliban, meg pont 25-én van még egy angol szóbeli érettségim... szóval arra is készülök... de csütörtökön ELTE-IK nyíltnap, szóval lehet holnap repülök, ha már nem kell tanulni másnapra
mondjuk abban is elbizonytalanodtam, hogy hová kéne menni (eddig BME infó volt a cél)... most képbe jött nyíregyháza is, mert vonz a téma, a gépekből meg már egy kicsit kiábrándultam az utóbbi időben... csak oda meg bekerülni szinte lehetetlen... meg mondjuk nem tudom, hogy hogyan lenne jobb, egy közlekedésmérnöki diploma, és aztán repülés, vagy BME és aztán valahol magán úton megtanulni... és akkor van egy másik diplomám - csak épp ez a szakma, ami rengeteget változik pár év alatt, szóval... nomeg nyíregy free, ha bekerül az ember, egyébként meg jó pár milla.. ajh... lehet inkább maradok a szimulátornál (végleg?)... de azért álmodozni lehet 
-
Gizmo94
veterán
Sokmindent a netről is meg lehet tudni, ha ismered a társaságok járatait. Még többet egyes társaságok adatbázisából. ....
De nyilván nem, az, mert akkor a munkája miatt kevésbé repkedne gyakran. Javaslom a topikban fellelhető hsz.-ok olvasását.
Tájékozódni pedig pl. ITT is tudsz.

-
Falconer
aktív tag
válasz
andorra
#3169
üzenetére
Na jó, de ez a 24 gigás virtuális mem a probléma szőnyeg alá söprése, egy baromság magyarul. Normális vram mellet sem kéne, hogy oom error legyen. Tehát tünetileg lehet, hogy kezelted a dolgot, de még mindig valami rohadt nagy bug van valami telepített addonban (vagy valami komptaibilitási gebasz van). És azon kivül a tul nagy vram meg épphogy lassítja a dolgokat, eleve a méretéből adódóan.
Konkluzio: Qrvanagy vram csak utolsó megoldásnak. -
andorra
őstag
válasz
Gizmo94
#3167
üzenetére
FS9 telepítés esetében ajánlatos ezen felül alkalmazni: (!!!)
Ne legyen az FS9 a program files\..\.... almappában, hanem kerüljön a rootba !
A 4gb patch-et érdemes használni, ha min 4Giga RAM van
Ne legyenek üres Texture könyvtárak az addon scenerykben!Érdemes a 24giga virtuális memória részére létrehozni, egy külön particiót, ami csak erre a cálra szolgál. Ha fizikailag több wincseszter van, akkor előnyös lehet, ha a program és a virtuális memória nem ugyanazon vannak.
-
Nemesys
tag
Üdv újra!
Jó képek eszembe juttatja életem első live repülését utasként (hogy máshogy
) LGIR-re, egy hét nyaralás és ismét út haza! Amennyire rajongok, annyira félek is a repüléstől. Azóta próbálkozok igazán az FS-el... De az első repülésemet még talán komolyabban el tudnám mesélni mint akármelyik Stand-Up Comedy-s figura...
Remélem lesz végre melóm és tudok csinálni valami gépet ami számomra is elfogadható módon viszi az FS-t. Addig is üdv egy offline rajongótól!
Érdeklődés! Rég szeretnék eljutni a millenáris parkba, beülni a szimulátorba. Él még? Mikor a legjobb menni? Annyira kíváncsi vagyok, hogy milyen jó lehet! Van valakinek tapasztalata? -
Gizmo94
veterán
válasz
andorra
#3145
üzenetére
Te is Degec község lakója vagy...

