Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MárkaLánc
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
-
LOGOUT.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
andorra
őstag
A display fül is nagyon érdekes, az kimaradt.
Én sokkal erősebb beállításokkal használom mint te, nincs is 27 FPS-em. Továbbra sem tudom még, mire képes ez a konfig, pedig tényleg érdekel.
Próbáld meg full beállításokkal Heathrown, a parkolóban állva. Mind a négy mag dolgozik?
Tuningolsz? -
andorra
őstag
Ok, most két különböző dologról van szó.
Van egy egyéni szempontok szerinti ideális beállítás, ami ahogy elnézem, nálad még jelentősen alakulni fog, főleg ha figyelembe veszed majd mások tanácsait is.Itt többen foglakoznak a gondolattal, hogy erősebb gépet építenek az FSX futtatásához.
Többek között én is.
Szeretnénk tudni, hogy mire képes egy Phennom II X4 955. Ezért szeretnénk tudni mit tud, más beállításokkal is. Próbálunk egymásnak segíteni információkkal, téged is erre kérünk. -
-
haky
senior tag
De ha megnézed a honlapot akkor ott van egy patch az UT europe-hoz ami:
"Eastern Europe Enhancement Addon
This patch adds most of Ultimate Terrain features to the eastern portions of Poland, Hungary and the Slovak Republic. Make sure that you read the documentation before installing the patch."Szedd le és máris lesz Magyarországod
Aki másnak retyvetyutyu...
-
gabitoo88
tag
Sziasztok segítség kellene tőletek!Adott egy FS 2004, egy PDMG737NG és egy AIRAC0910
Belemegyek az FMC-be megadom Az induló érkező repteret és mikor a Route-t akarom bepötyögni mindig kiírja hogy Not in Database
Kérlek segítsetek hogy tudnám ezt megcsinálni!Tel.: 3630három343638
-
AirBooms
addikt
Ez biztos? Az MD-11 nagyon bonyolult repcsi, főleg a felszállás paramétereit illetően. Nagyon be kell lőni mindent (péládul a fékszárnyállást, meg még egy-két dolgot), amitől jelentősen csökkenhet, illetve nőhet a felszállási úthossz, illetve a VR sebessége. Érdemes (megint csak) tanulámányozni a manualt! A fékszárnyállást például nem csak a a hagyományos módon állíthatjuk. A PMDG MD-11-gyel foglalkozó fórumain érdekes topikok foglalkoznak ezzel a témával, s érdekes táblázatokat szerkesztettek ügyes srácok, hogy miként érdemes belőni a repcsit különböző terhelésekkor a felszálláshoz.
-
AirBooms
addikt
Hát én általában hosszú, 9-11 órás utakat szoktam repülni az MD-11F-el, azaz alaposan megtankolva, telepakolva. Néha megrémülök az FMC által kiírt Vr sebességtől, de azért nem éreztem még, hogy nem akart elszakadni a betontól... Konkrétan pl. milyen flaps állást használtál, amikor LHBP-n ilyesmi fordult veled elő?
-
AirBooms
addikt
Ha 200-nál kezd elemelkedni, akkor nagyon nem jó a felszálló konfigod. Még akkor sem, ha teljes a terhelés. Nem hiába kérdeztem, hogy pl. milyen flaps-állást használsz ilyenkor. Ha nem fogalkoztat erre a válasz, akkor nem tudok segíteni... Az MD-11-nél nincs egy meghatározott flaps-állás felszálláshoz, mint pl. a 737-hez az 5 fok. Ez ennél a típusnál igen széles határok között mozoghat. Most nem tudom pontosan mik ezek a határok, de kb. olyan 10-25 fok. Az alaphelyzet 15 fok, de én leggyakrabban 22-t használok, de ha rövid a pálya akkor mehet a 25 fok is. Aztán ott van a FLEX érték is, amit egy igen bonyolult táblázatból kell kiolvasni mindenféle egyéb paraméter föüggvényében. Ezen szintén elég sok minden múlik a Vr tekintetében.
Szóval szoktad ezeket birizgálni?TNCM-re igenis jár MD-11, s ott sem igazán hosszú a pálya, egészen pontosan 7707 ft, vagyis csak 2180 méteres, tehát rövidebb a KOS szigetekénél. Ráadásul nem éppen kis terheléssel szállnak innen fel a 11-esek, hiszen sokuk Európába repülnek vissza (pl. a KLM járatai). S ami még rosszabb, hogy felszállás után nem emelkedhetnek túl laposan, hiszen a szemben lévő dombok miatt ez nem lenne éppen túl szerencsés...
-
Gizmo94
veterán
-
Gizmo94
veterán
Ez a jószág egy lego. Elemenként érkezett egy szép csomagban a kedves Hunfatal kollégától, aki FS9 alatt használja rendeltetésszerűen. Én pedig beletömködtem az FSX-be.
Azt hittem világújdonságként, de nem, a youtuben látható video szerint mások is megcsinálták már. Meglepetésemre kifogástalanul működik, pedig nem bíztam benne.
Ha ezt tudom, régen átraktam volna, mert habár közepes jet,de ez a szent tehén az FS-ben -
haky
senior tag
Én azt 1 darabig tudom, h hol leszek utána nem fogok tudni róla minden esetre durva az i5-ös kicsit húztam rajta alapfeszen megy most 3.33-an ha 1 vagy 2 mag megy akkor 4Ghz-en (intel turbo). Néztem 4,0-n is 1,33 V-os fesz mellett hibátlan és 1,4V a max gyárilag. valami brutál a ramokat meg sem tudom hajtani a gyári értékeken 3.33-an mert ahhoz 4,0-n kellene járatni a CPU-t vagy 4,2-n (Hyperx 2000Mhz). Van benne tartalék. most a VGA szar de megnézem FSX alatt mit tud így 4550-el
Aki másnak retyvetyutyu...
-
haky
senior tag
nagyon megfogja. Még az E8500 (3.8Ghz.en) a 4890-emet 60%-ban használta ki.--> ergo a VGA elég volt a CPU kevés. Most a helyzet az, h a VGA 100%-osan van terhelve és kb fele annyit tudja mint az E8500+4890)) nem erőltetem most azt hiszem várok a másik VGA-ig
Aki másnak retyvetyutyu...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen