Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:59

LOGOUT.hu


__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2751) Ellia


Ellia
addikt

Ruganyos a srác, meg kell hagyni. Ez milyen implant? ;]

(#2752) sittes79 válasza zkxdn (#2748) üzenetére


sittes79
addikt

Thx :R

(#2753) syIex


syIex
veterán

A lövés nekem kicsit gagyinak tűnik valamiért, de egyébként a többi része tetszett szóval remélem csak jó lesz, ha egyszer kijön! :C

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#2754) jonnyjoker01


jonnyjoker01
veterán

A trailer csak a prologue?!?! :Y

Ez elég komoly volt szerintem. Tudom sokan többre vágytak, de a press videókkal együtt szerintem ez bőven elég volt egyenlőre. Pár hét múlva jön a következő, de szerintem azt már nem nézem meg. Eleget láttam, úgy is játszani fogok vele, nyűgözzön le CDPR a játékban, ne twitch streamen :D Aztán majd kiderül mennyire bírok magammal :((( :DDD

Egyetlen dolog ami nem tetszik egyenlőre, az a gunplay. Van egy tippem, hogy azért néz ki gázul, mert aki játszott, nem tudott célozni egyáltalán kontrollerrel + a nehézségi szint nagyon le volt véve. Azért remélem bill+egér és magasabb nehézségi fokozattal (ami remélhetőleg kicsit több mint +hp +attack) élvezhetőbb lesz, mint ami a videóból lejön, mert ez így elég gáz szerintem.

Közelharc (melee) tetszett, de megint csak volt egy rossz érzés a számban amiatt, hogy milyen bénán lett felvéve (alig mozgatta a kamerát a szerencsétlen).

Braindance nagyon tetszik. Konkrétan Witcher érzék szteroidon, sokkal érdekesebben megcsinálva. Ugye mi a tutorialt láttuk, de remélem majd kicsit fejtörősebbek is lesznek a továbbiakban.

Szóval összegzésben nekem egyenlőre az jön le, hogy rengeteg tartalom lesz a játékban és mindenki megtalálhatja a kedvenc játékstílusát, de úgy lesznek megcsinálva, hogy ne legyen túl nagy kihívás, ami nekem nem nagyon bejövős. Nehézségi csúszkában és modding közösségben reménykedek :D Aztán ki tudja mi lesz igazából. Ne legyen igazam. :B

Kedvenc új screenshotom (forrás: imgur album)

Üdv. Johnny

(#2755) KaitouP válasza Fitzgerald (#2745) üzenetére


KaitouP
veterán

Azt nem nevezném szerencsésnek hogy 3-4 napot van veled, bár mindenki úgy eli a párkapcsolatát ahogy akarja. :R A munkahelyed szerencsés, viszont nem ez az átlag, és a piac, amiből a CDPR él és akiknek el akarja adni a játékát, valószínűleg szintén több "átlag" életvitelű embert jelent.

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#2756) zkxdn


zkxdn
őstag

[link] -- 25 perc duma nélküli gameplay :C :C

(#2757) KaitouP válasza Cifu (#2746) üzenetére


KaitouP
veterán

Empatikus vagyok és megértem a problémádat, csak tekintve a mondandómat, nem értem, hogy mi közöm hozzá, hogy milyen párkapcsolati problémáktól szenvedsz. Ha valami nem megy, váltani kell. Nem könnyű, pláne ha az ember érzelmes és nem felületes, de ha meg lehet beszélni, akkor meg kell beszélni, ha meg nem, akkor lehet hogy jobb ha mindketten másfelé mentek. De erről itt ennyit.