Egyébként köszönöm a megosztott felfedezést, alkalmaztam és a helyzet jobb lett. Jelentősen visszaesett a memóriaterhelés, de még hosszút nem volt időm repülni sajna,hogy kipróbálhassam. Így csak remélem, hogy hatásos lesz.
Jorus: Ismét szép képek, habár mindenféle (természetesen 100%-ban giccsmentes) akciófilm-hatásokat nélkülöznek, ennek ellenére is.
Sőt, én a felhőkkel is ki vagyok békülve..
Mondjuk, lehetne rajtuk egy kis birdstrike, egyéb engine failure, netán földrengés, lángoló erdő, gépről csüngő, majd zuhanó ninják, vagy egyáltalán bármi egyéb apokaliptikus effekt, esetleg egy olyan ótvaros nyomi tűzijáték, mint ami Kai-Tak-on cselezhető elő..Ha legközelebb mindezt prezentálod teljesen naturálisan, giccsmentesen, mondjuk BW módban, akkor biztosan Andorrának is tetszeni fog.

-
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#3165
üzenetére
nézőpont kérdése

amúgy kösz az infót....
-
válasz
Korcsii
#3163
üzenetére
Departure speed-et szokták a helyi hatóságok limitálni a zajterhelés miatt, illetve általánosságban ez a korlátozás a bird strike-ok miatt (is) lett bevezetve. A forgalmasabb reptereken (FRA, AMS, LGW), standardnak számít az irányítás által előírt 265-270 KIAS FL100 alatt. Ez egyébként országonként, hatóságonként, irányítási körzetenként változik. A kanadaiak pl. épp most vezették be a 250-es limitet, szintén a bird strike-ok miatt.
-
Korcsii
őstag
-
válasz
Korcsii
#3161
üzenetére
A gond az volt, hogy valahol MUC után elmentem zuhanyozni, és így nem kezdtem meg a süllyedést időben, de már késésben voltam a randiról, így nem volt idő holdingolni, még egy kört menni, vagy egyéb, életszerű megoldást alkalmazni.

Egyébként már jó ideje nem él az említett korlátozás, legalábbis a valós repülésben. Sokszor eleve az irányítás utasít magasabb sebi tartására. Nálunk jelenleg 5.000 ft alatt jelent FOQA event-et a 250 kts IAS feletti sebi.
-
Korcsii
őstag
válasz
AirBooms
#3160
üzenetére
pár napja én is néztem nagyot, amikor megláttam, hogy 90% felett jár már a winyóm zsúfoltsága... el is gondoltam egy másodikon, és akkor arra mehetne akár külön is az FSX, esetleg még win7 is.... de mostaninál alább nem venném a méretet, az meg azért elég nagy.... szóval egyelőre marad minden a régiben...
Jorus: ejnye, 10.000 ft alatt 250 a max... holding, vagy ilyesmi... vagy előbb a sebességet csökkentsd, aztán a magasságot.... pár tíz óra wilco a320 után már nem lesz ilyen gondod

-
válasz
andorra
#3145
üzenetére
De kis goni vagy.
Amúgy volt izgalom, például be kellett kapcsolnom a prog. taxiwayt - szokásom ellenére - ugyanis majdnem eltévedtem a gurulóutak dzsungelében. Aztán Schipol-ra való érkezéskor kicsit elszöszöltem a süllyedést, így 300 kts IAS fölött estem be 2000-re, 2800-as V/S körül, úgyhogy toltam egy slip-et a nagymadárral.
(Majd teszek fel róla képet, sajnos nem volt se naplemente, se narancssárga felhők. 
-
cintula187
addikt
válasz
vzsolo2225
#3155
üzenetére
Szép munka!!
-
fatal`
titán
válasz
vzsolo2225
#3155
üzenetére
Köszi!

