Bepótoltam pár filmet:
Cashback: 8/10
Elhuzta az elejét nagyon, de ahogy látom létezik belőle egy rövidebb verzió is.
The Broken: 5/10
Olyan ritkán történik benne valami, hogy az már néha fáj, 20 perces filmnek tökéletes lenne.
Azt hitte Sean Ellis, hogy horror-nál is működik ez a huzavona? áhh....
Superbad: 6/10
McLovin(Mekkúr) és a rendőrök mindent vittek. Jó nők. Plusz pár poén.
The Social Network: 9/10
Csak azért nem kap 10-et mert szerintem elharapták a végét. Oké, hogy kiírják ezzel az-ammazzal meg amaz történt, de cseszzék meg, én még legalább 1 órán át néztem volna.
Pedig ugy kezdtem el, huh jó hosszú lesz. Lett is volna még mit megmutatni.
Ha ezért a filmért viszont Jesse Eisenberg Oscart kap akkor nem tudom mi lesz itt.
A film érdemelne simán, de nem ő mint színész csak.
The Rare Exports: 8/10
Nagyon eltalált film. Egy szinkron után tuti visszatérő leszek rá. Az eleje "unalmas"/"szájbarágós", szebb szót nem tudok a vacakra, de idővel beindul.
Skyline: 8/10
Nincs úgy megcsinálva mint a kedvenc ebből a kategóriából, a Cloverfield, de erősen a nyomában van, egyedüli hátránya hogy semmi extra nincs benne, mint a Cloverfield-ben a kézikamerás felvétel. De én szeretem az ilyen filmeket.
Open Season 3: 4/10
Szeretem az ilyen animációsfilmeket, de ennek nem volt egy nagy storija. A legjobbak a nyulak voltak, nyuszicsata. Pedig nekik még szövegük sem nagyon volt.
Legend of the Guardians: 9/10
Nagyon jó kis story, érdekes főhősökkel. Látványos amennyire kell. Se nem hoszzú, se nem rövid. Várom a folytatást.
Death Race 2: 8/10
Hozza a szintet az előző részhez, még ha előzmény is. Sok jó kocsi, jó nők, pörgős akciók, ennél nem kell több.
Get Him to The Greek: 5/10
Érdekes egy vígjáték. Van pár jó poén, Russell Brand jól játsza a rocksztárt, de ez a Jonah Hill, nem nagyon győzött meg.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."