A lényeg amit mondani akartam, az az, hogy szép és jó a játék komplexitása, és ezáltal a hossza is, de biztos lesz olyan, aki emiatt adja fel és hagyja ott a játék közepén a programot, vagy neki se áll, mert elriasztja a hossza. Ha azt vesszük alapul, hogy számíthatunk W3 hosszúsága, akkor nem azt mondom, hogy csináljanak belőle egy hétvége alatt letudható programot, de talán nem is kéne tartalmat tartalom határa halmozni, mert egyszerűen egy dolgozó/tanuló átlagember élete aki vagy családos vagy nem, egyszerűen nem tud ennyi időt szánni egy programra, és ha a fejlesztők/kiadó fejével gondolkozok, akkor ez a komplexitás és hosszúság simán elriasztó tényező lehet, ami azzal jár, hogy vásárlót vesztek. Más kérdés, hogy akkora hype van a cím körül, hogy ha 60% végig se játssza, akkor is megveszik, mert annyira nagy az érdeklődés. Azt is lehet mondani, hogy "Nincs időd játszani? Így jártál" de talán nem ez a megoldás. Nemrég mondott a volt Sony CEO okosat, persze ő a pénz oldaláról is nyilatkozott a dolognak, de tényleg jobb lenne ha kicsit néha visszacsippentenének a hosszúságból: [link]

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#2758) zkxdn


zkxdn
őstag

Katana Gameplay

(#2759) FoxiestFox válasza KaitouP (#2757) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Egy hosszú játékkal mindenki csak jobban jár, hiszen az a játékidő szétteríthető egy akármilyen hosszú időszakra, és ez minél hosszabb, annál jobb befektetés volt megvenni a játékot.
Egy rövid játékot viszont nem tudsz hová kiterjeszteni, egyszerűen csak rövid, és rossz szájízt hagy a végén.
Egy ilyen játéktól ami elvárható volna, az egy alsó hangon 50-60 óra, úgy, hogy rohansz, és fel se szeded a mellékküldetéseket.

Nekem a DXMK-ban volt egy végigjátszás 40+ óra, pedig az egy kifejezetten rövid cucc, csak én minden kő alá benézek, mindent elolvasok, és a full lopakodós játékmenet is hozzáad az időhöz.
Ennek fényében a CP nem ártana, ha egy open world mappal és az univerzum dimenzióit tekintve akár ráduplázna erre.
Ha nincs időd, vagy napi fél órád van csak játszani, a Rocket League és ilyesmi a legjobb kikapcsolódási források, hop in, hop out, és csoki.

És persze, lesz, akit elriaszt? De ő a célközönség? Nem gondolnám. Szerintem az a célközönség, aki igényli az összetett, hosszú játékot.
Szerintem a CDPR sem gondolja, hogy mindenáron mindenkinek el kéne adnia a játékát.

(#2760) zkxdn


zkxdn
őstag

Corpo-Nomad-Street Kid

(#2761) CptAdamica válasza Kicsimix (#2739) üzenetére


CptAdamica
veterán

Azért néhol eléggé látszik, hogy a textúrák kicsit lassan töltenek be.

Megyen!

(#2762) sittes79 válasza CptAdamica (#2761) üzenetére


sittes79
addikt

Azt csodálom, hogy ezt meg tényleg meg tudják csinálni xbox one ra vagy vaníliás ps4 re, last of us 2-t pro n toltam, de minden bajom volt 30 fps től főleg pc 100 + fps után.

(#2763) jonnyjoker01 válasza KaitouP (#2757) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Sony CEO csak a profitmaximalizáláson gondolkozik. Azért tudják a AAA stúdiók megtartani a 60 dolláros árcédulát, mert népszerűbb a játszás, mint 10-20 évvel ezelőtt. Pár millió eladott példány semmi a AAA stúdióknak, és abból már visszajönnek a fejlesztési költségek. Anthem és társai esetén pedig érthető miért veszteséges pár játék bizonyos stúdióknak.

Sony CEO-nak üzenem, hogy rengeteg jó indie címmel lehet játszani ami 10-15 óra játékidővel rendelkezik és nem 60 dollár. Cyberpunk témában jön majd a [Ghostrunner] például, ami tök jól néz ki (demóval elszórakoztam egy-két órán keresztül annak ellenére, hogy kb 10-15 perc tartalom van benne, érdekes).