-
vzsolo2225
tag
Sziasztok!
Megpróbáltam magamnak magyarra lefordítani a PMDG MD-11, és a DA Fokker 70/100 oktatórepülését. Aki igényt tart rájuk, megtalálhatja ITT. -
andorra
őstag
Nos, Gizmo, AirBooms figyelmébe elsősorban:
A C meghajtómon default 4 giga virtuális memória volt, automata módra volt állítva.
Az ajánlott virtuális memória 6 Gigabyte, de ez a beállítás sem segített.A megoldás:
Egy másik meghajtóra is definiáltam egy min 12giga max 24 giga virtuális memóriát.Teljes siker!
-
andorra
őstag
Csak PMDG 737-el. MInden addon sceneryt is kikapcsoltam, maradt az FS GLOBAL 2008.
Ilyen probléma itt nem áll fenn, úgy tűnik eddig, hogy időarányosan fogy el a memória, plussz az egyéb programok használata mint FS navigátor IVAP Teamspeak stb. is befolyásolják, de ezekre szükségem van a repüléshez.
-
fatal`
titán
válasz
andorra
#3147
üzenetére
Milyen géppel repülsz? SG-n volt valakinek a PSS A320assal olyan gondja, hogy, ahogy nézetet váltott nőtt a memóriahasználat, mert nézetváltás után nem űrítette ki, egészen addig amíg el nem fogyott és OOM.
Nézd meg, hogy nem e áll fent nálad is ez.
Szerk.: Van amikor valamelyik Scenery okozza. Ha keletre repülsz is elszáll?
-
andorra
őstag
válasz
Korcsii
#3146
üzenetére
Én speciel, mivel azzal foglakozom napok óta, hogy megoldjam az FS9 "out of memory" problémát, Bécsnél tovább nem jutottam.

Megpróbáltam összegyűjteni különböző angol nyelvű fórumokról, az ezzel kapcsolatos hozzászólásokat és ezeket megpróbáltam bevetni, teljes kudarc egyelőre.
Most össze is foglalnám, hogy eddig mi mindennel próbálkoztam eredménytelenül, hátha van még egyéb ötletetek ami segíthet (?) :
1. Üres addon Texture könyvtárak törlése
2. Valamennyi addon scenery letiltása
3. 4Gb patch
4 FS9.exe XP sp3 compatibilitás módba állítása
5 Virtuális memória és lapozófálj méretének növeléseEzek így együtt sem hoztak eredményt, a 4gb patch mintha annyit segített volna, hogy a fagyás későbbre tolódik.
-
Korcsii
őstag
uh, repült ma valaki EGLL környékén? most hallottam, hogy mekkora (100 feletti) szél volt ott... én BAW-osként meg persze pont most nem repültem...
Jorus: nem rossz képek, de az utolsó olyan felhők vannak, amiket én ki nem állhatok, menekülök előlük... eddig sikerrel....
-
-
Korcsii
őstag
kicsit eléggé off, de ráakadtam az index-es pilótafórumra... van egy olyan topik, hogy hazánk felett átrepülő gépek... az utolsó hozzászólásban meglepődtem a képen... [link] még a lajstromszámot is le lehet olvasni, pedig valahol FL370 környékén lehetett... egyébként érdekes, hogy alig van még a380-as, de már felettünk is repkednek...
-
boeing
őstag
válasz
Korcsii
#3136
üzenetére
[LIGHTS]
//Types: 1=beacon, 2=strobe, 3=navigation, 4=cockpit, 5=landing
light.0 = 3, -24.20, -56.60, 3.90, fx_navredm ,
light.1 = 3, -24.20, 56.60, 3.90, fx_navgrem ,
light.2 = 2, -71.32, 0.00, 5.92, fx_strobeh ,
light.3 = 2, -25.00, -57.20, 4.20, fx_strobe ,
light.4 = 2, -25.00, 57.20, 4.20, fx_strobe ,
light.5 = 2, -7.55, 0.00, -5.50, fx_beaconb ,
light.6 = 1, 2.00, 0.00, 8.70, fx_beaconh ,
light.7 = 4, 47.60, 0.00, 3.00, fx_vclighth ,
light.8 = 3, -29.50, -56.60, 3.70, fx_navwhih ,
light.9 = 3, -29.50, 56.60, 3.70, fx_navwhih , -
Korcsii
őstag
az alap FSX 737-esnél meg tudná nekem valaki nézni (lehetőleg nem sw light-os), hogy ha az aircraft.cfg-ben a [LIGHTS] után kitöröl minden sort, ami light-al kezdődik (vagy //-t rak elé), akkor is megjelenik a landing light 3 kis köre? ezzel szenvedek már mi óta, mert ha eltávolodok a kareával, akkor azoknak a méretem megnő (avagy ugyan akkora marad, csak a kép/gép többi része "megy össze"), és elrondítja az sokkhullám lámpáit... esetleg ötlet, hogy hol lehetnek, hogyan lehetne eltüntetni?

