Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sucec

    csendes tag

    válasz Korcsii #3194 üzenetére

    - ha repülgetsz akkor nyílván mellé az infot néha nézegetni kell, de mondjuk az NFTC-t direkt azért írtam, mert alapvetően úgyis az elején van sok repülés, akkor még úgyis benne vagy az info-ba, utána meg már siman van időd hetente 5-10 órát rászánni, ami arra kell, hgoy ne ess ki nagyon.... Mondjuk ha nem gondolkozol katonaiaba, akkor ilyenről kár is beszélni :)

    Azért nem csak a PHP létezik a világon... Ha érdekel az info és még nem dolgozol, illetve a suli végén jársz, akkor célszerű mindig azzal foglalkozni, ami érdekel és érdekesnek találod. Ha még az info elején jársz, akkor rengeteg "felfedezetlen terület" van előtted, amik megismerése nagyon izgalmas és érdekes tud lenni... Néha csinálj más is ne csak PHP-t, mert akkor valóban megunhatod könnyen. C#, .NET, linux, AD, java, esetleg kezdj el valami MCP-s vagy más papírt csinálni. Ezen rövidítések mögött annyi érdekesség rejlik, hogy hihetetlen....

    Na ténleg fejezzük be, mert kibannolnak a sok off-ért :)

    Ha esetleg még érdekel valami a "valós programozós" világból írj és válaszolok.

    Üdv
    sucec

  • Gizmo94

    veterán

    válasz Korcsii #3194 üzenetére

    Igen, a gép valóban egy 777, közelebbről egy B777-200ER GE a Project Opensky-től. Normál körülmények között-mint az összes Posky gép- csak FS9 alá létezik, de sikerült megoldani az FSX alatti tökéletes működését is.
    A livery pedig fictional, közelebbről Wings Of Silence , amely egy Flight Sim közösség a neten.
    A virtuális memória növelése számomra is furcsa megoldásnak tűnt, eddig fel sem merült bennem a gondolat, de Andorra példáját követve kipróbáltam és eddig bevált. Valóban nem kevés a hely amit elfoglal, de van 2 T. helyem amelyből közel a fele szabad, így nem számít sokat,hogy ennyit elfoglal. Ha hosszabb távon beválik, akkor nagyon elégedett leszek, mert rengeteg bosszúságot okozott az állandó memory out.

Új hozzászólás Aktív témák