Rengetegen vártak már egy jó játékot Cyberpunk témában és valószínűleg sokáig nem fog megjelenni még egy ilyen kaliberű játék. Tanulóként nekem sincs sok szabadidőm (vagyis nem csak játszásra akarom elpazarolni a szabadidőmet) ezért valószínűleg hónapokon keresztül fogom ki 100%-olni a játékot és szerintem ez teljesen rendben van. Ha te úgy érzed, hogy hónapok alatt 50-100 órát nem tudsz félretenni a játékra, akkor ne vedd meg, nem tudok mit mondani erre. Sokan el akarunk mélyülni a cyberpunk genre világában.

Üdv. Johnny

(#2764) Kicsimix


Kicsimix
őstag












...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#2765) Kicsimix válasza CptAdamica (#2761) üzenetére


Kicsimix
őstag

Majd a next-gen ről is beszélnek hamarosan állítólag.

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#2766) FoxiestFox válasza CptAdamica (#2761) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Nem csak a textúrákkal van gond.
Gagyi a gunplay, a hangok egy része még mindig förtelmes, az árnyékok bugzanak, a Braindance minimum uncsi, a szereplők csak küllemükben tűnnek egyedinek, a vezetési fizika szemre a Mafia 3 irgalmatlan gagyisága alatti, a város nem elég scifi, a környezet még ott is sterilnek hat, ahol nagyon sok a tereptárgy, a post process gyakorta túl van tolva, hogy ezt leplezze, és nem tudom, min játszottak, de értékelném, ha egy pc-s gameplayt végre egérrel játszva láthetnék, mert kontroller ultramechefogyatékos.

(#2767) Kicsimix válasza Kicsimix (#2764) üzenetére


Kicsimix
őstag

+


[ Szerkesztve ]

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#2768) Kicsimix válasza Kicsimix (#2767) üzenetére


Kicsimix
őstag

A link címekből látszódnak a körzetek vagy helyek nevei. :B

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#2769) gyuromoj válasza Kicsimix (#2768) üzenetére


gyuromoj
veterán

Lesz mit felfedezni. :)

PSN: gyuromoj | R.I.P. Supernatural 2005.09.13.-2020.11.19.

(#2770) sittes79 válasza FoxiestFox (#2766) üzenetére


sittes79
addikt

Ijj more ez nem a te játékod lesz.

(#2771) FoxiestFox válasza sittes79 (#2770) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Csak a negatívumokat emeltem ki, de azért annyira nem tűnik rossznak.
Csak hát a hypetrain full gőzzel ment sokáig, aztán áttosztak minket kétszer, a fejlődés pedig a marha régi gameplayhez képest hogy is mondjam... nem jelentős. :(

(#2772) Vesa válasza KaitouP (#2757) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Remélem nem lesz igazad, mert éppen az a baj manapság a játékiparban, hogy minent egy szög szintjére egyszerűsítenek, mondván, ez kell a népnek. Én meg csak nézek, hogy anno 20-30évvel korábban is mennyivel tartalmasabb játékok voltak, persze tisztelet a kivételnek.
Én azt gondolom, hogy akinek nincs ideje egy ilyen komplexitású játékra, az ne játszon ezzel, hanem válasszon magának a tonnányi másik cím közül, melyek lezavarhatók két hétvége alatt! De ne az legyen már a megoldás, hogy azt a maradék néhány címet, amit még rendes tartalommal látnak el, szintén húzzuk le erre a szintre, mert ha néhány embernek nincs rá ideje, akkor azok is rohadjanak meg, akiknek egyébként lenne!

Ne legyünk ennyire önzőek! Legyen elég választék, és mindenki megtalálja a maga számára megfelelő programot. Nekem pont az összetettsége a vonzó ebben a címben! Ha 1 évig tart a végére érni, akkor addig. Ez nálam előny, nem hátrány!

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#2773) KaitouP


KaitouP
veterán

Vannak fair pointok a hozzászólások között, később reagálnék rájuk. :R

[ Szerkesztve ]

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#2774) sittes79 válasza FoxiestFox (#2771) üzenetére


sittes79
addikt

Egyszerűen nincs tökéletes játék, amiket leírsz tökre elfogadom, viszont nincs még ott a technika szerintem, hogy egy ilyen komplex játékban minden stimmeljen, lehet hogy ennyit tud az engine pl. Gunplay-ben. A másik, hogy jelenleg laviroznak a next gen és prevgen között és persze a PC master racet is ki kell elégíteni. Ez talán a legnagyobb gond jelenleg, én a helyükben már nem is jelentettem volna be prev genre.