-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#3131
üzenetére
"Akkor ez nem sok jót jelent."
Szerintem meg igen. Nézd meg hány éve készül az NG737X is, gondolom nem véletlen. Inkább készüljön sokáig minthogy egy bughalmaz legyen.
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#3129
üzenetére
Igen készül.
Egyelőre a BASIC verzió jött ki és csak FS9re, az advanced PMDG szintű lesz elvileg.

Szerk.: Több éve készítik már.

-
cintula187
addikt
válasz
cintula187
#3127
üzenetére
FSX re is készül?
-
Falconer
aktív tag
válasz
cintula187
#3127
üzenetére
Az lesz, de még nem adták ki a végleges verziót. A mostaniból hiányzik a VNAV, meg még jópár FMS funkció, szóval gyk. félkész.
-
fatal`
titán
válasz
Gizmo94
#3125
üzenetére
Nekem 83 mega és 300 mega liverym van hozzá, 737_PIC_Full_9b.exe a neve, úgyhogy gondolom voltak patchek. Igaz ez az fs2k4 verzió, de ajánlom az oldalt, amit priviben adtam. Amúgy classic szériából alternatíva hiányában ez a legjobb, azt írták.
Airbusból is a Wilcot tettem fel, de még nem próbáltam. PSSre azt mondják, hogy irdatlan bugos, más meg egyelőre nincs. Illetve nekem nincs meg az airsimmer a320asa sajnos.
-
Gizmo94
veterán
Leszedtem, izé, megvettem
a Wilco Pilot in command 737-es pakkját , valami 3.4 giga rémület, felpakoltam és egészen normális kivitelű 737-esekkel találtam szembe magam.
Már éppen elkezdett tetszeni, amikor a szokásos Wilco minőség bejött és a landing előtt a teljes fuse eltűnt, csak a pilótafülke maradt és a hajtóművek darabokban.
Azért ez a tömény iszonyat - ami totál úgy nézett ki mint egy repülő klotyó és egy pod racer keveréke - lejött GS ilag és még földet is ért. Sajnos mire shotolhattam volna ezt a szutykot, kifagyott az egész.
Valaki aki annyira fanatikus,hogy még Wilcozik nem tudja véletlenül,hogy vannak valami patchek vagy updatek, javítások ehhez a bugbányához?
Csak mert amúgy kivételesen nem lenne annyira ronda... -
andorra
őstag
Ez nem a route része.
Ha hozzáadsz egy SID vagy STAR eljárást és jóvá is hagytad (persze előszőr a runway-t) a LEGS gombra kattintva, majd abban lapozva, látni fogod az összes route+SID STAR útvonalpontot. Itt tudod áthidalni, és módósítani is. Hivatkoztam egy leírásra a másik fórumban, pl. annak alapján. -
Korcsii
őstag
szerintem valamiért (talán pont a próbálkozás miatt) a PSA után maradt egy üres sor (és/vagy mind a két STAR-t berakta egymás után)... azt kell ilyenkor valahogy eltüntetni... általában a következő waypont melletti gombra, majd az üres sor mellettire kattintás megoldja....
Bundee69: [L:nagykép][IMG:kiskép][/IMG][/L]

-
fatal`
titán
Help mí!