(#2775) FoxiestFox válasza sittes79 (#2774) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Oh, de hát van az a technika.. pc-n, és a következő konzolokon.
Csak hát ragaszkodtak hozzá, hogy ki kell hozni a címet az ősrégi konzolokra is, tökön is lőtték magukat, és azóta is nyögik a limitációit (ahogy fogjuk mi is a játék közben).

És igen, ez egy nagyon nagy cím. Vsz a megfelelő minőségű kivitelezéséhez az elképzelt formában minimum egy Rockstar kaliberű cég kellene és 5+ év, a CDPR pedig még nagyon nem tart ott.

Kövezzetek meg, de egy full open world helyett egy semi-open world sokkal jobban állt volna a játéknak.
Kisebb, de "sűrűbb" játéktérrel, ami _tényleg_ bejárható akár épületről épületre.

(#2776) Vesa válasza FoxiestFox (#2775) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Én azt az egy mai divatot utálom de már nagyon, hogy minden baromi sötét, alig vannak bevilágítva a belső terek. Pl. itt is ahogy megy le abba a bárba, konkrétan semmit nem lehet látni, tök sötét minden.

A tudomány a valóság költészete!

(#2777) Kicsimix válasza FoxiestFox (#2775) üzenetére


Kicsimix
őstag

Szerintem nem akarod megérteni, hogy nem végleges gameplayt mutattak + jelezték, hogy a nextgenről is beszélni fognak majd.. Night city wire EP1 7:55.

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#2778) FoxiestFox válasza Vesa (#2776) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Ezzel alapvetően nincs gond szerintem, de itt tényleg sokszor érződött, hogy sötét-túl overprocesselt sok jelenet, hogy az engine hiányosságait elfedje.
De ha megnézed ezt, mennyire sötét és scifibe hajló volt a hangulata, és milyen a játék amit most látunk, nem egy utcában van a kettő.
Vannak a világban városok, amik a 80-as évektől kezdve modernebben néztek ki, mint amit a CP most felmutat.

(#2779) FoxiestFox válasza Kicsimix (#2777) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Nem gondolnám, hogy óriási változásokat fogunk látni ezek után.
Örülnék, ha igazad lenne, de nem lesz. Túl sok mindent kéne fehér lapra újratervezni, és nincs idejük rá.
Ami teljes redesign nélkül katapultálhatná a játékot szigorúan csak grafikai értelemben (és ez a többi hiányosságra nem gyógyír), az a raytracing.
Azzal marha sok limitációt, ami most szembetűnik, el lehetne tüntetni.
Mondjuk akkor vehetnék új vga-t, de hát istenem. :DDD

(#2780) sittes79 válasza Kicsimix (#2777) üzenetére


sittes79
addikt

Esélytelen, hogy óriási változások legyenek ehhez képest a végleges játékban. Annyit el tudok képzelni, hogy több npc lesz egyszerre a környezetedben max ennyi szerintem. Hja meg a raytracing vagy bárhogy is hívják next gen konzolokon.

(#2781) CptAdamica válasza FoxiestFox (#2766) üzenetére


CptAdamica
veterán

A célzásból kiindulva tuti valami konzol volt. Nagy a hype, innen lehet nagyot esni.

Megyen!

(#2782) FoxiestFox válasza sittes79 (#2780) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Kb mint GTA V esetében régi konzolok vs pc.
PC-n sűrűbb növényzet, több effekt egyidejűleg, tesszeláció, puhább és hosszabb árnyékok, több fényforrás kezelése, és több mozgó objektum egyidejűleg a látótérben.
Ezek jól skálázható dolgok, de nem gyakorolnak jelentős hatást a végtermékre.

(#2783) [Prolixus] válasza FoxiestFox (#2775) üzenetére


[Prolixus]
addikt

Érdekes, de hasonló gondolataim vannka nekem is. Szerintem is egy nagy öngól volt ez így: már kétszer csúszott a játék, és most kb akkor fog megjelenni amikor az újgenerációs konzolok.

Egyszerűen meg kellett volna várniuk azok megjelenését, és csak PC-re meg újgenerációra kihúzni, elfelejteni az eredeti XOne-t meg a PS4-et. Nyilván attól még ugyanúgy igaz az hogy sok sok évvel ezelőtt kezdődött a fejlesztés, szóval amikor az egész játék alapjait lefelkették még nem tudták, hogy mire lesz képes az újgenerációs konzol, de ez hogy még XOne-ra is kijön a játék biztosan jelentősen limitálja őket, vizuálisan, de talán gameplay meg a világ és játéktér szempontjából is.

A másik dolog amin én is gondolkodtam, hogy egyre kevésbé impresszív a játék, főleg azok fényében amiket hallottunk eddig. Talán jobb lett volna egy semi-open world játék úgy több idejük lett volna csiszolni a gameplay-t és annak különböző elemeit (gunplay, melee, lopakodás). Van amivel nem teljesen értek egyet (pl nekem elég futurisztikus így is, sőt igazából az ős cyberpunk eleve nem annyira futurisztikus már mai szemmel mert hát a vizualitása a 80-as évekből jön, szóval attól nem várok jobban high-tech dolgokat), de összességében nálam is letjmenetben van inkább a hypetrain, nem felfelé.

Félreértés ne essék, biztosan egy kiváló játékot kapunk, és tényleg elképesztő az egésznek a nagysága amit el akartak/akarnak érni, de mintha overpromise/underdeliver szitu látszdna a horizonton, még ha nem is óriási a gap a kettő között, de akkor is.

I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

(#2784) Kicsimix válasza CptAdamica (#2781) üzenetére


Kicsimix
őstag

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#2785) Prosector


Prosector
addikt

Abbol, hogy a W3, a szakma es a userek donto resze szerint is kivalo jatek volt, meg nem kovetkezik 100%osan, hogy ez is az lesz...csak ez kb senkinek nem jut eszebe, mert akkora a hype meg az elvarasok, hogy ez nem is lehet mas, mint uberkiraly game.

(#2786) Kicsimix válasza Kicsimix (#2784) üzenetére


Kicsimix
őstag

A fenti okból kifolyólag pedig, hogy PC-n volt ilyen, következik hogy talán nem mai gameplay volt amit most megkapott a media közzétételre.. De mindegy károgjunk.

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#2787) Vesa válasza Prosector (#2785) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Ezt senki nem állítja, de egy fejlesztőt -vagy bárkit-, a referenciái alapján szokás megítélni, tehát az ő esetükben az a tény, hogy minimum 1db kiváló játékot már letettek az asztalra, legalábbis bízalmat szavaz nekik. ebből persze az nem következik, hogy _mindenképpen_ kiváló űberkirályság lesz, de az esélye minenképpen megvan.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#2788) Sonja


Sonja
veterán

Benne lesz CohhCarnage is! :C Egyetlen Twitches, akit bírok. :)

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#2789) Prosector válasza Vesa (#2787) üzenetére


Prosector
addikt

Persze, ez igy van...en is nagyobb eselyt latok arra, h jo jatek lesz, mint arra, h nem...de ugye minel inkabb beleeli magat az ember vmibe, annal nagyobbat tud pofaraesni...en ezert nem hiszek mar semmiben es senkiben, de ez legyen az en problemam.

(#2790) Vesa válasza Prosector (#2789) üzenetére


Vesa
Topikgazda

Én sem szoktam felszállni hypetrain-re. Minek? Ez csak egy játék. Ha jó, akkor élvezem, ha nem, van más amivel játszom. Ezzel együtt, azokat a címeket melyeket olyan fejlesztők jelentenek be, akik már letettek valamit az asztalra, mindig érdeklődéssel várom.

[ Szerkesztve ]

A tudomány a valóság költészete!