FS9, PMDG 737NG
Route Finderrel leterveztem egy LHBP-EDDF útvonalat, betápláltam az FMC-be és működött is.. Egészen a STARig. A 7R-re akart levinni Frankfurtban az ATC, az utolsó pont az útvonalban a PSA úgyhogy kikerestem az ehhez kapcsolódó STAR eljárásokat a 7R-re. Kettő volt PSA3E és PSA3W (a számban nem vagyok biztos). Kiipróbáltam mindkettővel, de Route Discountinuity üzenetet kaptam az FMCtől. Mit ronthattam el? Kénytelen voltam a beépített ATC vektoraival leszállni.

-
sucec
csendes tag
Sziasztok!
Erről a csodás FSGlobal 2010-ről tudnátok küldeni képeket hogyan néz ki Mo területén? Használható VFR repülésre, vagy ilyenről ne is álmodjak....
Egyébként milyen kieg.-eket érdemes felrakni? Még a tanulás elején járok, tehát leginkább VFR-ezgetek meg iskolakörözgetek...
Előre is köszi!
sucec
FSX és FS9 is, de inkább FSX

-
cintula187
addikt
Kedvenc felhőim.
-
Korcsii
őstag
neeeeeemakarom... a vista nem akar elindulni
resgistry hibára hivatkozva kékhalált kapok, pont mielőtt már bejönne az asztal 
-
Gizmo94
veterán
Hehhe,igen kedvenc gépem a 767 a 777 mellett.
Mostanában szinte csak ezekkel repülök, a sok kipróbált közül ezek jöttek be a legjobban. Minden tekintetben kedvenc típusok és nem is hiszem,hogy egyhamar váltanék.
Kérdésed jogos Az IAS -del kapcsolatban, nem, nem szokott probléma lenni, mert nem szoktam ennyivel beesni finalre.
Most "elshotoltam és elskypeoltam" az időt, már a GS alatt néztem,hogy mennyivel zúgok, akkor meg mondtam, mostmár mindegy. Még letekertem ugyan, de már későn, tehát nem lassult semmit. Ezzel együtt sikerült normálisan letenni, majd végül az Autobrake és a serényen adagolt Rev megoldotta a problémát, éppen nem futott túl. 
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai tech-túra összefoglaló
- Gyúrósok ide!
- Hogy mi van? A TikTok lett az Xbox ellenfele?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen autót vegyek?
- Exkluzív órák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco F7 – bajnokesélyes
- További aktív témák...
- Lenovo T14 (Intel Core I5 32Gb DDR4 512Gb SSD) laptopom eladó kifogástalan műszaki állapotban!
- Orient Sun and Moon RA-AK0309B10B
- HP OMEN 17 // RTX 3070 Ti // i7-12700H // 16GB RAM // 1TB SSD
- Villámgyors 11.gen Core I7 Lenovo T14 S gen2 32Gb DDR4 rammal és 512 Gb SSD-vel eladó!
- Siguro TURBOVac Elite AI robotporszívó - Új, 3 év garancia, akciós ár!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One 500GB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Xbox Series X 1 TB + kontroller 6 hó garancia, számlával!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U759 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- KERESEK: Poly Voyager 4320 M UC USB-C 218478-02M Part number: 77Z30AA
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Na mind1...


az a vicc, hogy azóta úgy 10-20 órát ment az fsx, csak épp nem repültem, csak tesztelgettem... most perpill nem sok időm van rá, mert összejött egy csomó dolog a suliban, meg pont 25-én van még egy angol szóbeli érettségim... szóval arra is készülök... de csütörtökön ELTE-IK nyíltnap, szóval lehet holnap repülök, ha már nem kell tanulni másnapra 



Amúgy jó,hogy mondod, mert pont az FSX partícióján hoztam létre.....












Valami mód mindig van, hacsak nincs drive halál, nagyon ritka,hogy bukod a rendszert.