(#2791) zkxdn


zkxdn
őstag

Ha a Corpo életutat választjuk a HUD része lesz a Stock Market (Játékbeli tőzsde) Amúgy sok helyen írták hogy a HUD Lifepathenként és Perkenként is sokat változik :))

(#2792) Cifu válasza [Prolixus] (#2783) üzenetére


Cifu
Topikgazda

A PS4 és XBone szériából van a piacon kb. 150 millió, a next genből pedig jelenleg nulla. Még ha a karácsonyi szezont meg is várják, akkor is legfeljebb egy-két millió új konzol lesz a felhasználóknál.

Egyszerű piaci törvény, márpedig ez továbbra is üzlet.

Szóval öngyilkosság lett volna a jelen konzolgenerációt kihagyni.

Ugyanezen okból nem szabad fentakadni a konzolos irányítású beszámolókon meg bemutatókon. Már a The Witcher 3 eladások is az első években a konzolokon voltak kiugróan. PC Masterrace ide vagy oda, a konzolok az elsődleges megjelenési platformok. Mi, PC-sek örülhetünk, hogy kapunk normális irányítást, és nem valami emulált hulladékot, mint oly sok játék esetén...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#2793) Lord_Sordi


Lord_Sordi
csendes tag

Egy összehasonlító videó, hogy változott a játék grafikája: 2018 vs 2020

PSN: Sordi91

(#2794) melega válasza Lord_Sordi (#2793) üzenetére


melega
őstag

LEhet jobban jártak volna ha pc mellett csak ps 5-re és Xbox Series X-re adják ki nem kellett volna visszavenni a grafikából!

(#2795) syIex válasza melega (#2794) üzenetére


syIex
veterán

Ahogy rengetegen leírták már, a jelenlegi konzol piac százmiliós tételben elterjedt, míg a next-gen még meg sem jelent. Cég érdekeit nézve muszáj kiadniuk rá... :K

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#2796) Plazmacucci válasza melega (#2794) üzenetére


Plazmacucci
félisten

Jobban, csak nem anyagilag.

(#2793) Lord_Sordi
Vegyesek az érzéseim. Karakterek részletesebbek, a környezet butítva lett. Fény/árnyékok talán butábbak, nagy a kontraszt.

[ Szerkesztve ]

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#2797) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

Én évekkel ezelőtt is úgy voltam vele, hogy ha csak W3-szintű lesz a látvány, azzal is maximálisan elégedett leszek. Van olyan szintű, sőt. Az animációk elég sokat fejlődtek.
Az hogy nem elég futurisztikus Night City, kicsit nekem is szúrja a szemem, de együtt tudok vele élni. Leginkább a Dredd látványvilágára emlékeztet.
A gunplay-t kritizálók azt is faktorálják bele a dologba, hogy ez nem egy klasszikus fps, hanem rpg.
A karakter statisztikáin kívül mindenféle környezeti módosítók, illetve random események (pl. kockadobás) is kihatással vannak arra, hogy egy-egy találat milyen formában jelenik meg a képernyőn, milyen animációt triggerel, stb. Ez egy elég komplex dolog, amit rohadt nehéz vizuális formában visszaadni.
Úgyhogy érdemes elnézően kezelni a dolgot, rpg a kulcsszó.
A hype kapcsán meg szerintem a visszajelzések után (azért a legtöbben nincsenek annyira elájulva tőle, mint a korábbi két, a csúsztatások előtti gameplay-től) a CDPR is tisztában lesz vele, hogy elfogyott a headroom, nem lehet többet csúsztatni anélkül, hogy komolyan megfizetnék az árát. Ennek most már meg kell jelennie novemberben.

(#2798) alcsa


alcsa
senior tag

Engem a tegnap este elkapott az ékszíj és előrendeltem a dobozos verziót. Ennyit erről :DDD.

(#2799) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

.

[ Szerkesztve ]

(#2800) jonnyjoker01 válasza Fitzgerald (#2797) üzenetére


jonnyjoker01
veterán

Ez a "nem eleg futurisztikus Night City" honnan jön? :DDD A cyberpunk genre (szerintem) pont nem arról szól, hogy lebegő épületek vannak, csak repülő járművek és tömegközlekedés helyett féreglyukak vannak mindenhol. :D

Üdv. Johnny

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Cyberpunk 2077 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.